הנאגטס יפגשו את גולדן סטייט ועוד ארבעה משחקים בחמישי/ רותם אלרן

לילה מוזר ומלא במבודדים לפנינו, אך הוא גם יביא איתו משחקים מצוינים ומצ'אפים מעניינים בצל הטרייד המפוצץ על ג'יימס הארדן אמש, אז בואו נתחיל!

מנת השף

5:00 שעון מודיעין – דנבר נאגטס (6-5) VS גולדן סטייט ווריורס (5-6)

המשחק המרכזי של הערב יגיע אלינו היישר מקולורדו שם שתיים מהקבוצות ההתקפיות המוכשרות והמעניינות בליגה ייפגשו לדו קרב מערבי חסר הגנות בשעה נוחה.

הנאגטס מגיעים למשחק עם מומנטום רע מפתיחת העונה, כשהתחילו עם מאזן שלילי ב-11 המשחקים הראשונים, על אף שנראים מצוין בצד ההתקפי של הפארקט עם הרייטינג ההתקפי השני בגובהו בליגה, וגם תצוגות מדהימות של הג'וקר לא מצילות אותם עד כה. הבעיה העיקרית של הקבוצה מגיעה בצד האפור יותר של הפארקט, שם היא מדורגת במקום ה-26 בליגה ברייטינג ההגנתי, וזה המקום בו ניכרת העזיבה של ג'רמי גראנט ששימש כשומר מצוין על הכוכבים של היריבות, במיוחד בפלייאוף, ויחד עם הזדקנות של פול מילסאפ הקבוצה רק הולכת ומתדרדרת בהגנה, ורואים זאת בכך שבחמישה מתוך 11 המשחקים הקבוצה איפשרה ליריבה לקלוע מעל 120 נקודות, ורק במשחק בודד הנאגטס הורידו את הקבוצה שמולם לפחות מ-100 נקודות. בינתיים משהו שם לא נראה מחובר בהגנה וזה פוגע בקבוצה שיכולה להיות בין הטובות בליגה לו הייתה לה הגנה ממוצעת. מייקל פורטר ג'וניור ייעדר היום בשל פרוטוקול הקורונה של הליגה.

מהצד השני, גולדן סטייט מגיעה לאחר 4 נצחונות בששת המשחקים האחרונים שלה ונראית לא רע בכלל בצד ההתקפי, אבל עדיין יש לא מעט דברים לעבוד עליהם שם ובמקרה הזה המאזן לא משקף כשדנבר קבוצה מוכשרת יותר. היתרון של הווריורס במשחק הזה יהיה שלדנבר אין מגני עילית שיוכלו לשמור על סטף ביעילות, ובנוסף גם חסרה הגנת צבע כשיוקיץ' לא מעודד במיוחד בתור הקו האחרון של ההגנה, וסטף יוכל לקלוע בקלות עליהם. אם הוא ייכנס לקצב הקליעה הרגיל שלו אני בספק אם הנאגטס מסוגלים לעצור את זה.

לדעתי הולך להיות משחק מעניין וצמוד, אבל ההימור שלי הוא שבסופו דנבר יוכיחו שהם הקבוצה העדיפה וינצחו.

שאר המשחקים

2:00 – פילדלפיה סיקסרס (4-8) VS מיאמי היט (5-4)

שתי קבוצות מזרחיות שפתחו את העונה בצורה שונה לחלוטין ייפגשו היום למצ'אפ עמוס פציעות ובידודים, כשבמיאמי באם, באטלר, דראגיץ', בראדלי, נאן, אוקפלה והאסלם לא ישחקו (מיירס לנארד בספק למשחק) ואצל הסיקסרס הנעדרים יהיו סת' קרי (המאומת), מילטון, ת'ייבול, קורקמאז, טוביאס האריס, פוארייה ופרגוסון.

למרות ההיעדרויות הרבות, יכול להיות משחק מעניין כשג'ואל אמביד פתח את העונה מדהים, כולל 45 נקודות ו-16 ריבאונדים במשחק הקודם של הקבוצה, וגם בן סימונס תורם את שלו להתחלה חזקה של פילי, למרות שזרק רק שתי זריקות מהשדה במשחק האחרון. צמד הכוכבים הם השחקנים הבולטים העיקריים של פילי שישחקו כשמסביבם הסגל דל ומלא בשחקני ספסל, אבל יכול להיות שזה יהיה יותר ממספיק היום מול ההיט, שאותם מוביל טיילר הירו עם תצוגות נהדרות במשחקים האחרונים, כולל המשחק האחרון בו קלע 34 נקודות. הגארד הצעיר לא מאכזב לאחר בועה מרשימה וכרגע הוא עם 17.7 נקודות, 3.9 אסיסטים ו-6.8 ריבאונדים למשחק, לא רע בכלל עבור שחקן שנה שנייה. היום הכוכבים הראשיים של הקבוצה ימשיכו להיעדר וזה יהיה הצ'אנס שלו להמשיך לקבל קרדיט (וזריקות), וכדאי לשים עין על התפוצצות פוטנציאלית שלו היום.

אני מהמר במשחק הזה על ניצחון של הסיקסרס.

2:30 – טורונטו ראפטורס (8-2) VS שארלוט הורנטס (6-6)

בינתיים שארלוט נראית יותר טוב מטורונטו העונה, הראפטורס ינסו להוכיח שהם יכולים להמשיך להיות רלוונטיים במזרח גם השנה.

הראפטורס הושפעו לא מעט מהמעבר לטמפה ביי, והקבוצה מאכזבת כרגע ולא נראית כמו עצמה כששני נצחונות מעשרת המשחקים הראשונים של העונה זה לא טוב בכלל, בלשון המעטה. הראפטורס מושפעים מאוד מעזיבת שחקנים מובילים ושחקני רוטציה חזקים בשנים האחרונות – אמנם בשנה שעברה שרדו את העזיבה של קוואי וטורונטו הוכיחה שהיא קבוצה טובה בפני עצמה, אך גם העזיבה של דני גרין באותו הקיץ וכעת מארק גאסול וסרג' איבקה פגעה מאוד בקבוצה, במיוחד הגנתית – הראפטורס מדורגים כרגע בבוטום 10 בליגה הגנתית, ועם התקפה במקום ה-15 בליגה היא לא יכולה להוציא מזה יותר מדי. על הנייר, היא הקבוצה החזקה ביותר היום, אבל לפי המומנטום והיכולת שהם מציגים העונה אני לא בטוח בכלל לגבי זה.

ההורנטס מגיעים במומנטום הפוך לחלוטין, לאחר שכולם ציפו לעונה נוספת של שקיעה בבינוניות ואכזבה, שארלוט נראים מצוין ופתחו במאזן חצוי ומפתיע. לאמלו בול נראה מצוין כבר עכשיו ופתח חזק את קריירת ה-NBA עם שורה סטטיסטית טובה של 12.4, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים למשחק, כשהוא גם מוסר 3 אסיסטים על כל איבוד, יחס מצוין גם לרכז וותיק. בול הבטחה גדולה, ובינתיים במדגם זעום הוא מציג שיש בסיס להייפ סביבו. גם גורדון היווארד מזכיר לכולם שהוא כאן ונמצא בכושר נהדר, טרי רוזייר מתפקד מצוין ושאר הקבוצה משלימה את המובילים מצוין. בניגוד לציפיות, שארלוט היא קבוצה מהנה ומעניינת העונה, ומול טורונטו שנמצאת בכושר רע היא תוכל להמשיך את המומנטום החיובי.

ההימור שלי הוא שההורנטס ייקחו היום.

2:30 – סן אנטוניו ספרס (5-6) VS יוסטון רוקטס (6-3)

דו קרב טקסני יתרחש היום באירוחה של הספרס, כשהרוקטס ללא הארדן לאחר הטרייד יפגשו את הספרס המפתיעים, שנראים כמו קבוצה טובה ומחוברת בניצוחו של הגנרל פופ.

הספרס מגיעים ללא דריק וויט שנפצע שוב, אבל עם דג'ונטה מארי ודמאר דרוזן יש בסיס טוב לקבוצה טובה העונה, וגם הצעירים שמקבלים צ'אנס כעת מציגים יכולת טובה כשקלדון ג'ונסון ולוני ווקר מהווים שחקני חמישייה על רמה עבור הקבוצה, וגם למרכוס אולדריג' ופאטי מילס מביאים כל אחד את שלו כוותיקים מצוינים שמשלימים את דרוזן והצעירים. הקבוצה נראית מצוין כשדרוזן מציג את הכושר הטוב בקריירה בשתי העונות האחרונות ודג'ונטה לקח את הצעד קדימה עקב הדעיכה של אולדריג' והפציעה של וויט. הקבוצה מוכשרת ומהנה לצפייה עד עכשיו, כיף לראות שהם מצליחים.

מנגד, יוסטון מגיעה לאחר אחד הטריידים הגדולים של השנים האחרונות, כשבטרייד מרובע העבירה את הארדן לברוקלין, כשקליבלנד קיבלה את ג'ארט אלן ויוסטון עצמה הרוויחה את ויקטור אולדיפו יחד עם 4 בחירות סיבוב ראשון, והצד הרביעי בטרייד, אינדיאנה, הרוויחה את כאריס לברט. היום נראה את יוסטון ללא הארדן ויהיה מעניין כיצד הסגל יתפקד ללא הסופרסטאר הגדול. הסגל של יוסטון טוב בבסיס עם כריסטיאן ווד וג'ון וול שנראים נהדר העונה, אבל מסביבם אין יותר מדי והקבוצה חלשה, ולאור כך שאולדיפו כנראה לא ישחק לאחר ההגעה לקבוצה וג'ון וול בספק למשחק, אני מהמר שהספרס יקטפו עוד ניצחון על חשבון הטקסנית החלשה ביותר העונה במשחקה הראשון זה שנים ללא הארדן בקבוצה.

5:00 – פורטלנד טרייל בלייזרס (4-7) VS אינדיאנה פייסרס (4-7)

המפגש האחרון ללילה זה יהיה גם המשחק היחיד היום בין קונפרנסים, כשנציגת המערב פורטלנד תארח את הפייסרס, שישחקו ללא אולדיפו לאחר שהעבירו אותו ליוסטון בטרייד, ומלבדו גם טי ג'יי וורן ימשיך להיעדר עקב שבר מאמץ (שיכול להיות שכבר לא יחזור ממנו העונה) והרכש החדש כאריס לוורט גם הוא כנראה לא ישחק היום.

הפייסרס אמנם איבדו את אולדיפו שנראה מצוין העונה, אבל דומנאס סאבוניס לוקח צעד נוסף קדימה לאחר עונת אולסטאר בשנה שעברה ומתפתח כאחד הגבוהים הטובים בליגה, כשלצידו מיילס טרנר נותן את מה שהוא צריך, ויותר, עם 4.1 (!) חסימות למשחק ב-11 המשחקים הראשונים של העונה. מלקולם ברוגדון גם הוא פתח חזק והקבוצה כולה יכולה לאיים השנה במזרח, והיכולת ההגנתית של גארד כמו ברוגדון יכולה לעזור מאוד עם לפחות אחד מכוכבי הקו האחורי של הבלייזרס.

אצל הבלייזרס ישנה פתיחת עונה טובה כשיוסוף נורקיץ' אמנם לא נראה כמו השחקן שהיה בבועה, אבל סי ג'יי מקולום בכושר הטוב בקריירה, דמיאן לילארד ממשיך להוכיח את עצמו כשחקן מהטופ של הליגה ושחקנים משלימים כמו רוברט קובינגטון וגארי טרנט עושים את שלהם. פורטלנד לא קבוצת הגנה טובה, והיום זה עלול להשפיע מול קבוצה מוכשרת באינדיאנה כשקובינגטון נמוך מדי מול סאבוניס, אחד משחקני הפוסט הטובים בליגה, ונורקיץ' כבד מדי על מנת לצאת אליו בצורה יעילה היום.

הבעיות ההגנתיות של הבלייזרס יחד עם הזרימה ההתקפית של אינדיאנה וכך שפורטלנד מגיעים ללילה השני של בק טו בק ייתנו לדעתי את הניצחון לפייסרס.

לפוסט הזה יש 144 תגובות

  1. מנחם חיסל את שארלוט וברור שהם יפסידו היום.
    בן סימונס שרד את הטרייד מעניין מה זה יעשה לו לדעתי זה רק ילך וידרדר אבל בגלל שמיאמי משחקים עם הגי ליג פילי יקחו כי אמביד זה מספיק.
    פורטלנד ינגבו קובינגטון נראה חושך מצרים מותר גרוע מהימים בפילי
    הספרס יקרצפו את יוסטון.
    גולדן ינצחו בצמודה סטפן נותן שואו היום

    1. שמעון הנטס לקחו הימור גדול עם כל הבחירות דרא"פ בלי הגנה שנתנו
      אני מסכים שבטווח הקצר זה ישפר אותם למרות שעם השיגעונות של קיירי אי אפשר לדעת.
      אבל לאף אחד מהשלוש שלהם דוראנט, הארדן או קיירי אין חוזה מעבר ל 2022, באותו זמן הארדן יהיה 33 ודוראנט גם באותו גיל ,מי יודע אם הם ירצו לחתום מחדש .
      זה יכול להוביל את ברוקלין לשוקת שבורה כי כל הבחירות שלהם אצל יוסטון , בדיוק כמו שכל הבחירות שלהם היו אצל בוסטון .
      פילי לעומת זאת יכולה מחר לשלוח את סימונס על ביל או מקלום או לאווין ולהתמודד ראש בראש עם יוסטון עם הגנה הרבה יותר טובה .

      1. הימור ענק, אבל בליגה זה go big or go home פילי לצערי יתקעו המון שנים בבינוניות. כשיש שחקן בקאליבר של הארדן חייבים לקפוץ על ההזדמנות.
        .
        הארדן ואמביד ביחד היו מנגבים את לברון ודייויס כל כך חזק שהשיקוץ היה בוכה לאמא.
        .
        נראה לך שמישהו יטריד את ביל בשביל סימונס אחרי שרואים מה ערך השחקנים היום? סימונס היה צריך להטריד לפני שנתיים שלוש לפני שהבלוף התגלה אבל גם מניות צריך למכור בזמן ולצערי בזה פילי נכשלים פעם אחר פעם.
        .
        אני לוקח כל יום בשבוע את העסקה שיוסטון עשו מאשר סימונס טייבול ו2 בחירות דראפט. הטעות היחידה של יוסטון בעסקה זה אולדיפו במקום לבארט (לבארט טוב יותר ועל חוזה ארוך יותר).

        1. אף אחד לא מונע מפילי לעשות אותו טרייד
          שיקגו מחר עושים טרייד של לאווין על סימונס
          וושינגטון שלא מפסיקים להפסיד בחי בעיה עושים טרייד על סימונס וטייבול תמורת בראלי ביל
          יוסטון קיבלו את אולדיפו עם רגל אחת, חוזה נגמר והוא כבר הודיע שהוא רוצה לחתום במיאמי בסוף השנה.

            1. בעולם שבו שיקגו רוצים לנצח בעונה הרגילה
              שים את סימונס בשיקגו עם 4 קלעים , 40 ניצחונות בטוח
              זה הרבה יותר טוב ממה שיקגו יעשו או עשו
              אם לאוין האופציה הראשונה שלך אתה בצרות , בפילי הוא אופציה שנייה או שלישית וההגנה הנוראית שלו לא תורגש

        2. אני חושב שיוסטון במפורש לא רצו את החוזה של לברט כי הם מתכננים בנייה מחדש ולא רצו שחקן מועד לפציעות עם חוזה לשלוש שנים. הם העדיפו את החוזה של אולדיפו שיסתיים בסוף העונה

          1. בקיצור מה שאתה אומר זה שהם עושים טנקינג, הבעיה היא שאף פרי אייג'נט רציני לא יחתום ביוסטון וקשה מאד לעשות טנקינג עם חוקי הלוטרי היום.

            זה גם די משעשע שלפני יומיים כולם פה אמרו שקיימים הוא סרטן ויהרוס את הקבוצה מבפנים , עכשיו הם הלכו הביאו עוד סרטן שהרס את יוסטון מבפנים ופתאום הכל שושנים והאליפות בדרך

            1. שקיירי הוא סרטן

            2. האקשן לא סרטן, הוא נתן כמה שנים נפלאות לקבוצה בלי לפצוע פה, אבל הוא מבין שכדי להיכנס ברשימה של הגדולים ביותר הוא חייב טבעת וחלון ההזדמנויות מתחיל להיסגר. האיש 7 שנים לא החסיר דקה

      2. הם הולכים על 2 טבעות וזהו. זה לא שהם יקחו 3. שום דבר לא בטוח בחיים גם דוראנט נפצע לגולדן והלכה לה טבעת 3.
        זה הימור שצריך לקחת שחקנים כאלה לא באים סתם בדכ ויש עליהם מחיר לשלם.
        אני חושב שפילי היו חייבים לקחת גם במחיר קשה. למה? כי בסוף המטרה אמורה להיות אליפות בלבד ולא רואה איך עם הסגל הזה הם לוקחים אליפות אם מקסי לא פורץ בטירוף של סופרסטאר. גם זה יכול לקרות.
        פילי הלכו על השמרנות אני מבין את זה 8 בחירות זה הרבה ולדעתי זה מה שהפיל את הטרייד.
        נראה מה יהיה אם הנטס לא יזכו בטבעת הם נדפקו ואם כן שיחקו אותה.
        אני חושב שפילי עם הארדן חזקה מהנטס.
        הארדן קרי האריס אמביד לדעתי עולים על קיירי הארדן דוראנט האריס.
        עם שחקנים כמו הארדן גם לא יכלת לדאבל את אמביד כמו היום והוא היה מנגב

  2. אם כבר יש עכשיו בליגה פסטיגל טריידים…מישהו יכול להאיר את עייני מה הסיכוי שגולדן סטייט מטרידים את אוברה עבור מישהו אחר שיכול לשדרג אותם?

  3. ליוסטון אין סיבה לעשות טנקינג, נהפוך הוא. הבחירות שלה שיכות לאוקלהומה. איזו סיבה יש לה לסיע לאוקלהומה?

    1. אני חושב שלבחירות שנתנו לאוקלהומה יש הגנה של 1-5 אז אם הטנקינג הוא ALL OUT הם ישאירו לעצמם את הבחירות

  4. תודה רותם יאח
    גם שארלוט וגם הספרס יפסידו לדעתי, נראה

    פורטלנד נגד אינדי לא אמור להיות מנת השף? משחק הרבה יותר מעניין בין 2 מהקבוצות הכי מעניינות בליגה

    1. ההתקפה במשחק שהמלצתי עליו ברמות הכי גבוהות ויהיה מהנה לצפייה, אינדי ופורטלנד אחלה קבוצות, אבל לא חושב שברמת העניין המשחק יתקרב לנאגטס-ווריורס.
      בכל מקרה, שניהם מעולים ותהיה התלבטות באיזה מהשניים לצפות.

  5. נחשפים פרטים מאחורי הקלעים של הטרייד אתמול: אחרי שלפני כחודש ההצעה של ברוקלין הייתה על השולחן ויוסטון דרשו את קיירי בתמורה להארדן, אתמול הבהירו שהם לא רוצים שום קשר לקיירי.
    כמו כן פילדלפיה הסכימו להעביר את סימונס ולמעשה הטרייד הזה נפל על התוספות לסימונס שהסיקסרס לא היו מוכנים לצרף. בן סימונס עצמו כבר התכונן לעבור.
    מישהו שמע על זה משהו?
    בנוסף יש איזו שמועה שקיירי שוקל לא לשחק עד סוף העונה

    1. אתמול כשהתחילו השמועות על הטרייד העלתי את האפשרות שהעניין עם קיירי הוא שהוא חשש שיטרידו אותו עבור הארדן, אבל הערכתי את הסבירות הנמוכה. גם עכשיו זה נשמע לי לא סביר. לדעתי הוא עשה בלגן לנטס כדי שיטרידו עבור הארדן, כמו "שהבטיח" לפני שנה כשאמר שהצעירים לא יהיו שם בשנה הבאה.

    2. התיאוריה הזו יכולה ללכת ל-2 כיוונים…
      קיירי עשה קטע כדי שלא יטרידו אותו… קיירי עשה קטע כדי לסמן להנהלה שהוא דורש שהארדן יגיע…

            1. אתה חושב שיש קשר?
              פשוט אפשר לפתח את התיאוריה הזו לאן שרוצים.

            2. אני לא חושב. במקרה ראיתי עכשיו ששון מרקס טוען שאין קשר, אבל יכול להיות שהוא סתם מחרטט
              .
              הראיון פה אם זה מעניין מישהו: https://www.youtube.com/watch?v=Ro0YCrozwuc
              השאלה על קיירי ב-8:00
              .
              מסתבר שהוא ניו-זילנדי, לא היה לי מושג

  6. תודה רבה רותם.
    חסר הגנות? בחמשת המשחקים האחרונים גולדן סטייט מדורגת 3 ברייטינג הגנתי. דריימונד ממש עשה הבדל, וויסמן מתחיל ללמוד הגנת צבע וויגינס כבר לא אוויר.

    1. טוב לראות מהם שיפור, הלילה יהיה מבחן עצום מול יוקיץ'.
      כרגע הם קבוצת הגנה די בינונית וחושב שהרייטינג מושפע בעיקר מהמדגם הקטן, למרות שיש לחזרה של דריימונד השפעה עצומה. הם לא איפה שהיו בהתחלה והם כנראה לא יהיו קבוצת הגנה טופ 5, איפשהו במרכז נראה לי הגיוני עבורם.

    2. אין לזה קשר לדריי אם תראה משחקים תראה שכולם שם לוחצים ושולחים ידיים דריי קשור לזה כמו שהוא קשור ליכולת של קריי. מה שאני כן יכול לומר שדריי פחות גרוע בהגנה מאשר בהתקפה

  7. לסלטיקס סוף סוף יהיו 8 שחקנים למשחק מחר בבית מול אורלנדו. בראון וטייטום לא יהיו בקאדר ולכן הסלטיקס צפויים להפסד. גם קמבה לא נמצא עדיין בתכנית.
    לא יודע איך יעמדו בכל משחקי ההשלמה הצפויים.

        1. מבין את הרעיון. השאלה אם פורניה לא מידי דורך על קלדון וואסל ודמאר? ואגב הוא ממש חלש בכל מה שקשור לריבאונד

    1. רק על מהלך אחד – שחקן שתופס כדור ומייד חודר. גבוהים בעיקר.
      לקחו את ההשראה ממשטרת ישראל שמאפשרת את כל עבירות התנועה על הכביש אבל תוקעת דו"חות מונפצים לנהגים תמימים ממארבים בנקודות ספציפיות.

        1. לפני שנתיים בערך החליטו שיעשו הצגה למראית עין ששורקים צעדים ב-NBA ושזה יהיה צעדים מעתה והלאה.
          הרובוטים המקולקלים עם מדי השופט מייד יישרו קו והטמיעו את התוכנה.
          מאז כל שחקן שמעז להיות זריז מדי בחדירה מתפיסה (שוב – בעיקר גבוהים אומללים בדרגת זרג) מקבל דו"ח מונפץ אוטומטי.

  8. ההגנה בעונה הסידרה היא פשוט בדיחה
    כל הרבע הרביעי בין מיאמי לפילי נראה כמו משחק אימון
    לא ראיתי עצירה אחת. כל מי שרוצה קולע.
    שתי העצירות היחידות שראיתי היו גולטנדינג אז זה לא באמת נחשב עצירה.
    עצוב איך שהליגה נראית, בקושי ליגת קיץ
    מילטון נראה כמו מעולה אבל איך באמת אפשר לשפוט כשלא משחקים הגנה

  9. למלו חייב לשפר את קבלת ההחלטות שלו יש לו לא מעט זריקות פזיזות וגם במסירות הוא ממהר לפעמים ובעקבות כך מאבד.
    יש לו המון פוטנציאל הוא רכז בגובה 2.03 שזה יתרון אבל הוא חייב להעלות מסה זה נראה שהגוף שלו על סף התפרקות לפעמים.

  10. דרוזן עושה רוד-שואו רציני לינואר בתור הוטרן שיכול לעלות מהספסל ולגמור משחקים. תפור על הקליפרס, אבל לא נראה לי שיש להם מה לתת

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      זה אחד מאותם משחקים שפופ "זורק בכוונה".
      זה לא נורא זה לא זה לא…

  11. הפסד מיותר. חוץ מקלדון ג'ונסון לא היה נראה שמישהו אצלנו רוצה לנצח, והם רצו להראות לכל העולם שעדיין יש שם קבוצה. הווד הזה שחקן, וגם מספר 8 שלהם מאד רצה לנצח. מבאס היה לדעת שהזריקות של דרוזן בקראנץ' טיים לא יכנסו ולראות שזה אכן כך.

  12. ווד שחקן שחקן, סנטר התקפי מדהים קליעה הורדת כדור לרצפה כדרור חסימה וגלגול לטבעת אתלטיות לא רעה, החוזה הטוב בליגה ביי פאר

            1. הארכת מקסימום הוא לא שווה שקל אפשר להביא 200 נגרים טובים יותר מהגי ליג במאית מחיר, אין לו כלום, לא קליעה לא הגנה נאדה

            2. אין לו הגנה?
              זה שר ההגנה של ג"ס.
              אבל נכון שהוא לא שווה את החוזה הזה.

            3. איפה הצלע השנייה שלך?

  13. Yes גרין עוד 5-10 משחקים הופך לשחקן ספסל אין לו מה לצרום על המגרש 18 דקות 0 נקודות 3 ריבאונדים ו3 אסיסטים על 5 איבודים, כמו שאמרתי תמיד עם קרי וקליי ודוראנט גם אני עם המקל הליכה יכול להיות הבורג החשוב במכונה, האוברייטד הגדול בהיסטוריה של הליגה ושל hoops שנופל על ידי טנ״ש אבל כל מי שיש חו שכל בקודקוד ויודע לקרוא משחקים ראה מה הוא שווה באמת

    1. משעשעת, האובססיה שלך עם גרין.
      אתה צופה (?) במשחק בו משחק אחד מהשחקנים המלהיבים בליגה (יוקיץ') ומה שיש לך לכתוב עליו זה גרין…
      .
      אולי שכחת, זה לא אני, ולא אף אחד אחר מחברי הופס שצפו בגולדן סטייט בתקופת השיא שלה שבחר בו כ-ALL NBA.

        1. אתה באמת משעשע…
          (אני לא כותב הרבה לאחרונה, אבל רק אתמול אתה יכול למצוא את המקום בו כתבתי שטעיתי, וששמעון צדק. גרין?
          מה לעשות, אתה מדבר על ALL NBA בעברו, מי שבשיאו הוא אחד משחקני ההגנה המרשימים בליגה, ואחד מעמודי התווך של אליפות 15')

          1. להזכיר לך מה כתבת על החוזה שלו? כמו שכתבתי לך ALL NBA זה בחירה פוליטית גרין לעולם לא היה אחד מ10 או 24 השחקנים הטובים בליגה, שוב אמרת שנחכה לעונה ונראה אותו…

          2. כך בשבילך עדיין לא מאוחר להגיד טעיתי, גיא רוזן על הארכת חוזה של הנגר גרין:

            הנהלה הכי טובה בליגה, ובהפרש.
            גולדן סטייט חסכו 50 ומשהו מיליון בכך שהאריכו כבר עכשיו את החוזה של גרין.
            הוא מצדו, בחר ללכת על בטוח. מי שראה מה פציעה אחת "קטנה" עושה לשחקן בעמדת פנים (ע"ע כל אותם מיליונים שקאזינס הפסיד),
            יכול להבין למה אולי עדיף 100 מיליון ביד מ-140 על העץ.״.

            1. אנחנו ניפגש בסיומה של העונה, ונראה היכן נמצאים גולדן סטייט, ומה חלקו של גרין.
              הוא ללא ספק הציג בעונה שעברה יכולת שרחוקה מלהרשים, אבל היו נסיבות ברורות.
              השנה?
              למיטב הבנתי מאזנה של גולדן סטייט הוא 6-6
              אתם בשב"ר קברתם את הקבוצה לפני העונה.
              נחיה ונראה.
              .
              (בנימה אישית – די עם השטויות האלו על הקורונה. זה מגוחך. ממש. ספר על "אין השפעות" למשפחה של בן 40 וקצת שנפטר מדלקת ריאות בבית חולים בצפון. הוא החלים מקורונה, אבל כבר לא יכל להתמודד עם מחלה נוספת)

            2. גיא אתה מצחיק מי קבר את גולדן? אמרנו שהם יאבקו על הפלייאוף ממקומות 7 10.
              מה הקשר של גרין ל6 6 שלהם? 😂😂😂 גרין אחראי רק ל6 הפסדים הנצחונות הושגו למרות גרין.
              תודה תגיד טעיתי. לא בושה כולנו טועים.

            3. שמעון, אתה היחיד שאף פעם לא טועה. רק מסמן את כל התשובות…

  14. מסכן קרי אין לו עם מי לשחק.
    לבד משאיר את גולדן במשחק אבל זה לא יספיק.
    לא נעים לראות את דריימונד ככה, מה נסגר, זה נראה כאילו הוא פרש.
    יוקיץ' שחקן תענוג, כל כך חכם, איזה מסירות של אומן ואיזו ראיית משחק

  15. זו הפעם השנייה שיוצא לי לראות השנה את הנאגטס ואת יוקיץ' (הקודמת הייתה מול הסאנס),
    מה יש לומר?
    הרוויח בצדק את הכינוי "הגאון".
    הבן אדם נותן כדורסל שבמילה אחת אפשר להגדיר אותו –
    חוויה.

    1. גיא יכול להיות שהשפעות ארוכות טווח של הקורונה זה טווח מוגדל מ3? יוקיץ מאז שחטף קורונה קולע ב40+ אחוז מ3..

    2. בדיוק
      הצפיה בו הנאה צרופה אפילו שההגנה שלו לא משהו ואפילו שחטף היום 3 כדורים.
      הוא כמו שוטר תנועה על הפרימטר, לך ימינה, לך שמאלה, עצור, תחתוך, קבל כדור ויש עוד 2 ואסיסט.

    1. גרין 5-10 משחקים אף מה חמישייה אני במקום הלוחמים דורס אותו ומנסה להוציא כסף מהביטוח כמו שכתבתי שנים לא שווה אגורה חבל שרק ב2020-2021 אנשים מבינים (למרות שבאתר עדיין שמו אותו טופ 50)…

  16. זהו, תמ"א גם בדנוור.
    מחר לפנות בוקר סוף סוף אפשר יהיה לראות את הסלטיקס מפסידים אבל לפחות משחקים!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט