קרי נגד הפייסרס ודוראנט נגד יוקיץ' בשלישי / רועי ויינברג

כמה משחקים לא רעים בכלל הערב שבראשם המפגש בין גולדן סטייט המתחממת לאינדיאנה שמפתיעה לטובה עד עכשיו. הלייקרס ויוסטון יפגשו פעם נוספת, דנבר תשחק נגד ברוקלין ועוד.

05:30-גולדן סטייט ווריורס (4-6)-אינדיאנה פייסרס (4-6)

הווריורס יכולים להיות מרוצים עד עכשיו. למרות שקלי אוברה ואנדרו וויגינס לא טובים הקבוצה במאזן חיובי ומגיעה למשחק הזה עם 4 ניצחונות מ-5 המשחקים האחרונים כשההפסד מגיע נגד הקליפרס. זה קורה הודות לכושר מדהים של סטפן קרי, 30 נקודות למשחק מאז החזרה של דריימונד גרין לפני 6 משחקים. קרי מגיע אחרי אחד ממשחקיו החלשים בקריירה, 2 מ-16 מהשדה נגד טורונטו. המשחק הזה הגיע אחרי רצף מרשים יותר שכלל 62 נקודות על פורטלנד.

הם פוגשים את אינדיאנה שמגיעה בבק-טו-בק. הפייסרס זוכים להמון מחמאות על השיפור ההתקפי וקפיצת המדרגה האדירה של מיילס טרנר בהגנה, אבל הם ספגו מעל 120 נקודות למשחק והפסידו בשני המשחקים האחרונים שלהם. העדרו של טי ג'יי וורן משפיע על הקבוצה שמנסה לשחק עם שלושה גארדים – מלקולם ברוגדון, ארון הולידיי ו-ויקטור אולדיפו – לצד שני סנטרים (טרנר וסאבוניס) בחמישייה. הנוכחות של טרנר וסאבוניס בחמישייה לא מונעת מהם להיות אחת מקבוצות הריבאונד החלשות בליגה.

השאלה הגדולה של המשחק הזה היא כמובן ההגנה על קרי. יש לפייסרס שומרים שיכולים לעשות עליו עבודה טובה, ברוגדון ואולדיפו, אבל גולדן סטייט וגרין יעשו הכל בשביל לסדר לו כמה שיותר זריקות חופשיות או 1 על 1 מול אחד הגבוהים. כשמתחשבים גם בעומס ובהגנה הרעה שאינדיאנה הציגו נגד הסאנס והקינגס, היום יהיה כאן ניצחון של גולדן סטייט.

02:30-ברוקלין נטס (6-5)-דנבר נאגטס (5-5)

מפגש לא רע בין 2 קבוצות עם התקפה טובה ושחקנים שמשחקים כמו MVPs, אבל בלי הגנה. ברוקלין, בשלושת המשחקים הקודמים בלי קיירי אירווינג שנעדר מסיבות אישיות לא ברורות, סופגת 113 נקודות למשחק. אחרי שהיא הביסה בשני משחקיה הראשונים העונה הקבוצה במאזן שלילי, בזמן שדוראנט משחק כמו השחקן שהוא היה בגולדן סטייט עם 29.6 נקודות למשחק (52.6% מהשדה, 41.7% מהשלוש), 7.6 ריבאונדים ו-4.7 אסיסטים. הם ספגו 114 נקודות, או יותר, למשחק ב-6 מ-8 האחרונים שלהם.

הסיפור של דנבר דומה: ניקולה יוקיץ' פתח את העונה נהדר עם 24.4/11.2/10.4 והם ניצחו 4 מ-5 המשחקים האחרונים, אבל זה היה נגד יריבות יחסית נוחות: מינסוטה בלי טאונס פעמיים, הניקס ופילדלפיה מוכת קורונה. ההגנה שלהם רצה בהצלחה בשנה שעברה, בניגוד לברוקלין שמנסה להכניס את דוראנט ואירווינג למרקם הקבוצתי והחליפה מאמן, אבל עדיין לא התחברה השנה. העזיבה של ג'רמי גרנט וטורי קרייג מורגשת.

השאלה כאן, בדגש גדול יותר מכל משחק אחר, היא מי תקלע יותר. כוח האש של הנאגטס גדול יותר כל עוד אירווינג לא משחק. ההגנה של הנטס על ג'מאל מארי, ואולי גם על יוקיץ', פשוט חלשה מדי על הנייר. משחק עם קצב גבוה וניצחון של דנבר.

03:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (4-5)-סן אנטוניו ספרס (5-5)

בדומה לשנה שעברה, הציפיות בתחילת העונה היו שהת'אנדר לא יאיימו על הפלייאוף. מוקדם לדעת אם גם השנה זה יגמר במקום החמישי במערב, אבל גם השנה הם משלבים בין ותיקים בעונות קאמבק (אל הורפורד) וצעירים שבולטים לטובה (שיי גילגיוס-אלכסנדר, לו דורט, האמידו דיאלו שפורח מהספסל). זה הספיק להם בשביל 4 ניצחונות מ-5 המשחקים האחרונים, כולל 2 הקבוצות מניו יורק ואורלנדו.

היום ההגנה שלהם, אחת המוצלחות בליגה לפי המדגם הקטן שיש לנו עד עכשיו, פוגשת את ההתקפה של הספרס. סן אנטוניו קבוצת התקפה טובה כל עוד דמאר דרוזן משחק ונותן להם יוצר נוסף על המגרש לדיונטה מארי הפורץ. יחד איתו הם ניצחו את הלייקרס והקליפרס, אבל בלעדיו קלעו 88 נקודות נגד הטימברוולבס.

דרוזן פספס את המשחק נגד מינסוטה לאחר שהלך להיות לצד אביו החולה, והוא עלול לפספס את המשחק הזה. יכול להיות שנראה התקפה משופרת מצד סן אנטוניו, בין אם ביום יותר דומיננטי של אולדריג' או נוכחות של סקורר נוסף במקום טריי ליילס האנמי בהתקפה (פטי מילס? רודי גיי?). גם בהרכב מלא אני חושב שהת'אנדר פייבוריטים, הודות לאורך ההגנתי והמומנטום העדיף. לכן, כשהספרס בהרכב חסר, זה משחק של אוקלהומה סיטי.

03:00-יוסטון רוקטס (5-3)-לוס אנג'לס לייקרס (3-8)

פתיחת העונה של הלייקרס מרשימה במיוחד. רבים, כולל אותי, ציפו שנראה אותם "זורקים" משחקים בתחילת העונה אבל הם עם אחד המאזנים הטובים בליגה. היכולת ההגנתית שלהם בלטה במשחק הקודם מול יוסטון בראשון, כשהרוקטס סיימו עם 22 אסיסטים, 21 איבודים והפסד. מעבר לכך טיילן הורטון-טאקר נראה כמו שחקן רוטציה לגיטימי, לברון ג'יימס שומר על רמה גבוהה בכמות הדקות הנמוכה בקריירה ואנטוני דיוויס ממשיך להראות שהוא אחד מהשחקנים הטובים ביותר באן.בי.איי, הן התקפית והן הגנתית.

ביוסטון ג'ון וול חזר מהפציעה ומשחק טוב מאוד עד עכשיו וכריסטיאן ווד עושה עבודה נהדרת בהתקפה. הם עדיין עם מאזן שלילי, בין אם בגלל ההגנה שעדיין לא התחברה או ג'יימס הארדן. ה-MVP לשעבר ביקש טרייד מיוסטון בקיץ, והוא לא משחק רע, אבל הוא לא מגיע לגבהים שהגיע אליהם בעונות הקודמות. בארבעת המשחקים האחרונים שלו הוא קלע ב-23 מ-58 מהשדה, 39.7%, ו-17.8 נקודות למשחק. בשביל לנצח קבוצות טובות יוסטון צריכה יותר.

יפתיע אותי אם נראה פתאום את הארדן מתפוצץ עם 40 או 50 נקודות נגד אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה. יחד עם יום המנוחה שיכול לסייע ללייקרס ובהתחשב בזה שהם ניצחו בלי יותר מדי מאמץ במשחק הקודם בין הקבוצות, סביר שגם כאן יהיה ניצחון של הלייקרס.

02:30-קליבלנד קאבלירס (6-5)-יוטה ג'אז (4-6)

הקאבס הפסידו לממפיס במשחקם האחרון, כשקולין סקסטון ודריוס גרלנד לא שיחקו. גרלנד, נוסף לכמעט כל גארד אחר (אקסום, דוולדובה, פורטר ג'וניור ודילן ווינדלר), פצוע. קליבלנד הפסידה 4 מ-5 משחקים בלי גרלנד, וכשגם קווין לאב לא משחק זה אמור לסיים את הסיפור כאן. סקסטון צפוי לחזור הערב לחמישייה בלי אף מוביל כדור טבעי כשדמיאן דוטסון היה הרכז הפותח בהפסד לגריזליס.

ביוטה הסיפור זה דונובן מיטשל. אחרי פתיחת עונה לא מרשימה הוא קלע 32 ו-28 נקודות בשני משחקיו האחרונים ועושה רושם שהסיר את החלודה אחרי 10 משחקים. הג'אז כנראה לא יצטרכו יותר מדי ממנו בשביל הניצחון כאן, בהתחשב בזה שיש להם סגל טוב יותר ובריא יותר. יוטה תביס.

ועכשיו, לפינת הקורונה:

02:00-פילדלפיה 76' (3-7)-מיאמי היט (4-4)

הסיפור של המשחק הזה הוא השחקנים שאמורים לשחק. הנה הרשימה:

פילדלפיה: בן סימונס, טירייס מקסי, דקוטה מת'יאס, דני גרין, מייק סקוט, דוויט הווארד, אייזיאה ג'ו, פול ריד, טוני בראדלי. ג'ואל אמביד שיחק מול אטלנטה ולא ברור האם ישחק בבק-טו-בק.

מיאמי: טיילר הירו, דאנקן רובינסון, אנדרה איגודלה, כריס סילבה, פרשס אוצ'יווה, מקס שטראוס. קלי אוליניק וגייב וינסנט probable ועשויים לשחק עם פציעות שלא קשורות לקורונה, מיירס לנארד בסימן שאלה.

רבים וטובים (ג'ימי באטלר, באם אדביו, טוביאס האריס ועוד) לא ישחקו, מה שמשפיע על הערך של המשחק הזה. הסגל של הסיקסרס נראה טוב יותר וכבר שיחק שני משחקים בהרכב המצומצם, מה שאומר שפילדלפיה תנצח אם יהיה משחק.

המשחק בין בוסטון לשיקגו שהיה מתוכנן להיום ב-03:00 נדחה אחרי התפשטות הקורונה בבוסטון.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 76 תגובות

  1. לא הבנתי במה אינדיאנה מפתיעה לטובה? הם עם מאזן 6 4 שזה סביר וניצחו בעיקר נמושות. מה ההפתעה פה?
    עוד לילה של משחקי תחת
    קרי ירקוד על אולדיפו ודריי ימחא לו כפיים
    הנטס ינגבו את דנבר אם לא יצטרכו לחפש לאן דוראנט נעלם ולמה לא הופיע למשחק.
    ההיט ינגבו את פילי. אם לאמביד יש מוח אין מה לשחק היום.
    מה זה הזנות בבוסטוניה שדוחים להם את כל המשחקים שלא יווצרו להם הפסדים ולפילי נערמים ההפסדים בגלל הקורונה? מביך הבית זונות הזה איך בפילי שותקים אני לא מבין.
    הבאגט הצרפתי ינגב את הפרשים בלי ראש שחזרו לעצמם.
    השיקצה ינפח סטט נגד הפחונים מיוסטון שאמרו פה שהם מרשימים 😂😂 מה מרשים בהם? נראים גופות. היחיד שנראה יותר גופה מהם זה קובינגטון בפורטלנד.
    יאללה שחררו כבר את הארדן וקחו את סימונס הרגתם אותנו. השיקצה ימשיך לקבל קליר פאת ולנפח סטט או שזה יהיה הגבה הערב?
    הספרס ימחצו את okc מעל 20 בגארבג טיים.

    1. הבעייה בסלטיקס שיש לא מעט שחקנים שנחשפו לחולה קורונה מאומת, גייסון טייטום הסתובב עם הקבוצה מספר ימים עד שאובחן ולכן אמצעי הזהירות. בעצם כולם צריכים להיות בבידוד. עם מי תעלה? G ליג?

  2. לגבי גולדן סטייט, לא מובנת הטענה שוויגינס לא טוב וההקבלה שלו לקלי אוברה שמשחק זוועה. וויגינס ממה שהתרשמתי שיפר את ההגנה שלו השנה ונותן ממוצע של כמעט 20 נקודות למשחק.

      1. וויגינס השתפר אבל כשרואים אותו משחק זה שחקן פרווה, אין רגש, אין התלהבות. מעבר לכך, חוסר יציבות בין משחקים ובתוך המשחק. במשחק האחרון פתח עם 3 שלשות רצופות ולאחר מכן לא הצליח להשחיל את ה-7 הבאות.

  3. אני לא בטוח שבן סימונס ישחק היום .
    משהו קורה בינו לבין הקבוצה .
    קודם כל הוא לא פצוע , אחרי המשחק נגד ברוקלין,ראשי הקבוצה החליטו שנשארים במלון בניו יורק ולא חוזרים לפילי עד שמבינים מה קורה .
    סימונס החליט שזה לא בזין שלו ומסיבות לא ברורות לקח אובר לבד חזרה לפילי בלי לידע את הקבוצה.
    הם כמובן גילו את זה ואז הודיעו שהוא לא ישחק נגד אטלנטה בגלל פציעה,אבל הוא כנראה הושעה והם לא רצו להוציא את זה החוצה ולכן קיבלו קנס מה nba

    1. אף אחד לא יודע וזה אחלה נושא לצחוק עליו במיוצד שזה קיירי, אבל זה ממש גורם לי לחשוש לגביו. עזבו עונשים, משהו לא טוב קורה עם הבן אדם. חייבים לוודא שהוא בסדר או שהוא מטופל כמו שצריך כי הוא קודם כל אדם (במצוקה), ואחר כך שחקן.

        1. צחוק בצד, לראות את וושינגטון ללא ווסטברוק זה כיף. אין מה לעשות, בלי ביל אין להם מה לחפש, אבל ללא ראס החיים יפים יותר (בעיקר לעיניים).

    1. : As the NBA is expected to begin examining online videos circulating of a maskless Kyrie Irving at a family birthday party, there’s no belief that he will return to the Brooklyn Nets lineup this week.
      Irving has missed four consecutive games for personal reasons, been ruled out tonight vs. Denver and sources expect him to continue to be sidelined at least through Wednesday (Knicks) and Saturday (Orlando) games.

        1. נו מה חשבת שמעון הלך להעמיס כמה בחורות מהומות עלק… אותו דבר שהוא לא רצה להופיע בפלייאוף בגלל ההפגנות ויומיים לפני שאל לגבי המסאגים שם ועל האיסור שהיה חחחח…

  4. מוזר מאוד מה שקורה עם קיירי, בעיקר השקט היחסי שזה עובר. האחרון שקיבל כאלה פטורים עקב מקרה ראש היה רודמן, ואני לא בטוח שזה האולסטאר שקיירי מכוון אליו. חוץ מלקרוא בתקשורת 'אברשק'ה בוא הביתה' (אויש כמה שאני זקן) סטיב נאש עשה כל מה שהוא יכול בכדי להוכיח שהוא בובה.
    תודה רבה על הפריוויו
    דרך אגב, שחקני הnba חוסנו כבר?

  5. איפה כולם?
    פילי זורקת את המשחק….
    קיירי כנראה ייקנס בכחצי מליון.
    מה קורה לבלוג החי? נתניהו שוב לקח את הבחירות?

        1. רואה דנבר נגד ברוקלין מסכן דוראנט ויוקיץ הקורונה פגעה להם בלב כל כך שהם משחקים בקלאיבר MVP, חצי מליון לא חוזים כלום לקיירי שיכנסו אותו ב30

      1. מר מזדהה בתור ברוך רובין כאשר זה לא באמת השם שלו.
        זוהי תגובה אידיוטית לחלוטין נוספת שלך.
        אל דאגה, אף אחד לא הופתע או ציפה למשהו אחר.

  6. לא מבין את הענין עם דחית משחקים. שיקבעו מי הקבוצה שבגלל המשחק לא מתקים יתנו לה הפסד טכני וקדימה. כמעט כל מקרי הקורונה מקורם בחוסר זהירות ואי הקפדה על נוהלים.

      1. זה פשוט לא יאמן , לא ראיתי דבר כזה , ממש דוחים את כל המשחקים חוץ מפילי
        בכל מקרה זה היה משחק משוגע ,דני גרין אתמול 0-9 מהשדה , היום קלע 9 שלשות

        1. הזה גרין יום אסל יום באסל הוא לא יציב בשיט… אבל עזוב אותו אמביד השחקן הכי בלתי עציר בליגה העונה כשהוא בכושר ומוקף שלושות אין יותר מדי מה לעשות

            1. גם אני יותר טוב מהורפורד (וכתבתי על זה בהתחלה שהחתימו שזה אסון) גרין מגן על הבעיה זה היציבות שלו, הארדן אצלנו ואפשר לדבר על אליפות, לוקח את הארדן ואמביד על לברון ודייוס בכל יום

  7. אשך אני חושב שהספרס עם וויט לוני וקלדון סגורים בעמדות 1 ו3 הם רק אמורים להשתפר עוד ועוד אצל פופ מתבשלים על אש קטנה. עכשיו אתם צריכים עמדות 4 ו5 ששם אתם בצרות.
    מורי מנפח אצלכם ערך זה טוב לטרייד אבל על מי אני עובד פופ לא עושה טריידים הוא שונא את הטרייד מאשין 😂😂

  8. חחח אחרי שעה שינו את ההחלטה אבל למה גאמפ בול 😂😂😂 ברוגדון שם לו גג והכדור נפל בידיים של סאבוניס למה זה גאמפ בול? מי המציא את החוקים האלה?

    1. קוראים לה ניו אורלינס שמעלים את בלדסו לונזו ואדאמס בהרכבים מסויימים. המוקיון אופנס זה חרטא שקרי דוראנט וקליי בקבוצה תקרא לזה מה שאתה רוצה הם קולעים מכל מקום

כתיבת תגובה

סגירת תפריט