אוקטוגון של משחקים בערב שבת הבא עלינו לטובה / עידו רבינוביץ'

אוקטוגון של משחקים בערב שבת הבא עלינו לטובה / עידו רבינוביץ'

פילדלפיה 76' (2-7) – דנבר נאגטס (5-3), 22:00

הליגה החליטה לפנק במשחק מוקדם ומשובח לכבוד שבת המלכה, כאשר הסיקסרס יארחו את הנאגטס ב-"וולס פארגו סנטר" שבפנסילבניה.

לצערנו, ולצערם של אוהדי פילדלפיה במיוחד, הם ייאלצו להסתדר ללא שחקנים רבים שיושבתו בשל קרבתם לחולה הקורונה המאומת, סת' קרי. בעת כתיבת שורות אלו, השחקנים שבוודאות יחסרו אצל פילדלפיה הם: סת' קרי (קורונה – מאומת), מייק סקוט (פציעה בברכו השמאלית), פורקן קורקמאז (פציעה במפשעה) וטרנס פרגוסון (סיבות אישיות). בנוסף להם, ג'ואל אמביד, טוביאס האריס, דני גרין, שייק מילטון, וינסנט פורייה, פול ריד ומאטיס ט'ייבול מצויים בסימן שאלה עד לבדיקה מדוקדקת של הזמן והקרבה שבילו עם קרי. עד כה, נדחה רק משחק אחד בשל סיבוכים שנגמרו מהקורונה (יוסטון נגד אוקלוהומה סיטי בשבוע הראשון), ייתכן כי זהו יהיה המשחק השני ברשימה שאדם סליבר מקווה שתישאר מצומצמת ככל האפשר.

אם המשחק אכן יתקיים, יש להניח שהוא לא יעמוד ברמה שציפו ראשי הליגה כשקבעו אותו להיות משחק מוקדם לקהל הכלל עולמי. גם אם נשים את הסיקסרס ובעיות הקורונה בצד, הנאגטס לא נראים כמו הקבוצה שהגיעה לגמר המערב רק לפני חודשים ספורים. הבעיה החמורה שלהם היא חוסר היכולת שלהם לסיים משחקים צמודים: בשמונה מערכות בלבד, הם הספיקו להפסיד פעמיים בהארכה (כולל משחקם האחרון מלפניי יומיים, בו נכנעו ללוקה דונצ'יץ' והדאלאס מאבריקס) ופעמיים בהפרש פוזשן אחד. הניצחונות היחידים שלהם הגיעו נגד יוסטון שעדיין חיפשה את זהותה, ושניים נגד הטימברוולבס הרעים. אם ירצו לשחזר את ההצלחה מהעונה שעברה, הם יהיו חייבים לצבור מומנטום בקרוב. המשחק הערב נגד פילי פותח רצף של שלשוה מחשקים מחוץ לקולורדו, כאשר הם יפגשו את הניקס המפתיעים והנטס המסוכנים לאחר שיעזבו את עיר אחוות האחים לטובת התפוח הגדול.

מבחינת החיסורים אצל מייק מאלון ושחקניו, מייקל פורטר ג'וניור צפוי לפספס את המשחק החמישי ברציפות שלו בשל סכנה מהידבקותו בנגיף.

הימור: קשה מאוד להמר בחוסר וודאות כזה, אני מעריך שאם ג'ואל אמביד, שפותח קמפיין ל-MVP עד כה העונה, יקבל אישור לשחק, הוא יעשה את ההבדל עבור החבורה של דוק ריברס מול דנבר המאכזבים. 5 לפילדלפיה.

שארלוט הורנטס (5-4) – אטלנטה הוקס (4-4), 02:00

המשחק השני בחצי שבוע ששתי הקבוצות הללו נפגשות, הפעם אלו יהיו הצרעות שיארחו את העיטים ב-"ספקטרום סנטר" שבצפון קרוליינה.

ההורנטס גברו על ההוקס במשחקם לפני שלושה ימים בתוצאה 102:94. גורדון היווארד קבע שיא קריירה עם 44 (15/25 מהשדה, 4/9 מעבר לקשת) בניצחון החשוב שכמעט חמק להם מהידיים. ההורנטס הובילו, ובגדול, לרוב שלבי המשחק, לפני שההוקס החליטו לעשות קאמבק ברבע האחרון. עם 5:22 ברבע המכריע, ג'ון קולינס המיר סל ועבירה ושם את ההוקס עם ידם על העליונה בתוצאה 86:85. היווארד ענה עם מהלך דומה שגם הוא הסתיים בשלוש נקודות, ומשם ההורנטס כבר לא ויתרו על יתרונם עד הבאזר הסופי.

כוכב הקבוצה והברומטר של ההתקפה אצל לויד פירס, טריי יאנג, שיחק את אחד מהמשחקים הגרועים בקריירה שלו (2/9 מהשדה ללא קליעה מחוץ לקשת, 7 איבודים, 4 עבירות ומדד פלוס מינוס הכי גרוע בקבוצה עם 15-), מה שהשפיע לרעה על כל הקבוצה. למעשה, מתוך עשרת השחקנים ששיחקו במשחק הזה, רק אחד מהם עלה מעל 50% מהשדה (ג'ון קולינס, 9/16 מהשדה שהסתכמו ב-23 נקודות ו-11 ריבאונדים). זהו ההפסד השלישי ברציפות של הקבוצה מג'ורג'יה אחרי שפתחו את העונה עם ארבעה ניצחונות בחמישה משחקים.

ההורנטס לעומתם, הספיקו להוסיף עוד ניצחון למאזנם אמש, כאשר חמקו מניו אורלינס עם ניצחון על  הפליקנס, 118:110. גם בלואיזיאנה גורדון היווארד נתן תצוגה עם 26 נקודות שהובילו את כל הקלעים, כאשר הוא גם קיבל עזרה משני הצעירים שעל הספסל – מיילס ברידג'ס (20 נקודות ב-90.9% טרו שוטינג, 4 קליעות לשלוש, 4 כדורים חוזרים) ולאמלו בול (12 נקודות, 9 אסיסטים, 10 ריבואנדים).

צמד הניצחונות הללו קטע רצף של שלושה הפסדים לחבורה של ג'יימס בורגו. שארלוט הוכיחו שהם מסוגלים לנצח קבוצות איכותיות מהם (ארבעת הניצחונות שלהם העונה הגיעו על ברוקלין, דאלאס, אטנלטה וניו אורלינס). הם יוכלו לאיים על הפלייאוף אם רק ימצאו עקביות מסוימת משחקני מפתח כמו טרי רוז'ייר ולאמלו בול, שאצלם זה תמיד "יום אסל יום בסל". לדאבונם, לפעמים גם כשהם משחקים טוב, זה לא מתרגם לניצחונות. לדוגמה, בשני המשחקים העונה בהם טרי רוז'ייר עבר את רף 20 הנקודות (42 מול קליבלנד במשחק הפתיחה, 35 מול פילדלפיה לפני שבוע), ההורנטס הפסידו.

השמות הבולטים בדו"ח הפציעות אצל אטלנטה הם קריס דאן, דנילו גאלינרי, ראז'ון רונדו. בצד השני רק קודי זלר לא יהיה זמין לשארלוט.

הימור: שארלוט במומנטום טוב יותר משמעותית, אבל זה יהיה המשחק השלישי שלה בארבעה ימים, הם לא קבוצה עמוקה או ממושמעת מספיק כדי לא לקרוס תחת העומס. ההוקס יגברו עליהם ב-12 הפרש.

אינדיאנה פייסרס (2-6) – פיניקס סאנס (3-6), 02:00

המשחק האיכותי ביותר של הלילה מפגיש בין השנייה במזרח לשנייה במערב, כאשר שחקני השמשות מאריזונה יגיעו למרכז אינדיאנה לקרב מהפנט מול הקצביים המארחים.

שתי הקבוצות רחוקות רק חצי משחק ממוליכות הקונפרנסים (הלוס אנג'לס לייקרס והפילדלפיה 76' עם מאזן 3-7 חיובי כל אחת), ולכן ניצחון כאן יהיה קריטי.

הסאנס עשו את הדרך דרום-מערבה מדטרויט לאחר הפסד מאכזב לבוכנות בלוח המשחקים המוקדם של אתמול, שהסתיים והפתיע בשל כמה כוכבים שעלו מהעפר כמו הפניקס – ג'רמי גראנט היה נהדר עם 31 נקודות  ועשרה כדורים חוזרים ביעילות אדירה בשני צדי המגרש, וגם דלון רייט סיפק 16 נקודות ב-7/11 מהשדה, יחד עם שישה אסיסטים וחמישה ריבואנדים. הסאנס דווקא הובילו ב-23 הפרש ונראה כי הם סגרו את הסיפור מול הקבוצה הגרועה ביותר במזרח עד כה. למרות זאת, דטרויט יצאו לריצה במחצית השנייה, הכריחו הארכה ושם השיגו את הניצחון. נקודות האור היחידה שניתן לקחת מהמשחק בשביל הסאנס, זו הדרך המזוויעה בה האקס, ג'וש ג'קסון, שיחק, במיוחד כאשר נשמר על ידי הכוכב, דווין בוקר. אבל זה כבר לקושש בערמת השחת המלוכלכת בעקבות המשחק המבלבל הזה.

בנוסף לכל, הפייסרס הלילה יציגו אתגר קשה יותר, במיוחד בהתחשב בכושר המפלצתי של מלקולם ברוגדון, שנתן הופעות לפנתיאון בשני המשחקים האחרונים שלו: בניצחון הזעום על ניו אורלינס, הוא שיחק יותר מ-45 דקות, קלע 21 נקודות, מסר 11 אסיסטים וצבר 7 כדורים חוזרים. בניצחון על יוסטון יומיים לאחר מכן, הוא צלף 35 נקודות (13/25 מהשדה, 4/6 מחוץ לקשת) ומסר 7 בונבונים לחבריו לקבוצה. בין שתי המשחקים הללו, הוא מסר 18 אסיסטים, חטף שש פעמים ואיבד רק פעם אחת,  מאוד מרשים.

נייט ביורקגרן עדיין לא יציג סגל מלא בשל מכת הפציעות שנחתה עליו, גוגה ביטאדזה, ג'רמי לאמב וטיג'יי וורן ימשיכו להאריך את ההיעדרויות הממושכות שלהם. דאג מקדורמט בסימן שאלה וכנראה יהיה על אזרחי. אצל מונטי וויליאמס לא יהיו חוסרים משמעותיים.

הימור: עם כל הכבוד הרב שאני רוחש לכריס פול ומנהיגות שלו, הסאנס הם עדיין קבוצה צעירה, חסרת ניסיון, שנוטה ליפול למשברי הפסדים בשנים האחרונות. הפייסרס יותר רעננים וינצחו למרות הפציעות שלהם, 11 הפרש לאינדי.

ושינגטון וויזארדס (7-2) – מיאמי היט (4-3), 02:00

המכשפים חוזרים לבירת האומה לאחר ארבעה משחקי חוץ רצופים, שם ימתינו להם המיאמי היט שעשו את הדרך צפונה ל-"קפיטול וואן ארינה" הממוקם במערב העיר.

הפיינליסטית משנה שעברה פתחה את העונה בצורה מוזרה, עם ניצחונות והפסדים לסירוגין בתשעת המשחקים הראשונים בעונה החדשה. זה לא חדש שהחבורה של אריק ספולסטרה עולה על דרך המלך בשלבים מאוחרים יותר של העונה, אבל הדיסוננס בין משחק למשחק הוא עצום: הם הפסידו לבאקס ב-47 הפרש, ואז ניצחו אותם יומיים אחרי. הם הפסידו למאבריקס המקרטעים ב-10 הפרש, לאחר מכן רמסו את הת'אנדר ב-28 במשחק העוקב. רבים משחקני הקבוצה, כולל ג'ימי באטלר ובאם אדביאו הביעו חששותיהם מהטרנד המדאיג הזה. "אנחנו חייבים להבין את העניין הזה, לפני שזה יהיה מאוחר מדי. אנחנו לא רוצים להתרגל לאמירות של 'יש את המשחק הבא', כי אז אנחנו נסתכל ונראה שאנחנו תקועים במקום השמונה. אנחנו חייבים לתקן את המצב במיידי" אמר מספר 13 הצעיר של ההיט.

על כן, הם מגיעים לוושינגטון, קבוצה אותה ניצחו בשישה משמונת המפגשים האחרונים ביניהן, בדיוק בזמן הנכון כדי לצבור קצת שוונג חיובי. בדומה להיט, גם הוויזארדס נחלו את הפסדם האחרון לסלטיקס, כאשר בוסטון לקחו אותם בתוצאה 116-107 אמש. זה ממשיך מגמה בה שחקניו של סקוט ברוקס הפסידו רק אחד משבעת המשחקים בהם נפלו בהפרש דו ספרתי. בראדלי ביל, שהגיע למשחק הזה כמלך הנקודות של הליגה עם כמעט 35 למשחק, הפציץ פעם נוספת עם 41 נקודות. לצערם, העזרה לא הייתה שם לצידו: ווסטברוק קלע רק 12 באחוזים רעים ואיבד 7 כדורים, תומאס ברייאנט עלה בקושי על לוח התוצאות עם 7 נקודות עלובות ואפילו דני אבדיה, שמוכיח את עצמו כאחד מהשחקנים היעילים ביותר בתוך כל הבלאגן הזה, העמיד את המשחק הראשון בקריירה שלו בו לא קלע נקודה אחת בכרבע שעה של משחק.

סגל מלא יעמוד לשירותו של סקוט ברוקס הלילה, גם בקבוצה של אריק ספולסטרה לא דווחו פציעות לשחקני רוטציה.

הימור: ההיט מאוד מתקשים בהתקפה ולא יוכלו לנצל את החולשה ההגנתית הבוהקת של הוויזארדס בכושר הנוכחי הרע שלהם. אלך על הפתעה ראשונה הלילה עם ניצחון של וושינגטון במשחק צמוד, 4 הפרש וויזארדס.

מילווקי באקס (4-5) – קליבלנד קאבלירס (4-5), 03:00

שתי קבוצות עם מאזן זהה נלחמות בעיר הגבינה במטרה לצבור ניצחון על יריבת הבית המרכזי בקונפרנס המזרחי.

האבירים מאוהיו שפתחו את העונה בצורה חיובית, יקוו לעשות הצהרה מול אחת מהפייבוריטיות הגדולות במזרח בפרט ובליגה בכלל. זהו משחק החוץ השישי והאחרון במסע הקשה של הקאבס, הרצף הארוך ביותר שהם ייאלצו לסבול העונה מחוץ לביתם. הם מגיעים לויסקונסין לאחר שניצחו בממפיס, ללא שני הסקוררים הצעירים שלהם בקו האחורי, קולין סקסטון ודאריוס גארלנד. אחד מהצעירים שדווקא חזר מזמן ממושך ללא פרקט, אייזיק אוקורו, פתח ותרם רבות בניצחון הדחוק, 94:90 בטנסי כאשר חסם זריקה קריטית של היריבה עם עשר שניות לסיום.

"מה שאייזיק מבין זה שישנן דרכים מרובות להשפיע על המשחק, במיוחד בקלאץ. אם המשחק הזה לא היה רק בינואר [תחילת העונה] היינו מדברים על הבלוק הזה לזמן רב מאוד, זה היה פנומינלי" החמיא המאמן, ג'יי.בי ביקרסטאף לרוקי המוכשר שלו.

האיילים מגיעים דווקא לאחר הפסד כואב ליוטה ג'אז, שהמטירו עליהם שיא קבוצתי 25 שלשות בדרך להבסה, 131:118, הכי הרבה נקודות שקלעו על ההגנה של מייק בונדהולצר כל העונה. חמישה שחקנים של הג'אז קלעו לפחות 17 נקודות, עליהם ניצח העכביש הכוכב, דונובן מיטשל, שקלע 32 נקודות, מתוכן 4 שלשות. החמישייה של הבאקס הצליחו להשוות את התפוקה של היריבה כאשר הם קלעו 104 נקודות משותפות, כולל 67 של הצמד חמד מילדטון@יאניס. אולם, אף שחקן ספסל לא עבר את רף 4 הנקודות הרופס, והם יחדו קלעו 12 נקודות בלבד ב-77 דקות על הפרקט.

ככה אי אפשר לנצח משחקים בליגה הטובה בעולם.

פאט קונאטון, טורי קרייג וסאם מריל יהיו על אזרחי למשחק הזה מצד מילווקי. הקאבס עם רשימה ארוכה מזאת – מת'יו דלבדובה, דאנטה אקסום, דאריוס גארלנד, קווין לאב, קווין פורטר ג'וניור ודילון ווינדלר יושבתו. קולין סקסטון בספק לאחר שהחמיץ את המשחק הקודם, כאמור, עם פציעה בעקב.

הימור: הבאקס יורידו את הקאבלירס החבולים למאזן חצוי, 19 הפרש מילווקי.

מיניסוטה טימברוולבס (6-2) – סן אנטוניו ספרס (4-4), 03:00

זה הלילה הראשון בצמד המשחקים הצמודים של הזאבים ודורבנים, כאשר הטימברוולבס ינסו לגנוב משחק ללא הספורסטאר שלהם בעמדה מספר 5, קארל אנטוני-טאונס.

כשטאונס היה כשיר בשני המשחקים הראשונים של העונה, הוולבס הרשימו ורשמו שני ניצחונות רצופים על דטרויט בבית ויוטה בחוץ. לאחר שהבחור הגדול שלהם הפסיק להתלבש, הם לא ניצחו משחק מששת המפגשים האחרונים שהלם, חמישה מהם הפסדים של מעל 15 נקודות הפרש בסיום.

המצב לא צפוי להשתנות הערב, הספרס מגיעים לקרב הזה להוטים וחמושים לאחר שתי ניצחונות בעיר המלאכים על שתיים מקבוצות העילית של הליגה, הלייקרס והקליפרס בסטייפלס סנטר. למרות גילו המופלג, במושגי כדורסל, למרקוס אולדריג' מוכיח את עצמו ככוכב לגיטימי בליגה הזו. הספרס ניצחו ארבעה מחמשת המשחקים בהם שיחק העונה. כאשר האיש, הזקן והאגדה, גרג פופוביץ', נשאל כיצד הוא וחבורתו ניצחו 2 מחשקים רצופים מול קבוצות נגדם העמידו מאזן 6-1 שלילי בעונה שעברה, הוא השיב: "זו אותו סגנון משחק משנה שעברה, כלום לא השתנה. אנחנו מגובשים יותר, הבאנו קצת שחקנים, אנחנו עמוקים יותר והם משחקים היטב" ענה בדרך האופיינית לו.

אם יש סיכוי לסנסציה הערב, זה חייב להגיע עם משחקים אקסטרה-אורדינריים משני הגארדים הפותחים – דינאג'לו ראסל והבחירה מספר אחד בדראפט האחרון, אנטוני אדווארדס. שניהם קלעו 26 נקודות במשחק האחרון של הקבוצה נגד הבלייזרס, משחק בו ההתקפה שברה את השיא העונתי שלה עם 117 נקודות מול החבורה של טרי סטוטס. לצערם, זה גם היה שיא הנקודות אותו הרשו מבחינה הגנתית כאשר החלוצים מאורגון קלעו 135 בצד השני.

דריק וייט, דרו יובנקס וקווינדרי וית'רספון הפצועים לא ישחקו. מלבד קא"ט, גם ג'וש אוקוגי אינו זמין לראיין סונדרס.

הימור: הלב רוצה ללכת על הסנסציה, אבל המוח חוסם. 28 הפרש לסן אנטוניו בתבוסה מהדהדת לחבורה של סונדרס.

דאלאס מאבריקס (4-4) – אורלנדו מג'יק (3-6), 03:30

לאחר שהפחיד את אוהדי דאלאס בתחילת העונה, לוקה דונצ'יץ' עלה בחזרה על הסוס במשחק האחרונים. בן ה-21 וחבריו לקבוצה ישמחו לעלות למאזן חיובי עם ניצחון ביתי ב-"אמריקן איירליינס סנטר" על הקסמים שקפצו מערבה לטקסס.

בשני המערכות האחרונות של דאלאס, הפנומן הסלובני קלע 35.5 נקודות, קטף 12.5 קרשים ומסר 12 סוכריות בניצחונות על היריבות המערביות, היוסטון רוקטס והדנבר נאגטס, מה שהעלה את הפרשים למאזן חצוי. עם זאת, המאבריקס היו מוכרחים לשים שלושה שחקני רוטציה חשובים בבידוד, דוריאן פיני-סמית', ג'וש ריצ'רדסון וג'יילן ברונסון יפספסו את המערכה בשל שחקן שחלה בקורונה, זהותו עדיין לא פורסמה בעת הזו.

המאבס לא ירצו להשתמש בחיסורים הללו כתירוץ נגד קבוצה אותה ניצחו ב-14 מ-18 המפגשים האחרונים ביניהם, כולל השניים האחרונים במיני-סוויפ בעונה שעברה. המג'יק ירצו להימנע מתבוסה נוספת בידי טקסנים, לאחר שנרמסו ע"י הטילים מיוסטון ב-42 הפרש אתמול בלילה.

כאמור, ריק קרלייל לא ישתמש בפיני סמית', ריצ'רדסון וברונסון בשל סכנות קורונה, להם מצטרפים גם טריי בורק וקריסטאפס פורזינגיס הפצועים.

אצל סטיב קליפורד, אל פארוק-אמינו, מייקל קארטר-וויליאמס, אוון פורנייה, מרקל פולץ, אארון גרודון וג'ונתן אייזיק לא צפויים לשחק, להוציא בודדים.

הימור: הרצף החיובי של דונצ'יץ' ימשך מול החוסר במגני פרימיטר של המג'יק, 7 הפרש לדאלאס.

סקרמנטו קינגס (5-4) – פורטלנד טרייל בלייזרס (4-4), 05:00

המשחק המאוחר של הלילה מציג את המלכים בבירה של קליפורניה בקרב מעניין מול החלוצים שהדרימו מאורגון הצפונית.

הבלייזרס התפוצצו התקפית במשחק האחרון שלהם עם ניצחון עם הטימברוולבס, בתוצאה 135:117, בעיקר בזכות רבע שני פנטסטי בו קלעו 47 נקודות קבוצתיות. דמיאן לילארד צלף 39 נקודות, יחד עם 7 אסיסטים ו-7 כדורים חוזרים, והצפי הוא שהוא ימשיך לקרוע רשתות גם הלילה. עד הלום, במפגשיו עם די'ארון פוקס והקינגס, הוא קולע 14.7 נקודות יותר מיריבו לעמדת הרכז (29.3 מול 14.6 בהתאמה).

פוקס הוגבל בהפסד אמש מול טורונטו ל-25 דקות בלבד בשל שריר מתוח ברגלו, בניסיון חלוקת דקות בלילה הראשון של בק-טו-בק מאת המאמן, לוק וולטון.

אותו פוקס בסימן שאלה ללילה זה בשל אותו פציעה, מחשש שתחמיר. יחד איתו, גם ג'בארי פארקר יפסיד את המשחק בשל הגבלות קורונה. בצד השני, רק זאק קולינס לא יתלבש פעם נוספת בשל הפציעה שלו בעקב.

הימור: לילה שני של בק-טו-בק לא מבשר טובות למלכים, אלך על פורטלנד ב-15 הפרש.

לפוסט הזה יש 132 תגובות

  1. פריוויו מעולה. המשחק של פילדלפיה יתקיים. ישחקו: בן סימונס, דני גרין, ג'ואל אמביד, דוויט הווארד, טוני בראדלי, טייריס מקסי, איזייאה ג'ו, דקוטה מת'יאס ופול ריד.
    .
    מת'יאס, ג'ו, בראדלי וריד שיחקו, ביחד, 75 דקות העונה. שיהיה להם בהצלחה.

  2. תודה רבה, יופי של פריוויו (אפשר לתקן מה"קצביים" ל"קוצבים", אבל זה כבר דקדוקי עניות)
    משחק מאוד מאוד מסקרן באינדיאנה. אינדיאנה תנצח אם ברוגדון ואולדיפו יתנו בראש בהתקפה לבוקר ופול, ויקשו עליהם מאוד בהגנה, ואם אייטון יצטרך לרדוף אחרי טרנר וסאבוניס מעבר לקשת. פיניקס תנצח אם הפורוורדים שלה, שפתחו נהדר את העונה, ינצלו את הבור שיש לאינדיאנה בעמדה בדרך לערב התקפי משובח, ובהגנה יבואו לעזרה על סאבוניס בצבע להפריע לו.
    ערב עמוס ומהנה, חבל באמת שפילי מגיעים למשחק עם סגל מאוד חסר. כך או אחרת, אמביד נגד יוקיץ' וסימונס נגד מארי זה מאץ' אפ מעולה. הפתעות לדעתי יגיעו מסקרמנטו ומינסוטה.
    שוב תודה על הפריוויו

  3. הליגה זאת בדיחה, הם מכריחים את פילי לשחק עם 7 שחקנים כי מייק סקוט פצוע ולא יכול לשחק טבל הם מלבישים אותו כדי שהוא ירשם בטופס שהוא פנוי לשחק

    אדם סילבר תתפטר
    תן הפסד טכני אבל אתה הולך לתת להם לשחק עם חמישייה של מקסי,פול ריד ואיזייה ג'ו
    כאילו השחקנים האלה לא היו ליד סת קרי על היום

      1. Lol
        האמת שאין לי בעיה אפילו אם יתנו ניצחון טכני לדנבר. השחקנים וההנהלה של פילי אשמים במה שקרה.
        אני לא מבין למה צריך לשחק משחק חסר ערך ספורטיבי

  4. אולי המשחק המוקדם פילי דנבר לא יעניין אתכם אבל בטוח שהמשחק המוקדם שהיה היום בבוקר בין הקוריוז לET33 בטוח יעניין אתכם לכן להנעים את זמנכם מצרף להם היילייטס וגם לנפח את ההייפ. האבא היה מנגב את MJ ב1 על 1 אגב.
    לאחרונה ET33 התחיל לאהוב כדורגל כי זה מה שהם משחקים בגן וגם בזה הוא כשרוני למרות שמעולם לא אומן בתחום אז הוא ביקש אימונים בתחום ולכן ימי שבת מפוצליחם לשעה וחצי כדורסל ושעה וחצי כדורגל, היום אחרי חצי שעה הוא אמר שלא בא לו להתאמן והוא רוצה כדורגל אז הוצב לו אתגר אם ינצח ב1 על 1 את הקוריוז עד 15 ישר מתחיל אימון הכדורגל.
    הקוריוז שמר הגנת קינגס ועם זאת ET33 דפק סלים ממרחקים אסורים לגילו כולל 4 רצופים הסלים מ11 עד 14.
    ET33 חטף כמה האזל דאזל אבל הוא יודע שחוקי המשחק לא מאפשרים לקוריוז לחדור אז הוא רוקד סטפס פחות.
    סלים של ET33

    סל 5
    https://youtu.be/8KD07iplvCU
    סל מס 9
    https://youtu.be/aUAApkPdSLg
    סל 11
    https://youtu.be/thhoNpq42iU
    סל מס 12
    https://youtu.be/CTk9tj4U55Y
    סל מס 13
    https://youtu.be/LBnFzXbc-q4
    סל מס 14
    https://youtu.be/Ju_MRzXEqV8
    סל מס 15
    https://youtu.be/GObxgmE6RrY

    הקוריוז גם לא שכח לשחק
    מנגב סלים 6-8
    https://youtu.be/TRXIUbxrVVQ
    סל 2
    https://youtu.be/XvAIY28jO88
    סל 4
    https://youtu.be/gQiSCb0D4Mg
    סל 10
    https://youtu.be/CVFYkKwp6V8
    סל 12
    https://youtu.be/OwbeFLubvm0

    התוצאה 15-12 ל-ET33 בסיום.

    1. יש לי קרפל סינדרום בגלל הצורך לגלול ולדלג על סיפורי השכונה שלך. תעשה לי ולכולם טובה ותעביר לפוסט נפרד, או תפטור אותנו מסיפורי האגו שלך

    2. גדול שמעון. גוט דה הנדלס.
      שמע – אתה וסטפן מרבורי – הופרדו בלידתם 😂😂😂
      נ.ב. היום ריאל נגד אוסוסונה שיחקו בשלג יורד! כדורגלנים צריכים להיות קשוחים. אם אתה שולח את הילד – תכין מעיל טוב למשחקים בחורף. הייתי מלווה את הבן שלי בנוער וחוזר רטוב ממשחקים 😀

  5. שוש אתם, עם ה"רק שישה שחקנים כשירים בפילדלפיה, אחד מהם הוא החתול המאוד מזדקן של סלבדור דאלי". לדנבר יש סיכוי לנצח!

    1. היי, היי
      בוא לא נשכח שגם בהרכב חסר במיוחד של פילדלפיה, מי שהוא האנדרדוג האמיתי חסר הסיכוי פה זה ההגנה של דנבר.

  6. אני יודע שבין כל שערוריות השיפוט של הליגה, עם כמה שהליגה מכורה כל הזמן, ושחקנים שעפים אחד על השני בקצב מסחרר, זה טיפה קטנה בים. אבל קטע השיפוט שמעצבן אותי זה העבירה בניסיון זריקה (אמיתי, לגיטימי) כשבבירור השחקן התוקף נאלץ לשנות באמצע את המהלך ולמסור במקום לזרוק בגלל שעושים עליו עבירה, והוא מקבל כדור מהצד ולא זריקות עונשין.

    1. יוסטון בחיים לא יקבלו הצעה יותר טובה מסימונס ומקסי על הארדן
      כל משחק שעובר אני פחות רוצה לתת את מקסי

  7. אני לא יודע מי צריך לשמוע את זה, אבל הטבעה של יוקיץ' זה לא אחד משבעת החותמות שפותחים את האפוקליפסה. זה אחד השופרות מהשלב הבא שלה.

      1. אוקיי, ולגבי סת' בדקו אחד אחד מי דיבר איתו באימון ומי לא? זה פשוט נראה לי התחלת מפולת אם לא יעצרו את זה מהר, זה כמו בארץ בתחילת הסגר השני שהיה כמויות קטנות ואז כל הארץ נדבקה

  8. מדהים לראות את דני בלי הכוכבים.
    הוא עדיין קצת אנמי לטעמי, אבל הבדל של שמים וארץ מבחינת נגיעות בכדור והשפעה בהתקפה.
    אני מקווה שהמשחק הזה יכניס לו קצת ביטחון, הילד צריך את זה דחוף.

            1. 🤣😂🤣

  9. ההגנה של ווש כואבת בעיניים. צחוק צחוק זה כבר מביך. בקט סל יש יותר אינטיליגנציה מאשר להם. איך הצליחו להגיע למצב כזה? כל פוזסשן הגנתי יותר גרוע מהקודם

  10. אפשר לאהוב או לשנוא את ראסל, אבל את הלב שלו אי אפשר לקחת.
    לראות אותו ככה פעיל עם השחקנים (הצעירים ברובם), דוחף, מסביר, מלמד.
    אישית אני אוהבת.

  11. אני אישית לא שונא אותו, אבל מאוד לא מתרשם מההערות הלימודיות שלו, לא חושב שהוא האדם שיכול להעיר לוושינגטון איך לשחק הגנה

  12. הבעיה של אבדיה שהסגל של וושינגטון מורכב מהמון שחקנים שהם תחנה אחרונה (ברטנס, ג'רום, איש סמית', הוצ'ימורה וכו'), ככה שאפילו ש-2 הכוכבים לא נמצאים הוא לא יקבל את מעט הכדורים שאיש סמית' מחלק.

  13. 2 נקודות על ווש מיאמי-
    1. אוי ואבוי. איך ההגנה של מיאמי שרמורה להיות טובה סופגת כל כך הרבה? נכון שהשופטים הדביקו עבירות לבאם ועדיין זה לא תירוץ.
    2. אחרי רבע ראשון של דני באטלר החליט לקחת אותו. זה גם הפוך, דני שומר על באטלר ועושה עבודה סבירה.

  14. אינדיאנה נגד פיניקס :
    יופי של משחק, רמה גבוהה. ממליץ לראות!!
    אני ממש אוהב את שינוי התפקיד של מיילס טרנר. הןא מגן טבעת ועוזר הגנתי מצוין. לא סתם הוא בראש טבלת החוסמים.

  15. איזה כיף לראות את אבדייה עם 3 שלשות ברצף מול באטלר אדביו היירו אוליניק ושות.
    מסיים עם 20 נקודות. סוף סוף הוא לוקח את הזריקות ולא פוחד ועושה הגנה.
    תרם גם 5 ריבאונד 2 חטיפות 5 אסיסטים ואיבוד שמשום מה נשמט מהסטטס הכל ב 31 דקות.

      1. שימון, אתה חתיכת רדיקל חפשי.
        חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        עובדייה זה לא דונציץ או יאנג שנותנים להם ישר את המפתחות….

      1. טריי עוד חולם בלילות על הכפפה האוסטרלית מאז הוא מדמיין שהוא שומר עליו בכל המשחקים ולכן מנגר.
        צריך פסיכולוג לשכוח אותו.
        כנראה השחרור יגיע מול כפפה אוסטרלית אחרת בפילי ככה הטיפול אמר כנראה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט