קליפרס-ווריורס, באקס-ג'אז, דני נגד בוסטון וגם הסאנס, הלייקרס, הפליקנס והנטס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

קליפרס-ווריורס, באקס-ג'אז, דני נגד בוסטון וגם הסאנס, הלייקרס, הפליקנס והנטס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 דטרויט פיסטונס (7-1) – פיניקס סאנס (2-6):

על המארחת: המארחת היא ככל הנראה קבוצת הכדורסל הגרועה ביותר בליגה כרגע.

על האורחת: עם הגנה נהדרת והמנהיגות של כריס פול, פיניקס היא המרענן הרשמי של העונה הזאת. אבל האם יש לה מספיק כלים התקפיים כדי להתמודד לאורך זמן עם אריות המערב, כאשר המאבק על עצם הכניסה לפלייאוף שלא נדבר על הפלייאוף עצמו צפוי להיות מרחץ דמים של ממש? דיאנדרה איטון הוא ריבאונדר ושחקן הגנה טוב, אבל בקלי קליעה משלוש כשהוא למעשה סוג של סנטר של פעם לא ברור עד כמה הוא יכול להשתלב בסכמה התקפית של קבוצת פלייאוף ב-2021. בוקר קולע בינתיים איום ונורא מחוץ לקשת ואם האחוזים האלה יימשכו זאת תהיה בעיה. לעומת זאת ברידג'ס וג'ונסון קולעים במעל 42% אבל האם הם יוכלו להמשיך לעשות זאת?

על המצ'אפ: פיניקס היא קבוצה הרבה יותר טובה מדטרויט. פיניקס ב-15

2:30 בוסטון סלטיקס (3-6) – וושינגטון וויזארדס (6-2):

על המארחת: אחרי פתיחת עונה לא יציבה כולל הפסד מדהים לדטרויט, בוסטון נראית כמתאוששת ויצאה ל-3 נצחונות רצופים מאחורי הצמד שהולך והופך להיות אחד המרשימים בליגה. טייטום את בראון. כאשר הם שווים 30 נקודות כל אחד בכל ערב נתון. אבל אם אתם קונים את הטענה שכדי לחזור לגמר המזרח לכל הפחות בוסטון צריכה עוד תורם משמעותי אחד אז היא עדיין לא מצאה אחד. אולי המועמד הטבעי ביותר הוא מרקוס סמארט אבל הוא בינתייים פושר עם 12 נקודות לערב. מעבר לשלישיה הזאת הכישרון ההתקפי בבוסטון דיי מוגבל ויהיה מעניין לראות אם הם יעשו מהלכים כדי לעבות את השורות בהמשך.

על האורחת: מה נגיד על וושינגטון? כדורסל שכואב בעיניים, בעיקר בדקות האחרונות. שחקנים שמשחקים בשביל הסטטיסטיקה ולא בשביל הניצחון, ובעוד דני אבדיה מקפיד לתת מהלך הגנתי אחד לפנתאון בכל משחק, בהתקפה זה עדיין לא זה, והוויזארדס נראים בדרכם הבטוחה לעוד בחירת לוטרי, וכשהם מחזיקים בשניים מהחוזים הפחות סחירים בליגה העתיד לא מבשר להם טובות.

על המצ'אפ: בוסטון קולעת עשר נקודות פחות וסופגת עשר נקודות פחות מוושינגטון, מאחר ובוסטון היא הקבוצה המוכשרת יותר צפו שהיא תצליח לכפות קצב מאוזן יותר, ולקחת את המשחק. הימור: בוסטון ב-10

2:30 ניו יורק ניקס (3-5) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (4-3):

על המארחת: הניקס מכוונים לניצחון רביעי ברציפות (!!!). מה שהיה נשמע לפני מספר חודשים כמדע בדיוני הופך לנגד עינינו הנהדהמות למציאות של ממש. ואלה לא סתם 3 נצחונות אלא נצחונות על קבוצות עם שאיפות פלייאוף – אינדיאנה, אטלנטה ויוטה. נראה שת'יבודו החזיר את מחוגי השעון אחורנית לתקופת פט ריילי, והשתיל בניקס מנטליות הגנתית קשוחה, כישרון התקפי אין שם ואי אפשר להחביא את זה, אבל מול ה-104.4 נקודות שהניקס קולעים, הם סופגים רק 104.5. ובמרכז של כל זה עומד רנדל, שחקן שאני אישית אהבתי מתחילת הקריירה, וסבור שיש לו את הכשרון להיות אולסטאר. האם זה יקרה? תלוי בהרבה דברים אבל אם הניקס יעשו פלייאוף העונה, הוא יהיה בדרך הנכונה.

על האורחת: אוקלהומה הייתה אמורה להיות הקבוצה הכי גרועה בליגה לאחר שהתפרקה כמעט מכל נכסיה, אבל עם גילג'ס אלכסנדר הנהדר (מאוד אוהב אותו) היא מחזיקה במאזן סביר עד כה ואף הצליחה להשיג מאזן 1-1 במשחקים הכפולים מול ניו אורלינס ואורלנדו, כאשר ניצחה במשחק השני לאחר שהפסידה בראשון, מה שמצביע על אופי וקשיחות של קבוצה שאומרת לא תנצחו אותי פעמיים ברציפות. באופן מעניין ואולי הולם את העונה נטולת הקהל הזאת, הת'אנדר מחזיקים במאזן 1-3 בחוץ בעוד בבית הם הפסידו את כל שלושת משחקיהם.

על המצ'אפ: הניקס יחסרו את נואל, טופין, ברקס וניקטיקלינה. הת'אנדר את ג'רום ואריזה. מדובר בשתי קבוצות חלשות למדי, יהיה מעניין לראות את המצ'אף בין שני הגבוהים המגוונים של שתי הקבוצות- רנדל והורפורד (גם אם זה לא יהיה מצ'אפ ישיר מבחינת שמירות). הימור: הת'אנדר ב-5

2:30 ניו אורלינס פליקנס (4-4) – שארלוט הורנטס (5-3):

על המארחת: בפלקינס יש משהו שמרגיש כמו אנרגיה שמחכה להתפוצץ אבל איכשהו זה עדיין לא קורה. יש להם את אינגרם, וויליאמסון בלדסו ואדאמס, לדעתי רביעיה שבהבשלה מלאה יכולה להיות שווה חצי גמר מערב לפחות. תוסיפו על זה את לונזו בול שמצליח לתרום העונה פחות או יותר בצורה שווה למה שהוא מקלקל (3 איבודים לערב), ואת אלכסנדר-ווקר, ג'וש הארט וג'יי ג'יי רדיק מהספסל ותקבלו דיי הרבה כישרון, ועם זאת עדיין לא ברור האם העונה הזאת של הפליקנס הולכת לכיוון של פריצה לפלייאוף או לכיוון של עוד סיום מתסכל בבית. נקודה ששווה לשים לב אליה בפלקינס שאחרי ההתלהבות מהקליעה משלוש של ציון במעט שהוא שיחק בעונה שעברה, העונה לא רק שהוא לא קולע הוא גם לא זורק. 0.3 נסיונות למשחק יש לו עד כה ויהיה מעניין לראות האם הכיוון הוא לשחק איתו יותר קרוב לסל או שזה רק שלב בהתפתחות של המפלצת הזאת שרק פציעות יכולות לעצור.

על האורחת: שארלוט פתחה את העונה טוב מהצפוי וגם הצליחה לצאת מבור של 3 שלושה הפסדים רצופים עם יצחון על אטלנטה. זה היה משחק שיא של גורדון היוורד ומזרח המאוד פתוח, אם הוא ימשיך עם תצוגות כאלה, ויצליח גם לשתף את רוזייר וגרהאם אז אולי החוזה המופרך שלו שהיה לבדיחה של הליגה בקיץ, יראה איכשהו סביר.

על המצ'אפ: בפינת הפיקנטריה, יש לנו מפגש ראשון בין האחים בול בליגה. טיפה יותר ברצינות, השאלה שתישאל היא איך ההורנטס יכולים להגביל את ציון. הימור: ניו אורלינס ב-14

3:00 ממפיס גריזליס (6-2) – ברוקלין נטס (4-5):

על המארחת: הפציעה של מוראנט הכתה בממפיס קשה, ואני לא ממש רואה אותם יוצאים מהבור שהם נכנסו אליו בפתיחת העונה הזאת. עם כל הכבוד לדילון ברוקס, קייל אנדרסון וולנצ'יונס ממפיס היא קבוצה לא טובה בלי הסופרסטאר שלה והיא בנויה ישירות אליו כך שכל עוד הוא פצוע לא הייתי מצפה מהם להרבה.

על האורחת: גם ברוקלין ספגה פציעה משמעותית כשספנסר דינווידי סיים את העונה, אבל כל עוד קיירי ודוראנט בריאים הם אמורים להיות בסדר. אחרי שני הפסדים רצופים הנטס התאוששו עם נצחון גדול על יוטר דווקא ללא דוראנט וסימן השאלה שמרחף מעל הקבוצה ממשיך להיות כיצד שני הכוכבים שלה יצליחו לשתף פעולה לאורך זמן.

על המצ'אפ: כאמור, בלי מוראנט, לממפיס לא אמורים להיות כלים התקפיים כדי לאתגר את החבורה המאוד אתלטית של הנטס. הימור: ברוקלין ב-20

3:00 יוסטון רוקטס (4-2) – אורלנדו מג'יק (2-6):

על המארחת: סבוטז'? עייפות חומר? איך שלא יהיה על אף יכולת טובה של וול והארדן כל אחד בנפרד, יוסטון במאזן נורא ואם שני הנצחונות על סקרמנטו הפיחו תקווה בטקסנים, שני ההפסדים שבאו בעקבותיהם מהווים סימן משמעותי לדאגה. הארדן אגב היה מחריד במשחק השני אבל כשמסתכלים טיפה יותר רחב לרוקטס יש בעיה עם הסגל המסייע, כששחקן כמו נוואבה פותח בחמישיה (דווקא משחק לא רע מול אינדיאנה), קאזינס שבבירור לא יכול לסחוב משחק שלם, ורק פי ג'יי טאקר ואריק גורדון מצליחים להרים תרומה מהספסל אז בבירור הקבוצה בבעיה. אפילו מי שעורר אופטימיות – ווד – נפצע.

על האורחת: יחד עם פיניקס אורלנדו היא ההפתעה הנעימה של העונה ואולי אנחנו לא צריכים להיות מופתעים. הם עשו פלייאוף בעונה שעברה, ווץ', רוס, פורנייה, גורדון ופאלץ הם כולם שחקני NBA טובים שיכולים לתרום בכל ערב ואין סיבה לחשוב שהם יהיו טובים פחות מהעונה שעברה. עם זאת צריך לזכור שני דברים – פתיחת העונה שלהם הייתה קלה יחסית מבחינת מצ'אפים, ופולץ נפצע וגמר את העונה, כך שהעניים עלולים להתקדר במהרה בפלורידה.

על המצ'אפ: הפציעה של פולץ צפויה להכות חזק במג'יק, והרוקטס אחרי שני הפסדים רצופים ירצו מאוד להימנע משלישי. אני הולך עם המארחת. הימור: יוסטון ב-12

3:00 מילווקי באקס (3-5) – יוטה ג'אז (4-4):

על המארחת: אחרי פתיחת עונה פושרת משחקים נגד שיקאו ודטרויט זה בדיוק מה שהרופא רשם לבאקס שרושמים שלושה נצחונות רצופים מול היריבות החלשות כשבכל אחת מהן קלעה 125 או יותר. אבל הפעם הם פוגשים קבוצה טובה בהרבה, וההתקפה שלהם תעמוד למבחן. אם תשאלו אותי השאלה המעניינת לגבי מילווקי, כתמיד, היא שאלת יכולת הקליעה של השחקנים המשלימים וזה אמור להיות המפתח הערב, במיוחד מול קבוצה שסוגרת את הצבע באגרסיביות כמו יוטה.

על האורחת: כתבתי את זה גם בשבוע שעבר ואני כותב שוב, יוטה בבעיה. מיטשל שחקן ענק וגובר הוא מטריה הגנתית של איש אחד. אבל הג'אז תלויים יותר מדי בקונלי והוא לא מספיק יציב. ראו את המשחקים האחרונים מול הנטס והניקס כאשר הוא נתקע על 8 ו-9 נקודות למשחק. גם בוגדנוביץ' נקלע לערבי קליעה איומים באחרונה, ולג'אז אין גיבוי מעבר להם, על אף משחק נקודתי טוב של אינגלס שפשוט מסרב להיגמר (4 מ-9 משלוש מול הניקס).

על המצ'אפ: למילווקי יש הרבה יותר כח אש, אבל אם נניח שיאניס ומיטשל יבטלו אחד את השני (תנאי הכרחי עבור יוטה) אז המשחק יוכרע דרך הקליעה בחוץ של השחקנים האחרים. נקודה טקטית מעניינת תהיה הדגש על השחקן המוביל לעומת המשלימים. הימור: מילווקי ב-12

5:00 גולדן סטייט ווריורס (4-4) – לוס אנג'לס קליפרס (3-6):

על המארחת: קרי תפס ערב נוראי במפגש הראשון בין השתיים מה שהוביל לנצחון של הקליפרס מה שאומר שהלילה אפשר לצפות להצגה מהפנומן שסובל מחוסר יציבות השנה. מעבר אליו, ואני אומר את זה בצער, אין שם הרבה. כן פאושל הוא סיפור טוב והוא מצליח להיות יעיל לפרקין. וייסמן נראה כמו כשרון טוב בצבע שמתאים לעידן שבו הוא משחק, גרין הוא עדיין שחקן הגנתי איכותי. אבל אני חושב שוויגינס ואוברה כבר לא יהיו שחקנים שיוכלו לתרום לווריורס בצורה משמעותית והפציעה של קליי הפכה את העונה הזאת לעוד עונת המתנה, כאשר בינתיים החלון של קרי הולך ונסגר וחבל.

על האורחת: הקליפרס נראים כמשייטים בהילוך שני עד הפלייאוף, מנצחים מספיק, מפסידים פה ושם, מנסים הרכבים שונים, מנסים להבין מה בדיוק הם יכולים לקבל מלוק קנארד ורג'י ג'קסון ומתקדמים הלאה. בסופו של דבר הקבוצה הזאת תקום או תיפול על המנטליות של הצמד קוואי-ג'ורג', כאשר ההפסדים המכריעים שלהם בעונה שעברה נבעו מהקריסה של אלה.

על המצ'אפ: להוציא התפוצצות של קארי, בכל תרחיש אחר זה צריך להיות של הקליפרס ולכן צפוי שקבוצת ההגנה המצוינת (פוטנציאלית) הזאת תתמקד בו.

5:00 לוס אנג'לס לייקרס (3-6) – שיקאגו בולס (5-4):

על המארחת: הלייקרס מגיעים בבאק טו באק אחרי הפסד מאכזב לספרס, ומה טוב יותר מאשר משחק מול יריבה חלשה מהמזרח בדמות הבולס. הלייקרס כמו הקליפרס משייטים בעונה הסדירה, ולאחר ההפסד לספרס הם עם אותו מאזן של היריבה העירונית. ערב קליעה נורא של שרודר, קוזמה, ומתיוס' עלה להם במשחק מול הספרס, צפו שהלילה לברון שהיה מגה יעיל אבל זרק רק 15 פעמים מול הספרס יקח על עצמו יותר כדי למנוע הפסד שני ברציפות.

על האורחת: הבולס עשו שבוע טוב עם נצחונות על דאלאס ופורטלנד לפני שהפסידו לסקרמנטו. מדובר בקבוצת הגנה איומה, אבל גם כזאת שיש לה את היכולת להתלהט בהתקפה מדי פעם ואם קובי וייט יכול להראות את מה שהראה מול הקינגס עם 36 נקודות לצד 32 של לווין הרי שהבולס יכולים לעשות מאזן טוב יותר מאשר בעונה שעברה גם אם לא באמת לאיים על מקום בפלייאוף.

על המצ'אפ: קארטר ג'וניור יקבל אתגר גדול בצבע בדמות דיוויס, עם לקחת את הסיכון של לצאת לברון הייטר, דיוויס הוא האיש החשוב ביותר של הלייקרס, בוודאי בעונה הסדירה והיכולת להגביל אותו היא ההבדל בין משחק צמוד לתבוסה. הימור: הלייקרס ב-20

5:00 סקרמנטו קינגס (4-4) – טורונטו רפטורס (6-1):

על המארחת: הקינגס עצרו רצף של 3 הפסדים רצופים כדי לשמור על מאזן 4-4 בנצחון על שיקאגו. מי שנותן עונה שלפחות מבחינתי היא דיי מפתיעה הוא האריסון בארנס עם 17 נקודות לערב ויחד עם פוקס והילד הם יוצרים קו אחורי ממש לא רע בסקרמנטו, בעוד באגלי בינתיים לא ממש עומד בציפיות המוקדמות של בחירתו הגבוהה בדראפט.

על האורחת: וואו מישהו מהצופים רוצה לכתו מה לעזזאל קורה עם הרפטורס? שלושה הפסדים רצופים ורק ניצחון אחד בלי שהסגל שלהם השתנה בצורה מהותית לפחות אותי מפתיעים מאוד. אז סיאקאם פתח את העונה גרוע מאוד אבל הוא התאושש לאחרונה, ולקבוצה יש בעיה בסנטר כשביינס הוא פשוט לא פתרון טוב מספיק בוודאי בהשוואה לאיבקה אבל הקריסה של קבוצה שעדיין מחזיקה בואן וליט, לאורי, אנונובי וסיאקאם היא מפתיעה ואמרוה לפחות במידת מה להתיישר.

על המצ'אפ: לטורונטו יש דיי הרבה זרועות זריזות לזרוק על הגארדים של סקרמנטו ומשהו בסטטיסטיקה של שתי הקבוצות אמור להתיישר, אני אהמר שזה יקרה הלילה. הימור: טורונטו ב-8

לפוסט הזה יש 174 תגובות

  1. תודה דור
    אני אדבר על שני משחקים.
    ניקס-אוקייסי משחק מעניין אני דווקא בצד של דובי והניקס. להביא את טיבס זה בינגו, אני מניח שהביא מיטה קינגסייז לחדרו ב MSG וזו אחת הסיבות שהניקס כל כך טובים ביחס לשנה שעברה. שחקנים רואים מאמן שנמצא שם בשבילם כל הזמן במקום וזה נותן להם מוטיבציה גבוהה. הוא השינוי האמיתי שחל בקבוצה הזו. הוא הביא את הדיפנס למרכז התמונה. לא שהניקס יעשו חייל פתאום בפליאוף אבל יש סוף סוף תקווה שם שמשהו משתנה. רנדל זה לדעתי הברקה של טום והוא באמת הופך אותו למיני אולסטאר. רק שלא יפצע שם אף אחד שלא ישברו לו את הלב.
    סלטיקס-דני אני אתחיל דווקא בלשבח את סטיבוט על השילוב המעולה של פריצ'ארד הפיתון הרוקי. רואים טוב טוב כמה הילד הזה חיוני ואיזה מזל שקמבצהריים עדיין ישן עם ז'אקט וגינס קרועים….
    נחש הפיתון הזה כבר נתן משחק של כ 20 נקודות, הוא אקטיבי ושומר טוב ועושה עבודה מצוינת בשני הצדדים. בראד משחרר לו חוט ונותן לו חופש וזה טוב. אולי הגיע הזמן שיפתח לפעמים במקום סמארט? סמארט יכול להנהיג מצוין את החמישייה השניה.
    ואי אפשר טוב בלי רע. זה לא סוד שהדואו של בוסטון עושה חייל השנה וכפי שבלוך פינת רמברנט (תל אביב) מציין, אבל כשלוקחים את השחקן הכי חם, מורידים אותו בשיא השוונג ובשיא הזון להרבה דקות בחוץ ואחר כך נזכרים להחזירו אחרי שכל היתרון בורח זו שטות ועקשנות.
    במשחק 42 הנקודות של בראון הסטיבוט הוציא את בראון שהיה בזון מטורף ואחרי כמה דקות בראון הזכיר לו שהוא קיים, ניגש אליו וביקש(?) שיחזיר אותו בשביל הזדמנות שיוכל לשבור את הרקורד האישי (ראיתי באיזה אתר שהעלו טוויט של בראון), הבוט נענה וכך בראון הצליח לעלות עוד רמה. גיילן הוא מנהיג, כולנו יודעים מהמחאה, גייסון, מצד שני, כנראה יותר כשרוני אבל פחות מנהיג ואחד שלא ממש נדחף. יכול היה גם הוא לשפר סטט אבל לא היה לו האומץ לגשת למאמן ולבקש שיכניסו למשחק. בסוף כשנכנס היה קר לגמרי ולא מדוייק. מאמן באמת טוב מתחשב בהרבה גורמים כולל מנוחה לסופרסטארים וזמן לשחקנים נוספים אבל לפעמים צריך לשחרר גם בשביל השחקן ושביעות רצונו, את זה מאמן טוב באמת יודע. טייטום, לא באופיו לגשת למאמן ולדרוש להיכנס, זה לא לברון או הארדן או בראון, את התיסכול הוא מוציא במקום אחר. אבל לא כדאי לסטיבנס שהסופרסטאר שלו יהיה מתוסכל.

    1. כרגיל אין לך מושג מה קורה גם כשזה קשור בקבוצה שלך. העיקר שזה תמיד אשמת המאמן ש"לא התבגר".
      בשיא של בראון – הוא בכלל לא ידע שהוא השווה את השיא שלו עד שהחברים על הספסל סיפרו לו. כשהוא ניגש לסטיבנס לבקש להיכנס לשבור את השיא סטיבנס "שחרר" כמו שאתה אומר ונתן לו להיכנס.
      במשחר מול טורונטו טייטום ירד לספסל באמצע השלישי למנוחה קצרה במשחק שהיה די גמור וחזר בדקרות האחרונות של הרבע. מה ש"קירר" אותו היו שתי עבירות שהורידו אותו לספסל עם 5 עד שסטיבנס נאלץ להחזיר אות בשתי הדקות האחרונות שהראפטורס צמצמו. טייטוםפ כל כך לא מנהיג שכמעט תמיד בקלאץ' הקבוצה הולכת אליו. אז בראש שלך הוא ביישן שמפחד לבקש להיכנס – שיהיה.
      אז אתה תמשיך להלל את תיבודו שלך גם כשהניקס יחזרו למרתף אפילו אם הוא ישחוק את השחקנים שלו עד דק ופתאום הם יתחילו להיפצע. העיקר אבל שהוא "מרגיש" אותם.

      1. הנה קיבלתי ממך תגובה.
        חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        ההבהרות שלך לגבי בראון לא שוללות בכלל את מה שאמרתי, בראון בעצמו הטוויט שביקש מסטיבנס שיכניס אותו….
        לגבי המנהיגות של טייטום, זה שיש לך קלאץ' לא אומר שאתה מנהיג.
        תיבודו הצליח כשיצר תלכיד הגנתי ונפל רק כשהגיע לקבוצות בהן לא היה לו את החומר ליצור הגנה, רק התקפה.
        אני אוהב את טיבס בגלל מוסר העבודה שלו. לדעתי, בלעדיו דוק לא היה עכשיו מאמן אף קבוצה באן בי איי.
        שחקנים נפצעים בכל מקום. הערב 4 שחקנים בסלטיקס בסימן שאלה.

        1. ויכוח מעניין, היחס בין מנהיגות לקלאץ'. אני קצת עם רזי כאן. לפני שנות דור כששיחקתי כדורסל 'תחרותי' (גילאי נוער) הכדור האחרון תמיד הלך לשחקן אחד על אחד הכי טוב שהיה לנו, ולאו דווקא למנהיגים. בכלל, ההחלטה לגבי מי לוקח את הכדור למהלך האחרון היא של המאמן, ככה שקשה להצביע על קשר בין זה ובין מנהיגות.
          לגבי מי המנהיג האמיתי של הסלטיקס בחדר ההלבשה, לא יודע, לא נכנסתי לחדר הזה בחיי (לפחות עד שהדוק יסדר לי אקרדיטציה). אם מאמינים למה שקוראים, אז אין ספק שבראון הוא הכתובת (וכנראה גם סמארט) אבל לך תדע, גם על קיירי אמרו שהוא מנהיג.

  2. תודה דור על הפריוויו
    לגבי ההימורים אני הולך על הניקס
    הורנטס
    גולדן
    והקינגס
    האקס פקטור במשחק של הקינגס הוא הרוקי
    ולדעתי איבקה וגאסול היו משמעותיים בעיקר בהגנה והרפטורס ירדו השנה

    1. כולנו ראינו או עקבנו (עקבנו במקרה הטוב) אחרי הצהוב השנוא (מהיותו צהוב). אנחנו יודעים שהוא לא לוקה או אפילו, עם יד על הלב גם לא 70% לוקה.
      ועדיין,
      מהרגע שנבחר יש המון עניין ופתאום כולם בישראל יותר מכירים את ביל ואת שאר הרוסטר של וושינגטון, קבוצה שלא עניינה אף אחד.

      הלוואי שיצליח, צריך לפרגן. אני שוב נהנה לקום כל בוקר ולהיכנס לespn לראות מה היה כמו עם כספי.

      הייטרס ביי

  3. פינת ג"ס: חשבתי להמתין עוד 3 משחקים אבל יש כמה נקודות שאפשר לציג בר עכשו.
    .
    שרק נשאר בריאים. אין יותר מרווח פציעות בעמדות 3,4,5 וקרי. כן , איך שהוא, זו הרגל של בוורלי שהיתה תחת הרגל של קרי. בוורלי מיהר למשוך את הרגל שלו והקרסול של קרי התעקם עוד יותר. בכוונה, במודע? לא חושב. אבל איך זה תמיד בוורלי?
    .
    וייסמן הוא גנבה אמיתית.
    .
    פסקל לא השתפר בכלום בשנה וחצי האחרונות אבל הפציעה של כריס מיקמה אותו במקום האחד שמתאים לו. סנטר בהרכב השני שמשחק מול סנטרים מחליפים. כמעט ואין אחד מהם בליגה שיכול להתחרות במהירות שלו. יש לו מספיק כח לדחוף אותם בהגנה. הקליעה שלו חזרה למה שהיתה, עם הקפיצה המצחיקה, אבל הוא פוגע בצורה סבירה מהמיד-ראנג. מידי פעם משחיל שלשה. עוד יתחילו לדבר עליו כעל מועמד לשחקן שישי. לא צריך להגזים אבל מעבר לציפיותי ממנו.
    .
    לוני – מאכזב. יש לי מועמד לעסקת חילופין. לא מגלה מי.
    .
    וונאמיקר – מישהו רוצה אותו?
    .
    קרי ילך העונה עמוק ככל שהשופטים ישרקו עברות עליו. נגד פורטלנד שרקו. נגד קליפרס לא. זה לא בהכרח שהשיפוט מוטה אלא שכאשר השופטים מאפשרים משחק מאד פיזי, בשני הצדדים, בד"כ ג"ס יוצאת נפסדת.

  4. פריוויו טוב לערב לא רע בכלל. סיכוי טוב שבסוף הערב הזה פניקס תהיה עם 2-7 ואטלנטה עם 4-4, הסאנס עם לוח משחקים יותר קשה (ההוקס פגשו קבוצת פלייאוף רק פעמיים+משחק אחד נגד ממפיס, פניקס ב-5 מ-8 המשחקים הקודמים שלהם פגשו קבוצת פלייאוף)

  5. אחלה פריוויו דור, לילה חביב ביותר.
    שאלה קטנה – כשכתבת על שני החוזים הלא סחירים של הוויזרדס התכוונת לראס וברטאנס נכון? כי את החוזה של ברדלי ביל חצי ליגה מקבוצות הליגה היו מוכנות לקבל.
    נקודה מעניינת ואולי זמנית – כמעט כל הקבוצות שהיו אמורות להיות בתחתית הליגה נראות טוב מהצפוי – ניקס, קאבס, תאנדר, בולס, ספרס, קינגס. רק הפיסטונס עונים על הציפיות…

  6. רזיאל אנחנו ראש בראש הערב! מי היה מאמין? לשמעון וברוך (שב״ר) הפסדתי לפני יומיים. נראה אם תשלימו עלי סוויפ 😎 תודה על הפריוויו 🤙

  7. המאבס יחסרו בשבוע הקרוב שלושה שחקנים שנשארו בדנבר, אחד נדבק בקורונה והשניים האחרים נחשפו אליו. לא פורסמו השמות

    1. כן מסכן פותח בחמישייה וקיבל משחקים של 25 דקות. פריצ׳ארד אומר תודה על 3 דקות בסוף הראשון. בכל קבוצה אחרת דני היה משחק 6 דקות.

  8. איזו הגנה ווש, וואו! ברוקס צריך לקבל איזה פרס. בקט סל מבינים יסודות הגנה יותר טוב. כל חדירה של בוסטון לצבע נגמרת בסל

      1. ואז סל ועכשיו אנד וואן. ביל נתן 7 נקודות בפחות מדקה. תגיד – טייטום עם נעליים ורודות – סופרים את זה? זה וושינגטון אתה יודע…

          1. כן כן, יש ריבוי צבעים בליגה, קצת מוציא את העוקץ, אבל היום זה באמת לא היום לבדוק את זה. אני בגילי מגיע לדאבל פיגרז נגד וושינגטון. הרבה זמן לא ראיתי הכנה כזאת. אפילו השדרים של בוסטון נבוכים

            1. מסתבר שה-NBA זה לא הספורטק בת"א/הרצליה

  9. למלו בול חייב להעלות מאסה הוא נראה כאילו הוא עומד להישבר כל שניה.
    מה שכן היום הוא נותן הרבה האסל יש ל4 ריבאונדים בהתקפה.

  10. נתון מדהים. כל הכבוד.

    Utah Jazz F Joe Ingles out vs. Milwaukee Bucks; games streak ends at 384
    2:39 AM IST
    Eric Woodyard
    ESPN
    Utah Jazz forward Joe Ingles' iron man streak ended in Milwaukee on Friday night after 384 consecutive regular-season games played.

    Ingles, who held the longest active streak in the NBA, missed the game because of right Achilles soreness. He hadn't missed a game since Dec. 16, 2015, against New Orleans. Including the postseason, Ingles had played in 418 straight games.

    Over the years, he played through a middle finger sprain and left ankle sprain, and even after learning that his son, Jacob, was diagnosed with autism.

    "I know he'd be playing if he could," Jazz coach Quin Snyder said ahead of Friday's tip-off. "There's been a lot of times that he's played through pain and probably an injury that he hasn't told us about at times. But, obviously, you miss a player in the short run like Joe, but he'll be back.

    "He's just gotta get healthy and we try to do what we can do to make up for not having him. But as much as anything, it makes you pause for a second and you reflect on what a streak of consecutive games like that means and what it says about Joe, his toughness, his commitment, what type of teammate he is. You pause and reflect for a second and you understand why you respect him like you do."

    With Ingles out, Cory Joseph of the Sacramento Kings is the NBA's active leader at 274 straight games. A.C. Green holds the NBA's all-time record at 1,192 straight games.

    Ingles, 33, is averaging 10.0 points, 4.0 rebounds and 3.4 assists this season for the Jazz. His streak was the longest by a Jazz player since John Stockton from 1997 to 2003, when he played 442 consecutive regular-season games.

    Sponsored LinksYou May Like
    לגו מיינקראפט – פילאגר 21159
    Sababakids il
    Farewell Last Year, Hello Extraordinary
    Atlantis The Palm
    by Taboola

  11. וואלה אפשר להגיד הרבה דברים על טיבודו אבל הניקס נראים כמו קבוצה וזה שוב מעלה את הנקודה שמאמן טוב יכול להפוך גורל של קבוצה. במיוחד אם אין כוכבים שחושבים שהם מעל הקבוצה.
    מעניין כמה זמן זה ימשך.

  12. ואללה טעיתי בענק לגבי בראון מתפתח לאולסטאר עצום לנגד עינינו, נהיה סקורר מחונן ביותר העונה, הוא עשה קפיצה ענקית.

    וושינגטון תהיה הרבה יותר טובה בלי ווסטברוק זה השחקן הכי חלש בליגה

            1. במקרה הזה שמונה משחקים לתוך עונה עבור מציאות שהייתה נכונה לפחות כבר שני שליש עונה קודמת

            2. עונה קודמת הוא לא היה ככה אפילו לא קרוב

            3. שנה שעברה היו בסלטיקס יותר שחקנים שצריך לתת להם להחזיק בכדור אז הוא לקח על עצמו פחות, ממש כמו שכשקמבה יחזור היוסג' שלו כנראה ירד.
              בכל מקרה דמיינת אז שהוא לא מסוגל ליצור לעצמו נקודות והוא בהחלט עשה זאת ממש כמו שהוא עושה כיום כאשר עינייך סוף סוף נפקחו.

        1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
          גדול
          יש ג"א, ג"ב וגעגע, סיפורם של שלושה אחים. וברוך הילדים גדלים אבל הכעס מהילדות נשאר בפנים.
          בניגוד לילדודס שמח שאתה מבין ומודה שטעית להם כנראה אין את הפריווילגיה הזו, רק כעס….

            1. בוקר טוב שליכטה

  13. Shadow לקחת את העצה שלי והשקעת בNIO? המנייה כבר קרוב ל60 דולר תגיע עד 70 דולר לפי המידע שלי, קניתי עשרות אלפי מניות שלה כשהייתה כשהייתה 41 דולר

            1. כן והערך של הדולאר יורד….
              בסוף ישתמשו במקום נייר טואלט

  14. האצ׳ימורה עכשיו עם הגנה על בראון שצריכה לזכות אותו בכרטיס טיסה הבייתה לוושינגטון והשעיה משני משחקים 🤦‍♂️ אפילו בקט סל זה לא מתקבל

  15. פשוט מציק בעין לראות את אייטון לא לוקח יותר על עצמו ולא נותן פצצה לגמד שלא מוסר לו יותר כדורים, אייטון חייב לקחת 15-18 זריקות בלילה,שאקיל היה תולה את נפוליאון על תקרת העולם מהתחתונים ומצליף בו בחציל אם לא היה מקבל כדורים. אייטון הסנטר הכי פיזי ואתלטי בליגה קולע באחוזים מדהימים ולא מקבל או דורש כדור כמו עגל

  16. אני במקומו מעמיד את כל מי שלא בוקר בשורה ומצליף בהם אייטון צריך להיות בולי הוא ילד טוב מדי,הוא צריך להגיד להם שאני הסטאר ופעם הבאה שלא תמסרו לי אני אדאג באופן אישי שתמצאו את עצמכם בגי ליג או במינסוטה

    1. במטוש תנוחם….
      הסלטיקס עם ניצחון רביעי אבל הדרך לניצחות רכבת הרים.
      ווש חזרו מהקבר עד 4.
      איפה התגובה?

    1. הדואו עם כמעט 60 משותפות.
      אחת הסיבות, אין קמבה.
      אולי כדאי להטריד עבור שני שחקנים טובים?
      נראה מה איינג מבשל שם

  17. במערב אני מנגב עם יוסטון ואוק, במזרח על הפנים. ברוקס צריך להעיף את דני ובראיינט מהחמישייה ולהכניס את ואגנר וברטאנס. כל משחק נכנסים לבור.

    1. דני מתחיל להבין למה הוא נכנס שם באן בי איי. האם יהיה פה שוב מקרה באנדר? האם אבדייה יחזור למכבי אבל וחפוי ראש?

  18. שיר הבוקר מוקדש לבוקר מהסאנס.
    גוביינא של דני סנדרסון הקטן
    טילפנתי לאמריקה לשמוע קצת אנגלית
    ענתה לי מנומסת אחת מרכזנית
    קולה המשגע את ליבי כבש
    אמרתי לה ב.. ב.. קול נרגש,

    גוביינא, גוביינא יקירתי
    אני לא אתן שאת תנתקי.
    אני כה מאוהב
    אל תרדי לי מהקו.

    גוביינא ‘ני יודע שאת עסוקה,
    יושבת שם בדואר אצבעות על החוגה.
    אך תני לי לדבר איתך כמה מילים,
    הוצאת אותי מהכלים.

    גוביינא, גוביינא יקירתי…

    גוביינא רק לראות אותך אני מוכן,
    אמשוך בחוט הטלפון, אביא אותך לכאן.
    את בחורה מושכת, יש לי הוכחות
    תמיד אצלך העמדות תפוסות.

    גוביינא, גוביינא יקירתי…

    ללא ירח מעל, שלכת או ספסל
    אני בא אלייך בחיוג ישיר.
    שנינו נפרום את חוט הטלפון,
    מכל הדיבורים אולי בסוף נכיר.

    יבוא היום גוביינא ועוד ניפגש,
    פנמה או קנדה, ספרד או בחמש.
    אזמין אותך לחדר במלון פאר
    נרים הטלפון ונדבר.

    גוביינא, גוביינא יקירתי…

  19. קאריס לאברט סטאר איך אני אוהב אותו בשוט מבוזבז בברוקלין כמעט לבד לקח אותם שוב לניצחון ועוד בבאק טו באק

  20. אני לגמרי מבין את אלה שכועסים על היחס המיוחד שלברון מכבל מהשופטים, זה פשוט לא לעניין וזה לא פייר.
    הוא הולך ומתלונן כל הזמן אז יש לו פריווילגיה?

  21. ברוך לא השקעתי בNIO
    א. כי אני לא משקיע בבורסה לא כי אני נגד פשוט לא מרגיש שאני מספיק מבין בטח לא בשביל להיכנס עם כסף גדול.
    ב. אני מעדיף לדעת במה אני משקיע לפני שאני שם על זה כסף
    .
    מה הקטע של החברה הזו? חיקוי סיני של טסלה? זו יצרנית כלי רכב? פתרונות חשמליים? מגוון תחומי חדשנות?
    .
    בביט קויין השקעתי כי אני מאמין בטכנולוגיה וברעיון וכל עוד האמריקאים ממשיכים להדפיס כסף כמו משוגעים אני מאמין שהוא יעלה וכל שוק הקריפטו איתו. יש לי תחושה שהם לא למדו היסטוריה ולא מבינים מה מחכה בקצה(או שלא ממש איכפת למושכים בחוטים), בנתיים הם דוחים את הקץ כי אפשר לייצא את האינפלציה למדינות אחרות בעיקר בעלות ברית כמו ישראל אבל אם הם לא יעצרו בקרוב אפשר יהיה לנגב את התחת עם הדולר וכל האימפריה הזו תקרוס

    1. פחות או יותר זה חברה שהולכת להיות השנייה בגודלה, היא מוכרת בכמות יפה מאוד היא הוציאה דגם חדש עכשיו

  22. שיקאגו נראית לי לגמרי קבוצת פליאוף השנה, יצליחו להפתיע את הסלטיקס או את פילי. הם פשוט טובים.

  23. הטיימלורד נמצא חיובי לקורונה דווקא כשראינו רנסאנס מהכיוון שלו.
    יש דברים שמשתנים וווווווווווווווויש דברים שלא משתנים. מסכה?

  24. וולטון לא מבין עניין
    וויטסייד זה בדיוק השחקן שחסר לו מול סיאקם ובושיי הארוכים שעושים מה שהם רוצים
    אז הוא לא חכם גדול אבל הוא חוסם וארוך והקינגס נאכלים בצבע .
    להושיב אותו משחק שלם כי זה מה שהחלטת בבית זה טפשות!!!

  25. נראה לי שזו העונה שסטף מוכיח שהוא מסגול לקחת קבוצה על הגב. מה שהוא עושה שם השנה מרשים ביותר. ישתיק את המצקצקים.
    גם סטיב קר מוכיח לא מעט בנתיים

  26. דריימונד עם השפעתו העצומה 2 נק 2 ריב 1 אס עמוק ברבע ה4 ועושה שרירים מהספסל 😂😂😂
    הוא עוד מעט מנצח את מיירס לאונרד בעידוד מהספסל אין ספק שבגללו גולדן מנצחים לא רואים את המחיאות כפיים בסטט

  27. גולדן עושים במכנסיים בזמן שקרי על הספסל. אף אחד שם לא מסוגל לעשות סל רק מעצים את מה שהוא עושה עם הקבוצה הזו. אם זה היה לברון כבר היו מספרים לנו איך הוא לבד מוקף בנגרים עושה קסמים

  28. תם הטקס. סטף קרי חברים, מספיק לבלבל את המוח על זה שהוא לא סוחב קבוצה. נתן לקליפרס בראש עם חבורת מוגבלים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט