מעורב הופס ליום ד': האם קיירי אירוינג החליט על מחאה פוליטית (גאונית!) משלו? / מנחם לס

1.האם קיירי אירוינג חושב על עתידו – הפוליטי? (תארו אותו חבר ב'וועדת הביטחון לענייני המזרח התיכון' של הסנט…) אולי מוטב שניזהר מעתה כשאנחנו כותבים עליו!

האם קיירי אירוינג מציץ לא רק אל חברתו בביקיני, אלא גם אל עתידו הפוליטי?

האם הוא עובד לא רק על הברוקלין נטס, אלא על כולנו? האם הוא לא הדביל שכולנו חושבים שהוא? האם הכול מתוכנן לפרטי פרטים ע"י "העולם הוא שטוח"???

"על לברון ג'יימס לנשיאות" אפילו האשך שלנו דיבר. כמובן שרבים לפניו הזכירו אותו כאתלט שחור שעלול לצוץ מ-BLM לפוליטיקה, למרות שהוא ממשיך להכחיש כל משיכה לפוליטיקה. "כמובן שזה לא אומר שאני לא אהיה בראש מצעד המפגינים נגד הנשיא טראמפ", הוא הוסיף.

הניו יורק פוסט דייוח כבר בשבת שההיעדרות הבלתי מוסברת של קיירי אירוינג יכולה להיות תגובתו ל-INSURRECTION (התקוממות; מרד) של ה-WHITE SUPREAMISTS על נצחונו של ג'ו ביידן בבחירות.

אני מקווה שאתם לא מאמינים שהוא 'שובת' בגלל שהיתה איזו יום-הולדת משפחתית, והוא הופיע אליה ללא מסיכה. אולי זה קרה באמת, אבל זאת סתם תוספת לא חשובה לסיבה האמיתית: הצהרה פוליטית, מבלי להצהיר במילים!

ההתקוממות היא תוצאה ישירה של טענותיו השקריות (וש-59 תביעות משפטיות על זיופים בבחירות נדחו, כי לתביעות על 'זיופים' בבחירות לא נוספה א-ף הוכחה!) החוזרות ונשנות של הנשיא טראמפ שעוררו מאות אלפי 'טראמפיסטים' – אחוז גבוה מהם אנשי מיליציות אוחזים בנשק – ש-45,000 מהם צבאו על הקפיטול, לקחת את החוק לידיהם, ולמעשו 'כבשו' את הקפיטול.

ראשי ה-FBI הודיעו היום במסיבת עיתונאים שבינתיים נאסרו 175 ממתקיפי הקפיטול, ושיש להם "יותר מ-150,000 הודעות על המשתתפים האלימים ביותר שמאות יואשמו בהאשמות שהעונש בגינן יגיע עד ל-20 שנות מאסר".

חברים מה'בוגלו'

חברי תנועת ה-BOOGALOO

קיירי, שהיה אחד משחקני ה-NBA הקולניים ביותר בהתעוררות השחורים אחרי ההריגה של ג'ורג' פלויד, שבעקבותיו התפרצה תנועת ה-BLM כצונמי ממש, החליט כנראה – ראשית פורסם ע"י ה-NY POST ועתה זאת דעה קולנית של מקורות מדיה שונים – שהוא לא משחק כדורסל כתגובתו האישית נגד התקוממות שאורגנה ע"י גזענים לבנים (התנועה בכללה מכונה עתה 'BOOGALOO') שהשתלטו לכמה שעות על בניין הקונגרס, הרשות המחוקקת של ארה"ב, ועתה 'BOOGALOO' קוראת לכל שפוטיה "לפלוש לכל בנייני הממשלה בכל 50 ערי הבירה של 50 המדינות , ביום ה-20 לינואר בו ינסו להשביע נשיא חדש ע"י בחירות שנשדדו מאתנו".

אם כל העסק הוא באמת נכון, אני חייב להודות שהיה זה צעד חכם – גאוני ממש – מהדפוק בראש הזה הטוען שהעולם שטוח, כי בעלי הברוקלין נטס, ואדם סילבר, אולי יענישו אותו, אבל לא יותר מ-"נו-נו-נו על כף היד".

כי אחרי הכול, 'אירוינג החליט לשבות ממשחקי הנטס למען הגנה על הדמוקרטיה האמריקאית' ובכך הוא יהפוך ל"גיבור" ולא "משתמט".

זה יהיה צעד חשוב לקראת קריירה פוליטית. רק תארו לעצמכם את קיירי אירוינג כחבר סינט, ב-"וועדת הבטחון של ארה"ב לענייני המזרח התיכון"...

*

מה שמעניין אותי עכשיו הוא אם קיירי אירוינג עשה הכל בהתייעצות מוקדמת – והסכמה – של קווין דוראנט.

אחרת?

אחרת אני רואה צרות גדולות מאד באופק.

דבר אחד ברור, כפי שכתב היום הניו יורק פוסט:

KYRIE IRVING IS TOO COMPLICATED TO FIGURE OUT THIS MESS!

2. דאטה על קורבנות נגיף הקורונה בארה"ב

ס"ה קורבנות לנגיף בארה"ב עד ה 11/1/2021 – 383,290

זוהי עלייה של 912% מאז ה-12/4/2020

היום נישבר שוב שיא קורבנות בארה"ב – 4,513 קורבנות. בכל העולם היו היום 18,156 קורבנות לקורונה. בארה"ב נפטרו היום 24.8% מקורבנות כל העולם בשעה שארה"ב היא 4% מאוכלוסיית העולם. האצבע המאשימה היא לעבר הממשלה הפדרלית בהנהגת דונלד טראמפ שבחמשת החודשים האחרונים לא נקפה אצבע לעצור או להאט את המחלה! המילים היחידות לתאר את תוצאות חוסר הנהגת טראמפ הן 'רצח עם'. (PATTERN OF CORONA VIRUS DEATH IN THE USA – Bing

3. ה-BUZZ בשרלוט – "THE BUZZ CITY"

אני לא יודע כמה מכם יודעים שהכינוי של שרלוט הוא "BUZZ CITY". אני מכיר את שרלוט בערך כמו את ירושלים, הווה אומר מכיר, אבל לא כל שכונה וכל רחוב כפי שהכרתי פעם את חיפה.

אני מכיר את שרלוט כי כמעט 10 שנים גרתי שעה נסיעה משם, בנה של גייל קני גר בחווה ליד העיר, והייתי שם בכמה משחקים. הייתי שם גם באול-סטאר לפני איזה 25 שנה, והגעתי העירה כמה וכמה פעמים כי אחד מסודות העיר הוא שיש לה את המסעדות בין הטובות בערי ארה"ב (עוד סוד כמוס היא העובדה ששרלוט משמשת HEADQUARTERS של כמה מהבנקים הגדולים של ארה"ב).

שרלוט היא עיר שכיף לגור בה אם אתה לבן, נוצרי פרוטסטנטי, ואוהד כדורסל מכללות. אמנם אוניברסיטת שרלוט עצמה אינה פאורהאוז, אבל מכללת דוידסון (סטף קרי אמרתי?) נמצאת קרוב מאד לעיר, וכל האוניברסיטאות שהדת שלהן היא כדורסל נמצאות במרחק נסיעה סביר.

אבל היא עיר של BUZZ. לא מובן לי הכינוי כי הדבר האחרון ששרלוט היא, היא עיר של BUZZ. שימו את ת"א לידה ושרלוט תמות מבושה. עיר שקטה, חצי מתה, שמלאה בבתים בני 3 חדרי שינה, דשא קצוץ למשעי, ומיליון כנסיות.

אבל מה?

פתאום יש שם BUZZ של כדורסל. אפילו בעל הקבוצה מייקל ג'ורדן נמצא בעיר. העתון שרלוט אובזרבר מדווח שמייקל 'לא שרץ אף פעם בקבוצה כפי שהוא שורץ עכשיו'.

מה מייקל ג'ורדן עושה בשרלוט?

עובד עם השחקן הזה, ברשותו – כאילו שבעל הקבוצה היה צריך 'רשות' – של המאמן ג'יימס בורוגו!!! למלו הפך לפרוייקט הפרטי של אלוהים שכנראה רואה בו את בנו:

קומראדים, שרלוט הורנטס הופכת לקבוצת כדורסל!

לפני משחק הערב היא חמישית במזרח עם רקורד של 5-6, והיא משחקת טוב יותר ככל שהשעון מתקתק!

'הבן של אלוהים' קולע 12.4 נק' למשחק, קוטף 7.2 קרשים, מחלק 6.0 בונבונים, וגונב 1.6 כדורים, והכל ב-25.3 דקות משחק.

הנצחון האחרון על הניקס 88-109 – עוד קבוצה צעירה בבנייה – היה מתוק כמו אגס אסיסי מהחווה של קני ליש שרלוט בחודש יולי. הרוקי הזה, שעומד להיות כוכב גדול ב-NBA, שהתחיל בעלייה מהספסל ועתה הוא שחקן חמישייה – ואז מצטרף לטרי רוזייר, פיג'יי וושינגטון ומיילס ברידג'ס, וגורדון הייוארד שנולד מחדש.

על בורגו – המאמן הראשי ממוצא לטיני ב-NBA – אני שומע רק דברים מצויינים. השחקנים מכבדים אותו, ומתים עליו. בקיצור שרלוט הורנטס הופכת ל-FUN TEAM עם STAR POWER וצעירים מצוינים. כשהחתימו את הייוארד על 120 מיליון ל-4 שנים חשבו שמייקל ג'ורדן עשה עוד שגיאה שתפגע בו – ובקבוצה – בגדול (מאד!). בינתיים מתברר בדיוק ההיפך: גורדון הייוארד – שעד עתה גם ביוטה ג'אז וגם בבוסטון סלטיקס היה אילם – מרגיש בטחון בהורנטס כ-OLD MAN, ולפתע מתגלים בו ניצוצות מנהיגות שאיש לא חלם שיש לו.

"אני פשוט נהנה לשחק כאן כפי שלא נהניתי הרבה זמן", הוא אמר לניקי הורסטס מה'אובזרבר'.

המפתחות ניתנו לגורדון, והוא לקח אותם ברצון. הוא קולע קרייר-היי 22.5 נק' עם 50.4% מצוינים (כי מעל חצי מזריקותיו הן מחצי מרחק ומהטריי), קוטף 5.2 רימונים, ומחלק 4.0 מתנות. הוא גם גונב 1.4 כדורים למשחק, ולשחקן שהוא לא זריז – כמוהו – הכול בגלל ראיית משחק מצוינת.. "אבל מה שעוזר לכולנו יותר מהכל" – אומר עוד שחקן שלפתע פורח בהורנטס, טרי רוזייר (19.5 נק' למשחק) – היא נוכחותו על הפארקט, השקט שהוא משליט בכולנו, ונוכחותו כמנהיג, תכונה שלא שמענו עליה אף פעם!"

גורדון הייוארד הוא ה-PERFECT COMPLEMENT ללמלו: בגלל שגורדון הוא 'הבוס', והוא שחקן גבוה המסוגל לעשות הכול בהתקפה – גם מקרוב וגם מרחוק – הצעיר שהפך ליהלום החדש של ההורנטס לא מרגיש שעליו מוטלת האחריות לשאת את התקפת הקבוצה, וזה מוריד ממנו נטל כבד שלפעמים מפריע לשחקנים צעירים. כבר רואים שבין השניים קיימת מין כימיה מיוחדת שלפעמים נוצרת ב-NBA מבלי שיודעים בדיוק את הסיבה.

אם תסתכלו על משחק ההורנטס תראו שגורדון הייוארד ולמלו בול נולדו לשחק יחד!

כשההורנטס משחקת עם רוזייר, למלו, ברידג'ס, וושינגטון, והייוארד – היא – אולי – הסמול בול הטוב ביותר היום ב-NBA. הם לא יכולים לשחק כך יותר מ-5 דקות פה ושם, אבל זה כלי נשק פנטסטי לרגעים מיוחדים.

אפילו מייקל ג'ורדן מחייך כשהוא רואה אותם יחד על הפארקט!

4. היום לפני…

*82 שנה: דולף שייז קובע שיא NBA בנקודות – 11,770 נק' – בנצחון 109-135 על הפיסטונס, כשהוא קולע 23 במשחק זה. הוא שבר את שיאו הקודם של ג'ורג' מיקאן.

*81 שנה: ה-NCAA משנה את חוק הפוטבול כשהיא מוסיפה את האפשרות ל-2-POINTS CONVERSION, אחרי TD.

*61 שנה: דולף שייז הופך לשחקן ה-NBA הראשון לקלוע 15,000 נק'.

*52 שנה: הקוורטרבק של הג'טס ג'ו נמת' 'מבטיח' ניצחון על הבולטימור קולטס (שהייתה פייבוריטית ב-17 נק'), ועומד בהבטחתו בנצחון מפתיע ביותר, 6-17 בסופרבול הראשון בו מנצחת קבוצת AFL. לקולטס היה זה הפסדה היחיד משך כל אותה עונה.

*30 שנה: אוניברסיטת פרינסטון מנצחת את קורנל בתחרות השחייה היחידה עד אז – ומאז – שנערכה במשלוחי פאקס בגלל סערת שלג וקרח שלא אפשרה נסיעות או טיסות. הזינוק נערך בעזרת צילצול טלפון שהוגבר בשתי הבריכות. התוצאות נישלחו בפאקסים. פרינסטון ניצחה 71-164.

5. תמונה מהטבע: "נחש הזין": פעם מעדן של האצטקים במקסיקו

"Atretochoana eiselti, also known as the “penis snake

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 52 תגובות

  1. מנחם חיסלת כבר את ההוקס מה שארלוט עשו לך עכשיו מסכנים זהו גמרת אותם.
    גם למאלו עד שמשחק טוב קראת לו בן אלוהים? זה משפט מחסל קריירות. אני גם התרשמתי ממנו לאחרונה אבל לא רוצה לומר כלום כדי לא לגמור לו את הקריירה.
    אתה מאמין יותר מידי לטמבל כמו קיירי הוא לא מתוחכם וכלום סתם טמבל עשיר עם הרבה כסף אז כותבים עליו.
    הוא הלך למסיבה כי היה בא לו לנשנש ולשמוע את דרייק תוך כדי.
    הוא יהיה נשיא ארהב כמו שאני אהיה אותם סיכויים.

  2. תודה דוק.
    קיירי מטורלל על כל הראש, בנאדם מוטרד מאוד.
    ידענו שהולך להיות בלאגן בברוקלין, אבל לא שיערנו כמה וכמה מהר זה יבוא.
    צודק 100% לגבי שארלוט – פשוט קבוצה כייפית. משחקים בחדווה ובהנאה. למלו שחקן מיוחד, גם אם לא בשל עדיין.
    הייווארד נותן עונת קאמבק אמיתית ראשונה מאז יוטה.
    את נחש הזין לא הכרתי, אבל בטח זה הולך טוב עם סלט מ"צמח הזין" –
    https://miro.medium.com/max/640/1*hGJg7gsuyXGB0g94els3uQ.jpeg

    1. אשך מסכים איתך ברוקלין קיבלו את כל הלקרדה עם האדיוט הזה, הקטע שהוא חבר טוב של דוראנט שפשוט בלתי עציר (מלח מים…). .
      ממש אכפת לו ממחאות (כמו שלי אכפת) בגלל זה הוא עם דרייק במסיבה ובדק על מסאגים בבועה… הד קייס רציני ביותר, ויש להם את לבארט שרק מחכה להתפוצץ במקומו.

  3. תודה רבה מנחם.
    אין שום דבר גאוני בלהיעלם בלי לאמר מילה, ולא תענות להנהלה. גם אין גאווה בלשבות שאתה מקבל מיליונים, כאילו שאר האנשים המזועזעים יכולים לעשות זאת.
    קיירי פשוט משובש ברמות, חבל דוראנט בא טוב לעונה, מישהו חייב לאפס אותו.

    1. יופי, בשתי שורות הצלחת להעליב גם את בעל האתר וגם את כל האוכלוסיה האפרו אמריקאית.
      דרך אגב, השם שלך בעברית הוא 'גלל'?

  4. כתבת על קיירי ארווינג ש "בעלי הברוקלין נטס, ואדם סילבר, אולי יענישו אותו, אבל לא יותר מ-נו-נו-נו על כף היד". לא נכון. לפי חוקי ה NBA הוא ייקנס ב 1/72 מהמשכורת השנתית שלו על כול משחק שהוא מחמיץ מסיבה בלתי מוסברת וללא הודעה מראש. זה בערך 450,000 דולר למשחק.

    אהבתי את הנחש או כמו שד"ר רזי הופמן קורא לו "דו-חי".

    1. בחדשות הבוקר של ESPN אמרו שכל משחק שהוא מחמיץ יעלה לו 600,000 (זה כולל עונש מהליגה). למעשה אולי זה העונש מהליגה בנוסף ל-1/72 מהמשגורת? אז מדובר כבר על מיליון דולר למשחק

  5. אין סיכוי שזה מה שקורה עם קיירי. אין הרי שום משמעות למחאה סמלית אם היא לא מוצהרת ומוחצנת. בנאדם שרוצה למחות לא הולך למסיבה, אלא מצהיר ואומר – אני מוחה ולכן לא אשחק עד להודעה חדשה, וגם ידגיש את המחיר שהוא עומד לשלם על כך, כי זה מה שיעשה אותו גיבור.
    לא. קיירי סתם בנאדם שהכסף ותשומת הלב התקשורתית שיבשו אותו, הוא נראה אדם אבוד שלא יודע מי הוא ומה הטעם לחייו. אני מאחל לו שימצא.

  6. תודה רבה על המעורב.
    לא אתפלא אם כל השטויות של קיירי מתואמות עם המאמן ודוראנט (ע"ע רודמן ופיל ג'קסון).
    שארלוט סוף סוף נראים כמו קבוצה. עוקצת לא מעט יריבות. אם יביאו גבוה איכותי (ג'ון קולינס לדוגמה) הם כבר יהיו ממש טובים.
    יש קצת בלגאן באטלנטה עם יאנג וקולינס. מפלס הלחץ אצל קולינס בעלייה כי הוא לא האריך חוזה בקיץ וחייב לתת עונה חזקה. הבעיה שהוא שחקן שלא יוצר בעצמו וניזון בעיקר מאסיסטים של יאנג. יאנג מוסר להרבה שחקנים אחרים וזה גורם לקולינס לסיים משחקים רבים עם פחות מ-10 זריקות מהשדה. פלונטר אבל עדיין מצב הפיך.

    1. יפ כבר דיברנו על זה לכן היה הביקורת שם, קולינס לחוץ תחת לקחת את הברינקס. ההוקס צריכים להטריד אותו תן לי את ווצביץ ופורנייה עליו ואני מבסוט, תוסיף את טרנס רוס ואני מפנק גם בקאפלה
      אגב לדעתי קולינס יברח להוקס בסוף העונה אם לא יטרידו אותו לפני כי תמיד תהיה קבוצה שתתן לו את המקס ולדעתי מנק מבטו הוא לא מוערך בהוקס ובטח עצבני שלא הציעו לו את המקס.
      סגנון המשחק מעניין אותו כמו שאותי מעניין דוקים הוא רוצה מזומנים כמה שיותר. תן לו מקס והוא גם יזרוק 5 זריקות במשחק 🙂

      1. דווקא קולינס לצד ווצ'ביץ' יכול להיות קלאסי. שיעבירו את קולינס לאורלנדו תמורת גורדון ותוספת'/בחירות עתידיות ויש לאורלנדו קו קדמי נחמד ביותר.

  7. נראה לי שקיירי הוא מקרה ראש קיצוני, לא חושב שזה קשור לאידיאולוגיה או משהו כזה.
    תודה רבה על המעורב

  8. תודה רבה מנחם,
    לא הייתי ניגש לסידורים בבנייני ממשל בערך מה19.1 עד ה 22.1. כדי לא להתקל באחד המטורפים. יש הרבה מדי כאלה ומספיק טיפש אחד חמוש בשביל בלאגן גדול
    קיירי לא מתכנן כלום, הוא איבד את זה מזמן… מקווה בשבילו שהוא ימצא את השלוה ואת המקום שלו בעולם. כרגע זה ממש לא נראה ככה.
    שארלוט – הייוארד שחקן מעולה, אם הוא בריא. הוא מאלה שעושים את מי שסביבו טוב יותר. אם הם יעשו פלייאוף זה רק בגללל חולשת המזרח,

  9. בס"ד
    תודה.
    שרלוט סוף סוף קבוצה, אבל השאלה האם האבא יהרוס ללאמלו,
    ומ יהיה עם הבריאות של הייווארד.

    לגבי קיירי, כנראה קיבל שיעורים מהארדן. השאלה האם ומתי לדוראנט ימאס ממנו.

  10. זה רק 11 משחקים, אבל אפשר לראות שהיווארד נמצא באיזור נוחות שלו לדעתי לפי כמות הפעמים שהוא מגיע לקו. מזכיר את הקדנציה שלו ביוטה, שם הוא היה הגו טו גאי.

    קיירי בעונה של 100-42-50 מסביר איזה בזבוז של כשרון הוא

    1. קיירי הוא השחקן הכי אוברייטד בליגה ולא רק שהוא מפקיר את דורנט ולא שם על הקבוצה שלו
      גם כשחקן כדורסל הוא איבד את זה אחרי שעזב את הקאבס.

      עד הפציעה הבאה.
      היוורד אף פעם לא היה שחקן שצריך לבנות עליו בחמישיה.
      כמו שאתה או שג'ורדן חושבים. חבל שלא מורידים ממנו את העומס והופכים אותו לשחקן 6 כמו שהוא צריך להיות.

  11. אם המעורבב היה קצת יותר רציני כמו בעבר אז הכותרת הראשית צריכה להיות
    "הלייקרס דוהרת לת'ריפיט וזה אפילו לא כוחות.

    לברון עשה אתמול צחוק מהרוקטס וזה נראה שהוא לא התאמץ.
    שחקני המשנה כמו שרודר,גאסול והראל נהנים ומשתלבים מהצד.

  12. מנחם חבל שאתה כל כך ממעיט מהיכולות של קיירי וחושב שהוא מתעסק בקטנות כמו פוליטיקה.
    מה שהוא באמת עושה זה לפתח מקור אנרגיה ירוק, אבל שלא כמו קולטי שמש הוא לא תלוי בזמינות של השמש ושניתן להעביר אותו בקלות ממקום למקום. כדי שהאנושות לא תתחיל לבזבז אנרגיה סתם ולהגדיל את אפקט החממה, מקור האנרגיה של קיירי הוא מתחדש ולא מזהם. כשמשתמשים באנרגיה שלו כמות הפחמן הדו-חמצני בעולם יורדת. אה כן, במסיבה שלשום קיירי נפגש עם דרייק והם סיימו את הפיצ'ר האחרון – כשמשתמשים במכשיר של קיירי כדי להניע משהו, יוצאים מצד שני מים מותפלים.
    בתגובה דוראנט צייץ "מה חשבתם, שהבאנו את קיירי לניו יורק בשביל לשחק כדורסל?"

  13. תודה מנחם
    גם לי כ"כ כיף לראות את גורדון על המגרש העונה, אחרי פציעות אכזריות וחוסר התאמה שצעק לשמיים בבוסטון.
    .
    קיירי שחקן אדיר, אבל לגבי פוליטיקה יש מספיק דוגמאות (אחת עכשווית במיוחד) שהוא יכול להיות דביל בדיוק כמו שחשבנו ולהגיע רחוק.

  14. אגב קורונה, הנה סרט על התפשטות הנגיף בארצו האהובה של הדוק, דרום קרוליינה:
    https://youtu.be/Mw3EtfsggJQ
    די ברור שגרינוויל נדבקה חזק ומנחם ברח משם בזמן.
    (המודל התיאורטי שלנו מצליח לעקוב די טוב אחרי הסרט הזה, אם יש מישהו שמעוניין אעלה סרטון שהוא תוצאה של חישוב).
    .
    — השאלה: האם מישהו מכיר סרטונים כאלה או דומים ממרחבי המרשתת?
    גיא? גיא ?! גיא!!!
    למעשה מספיקה לי תמונה של כמות החולים בזמן כלשהו ותמונה נוספת בזמן מאוחר יותר.
    בין העונים נכונה תוגרל שורה ב acknowledgments
    🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט