לילארד פוגש את הראפטורס ועוד שישה משחקים (אחד נדחה) ביום שני / עמית טבול

שלום לכולם,

הליגה תופסת תאוצה, שחקנים נחים, נפצעים ונדבקים בקורונה ואצלנו בארץ הקודש מתחילים לראות אור בקצה המנהרה.

בפורים של שנת 1991, לפני 30 שנה, הסתיימה לה מלחמת המפרץ ונחמן שי הנחה את הציבור להחזיר את המסכות למחסן.

נאחל לנו שבפורים הקרוב, בדיוק 30 שנה אחרי, תסתיים לה מגפת הקורונה ונחמן אש ינחה את הציבור להיפטר ממסכות הקורונה…

היום אני רוצה לפנק את הקוראים הנאמנים בהקלטת חזרה של הרכב רוק בו אני חבר: "החלונות הקופצים". החזרה התקיימה באולפן נחמד בקיבוץ משמרות. בווידאו שבלינק אנחנו מנגנים משאפ של השירים "Lonely Day" של System Of Dawn ו- "מה תאמרי" של יזהר אשדות.

זה עדיין לא אפוי במאה אחוז. התוצאות הראשוניות כאן. תהנו!

אורלנדו מג'יק (4-6) – מילווקי באקס (4-6) – שעה 2:00

אורלנדו במאזן חיובי אחרי לו"ז קל בפתיחה וחזרה למציאות בינואר. ניקולה ווצ'ביץ' ממשיך לתת מספרים של סנטר עילית מודרני וטרנס רוס ממשיך את ההצלחה מהעונה הקודמת. מרקל פולץ התחיל טוב את העונה והתחיל להראות ניצוצות של בחירה גבוהה בדראפט, אבל נפצע וגמר את העונה ולפיכך הרוקי קול אנתוני (הבן של גרג) יקבל את כל הבמה – הזדמנות פז עבור פוינט גארד צעיר. ארון גורדון ימשיך לתת משחק טוב ואז שניים-שלושה משחקי נפל. אייזיק פצוע, במבה הצטרף מאוחר לעונה בגלל סיבוכי קורונה, שיחק 3 משחקים ואז נפצע. בקיצור – הסגל לא מספיק טוב.

מילווקי נהנית מיכולת מעולה של מידלטון וכמובן של יאניס שגם הוא מוצא זמן לנוח מדי פעם. הולידיי החתמה טובה שעשויה להוכיח את עצמה בפלייאוף והספסל משודרג לעומת שנה שעברה, אחרי שהצטרפו שחקנים כמו אוגוסטין, פורטיס ופורבס.

המאזנים של הקבוצות שווים אבל פערי הרמות ברורים.

מילווקי ב-20.

קליבלנד קאבלירס (5-5) – ממפיס גריזליס (6-3) – שעה 2:00

קליבלנד, כמו הניקס (ע"ע), מצליחים מעבר לציפיות. גרלנד את סקסטון מתגבשים לקו אחורי אמין וצעיר שניתן לבנות איתו משהו. קווין לאב שיחק שני משחקים ולפני שהספקנו לומר דנייפרופטרובסק כבר הגיעה הפציעה התורנית. עצוב מה שנהיה מהשחקן הזה. בכל אופן,  לארי נאנס פורח בלי קווין לאב הפצוע (נתון מעניין: 2.6 חטיפות למשחק. נדיר לשחקן גבוה) ודראמונד שולט בצבע. שאר השחקנים די אלמוניים, מי יותר ומי פחות (עוסמאן, דוטסון). השנה אני לא צופה להם גדולות ונצורות, אבל עם בחירה טובה בדראפט ועוד החתמה רצינית אולי הקבוצה שוב תהפוך לתחרותית גם בפוסט סיזן.

ממפיס כרגע אנדר-אצ'יברית. מוראנט וטריפל J פצועים והמאזן לא מחמיא. אולי אחרי שהפצועים יחזרו הם יהנו מסגל צעיר, מוכשר ורחב. השאלה אם הם יספיקו להשלים את הניצחונות החסרים בדרך לפלייאוף.

את קליבלנד זה לא יעניין. היא משחקת בבית ותנצח את הדובים.

הקאבס ב-8.

וושינגטון אבדיה'ס (8-2) – פיניקס סאנס (3-7) – שעה 2:00 

וושינגטון נראית לא טוב. בראדלי ביל מציג עונה פסיכית במונחים אישיים אבל הקבוצה מפסידה בלי סוף והיא מדורגת אחרונה בקונפרנס המזרחי. בנוסף לכל הצרות תומאס בראיינט, סנטר מצוין שהיה האופציה השלישית בהתקפה, קרע את הרצועה הצולבת וגמר את העונה. זה משאיר בערך חמישה שחקנים שיכולים להחזיק את ההתקפה: ביל-ראסל, בארטנס, האצ'ימורה ו..דני אבדיה.

במשחק האחרון הבן של זופי קלע 20 נקודות עם 5 שלשות. זה לא עזר לוושינגטון וגם כנראה שהוא לא יקלע ככה כל ערב. העניין הוא שהקבוצה צריכה לעשות חושבים ולהחליט לאן מועדות פניה, כי פלייאוף השנה נראה כמו משימה בלתי אפשרית. ווסטברוק חוזה לא סחיר ולביל מתישהו יימאס, גם אם וול כבר לא בסביבה.

פיניקס נראית טוב. המשחק שלה קבוצתי, בוקר ופול לומדים לשחק ביחד והווינגס בהובלת מיקאל בריג'ס מציגים יכולת טובה. אייטון לטעמי צריך לזרוק יותר לסל ולא לחיות משאריות.

רובין לופז/מו ואגנר והאין הגנה של וושינגטון לא באמת יוכלו לעצור אותו או את פיניקס כולה, ולכן המשחק הזה ייגמר בניצחון חוץ של השמשות.

פיניקס ב- 17.

תומאס בראיינט. גמר ת'עונה. כנראה שגם הוויזארדס

שארלוט הורנטס (5-5) – ניו יורק ניקס (5-5) – שעה 2:00

מפגש ראשון העונה בין שתי קבוצות עם מאזן זהה וחצוי. אחוזי השדה, השלשות והעונשין שלהן כמעט זהים (44%-45%, 36%, 73%-74%). בשארלוט הייוורד הוא המוציא לפועל העיקרי. מסייעים לו טרי רוזייר ולאמלו בול. האחרון נותן עונת רוקי משובחת והוא מועמד רציני לרוקי העונה. כתוצאה מכך דבונטה גרהאם סובל מעונה קשה עם אחוזים נמוכים במעט מגבינת עמק של תנובה: 26%. הבעיה של שארלוט היא בעיקר בעמדות הפנים, שם חסר לה ביג מן רציני שיעשה שמות בצבע. פי.ג'יי.וושינגטון הוא PF צעיר ונחמד אבל זה לא מספיק כאשר חוץ ממנו יש רק את ביומבו וזלר.

הניקס פתחו את העונה בצורה מפתיעה יחסית. רנדל מציג יכולת שיא, מראה יכולת מסירה טובה ובהתאם לטרנד העכשווי – גם קולע שלשות. כרגע הוא עומד על 23 נק', 12 ריב', 7 אס' וכמעט שלשה וחצי לערב. שמות נוספים שעושים את העבודה: בארט, פייטון, ריברס ומיטשל רובינסון. הרוקי טופין עדיין פצוע. טאג' גיבסון התגעגע לתיבודו וחזר לעיר הגדולה.

במשחק האחרון הניקס ניגפו בבית ב-25 הפרש מול דנבר.

הפעם הם בחוץ מול שארלוט בצד האפל של הבק טו בק ומשום כך ההימור שלי הוא:

שארלוט ב- 12.

אטלנטה הוקס (5-4) – פילדלפיה סיקסרס (3-7) – שעה 2:30

מה קורה עם אטלנטה? האם ההייפ הגדול מתחיל להתפוגג? הקבוצה עשתה המון החתמות בקיץ אבל סובלת מפציעות (גלו, הצמד בוג-דאן, רונדו, סנל, אוקונגו, פרננדו) ובעיקר מיכולת חלשה של שחקני מפתח: יאנג, בוגדן ולפרקים קולינס. ההגנה שם הרמטית כמו הסגר השלישי 1V וההתקפה לא מספיק טובה. השמועות אומרות שקולינס וקאפלה קראו ליאנג לשיחת נזיפה עקב חרדת נטישה של האחרון ביחס לכדור. הם סופרים כבר ארבעה הפסדים רצופים לקבוצות שלא נחשבות לאריות הליגה (קאבס, ניקס והפסד כפול לצרעות). בנוסף לכל הבעיות, יש לאטלנטה עומס חריג בעמדות 2-4, המאיישות לא פחות מ-9 שחקנים: בוגדנוביץ', הוארטר, קאם רדישיאן, האנטר, סולומון היל, טוני סנל, גלו, אוקונגוו וקולינס.

הסיקסרס, שהתחזקו בסת קרי המצוין, היא קבוצה חזקה מאוד שבהרכב מלא בהחלט יכולה לטעון לראשות המזרח. העניין הוא שהמילים "הרכב מלא" קצת טריקיות בתקופה טרופה זו.

קחו לדוגמה את המשחק הביתי האחרון מול דנבר, בו חצי קבוצה נמנעה מלשחק עקב פציעות/הידבקות/פרוטוקול קורונה. שבעה שחקנים עלו הפרקטה וטחנו שמירה. דנבר כמובן ניצחה, מה שהעלה את השאלה איזה ערך ספורטיבי יש למשחק כזה או בכלל לשבוע כזה בו פילי משחקת חמישה משחקים כולל שני בק טו בקים. את טייריס מקסי השאלות האלה לא כך כך מטרידות. מקסי הוציא את המקסימום מהסיטואציה וסיים ערב חלומי בו המטיר לא פחות מ-39 נקודות.

הערב תהיה לו הזדמנות לשחזר את ההישג או להתקרב אליו, מאחר ומבין השחקנים הבכירים רק אמביד צפוי לשחק.

ההוקס חייבים לחזור לנצח. הם משחקים בבית ולמרות כל הפציעות ההרכב שלהם טוב יותר מהמילואימניקים של פילי + אמביד.

אטלנטה ב-22 עם משחק חזק של יאנג וקולינס.

יאנג וקולינס. אטלנטה תצא מהמשברון?

דאלאס מאבריקס (4-5) – ניו אורלינס פליקנס (5-4) – שעה 3:30

דאלאס מחזיקה במאזן חיובי עם שלושה ניצחונות רצופים על יוסטון ודנבר בחוץ ועל אורלנדו בבית.

לוקה נכנס לקצב שלו, כאשר בד בבד עם אסיסטים מרהיבים הוא מאבד בלי סוף (22 איבודים בשלושת המשחקים האחרונים). טים הארדווי ג'וניור נמצא בתקופה מצוינת והשניים האלה, בצוותא עם ג'וש ריצ'רדסון, מחזיקים את ההתקפה לפחות עד שפורזינגיס יחזור.

אפרופו פורזינגיס – הלטבי אמור לערוך הופעת בכורה הערב.

ניו אורלינס במאזן הפוך מדאלאס. הסגל שלה ארוך  ומוכשר אבל קשה להם לנצח משחקים צמודים. גם להם יש שני כוכבים: זאיון ואינגראם. הבעיה העיקרית שלהם היא קליעה מרחוק. חמישיה שכוללת את לונזו, בלדסו, זאיון ואדאמס תתקשה מול הגנות טובות. אי אפשר להסתמך רק על הקליעה מבחוץ של אינגראם.

הפליקנס עם שלושה הפסדים רצופים, שניים מהם צמודים (2 נקודות לאינדי, נקודה לאוקלהומה).

עדכון שקיבלתי זה עתה באזניה:

ריצ'ארדסון, קלבר, ברונסון ופיני-סמית בבידוד.

זה היה אמור להיות המשחק המעניין ביותר מבין השמונה. בגלל המבודדים זה כבר לא יקרה.

ניו אורלינס ב- 15.

פורטלנד טרייל בלייזרס (4-5) – טורונטו ראפטורס (7-2) – שעה 5:00

פורטלנד נחשבת לאחת המרוויחות של הקיץ כשהביאה את רוברט קובינגטון, קאנטר, דירק ג'ונס ג'וניור והארי גיילס. בינתיים פתיחת העונה שלהם די מגומגמת. מקולום פתח את השבוע הראשון בסערה והוא עדיין ממשיך ביכולת המצוינת. לילארד עדיין מאופק יחסית ללילארד. קובינגטון בינתיים חלש מאוד וסביר להניח שהוא ישתפר.

טורונטו התחילה רע מאוד את העונה. סגל הכולל את לאורי, סיאקם, ואן וליט, אננובי, פאוול, ביינס ובושיי שווה יותר מהמאזן שלהם.

הקנדים חייבים לצאת מהבוץ וינסו לתת פייט. אני מריח הפתעה.

טורונטו ב-2.

סקרמנטו קינגס (6-4) – אינדיאנה פייסרס (3-6) – שעה 5:00

סקרמנטו התחילו מצוין את העונה והגיעו למאזן 1-3, אולם מהר מאוד הם חזרו למציאות וניצחו רק משחק אחד מתוך ששת המשחקים האחרונים. באגלי בריא אבל הוא והילד פשוט לא קולעים טוב. בלעדיהם הקבוצה לא תגיע לשום מקום. פוקס, הולמס, בארנס והרוקי המצוין טייריס האליבורטון (כרגע שני רק ללאמלו בול במירוץ לרוקי השנה) מחזיקים את הקבוצה. זה רחוק מלהספיק. היכולת של האליבורטון לשחק לצד/במקום פוקס מעניקה לו לא מעט דקות והוא פורע שטרות כבר בשלב מוקדם. יש לו יכולת לקלוע באחוזים טובים, לפנק באסיסטים ולחטוף. ווייטסייד כרגע מחוץ לרוטציה. נראה שוולטון והוא לא מסתדרים.

אינדיאנה נראית טוב למרות הפציעה הקשה של וורן. דיפו, סאבוניס, ברוגדון ומיילס טרנר נראים מצוין (השלושה האחרונים בטרפת). טרנר חוסם 4 זריקות לערב וכרגע מוביל את הליגה בקטגוריה.

האם זה יספיק להם על מנת להגיע לפלייאוף? כנראה שכן.

האם יצליחו לעבור סיבוב או שניים? קשה לי להאמין. הקבוצה משחקת כדורסל טוב ומהנה. אני לא אופתע אם יגיעו לפלייאוף עם יתרון ביתיות.

אחרי ציוצים של אבא שלו על טרייד, באגלי עושה סימנים של חזרה ליכולת סבירה. האם זה יספיק מול אינדי?

מסופקני.

אינדי ב-9.

Amitlahev

אבא במשרה מלאה, רואה חשבון, שופט כדורסל בדימוס, מכור לפנטזי, גיטריסט בהרכב ובשעות הפנאי (שאין לי) זורק מלא שלשות :)

לפוסט הזה יש 106 תגובות

  1. מצוין עמית! כיף גדול הפריוויו! בהצלחה על ההרכב. נהנתי מאוד מהמאשאפ.
    .
    אינדיאנה לדעתי תעבור סיבוב. היא לאט לאט מוכיחה את מקומה בין הגדולות של המזרח

  2. אחלה פריוויו, תודה רבה
    (נראה לי שבסוף כל קטע יש כיתובי תמונה, למרות שתמונות אין. נחמד ככה, יש מקום לדמיון לעבוד 😊)

  3. תודה עמית. אחלה ביצוע במשמרות. המיקום מחייב ד״א, עברו שם כמה מהגדולי המוזיקה שלנו. יש לי קצת הרגשה שסילבר צריך להוריד את הרגל מהגז ולהקל על קבוצות שנושא הקורונה פגע בהן מהותית כמו בהחלטה של ביטול ההיט-סלטיקס. באמת שאין ערך ספורטיבי למשחקים כאלה

  4. בואו נראה מה אטלנטה עשו בקיץ.
    הביאו בשוק החופשי את גאלו, בוגדנוביץ', רונדו ודאן.
    בחרו בדראפט במקום ה-6 את אונייקה אוקונגו.
    בסך הכל בציר לא רע עם מיקס יפה של התקפה והגנה יחד עם קליעה לשלוש שכל כך חסרה הייתה להם.
    בסך הכל 5 שחקנים שתיאורטית לפחות יכלו לשחק 48 דקות כל אחד. ב-9 משחקים זה יוצא 2160 דקות פוטנציאליות.
    כמה ה-5 האלה שיחקו עד עכשיו? 272 דקות כשמתוכן 213 של בוגדנוביץ' שעלול להחמיץ את שאר העונה.
    החזר לא רע להשקעה שלהם.
    אהה כן הם גם הביאו את טוני סנל אבל זה שהוא בצד אולי פועל לטובתם.
    ואולי הבעיה היא דווקא בשוק האוהדים החופשיים שם הקבוצה גייסה את מנחם ושמעון…

    1. למה הרוקי לא מקבל דקות ?
      .
      שמע, בפוסט של מנחם על אטלנטה, בו הוא כינה את כל המגיבים עוד רפה הבנה ועוד רפה הבנה, ושלול הבנה, עד שהגיע לשמעון ושיבח אותו חשבתי שהיקום קרס לתוך עצמו, כנראה שהיקום הקודם עדיין קיים, אבל אין ספק שהציוות של שמעון ומנחם בעד אטלנטה יכול עשה לו משהו קארמתי.
      .
      תודה מתלהב על הפריוויו, בתור אבא במשרה מלאה אני מניח שאתה צעיר יחסית ושלא יצא לך לשפוט את זופי או שכן ?

      1. תודה. יצא לי לשפוט אותו כשאימן ילדים.
        למעשה אני כמעט בטוח ששפטתי גם את דני. אולי בזכותי הוא לא עושה צעדים (תכונה שלא זקוקים לה כל כך בנבא) 🙂

  5. תודה רבה, מרשים שהצלחת לכתוב פסקה שלמה על אורלנדו.
    בשארלוט, לאמלו המושמץ מתחיל להיראות כמו המרענן הרשמי של המזרח, ומכניס בכל הקבוצה אנרגיות טובות.
    שיחוק של ג'ורדן?
    (גם הייווארד נראה טוב. עוד שיחוק??)

  6. Wtf קורה עם הליגה הזאת?
    משחקים נדחים יום אחר יום לכל הקבוצות ורק את המשחקים של פילדלפיה לא דוחים למרות שיש להם 70 שחקנים בקוביד
    ולא רק שהם לא דוחים הם גם עכשיו חוקרים שפילדלפיה מזייפים פציעות
    נראה לי אמביד זיין את הבת של סילבר כי אין לי הסבר אחר

            1. ואגב לתשומת לבו של הגולש טראסט דה – הבכורה של סילבר בת 3…

            2. והבכור שלי בן 10 חודשים נו אז מה , כשהאבא נחש שלא יתפלא שכל המנגוסים נופלים על הבת שלו

    1. או שהם ניסו להימנע מביטול משחקים כמה שאפשר, היו מוכנים לעקם קצת בשביל זה, אבל כשה-threshold עבר לא הייתה להם ברירה. במקרה זה נפל על פילדלפיה.
      או, הגיוני באותה מידה, שאמביד עשה מה שאמרת וסילבר הוא סוג האבות הזה וגם הרחקת הינקי, מינוי ואי פיטורי בראון, משיכת שמעון כאוהד, פציעות הגב של אמביד, ה-MVP שנגנב ממקונל, הכל קשור לאותה סיבה בדיוק.

        1. זו בהחלט המסקנה אליה כיוונתי.
          אדם סילבר גם שבר את פעמון החירות וכל שבוע הוא מפריע לחבורת פילדלפיה זורחת להצליח במזימות שלהם.

  7. חביב המש-אפ שלכם. מי זה אתה בין כל הקרחות שם?
    אני חושב שכבר הערתי שלא מסתדר לי התיאור שלך כ'אבא במשרה מלאה' מחד, וכל ים העיסוקים והכשרונות שלך מאידך.

      1. אני מאוד לא מחבב את קיירי (ומאושר מזה שהוא לא בבוסטון), אבל עדיין הייתי לוקח אותו ואת דוראנט על ערימת הבי-מינוס/סי-פלוס שמשחקת אצלכם. לפחות איתו היה לאוהדים בשביל מה לפתוח את הטלויזיה.

        יש דיבור במרשתת (מחוסר כל תימוכין) שיש מצב שמדובר בחולי נפשי. אם זה המקרה, כמובן שנאחל לקיירי רק טוב.

        1. מה שאומרים זה שהוא נסער מאירועי הקפיטול. סבבה, לגיטימי. אפילו אפשר להניע מחאה או אקטים כמו שעשו בבועה או בשבוע שעבר.
          אבל כשאירוע כזה משבית אותו בצורה כזאת, ברור שהאיזון הנפשי שלו לא בריא.
          וזה, אגב, היה ברור לכל מי שעוקב אחרי האמירות וההתנהלות שלו מהתקופה עם לברון בקליבלנד, דרך חדר ההלבשה בבוסטון, ואפילו מה שקל ללעוג לו כמו האמונה בכדור הארץ השטוח.
          אתה מחבר הכל יחד ומקבל בנאדם שלשים עליו מאה ומשהו מיליון לשלוש שנים זה יותר מטומטם מלתת אותם לג'אנקי ולשחרר אותו בדאון טאון ל. א. שיחגוג.

          1. רק אומר, המון מההומלסים שמתדרדרים לסמים עושים את זה בעיקר בגלל חוסר הברירות האחרות בחיים. כך שלתת להם כסף בהחלט יכול לעזור להם. בטח לעזור להם להשיג את הטיפול הכי טוב ומוסדות גמילה רציניים יותר ממה שידו של הג'אנקי הממוצע משיגה.
            מה שאני מנסה להגיד – בהחלט ואפילו עוד יותר עדיף לתת את הכסף לג'אנקי מאשר לקיירי.

            1. וכמו שאמרתי בעבר – כן. אני זמין למסיבות. בתקופה הזו אני מוכן גם בזום.

    1. אם אני זוכר נכון, גם ב-2013 הוא עשה אותו דבר בדיוק למאמן האישי שלו בקליבלנד. ההוא חיפש ובסוף איכשהו מיצאאותו אי שם במיאמי כשהתירוץ של קיירי היה שהוא רוצה לבחון את הרצינות של המאמן.
      אם אני זוכר נכון.

  8. מי שרוצה שו"ת עם דאנקן רובינסון ברדיט:

    What's up Reddit? I'm Duncan Robinson shooting guard for the Miami Heat and now host of my new podcast The Long Shot (launching tomorrow 1/12 on all platforms). Wanted to talk to you guys about it. Ask me anything!
    https://www.reddit.com/r/nba/comments/kv4w4g/whats_up_reddit_im_duncan_robinson_shooting_guard/?utm_medium=android_app&utm_source=share

  9. היום היה צחוקים בשכונה בא איזה בחור עם משקפיים לבן ורדרד וקצת צאבי כזה קצת יותר גבוה ממני איזה 1.80 והזמין יחד איתי שהגענו מאוחר. היה נראה אחד שבקושי מקפיץ כדור.
    פתאום הבחור דופק קרוסאוברים דריבלים בין הרגליים ודופק שלשות 😂😂😂😂😂 הייתי בשוק ואני אומר לו שחק עליו תחגוג עליו הפכתי למעודדת שלו כמו דריימונד איזה צחוקים היה והכי מטורף שפתאום הוא קפץ ונוגע בטבעת 😂😂😂😂😂
    לאורי נשפך מצחוק אמר זה וויט מן קנט גאמפ😂😂
    זה היה אחד ההזיות צירפנו אותו לקבוצה עכשיו מה נקרא לו וודי הארלסון?
    איזה צחוקים רצו בסוף שכולם הלכו כולם היו בהלם התמנון אומר לי חשבתי הוא לא יגיע לסל עם הכדור 😂😂

        1. לאורי חטף ממנו אנקל רצחני עף מהשלשה לעונשין אבל אנקל דרו לא קלע את השלשה לצערו.
          יש לנו עוד אחד חדש שהיום שיחק 1.95 איזה קליעות הוא שם אתם לא מאמינים הכל נייטין 69 מוב הזריקות נראות לא קשורות לענף והכל נכנס הוא מתחיל צעד וחצי מהעונשין וקופץ ביורו סטפ לצד קרוב לחצי מרחק וזורק משם עם הקרש ורק רשת 😂😂😂 התמנון לא האמין שכל פעם זה נכנס הוא טחן אותו והכי מצחיק הוא עשה את ההטעיות של לאורי שיש לו על זה זכויות יוצרים אחד לאחד עכשיו לאורי גמד יותר נמוך ממני וזה מצחיק לראות את הענק הזה עושה את המובים וההטעיות האלה תמיד עובדות.
          קיצר לגבוה שדומה מאד לאמיר כץ הזה עשיתי היום אנקל של החיים מסכן הוא נראה אדם מה זה נחמד והרגשתי פעם ראשונה לא נעים לעשות למישהו אנקל כי כולם צעקו וואי וואי עף מהשלשה לעונשין והיה קרוב מאד ליפול על הטוסיק המסכן עצר ממש בקושי את הנפילה אבל גם אני לא קלעתי את השלשה. אחרי זה במשחקונים קיבלתי ממנו 3 גגות כנקמה נראה לי 😂😂 אבל הוא שחקן מעולה קולע הוקשוטים מהעונשין אז יש לנו 2 כוכבי מחדשים.

  10. טוב, קיירי שובר שיאים של הזייה כשנראה שזה לא יכול להיות גרוע יותר. מתחיל להזכיר קצת את אנטוניו בראון למי שמכיר

    1. למי שלא מכיר, ניסיתי לסכם פעם את מעלליו. הנה חלק התגובה שנוגע אליו כפי שפורסם ב-10 בספטמבר 2019:
      נראה אם הצלחתי להבין את סאגת אנטוניו בראון. אני כותב כהדיוט אידיוט להדיוטים של הענף, המומחים מוזמנים לתקן בכל מקום שטעיתי.
      אז אנטוניו בראון היה שחקן של פיטסבורג, עד שהוא לא רצה להיות כזה, וקיבל העברה לאוקלנד, אחרי שפיטסבורג סירבה להעביר אותו ליריבה שלה מניו אינגלנד. עכשיו, לפי הבעלים של גולדן סטייט, אוקלנד זה פריטי מאץ' מיסיסיפי, אז ברור שבראון ירצה לעבור גם משם. וכמובן שהוא ירצה לעבור לפטריוטס, איכשהו ארגון שנחשב מרושע יותר משאר הליגה.
      אז מנסים לעזוב. מתחילים עם פציעה ממש מוזרה. אם לא נכנסים למכונת קריותרפיה (משהו של ספורטאים עשירים) עם ציוד ראוי (משהו שאמור להיות לכל ספורטאי שהוא כזה עשיר) הרגל הופכת לעץ מלא שבבים (שזה לא טוב לספורטאים עשירים).
      אחר כך, בעקבות החלטה של ה-NFL לעבור לקסדות בטוחות יותר, במטרה מוזרה למנוע מהמוח של השחקנים להפוך למרק בצל, בראון החליט שהוא מחרים את הענף ועוד יפרוש, אם לא יתנו לו להמשיך לחטוף מכות הישר בפדחת עם מה שהוא לא יותר ממסננת ספגטי להגנה.
      בסוף הוא הסכים להגיע לאימון עם הקסדה החדשה, אבל טוויסט! זו הקסדה הישנה, מסננת המוח, רק צבועה בצורה גרועה להיראות כמו הקסדה החדשה.
      כשתרגיל הקסדה לא הספיק, בראון שלף את תוכנית ב' ותוכנית ג' (אלה הכינויים שלי לאגרופים שלו) ורב עם ה-GM של הקבוצה. השעייה? מצחיקים אתם. ה-NFL מלא באנשים שמעדיפים ניצחון על פני איזשהם סטנדרטים אנושיים וכנראה שבראון הוא שחקן טוב, מהסוג שאנשים כאלה מאפשרים להם לעשות כל מה שהם רוצים, אז ברור שאוקלנד עדיין רצתה שבראון ישחק אצלה. יש כאלה גם בכדורסל, אני בטוח. אני רוצה להאמין שאם ג'ימי באטלר היה מכניס אגרוף לת'יבודו הוא היה מועבר מהר יותר, אבל אני בטוח שזה היה רק משכנע את ת'יבס עוד יותר שג'ימי הוא השחקן הנכון להוביל את הקבוצה.
      אז בראון נאלץ לפרסם הקלטה, באמצעות סרטון באיכות של פרסומת לנעליים, של שיחה שלו עם המאמן שהוקלטה בסתר. משהו שאסור בקליפורניה. אבל המאמן הוא אחד מאותם אנשים שהזכרתי בפסקה שלמעלה, ולכן חשב שהתעלול הלא חוקי הזה הוא Awesome.
      בסוף אוקלנד נאלצה להסכים לבקשת השחרור שלו (שהוגשה באינסטוש) והוא רץ לחתום בקבוצה שכאשר כל השדים והשטנים נפגשים בבר אקראי לאירוע החברה השנתי, הם מדברים על כמה שהיא מפחידה אותם, הפטריוטס.
      לאחר כל זה, התגלה שכל ההתנהגות שלו תוכננה מראש בעזרת צוות שלם של מומחי מדיה חברתית כדי לא להשאיר לאוקלנד שום ברירה אלא לשחרר אותו.

      1. ידע מרשים להדיוט 🙂 אבל אני לא סגור על המשפט האחרון. אחר כך הוא גם שחורר מהפטריוטס דקה לפני שקיבל 10 מיליון דולר בתאריך יעד מסוים כי הוא הואשם באונס והטרדה מינית ובתגובה פירסם הודעות שבו הוא צוחק על המתלוננת.
        .
        בקיצור, קיירי לא קרוב לשם אבל הוא מגביר את הקצב

        1. ג'יזס קרייסט, בראון. לאן עוד אפשר לרדת?
          אנחנו בטוחים שהוא לא היה בפלישה על הקפיטול? זה לא הוא שגנב לאוקסיו קורטז את כל הנעליים?

          1. היתה איזה תאוריה שהכל מתוכנן כדי לעבור לפטריוטס, אבל אח"כ זה נהיה מטורלל מדי כדי שיהיה שם איזשהו הגיון.
            אם אני זוכר נכון גם הפטריוטס החזיקו אותו על חוזה שהם יכולים די בקלות לצאת ממנו ככה שהיו להם חששות שהברגים שם קצת רופפים.
            בסוף הוא הועף מהפטריוטס (שלכאורה הוא ככ התאמץ להגיע אליהם) לא בגלל האשמות באונס והטרדות מיניות, אלה בגלל שהוא וחברים שלו פתחו קבוצת ווטסאפ עם אחת המתלוננות והתחילו לאיים עליה.
            בהמשך היו נגדו האשמות על איומים על איזה נהג משאית וזריקת רהיטים מקומה כלשהיא בבניין במיאמי. בנוסף היו טרלולים קבועים בטוויטר והתנגחויות בבעלים/קבוצות תוך כדי שהוא מנסה להצטרף אליהן.

            בקיצור, משהו נדפק לו בקופסא יותר משזאת היתה איזה תוכנית גאונית.. יש מי שטוענים שזה בעקבות החיסול הממוקד שהוא שרד במהלך הזה:
            https://youtu.be/o8iFSP_S5h8

            בסופו של דבר, אחרי יותר מעונה מחוץ למגרשים והפסד של עשרות מיליונים, הוא חבר שוב לבריידי ובינתיים מתנהג למופת.

    1. עזוב אותך יאנג ומקסי תראה את אמביד בכושר הזה הוא בלתי עציר בטח מול הזונות הרזות מאטלנטה כל פעם שנגדם נותן שיא קריירה

  11. וושינגטון הרבה יותר טובה בלי ראס, מעניין מתי הבעלים יחליט לשלוח לידו חולים מאומתים של קורונה כדי להרחיק אותו מהמגרש

        1. מודה שטעיתי אם הדביל הזה, חשבתי יהיה כוכב מתגלה כבלוף צדקת מהרגע הראשון הוא נהיה טוב בהגנה אבל בהתקפה גולם ילד טוב מדי

            1. לא הייפ הוא מגן טוב לא אמביד או משהו שקרוב לזה, אבל בהתקפה במקום לדרוש את הכדור הסתום רץ מצד לצד, שמעון מחר ווסטברוק סחב את וושינגטון לניצחון

            2. אבדיה סחב לנצחון

  12. תמא טקס בשיקאגו הקסם הזה של הסאנס נגוז?
    מה יהיה עם אייטון? כל מה שהוא עושה זה חסימות? זו הבחירה הראשונה?
    מסכן, אני במקומו הייתי מחפש מקום שיוציא ממנו את הסנטר שהוא יכול להיות.
    נשארו לו עוד שנתיים בחוזה, מי קונה?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט