הדרך היחידה למנוע כאן מלחמת אזרחים היא שסגן הנשיא מייק פנס יחליט מיד על האמנדמנט ה-25, ושרוב אנשי הקבינט יצביעו לסלק מיד את הנשיא טראמפ / מנחם לס

הסימן המסוכן ביותר עבורי שמשהו גרוע מאד עומד לקרות כאן בין ה-17 ח-20 לינואר היא התפטרותו של צ'אד וולף, ה-SECRETARY OF HOMELAND SECURITY הערב ב-17:32, שעתיים אחרי שה-FBI הזהיר שמתארגנות קבוצות מיליטריסטיות בכל 50 המדינות עם פקודה "להתאסף מול 50 הקפיטולס של 50 המדינות ולהחזיר לטראמפ את הנשיאות שנגזלה ממנו".

למה הוא התפטר? הוא האחראי על UPRISES כאלה, וללא המוכנות של הנשיא – הוא די מוגבל ביכולתו להתגבר על התפרעויות מזויינות בכל 50 המדינות, והוא כמובן לא רוצה להיות האשם העיקרי במה שקורה.

אל תגידו שמנחם לס לא הזהיר שזה מה שיקרה.

ה-FBI יצא ממש לפני כמה דקות באזהרה לאומה מפני "ARMED UNREST IN ALL 50 STATE CAPITOLS" לקראת הכתרת הנשיא החדש.

תפקידו של המיניסטר של הביטחון הלאומי הוא להשתלט על איומים מסוג זה, ולהכין את הצבא והמשמרות נגד UPRISING מסוג זה.

ה-FBI גילה גם שהייתה כוונה ביום רביעי שעבר "לחטוף ולהרוג את מייק פנס – סגן הנשיא – וננסי פולוסי, מנהיגת הרוב של בית הנבחרים.

RAGA – ה-Republican Attorneys General Association – לא פחות מ'ארגון עורכי הדין הרפובליקנים' – נמצא היום כאחד הארגונים שהלהיט את כל אנשיו "לקחת את בנין הקפיטול ולהחזיר את המדינה לתושביה". נשיא הארגון התפטר לפני שעה קלה, ועתה אוספים חומר כדי לאוסרו ולהביאו לדין. ז"א שלא מדובר כאן ברדניקים מהיערות, אלא בעורכי דין, וההיי סוסייטי שטראמפ הלהיט וטרף – כמו מחברי הטובים ביותר שחתחתי אתם כל קשר, בגלל שהם עדיין שפוטי טראמפ.

ה-FBI שלח זה עתה הודעה לכל האזרחים שכנופיות מזויינות עומדות לכתר את כל בתי הקפיטול בכל ערי הבירה של המשינות השונות.

ה-SECRET SERVICE החל לעצור מנהלי מילישיה וכאלה שזוהו מהתמונות כפורצים לבנין הקפיטול בוושינגטון, ביניהם שני שוטרים שבברור עזרו לפורצים, ו-15 נוספים הנמצאים בחקירה.

טראמפ יכול לעצור בעצמו את כל ההתעוררות המטורפת הזאת של WHITE SUPREMACY בנאום אחד לאומה בו יודה שלא הייתה כל שדידה בבחירות – 58 בתי משפט, ביניהם בתי המשפט העליון של ארה"ב, ובתי משפט עליונים במדינות השונות, חקרו תביעות דמיוניות של עורכי הדין של טראמפ, וסנטורים רפובליקנים במדינות כמו פנסילבניה, טכסס, ועוד – וכולן נדחו על הסף.

המצב חמור כאן ביותר, ולהפתעתי הרבה המדיה בישראל לא מודעת כלל לחומרת המצב – לפי מה שאני קורא ב-YNET, וואללה, וישראל היום.

ג'יימס קומי, ה-FBI DIRECTOR לשעבר (שטראמפ פיטר) אמר הרגע ל-NBC ש"הוא לא רואה כל דרך להגן על כל בתי הקפיטול והממשלה בכל 50 המדינות. "THERE IS JUST NO WAY".

הסנטור שומר הודיע עתה שהוא בודק דרכים (כמו האמנדמנט ה-15) ל"להעמיד את טראמפ לדין מיד".

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 123 תגובות

  1. יש פה פוסט ותגובות ששווה לקרוא באותו עניין. זה האיש שנירמלתם ב-4 השנים האחרונות. ברוך, שמעון, רזי הופמן. צביקה. ועוד ועוד. דקסטר. מקווה ממש שיסיים את שארית חייו בכלא. ושאמריקה תתחיל להחלים.
    נ.ב.
    לפני כמה ימים שני צעירים הציתו את מאהל בלפור. על יושביו הישנים. נדמה לי שהם הואשמו ב"ונדליזם". האם תוכלו, תומכי ביבי יקרים, לחבר את הנקודות?
    רמז: ליאת בן ארי.
    *בין הפותרים נכונה יוגרל ניאו-נאצי מחמד.
    מנחם חביבי מקווה שהכל יעבור בשלום אל תיקח ללב. תודה שאתה כותב על זה, כל כך חשוב. שמור על עצמך ועל גייל.

    1. שוב התסריט של הקפיטול נראה לי הזייה ולא האמנתי שיקרה, אף אחד לא תומך בו ובקומץ המשוגעים ובטח שלא איתו בכל החלטה עדיין טראמפ או הילארי הייתי בוחר בטראמפ בכל פעם מחדש. מקווה שביידן יהיה טוב למרות שהוא התחיל ללקק לשחורים

      1. "קומץ משוגעים"? 45,000 שכיתרו את הקפיטול, ואז פרצו אליו, רובם עם כלי נשק?
        דבר שאיש לא חלם שהוא ייתכן.
        אני לא יודע ברוך אם אתה רציני. רק אידיוט ובוק מושלם מאמין שזה היה 'קובץ משוגעים'. אולי אתה באמת אחד כזה.

    2. רגע אתה מדבר על אלה שפרצו מחסום ובגללו ראש הממשלה עבר לחדר יותר מאובטח?
      או על חברו של פודיפיל מיליארדר שאמר "אז נצטרך לצאת לרחוב מיליון אזרחים ולבלום בגופנו את ההרס של הדמוקרטיה"

      או שאתה מדבר על זה שבגלל שהיה טייס שהעלה את אחינו האתיופים, לשוטרת אתיופית אסור לגעת בו "אני הבאתי את ההורים שלך מאתיופיה" אמר הכסיל.

      או אחד ממארגני המחאה שהוא מפיץ מחלות בגלוי או כדבריו אני נמצא בפגנות מחודש מרץ, משיא הסגר,
      " אני מזיע אני מתחבק ואני מתנשק ואני מוריד את המסיכה מדי פעם כי אני נושם מהפה
      אם אני לא חליתי עד היום, אני הייתי אמור להיות מת עד היום"

      אפשר להוסיף כמובן כהינה וכהינה אמירות של אווילים וכסילים מהצד השני, חלקם מכחיש קורונה בגלוי, חלקם קראו לזלזל בהנחיות, חלקם נגד חיסונים, מה זה משנה העיקר לפגוע במי שעומד מול הצד השני.

      הדבר העיקרי שאני רואה פה זו פוזיציה, כמה קל.
      (בנוגע לליאת בן ארי, יש לזה ריח רע מאוד, אבל העיוורים מוכנים להמליך עליהם את האטד רק כדי שביבי לא יהיה ראש ממשלה תראה מה חיים רמון אומר על בתי המשפט, לא אדם מהצד הימני של המפה. האם נראה לך הגיוני שדוברות בתי הפרקליטות הוציאה הודעות על האזרחית בן ארי – דבר שגונה על ידי אחד מהגורמים, לא עולה לי מי-)

      1. בקשר לפריצת המחסום, תבדוק שוב. זה, ולא בפעם הראשונה, שקר גס מבית היוצר בבלפור. מעניין שנזכרו לפרסם את זה רק לאחר האירועים בקפיטול

        1. הייתי שם בעצמי…לא היה שום ניסיון פריצה אלא אם כן צעקות "לך" יכולות להפיל מחסום. איתי תבדוק שוב זה ספין מומצא לחלוטין

      2. איתי,
        אני מציע לך כלל שאני פועל לפיו – לבדוק מעשים ולא אמירות, אלא אם כן כמובן מדובר באיש ציבור ומנהיג מחנה (טראמפ למשל). על אמירות מצחיקות של "אני העליתי את ההורים שלך" (בחיי שאני לא מבין מה הבעיה באמירה הזו. אין שם קללה או הסתה) – על אמירות כאלה של אזרח פשוט אני ממליץ ממש לא להתרגש מהן. על נסיון הצתה של מאהל (פעם ראשונה שאני שומע על זה) אני מציע להגיב בחומרה, כמו גם על נסיונות להדביק בקורונה או דברים אחרים (עם כמה שאני תומך במחאה, אני לא מבין איך אנשים מסתכנים ומגיעים באלפיהם כל שבוע למקום צפוף כל כך).
        ולגבי ה"הבהלה לאזור מאובטח" אני מציע לך להקשיב לכל-עיתונאי-שאינו-עמית-סגל, שהפריך את השטות הזו שמנסה לצייר הקבלה לקפיטול. לא סתם אתה לא שומע את זה מתהדהד בדף המסרים של הליכוד.

        1. ינון
          הסיבה שאנשים מגיעים לבלפור למרות הקורונה זה הסיבה שאני לפחות מרגיש שהאדמה תחת המדינה רועדת,אנחנו פסע משינוי פני המדינה למשהו אחר שלא היכרנו.יש כאלה שחושבים שזה אחלה והדמוקרטיה במדינה פשטה את הרגל וצריך שלטון חדש,יש כאלה שפשוט לא מתעניינים וזה לא מעניין אותם ויש כאלה שמוכנים לעשות כל מה שביכולתם ובמסגרת החוק למנוע מהדבר בזה להתקיים.
          מעדות אישית אני יכול להגיד לך עלי שאני הולך להפגנות בחשש גדול,לא מוריד את המסיכה לשנייה ומנסה בדרך כלל למצוא פינה ,מה עוד שביום-יום אני מקפיד כמעט על כל ההנחיות ובדרך כלל חוץ מבלפור אני אפילו לא יוצא מהבית אבל אני הולך כי אני חושב שזה מאוד מאוד חשוב ולפחות אני יוכל להגיד לעצמי שעשיתי ככל יכלתי למנוע את מה שעתיד לקרות

      3. איתי,חייב לציין שלפחות מהדיונים שאנחנו מנהלים פה לא מתאים לך לפול למלכודות האלה ולהשתמש בטרמינלוגיה של הצד המסית.
        נתחיל מזה שהמפגינים לא פרצו שום מחסום,היה על הכביש מחסום למנוע מכוניות להיכנס לרחוב ,לדוגמא אם היית הולך במדרכה לא הייתה שום בעיה להמשיך ללכת.מעבר לזה שזה היה ספין מכוער ביותר ולצערי גם מאוד אפקטיבי .חוייה אישית מהספין הזה:בשישי בערב ישבנו לאכול ארוחת ערב והטלוויזיה הייתה דלוקה ואיך שהכותרת הבומבסטית הייתה שהמפגינים פרצו לבית ראש הממשלה וראש הממשלה הוברח לחדר מאובטח,גרמה לי(ואני נמצא יחסית בלופ,נמצא בקבוצות של המפגינים)להגיד ישר וואו משוגעים!!! איך עשו דבר כזה.מיד הלכתי לכל הקבוצות בכל המדיה שיש לי להבין מה קרה שם ואז הסתבר שזה היה בכל לפני שבוע ולא דובים ולא יער.
        בוא תסביר לי למה היה חשוב לך לציין "חבר של פדופיל מילארדר" ולא להגיד אהוד ברק למשל.האם שמעת שוב ושוב את השימוש בחבר של הפדופיל בתגובות של הליכוד ואל משנה על מה התגובה?
        לגבי ליאת בן ארי? אתה רציני באמת? האישכה הזאת בלי להכיר אותה צריכה לקבל פרס ישראל לא פחות .עומדת בגבורה בלחצים מטורפים שמופעלים עליה ועל בני משפחתה.היא לא יכולה אפילו ללכת לשירותים בלי הפחד שמישהו עוקב אחריה והולך להשחיר את פניה .
        חצי מהציבור במידנת ישראל חושבת שהיא פושעת שצריכה לשבת בכלא וזה על מה? על שהיא מבצעת את עבודתה בלי מורא ובלי משוא פנים?
        ולהזכירך היא הייתה התובעת במשפטו של אולמרט.
        לסיכום תגובה קצת מאכזת מבחינתך וחבל

        1. אני רק רציתי להדגיש שיש נקודות בעייתיות בכל הצדדים בחברה הישראלית, ולנסות לרמוז שהכל בגלל הביביסטים והם האלימים זה לחטוא לאמת.
          אין לי רצון לדון על הפרטים ועל יושרו של אהוד ברק (שמשום מה התעלמת בטענה, וניסיתי להסיט אותה לדיון על האם זה טרימינולוגיה של הליכוד, והאם היא ראויה), ועל האם ליאת בן ארי צריכה לקבל את פרס ישראל (LoL), בעיקר כי לא זו הנקודה.
          הנקודה שיש צדדים שמנסים ליצור קיטוב בחברה הישראלית, כל אחד מושך לכיוון שלו, מצד אחד יש את ביבי שנח לו לייצר את זה מסיבותיו, ומצד שני יש את המחנה השני שעושה אותו דבר.
          כל אחד פתאום מתבצר בעמדתו ומגן על מי שאיתו בצד, לדעתי זה לא מקום טוב לחברה להיות בו .

          קח למשל את ליאת בן ארי, האם נעשתה עבירת בנייה ? (עכשיו בינינו עבירת בנייה זה כזה לא מעניין, מה שיותר מדאיג זה הסיקור והתייצבות המערכת אחריה) אין פה דיון, אתה חושב שהיא צריכה לקבל פרס ישראל, והביביסטים תלייה.

          אני בעד שיח אחר, האם אפשרי לנהל אותו בישראל היום, לא נראה לי. האם כל אחד צריך לעשות חשבון נפש עם עצמו למה זה קורה, אני חושב שכן.

          1. לגבי אהוד ברק איך אני יכול להתייחס ברצינות לטענה שאתה פותח אותה בחבר של הפדופיל המליארדר.עצם הפנייה שלך בתואר הזה באה ללגלג ולהקטין את אהוד ברק עצמו,ובכלל לא דיברתי על יושרו של אהוד ברק הוא לא מעניין וגם לא הטענה שלו דרך אגב,מה שצרם לי והפריע לי זה השימוש בחבר של הפדופיל המילארדר.
            אתה יודע אני נמצא בהרבה קבוצות גם של ימניים וגם של שמאלנים וב2 הצדדים מדברים לא מעט על המושג הינדוס התודעה,כאשר כל צד בטוח שהצד השני מהנדס את התודעה.עכשיו אני לא בא להגיד שרק הימנים מהנדסים את התודעה או משהו כזה אבל בשימוש שלך בחבר של הפדופיל המילארדד זה בדיוק הדוגמא להינדוס התודעה וזה מה שהפריע לי.
            לגבי ליאת בן ארי אז אתה בא בטענות לסיקור והתייצבות המערכת אחריה,לגבי הסיקור אז תראה לי דוגמאות ,לא ראיתטי איפה מישהו מסקר אותה בצורה חיובית או יותר נכון את עבירת הבנייה המטורללת שלה.לגבי החלק השני של התייצבות המערכת,בוא תגיד לי מה אתה מצפה שהמערכת תעשה,הרי שנינו יודעים שליאת בן ארי זה לא האישיו באמת אלא התפקיד שהיא ממלאת והתקיפות האכזריות שהיא חטפה מהצד השני גרמו למערכת ובצדק להתייצב אחריה.
            אתה מכיר למשל את הסיפור של הבן של ליאת בן ארי הרביץ לשוטר?
            או שאבי רצון בגלי ישראל מעלה טענה שאחותה של ליאת בן ארי לא באמת נפטרה ואין לה בכלל אחות והיא עשתה את זה בשביל להוריד את המפגינים מהגב שלה?
            אתה קולט איזה שפלות מגיעים ואחרי אבי רצון זה הגיע לריקלין,ואראל סג"ל וכל השאר שמהדהדים את זה מיד ובכמויות.
            ודבר אחרון איך אתה בעד שיח אחר(ותכלס כמו שכתבתי לך בתגובה הקודמת אני כן יודע שאתה בעד שיח אחר) שאתה כותב תגובה כזאת?

            1. למה לא? האם הוא לא היה חבר של אפשטיין? הוא לא נראה לי הכחיש שהיה אצלו (ויש כמובן את התמונה המפורסמת שלו בכניסה לבית) ובכל זאת נניח שאתה רוצה לא לדבר על אהוד ברק(דווקא חושב שיש פה נקודה מעניינת, הרי אהוד ברק לא הואשם בכלום, יצאו שמועות לא מבוססות, אבל בסוף כלום פלילי, מעניינת הגישה שיש לציבור לנקוט כלפי אדם כזה, שאולי אין לו חטא ברמה הפלילית,אבל בעיניי יש לו פגם מוסרי -לפחות ברמה הציבורית- מעניין).

              המושג הינדוס תודעה עולה עכשיו בגלל ספר שיצא "הסדנה להנדסת תודעה" , מן הסתם בגלל זה המושג פופולרי.

              אבי רצון זה לא מהסרטון המפורסם של מאיר אינשטיין שאומר לו "מאיר תרגע" מתי הוא הפך להיות הוגה דעות או משהו?
              אין לי איזה רצון לגנות כל מיני "כתבים" מסוגים שונים, אני לא מעסיק שלהם או משהו.

              בנוגע לשיח אחר, כבר אמר הנביא "עם נבר תתבר ועם עקש תתפל" בתגובה של דרור לא היה שום שיח אחר או מכבד, "*בין הפותרים נכונה יוגרל ניאו-נאצי מחמד." אחלה שיח, כמו שאלה שמוחים בבלפור חושבים שאי אפשר לשנות רק בקלפי או בדרכים יותר מכובדות, אני חושב שבשביל לשנות שיח, צריך קודם ליצור הבנה ששני הצדדים יכולים לנקוט בגישה זאת, ואז לקוות שהצדדים יבינו שצריך לחפש דרך אחרת.

            2. לגבי אהוד ברק אז כנראה אתה עדיין לא מבין למה אני מתכוון.,לא כתבת חבר של אפשטיין אלא כתבת חבר של פדופיל,אין לזה שום קשר למה שאהוד ברק אמר או התכוון. יש כאן פשוט אמירה שבאה קודם כל להקטין את אהוד ברק ולבטל את מה שהוא אומר כי הרי הוא חבר של פדופיל ומי רוצה לשמוע מה לחבר של פדופיל(שבטח גם הוא פדופיל כי אם חבר שלך פדופיל אז גם אתה פדופיל)לגבי חשדות אז על מה אתה מתכוון שהוא גם השתתף באורגיות של אפשטיין עם בחורות צעירות? כי זה רק שמועה זדונית שיצאה מבלפור ולא שום דבר אחר,מעבר לזה אהוד ברק לא בכנסת,אהוד ברק לא ראש ממשלהףהוא בן אדם פרטי וברגע שהוא יהיה מועמד לראשות ממשלה תוכל לבוא ולהגיד שיש אצלו פגם ברמה המוסרית וצריך לתת את הדעת על זה.
              לגבי אבי רצון אז גם כנראה אתה לא יודע איך בלפור מפיצים ספין.
              זה מתחיל ככה בלפור מביאים מידע שבמקרה הטוב הוא חצי אמת במקרה הרע הוא שקר גמור ומתחילים להפיץ אותו על ידי הגורמים שלהם בתקשורת.הגורמים בתקשורת זה אותו אבי רצון למשל,גדי טאוב,אראל סג"ל,יינון מגל ,ריקלין ועוד טובים ורבים(אם המידע הוא יותר רציני אז זה יופץ דרך עמית סגל ואיילה חסון.הם מפיצים את הספין בכל האמצעים התקשורתיים שיש בידהם,אם זה ערוץ 20,גלי ישראל,פייסבוק,טוויטר ועד,עד שזה הופך להיות מה שנקרא אמת.השלב הבא זה כל החנפנים מהכנסת שמהדהדים את אותו ספין ולבסוף גם ביבי עצמו מתייחס לזה כאמת.לאמיתה..הדוגמא שנתתי זה שבתוכנית רדיו מדברים (והם ניהלו על זה דיון שלם) על זה שליאת בן ארי משקרת ולא רק שאחותה לא באמת מתה הם יודעים שאין לה אחות.
              לאחר נמכן הספין רץ בכל ה"עיתונאים" שרשמתי לך ךמעלה והוא נעצר כי זה באמת היה שקר גס ונמוך מדי אבל הנזק כבר נעשה.עכשיו בוא תגיד לי האם לא עושים לליאת בן ארי רצח אופי מוחלט וזה למה? כי היא מעיזה להיות התובעת במשפט ראש הממשלה.

            3. יניב, אתה טועה. המטרה של 'חבר של פדופיל' היא לרמוז/לסמן שהאדם המדובר גם כן פדופיל, ומכאן לקפוץ למסקנות שהוא מפלצת ואפשר להתעלם לחלוטין מכל ביקורת שלו או כל דבר אחר שאמר כאילו היא לא קיימת בין אם היא רלוונטית אן לא ובין אם היא נכונה או לא.

            4. יניב, אני חושב שכתבתי פה מספיק פעמים שלדעתי לנתניהו יש פגם מוסרי בהתנהגותו, ורק על זה ראוי לחפש מנהיג יותר ראוי. (אבל כמובן שכמו כל דבר בחיים יש לבחור בין בחירות רעות, ולפעמים אעדיף לבחור אדם מושחת מוסרי לעומת אדם אחר שפחות ראוי להנהגה ממנו, אבל כן לדעתי צריך לתת על זה את הדעת בבחירה).
              אהוד ברק לא ראוי להישמע בציבור, בלי קשר לתוכן. פה ספציפית הבאתי תוכן דיי נורא שהוא אמר.
              החשדות לא יצאו מבלפור, הם פרסמו ברחבי האינטרנט, ובכל מקרה לדעתי עצם ההכרות עם אדם כזה מפוקפק צריכה לגרום לאדם להירתע מלשמוע את דבריו (יש ראויים וישרים ממנו).
              בנוגע למה שאתה אומר, ככה עובד העולם, אז הפרקליטות מוציאה דברים דרך גליקמן\פלד וכדו'.
              לכן צריך להיות חשדן לגבי מה ששומעים מהתקשורת.
              בנוגע לליאת בן ארי, כמובן שהיא נרדפת עקב זה שהיא נגד ביבי, אכיפה בררנית קוראים לזה, לדעתי גם ביבי נרדף עקב דעותיו המדיניות וכדו'. האם זה לא ראוי? אולי, בסוף ככה זה עובד.
              השאלה בסוף מה מצאו ומה הסיפור והאם יש בהם אמת.

              thog אמת, אם אדם לא ראוי עדיף לא להקשיב לדבריו, כבר אמרו חז"ל " כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות הוא אם דומה הרב למלאך ה' יבקשו תורה מפיו ואם לאו אל יבקשו תורה מפיו"
              זה מראה שיש חשיבות גם לרמתו המוסרית של מורה הדברים, חז"ל הביאו סייגים לדברים, אבל אהוד ברק לא שווה את זה. למה אתה צריך את אהוד ברק כדי להעביר ביקורת?

            5. אולי נשתמש במונח "אהוד ברק הלוחם המעוטר ביותר בתולדות צה"ל" ?
              האם הטענות שלו יישמעו יותר נכונות כעת?
              .
              ועוד נקודה איתי: כולנו נוהגים לומר תמיד שבכל ויכוח, "האמת אי שם באמצע". יש בעיה רצינית עם הטיעון הזה, כי זה יכול לגרום לצד מסוים ללכת קילומטרים רחוק יותר, ואז אותו "אמצע" נמצא בדיוק איפה שהוא היה בו מלכתחילה.
              האם אתה חושב בקשר לסרט של מוחמד בכרי ולטענות התובעים אותו, שגם שם "האמת אי שם באמצע"? האם אתה חושב בהקשר של דונלד טראמפ ופעולותיו נגד מוסדות הדמוקרטיה ש"האמת אי שם באמצע"? כי זה בדיוק מה שהם רוצים לעשות. הם מקצינים את עמדתם עד כדי "לא הגיוני", כדי שהאדם הסביר שלא בקיא בנושאים הללו יגיד לעצמו ש"אולי יש משהו בטענות" ושאולי "האמת אי שם באמצע". [הרי אם היית תושב יפן, היית יכול להבדיל ולומר לגבי בכרי שהוא מעליל עלילות שווא? הרי היית מאמץ את גישת ה"אמצע", כמו שאנחנו עושים בסכסוכים שרק שמענו עליהם בחדשות].

            6. איזה כיף שמצאו ג'ורג' סורוס ישראלי ולא צריך להסתפק בייבוא מחו"ל יותר.

            7. אם כך אתה מכניס את עצמך ללולאה פרדוקסלית כיוון שחז"ל אם לא ראויים לקריאה ושמיעה על פי קריטריון זה.

            8. וכרגיל אתה כושל בהבנה. אין לי צורך באהוד ברק בשביל להעביר ביקורת אבל אין לי גם צורך לפסול ביקורת ספציפית של מי שלא יהיה בגלל משהו בנוגע לאישיות שלו. אתה הרי לא מבקש שנפסול את כל דברי נתניהו בגלל שהוא שקרן?

            9. ומצחיקה היציאה הזו נגד ברק על זה שהוא מכיר מישהו שעבר עבירה (למעשה, נדמה לי שהוא רק היה חשוד ולא הורשע בפרשה החדשה שהתפוצצה).
              האם זה עדיף על מישהו שמכהן כרגע (!!) בתפקיד ציבורי והוא עצמו (ולא חבר שלו) מואשם בעבירות שונות?!?
              גם בנושא בן ארי צריך להבין, שההקבלה אינה הגיונית. ראש ממשלה לא שווה לפקיד זוטר. ועבירות בניה לא שוות לעבירות של שוחד ומרמה. ובכלל, הטענה על חפותו של נתניהו עד מתן גזר הדין לא תופסת לגבי בן ארי (אם בכלל תעמוד לדין)? זה לא נראה לך קצת כמו פיל שדורך על מכונית לעומת נמלה שדורכת על מכונית צעצוע?

            10. ינון,
              בלי להיכנס לפלסופים מיותרים ומעפנים,
              ברור שאתה צודק בנוגע לאמת, אבל בגדול מה שזה אומר שאין לך שמץ איפה האמת נמצאת, ולכן יש לבדוק כל מקרה לגופו בלי כללי אצבע(ופעמים שהאמת באמת באמצע).
              שים לב איזה יופי, כל הדיון הוסט לנקודה המעניינת בפני עצמה "האם אדם אם כתם\חשד מוסרי ראוי להקשיב לדבריו בנושא מחשבה" – שוב דיון נהדר, אני לא בטוח שהטענה שברק הלוחם הכי מעוטר בצה"ל, רלוונטית, איני אומר שברק רשע מתחילתו ועד סופו, אלא שלברק בתקופה זו (הרבה אחרי היותו בצה"ל), לדעתי אין מקום בלייחס לדעותיו חשיבות רבה.
              אבל אם תשים לב למשפט שהבאתי "אז נצטרך לצאת לרחוב מיליון אזרחים ולבלום בגופנו את ההרס של הדמוקרטיה"
              או עוד ציטוט "זה ביטוי להידרדרות ערכית שעוסקת כבר לא בטובת האזרחים אלא בסגידה למנהיג מושחת לכאורה. סיפורנו מזכיר את ילנה וניקולאי צ'אוצ'סקו יותר מאת חברת המופת והאור לגויים ולאן נוליך את הבושה. העם והאזרחים שהעלו את נתניהו לשלטון הם שיורידו אותו משלטון שמבזה את העם ואת האזרחים. הכוח הוא אצל האזרחים והם שישימו קץ לבזיון הזה". שבא להראות שיש שיח מסוכן גם מהצד שהוא לא רק ביביסטי, התעלמות מוחלטת, חבל.

              בנוגע להאם ביבי מקרה בעייתי יותר מברק – אפשר לדון בתיאוריה- אבל בא נסכים שזה נבלה וזה טריפה ועדיף ששניהם לא ישמעו בציבור.
              בנוגע לבן ארי – בוודאי, גם ציינתי פה שעבירת בניית זו עבירה שיש לה בעייתיות, אבל לא חמורה כמו נתניהו, אבל יש שם דברים שצריכים טיפול. (שוב אם בן ארי בעייתית, זה לא אומר שנתניהו צדיק, לא הבנתי אף פעם למה אנשים מוכרחים ליצור את ההקבלה הזאת, יש מספיק אשמה לכולם).
              בסוף לדוגמאות (למעט הראשונה, שאכן נראה שהיה ניפוח מסויים על ידי התקשורת) לא התייחסו.

              הבעיה בארץ היא לא רק הביביסטים, וכל עוד כל צד יחשוב שהשני הוא מקור הבעיה, לא נגיע רחוק.

              thog לדעתי בחשיבה קלה אין פה לולאה פרדוקסלית ( כי לדעתך חז"ל לא ראויים, אז לשיטתך מותר להקשיב לכולם), אני עדיין חושב שחז"ל צודקים פה, זכותך לחשוב אחרת. בנוגע לביבי, מסכן האדם שביבי הינו המצפן המוסרי שלו, ולומד ממנו איך אמורה להתנהל דמוקרטיה.
              לביבי היה נח שמערכת המשפט תתנהל ככה, כל עוד זה לא הגיע איליו. פתאום הוא נזכר רק בגלל שזה נוגע בו "שהמערכת רקובה", אבל שהמערכת נפלה על האדם הקטן, שהאמון של האזרח לא היה גבוה, והרבה שפגשו את המערכת לא הרגישו שיש "צדק" במערכת .
              (סיפור אישי, יש נוכל מפורסם שהופיע כמה פעמים בתוכנית "יצאת צדיק" ויצא רשע, עד כדי הכאת המנחה אשר עקץ גם אותנו לפני כמה שנים, הלכנו לבית המשפט, והשופט פשוט התנהג בבוטות קשה וכמובן זיכה את הרשע והרשיע אותנו, בינתיים הנוכל הזה עקץ עוד עשרות קשישים ומסכנים)
              האם לו ראוי להקשיב על תחלואי המערכת? אני חושב שלא.

            11. אבל מה קורה כשפתאום אתה שוב כן יכול ומקשיב לחז"ל כמו שבחרת לעשות כשהתחלת כאן?

            12. ושוב אתה מחמיץ. זה שניתן להקשיב לדעה של אדם בנוגע למשהו ספציפי ולבחון האם הדברים שלו רלוונטים ונכונים או לא לא אומר שבהכרח מיש לקחת את דבריו כרלוונטים ונכונים לא עבור כל תחום ולא עבור תחום ספציפי כלשהו.

            13. איתי
              אהוד ברק עשה הרבה בחייו, ולטעמי זכויותיו רבות מחובותיו.
              אני לא רואה בעייתיות בזה שהכיר אדם שפל. הרבה אנשים בכלל לא יודעים שהם מכירים פושע עד שזה מפורסם בציבור. אין לי סיבה להאמין אחרת במקרה זה. לא היו מקרי עבר או עתיד שמרמזים על כך (בניגוד למשה קצב למשל). ובנוסף – זה לא גורם לדבריו להיות נכונים יותר או פחות.
              בקשר לדבריו – אני לא מבין את התלונות. מה אמורים לעשות אזרחים שרוצים בשינוי השלטון? הם צריכים לצאת בהמוניהם לרחובות ולהפגין. הם אמורים, בדיוק כפי שקרה לא מזמן, לגרום לנבחרי הציבור להפיל את הממשלה כדי לקבל שלטון טוב ונכון יותר לטעמם. אהוד ברק קרא לכל אזרח לצאת ולבצע את זכותו (יש שיאמרו – חובתו) הדמוקרטית, ולנסות להחליף את השלטון. הוא לא רמז ולו במילימטר שיש לבצע מעשים בלתי חוקיים. אני גם בטוח שלא התכוון לכך. ממש לא.
              לגבי ליאת בן ארי – אני לא מכיר את עניינה, אבל ברור שהוא לא רלוונטי לתיקי נתניהו, וכל הנסיונות לאזכר אותה הוא נסיון נואל ונלוז לחמוק ולהסיט את הדיון מהעניינים החשובים באמת – קצת כמו מה שראינו ב"עובדה" שמנסים לעשות לשופטי נתניהו.

          1. מזל טוב
            הוספת לרפרטואר הנייטרליות של – צד א' – 1+1=2, צד ב' – 1+1=12, מסקנת נייטרליות 1+1=7 – את היכולת לזרוק אל תוך המערכה אנשי קש

        1. בשביל להגן על עם ישראל. הקדוש והטהור מפני השמאל הקומוניסטי הבולשיביקי רבים מבני הימין שמחים לסמא את עינייהם ולבלוע כל סיפור מצוץ מהאצבע וכל ספין שמשרת את האג'נדה

            1. מי אתה רואה שמהדהד כאן את הסיפור הזה האמת צרופה כמו שאתה מהדהד את המסרים מבית בלפור?

            2. אגב, זה שיש גם אנשים אחרים שמוכנים לבלוע שקרים עבור אג'נדה שהם מאמינים בה לא סותר את שאמרתי.
              אני פשוט פירטתי את הסיבה שבימין עושים זאת.

            3. ובמילים אחרות- תגובה טפשית חסרת פואנטה שמטרתה רק להסיט מהנושא.

  2. בוקר טוב, מערכות ההגנה על הדמוקרטיה האמריקאית. עד שהתעוררתם טראמפ כבר משחק גולף בגן עדן עכשיו.
    אבל בעיקר כל הכבוד לדמוקרטים שבסוף הקדנציה של טראמפ, כשהוא כבר צועד אל עבר השקיעה, סוף סוף אזרתם את האומץ להגיד בלחישה "אממ, אהה, פאק יו".

  3. מנחם זה כמה אהבלים עם רובים, איפה זה ומלחמת אזרחים הצבא הכנס ושנייה ופאף וגמרנו. מה לגבי ביידן והשחורים שטען שהיו נהרגים הרבה יותר בהפגנות בקפיטל? למה אף אחד לא ציין את הצבע עור של ההרוגים?

      1. אתה צוחק כן? יש כבר 15000-20000 חיילים שמחכים לגמור את הקומץ אנרכיסטיים ועבריינים הזה. מנחם לא יקרה כלום, דרך אגב מנחם לגבי הקורונה היום הנכדה שלי החליקה וקיבלה מכה יבשה, לקחתי אותה לבדיקה בקאבוס האדומה ״ ובתי החולים מפוצצים״, הגעתי לבית חולים כלב לא היה

        1. סיפור מעניין , הנה הסיפור של על מקסיקו, בטיחואנה.
          היה לי עובד שבמהלך השבוע היא נמצא בלוס אנג'לס מרוויח דולרים ובוויקאנד נוסע למשפחה אשה ושלושה ילדים .
          לפני שבועיים וחצי נסע למשפחה , שלוש שעות נסיעה .
          כשהגיע לשם התברר לו שאח שלו בן 51 וכל המשפחה נדבקו בקורונה , אח שלו היה במצב לא טוב , הם לקחו אותו לבית החולים , אמרו להם שהבית חולים מפוצץ בחולי קורונה ואין להם מקום , חזרו הביתה ואח שלו מת בבית אחרי 4 ימים , בינתיים הוא כבר נדבק והחל להראות סימפטומים ,הלך עוד לבית חולים וסירבו לקבל אותו, מכיוון שהוא אזרח אמריקאי הוא עבר את הגבול לצ'ולה וויסטה שזאת עיר קטנה בצד האמריקאי של הגבול והלך שם לבית החולים , כשהגיע הוא היה כבר עם 46 אחוז חמצן בדם ואחרי שלושה ימים הוא מת ,לא חולה , לא מחלים ,הוא פאקינג מת ,רציתי לעזור למשפחה שלו ולשלם על העברת הגופה חזרה לטיחואנה אבל בגלל שהוא מת מקורונה ואין להם מקום במקררים כי יש יותר מדי מתים שרפו את גופתו, אין לו אפילו קבר.
          איך הסיפור?
          לא חמוד כמו הנכדה אבל אמת לאמיתה

          1. מה זה לא קיבלו אותו בגלל שהוא אזרח אמריקאי ? מה הנכדה שלי אזרחית מקסיקו לדעתך? קיבלו אותה בשנייה וחצי ווהספרדית שלי רחוקה משפת אם. טראסט בבתי חולים פה בקאבוס ריקים, אם העסקים היו ״מפוצצים״ ככה הם היו קורסים.

            1. לא קיבלו אותו במקסיקו בגלל שלא היה מקום בבית חולים .
              מעבר לגבול קיבלו אותו כי הוא אזרח אמריקאי אבל כבר היה מאוחר מדי

            2. אותי מעניינת עתה ארה"ב וישראל. באטלנטה בתי החולים מפוצצים. שמע, ברוך, כמה משחקני ה-NBA שחלו בקורונה והבריאו, סובלים עתה מבעיות שונות בלב. מציע שבהזדמנות שהיא תלך לבדיקות אצל רופא לב.

            3. מנחם התחלנו עם השטויות והפחדות? קווין דוראנט נראה לי בשיא שלו, ומה לגבי רונאלדו שלא מפסיק לכבוש הקורונה עשתה לו רק טוב ואולי ארווינג, וניצל גם הראה כמו סופרסטאר בפלייאוף אחרי הקורונה.

              מנחם צפית בלינק ששדו פרסם? לא היה שום פיצוץ בישראל של בתי חולים

            4. לגבי הלינק שפורסם , ראיתי את הסרט ואחרי זה ראיתי בכמה אתרים שהסרט מגמתי וערוך במיוחד כל השקרים על שבדיה, ממש עברו שם טענה טענה והוכיחו שחלק גדול זה לא נכון

            5. https://mobile.mako.co.il/news-lifestyle/2020_q3/Article-e6f0ead9a61c471026.htm

              כך ידידי מחיפוש קטן באינטרנט על בתי החולים ״המפוצצים״, שוב גם בקאבוס טענו את זה בית החולים פה ריק.
              .
              מנחם שכחתי את יוקיץ שנהיה לו כל כך בעיות בלב שהוא מועמד לMVP…

            6. ברוך, אם התרשמת מהסרט של אורלי וגיא כדאי שתקדיש כמה דקות למאמר התגובה:
              https://www.google.com/amp/s/davidson.weizmann.ac.il/online/reasonabledoubt/%25D7%259C%25D7%2590-%25D7%259B%25D7%259C-%25D7%2594%25D7%25A2%25D7%2595%25D7%259C%25D7%259D-%25D7%259C%25D7%2590-%25D7%2598%25D7%2595%25D7%25A2%25D7%2594%3famp
              ניהול המשבר פה הוא כושל, שערורייתי ורווי באינטרסים פוליטיים ואישיים. הינה אפשר לעצור את התפשטות המגיפה בלי סגרים כל יומיים, במקרה רגע לפני דיונים במשפט של מי שמחליט עליהם. זה לא אומר שהקורונה היא לא בעיה, או שלתת לאנשים להדבק בה זה פתרון.

            7. ״ ניהול המשבר פה הוא כושל, שערורייתי ורווי באינטרסים פוליטיים ואישיים. הינה אפשר לעצור את התפשטות המגיפה בלי סגרים כל יומיים, במקרה רגע לפני דיונים במשפט של מי שמחליט עליהם״
              דרור פה אני מסכים לחלוטין וכתבתי את זה למעלה, אף אחד לא טוען שהקורונה היא לא בעיה אלא שהפכו אותה להרבה יותר ממה שהיא באמת

            8. ברוך, גם איפה שאני מתגורר בתי החולים מפוצצים. אחות שאני מכיר אמרה לי ששלושה מתוך 10 חולים בבית חולים המקומי שלנו זה מקורונה. וזה אנשים מאושפזים, כן? תפסיק להזכיר את הבת שלך – אנחנו לא מטומטמים וברור שבשביל הרוב זו מחלה קלה, אבל יש גם המון שנופלים עם זה חזק מאוד. יש לי חבר – בחור צעיר, בן 40 בכושר מטורף, שחטף את זה באפריל. אז הוא כולה השתעל הרבה והיה קצת הפוך אבל הוא אומר שהוא מרגיש את האימפקט עד עכשיו. זו לא שפעת.

            9. טראסט, עדיין לא למדת שדברים שלא קרו לברוך אישית ולא תואמים את השקפת עולמו לא קיימים?

            10. אברי איפה כתבתי שזה שפעת? שוב אתה מכניס לי מילים לפה תקרא מה כתבתי, אתה יודע שיכול להיות מאוד שהכאבים שלו הם פסיכולוגיים? בשביל השפעות ארוכות טווח אתה יודע שצריך שיעבור טווח ארוך…

            11. וואלה ברוך, כמעט שכחתי איזה כיף זה להתווכח איתך.

              ויכוח טיפוסי עם ברוך:
              ברוך: 'הקורונה הזאת זה כלום! שום דבר! היה לבת שלי ולא הזיז לה! אנשים סתם נלחצים מהשטות הזאת!'
              .
              מגיב זה או אחר: 'טוב ברוך, אנשים גם מתים מזה, זה לא ממש שפעת.'
              .
              ברוך: 'אל תכניס לי מילים לפה! אמרתי שזה כלום ואמרתי שזה שטות, אבל איפה בדיוק אמרתי שפעת!? אתה מעוות את מה שאמרתי!'

              הכל בחברות ברוך, עם חיוך והערכה. עכשיו לך תתחסן , כי אנשים בגילך לא צריכים לשחק משחקים. בשביל הנכדות.

        2. "קומץ אנרכיסטים"? 45,000 שכיתרו ואז פרצו למקדש בית המחוקקים של אכה"ב, הרבה מהם חמושים, ומצאו חומר נפץ בכמות שיכולה היתה לפוצץ לרסיסים חלק גדול מהקפיטול ואתם מכנה אותם 'קובץ אנרכיסטים'? רק גולם יכנה 45,000 שמכתרים את הקפיטול וצורחים "הנשיאות נשדדה" 'קובץ אנרכיסטים'

  4. מנחם אתה קורא את שלושת הזבלונים הגדולים בישראל.
    בינם לתקשורת אין דבר.
    מדובר בשטיפת מוח אינטרסנטית ומוטה ופנייה למכנה המשותף הנמוך ביותר לצורך רייטינג.
    אתה רוצה תקשורת ישראלית נורמלית, תקרא למשל באתר הזה:
    https://www.zman.co.il/

    1. כל ההפחדה והסגרים קשורים יותר למשפט שאמור להתקיים לראש ממשלת ישראל ולא למצב הקורונה בפועל, מנחם אל תאמין לשטויות.

      1. מנים לא אני ״הנבער״ משנינו, נתת להפחדה הזולה להשתלט לך על הקופסה ולתקוע אותך שנה בבית כלא , לא נורא תסבול הכל בסדר
        אני במקסיקו ושום קורונה מנופחת לא תעצור אותי. שרטו לאנשים את הקופסא לגמרי.

    2. ברוך,
      לא ברור לי אם אתה סתם קלולס, עוצם עיניים בכוונה, או זורה במכוון חול לעיני מי שאולי מקשיבים.
      ראית מה התאריך על הכתבה המצורפת?
      עכשיו, תבדוק. זה לא מסובך.
      מה היה מצב התחלואה והתמותה בארץ באותו זמן (ועד לאותו הרגע) ואיך הוא נראה ב-30 הימים אחר כך.
      רמז:
      בעוד שנתוני הכתב לגבי מצב התחלואה באותו הרגע היו נכונים, הם לחלוטין נכשלו בזיהוי המגמה.
      (FYI, כרגע המצב בבתי החולים לא משהו בכלל. ממקור ראשון אני יכול לספר ששוב נסגרות מחלקות על מנת להפכן למחלקות קורונה. כמות החולים קשה היא הגדולה ביותר מאז פרוץ המגפה)
      .
      האם כל זה אומר שאין שימוש ציני ומרושע בקורונה על מנת לקדם צרכים פוליטיים אישיים?
      ברור שלא.
      .
      כל מי שעיניים בראשו לא יכול שלא לזהות את שרשרת המחדלים שהכניסו את מדינת ישראל לסגר שלישי (במחיר מזעזע).
      קל יותר "לסגור" את "כל המדינה" ולאכוף את החוק "על כולם" מאשר להתמודד עם ציבורים נפרדים בצורה פרטנית בהתאם למצב האובייקטיבי בשטח.
      זאת אומרת, קל יותר פוליטית.
      .
      מה שאתה עושה?
      זה רק משרת את הפוליטיקאים הציניים.
      הרבה יותר קל להתמודד עם מכחיש קורונה מאשר עם מי שאומרים את האמת כמו שהיא –
      כן, יש קורונה. ואתם, מנהיגי הציבור, נכשלתם בהתמודדות עם המחלה. כישלון שכולו פוליטיקה זולה, היצמדות לכיסא, וחברי כנסת שהציבור ככלל מעניין אותם כקליפת השום.

      1. גיא מה שמעניין זה הדיווחים?
        ״אחד הנתונים הבולטים נגע לבית החולים שיבא. בעוד שבבית החולים טענו שמחלקות הקורונה עומדות על 52 אחוזי תפוסה, במשרד הבריאות נרשם שהמחלקה עמוסה ונמצאת ב-120 אחוזי תפוסה.״

        גיא מצב התמותה ביולי אוגוסט עלה ב10 אחוז ובסטמבר 16% לא? זמצב החולים בקצב 5000 -4000 חולים ביום לפי הדיווחים לאותה תקופה (סוף ספטמבר) עדיין בתי החולים רחוקים מלהיות מלאים, לא אני הוא החסר מושג בינינו.
        .
        מי אמר שהמנהיגים לא נכשלו ואיך זה בדיוק משרת אותם? הסגר זה הדבר הנורא ביותר שיכול להיות (ראשון שני ושלישי) סגר זה מוות לכלכה ,ברור שיש קורונה רק שהיא הרבה יותר מנופחת לצרכים פוליטיים ממה שהיא באמת.
        .
        גיא אני הייתי היום בבית החולים בקאבוס ״שמפוצצת קורונה״ והרופאים גמורים, לא היה כלב בבית חולים רחוק מתפוסה מלאה, שיגעו לאנשים את הקופסא.

        1. סליחה טעות שלי 7000 חולים ביום, ו16% יותר נפטרים לאותו יום עדיין בתי החולים היו רחוקים מלהיות מפוצצים.

  5. ברוך, בתי חולים זה לא רק חדרים אלא בעיקר צוותים רפואיים. חולי קורונה הם חולים קשים לטיפול. בגלל אמצעי המיגון אותם אנשי הצוות חייבים ללבוש, בגלל האינטנסיביות של המחלה, בגלל אחוז התמותה ובעיקר בגלל העומס הנפשי. המגפה נמשכת ונמשכת. עונת שפעת – מחלה קלה בהרבה, עם סיכוני הדבקה לצוותים נמוכים משמעותית נמשכת בערך 4 חודשים , בחורף.
    .
    לא כל מי שחלה סובל / יסבול מתופעות מתמשכות אבל גם 10 אחוזים זה הרבה. שוב, תשווה לשפעת. כמעט ואין השפעות ארוכות טווח על אנשים מתחת לגיל 60. נדיר.

    1. איזה השפעות ארוכות טווח יש? די נו תפסיק עם ההפחדה הזולה בשביל לגלות השפעות ארוכות טווח צריך לחכות כמה שנים…
      אחוז התמותה של המחלה הוא אפסי בטח אם אתה מכניס לחישוב את אותם אסימטומטים, איפה כתוב ש10 אחוז סובל מהשפעות ארוכות טווח, אני רוצה לדעת איפה אני גם יכול לקנות כדור בדולח.
      יש מחקר של אונבריסטת מאיו שהCDC עדיין לא אישר. בשביל השפעות ארוכות טווח צריך שיעבור כמה שנים. אבל קורונה זה המחלה היחידה בהיסטוריה שגילו לה השפעות ארוכות טווח אחרי שבוע מאז שיצאה .

  6. שדו דרך אגב המנייה של NIO כבר תכו מגיעה למחוזות ה63 דולר היא תעלה עוד טיפה למעלה 68-70 ותעצר לפי התחזיות שיש ברשותי. תכו יהיה לי עסקה חדשה ואם תרצו אמליץ עליה פה

    1. בהזדמנות אולי תעשה לי קורס מזורז בהשקעות.
      בנתיים קראתי נכון את השוק ומכרתי לא מעט מהביטקויין שלי לפני הנפילה אבל פספסתי את נקודת השפל ב30 אלף כדי להיכנס שוב ונראה שהשוק שוב מתקן למעלה. מקווה שיחזור טיפה למטה כדי לקנות בחזרה.
      בכל מקרה יצאתי מרווח אבל בא לי לגלוש עוד קצת על הגל.
      אחרי המשבר הכלכלי שחוויתי בעקבות הקורונה נחמד לעשות קצת כסף קל ולחזור לעניינים.

      1. תרשמו גם אותי לקורס ההשקעות של ברוך. נמאס לי שרק אני עובד כמו חמור וכולם סביבי עושים מליונים מאוויר. היה לי חבר שקנה ביטקוין ב2011, תעשו חשבון לבד.

        1. תקנה 100 סוגים שונים של מטבעות דיגיטלים הם עולים גרושים מה אכפת לך אני קניתי לפני 3 שנים והם עלו בטירוף (לא רק ביטקוין שעכשיו יקר ולדעתי לא שווה להשקיע בו במחיר כזה).
          לי יש הרבה איטריום ולייטקוין בעיקר אבל גם אחרים אני מחכה שהם יגיעו מתישהו לרמה של הביטקוין ואז אוכל לפרוש בשקט😎.
          עד אז אני לא מממש.
          הבעיה שזירות מסחר כאלה בארץ הן הרבה הונאות ואין בכלל דרך פשוטה שאני מכיר אבל בארהב יש המון ומשם קל אני עושה את זה דרך מישהו שם.

          1. שמעון רק דבילים מהמרים אל תעלב, כשאני משקיע זה אחרי קריאת שוק שאני/ אחרים עושים בשבילי. אני יכול לתת פה מידע על מניות שאני משקיע בהם ואם יהיה לי עסקה גדולה בקנה יודיע עליה כמו הNIO לדוגמה.
            .
            בכללי הייתי ממליץ לכם הרבה יותר על עולם המניות בשנתיים הקרובות , הפד מדפיס כספים כמו זבל.
            מאשר חלומות על הביטקוין (שעולך לעלות למעלה שוב השוק של המטבעות מתחיל להתייצב).

            1. ברוך, כמו שאתה מציין הפד מדפיס כספים כמו זבל והופך את הדולר לזבל, כתוצאה מכך הבורסה עולה ועולה = בועה שתתפוצץ. מה ההבדל בין בועת הדוט.קום לבועת המשכנתאות ולבועה הנוכחית. האם אתה יודע מתי הבועה הנוכחית תתפוצץ?

              כל הזרמת הכספים המטורפת מנופחת את שווי המניות לא בגלל סיבות כלכליות (הצלחה של החברות). בנפילה שתבוא ניתן יהיה לעשות הרבה כסף ובזמן קצר.

      2. צל שוק המטבעות הווירטואליים מתחיל להתייצב וזה דבר טוב, אבל זה פחות הקפ או טיי שלי, לגבי השקעה במניות כמו שכתבתי זה הולך להיות שנתיים נוספות שלא יחזרו שהכסף פשוט על הרצפה אני אעלה פה בהזדמנות כמה דברים וכמה עסקאות נחמדות שעשיתי לאחרונה

  7. ברוך מסכים איתך על הכל.
    מחלה שניפחו את המימדים שלה מעבר לכל פרופורציה.
    התוצאה היא שמשמידים את המשק ומאפשרים לנתניהו להתחמק ממשפט.

  8. לא מבין את ארצות הברית. זה מקום שכמו שהעידו כאן גולשים בתקופת הבלק לייבס מטר, המשטרה לא מקבלת שום בול שיט. אם דיברת לא יפה לשוטר תנועה או עשית תנועה לא נכונה, אז בלי שום טקס יתקעו בך טייזר בחזה (במקרה הטוב). כל ביקור שלי שם מזהירים אותי לדבר יפה לפקידים בביקורת דרכונים כי אחרת יעשו לי בדיקת רקטום. אבל כאן פתאום רשויות אכיפת החוק כולם פוסי-קטס שלא מסוגלים להתמודד עם חבורת רד-נקס בתחפושות. אולי אזרחי ארצות הברית כאן יוכלו להסביר לי מה נסגר ולאן נעלמה הקשיחות האמריקאית? יותר מידי דונאטס?

  9. אם הרדנקים הסתומים האלה יעלו על 50 גבעות הקפיטול של המדינות (יש בכלל דבר כזה?) הם יחטפו חזק כי הפעם יהיו מוכנים אליהם.
    זה גם לא משנה מה טראמפ יגיד עכשיו, הפנאטים מהצד שלו לא באמת צריכים אותו, הוא רק תירוץ בשבילם בשביל להעביר את השנאה והכעס שלהם למדינה ומה שהם חושבים שנהיה ממנה.
    אותו דבר בארץ – רוב תומכי ביבי לא סובלים אותו הם משתמשים בו כדי לנגח את המדינה ולהרוס אותה (על עוול שהם חושבים שעשו להם). עיין ערך אהרן שדה והחונטה שלו.
    מנחם אתה קורא בוואלה, ידיעות וישראל היום? אוי ויי זמיר.

    1. הם יחטפו חזק כי הם סתם כמה אהבלים עם רובים
      .
      וברצינות, צודק לגמרי, הפנאטים מוציאים את האגרסיות שלהם וטראמפ כבר נחשב אצלם "בוגד" כי הסכים לפנות את מקומו בשבוע הבא במקום להילחם עד הסוף.

      1. כמו שהג'ורדן פיטרסונים והבן שפירואים שעזרו לבנות את התנועה נשארו מאחור בשביל משהו גרוע יותר, גם טראמפ יעבור הלאה אבל משהו הרבה יותר גרוע יבוא. כל עוד ממשיכים להתעלם מהבעיה.
        (חייב לציין – אצל חלקם טראמפ נחשב בוגד, אבל חלקם עדיין מנסים לפענח את דבריו בצורה שתוציא אותו טוב בעיניהם כאילו לא באמת אמר כלום. וחלקם בטוחים שכל מה שאמר מאז הפלישה לקפיטול זה עיבוד ממוחשב של טוויטר והדיפ סטייט)

            1. אבל עכשיו, בזמן שאני סוף סוף עושה את זה לעצמי וקורא בזמן החופשי את יומני טרנר 2 של בן שפירו, מצער אותי שפיטרסון אף פעם לא כתב ספר עלילתי.
              כי אני בטוח שהוא יכתוב את הספר שמבחינתו הכי תמים בעולם, על נער שלומד לסדר את החדר שלו ועוזר לפוליטיקאי לרוץ לנשיאות או משהו. אבל כל אלו שיקראו את הספר יתלחששו ביניהם, "הוא כתב את מיין קאמפף, נכון? לא רק אני רואה את זה?".

            2. למה אתה עושה את זה לעצמך כאשר יש כבר אנשים שסבלו עבורנו והוציאו סרטוני יוטיוב שמספרים על החוויה, ומצילים אותנו מפניה?

            3. יש רפש שצריך לחוות בעצמך.
              ובן שפירו כותב כל כך גרוע! והוא אמור להיות עורך, דאמיט.

            4. טוב, אני האחרון שיכול לדבר על הבחירות המזוכיסטיות של האדם

  10. שם את זה כאן לאיזון, מכיוון שחשוב לשמוע את שני הצדדים.
    (נכתב עלי ידי sarit shatz):
    "===1984===
    השמאל האמריקאי המושחת ובעלי בריתו, השיג את מטרתו במירמה.
    הוא שולט היום בשלושת רשויות הממשל: הנשיאות, הקונגרס והסנאט.
    באופן כזה, הגוף העלום אותו הם מייצגים, יכול לעשות ככל העולה על רוחו והסתאבותו, באזרחי ארצות הברית ובעולם כולו. או במונח קצר אחד המעורר בכולנו חלחלה "פשעים כנגד האנושות".
    הגיע היום בו עלינו להחליט באיזה צד של ההיסטוריה אנו בוחרים לעמוד.
    מה שברור מהתמונה המצטיירת ביממות האחרונות, זה שהדיבר הראשון בחוקה נמחק ואיננו. הדיבר השני, הזכות לשאת נשק להגנה עצמית, יעלם יום לאחר ההשבעה שתערך בזום. לא בגלל הקורונה. לא לא. אלא בגלל החשש הכבד והמוצדק מהתקוממות אזרחית. הקורונה היא עלה תאנה בלבד. היא היתה עלה תאנה להרבה מאוד דברים, החל מהמעטפות ועד ל"חורף האפל" של ביידן.
    שלשום ערך ביידן מסיבת עיתונאים בסגנון סיני. הוא נשאל על ידי אחד התעמולנים מה יש לו לומר על הסנטורים ג'וש הוואל וטד קרוז שהטילו ספק בתוצאות הבחירות ובקשו לערוך על כך דיון במושב המשותף של בית הנבחרים. מיהר הנשיא החדש להשוות את הסנטורים דוברי האמת, לגבלס, שר התעמולה הנאצי שאמר שאם אתה חוזר מספיק מספר על שקר, הוא הופך לאמת. עוד פליטת פה פרוידיאנית של הנשיא שנכפה על אזרחי ארצות הברית. ביידן, שמפסיק לשקר רק בעת שנתו, יכול היה ללמד את גבלס דבר אחד או שניים על שקר ואמת.
    אפרופו גבלס. לסנטור ג'וש האוולי היה חוזה לפרסום ספר עם חברת הענק סיימון ושוסטר. צלצלו אליו מן החברה לפני 4 ימים להודיע לו שהם לא יפרסמו את ספרו, כי הוא הטיל ספק בתוצאות הבחירות.
    ובאותו הקשר. צעירים שאמורים היו לטוס שלשום בחברת דלתא, הורדו מן המטוס בגלל שאחד מהם חבש כובע אדום של תומכי טראמפ. ראיתי את הסרטון במו עיני. שמעתי את אחד הצעירים מנסה לשכנע בתחנונים את השוטר שהובא למקום, שהבחירות הללו אכן נגנבו ואף הציג בפניו ראיות. למותר לציין שהשוטר ששמר על אדיבותו לא השתכנע. נאסר על הקבוצה כולה לטוס, כי הם תומכי טראמפ.
    אם אכן תערך ההשבעה הזומזומית, לא נראה יותר דמוקרטיה באמריקה, לבטח לא בעתיד הקרוב, כל עוד גוף זה שולט באמריקה.
    מי שמנהל היום את ארצות הברית, היא מדינת העומק, או הדיפ סטייט שהשחיתה את שורות החברה האמריקאית עולה. החל מהפוליטיקה ועד לבנק המרכזי העולמי.
    היא חורגת הרבה מעבר לגבולות ארצות הברית ומגיעה עד לוותיקן שסייע לרייך השלישי.
    מדינת העומק נואשת כחיה פצועה ואין דבר מסוכן יותר מחיית טרף פצועה ומדממת. היא בלתי צפויה בניסיונה להציל את עצמה.
    אנשי מדינת העומק יורים לכל הכיוונים פצצות מצרר ולא איכפת להם מי יפגע בדרך והאם יהרגו מיליונים.
    הנשיא טראמפ נעלם, בין היתר, בגלל איומים מוחשיים וחמורים על חייו.
    הדמוקרטים ובעלי בריתם רוצים את ראשו של טראמפ. הם לא יסתפקו בהסתלקותו אל החיים האזרחיים.
    זה לא רק האדם, אלא תנועת התעוררות המונית המהווה סכנה לעצם קיומה של מדינת העומק ואנשיה. לכן מסע הציד אחר טראמפ וקרוב ל-80 מיליון תומכיו, נמצא בעיצומו.
    אלה עובדות, לא דעה.
    אנשי פלוגות המחץ של הדיקטטורה מחפשים אחרי טראמפ כדי להדיח אותו, או להעמידו למשפט על "בגידה". הם לא רוצים רק לסלק אותו. הם רוצים להשפיל אותו ואת כל מה שהוא מייצג.
    לא על הדמוקרטיה הם מנסים להגן, הם גם לא מנסים להגן על אזרחי ארצות הברית מפני "נשיא מטורף וחסר מעצורים" כפי שהם מציירים את טראמפ דרך ערוצי התעמולה. זאת כדי להציג תמונה שיקרית בפני ההמונים ובכך להעניק לגיטימציה, לכאורה, לרדיפתו. הם לא מגנים על אמריקה מפני נשיא המהווה "סכנה לדמוקרטיה" אלא על עצמם ועל הררי הכביסה המלוכלכת הנמצאת ברשותם, השוכנת ליד השלדים הרבים.
    האדם ששפיותו כן מוטלת בספק רב, היא ננסי פלוסי המובילה את ההפיכה כנגד נשיא שאמור לפנות את הבית הלבן בעוד 9 ימים.
    לננסי פלוסי שהיא הייצוג של מדינת העומק כלפי הציבור, בוער להשיג את טראמפ, לפני שהוא ישיג אותה. מבחינתה ומבחינתם של עשרות אלפי אנשים, זהו מאבק לחיים או למוות במובן המוחשי ביותר.

    מכיוון שאין יותר כמעט דרך להגיע למידע בגלל היעלמותם של עשרות אלפי מקורות מידע מהמרחב הוירטואלי, אני נאלצת להסתמך על ידיעות שליקטתי במשך שעות, ממקומות שכלל ידעתי שהם קיימים. הדברים להם נחשפתי מעוררים קבס ואני עדיין מנסה לאסוף את עצמי.
    מאות ערוצים מהם ליקטתי מידע במשך שנים!! נעלמו בין לילה בלחיצת כפתור.
    זאת עובדה. לא דעה.
    מה שעולה מכל המקורות הללו הוא שהתנהגותה הפסיכופתית של ננסי אנטואנט גלידה, היא תוצאה של גניבת הלפטופ שלה, בעת שאנטיפה ובי אל אם פרצו לגבעת הקפיטול. לא תומכי טראמפ, אלא פלוגות המחץ שבאורח פלא החלו את הבלגן בדיוק לאחר שהסנטור טד קרוז הודיע שהוא מבקש להקים וועדת חקירה לבדיקת טוהר הבחירות.
    הכל היה מתוזמן מראש.
    רק הדיקטטורית הזועמת עם הדם בעיניים, יודעת איזה אוצר בלום יש במחשב. יודעי דבר אומרים שישנם הררי הוכחות מרשיעות שעלולים להוביל אותה ורבים אחרים, למשפט בגידה בריבון, בחוקתו ובמדינתו.
    לפני יומיים פנתה דוברת בית הנבחרים, אל ראש הכוחות המשותפים של הצבא בפנטגון וביקשה/תבעה ממנו לסרב לכל פקודה של דונלד טראמפ. הלה סרב כשאמר לה "גברתי הדוברת, מה שאת מבקשת ממני זה לבצע הפיכה צבאית".
    כן. זה בדיוק מה שהיא ביקשה ממנו.

    ובינתיים הספר הנמכר ביותר באמזון הוא הספר התיעודי "1984" של הנביא שהכיר היטב את טבע האדם, ג'ורג' אורוול.

    הטירוף יצא לשחר לטרף ברחובות ארצות הברית.
    אני עדיין בשלב איסוף המידע ככל שאוכל. מעבר לתקשורת התעמולה, יש האפלה מוחלטת.
    אני נוברת באינספור ערוצים נסתרים כדי לנסות להביא בפניכם מידע והוא רב. אני רק צריכה לארגן אותו.
    כל מה שאני כן יכולה לומר בשלב של ערפל קרב כבד, זה שהתקשורת הישראלית מלעיטה אתכם שקרים בוטים, כפי שהתקשורת האמריקאית מלעיטה את האמריקאים ולמעשה את העולם כולו. בחלומותיי המסוייטים ביותר לא האמנתי שנחייה שוב עלייתה של דיקטטורה נפשעת במערב.
    אנסה לכתוב בקרוב פוסט ממצה יותר על אינספור המהלכים של הדיקטטורה החדשה שקראו לה בעבר הלא רחוק "ארצות הברית".
    תאלצו יחד עם העולם כולו להמתין בסבלנות עד שנדע דברים ברורים יותר מעבר לטירוף אותו אנו חיים.
    בשלב זה אני מפרסמת רק מה שאנחנו יודעים.
    תראו כמה הנפש האנושית מגוננת על עצמה מן האמת. אנחנו מוכנים בנפש חפצה לצפות ב"בית הקלפים" ובמטריקס. אנחנו חשים מוגנים כל עוד יש סיום לסרט או לסדרה. כמו ילדים, אנחנו ששים לסגור את פחדרון בארון ולשוב לחיינו הקטנים. אך כאשר הנצפה על המסך או הנכתב בספר, מתרחש במציאות, כל האזעקות רועמות. מיד נפעיל את כל מנגנוני ההגנה העומדים לרשותנו ונכחיש אותה בתוקף ואף בזעם. אי אפשר יותר להכחיש את המציאות במונח "תיאורית קונספירציה", אלא אם כן ברצוננו לעמוד מול אינספור שאלות ללא כל מענה הגיוני.
    אני מתכוונת לעבור לטלגרם. ברגע שאלמד קצת את היישום, אודיע על כך.
    ת'אמת, די נמאס לי מישראל מתתיהו, הקומיסר ממשטרת המחשבות כשהוא לא שותה את התה.
    לילה טוב חברים ושמרו על עצמכם. ומה שראוי לזכור מכל הפוסט העצוב הזה שברגע זה ממש, בארצות הברית הגדולה שהייתה דמוקרטית, 80 מיליון בני אדם!!! חשים נרדפים עד צוואר בתוך ביתם.

    ——————
    עדכון שעה 4.05.
    הנשיא דונלד טראמפ נותק מכל אפשרות קשר עם אזרחי ארצות הברית, כולל 13 פלטפורמות ואף הדואר האלקטרוני שלו.
    הלילה הוא שחרר באמצעים אחרים הקלטה לאזרחי ארצות הברית בזו הלשון:
    לכל אזרחי ארצות הברית
    עלינו לרענן מחדש ערכים של אהבה ונאמנות שקושרים אותנו יחד כמשפחה אחת גדולה. לשרת אתכם כנשיא היה הכבוד הגדול ביותר של חיי.
    לכל תומכיי הנפלאים. אני יודע שאתם מאוד מאוכזבים, אך אני רוצה שגם תדעו שהמסע יוצא הדופן שלנו יחד, רק החל."

    1. 🤦
      כן חשוב לשמוע את שני הצדדים. כשאתה הולך לרופא עם כאב באזור החזה תדאג לשמוע גם את הקוראת בתה, הירקן, יועץ ההשקעות שלך, וסתם איזה בחור רנדומלי ברחוב שהתמקצע בזיוני שכל לפני שאתה מחליט מה לעשות בקשר לזה. (מקווה שבמקרה ואתה באמת חושב כך תיפול על שורה של אנשים שבמקרה ברובם יאמרו לך להקשיב לפאקינג רופא שלך.

            1. לא, הוא ניסה לתקשר אבל הדמוקרטים חסמו לו את היוזר.

    2. זיו אני ממליץ להפסיק עם החומרי הזייה, אף אחד לא גנב את הבחירות או נצח אותם במרמה, לא הייתי ממליץ לך לצטט את הסתומה הזאת היא כתבה כל כך הרבה שקרים ואי דיוקים (שתורגמו מאנגלית והסתומה לא מבינה בכלל מהו התיקון השני ולמה היא אמור להתבטל מזמן ובעידן רוצה רק לשים הגבלות ולא לבטל אבל זה דיון ליום אחר), אני מוכן להתערב שהיא לקחה את זה מאחד מאתרים של הפנאטיים הרדניקים.

    3. רצף מחשבות תוך כדי הקריאה:
      תקראו👏ספר👏 אחר👏אבל👏לא👏הארי👏פוטר
      זרקו אותי ממקדונלדס אחרי שחירבנתי בתוך הקופה. כמה אורווליאני
      אם כבר אורוול, הנה ציטוט שלו לגבי הסיבה בגללה הצטרף למלחמת האזרחים הספרדית:
      "When I joined the militia I had promised myself to kill one Fascist. after all, if each of us killed one they would soon be extinct."
      "ועכשיו, בעקבות מה שטוויטר עשו, גיליתי פתאום שכוח בלתי מוגבל לתאגידים ענקיים ולשליטים המיליארדרים זה אולי רע?"
      האם באמת יש לנו חופש ביטוי אם הנשיא לא יכול לקרוא למרד גלוי בתוצאות הבחירות הדמוקרטיות? גורם לך לחשוב.
      כן, בטח. ביידן יעשה משהו כמו שחובבי הקונספירציות האלו מאמינים שהוא יעשה. מישהו יודע אם יש לו איזו תוכנית לטפל בעלייה הניאו נאצית בארצות הברית מלבד, אתם יודעים, להגיע איתם לפשרה?
      למען האיזון הקדוש, תמיד צריך להציג את שני הצדדים של הדעות. החתול והעכבר. הנאצים והיהודים. טד באנדי והקורבנות שלו. כי הנייטרליות המזוייפת היא העיקרון החשוב ביותר.
      אני מת על "אנטיפה וBLM בעצם פרצו!". כי זה גם מתעלם מהמציאות (האנשים האלה כבר שנים מפרסמים ומתראיינים על כמה הם פאשיסטים וניאו-נאצים), וזה פשוט היגיון שאפשר להעביר לכל דבר. למה פרצתי לבית של השכן ושברתי לו את כל התופים שהוא אוהב להתאמן עליהם בשעות הלפנות בוקר המוקדמות? לא יודע מה ראית בצילומים, ואת זה שאמרתי לך שלום תוך כדי, זה לא אני. זה אנטיפה. ועד שלא נרד לשורש העניין ונפתח בחקירה רצינית בנושא אי אפשר להאשים אותי או לתקן את התופים השבורים.

      1. האמת אפילו בהארי פוטר אין כל כל הרבה שקרים כמו שהיא כתבה (ולא קראתי עד הסוף אין לי מה לקרוא מי שטוענת שניצחו במרמה בלי הוכחות) הוא יותר נכון תרגמה. אני גם לא מבין את כל הנסיון לעשות אנחנו והם דמוקרטים ורפובליקנים שבעצם זה כמעט אותו דבר כיום וביידן הוא רפובליקני בהמון דברים.
        .
        לגבי הסתום טראמפ צריך להיפטר ממנו כמה שיותר מהר בטח שהוא מסית את האנרכיסטים האלה לפגיעה בדמוקרטיה.

        1. מעניין אז איך הוא יודע שקוראים לו זיו
          בחיי שפרנויות הלא מגיבים תחת שמם האמיתי זה אידיוטיות מוזרה.
          אתה גם חושד באנשים שקוראים להם בנימין שמציגים את עצמם כבני?

            1. מר מנחם היקר
              איזה חלק משמי חסר לך? מדוע אתה זקוק לו כל כך? למה לא זוכרת אותו כשהוזכר כאן בעבר? איזה שינוי יביא שמי האמיתי ליד האייקון במקום הכינוי שאני משתמש בו כרגע?

    4. ומה המהלך הראשון של ביידן ומפעיליו הסיניים? לחסל את שלדון אדלסון. חושבים שתזמון המוות של הזקן שחי רק כדי להרוס את הדמוקרטיה היה מקרי? תחשבו שוב.

      1. שכחת שזה הכל רק עוד חלק מההטעייה בשביל לחשוף את הקנוניה ועוד רגע טראמפ והיחידות האולטרא מיוחדות של הצבא שלו עוצרים את כולם.

  11. בסד
    שלום מנחם.
    להעיף את טארמפ עכשיו לא יעזור, רק יזיק יותר, יתן דלק לתומכים שלו.
    צריך לסבול אותו עוד שבוע, וגם להתכונן לאפשרות של האלימות.

  12. טוב, אם אנחנו כבר פה בעוף טופיק היסטרי –
    ברכות לבית הקברות של לאס וגאס על הקמת מתחם השירותים החדש. מקווה לזכות להשתמש בו אם אי פעם אהיה בסביבה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט