מעורב הופס ליום א': יש!!! GEORGIA CAME THROUGH! חיסון לשנינו מחר ב-11:30 / מנחם לס

1.מין מלחמת אזרחים

לא קרה לי שום דבר. פשוט פתאום נשבר לי. נשבר לי מלחכות לחיסון לקורונה לגייל (בעוד חודשיים בת 85) ולי (83). בגלל שהממשלה הפדרלית לא הזיזה אצבע בנידון, וכבר כחודש שישנם 22 מיליון חיסונים בעוד שחיסנו רק 5.5 מיליון מתושבי ארה"ב.

טראמפ לא הזכיר את המילה 'קורונה' כבר שלושה חודשים!!!

בנוסף לזה לראות MOB בקפיטול (אני ידעתי יומיים לפני מאתר 'הפראוד בויז' שעומדים 'לכבוש' את בנין הקפיטול – והם אכן כבשו) – היה המראה המסמרר ביותר שזכור לי.

בכל ימי חיי בארה"ב לא חלמתי לראות מראה מזעזע כזה. מה קרה עם המשטרה? אני ידעתי, והם לא ידעו?

מה קרה עם 'המשמר הלאומי'? עם המשמר הלאומי אני יודע מה קרה: טראמפ לא אישר את קריאת ה-SOS למשמר הלאומי להגיע מוירג'יניה ומרילנד. לבירה וושינגטון אין משמר לאומי!

היתה קריאה ב'פראוד בויס' ובאתרים קיצונים-ימנים אחרים להפגש בפנסילבניה אבניו – השדרה המובילה לבניין הקפיטול, וטראמפ עצמו שלח בטוויטר שלו (לפני שלקחו אותו ממנו) מסר – "ניפגש ב-6 לינואר בפסילבניה אבניו" באתרים ימניים אחרים וב-fake antifa accounts כתבו"בואו ניקח את מייק פנס ופולוסי כבני ערובה".

אז מה חשבו ב-FBI ובכל ה-SECURITY GUARDS OFFICES? שהמיליטריסטים הלבנים מתבדחים?

טוב. עכשיו הם קוראים "להיפגש ב-17 לינואר, וב-20 לינואר להכתיר את טראמפ כנשיא". אני לא יודע אם הם שוב יבואו (ב-6 לינואר הגיעו 45,000) ואני לא יודע איזה כוחות משמר יחכו להם. אולי גם הידיעות שה-13 שנאסרו (וייאסרו עוד כ-100 עד 200) מואשמים בהאשמות פדרליות שהם יידונו עליהן ל-10 שנות מאסר – יפחידו את השאר!

בקיצור – כל מה שנבאתי כאן לפני 3-4 חודשים קורה.

באווירה כזאת לא בא לי לכתוב. כשסוף-סוף מתקרבים לחיסון (בג'ורג'יה הבטיחו ש-"בשבוע המתחיל ב-11 לינואר יתחילו לחסן מורים, שוטרים, ובני 75 ומעלה") הזמן לא זז. אני במיוחד דואג לאשתי גייל שבגלל מחלת הפרקינסון שלה, החרדות מתעצמות וגוברות בצורה מוגזמת (אפילו שהיא מודעת לכך) והחלטתי שעדיף לי להיות איתה מאשר להסתכל ולכתוב הופס.

אבל פה ושם אני מציץ.

2. אז כמה מילים על מה שקורה ב-NBA:

אז יש לי כמה דברים לומר: הליגה, בעת שנגיף הקורונה בשיאו (אתמול נישבר שיא קורבנות של 4,246) ובתי החולים מפוצצים, ומחליטים למי יש יותר סיכוי להינצל, ובו מטפלים) – הליגה מנסה להמשיך עם משחקיה.

בגלל סת' קרי שנמצא חיובי, פילדלפיה עלתה הערב למשחקה נגד דנבר עם 7 שחקנים...

אני לא יודע מדוע בראדלי ביל וראסל ווסטברוק לא שיחקו, אבל זה נתן זריקת אדרנלין לדני אבדיה שלנו עם שיא קריירה של 20 נק' ב-7 מ-15, 5 מ-9 מה-3, ו-5 ריב' ו-5 אס'. כולנו (כולל אני) הורדנו אותו לחמישייה השנייה, ופתאום האערב הוא פרח. אולי הוא הוכיח לעצמו שהוא יכול. לפעמים משחק כזה משנה קריירה שלמה.

אבל הליגה כולה מטורטלת. המשחקים הרבים גורמים למשחק נחות. ברוב המשחקים אין כלל הגנות. ממש מדכא לראות את ה-NBA ברמה כזאת. כדורסל מחורבן.

בראדלי ביל מוביל את הליגה עם 35.0. אחריו – הפתעת הליגה לדעתי – סטף קרי עם 30.6. אחריו לילארד, לוקה, וקיירי אירוינג, שאני אחד היחידים כאן באתר המחזיק ממנו ברמה של סופר סטאר מהכיתה של ה-3 עד 8 בליגה.

ומי מוביל באסיסטים?

ג'יימס הארדן וראסל ווסטברוק – כל אחד עם 11.3………………..

הארדן ווסטברוק מובילים את הליגה באסיסטים??????????????

???????????????

?????????????

הליגה נפלה על ראשה. הראש על הריצפה וכפות הרגליים באוויר.

בריבאונדים אין הרבה חדש. המובילים מהעונה שעברה מובילים גם עכשיו.

במזרח מובילה פילדלפיה. בחרתי בה כאלופת ה-NBA העונה ואני מאמין שהיא אכן תהיה. אחריה הסלטיקס, המג'יק, אינדיאנה, הבאקס, ו…….הניקס.

אז אני אומר לכם שזה לא איזה מזל, או מקרה, או בלוף, או קורונה, או טרוריסטים מקומיים – ימנים קיצונים אנטי שחורים ואנטישמים – זה בגלל שהניקס הפכה לממש קבוצה ות'יבודו עושה עבודה נפלאה.

הנטס 'הגדולה' עם אירוינג וקווין דוראנט תשיעית…מיאמי 'הגדולה' עשירית…

ומי מוביל במערב???

הסאנס………………

עידו גילרי וגיא רוזן מחייכים עכשיו במחבוא, אבל אני מזהיר אותם שהכל זמני עם הסאנס. ראיתי אותם פה ושם, והם ניצחו כמה רק כי האחרות מחורבנות, בעיקר הקליפרס. הבלייזרס – שבחרתי כאלופת המערב – היא רק שביעית בדרוג.

3. היום של דני אבדיה:

4. אני מקווה להתחסן עם גייל תוך יומיים-שלושה, ושהחשק לכתוב יחזור לי!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 102 תגובות

  1. יופי דני!!! יוטרדו ראסל וביל לאלתר, באמת שאין להם מה לעשות שם, ויתנו לדני את המפתחות, זה יכול לקחת כמה שנים אבל עוד תצא מזה קבוצה ולא רק היילייטס.
    .
    שמרו על עצמכם מנחם, רק עוד מאמץ קטן, תוך חודש אני מקווה שתקבלו את שתי המנות והחיים יחזרו למסלולם.

  2. מנחם
    תרגיש טוב!
    קחו טיסה לישראל ותקבלו חיסון תוך יומיים
    זה מביך ביותר שאנשים בגילך לא חוסנו
    כיף לראות את אבדיה עם שורה של 20-5-5, זה יהיה חשוב עבורו לבטחון העצמי

  3. ברדלי ביל לא שיחק כי ערב קודם שמר על ג'ייסון טאטום שיש חשש שהוא חולה בקורונה. ווסטברוק בד"כ לא משחק כאשר יש לקבוצה משחקים Back to Back אבל חוץ מזה הוא גם מתח שריר. לגבי אבדיה, לי זה היה ברור לגמרי שהוא ישאר בחמישיה כי אין להם שחקן טוב יותר בעמדה 3.

  4. מנחם אוהבים אותך…. תהיה בריא איש יקר ותמשיך לכתוב . אתה הסיבה שאני פותח מחשב בבוקר….בריאות איש יקר.

  5. תודה מנחם.
    מקווה שגייל ואתה תחוסנו בקרוב, ושארה"ב תחזור לשפיות עם השבעת ביידן.
    חשוב לזכור שגם אחרי החיסון עובר כמעט חודש עד שהחיסון אפקטיבי ברמה גבוהה.

  6. תרגיש טוב מנחם,
    ממליץ לך להתעסק קצת פחות בצד השלילי (טראמפ, הפראוד בויז וכל מי שמרגיז אותך) זה לא מוסיף לבריאות ולמצב הרוח

  7. כל המצב של הליגה מעניין, הייתכן שבגלל שבעונה הקודמת שלא שיחקו ועדיין קיבלו משכורת השחקנים התרגלו לא לשחק עד הפלייאוף ועכשיו הם פשוט עושים את זה, רק על הפרקט?

    1. נו די, כל תחילת עונה נראית בדיוק אותו הדבר מבחינת רמת המשחק. השנה יש כמה תוספות של אברציות נוכחות הודות לפרוטוקול קורונה.

  8. תהיה בריא וחזק. אני חוסנתי ביום שישי (אני בן 57), והבנתי שכל מי שרוצה להתחסן בישראל יחוסן עד מרץ. די מדהים הסיפור הזה.
    היה כיף לראות את אבדיה. די מדליק לראות את סטף וג"ס מתחילים לדבר תכלס.
    הליגה יצאה דפוקה לגמרי שלא דחתה לפילי את המשחק אמש. זה לא הגון בכלל.

    1. צביקה, זה אכן מדהים כמו גם העובדה ש 20 אחוז כבר קיבלו זריקה ראשונה, אין לזה אח ורע בעולם.
      ולמי צריך לפרגן? אולי אליהו ענבים?

          1. אז עכשיו הבעיה שאין חיסון ישראלי חחח
            שיש הסכם שלום הבעיה היא F35
            הראש היהודי ממציא לנו תירוצים לכל מצב….
            ח מ ו צ י ם

            1. לא.
              יש לך עוד איש קש שאתה רוצה לשתף איתנו?

  9. הארדן כבר היה מלך האסיסטים של הליגה בעונת 2016/17, אז זה לא כזה מופרך, כנ"ל ווסטבורק הוביל את הליגה פעמיים.. אף אחד מהם הוא לא בין חמשת המוסרים הטובים בליגה בעיניי, אבל הם לא נמושות

  10. רק בריאות מנחם. טבעי שנשבר קצת ולוקחים יום יומיים חופש. החיסונים יגיעו, עוד שבוע, שבועיים, זה כבר כאן, יש אור בקצה המנהרה. כל הכבוד לישראל על הטיפול בחיסונים. במדינות מערביות אחרות (כולל איפה שאני מתגורר) יש סחבת אדירה, עיקובים, ובלאגן גדול, שרק מראה כמה ישראלים יודעים לתקתק עבודה כשצריך, ביחוד בכל הקשור לאדמיניסטרציה. תראו מה ג'ון בל אומר על ישראל כאן https://www.theguardian.com/world/2021/jan/09/nhs-vaccinate-uk-covid-five-days-oxford-professor

    לגבי דני, אין שום ספק שראס זה חתיכת תיק בשבילו (וגם ביל, אגב). החדשות הרעות – ראס תקוע שם, אף קבוצה לא תיגע בחוזה שלו.
    החדשות הרעות הן שהמשחק הטוב שלו היה בעיקר בזכות השלשות שהוא קלע מדהים אתמול – הכל פשוט נכנס. אלו נקודות של שחקן משלים – סוג של סת' קארי, לא מה שדני אמור להתבסס עליו. בנוסף, זה היה חד פעמי – הוא ממש לא הולך לקלוע ככה בעתיד. (אם כן, ברכות, מצאנו יורש לקליי).

    1. כל הכבוד לישראל? כל הכבוד על הפרגון לישראל ולישראלים….
      מה יהיה עם בית החולים בבוסטון? נראה שהלילה טייטום בחוץ וגם יותר מחצי קבוצה לא תעלה מול מיאמי. הפסד בית בטוח. המשחקים מאבדים את ערכם הספורטיבי כפי שהבוס ציין.

      1. ישראל מצויינת בהמון דברים רזי. ורק מי שמודע לכך ומשוכנע בזה יודע שחובה לבקר איפה שצריך לבקר.

        מטורף מה שהולך בבוסטון. טייטום בחוץ לא רק להלילה אלא לשבועיים הקרובים. בנוסף אליו גם הטיים-לורד עם קורונה, גראנט וטריסטן בפרוטוקול קורונה, וקמבה טיג ולנגפורד 'סתם' פצועים (קמבה כבר מתאמן ויחזור בקרוב). זה חצי קבוצה. אולי יקראו לים מדר שיעלה מהנוער, מי יודע.

    2. מדהים שבאיזה סבב בחירות יצאו בקמפיין שמערכת הבריאות קורסת, בינתיים עברנו מגיפה עולמית, וקריסה אין.
      יש המון מה לתקן בארץ ב"ה, אבל גם לתפוס דברים בפרופורציה לא יזיק.

      1. קורסת זה אמנם דרמטיזציה בשביל לעשות רעש, אבל המצב הוא תת תקצוב לא ראוי. אם המערכת לא הייתה במצב רעוע כמו שהיא היינו יכולים להתמודד עם משבר הקורונה בצורה אחרת לגמרי.

          1. אתה כמו האידיוטים שצועקים ונצואלה כשמישהו אומר לידם סוציאליזם.
            מה לעשות שבעולם המציאות שלנו אנחנו כל הזמן נזרקים לסגר אחר סגר בגלל שהיכולת של בתי החולים להתמודד עם כמויות גדולות יותר של חולים מוגבלת הודות לשנים של תקצוב חסר.

            1. או ליתר דיוק חוסר תקצוב והשקעה לא נכונה של התקציב שכן יש

            2. מה לעשות, אזרחים ששואלים משהו על בתי-חולים בפריפריה הם "פשוט לא מעניינים"

            3. מסכים על הרעיון, אפשר להשקיע את הכסף שיש בצורה יותר טובה. בכללי אני לא בטוח שהבעיה במדינת ישראל היא מבחינת התקצוב, יש כסף, הבעיה שפעמים רבות זה נבלע באמצעות המנגנונים.
              אני בספק אם נסכים על איך לתעדף את זה, אבל אני חושב שלהביא יותר כח לצרכנים יכול לעזור לדעתי.

            4. שדו פרסום את זה כאן לפני כמה ימים, ברור מערכת הבריאות ״קורסת״ -https://youtu.be/s_HU4HPKO-w

            5. ברוך
              מתנצל אבל אין לי זמן לעבור על כל הדברים שאני מסכים עמם שנאמרו בסרטון וכל הדברים שאני לא מסכים עמם בו(וכן, יש בו עיוותים ונתונים פשוט לא נכונים, כמו כמעט כל יצירה עיתונאית, או כמו שהם אומרים בסרטון שההפחדה מוכרת, אז גם ההפחדה מההפחדה מוכרת. אולי כדאי שפשוט נעבור לדרכי העברת מסרים פחות סנסציונית, אבל איך בעלי הממון ימכרו את הערוצי תקשורת שלהם בלי זה)

            6. והקריסה המדוברת שהוזכרה ע"י איתי אינה הקריסה שהם מדברים עליה בסרטון.

            7. אתה כמו הטמבלים שלא יודעים חשבון פשוט….
              לך תגור באנגליה או שוודיה והסיכוי שלך למות מקורונה יהיה פי בערך 3….

            8. מזל טוב, יום הולדת 3 שמח לדר נייטרלי
              אם היית עם שכל כלשהו היית מבין שזה בכלל לא רלוונטי.
              אתה כמו הנאצים שאומרים לשחורים בארה"ב, תשתקו ותגידו תודה שסחרו באבותיכם כעבדים ושבזכות זאת נולדתם כאן ולא באיזה מדינת עולם שלישי באפריקה.

            9. Btw, your projected repressed anger is showing

  11. מנחם בוקר טוב
    טוב לקרוא אותך שוב , האתר ממש לא אותו דבר בלעדי הכתיבה שלך .
    מאחל הרבה בריאות ואריכות ימים לך ולגייל .

    1. אני לא בטוח שזה אפשרי. קשה לי להאמין שישראל מחסנת אזרחים שהם לא תושבים. אם זה אפשרי אני מחר על המטוס לארץ (בהנחה שיש כזה), גם אם צריך לשבת שבועיים בבידוד באיזו מלונית (כמות התגובות שלי באתר כנראה תעלה משמעותית).

        1. בשביל חיסון אני אשים גם כיפה וגם שטריימל, מה שצריך. אבל שוב, לא נראה לי שישראל תסכים לחסן אזרחים שאינם תושבים, אולי (אולי גדול) בעבור תשלום שיכסה הוצאות, וגם זה כנראה שלא.

          1. אברי אתה שוכח שעוד מעט יש בחירות,ותיכף ליצמן והחברים יתחילו להפעיל לחץ על ביבי לחסן את החברים מארה"ב.ואוטוטו תראה מטוסים מגיעים לארץ בשביל להתחסן.

            1. תמשיך להפיץ שנאה, ראית שהחרדים(לפחות לפי מה שראית לפני שבוע) באחוז הגבוה של התחסנות?
              יש עוד מגזר שחולים בצורה משמעותית בקורונה, וגם לא מתחסן(הגיוני מאנשים שגדלו על סיפור עליבאבא),מעניין מה דעתך עליהם.

              בכל מקרה, אם ישראל יוכלו לחסן גם יהודים מחו"ל זה רעיון ציוני מהדרגה הגבוהה ביותר.אור ליהודים בנכר.

            2. איפה ראית שנאה?
              ציינתי עובדה,ברגע שיופעל לחץ על ליצמן והחברים שלו(ויופעל שלא יהיה ספק כי בארה"ב לא מתקדמים) אז ליצמן והחברים יפעילו את כל כובד המשקל שלהם על ביבי להביא אותם לארץ להתחסן..עכשיו אותו דבר להזכירך קרה בתחילת הקורונה,שהיו לא מעט חולים בארה"ב ומכיוון שמערכת הבריאות שם לא נותנת מענה,מטוסים שלמים הגיעו לארף ץ עם מאות חולי קורונה(אחד המחדלים) אז למה אתה חושב שבמקרה הנ"ל זה יהיה שונה?.
              ואין לי שמץ ביקורת על החרדים לגבי ההתחסנות ולגבי הערבים(אני מניח שהתכוונת אליהם) אז זה שהם לא מתחסנים אז הם פשוט מטומטמים אין מילה אחרת אבל לא נראה לי שיגיעו ערבים ממדינות אחרות לארץ בשביל להתחסן

            3. אוקי,מתנצל אם הובן עקב היותי אוויל אחרת.
              מבין את הטענה, אני אישית חושב שזה לא כזה נורא, אבל יכול להבין את התחושה שיש בזה מן תחושה של ניצול ופגיעה באזרחים שגם חיים פה במהלך כל השנים, ונהנים מיתרונותיה וגם מחסרונותיה של מדינת ישראל.

            4. שוב ערבים לא מתחסנים? הרי לא בדיוק ראיתי את ראש הממשלה שלנו מצטלם עם המחוסן המיליון באום אל פאחם?

            5. המלצה לחנות שטריימלז זולה מישהו?

            6. בטח יהיה איזה יזם שימכור אותם ביציאה מהמטוס ברגע שכל זה יתחיל

            7. thog היקר,אתה מבין שהכוונה היא שבאחוזים הם פחות משאר הציבורים בצורה ניכרת, בכל זאת כמו שתיארתי זה מבוסס על כתבות שקראתי , כמו זה למשל : https://www.ynet.co.il/news/article/SkN00Bi00aw
              ואני יכול להעיד ששמעתי על אנשים מהעיר אצלנו שגם הלכו להתחסן בעיר בדואית קרובה.
              בכל מקרה הנקודה היא (בכל מקרה הוא אמר שזו לא הייתה כוונתו), שלפעמים זה מרגיש שקל לגנות את החרדים, למרות שיש עוד אוכלוסייה שגם היא בעייתית בקורונה שלחלק קל להתעלם.

              Avri – אם לא מפריע לך יד שנייה http://www.shtraymel.co.il/show.aspx?what=tat&param=402
              אני בכל מקרה ממליץ להשתמש בשטריימל סינטטי, אני לא מתנגד לשימוש בחיות באופן גורף, אבל להרוג חיה רק כדי שאיזה אדם במאה ה21 במדינת ישראל החמה יוכל להתלבש כמו פולני במאה ה17 זה טו מאצ'

            8. איתי, אי אפשר להתלונן על הפצת שנאה וללכלך על ערבים באותה תגובה. זה לוגית לא מסתדר.
              אם ישראל תחסן את כל יהודי התפוצות זה אולי אקט ציוני אבל זה גם יבעיר אנטישמיות וטענות נאמנות כפולה. על חיסון אזרחים ישראלים תושבי חול, מצד שני, לא יגידו כלום כי זה הרבה יותר הגיוני (מדינות דואגות לאזרחיהן בניכר גם בהרבה הקשרים אחרים, כמו פינוי במצב חירום או עזרה עם הסתבכויות כמו מאסרים). יאללה מגיבי הופס בציון, תתחילו קמפיין, ותקראו למנחם, לי, לסמיילי, עידו מוריה, גל/ערן שור, טראסט, ברוך רובין, זיו פנמה וסליחה אם שכחתי מישהו, ברגע שזה מתקבל. אנחנו מחכים לטלפון ממכם.

            9. אברי מסכים שמה שטענתי לא בטוח ספיק(למרות שמה שאמרתי דיי נכון עובדתית, ואם נתמם לא אמרתי איזה מגזר חחח) אבל זה היה בעיקר להעביר את הנקודה שלמדינת ישראל יש סוג של בעיה עם מגזרים מסויימים(ותודות לראש ממשלתינו על טיפוח התחושה אצל מגזר אחד, והתעלמות ואדישות כלפי המגזר השני), אבל צריך להסתכל על זה בצורה יותר כוללת, ולא לטפול רק על החרדים כאילו רק הם הבעייתים במדינה.
              (בתור אדם שחי בציון, אי הציות זו תופעה נרחבת, פשוט במגזרים האלה היא גם יותר קיצונית,וגם אורח החיים שלהם גורם לאפקט להתפשט יותר ולהיות קטלני יותר).

              ותמיד מבורך לעלות לארץ הקודש, חובה עלינו לבנות פה משהו שישווק את זה גם בצד המעשי(יש עוד הרבה עבודה בצד הזה).

            1. מי שחי בחול מעל חמש שנים נדמה לי לא יכול להמשיך לשלם ביטוח לאומי ומאבד באופן אוטומטי את החברות בקופת החולים אפילו אם הוא מעוניין לשלם.
              זה חוק שנכנס לתוקף בעשור הראשון של שנות ה2000 לא זוכר באיזו שנה בדיוק.

            2. אכן, יכול להמשיך לשלם כמה שהוא רוצה אבל זה לא יעזור לו כי זה לא יחשב לו לכלום

          2. אברי אני מכיר אישית לפחות שני ישראלים שאינם תושבי ישראל שבאו מארה"ב וקיבלו חיסון בארץ. בסופו של יום זו עדיין מדינת ישראל ומי שיודע להסתדר משיג את מה שהוא רוצה.
            לגבי

            1. ה-"לגבי" בסוף לא קשור

  12. "המשחקים הרבים גורמים למשחק נחות. ברוב המשחקים אין כלל הגנות. ממש מדכא לראות את ה-NBA ברמה כזאת. כדורסל מחורבן."
    אני חייב להסכים איתך מנחם.

    להוציא את הלייקרס ולברון מהכלל.
    הליגה הזאת לא מעניינת והפכה לגארבג' טיים אחד גדול בזכות אדם סילבר.

  13. היי מנחם
    אני מקווה בשבילך ובשביל גייל שתלכו להתחסן בקרוב
    רציתי להגיד לך שאני השתגעתי שלא כתבת חיפשתי מה לעשות עם עצמי על הבוקר אבל אם לא כתבת בגלל דברים אלו אני אשמח לחכות עוד שעד שיחזור לך החשק לכתוב כי אם אין חשק זה לא באמת שווה כלום

    1. מנחם תראה את הסירטון אולי ירגיע אותך קצת. סתם הכניסו אנשים לפאניקה תאמין לי. שיגעו לאנשים את השכל והרסו להם את החיים. העולם נהיה כמו קן הקוקיה.
      .
      חוץ מה זה מה קורה עם רפי ההבנה לגבי אטלנטה מול פיניקס? הרגת את אטלנטה לא נצחו משחק מאז שרשמת עליהם.
      פיניקס קבוצה הרבה יותר טובה ומנוסה מאטלנטה, לא כוחות.

      1. מסכים איתך בכל מילה צל, סתם בלבלו לאנשים את הקופסא עם פחדים וחרדות, אני במקסיקו בחופשה, הקורונה זה הבלוף הכי גדול שקראתי עליו אני אשכרה רואה אנשים שנופל להם מסכה מהפה על הרצפה ושמים אותה שוב (ולמי אכפת מהחיידק), במסעדות כולם בלי מסכות והמסכה על השולחן…

        1. החיים שלך תותים ברוך. באיזה צד של מקסיקו אתה? קריביים או פסיפי?
          ברוך עשו הכל הפוך בטיפול בוירוס הזה. אני אומר את הדברים האלה מההתחלה חוסר הגיון מוחלט.
          תחזור לתגובות שלי בתחילת הדרך ותראה מה אני רושם על אחוזי התמותה עוד איי שם באפריל או מאי.
          היו שם שני הזויים, דקסטר וגלל שבילבלו את המוח עם כל מני שטויות ונעלמו מאז.

          1. מסכים איתך, אני כעת בקאבוס ונראה לי שישאר פה לעוד תקופה ארוכה. בקליפורניה יש הגבלות נוראיות,ובניו יורק יש חובת בידוד ברגע שאתה חוזר, הצד הקראיבי זה יותר לצעירים ופחות מתאים לי. אוכל מדהים (וקאבוס יש את האוכל הטוב ביותר במקסיקו) , בטן גב מסאגים ויש לנכדות פה המון אטרקציות מה צריך יותר?

            1. פחות אוהב את הצד הפסיפי, בעיקר כי אין על הים הקריבי, אבל מבין למה אתה מתכוון

          1. דוק אני יכול לשלם טיפה כסף ולקבל את החיסון פה או בקליפורניה תוך שנייה , הרדיפה אחרי החיסון די מצחיקה אותי, אני אספר לך סוד אנשים השתגעו. הבת שלי היה לה קורונה ופרט לקצת חולשה לא היה לה כלום. עושים מהמחלה הזאת הרבה יותר ממה שהיא.

            1. אבל אתה בקבוצת הסיכון, אתה לא מבין את זה?
              יהיה פה קצת פחות מעניין בלעדיך, במיוחד בבלוגים החיים של המשחקים….

  14. פתאום הגיע מכתב להיות מחר בבוקר באיצטדיון מרצדס בנס (שם משחקת הפלקונס, או שיחקה עד עכשיו, וכם היונייטד בכדורגל) לחיסון ב-11:30 בבוקר. כאן לוקח זמן לדברים לזוז, אבל כשהם מתחילים לזוז – אין מעצור. זאת אמריקה.

  15. איזה יופי!!!! שמח לשמוע מנחם. רק תזכור, שלפי הרופאים, לוקח בערך שבועיים עד שהחיסון של המנה הראשונה מתחיל להשפיע, וגם אז, זה רק 85%, אחרי החיסון השני זה עולה ל-95%, אז בינתיים להישאר בבית ככל האפשר, פשוט עם מצב רוח יותר טוב.

  16. חיסון נעים.
    לא מופתע בכלל שראס והזקן מובילים את הליגה באסיסטים. חבר שעסק באימון כדורסל אמר לי פעם שלמסור הרבה אסיסטים זה לא תמיד "אני נדיב ובזכותי תעשה נקודות" אלא יותר: "אני אחליט מתי אתה קולע".
    ועוד משהו לגבי זה – מאז מג'יק ב-87 ועד לברון השנה, לא היה אף מלך אסיסטים שלקח אליפות. אולי זה פלוק סטטיסטי… אבל אם כן יש במלך אסיסטים חיסרון אז לדעתי זה כי זה יכול להפוך את ההתקפה לקצת צפויה. המגן יודע מאיפה צפויה לבוא המסירה לshooter. מנסה להיות זהיר בהשערה והכל.
    גם אין לי כוח היום לחשוב איזה נתונים אני צריך כדי לבדוק את העניין… מתישהו אחשוב על זה לעומק ואשאל את עידו גילרי איפה אפשר למצוא אותם.

    1. העניין הוא שאם יש לך הרבה אסיסטים זה אומר שלרוב אתה תמסור את המסירות האחרונות בכל התקפה, שזה בעצם רע מאוד, מנהל התקפה איכותי צריך להניע את הכדור ולדעת מתי למסור את הכדור כדי שמישהו אחר יתן את המסירה המכריעה.
      .
      במקרה של ווסטברוק והארדן זה הרבה יותר גרוע, כי יוצא שב90 אחוז מההתקפות הם או זורקים לסל או מוסרים מסירה "אחרונה" במילים אחרות אין משחק קבוצתי.
      זה למה טוני פרקר היה פוינט גארד בכמה רמות מעל כריס פול למרות שלכריס פול יש כמעט כפול אסיסטים ממוצע קריירה.

      1. יש גם מצב שבניגוד למג'יק ולברון שחקנים כמו ראס והארדן מוסרים הרבה אסיסטים שההתלבטות היא בין להחסם ללוותר על הכדור.
        *
        לגבי כריס פול, אני לא יודע כמה זה נכון אבל אם זה המצב אז זה שופך אור לא טוב על העניין של ה-Floor General:
        https://www.basketballnetwork.net/swaggy-p-describes-why-players-hate-to-play-with-chris-paul/
        *
        הייתי לוקח את כריס פול על פני פישר כשחקן. בכל קונסטלציה שהיא.
        אבל לא חושב שזה רק עניין של איכויות של רכזים – מדובר בצורת משחק. הבולס של ג'ורדן שיחקו בלי רכז קלאסי בטח שלא היה שחקן שמוסר 10 אסיסטים למשחק, פישר לא היה רכז "הולם" לקבוצה אלופה אבל גם שם ההתקפה לא הייתה מבוססת על הניהול שלו…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט