הניקס מנסים לשמור על מאזן חיובי ועוד – פריוויו למשחקי יום ראשון / עמיחי קטן

8 משחקי NBA עומדים לפנינו הלילה, והם יצטרכו להתחרות ב-3 משחקי פלייאוף בפוטבול שיתקיימו במקביל, מה שלא יהיה פשוט בכלל. לצורך זה, מצפה לנו הערב שחזור של גמר המזרח האחרון, שחזור של גמר 2019, דוראנט נגד אוקלהומה אשר לא ידעה את יוסף, קרב שיש מי שיכנה "קרב השיקוצים הגדול" בין לברון והארדן ועוד כמה משחקים מעניינים יותר ופחות.

22:00 דטרויט פיסטונס (2- 7) – יוטה ג'אז (5- 4):

דטרויט בכיוון של מה שנקרא "עונה פיננסית", והיכולת והתוצאות נראים בהתאם, מה שממקם אותם בתחתית הליגה יחד עם וושינגטון ומינסוטה. ג'רמי גרנט דווקא משחק טוב ובינתיים נראה שהחוזה הגדול שהפיסטונס נתנו לו הוא דווקא בסדר, בניגוד למשל לחוזה הגדול של בלייק גריפין שממשיך במה שאולי כבר אפשר לקרוא לו "הירידה של אחרי השיא".

אצל יוטה לוסר היציבות חוגג, כאשר הפסד לניקס נענה בניצחון על מילווקי וקודם לכן העונה היה ניצחון על הקליפרס והפסד למינסוטה. מיטשל מתחיל להיכנס לעניינים אחרי אחוזים רעים בתחילת העונה והיכולת הטובה של קונלי מעניקה לג'אז תקווה לשיפור ביחס לעונה שעברה, אבל הם יזדקקו ליותר יציבות בהמשך.

המפתח של המשחק הוא השליטה של גובר בצבע והיכולת של דטרויט להתמודד איתו. הניצחון האחרון שלהם על פיניקס היה בעיקר בגלל היכולת להגיע לצבא ולסחוט עבירות, משהו שאמור להיות קשה יותר נגד יוטה וגובר שבמרכז ההגנה.

רמת עניין של משחק: C – יוטה לא יציבה ומקבלת הזדמנות די נוחה, לכאורה, להשיג ניצחון שיקדם אותם במערב.

הימור: יוטה לא מרגישים מספיק בטוח כדי לשמוט את זה. יוטה ב-16.

23:00 לוס אנג'לס קליפרס (6- 4) – שיקגו בולס (4- 6):

הקליפרס בינתיים מנסים להוכיח שהשינוי בעמדת המאמן היה משמעותי ועשו שינויים מהותיים בחלוקת הכדורים, מה שמביא את פול ג'ורג' לפתיחת עונה מצוינת ואת לו וויליאמס לפתיחה פחות טובה ממה שהתרגלנו בשנים האחרונות. כל זה עוד בלי להזכיר את קוואי שרואה את אחוזי השדה שלו צונחים למספרים שלא היו מביישים אף קלעי לא יעיל שעולה לכם לראש, ובקליפרס מקווים שמדובר בסטיית תקן שתתאזן כשזה יהיה חשוב ולא מגמה שהחלה בפלייאוף שעבר.

בשיקגו יש לשער שמרבית האוהדים (לא אתה, שחר) הולכים להתעניין יותר ממשחק הפלייאוף של הפוטבול של הקבוצה המקומית שיתקיים במקביל, לפחות חלקית. קובי וויט עשה קפיצת מדרגה משמעותית והוא קולע 18.1 למשחק באחוזים לא רעים עם 5.5 אסיסטים, ולפחות התקפית השילוב שלו עם לאבין עובד לא רע בינתיים. ההגנה מדורגת 27 בליגה, אבל מומלץ לשיקגו לא להיות לחוצים יותר מדי מזה וקודם לעבוד על הכימיה הקבוצתית וההתקפה. חוץ מזה, חליל מאק עשוי להיות פנוי אחרי הערב הזה…

המפתח של המשחק הוא הקליעה של הקליעה של ג'ורג' וקוואי. לבולס אין הרבה כלים הגנתיים נגד הצמד הזה בכנפיים ויכולת טובה שלהם לא תשאיר לבולס הרבה סיכוי.

רמת עניין של משחק: B- – הקליפרס ממשיכים במסע כנגד ההיסטוריה והבולס לא מאוד מרשימים, אבל משחקים די יפה בהתקפה.

הימור: את המשחק הקודם הקליפרס הפסידו. הקליפרס ב-10.

1:00 ברוקלין נטס (5-5) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (4-4):

שתי קבוצות שאמורות להיות בקצוות שונים, אבל כרגע שתיהן במאזן חצוי. אצל ברוקלין, פתיחת העונה הטובה עברה לה כבר, כאשר דינווידי גמר את העונה, דוראנט נכנס לבידוד וקיירי מבריז מהמשחקים. הסגל מסביב עדיין מספיק טוב כדי לנצח לפעמים, אבל אין ספק שכדי לעשות את קפיצת המדרגה הנדרשת מקבוצת פלייאוף לקונטנדרית הנטס יצטרכו לגייס כל כוח עזר שברשותם.

גם באוקלהומה ההנהלה עשתה מהלכים שמשמעותם כיוון ברור, אם כי כאן מדובר על הפסדים ובחירות דראפט. הבעיה היחידה היא שזה לא עובד והת'אנדר מתעקשים לנצח לפעמים. בניגוד לעונה שעברה, קשה יהיה לראות אותם הפעם נכנסים לפלייאוף, אבל תמיד נחמד לראות קבוצה שהשחקנים שלה משחקים יפה כדי לנצח בלי המון לחץ עליהם, גם אם ההנהלה מעדיפה יותר הפסדים.

מפתח של המשחק הוא כוח האש של ברוקלין מחוץ לקשת, שם מצוי עיקר הכוח ההתקפי של הנטס כרגע והיתרון המשמעותי על יריבות אחרות.

רמת עניין של משחק: B – זה או משחק של קונטנדרית נגד קבוצה שאוהדים ניטרליים אוהבים או משחק של שתי קבוצות שאוהדים ניטרליים אוהדים. תלוי בנוכחות של דוראנט וקיירי.

הימור: הפעם הת'אנדר יוכלו להפסיד בנחת. ברוקלין ב-7.

1:00 ניו-יורק ניקס (5- 4) – דנבר נאגטס (4- 5):

כנראה שהציבור הרחב לא ממש זוכר את זה, אבל הניקס היו במאזן זהה בשלב הזה של העונה לפני 3 שנים בסך הכל, אז נדמה היה שפורזינגיס מתפתח להיות הכוכב שינהיג את קבוצת התפוח הגדול והלטבי היה זה שדאג להתקפה בזמן שהשאר עשו הגנה מבפנים עד שנפגע בראשו ונפל פנימה. 3 שנים אחרי, ג'וליוס רנדל הוא זה שמנהיג את הניקס בהתקפה בזמן שהקבוצה מדורגת גבוה במדדים ההגנתיים, אבל גם במקרה הזה מדובר ככל הנראה לצערנו בעניין של זמן עד הפציעה, כיאה לקבוצה של ת'יבודו.

גם אצל דנבר המאזן כרגע נראה בכיוון שאמור להשתנות בקרוב, אבל במקרה שלהם יש יותר סיבות להאמין שהיכולת המרשימה של הכוכב שלהם בקו הקדמי, ניקולה יוקיץ' הנפלא, תמשיך גם לאורך כל העונה. השאלה עכשיו היא איך משפרים את ההגנה שסובלת מגל עוזבים, בעיקר לדטרויט, ואיך מבליטים את הצוות המסייע של הג'וקר.

המפתח של המשחק הוא המאצ'-אפ בין יוקיץ' ובין מיטשל רובינסון. הגבוה הצעיר של הניקס הוא כבר עכשיו מהטובים בליגה הגנתית ומול עומד אחד מהטובים ביותר התקפית, לטעמי הראשון במעלה אצל הגבוהים. כשהשאר מסביב ליוקיץ' פחות טובים העונה זה מאצ'-אפ קריטי ל-2 הקבוצות.

רמת עניין של משחק: B+ – את יוקיץ' ודנבר תמיד כיף לראות והניקס העונה הם גם כן המלצת צפייה בינתיים.

הימור: יהיה צמוד, אבל הנאגטס אמורים להיות טובים יותר בסופו של דבר. דנבר ב-5.

2:00 בוסטון סלטיקס (7- 3) – מיאמי היט (4-4):

זו שניצחה את וושינגטון שלשום נגד זו שעשתה אותו דבר אתמול, אך בעיקר כמובן שחזור של גמר המזרח האחרון. הסלטיקס נמצאים במחסור משמעותי של שחקנים, ובראשם טייטום שקיבל תשובה חיובית לבדיקת קורונה ונשלח לבידוד של 10-14 ימים. בעת כתיבת שורות אלה אני לא יודע אם המשחק בכלל יתקיים במועדו, אבל בכל מקרה כדאי לציין את ג'יילן בראון שפתח נפלא את העונה יחד עם טייטום, והוא זה שאמור לשאת בעול במצב כזה.

אצל מיאמי הניצחון על וושינגטון היה בדרך להיות קליל יותר, בהתחשב בכך שווסטברוק וביל לא שיחקו וברייאנט נפצע אחרי 2 דקות, אבל 3 שלשות של דני אבדיה תוך 36 שניות קצת הלחיצו את ההיט לרגעים בודדים וגרמו לתוצאה הסופית להיות צמודה, כרגיל בהפסדים של הוויזארדס העונה. ההיט דווקא הפסידו פעם ב-49 הפרש ובעיקר מצטיינים בשמירה על חוסר יציבות, כאשר הירו קבע שיא קריירה אמש, אז אולי ניתן לשער שיהיה לו משחק פחות טוב הפעם.

המפתח של המשחק הוא ההגנה על ג'יילן בראון, בעיקר מצידו של באטלר. פחות או יותר האפשרות ההתקפית המשמעותית היחידה של בוסטון כרגע.

רמת עניין של משחק: B+ – סתם ככה היה זוכה ליותר, אבל בסגל הנוכחי של בוסטון יהיה קשה לראות אותם מחזיקין מעמד.

הימור: כאמור, בוסטון יתקשו להחזיק. מיאמי ב-17.

2:00 יוסטון רוקטס (3- 4) – לוס אנג'לס לייקרס (7- 3):

יוסטון עדיין תקועים עמוק בסאגת הארדן ובשאלה האם ומתי הוא ינטוש את הקבוצה. בינתיים, ג'ון וול מתאושש ונראה לא רע, הארדן נותן סטטיסטיקות, בעיקר של אסיסטים, וכריסטיאן ווד ממשיך את הסיומת הנהדרת שלו לעונה שעברה עם פתיחת עונה מרשימה. קשה להעריך לאן מועדות פני יוסטון, בעיקר לאור הבלאגן במערב, אבל אין שם חומר לאליפות וכנראה גם לא לעונה פיננסית.

הלייקרס משייטים להם בנחת בתור האלופים המכהנים, ובאמת שאין הרבה מה לדון בהם. ההפסד לספרס לא באמת מזיז להם וקצב צבירת הניצחונות שלהם עומד ביעדים הנדרשים. גם בשאלה היותר מעניינת – השתלבות השחקנים החדשים – לא באמת ניתן לתת תשובה בשלב הזה, וגם כאן נצטרך להמתין לפלייאוף. בינתיים האוהדים של הלייקרס יכולים להתרווח בנחת מול המסכים.

המפתח של המשחק הזה הוא החשק של השחקנים הבולטים. מצד אחד, הארדן שלא רוצה להיות ביוסטון ולפעמים טורח להבהיר את זה על הפרקט, ומצד שני, קבוצה שלקחה אליפות לא מזמן ועוד סוחבת איתה מעט עייפות של הכוכבים, ומשתדלת לתת להם מנוחה נכונה.

רמת עניין של משחק: B- – אם כולם משחקים ונותנים 100% זה משחק מעניין, אבל אל תבנו על זה.

הימור: הלייקרס יודעים להעלות הילוך בסוף ולנצח. הלייקרס ב-6.

3:00 מינסוטה טימברוולבס (2- 7) – סאן-אנטוניו ספרס (5- 4):

שתי הקבוצות נפגשו בליל אמש במשחק לא רע בכלל שהסתיים בהארכה. אצל מינסוטה, הבשורה העיקרית היא החזרה של טאונס, בזמן שמאליק ביזלי ממשיך את פתיחת העונה הטובה שלו. מינוסטה מחזיקים במאזן הגרוע ביותר בליגה, בצוותא עם וושינגטון ודטרויט, ויש סיבות לשער שהם יהיו הראשונים לצאת ממירוץ הפלייאוף המערבי עוד מעט.

לפני תחילת העונה, הספרס היו מועמדים בכירים להיות בין הראשונים שיצאו מהמירוץ הזה, אבל גם אחרי שנגמר הרצף מסתבר שחלק מהקסם של פופ עדיין כאן. הספרס המציאו את עצמם מחדש כקבוצה שמשחקת סמול-בול באופן שיטתי, והתוצאות עד כה תומכות בהחלט בניסוי, כאשר מארי הופך לשחקן מוביל ליד דרוזן, הצעירים בראשות קלדון ג'ונסון פורחים והספרס שוב במאזן חיובי למרות לו"ז קשה בפתיחת העונה.

המפתח של המשחק הזה הוא העייפות, בעיקר מצד הספרס שפחות חילקו את הדקות במשחק אמש.

רמת עניין של משחק: B- – אתמול זה נגמר בהארכה. נקווה לעוד סיומת מעניינת.

הימור: הפעם תהיה תוצאה שונה. מינסוטה ב-3.

3:30 גולדן סטייט ווריורס (5- 4) – טורונטו ראפטורס (2- 6):

שחזור של גמר 2019 נשמע מבטיח לכאורה, אבל השחקן היחיד שנראה כרגע בכושר שמתקרב לזה הוא סטף קרי שבימים שהוא טוב הווריורס לרוב מצליחים לנצח. ניתן לראות שב-5 ניצחונות העונה הממוצעים של סטף הם 39.4 נקודות ב-48.5% לשלוש לעומת 19.5 נקודות ב-23.7% לשלוש בהפסדים. דרך אגב – עד כה הם ניצחו בכל משחק שבו סטף קלע 30 או יותר (או כפול…) והפסידו בכל משחק שהוא לא הגיע לרף ההוא.

הראפטורס בינתיים היו זקוקים למאורעות יוצאי דופן כדי לנצח, בין אם זה משחק התקפה רע של הניקס שהשאיר להם 83 נקודות בלבד ובין אם מדובר על משחק הגנה רע של הקינגס שאפשר לטורונטו לקלוע 144 נקודות, ואפשר לזהות שהמצב שם בעייתי. סיאקם לא מסתדר עם המעמד הנוכחי כמי שאמור להיות הפרנצ'ייז פלייר ולאחרים כנראה אין את יכולות הכדורסל הנדרשות לכך, לפחות בשלב הנוכחי של הקריירות שלהם.

המפתח של המשחק הוא ההגנה על סטף. לטורונטו יש כלים להתמודד איתו בהגנה, אבל יש ימים שאי אפשר באמת לעצור אותו.

רמה עניין של משחק: B+ – המופע של סטף עשוי להיות מהטובים ביותר השנה וטורונטו נמצאים בשלב קריטי של העונה מבחינתם.

הימור: ניק נרס רואה סטיב קר מול העיניים ומעיר את החניכים שלו. טורונטו יפתיעו וינצחו ב-7.

ולסיום – החידה השבועית. לאמלו בול הפך אמש לצעיר ביותר שרושם טריפל-דאבל, הישג שבעבר היה שייך לאחיו לונזו. מי החזיק בשיא הזה לפני לונזו בול?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 132 תגובות

  1. הארדן במשחק האחרון נראה מחובר מאד לקבוצה הן על הפרקט הן בפסקי הזמן ובתגובות במסיבת העיתונאים אחרי המשחק
    יוסטון טובה יותר מעונה שעברה … סטרלינג בראון ונואיבה הפתעה טובה מהספסל בן מקלמור כנ"ל .. על וול וווד כבר אין כרגע ספק … הפיק אנד רול של הארדן וווד טוב יותר משהיה עם קאפלה… ווד הרבה יותר ורסטילי… אריק גורדון טוב וגם פי גיי טאקר ( רק שיזרוק יותר)… רואים שיש עבודת אימון טובה במשחק האחרון הנעת הכדור בהתקפות מסוימות הייתה פנטסטית.. אם בוגי ישתפר הקבוצה יכולה לתת עונה מעולה…

    1. הבעיה במשחק האחרון, שהוא ממש לא מדגם מייצג לכלום, כשהשחקן הבכיר היחידי באורלנדו הוא ווצ׳ביץ׳.
      אבל אני מסכים שלמרות המאזן השלילי, יוסטון כן נראים יותר טוב ממה שהמאזן משקף.
      עכשיו 2 משחקים מול הלייקרס יהיו מדד טוב יותר.

    2. מה שמאוד בולט אצל יוסטון השנה זה שבבית הם מושלמים, יכול למאוד להיות שהם בערך היחידים בליגה שמכניסים קהל…אבל אין ספק שהמאזן לא משקף אותם בגלל ואני די בטוח שאם הארדן נשאר הם בטופ 4 מערב

  2. לא היית חייב לבאס ולהזכיר את תקופת פורזינגיס. חוץ מזה סבבה.
    נדמה לי שטאג' גיבסון שחזר כבר אמור לשחק היום ויתן קצת יותר מנוחה לרובינסון מול יוקיץ', כי נואל קצת סר חינו אצל תיבודו ומיטשל צפוי לצבור עבירות מהירות למרבה הצער.
    בכל מקרה הברומטרים אצלנו הם היכולת פייטון והקליעה משלוש. אם פייטון נותן משחק טוב והזריקות מבחוץ נכנסות, יש מצב לניצחון.

  3. תודה חיים!
    אחלה רצף משחקים הלילה! יאללה שיקגו!!!
    .
    מתי ידעו לגבי שחקני בוסטון מי יכול לשחק?
    .
    אולי שווה לליגה להגדיל את הקבוצות כדי שיהיו לה שחקנים ספייר כדי שלא יקרו מצבים הזויים כמו פילי אתמול ובוסטון היום.
    אולי ים מדר יצטרף לסגל המורחב של בוסטון ויהיה מחליף במקרה צורך

    1. מי בטוח לא ישחק עבור בוסטון הלילה:
      טייטום, ווקר, תומפסון, שני הוויליאמסים ולנגפורד.
      מי כנראה לא יוכל לשחק בגלל בידוד: בראון, גרין ואוג'ילה.
      מי נשאר? סמארט, תיס, פריצ'ארד,טיג, נסמית, פול, אדוארדס, ווטרס.
      רמת ענין? F-

            1. טוב, אולי הוא יסכים לשחק זה עדיין לא מניין, אולי מניון?

            1. תן לי 10,000 אני שומר על שניכם….

        1. הוא בספק אבל אם הנסיון מלמד אותנו משהו הוא שמי שהיה ספק לגבי המגע שלו עם השחקן החיובי בסוף מגיע לבידוד.
          בוא נגיד את זה ככה אם ביל הגיע לבידוד בגלל טייטום…
          רמת העניין שלי היא האם ידחו לסלטיקס את המשחק ואז לראות את טראסט מתחרפן…

          1. זה היה בצחוק לאור זה שחלק מהגיבים זרקו את זה באויר. שנינו יודעים שמג'יק וקובי משחקים רק בלייקרס אז זו לא דוגמא טובה.

            1. גם ים מדר.

            2. 😊🙌

  4. אחלה פריוויו, ובעיקר מאוד דיפלומטי. אצלי בלייק גריפין מתחיל את התקופה שסאלח שבתי קרא לה 'מה אני עושה פה לא יודע'…

      1. גאון, עכשיו רץ רעיון שאיוואן טרנר העוזר של סטיבנס ודני איינג' ישלימו מניין. לא בטוח עד כמה איינג' בכושר אבל הוא לא ווינג, אולי טרנר כן.

  5. מישהו יכול להסביר לי בשיא הרצינות למה לא משהים את כל הקבוצות שבא במגע עם החולי קורונה לפחות לכמה ימים שיראו מה יתבהר, כל בר דעת כבר יודע שהקורונה דוגרת בגוף כמה ימים ואם היום ומחר הם שלילים זה לא אומר כלום. שלומיאליות רצינית.

    1. כי הNBA היא לא המשק הישראלי וההצגה שם חייבת להימשך, גם על חשבון הספורטיביות.
      לפי העלייה בקצב ההדבקות וההיעדרויות בליגה לא תהיה ברירה בקרוב אלא לעצור הכל, ובמקביל לקחת בחשבון אפשרות לבועה במהלך העונה.

          1. פה בארץ מחסנים את כל הגילים. אנשים מגיעים למרכזי החיסון לקראת הסגירה ולוקחים מה שנשאר שהרי לא ניתן להחזיר את הזריקות למקררים אחרי שהופשרו וזורקים את מה שנשאר בסוף היום. זריקה זה שתי דקות, ת"ז, פרטים וייצצצ איייייי וזהו, הבא בתור סוס.

  6. בובי מרקס הציע בטוויטר שקבוצות יוכלו להחתים עד 20 שחקנים (בלי שזה יחשב בתקרה) למקרי חירום. יש מצב שזה פתרון לא רע, אבל גם לא בדיוק ספורטיבי. משחק עם 2 שחקנים מ-9 שחקני הרוטציה מאבד את הערך שלו

  7. למי שלא מבין למה משחקים בכוח – הליגה לא רוצה לגרור ולהאריך את העונה ולהשלים משחקים שמן הסתם יהיו בק-טו-בק

  8. יש כל מיני קייל קורבר, לאנס סטיבנסון, ג'מאל קרופורד ועוד רבים וטובים שאני די בטוח שישמחו להיות שחקני רזרבה בסגל הרחב שיקראו לשחק לפי הצורך. אולי בהנהלת הליגה צריכים לאפשר כזה רעיון

  9. אין לי דרך להוכיח אבל לא סביר בעיני ששחקנים נדבקים משחקן יריב בזמן משחק. כדי להדבק צריך לספוג בגוף כמות מינמום, לא קטנה של נגיפים. אותם שחקנים ששיחקו חולים בטרם אותרו בבדיקות לא התקדמו עמוק לתוך המחלה ולכן רמת ההפצה שלהם נמוכה יחסית.
    .
    בסבירות קצת יותר גבוהה נמצאת הדבקות מחבר לקבוצה. אבל כאן יש הרבה מקום למשמעת. הפרוטוקול די נוקשה. שלא בזמן משחק או אימון השחקנים צריכים להיות עם מסכות ולשמור על ריחוק חברתי.
    .
    להערכתי, הליגה יודעת מי נדבק באילו נסיבות, רוב השחקנים שחלו נדבקו מקרום או אדם אחר שאיתו בילו בקרבה זמן ממושך.
    .
    לכן. מי רוב הסיכויים שמי שחולה, חולה כי לא הקפיד דיו. לכן, שהקבוצה שלו תסבול.

  10. זהו זה רשמי.
    הסלטיקס יעלו היום עם 8 שחקנים שכולם יחד תופסים פחות מקום מתחת לתקרה מהחוזה של ג'ימי באטלר…
    תגובות:
    אברי – אין מה לדאוג איינג' יארגן משהו
    ברוך – זה כל בגלל איינג' שאף אחד לא מוכן לשחק בסלטיקס בקורונה .
    נייטרלי – שוב אנחנו מגלים שסטיבוט לא מצליח להתבגר.
    עידו – zzzzzzzz

  11. לא הבנתי, דנבר – ניקס עדיין ישוחק? כי הלב שלי לא ישרוד הפסד לת'יבס. וכמוהו גם הכישוף ששמתי על הבית למנוע מת'יבס להיכנס.

            1. Monkey Paw's Law

            2. 😁

  12. אדם סילבר הנבלה הזה הוא נחש בן נחשים
    מסוג האנשים שצריך לשחרר בפלורידה אברגליידס ולראות מי יגיע אליו ראשון הפייתון או האליגטור
    הוא דוחה את בוסטון מיאמי ואתמול לא דחה את פילדלפיה???
    אמביד בשורת טוויטס מחרבן לו על הראש .
    זה לא מפתיע שה nba הפכה לליגה כושלת תחת המג גריפין הזה , הרס כל דבר טוב ב nba

    1. השנאה שלך לסלטיקס כמעט פתולוגית.
      ואמביד מוכיח שוב שאינו העיפרון… זה יכול לעלות לו ביוקר.

    1. אוקיי, מצאתי משהו…
      https://nypost.com/2021/01/10/nets-kyrie-irving-sits-again-as-kevin-durant-returns/
      חחחח הוא מסרב לשחק בגלל ההתקפה על הקפיטול LOL
      איזה מקרה ראש הבנאדם הזה, ברוקלין נפלו חזק.
      מה יהיה הלאה? יסרב לשחק (אבל יפדה את המיליונים) בגלל ההתחממות הגלובלית? בעיית המיעוט הסוני בבחריין? בעיות הגזים של הכבשים בניו-זילנד?

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      הייתי רוצה לראות קרב כשלקאזינס משתחרר הסעיף, יצא לגמרי גדול שלא נפל בפרובוקציה.

  13. נראה שהסלטיקס חולים בקורונה ומיאמי לא מוכנים לשחק נגדם ובצדק.
    זה מה שקורה כשלא שומרים על החוקים ולא לובשים מסכה כל הזמן.
    לפחות הסיבוט שומר על החוקים. בסוף היה עולה לשחק מול ספולס אחד על אחד.

  14. ביידן האהבל שוב מלקק לשחורים, עלק גזענות והיו מתנהגים אליהם אחרת אם היו שחורים, 4 עבריינים הרוגים ואף אחד לא מתייחס לזה, מסריח מצביעות.

  15. איזה שכונה שבוסטון מבוטל ופילי שיחקו 😂😂😂 נראה לי זה כי רצו לראות את מקסי ולעלות ערך.
    בבוסטון יש אוגילי מי ירצה לראות אותו? שיקולי רייטינג 😎
    צריך לשחק עם קורונה והכל וחעשות חיסונים הצביעות של סילבר לגבי החיסון להיראות צדקן מסריחה מהקרחת

    1. לא יודע אם יותר –
      שמרנים מתעצבנים על תוצאות השוק החופשי
      או יותר –
      אתה צודק, זו צביעות נוראית [קורא את ההודעה שלך] לרצות שהחיסון יגיע קודם למי שהכי זקוק לו.

  16. נצחון בעור של רבע שן. ההרכבים שקר העמיד ברבע האחרון לא היו טובים. הוא התעשת וויתר רק בדקות האחרונות ממש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט