ערב של הפתעות עם נצחון לדטרויט על פיניקס, מהפך גדול לגולדן סטייט על הקליפרס, עוד נצחון ללייקרס ועוד הפסד לוושינגטון / דור בלוך

ערב של הפתעות עם נצחון לדטרויט על פיניקס, מהפך גדול לגולדן סטייט על הקליפרס, עוד נצחון ללייקרס ועוד הפסד לוושינגטון / דור בלוך

דטרויט פיסטונס 110 (7-2) – פיניקס סאנס 105 (3-6):

לדטרויט לא היה שום מקום לנצח את המשחק הזה,לא לפי הציפיות המוקדמות ולא לפי איך שהמשחק התפתח אבל אחרי ששלוש שלשות של לנסטון גלוואי קבעו פיגור של 23 במחצית הראשונה, ואחרי שפיגרו ב-4 דקה וחצי סיום דאנג של מייסון פלאמלי והחטאה של בוקר קבעו הארכה.

את ההארכה פתחה דטרויט עם אינטנסיביות מרשימה ו-9 נקודות רצופות כולל 5 של סדיק ביי הכריעו את ההתמודדות לטובת המארחים שהספיקו לחזור עד 3 עם שלשה של בוקר, אבל שלשה של גראנט בצד השני סגרה עניין.

בוקר סיים עם 23 בערב פושר, פול הוסיף 11 איטון 14, וגלוואי שלהט לרגע סיים עם 17. בצד השני רייט וגריפין סיימו עם 16 בעוד ג'רמי גראנט שוב זהר עם 31 וגם 10 ריבאונדים.

בוסטון סלטיקס 116 (3-7) – וושינגטון וויזארדס 107 (7-2):

בוסטון הובילה לאורך כל המשחק וגם כשוושינגטון קצת התקרבה ברבע הרביעי עם עוד משחק נפלא של בראדלי ביל, טייטום היה שם כדי להבטיח ניצחון רביעי ברציפות לבוסטון שממשיכה להיראות טוב והיא אולי הקבוצה הכי יציבה במזרח נכון לעכשיו.

הנצחון הושג הודות לשליטה מוחלטת של הסלטיקס מתחת לסלים (38-50) שמנעו מוושינגטון להתקרב, בעיקר ברבע השני שהסתיים בתוצאה 19-33 לטובת הסלטיקס.

ביל סיים עם41 בעוד משחק נפלא בעוד ווסטברוק היה חושך עם 4 מ-16 מהשדה ל-12 נקודות. הצ'ימורה הוסיף 17, בעוד דני אבדיה מסיים עם 0 נקודות ו-2 ריבאונדים כשהוא ממשיך להיראות מהוסס וחסר ביטחון ויתכן שירידה לספסל תעשה לו טוב בשלב זה של קריירת ה-NBA הקצרה שלו.

בבוסטון טייטום הוביל עם 32 ובראון הוסיף 27 וגם 13 ריבאונדים. סמארט סיים עם 13 ופריצ'רד ממשיך להרשים עם 11 מהספסל.

ניו יורק ניקס 89 (4-5) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 101 (4-4):

דווקא הניקס פתחו טוב יותר את המשחק וברבע הראשון הובילו ביתרון דו ספרתי כשהם מחזיקים את אוקלהומה על 15 נקודות בלבד. אבל ברבע השני והשלישי הניקס נתקעו על 39 בדרך לאחד ממשחקי ההתקפה החלשים שלהם או של איזשהי קבוצה בעצם בליגה העונה ולהפסד לאוקלהומה שממשיכה להחזיק במאזן חוץ נהדר, למעשה אם מאזן הבית שלה היה משתווה למאזן החוץ היא הייתה מחזיקה במאזן הטוב בליגה (!).

גם כאן שליטה מוחלטת של אוקלהומה בריבאונד (48-62), בערב שבו שתי הקבוצות לא היו ביכולת קליעה מהמשופרות, הכריעה את המשחק.

בניקס בארט סיים עם 19 ופייטון עם 16 אבל שניהם גם הלשו ל-11 מ-37 ו-2 מ-9 לשלוש. רנדל הוסיף 18 ו-12 ריבאונדים במשחק שקט יחסית. גילג'ס אלכסנדר היה כרגיל המוציא לפועל העיקרי באוקלהומה עם 25, כאשר הפעם סייע לו דיאלו מהספסל במשחק גדול של 23 ו-11.

ניו אורלינס פליקנס 110 (5-4) – שארלוט הורנטס 118 (5-4):

התקשורת התעסקה הרבה במפגש בין האחים בול (ובכמעט טריפל דאבל שהיה הופך את למלו בול לשחקן הצעיר ביותר להשיג את ציון הדרך הסטטיסטי הזה), אבל זה היה באמת מאבק ביןגורדון היוורד לציון וויליאמסון ובמקרה הזה ידו של הראשון הייתה על העליונה.

זה היה משחק מוזר, ניו אורלינס פתחה היטב וברחה הודות לרבע ראשון של 38 נקודות, אבל אז נחלשה, והצליחה לשמור על היתרון שלה ממש עד שלהי הרבע הרביעי אז ההורנטס נטלו את היתרון ומשם לא הסתכלו אחורנית.

ציון סיים עם 26 כשהוא מוסיף 8 ריבאונדים ב-34 דקות, הארט הוסיף 19 מהספסל ורדיק 17, שניהם בערב קליעה נהדר בעוד אינגרם סיים עם 17 ולונזו בול היה איום ונורא עם 1 מ-7 משלוש ועולה שאלה לגבי שיקול הדעת של הקבוצה הזאת שמאפשרת לו לזרוק 7 בעוד הארט זורק 5 וקולע 4 מ-5.

בצד השני הייוורד עם 26 הוביל את הקמבאק, גרהאם סיים עם 17 ורוזייר בערב חלש עם 15. ברידגס היה מצוין מהספסל עם 20 ובול קלע 12 והוסיף 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים לכמעט טריפל דאבל.

ממפיס גריזליס 115 (6-3) – ברוקלין נטס 110 (5-5):

הפתעה גדולה בממפיס שללא ג'ה מוראנט הפגינה יכולת קבוצתית נהדרת, התגברה על איבוד פיגור של 20 ברבע השני אחרי שקלעה 40 ברבע הראשון ועם סיומת נהדרת משיגה כאן את הנצחון על אחת המועמדות לאליפות.

4:36 לסיום הרביעי ברוקלין עוד הובילה אבל אז נתקעה לחלוטין התקפית, וסלים של טיוס ג'ונס וברנדון קלארק העלו את ממפיס ליתרון, עוד סל של ברוקס ושלשה של מלטון כבר סגרו עניין.

כריס לוורט התפוצץ עם 43 לברוקלין ששיחקה ללא דוראנט וקיירי, פרינס הוסיף 16, והאריס עלה מהספסל ל-13, אבל נאש רשאי להיות מאוכזב מהצוות המסייע שלו שמול ממפיס נטולת מוראנט לא הצליח להתעלות למעט לוורט כאמור.

בצד המנצח ברוקס הוביל את הגריזליס עם 24 וברנדון קלארק הוסיף 21.

יוסטון רוקטס 132 (4-3) – אורלנדו מג'יק 90 (3-6):

כריסטיאן ווד חזר לשורות הרוקס וקלע 22 והיה משמעותי מאוד גם בצד ההגנתי במשחק הכי טוב של הרוקטס העונה שהובילו למין הפתיחה בהפרד שהחל מאמצע הרבע הראשון רק הלך וגדל בדרך לגרבג' טיים הבלתי נמנע.

47% מהשלוש ו-56% מהשדה היו לרוקטס היום לעומת 27.6% משלוש ו-38% לאורלנדו שפשוט התפרקה כאן באופן מוחלט והייתה נחותה מהטקסנים בכל אספקט של המשחק.

ווצ'ביץ' סיים עם 22 ו-12 ריבאונדים אבל לבד הוא לא יכל. אנתוני הוסיף 15. בצד השני ווד כאמור בלט עם 22 ו-15 ריבאונדים, הארדן הוסיף 15 ובן מקלמור עלה מהספסל כדי לתרום 15 משלו. ג'ון וול היה שקט עם 14.

מילווקי באקס 118 (4-5) – יוטה ג'אז 131 (4-5):

25 שלשות ב-47% היו ליוטה הערב, שיא מועדון ואם דיברנו לפנ יהמשחק על הקליעה של השחקנים המשלימים הרי שבעוד אלה של יוטה הביאו אתזה בגדול מילווקי קלעה ב-31% וכך בצורה שבה היא משחקת יהיה לה קשה מאוד לנצח גם קבוצות איכותיות פחות מיוטה.

משחק מצוין של יאניס עם 35 ירד לטמיון כאשר כל פעם שהוא ירד לספסל, הג'אז הגדילו את הפער. מידלטון הוסיף 31 והולידיי קלע 17 בערב שבו הספסל של מילווקי הלך ל-0 מ-8 משלוש נקודות.

בצד השני מיטשל עם עוד ערב של סופרסטאר עם 32, קונלי היה מצוין עם 17 בוגדנוביץ' סיים עם 20 ואוניל שהופך להיות אחד מהקלעים המדויקים בליגה סיים עם 6 מ-8 לשלוש ל-18 נקודות ותרם גם 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

גולדן סטייט ווריורס 115 (4-5) – לוס אנג'לס קליפרס 105 (4-6):

המשחק הכי טוב של הערב מגיע אלינו מקליפורניה שם גולדן סטייט ווריורס גברה במשחק עם שינויים קיצוניים בדינמיקה על הקליפרס.

3:15 לסיום הרבע השלישי קוואי לנארד מדייק ב-2 מהקו ומעלה את הקליפרס ליתרון 22, אבל אז הקליפרס שבקו. בתוך 3 דקות שתי שלשות של קארי ועוד אסיסט ועוד ליי אפ הורידו את ההפרש ל-9. עוד 5 רצופות שלו הורידו את הקבוצות לרבע בהפרש 6 אבל כשכל המומנטום בצד אחד. המשחק הפך צמוד כאשר הקליפרס מנסים להישאר במשחק אבל שלשות של וויגינס וקארי העלו ליתרון דו ספרתי דקה וחצי לסיום ומשם הקליפרס כבר לא חזרו.

ג'ורג' סיים עם 25 ולאונרד עם 24, איבקה הוסיף 19 אבל מלבדם אף אחד בקליפרס לא ממש הצליח להיכנס למשחק וכשההתקפה של גולדן סטייט השתחררה הם לא יכלו לעמוד בקצב. קארי עם עוד משחק לפנתאון סיים עם 38 11 אסיסטים ו-9 מ-14 מחוץ לקשת. וויגינס הוסיף 16.

לוס אנג'לס לייקרס 117 (3-7) – שיקאגו בולס 115 (6-4):

איזה סיום נהדר למשחק בל.א שהיה צמוד לכל אורכו. הלייקרס הובילו ב-4 פחות מדקה לסיום אבל שלשה ענקית של טמפל הורידה לנקודה בלבד, לברון לקח שלשה שני מטר מאחורי קו השלוש והחטיא ולבולס הייתה הזדמנות לנצח את המשחק בהתקפה האחרונה אבל לווין לקח זריקת חצי מרחק בתנועה והחטיא, והבולס פספסו את הריבאונד שכבר היה בידיים שלהם, איחרו בלבצע עבירה, והפסידו את המשחק.

לווין היה נהדר עם 38 ב-14 מ-22 מהשדה, אבל כאמור החטיא את הזריקה שיכלה להכריע את המשחק. קארטר הוסיף 23 וקוב וייט הפעםעם משחק שקט יותר סיים עם 14. יאנג עלה מהספסל ותרם 15.

בלייקרס שהשיגו את הנצחון ללא דיוויס, ג'יימס קלע 28 ב-0 מ-5 מחוץ לקשת, שרודר והארל סיימו עם 17 כל אחד, בעוד מארק גאסול פתח בחמישיה וסיים עם 6 נקודות ו-4 ריבאונדים בלבד.

סקרמנטו קינגס 123 (5-4) – טורונטו רפטורס 144 (6-2):

סוף סוף קצת נחת לרפטורס בעונה מסויטת, עםתצוגה התקפית ענקית שסייע להם למחוק פיגור מוקדם לאחר שברבע הראשון ספגו 43 נקודות, אבל בקרב הקליעות הזה לקנדים היה יותר תחמושת, והם נטלו את היתרון ברבע השלישי וברבע הרביעי כבר ממש דרסו את הקינגס שקלעו רק 20 ברבע האחרון.

פוקס סיים עם 23 ב-25 דקות בלבד לקינגס, בארנס הוסיף 21 והוא ממשיך את העונה הטובה שלו, הליברטון עלה מהספסל וקלע 15, ובאגלי סיים עם 15 משלו.

בצד השני ון וליט הוביל את החבורה של ניק נארס עם 34 נקודות ב-5 מ-9 מחוץ לקשת. לניק פוואל היה 4 מ-5 מהטווח בדרך ל-22 נקודות וסיאקאם בערב שקט סיים עם 17 11 אסיסטים ו-9 ריבאונדים. בוצ'ר עלה מהספסל וקלע 23 והוסיף 10 ריבאונדים. דיוויס הוסיף 18.

לפוסט הזה יש 46 תגובות

  1. תודה רבה
    נקודות למחשבה:
    1.גייסון טייטום – האולסטאר הצעיר עם משחק מצויין , עשה סל מתי שרק רצה ונראה נהדר. טייטום ממשיך עם היכולת הנהדרת מהעונה שעברה ולאט לאט ממצב את עצמו כשחקן טופ 10 בליגה.
    2.בראדלי ביל – עוד משחק התקפי מצויין שלו עם 41 נקודות. ביל לא מצליח לעזור לוושינגטון לנצח למרות המספרים היפים מה שמעורר תהיות לגבי המשך העונה שלו בוושינגטון , יכול להיות שעם הקבוצה תמשיך להראות ככה הוא יבקש טרייד בקרוב.
    3. ההגנה של הויזארדס – וושינגטון הצליחה לשמור את הסלטיקס על 50 נקודות במחצית השניה , המספר הכי נמוך שהקבוצה סופגת במחצית השניה מתחילת העונה. הרבה בגלל מתיוס ו ואגנר שאולי ירוויחו דקות במשחקים הבאים בגלל ההגנה שלהם.
    4. דני אבדיה – משחק ראשון של אבדיה ב NBA עם אפס נקודות (0-3 מהשדה 0-2 לשלוש). אבדיה לא מקבל כדורים בכלל ועשה המון תנועה ללא כדור המשחק , היה חופשי מספר פעמיים אבל ביל וראסל לא ראו אותו. אבדיה הוביל כדור פעם אחת במהלך המשחק חדר ימינה וזה נגמר באסיסט נהדר לשלשה של ווסטברוק , מה שגורם להתהות האם כדי לאבדיה לעלות עם החמישיה השניה של המחליפים וכך להיות מעורב במשחק ההתקפה ולגעת קצת בכדור. אבדיה הוליך כדור מספר פעמיים מתחילת העונה ולרוב זה נגמר בסלים קלים לחבריו לקבוצה ככה שלעלות מהספסל ולקבל יותר קרדיט בהתקפה לא נשמע רעיון רע.
    אבדיה היום 0 נקודות 2 ריבאונדים אסיסט 1.

    יוטה פירקו את מילווקי
    נקודות למחשבה:
    1. ההגנה של מילווקי – מילווקי סופגת העונה 114 נקודות לעומת 108 בעונה שעברה. יש ירידה ביכולת של ברוק לופז להגן על הצבע וההגנה של ווסלי מתיוז' חסרה. מילווקי לא שומרת טוב העונה ונראה בהמשך האם פתיחת העונה המוקדמת פגעה בה או שבלדסו ומתיוז' היו יותר מידי חשובים להגנת מילווקי.

    2.מייק קונלי – קונלי הגיע עונה שעברה ליוטה בתור החלק החסר בפאזל אך אכזב והציג יכולת חלשה במהלך העונה. בבועה הוא השתפר ונראה יותר מחובר אך זה לא הספיק ליוטה והיא הודחה בסיבוב הראשון בפלייאוף. קונלי בעונה שעברה עמד על 14 נקודות ו4 אסיסטים , העונה הוא עומד על 17 נקודות ו7 אסיסטים ובעיקר נראה הרבה יותר מחובר להתקפה ומפעיל את השחקנים כמו שהיה אמור לעשות בעונה הקודמת. אולי הפעם הוא זה שיקח את יוטה עוד סיבוב בפלייאוף.
    בנתיים לא סופרים את יוטה אבל לדעתי עם בוגי וקונלי בכושר טוב זו קבוצה מסוכנת

    לגבי יוסטון אורלנדו
    נקודות למחשבה:
    1.כריסטיאן ווד – ווד היה הימור בקיץ מצד אחד הציג יכולת נהדר לקראת סוף העונה בדטריוט , מצד שני זה היה בסוף העונה , לאחר המון טריידים של הקבוצה שהעבירה את רוב השחקנים המשמעותיים שלה באותה עונה ומישהו היה חייב לקלוע כמה נקודות. יוסטון הימרה עליו בקיץ ונתנה לו חוזה של 41 מליון ל3 עונות ובנתיים הוא מחזיר לה בענק. ווד מתחילת העונה עומד על 23 נקודות 11 ריבאונדים ו2 חסימות. הימור מוצלח של יוסטון.
    2. בחירת הזריקות של אורלנדו – אורלנדו זורקת המון מהמייד ריינג'. היום היא קלעה באחוזים מזעזעים (34 אחוז מהשדה ) וכדי להתמודד על פלייאוף תיהיה חייבת לשפר את בחירת הזריקות שלה. בימים שאורלנדו לא מצליחים לקלוע באחוזים גבוהים מהמייד ריינג' משחק ההתקפה שלהם נתקע. הם צריכים לזרוק יותר מהשלוש וללכת יותר לקו העונשין.

    1. מסכים בנוגע ליוטה. חושב, שבמשחקים האחרונים מאוד מעודד לראות את אוניל. אוניל נמצא בחמישייה על תקן הסטופר ההגנתי אבל, עם הקריירה הקודמת באירופה ועם האחוזים מתי שכן זרק, לא היה ברור למה הוא חור בהתקפה. אם המגמה החדשה, שהוא מתחיל לתרום בשני הצדדים תימשך, זה יהיה חיזוק מאוד משמעותי ליוטה.

  2. תודה דור.
    .
    סטף נראה לא רע יחסית לסוס מת.
    .
    הליבורטון. 11 קבוצות צריכות לדפוק את הראש אחרי כל משחק של הקינגס. הוא עושה דברים כל כך נכון ומדויק. אז מה אם הזריקה שלו מוזרה

    1. הליברטון זה שיחוק ולצערי כל עוד וולטון מאמן לקינגס יהיה קשה להתחרות על הפליאוף.
      הצימצום של הרפטורס ואחר ההובלה קרו קודם כל מחדירות של סיאקם ובושיי ואחר כך בהתלהטות של ואן וליט
      יש לך שחקן על הספסל שכל פעם שעולה הוא טוב ובלוקים וריבאונד הגנה ומיטריה אווירית, אורך ואגריסיביות זה בדיוק התחום שלו ואתה מייבש אותו 48 דקות, או קיי הוא לא חכם גדול , אבל אותו אתה צריך, וויטסייד. אז אתה מייבש אותו כי הגעת עם תוכנית מהבית.
      הקינגס יצטרכו לחכות לדראפט של שנה הבאה ולמאמן יותר טוב מוולטון(מסיים חוזה)כדי להמריא עד אז זה חימום מנועים בלבד לצערי.

      1. ראיתי רק כמה דקות של הקינגס היום. אבל נראה לי שאתה נותן יותר מדי קרדיט לוויטסייד. לא חושב שהוא זה שיעשה את ההבדל, גם הגנתית.

        1. בקדם העונה הוא שחק הרבה והוא נתן בדיוק את מה שחסר לקינגס, גודל ואגרסיביות.
          באגלי הולמס וביליצה זה קו קדמי אתלטי למחצה מחד ורך מאידך, הפורוורדים של טורנטו קירקסו אותם זה לא היה כוחות.

  3. דריימונד גרין בעל ההשפעה העצומה על הקבוצה גרם לסטף לשים 38 נק ו11 אס בגלל העידוד הנהדר השרירים ומחיאות הכפיים מהספסל. עכשיו שאין קהל במשחקים השחקנים חייבים דרייב מהעידוד ודריי תורם בזה המון לקבוצה. מאז שהוא הצטרף הלוחמים משחקים היטב השחקנים ככ אוהבים את העידוד שלו שהם בזון (חוץ מקלי אוברה שצריך מעודדת אחרת ויש לו כנראה טעם אחר במעודדות אולי יביאו את מיילס לאונרד? )
    בחלק הלא חשוב של המשחק שזה הכדורסל הוא נתן מספרים מפלצתיים של 4 3 3 כמעט מספרי אבדיה.
    טופ 52. עונה הבאה יש לו סיכוי להיכנס לטופ 40 בקצב הנפלא הזה.

    1. שמעון אתה טיפה מגזים.
      נכון שדריימונד גרין כמעט ולא זורק, אבל כל התקפה עוברת דרכו, ממש מכוון את התעבורה. עובדה שמאז שחזר גולדן סטייט נראים יותר טוב (וברור שסטף עלה מדרגה, שזה נהדר אגב).
      .
      הקליפרס קבוצה עצובה משהו, בצלמו של קוואי. בברלי הוא במקרה הטוב PG מחליף בליגה, בטח לא סטארטר.
      .
      אבדיה צריך לקוות שברוקס יוריד אותו לספסל, ככה יוכל לעלות עם איש סמית, ללא כל מיני ווסטברוקים ובילים, ואז באמת להתפוצץ עם 6 נקודות ב-2/5 מהשלוש (סתם נו, הוא צריך להוביל מתפרצות מדי פעם, תמיד זה נגמר באסיסט יפה. היום הוא אומר שלום לכדור, מלטף אותו שניה להיזכר איך זה מרגיש, וממהר לשחרר לראס למתפרצת כיאוטית).

      1. +1 לבלי שטויות (תרגום חופשי לאוויר).
        באמת שאין צורך שכל שחקני החמישיה ישימו את הכדור לסל. גרין היה על המגרש בקאמבק וגם אז הגיעו הנקודות שלו. הקבוצה רואה בו ערך, היא מנצחת איתו – זה לא מדנה כמה הוא שם תוך כדי. אנחנו לא מדברים על ילדים חסרי ניסיון בצוות האימון.
        *
        מקווה שאבדיה יוטרד בזול לאיזושהי קבוצה עם כוכבים שפחות נוטים להשתלט על המשחק (ולהפסיד כתוצאה מכך).

  4. תודה רבה דור, אחלה סיקור ללילה עתיר הפתעות ועוד כמעט הפתעה אצל הלייקרס.
    .
    מצד אחד, הקליפרס מסתמנים כקבוצה שאין משחק שהם לא מסוגלים להפסיד בו, מצד שני אני מתחיל לחשוב שהאופטימיות של רן הנרגן היא בעצם ריאליות. ימים יגידו.

    1. אל תזלזל בווריירס העונה. תחזור לפריוויו של ה-7 שאלות (לא זוכר מי כתב אותו לצערי). אם חלק מהדברים שאמורי םלעבוד יעבדו הם קבוצה סבירה ומעלה.
      *
      אני גם לא מבין את הבעיה של הקליפרס. זה כאילו שיש להם הכל על הנייר, נראה שהכל עובד בפועל, והם עדיין דורכים במקום…

  5. תודה על הסיקור.
    איזה ערב מעניין.
    הדראפט הזה היה סוג של חידה אבל נראה שהשלישיה הראשונה עונה על הציפיות וכך גם הליבורטון. לאמלו יהיה כוכב, מהמר שזה יגיע עם הרבה שטויות ורכילויות אבל הוא מרשים. אדוארדס מתגלה כסקורר מצוין (מינסוטה שיחקו אתמול).
    *
    ספציפית ווריירס:
    ויצמן הוא בין 10 החוסמים המובילים בליגה ונראה לי שהוא שיפר את הממוצע הערב. הוא ייצטרך להשתפר בריבאונד ולמצוא את ה"נישה" שלו בהתקפה. הוא לא זורק הרבה לשלוש אבל עושה את זה ב-40% פלוס מינוס. אולי שני המפגשים הרצופים עם איבקה ייפתחו אצלו את החד-קרנות. לא רואה אותו צומח בימינו בתור סנטר קלאסי…
    כולם ישנים על פסקל שקלע 12.
    הווריירס כנראה צריכים לעונה הבאה להשיג גארד גדול שיכול לרכז. קליי וסטף ייצטרכו קצת "לואד מנג'מנט" ודריימונד – נגיד ששמעון חצי טועה לגביו אבל זה אומר שהוא חצי צודק… אפשר בלי לאמלו כמו שזה בסדר גם בלי די-לו. יש מספיק מבחר אבל לדעתי זה השחקן הבא שצריך לחשוב עליו.
    *
    הקליפרס ומילווקי מדעדעים. מהמר שבמקרה של הקליפרס זה ימשיך להרגיש ככה, אף אחד לא יאמין הפעם שעונה פושרת היא רק סיפתח להצלחה גדולה בפלייאוף.
    *
    מתחיל להרגיש שג'ון וול היה פחות הBad Guy והאוברייטד בריב עם ביל… נקווה שדני יצליח לצמוח איתו ועם ראס וגם לברוח לקבוצה אחרת – כמה שיותר מהר.
    *
    מסכנים אורלנדו. הם פתחו את העונה ממש טוב ומרקל פולץ נראה גדול. אני מקווה בשבילם שההצלחה בפתיחה זה לא רק בזכותו והם יצליחו להתיישר.

      1. הוא מגן טוב בעיני בפוטנציה. הוא חוסם מצוין ומצליח לשמור גם על שחקנים קטנים ומהירים ממנו. אבל כן – הוא מאבד לא מעט כדורים, לא מרשים מידי בריבאונד (לדעתי) ועוד לא ברור איך הוא משתלב בהתקפה שמבוססת על גארדים… מה שכן, אני אופטימי לגביו. הוא גם יימצא את עצמו לפני אוברה.

    1. ג'ון
      רק רציתי להזכיר לך שגם לונזו פתח בסערה והיו לו טריפלים בתחילת הדרך. מציע לחכות עוד קצת לפני שנקבע שלמלו יהיה כוכב.

      1. אנשים שונים.
        יש גם אח אמצעי שלא הצליח לשחק דקה בNBA.
        לדעתי נראה מלאמלו מספרים משמעותית יותר גבוהים ובטוח יותר שואו. לדעתי גם יותר דרמות ופחות השתלבויות טובות בקבוצה…

          1. היו די הרבה ספקולציות על המשך היחסים… והשנתיים האחרונות לא משנות כי הרבה זמן שוול בכלל לא היה בעניינים.
            ובחייאת:
            התחלת מלא היה…
            עברת ללפני 4 שנים…
            אל תזיז את מוטות השער.

            1. מצטער שלא הבנת. הם דיברו על זה והבהירו שזה בולשיט. לא היה ריב.
              אתה צריך קישורים?
              אני יכול לספק?

      1. רק אומר, למדתי כאן באתר שכל שני שחקנים שנחשבים כוכבים נמצאים במלחמה מתמדת אחד בשני וזה סימולטנית הדבר הכי טבעי בעולם, הדבר הכי גרוע שיכול להיות והדבר הכי טוב לכולם.

        1. רציני? כל הלינקים שהבאת זה לעכשיו אחרי שהם לא שיחקו שנתיים ביחד.
          וחוצמזה – היה ברור שיש שם ריב. עד רגע לפני שוול דרש טרייד כל הדיבור היה על איך הם ייסתדרו ביחד כששניהם בריאים, אם הם שלחו אחד לשני גיפים מצחיקים בווטסאפ וצייצו אחד לשני בטוויטר לא קשור לויכוחים המאוד ברורים שהיו להם ביחסים המקצועיים.

          1. אני מבין שלא הקשבת לכלום ממה שהם בעצמם אמרו ולא קראת כלום ממה שהם בעצמם אמרו.
            העיקר שברור לך מה המציאות בלי לטרוח לבדוק אותה בשום צורה חוץ מלהתעקש שמה שאתה מאמין בו הוא נכון.

            1. קראתי את מה שכתוב בלינקים ששמת, אני גם מכיר את זה וזה הסתובב מרגע שהתחילו לחפש טרייד.
              כל הדיווחים עד לפרישה היו על ריבים וגם על מכות. הם אמרו בעצמם שהם לא מסתדרים האחד עם השני ולא אוהבים אחד את השני על המגרש. שנתיים הם לא משחקים ביחד, ג'ון וול עובר ופתאום הם חברים וזכרונות של איזה כיף היה לשחק יחדיו ובעצם כל מה שקרה סתם נופח. וואלה, זה כמו כל איחוד של פינק פלויד שפתאום ווטרס וגילמור BFF.
              *
              אני לא מבין למה אני נכנס איתך לזה בכלל – היה ברור שיש ביניהם מתח. אני תמיד חשבתי שזה היה יותר מהכיוון של וול שקינא (באופן פומבי) לגבי החוזה וכנראה עוד כמה דברים… מאיך שביל משתלט על הכדור אמרתי בחצי צחוק שנראה לי שהוא היה הבעיה היותר גדולה.
              אם זה היה מתח של סוללת 9V או של כסא חשמלי לא ממש מעניין כאן.

            2. אתה פשוט ממציא אבל לפחות אתה מודה שלא הקשבת להם מדברים

            3. לביל יש בלוג. הוא כתב על העניין עוד ב2017. זה ממש לא דיבורים חדשים שלהם. אבל היי, אם אתה כל כך צריך להאמין במעשיות בשביל לחוות את הnba אז תבלה

  6. תודה על הסיקור.
    כותב על מה שראיתי, לצערי פספסתי הלילה (עוד) הצגה של סטף. איזה כיף שהוא חזר (וגם קיידי). כבר במשחק במילווקי (השני) שנגמר בתבוסה כתבתי שקר מאמן מצויין ומראה זאת השנה, וסטף שחקן גדול. שמח בשבילם שהדברים מתחברים.
    .
    1. וושינגטון בצרות. ההגנה שלהם היא ברמה של קט סל, אשכרה ישבתי בארבע בבוקר וצחקתי. כל כניסה לצבע נגמרת בסל קליל. אין ריבאונד הגנה, שחקנים שומרים עם הידיים, ובעיקר לאף אחד שם אין מושג איך עוזרים בהגנה. אפילו השדרים של בוסטון היו בהלם. זה הכל על ברוקס והצוות שלו. לדידי זו עילה לפיטורים.
    2. אפרופו ברוקס. הגנתי עליו במשחקים הראשונים בעיקר כי אני שומר לו חסד נעורים, אבל ההרכבים שלו פשוט פוגעים בסיכויים. יש לו מחליפים רעבים ואתלטים שנותנים ריצות משחק אחרי משחק, והוא מייבש אותם. איש, לופז, ברטאנס, נטו, ואתמול גם ואגנר (שיש לו חורים בידיים!) ומת'יוס – נתנו דקות מעולות של האסל וקצב. למה לא לתת להם יותר מוקדם? למה לחכות עד שנכנסים לבור? למה להוריד אותם מוקדם מדי בסוף? נכון, ראס וביל זה הכרח (לא מורידים כוכבים בדקות הכרעה), אבל ואגנר נתן הרבה יותר מבראיינט ואיש חייב לקבל הרבה יותר דקות. ווסטברוק חזר מוקדם מדי.
    3. משחק שני רצוף שביל נעלם ברביעי. משחק שני שההרכבים בפתיחה ובחצי חופרים בור.
    4. זה מביא אותי באופן טבעי לדני אבדיה. הוא חייב – חייב! – לרדת לספסל. לטובתו, ובעיקר לטובת הקבוצה. משום מה יש איזו שהיא תפיסה בוושינגטון שדני שחקן חמישייה. לכן הוא גם פותח בחצי (חוץ מאשר בפילי). זו שטות גמורה. יש על הספסל חמישה שחקנים שעדיפים על דני – באתלטיות, במהירות, בכוח ובקליעה. לצערנו, דני כנראה כבר הבין שמקומו בחמישיה לא מבוסס בדיוק על היכולת שלו – אולי זה גימיק, אולי התעקשות מיותרת, אולי באמת אמונה של ברוקס בשחקן – והביטחון שלו צנח בהתאם. הוא זורק שלשות לא בשביל לקלוע ואתמול קיבל כדור מתחת לסל ובקושי הצליח לייצר זריקה. אם יבוא מהספסל, בעיקר אם יבוא כשיש הפרש לקבוצה השניה – זה ייתן לו הזדמנות לבנות בחזרה את הביטחון. הוא ייגע יותר בכדור ויוכל גם להעיז וליצור. לצדם של ראס וביל הוא פשוט מתפוגג – וזו לא אשמתם!
    .
    5. ברוקלין קבוצה מאוד עמוקה אבל ממש ממש לא חכמה. זה בולט בכל מהלך שלהם. האיש שלי לאברט נתן אתמול משחק גדול והרס את הסוף במו ידיו. שני איבודים ושתי זריקות רעות בדקות הסיום. בהגנה לא הצליחו לקחת שני ריבאונדים מכריעים פשוט כי לא הייתה שום סגירה. חוץ מזה – איזו מין הגנה זו לתת לעמוד ולתת לקלארק לזרוק לבד מהשלוש? נכון שקיירי וקיידי לא שיחקו, אבל להפסיד לגריזליז ללא מוראנט זה מוגזם. עד עכשיו נאש אכזב גדולה. מה שכן, כמו במקרים אחרים בעבר – יש מצב שהכוכבים הגדולים יצילו אותו.
    6. זה מוביל אותי לסיום הפואמה – עם הקביעה שאולי תיראה לכם מוקדמת: המזרח השנה חלש מאוד ביחס למערב! אני מדבר על הצמרות. אם נראה מהלייקרס הגנה דומה לאשתקד, אני לא רואה מי מצליח לאתגר אותם. הקבוצה היחידה עם סטאר פאואר להתמודד נגדם זו ברוקלין, אבל ההגנה שלהם חלשה והצוות המסייע (עדיין) לא יודע מה בדיוק מצפים ממנו. קבוצה נוספת זו מילווקי, אבל סגירה חכמה של יאניס (לברון כבר ידאג לזה) תגמור אותם. לגבי פילי – סימונס מאכזב ואמביד יתעייף (למרות שהוא שחקן גדול, חכם ובלתי עציר).
    באשר לקליפרס – אם הם יתחברו, יעיפו את בברלי מההרכב וימצאו את ההירארכיה שלהם – הם יכולים לעמוד מול הלייקרס יותר טוב מכל אחד אחר. מולם יש לברוקלין ולמילווקי יותר סיכויים.
    בלי קשר אני צופה התרוממות של דאלאס, פורטלנד (ככה ככה) ואולי דנבר.
    .
    בפאריז סאן ז'רמן ננוחם

    1. תודה, מסכים איתך על הרוב,
      בוושינגטון, כל מילה
      וגם חולשת המזרח ביחס למערב
      ברוקלין זה מוקדם, שנה הבאה יהיו עוד יותר טובים
      לייקרס צריכים להגיע בריאים לפלייאוף ואז יש להם סיכוי טוב, אבל הכל יכול לקרות

  7. תודה,
    הלייקרס עדיין בהילוך שני, אבל נראים קבוצה שמחה שהשחקנים בה נהנים
    גולדן חוזרים לעניינים, כיף לראות
    בוסטון עם ספסל הרבה יותר טוב השנה בזכות בחירות וצמיחה אורגנית וטריידים
    דני בסיטואציה לא נוחה, אולי עדיף חמישיה שניה? או שתהיה שם החלפת מאמן או טרייד בחודשים הקרובים
    פניקס שמטו משחק, אבל הם יופי של קבוצה
    סקרמנטו יצליחו יותר, כמו שזיו אומר, אם יחליפו מאמן

כתיבת תגובה

סגירת תפריט