כבשו את הקפיטול
מתפרצים לבית הקפיטול. לקונגרס
קונגרסמנים מתחבאים. פרצו למשרד של פולוסי. מנסים להבריח את סגן הנשיא פנס.
קונגרסמנים וסגנים ועוזרים – מגינים על עצמם!
אנשי הקונגרס מחפשים מחסה. לראשונה אי פעם בארה"ב. הכל בגלל טראמפ. הוא לא אומר מילה.
קראו לצבא מוירג'יניה. מגיעים אלפים לפי פוקס ניוז. הנשיא – נשיא של LAW AND ORDER – ידע כנראה שזה יקרה כי הוא אמר לפני יומיים: "אל תשכחו לפתוח את הטיווי ביום רביעי. תהיה הצגה. יהיה מעניין!ניפצו את חלונות הקפיטול, ולקחו הרבה מבחירות האלטקורים הרשמיות. ניכנסו לאולם הקונגרס ומחפשים כל חומר שהם יכולים לקחת איתם ולשרוף, עטופים בגלימות "TRUMP"
כשהזהרתי מזה רק צחקו ולעגו עלי.
עכשיו, סוף-סוף, טראמפ שלח מסר, מסר שנותן יותר דלק לשפוטיו:
הוא אמר:
"שלום לכל תומכי. אני אוהב אתכם. אבל עכשיו לכו הביתה. הבחירות נשדדו מאיתנו. ניגנבו מאיתנו. נמשיך להיאבק על הצדק. אבל עתה לכו הביתה!"זהו?
כל האלפים שפרצו למדרגות הקפיטול ורבים מהם פרצו פנימה וחיסלו את הישיבה בה האלקטורים מציגים את בחירתם, ואז סגן הנשיא פנס מודיע על הנשיא הניבחר, הם הופיעו כולם בשמו של טראמפ. היתה קריאה חדשה לפני כמה דקות TO IMPEACH HIM. לך תדע.
בקיצור: זה היה ה-ASSAULT הבלתי יאומן ביותר על הדמוקרטיה האמריקאית.
דעתי: מה ראינו עכשיו? שתי אפשרויות:
ראינו את הסוף של הדמוקרטיה האמריקאית, ואם זה יקרה כל הדמוקרטיות בעולם תיפולנה אחת אחרי השנייה? הם הראו היום שכמה כנופיות יכולות להכריע בחירות של 340 מיליון.
או – אני מקווה שראינו התחלה חדשה. ראינו את הסוף של נשיא שתלטן, אכזר, מיליטריסטי, סדיסט, ואולי מטורף. טראמפ היווה אזהרה. לא יתנו לזה לקרות יותר.
etayle
6 ינו 2021 23:13:41צודק לגמרי דוק! מודה על טעותי, לא האמנתי שהם כאלה מושפעים. צריך להדליק נורות אזהרה גם לעם היושב בציון.
שייקה
7 ינו 2021 15:40:51חיים ומוות ביד הלשון
jefffoster10
6 ינו 2021 23:16:52מקיים הלכה למעשה את הביטוי עולה בסערה השמיימה. גראנד פינאלה כאוטי זורע הרס לנשיאות כאוטית וזורעת הרס.
Yinon Yavor
6 ינו 2021 23:32:34מל – כתבתי לך את זה עוד כשהבחירות היו פתוחות – שיש כמעט 3 חודשים שהמופרע הזה יכול לעשות מה שהוא רוצה אם הוא מפסיד.
השיטה אצלכם פשוט נוראית – נותנת יותר מדי כוח לכל מיני פונקציונרים שאמורים לבצע את רצון העם, אבל כמו שאנחנו רואים, יש יותר מדי נקודות בהן זה יכול להשתבש:
– מה היה קורה אם אלקטורים יצביעו בניגוד להחלטת הרוב במדינתם?
– מה היה קורה אם מדינות היו הופכות את החלטת הרוב במדינתם (כמו שטראמפ דרש ממושל ג'ורג'יה)?
– מה היה קורה אם פנס היה מקשיב לטראמפ ומפוצץ את הישיבה?
.
וזה עוד בלי לדבר על כך שנשיא יכול להיבחר גם אם רוב העם בחר ביריבו.
פה איתמר
7 ינו 2021 08:44:46הכל נכון
חוץ מהסיבה האחרונה.
קצת כמו להתלונן שקבוצה שהשתחלה דרך המקום המוביל לפלייאוף יכולה לזכות באליפות.
Yinon Yavor
7 ינו 2021 11:22:44הלו – פה זה לא מפעל ספורטיבי שאמור להכניס לשיקולים גם רייטינג, עניין, קצב התחרות וכו'.
מדובר בעיקרון השוויון, כלומר שמה שאני אומר שווה יותר ממה שאתה אומר בגלל מקום המגורים שלנו.
ברור שאלה החוקים ועל פיהם משחקים, אבל זה לא אומר שהחוקים עצמם לא עקומים
יהלי אולמר
6 ינו 2021 23:33:23מוסרים לי באוזנייה שהמפגינים הם ישראלים שמנסים לפרוץ לחדר של סקוט ברוקס כדי לגרום לו להתפטר עקב אי העלאת דני אבדיה לדרגת אל 🙂
אור
6 ינו 2021 23:37:43🙂
"סקוטי, תחזיר את דני או שאתה גמור"
אור
6 ינו 2021 23:36:40לא יכלו לקרוא לצבא מוירג'יניה אתמול? מה חשבו שיקרה?
Ljos
6 ינו 2021 23:40:49מזכיר שכש-BLM עשו הפגנה רגועה ושקטה מול אותו קפיטול היל, המקום היה מוצף באבטחה כבדה.
אור
6 ינו 2021 23:42:14ברור, BLM הם טרוריסטים לא כמו הפטריוטים האלה
שי אבן צור
7 ינו 2021 05:02:53התבלבלת
thog
7 ינו 2021 05:32:39https://en.m.wikipedia.org/wiki/Poe%27s_law
שי אבן צור
7 ינו 2021 08:14:43צודק.הבנתי את הטעות שלי רק אחרי השליחה
אור
7 ינו 2021 09:32:26🙂
אור
6 ינו 2021 23:44:43נראה שדקסטר צדק, הבטיח משהו ב-6/1 לא?
etayle
6 ינו 2021 23:52:00לך תדע אולי הוא עוד מעט יהיה כתב הופס בגבעת הקפיטול חחחח
אור
6 ינו 2021 23:56:16אפילו בפוקס ניוז לא יקבלו אותו
האווי לאסוף
7 ינו 2021 00:58:28האימפריה נשרפת זה כן, אבל אין מצב שהקיסר טראמפ האימבציל מנגן על כינור עכשיו. אלא אם אתם מחשיבים טוויטים. אם כן, הוא פאקינג בטהובן
captain beefheart
7 ינו 2021 01:20:03סורי דוק, לא הפתעת בכלל. זה היה צפוי ומי שלא הבין לפני ארבע שנים שמדובר בפסיכופט קיבלת את ההוכחה היום. האם זה יגרום להרבה אנשים להתפכח פתאום ולהבין שהיו שיכורים כל השנים האלו? מסופקני.
popo
7 ינו 2021 01:51:33וואו אשרי!
איזה גדול הטראמפ הזה!
יהיה לי מה לספר לנכדים…
…גדלתי תחת נשיאותו ושרדתי כדי לספר. כן, כן, מה שאתה שומע נכד!!
מטורף שלט עלינו ונשארנו בחיים, אל תשאל התחבאנו ביערות הגשםעד יעבור זעם
טוב לך לישון. נספר לך מחר את כל סיפור האימה הזה…
captain beefheart
7 ינו 2021 02:07:04אדוני אזרח ארה"ב ומתגורר בה?
דוקטור רזי הופמן
7 ינו 2021 06:51:25חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גדול
זה טוב לצחוק ככה עם כל הלב
popo
7 ינו 2021 02:28:19לא
אבל הטירוף מגיע עד פה.
מה זה ה"אדוני" הזה?
captain beefheart
7 ינו 2021 02:42:34אז לא גדלת תחת נשיאותו אלא חיית באותה תקופה ושמעת על מעלליו בטלויזיה ובאינטרנט
("אדוני" זה לדבר בנימוס כפי שחינכו אותי 😉 )
popo
7 ינו 2021 02:52:50יופי לך
סיפור אחד יש לי בכל חיי העלובים, ואתה מגיע ומחרבן עליו עם הפרטים ה"חשובים" שלך.
גם כן קפיטן…
דוקטור רזי הופמן
7 ינו 2021 06:52:52דווקא בחר שם פיקטיבי מצוין, גם אתה, אגב.
dror
7 ינו 2021 02:35:30האיש צריך לסיים את חייו בכלא. חלאה.
IDO
7 ינו 2021 03:00:35כמו כל מהשטראמפ נגע, גם המהפכה הזאת הפכה לגוש חרא.
חוץ מכמה לייצנים אף אחד לא יצא לרחובות. איזה לוזר עלוב.
IDO
7 ינו 2021 03:01:36ההצבעה נמשכת.
אשך טמיר המקורי
7 ינו 2021 03:41:30הבעיה בדמוקרטיות שהן לא יודעות להגן על עצמן מאויבים מבפנים.
נתנו לפסיכופת חסר מעצורים עוד ועוד ולא עצרו אותו והוא הלך יותר ויותר רחוק ולקח איתו אחרים מוסתים.
בדיוק כמו שקורה אצלנו עם הזבל שלנו, רק ששלנו מתוחכם יותר ולכן מסוכן יותר.
מנחם אל תתייחס לישראלים מפגרים, אין לאנשים פה מושג, 70% מהיהודים פה ו-90% מהימנים מעריצים אותו – אנחנו חברה רקובה בהרבה מהאמריקאיים, אחת הגרועות בעולם.
היה ברור תמיד שצדקת ונתת לנו כיסוי שוטף מרתק על התהליך המטורלל שטראמפ לקח אתכם.
תגיד תודה שירדת ושאתה בארה"ב ולא בחברה הישראלית.
אתם תחלימו מזה ותפיקו לקחים (כבר התחלתם והציבור אמר את דברו בבחירות).
dror2
7 ינו 2021 06:54:54אשכוס, קצת פחות שנאה עצמית… יש הרבה מה לתקן בחברה הישראלית אבל יש גם כל כך הרבה טוב. אם תסתכל מקרוב על כך חסרה תראה ים של קלקולים, השאלה היא אם תצליח לראות גם את הדברים הטובים. אל תשפוך את התינוק עם המים.
אשך טמיר המקורי
7 ינו 2021 07:08:42הדברים הטובים הם טובים מאוד, והרעים רעים מאוד-מאוד.
ויש הרבה יותר מהרעים.
זו הפרופורציה, לצערי.
Niro
7 ינו 2021 07:19:34מוכן לממן עבורך כרטיס הלוך ללא אפשרות לחזור.
shadow
7 ינו 2021 07:41:26איך אתה מעביר כסף? אפשר לקבל את המימון במקום האשך? להעביר לך פרטים של היעד ותאריך?
Niro
7 ינו 2021 08:04:55זו הצעה חד פעמית עבור החמוץ
shadow
7 ינו 2021 08:16:41אתה נשמע הרבה יותר חמוץ. כל כך חמוץ שאתה מוכן לשלם למישהו כרטיס טיסה כדי לא להתמודד איתו.
ברור לחלוטין שזה משפט בסגנון "תחזיקו אותי" כי לא באמת יש לך כסף לבזב על כרטיסי טיסה לחמוצים מזדמנים מה שהופך את כל העניין לפתטי
Niro
7 ינו 2021 09:01:53לא חמוץ, נותן דחיפה קטנה למי שרק מברבר פה כל היום כמה רע.
מקווה הוא משלם לך יפה להיות הסנגור שלו.
לא ארד לרמת הדיבור שלך, לגבי הפתטי.
מאחל לכולכם יום פורה
shadow
7 ינו 2021 09:19:17מה יש לך להתאמץ לרדת אם אתה כבר שם. וליצנים כמוך שרק זורקים מילים באויר מתגלים במלוא חמיצותם כשמבקשים מהם לגבות את המילים שלהם. אז אולי במקום לבלבל את המוח תביא כבר את הכסף לכרטיס או שתביא את הכרטיס אני לא מספיק חמוץ בשבילך? כמה עוד מלח וחומץ אני צריך לשפוך על עצמי?
חבל שהוספת את הקטע על כמה האשך משלם לי כי זה הוציא אותך שוב פתטי והרי בעצמך אמרת שאתה לא רוצה לרדת לרמה הזו.
Niro
7 ינו 2021 10:08:36כנראה ממש פגעתי בך כשהצעתי לקנות לו כרטיס, מר בריון רשת.
קח שאיפה ארוכה לריאות ושחרר.
Niro
7 ינו 2021 10:22:13"תביא כבר את הכסף לכרטיס".
לא זכור לי פניתי אליך.
לא אמשיך את הדיון המיותר הזה, אתה חי מלהתווכח.
shadow
7 ינו 2021 16:38:13בריון רשת? שוב אתה משליך על אחרים את מה שאתה ? הבריונות התחילה ממך אז מה אתה פתאום הופך ליפה נפש? מה אתה "סמולני"?
זה לא אתה שהצעת להעיף מפה אזרח כי הוא לא בא לך טוב בעין מה זה אם לא בריונות? מה קרה כשמדברים אלייך בשפה שלך פתאום אתה מתקפל? ממש צדיק.
מילא היית מסוגל לגבות את האמירה שלך. אני בכלל לא העניין הרי גם לאשך אתה לא תשלם כרטיס. לא נמאס לך להיות פתטי במסווה של פטריוט?
.
נ.ב
.
שים לב איך אתה כל הזמן מנסה להסית את האש במקום להתייחס למה שאתה אמרת. "חי מהלתווכח"?! זו הדרך שלך להרגיש יותר טוב עם זה שחשפתי את הבלוף שלך מול כולם? הרבה יותר פשוט שלא תצא בהצהרות שאתה לא מסוגל לגבות ובטח שלא כאלה פתטיות
Niro
7 ינו 2021 20:36:441. "בדיוק כמו שקורה אצלנו עם הזבל שלנו, רק ששלנו מתוחכם יותר ולכן מסוכן יותר"
2." מנחם אל תתייחס לישראלים מפגרים, אין לאנשים פה מושג, 70% מהיהודים פה ו-90% מהימנים מעריצים אותו – אנחנו חברה רקובה בהרבה מהאמריקאיים, אחת הגרועות בעולם.".
גם פה יש השלכה ?
shadow
7 ינו 2021 22:03:14יכול להיות אין לי מושג וזה לא רלוונטי בכלל לנושא.
מה שבטוח אם הוא מתלונן על זה ועדיין גר פה זה כי הוא כנראה מעוניין לשנות את זה. אתה יכול שלא להסכים איתו אבל אתה בוחר בבריונות לשלוח אותו מפה שזה מן הסתם הכי קל כי אז לא תצטרך באמת להתמודד עם הביקרות אבל זה מאוד פשוט להבין שהסיבה שאתה לא רוצה להתמודד איתו היא כי יש דברים בגו. אם לא היו אז מה אכפת לך מה הוא אומר ועוד לבזבז על זה כסף (שאין לך) בשביל שילך מפה?
Niro
7 ינו 2021 22:23:28פתאום אין לך מושג אבל להחליט בכזאת החלטיות שאין לי כסף זה כן 🤣🤣
לי אין שום סיבה להתמודד איתו כי אין לי בעיה עם אף אחד, לעומת זאת הוא זה שיש לו בעיה עם 90 אחוז מהעם לדבריו. מי שצריך ללמוד להתמודד זה הוא.
shadow
7 ינו 2021 22:40:39לא הבנת. אין לי מושג מלשון זה לא מעניין אותי כי זה לא הדיון. אתה שוב מנסה לא ממש באלגנטיות להסיט אותו.
הוא לא אמר 90 אחוז מהעם תלמד לקרוא אפילו ציטטת אותו.
כנראה שאתה מסדר את המידע איך שמסתדר לך.
אתה נשמע מאוד מבולבל אז אתה שולח מפה אדם שאין לך בעיה איתו? הגיון מדהים. באמת היה עדיף כמו שאמרת שלא היית ממשיך בדיון המיותר הזה.
thog
7 ינו 2021 08:28:31Talk is cheap
אשך טמיר המקורי
7 ינו 2021 03:45:15הא רזי, הלך כמו גדול הטראמפ שלך…
(או שהתכוונת שהוא יילך על רגליו לבד כמו אדם בוגר בדרך למעצר ואז עדיין צדקת)
שי אבן צור
7 ינו 2021 05:08:41אולי הוא התכוון שהוא יצא מהבית הלבן על הרגליים ולא כשהוא נגרר ע"י אנשי החוק שמוציאים אותו בכח
דוקטור רזי הופמן
7 ינו 2021 06:57:13ונראה לך שזה מה שיהיה?
שי אבן צור
7 ינו 2021 07:26:07בקצב הזה…
דוקטור רזי הופמן
7 ינו 2021 06:56:38שי, בוא, בוא נחכה ל 20 בחודש ואז תתלהם, בסדר?
סבלנות, יש עוד שבועיים?
אם הוא לא ילך בזמן אז טעיתי ואם הוא ילך אז?….
1, 2, 3…..
ילה
אשך טמיר המקורי
7 ינו 2021 07:07:20חחחחחחחחחחחחחחחחחח
חסר תקנה
מביך
דוקטור רזי הופמן
7 ינו 2021 09:26:39תודה על המחמאה.
שי אבן צור
7 ינו 2021 07:25:23רזי, אתה אמרת שהוא ילך כמו גדול וזה ממש לא מה שקורה.
מה שכן קורה הוא חסר תקדים בהיסטוריה האמריקאית והכל באחריותו.
מה הבעיה שלך להגיד וואלה, טעיתי לגביו ביג טיים?
דוקטור רזי הופמן
7 ינו 2021 09:30:07נהיה יותר חכמים ב 20 לחודש.
אני עדיין חושב שהוא ילך כמו גדול, אולי יעשה קצת פוזות ורעש אבל הוא יעזוב וזהו.
אם הוא לא יעזוב אני מתחייב להודות שטעיתי ביג טיים, האם אתה תודה שטעית במקרה שהוא יעזוב בעצמו ולא יוציאו אותו בכח?
האם כל החבורה תודה בטעות במקרה כזה?
שי אבן צור
7 ינו 2021 10:01:30אתה מסתלבט?
מה שקרה אתמול עדיין לא משכנע אותך שטעית?
אתה מצמצם את זה לאקט הפיזי של עזיבת הבית בלבד?
הסגן שלו כבר הסיר ממנו עוקב בטוויטר ויש עכשיו נטישה המונית של האנשים שלו שלא רוצים יותר קשר עם הנוכל הזה ואתה מתחפר כמו ג'יפ בחול וחושב שיש לך איזשהו ארגומנט שבסופו, אם הוא יואיל לצאת פיזית מהבית אני אצטרך להודות בטעות….
ההגיון נזרק לפח באופן סופי
דוקטור רזי הופמן
7 ינו 2021 10:27:17איך הפכת אותי למתחפר.
אמרתי שיעזוב כמו גדול ב 20 לחודש, מה לא ברור בזה?
חכה ל 20 בחודש לפני שאתה מצטרף לזורקי הבוץ שנמצאים פה בבוץ של בלפור.
שי אבן צור
7 ינו 2021 10:32:15הרמתי ידיים🏳🏳🏳
Yinon Yavor
7 ינו 2021 11:32:41רזי אתה באמת מצחיק.
"ללכת כמו גדול" זה לא משהו שמתנקז להרמת רגל שמאל והתקדמות קדימה ולאחריה רגל ימין, בתאריך מסוים ובמיקום מסוים.
"ללכת כמו גדול" זה לפנות את הכסא והכהונה בלי טריקים ובלי שטיקים.
זה כבר ברור שלא יקרה (למעשה כבר "לא קרה" לאחר הבחירות עם כל ההצהרות שהן אינן חוקיות). אחרי אתמול והקריאות לפנס זה עדיין נחשב בעינייך ללכת כמו גדול?
אתה יודע – גם אף אחד בהיסטוריה לא באמת הצליח לקפוץ מעל הפופיק…
דוקטור רזי הופמן
7 ינו 2021 12:24:59ינון
זו שירת הברבור שלו.
עוד שבועיים הוא יעזוב את הבית הלבן או כמו גדול עם מלניה אשתו ואז צדקתי או שיצטרכו להעיף אותו ואתם צדקתם. נחייה ונראה. לדעתי הוא לא יתן לאף אחד לגרור אותו כבל עם ותקשורת. הוא יצא ינוף לכולם ויחזור למנהטן או לכל מקום אחר. יוציא כמה טוויטים ויתראיין ויגיד שדפקו אותו וזהו.
שי אבן צור
7 ינו 2021 12:28:50ינון,
ע"פ רזי – "כמו גדול" מתנקז בדיוק לפעולה הפיזית של לצאת מהבית הלבן על הרגליים מבלי שמישהו יגרור אותו בכח…
דוקטור רזי הופמן
7 ינו 2021 13:16:39שי
אחרי שנאמר פה שהוא לא יעזוב ויצטרכו להוציא אותו בכח תראו אותו יוצא כמו גדול ומעביר את השלטון. אמרו הרבה דברים אבל פה שומעים גם זמירות אחרות:
https://www.israelhayom.co.il/article/837819
כל החששות מתבדות. הוא יעביר את השלטון כמו גדול. ניסה כמה טריקים, לא הלך וזהו. נגמר…
ולא, לא ציפיתי שתגיד טעיתי וזה בלי להרים ידיים ובלי דגלים לבנים.
🙂
Ljos
7 ינו 2021 13:33:39"כמו גדול" "ניסה כמה טריקים" "רק התכוון לעשות בקטנה הפיכה ולהתסיס ציבור אלים ופאשיסטי לצרכיו האישיים, כבדיחה" https://media.giphy.com/media/559srEnztPaZBNWinT/giphy.gif
דוקטור רזי הופמן
7 ינו 2021 13:48:47ואם אתה לא נכנס לביבפישתון הנה אחד מאתר יותר אינטלקטואליקס
https://news.walla.co.il/item/3409984
Ljos
7 ינו 2021 14:03:01תקרא מעבר לכותרת.
או שתצפה במה שטראמפ בעצמו אמר בציוץ שנחסם שבו הוא כביכול אומר שתהיה העברה מסודרת. זה היה יותר: הגיע הזמן ללכת הביתה. אבל אני אוהב אתכם ואתם עושים עבודה נהדרת. אבל חוק וסדר זה חשוב. מצד שני כן גנבו לנו את הבחירות. לא, עדיף שתלכו הביתה. או שלא…?
גיא רוזן
7 ינו 2021 14:15:13דוק,
לפעמים מגיע הרגע בו צריך להסיר את משקפי האוהד, ולהתבונן למציאות לתוך העיניים ולזהות אותה כפי שהיא.
במקרה של טראמפ,
מדובר בנרקסיסט, שככזה, היעדר כל בושה מאפשר לו לעשות כל העולה על רוחו ללא התחשבות מינימלית בתוצאות הנגרמות.
.
זה כבר ממזמן לא דיון של שמאל או ימין. של דמוקרטים או רפובליקנים.
זה דיון על מנהל תקין, ועל המקומות עליהם אפשר להתדרדר כאשר בוחרים לעצום עיניים בגלל תועלת שמשרתת אידאלוגיה בזמן הקצר.
thog
7 ינו 2021 14:32:43די, פשוט תקשיבו לשר נייטרלי כשהוא אומר לך שחור על גבי לבן –
My feeling don't care about the tactsy
גיא א
7 ינו 2021 04:05:35צדקת מנחם וכל מי שגר כאן ויש לו קצת הגיון בריא ראה את זה מגיע. אם ארה"ב מדינה חפצת חיים עד הסופ'ש טראמפ מתפטר או מודח. אם הם לא יפעלו היום יהיה לזה פרק ב
shadow
7 ינו 2021 06:56:11מנחם 4 הרוגים במהומות. שוב רואים כמה גזענית האצבע הקצרה על ההדק נגד שחורים. ירו בהם רק בגלל צבע העור שלהם.
שי אבן צור
7 ינו 2021 07:27:45אם נחיל של שחורים היה פורץ לבניין הקפיטול היו הרבה יותר מארבעה הרוגים
shadow
7 ינו 2021 07:39:15כמה אתה לוקח על קריאה בקפה.
כבר שכחת כמה מהומות היו לפני פחות מחצי שנה כי ירו באיזה עבריין סורר? כמה נהרגו במהומות האלה?
וזו בכלל לא הנקודה. הנקודה היא כשזה שחורים ישר מציינים את צבע והעור ופה מתו ארבע וצבע העור פתאום הוא לא אישו. לזה קוראים צביעות.
שי אבן צור
7 ינו 2021 07:43:45למה שאתה עושה קוראים התקרבנות.
"ירו באיזה עבריין סורר" smh
ברוך רובין
7 ינו 2021 07:48:39שי ידידי שדו צודק לחלוטין, אם 4 שחורים היו מתים הייתה פורצת עוד מחאה המונית,בסוף היום נוצר מצב אבסורדי שאסור לירות בעבריין בגלל שצבע עורו שחור. ה״אפלייה המתוקנת״ והפולטיקי קורקט הפך לגזענות למד השני.
שי אבן צור
7 ינו 2021 08:01:18ברוך, אתה בטוח מתמצא יותר ממני: כמה מקרים של הרג מיותר של לבנים היו בארה"ב בשנים האחרונות ובכמה מתוכם היורה יצא בלא כלום?
ברוך רובין
7 ינו 2021 08:12:14חסר? אתה פשוט לא שומע עליהם כמו שאתה שומע על רצח של אדם כהה עור,כן היד קלה יותר על ההדק עם אדם בעל צבע עור שחור (במיוחד בשכונות פשיעה ושיש תרבות נשק) , אבל העבריינים שנהרגו פרט לגורג פלוייד.,כולם היו מקבלים אותו גזר דין לא משנה איזה צבע עור. היום 4 לבנים נהרגו אף אחד לא מדבר על גזענות
shadow
7 ינו 2021 08:11:41התקרבנות מאיזה כיוון בדיוק?
ובפעם האחרונה עליה דיברתי יצאו לרחובות בגלל עבריין סורר לא שמת לב שזה נעלם מהחדשות כאילו כלום? מה קרה למהומות והשביתות וכל ההצגה הזו? כולם מצקצקים וחוזרים לשיגרה. משלמים מס שפתיים ומס פלצנות מסריח במיוחד.
עזוב שטויות פשוט תשווה את הדיווחים. מכיוון שפה כנראה מתו תומכי טראמפ זה עובר כנראה.
שי אבן צור
7 ינו 2021 08:23:21אתה צודק! הלבנים מופלים לרעה בארה"ב.
עדיף להיות שחור באמריקה מאשר לבן!
shadow
7 ינו 2021 08:28:39אתה טועה מכיוון שאני לא יכול להיות צודק במשהו שלא אמרתי. אני לא אמרתי שהלבנים מופלים אני רק טענתי שגם השחורים לא ובמיוחד אלה שבגללם יצאו לרחובות לשרוף עסקים ולעשות מהומות אבל את המהומות האלה היה צריך להכיל אז למה פתאום לא מכילים את המסכנים האלה שרק רוצים לשחרר קצת קיטור מהתסכול על זה ש"גנבו" להם את הבחירות.
אתה כבר קרעת ברך בהמנון כדי להראות סולידריות? אל תשכח לשים מגבת כי בכל זאת, סולידריות סולידריות אבל עד הברך.
ברוך רובין
7 ינו 2021 08:31:08שכחת את המדבקה השחורה כמובן.
שי אבן צור
7 ינו 2021 08:37:07"מנחם 4 הרוגים במהומות. שוב רואים כמה גזענית האצבע הקצרה על ההדק נגד שחורים. ירו בהם רק בגלל צבע העור שלהם"
מי כתב את זה?
מי התבכיין?
מי השווה בין תפוחים לאגוזים?
שוב, ממש לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם נחיל של שחורים היה פורץ לבניין הקפיטול.
ואתה יודע מה? לא צריך כדור בדולח – טיפונת שכל ישר תספיק בהחלט
shadow
7 ינו 2021 08:46:29איפה ההתקרבנות פה? אני אחזור על זה שוב. בשנת 2020/21 לבנים לא מופלים וגם שחורים לא (לא באופן מערכתי לא באופן חברתי) בזה זה נגמר ההתקרבנות היא של כאלה שטוענים שיירי בעבריין הוא בגלל צבע העור שלו.
רגע עכשיו בנוסף לאסטרולוגיה אתה גם בוחן לב כליות ושכל ישר פשששש ממש איש אשכלות.
יש לי שאלה האם יש לך סוג של מבחן שבוא אפשר לבדוק למי משנינו יש שכל יותר ישר? אני מוכן להיבחן מולך בכל יום בתנאי שאם מסתבר שהשכל שלי ישר יותר אתה תודה שצדקתי כל הדרך כי אני מבין ממך שזה הקרטריון.
thog
7 ינו 2021 08:53:48יש לי מבחן מצוין עבורך.
הוא הולך כך:
ממה מתו ארבעת האנשים במהומות?
thog
7 ינו 2021 14:39:35🐔
thog
7 ינו 2021 08:16:38אתה בוודאי יכול לספר לי במדויק כמה אנשים נהרגו במחאה בעקבות רצח ג'ורג' פלויד בלי לחפש באינטרנט כי עשו מזה כזה רעש כמובן
השור
7 ינו 2021 08:20:01ההשוואה לפלוייד לא רלוונטית. אם היו פורצים BLM לתוך בניין הקפיטול בעת הצבעה לאשרור טראמפ לא היית מסיים עם פחות ממאה הרוגים ואף אחד לא היה פוצה פה. אי אפשר להשוות בכלל – נסה פעם לעשות בלאגן בבית משפט/שדה תעופה ותכפיל פי מליון עם הבית הלבן והקפיטול.
זה לא הפגנה או אפילו מהומות ברחובות.
shadow
7 ינו 2021 08:23:39עוד אחד עם כדור בדולח. שומע אני מעוניין לדעת מתי למכור את הביטקויין שלי מה אתה אומר עוד ימשיך לעלות או למכור עכשיו? כמה עולה אצלך ביקור? מבטיח גם לתת איזה בונוס יפה אם החיזוי מדוייק.
ברוך רובין
7 ינו 2021 08:30:14צל מתי קנינו כרטיסים להופעה מסתבר שיש פה כמה קוסמים מגדי עתידות… לגבי הביטקוין עניתי לך ממליץ לך להישאר עד שיגיע לסביבות 70-80 אלף לא להשקיע עוד, באופן אישי ממליץ עכשיו לרוב האנשים להשקיע בבורסה כעת הפד דוחף כמויות אדירות של כסף לשוק המניות, 10% תשואה ויותר זה רווח ריאלי לחלוטין ב3 שנים הקרובות.
shadow
7 ינו 2021 08:37:39חשבתי הוא יפול קצת עכשיו שהצלחתי לאגור מזומן מכמה חודשי עבודה ואוכל חזק בכמה אלפי דולרים אבל הוא פשוט ממשיך למעלה כאילו אין מחר. זה בעיקר מראה את חוסר האמון של אנשים במערכת ובעיקר בדולר הקורס. לא מפסיקים להדפיס כסף וליצא את האינפלציה אמריקאית למדינות כמו ישראל ככה שכל עוד זה המצב הוא גם יגיע ל150 ויותר
אור
7 ינו 2021 11:28:07לא צריך כדור בדולח, מספיק הגיון בריא ולהסתכל על ההיסטוריה.
shadow
7 ינו 2021 17:05:45אם כך אתה בעצם טוען שאין שינוי אז למה בכלל לנסות? ההיסטוריה הרי כבר נכתבה ולנו נשאר רק לחיות אותה שוב ושוב.
לא בטוח שאתה טועה אבל לא הבנתי איך עוד פעם הגיון בריא/שכל ישר נכנס לדיון.
אני דווקא חשבתי שחיזוי העתיד הוא משהו ששמור בדרך כלל למטורללים שמאמינים בכל מני סיפורי פיות.
שי אבן צור
7 ינו 2021 08:31:04מסתבר שאנחנו מתרבים בקצב
shadow
7 ינו 2021 08:38:25זו לא מחמאה זה קצת כמו להיות דתי
שי אבן צור
7 ינו 2021 08:42:59אתה לא קצת דתי?
שי אבן צור
7 ינו 2021 08:43:56קצת יושרה אינטלקטואלית והיית שותק לכל הפחות אחרי מה שראינו הלילה
shadow
7 ינו 2021 08:50:33ממש לא אני מדבר על מה שקיים ואתה מדבר על מה אם.
יושרה לגבי מה בדיוק? אני לא מתומכי טראמפ.
נראה לי שעוד לא התעוררת הבוקר. שתה קפה אפילו הסרקזם של אור עבר לך מעל הראש אז אולי כדאי שתאמץ את ההמלצה שלך. חוץ מזה אם תשתה קפה אולי בסופו תוכל להביא עוד חיזויים מדהימים לגבי מה אם.
שי אבן צור
7 ינו 2021 08:55:54פששש שנון אתה
shadow
7 ינו 2021 09:05:47לפעמים מתפלק לי. אולי זה כי כבר שתיתי את הקפה אבל מה אני אגיד לך בתחתית נשאר רק בוץ ואני מנבא שבשנה הקרובה נמשיך להתפלש בבוץ, נהיה עדיין תקועים בבוץ נאכל לא מעט בוץ, גם נזרוק לא מעט בוץ אחד על השני ואולי אפילו נשקע עוד קצת בבוץ אבל בסוף זה ישתפר ויהיה טוב לפני הירידה הבאה שתקדים את העליה שאחריה ואם עדיין נהיה בחיים אולי נספיק לראות את הירידה שאחריה ואז גם את העליה שוב.
אומרים ששום דבר לא נמשך לנצח גם אם הוא טוב ושהכי חשוך לפני עלות השחר אז אם ממש חשוך עכשיו יכול להיות שהטוב הוא מעבר לפינה ככה שאפשר להיות אופטימיים.
דוקטור רזי הופמן
7 ינו 2021 10:23:14הוא לא יכול להיות אופטימי כל עוד הארדוגן שולט פה וכנראה שימשיך לשלוט.
כשהנהנתן יעשה גועליציה עם הדוסים סער ובנט לא תהיה תקווה.
לא רחמנות? כי הוא לא ילך….
etayle
7 ינו 2021 10:25:51*ללא קשר לתוכן*
קח שיר יפה שיש שם את השורה שהזכרת
https://m.youtube.com/watch?v=zP26VkIL81c
לי פעם אמרו שהציטוט "תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר" מיוחס לגבלס, אבל לפי דעתי טוען זה לא דייק,וגם אם כן פאקיט זה משפט יפה.
thog
7 ינו 2021 12:49:30לא ברור איך הצלחת שיפול עליך בן אדם שמיייחס את הביטוי לגבלס כאשר יש שימוש ודאי בו כבר במאה ה17, אז זה לא לא מדויק רק על פי הדעה שלך אלא זה פשוט לא מדויק.
שי אבן צור
7 ינו 2021 13:04:42צל, נתקלתי בזה ונזכרתי בך (אפרופו "מה היה קורה אם נחיל של שחורים היה מסתער על הבית הלבן") – https://edition.cnn.com/2021/01/07/us/police-response-black-lives-matter-protest-us-capitol/index.html
shadow
7 ינו 2021 16:22:45מ.ש.ל איך זה מוכיח את מה שאתה אומר? כמה הרוגים יש בכתבה שהבאת?
ברוך רובין
7 ינו 2021 08:24:10הכל הנחה לא מבוססת מציאות, הBLM עשו ונדליזם והשחיטו חצי מהחנויות בLA אטלנטה… כמות ההרוגים לא התקרבה ל4, פשוט שעבריין נהרג שצבע עורו ״שחור״ קוראים לזה גזענות במקום להתייחס לסיבה שנהרג.
thog
7 ינו 2021 08:36:27השור: ההשוואה בין מחאות רצח ג'ורג' פלויד והפריצה של הטראמפיסטים לבניין הקפיטול לא תקפה כי זה מצבים שונים לחלוטין.
ברוך: זה הנחה לא מבוססת מציאות כי במחאה של רצח ג'ורג' פלויד היו פריצות לחנויות ולא נהרגו בהם כמות שקרובה ל4 אנשים.
🤦
טענת ברוך 101
ברוך רובין
7 ינו 2021 09:09:39אוי איפה שוב שינית טענה כדי להוכיח מציאות, גילרי הפחות מוצלח חבל.הוא אמר שיש 100 הרוגים אם זה היה אדם שחור, הוכחתי לו שהשחורים עשו מהומות ולא נהרגו 100
thog
7 ינו 2021 09:15:48לא שיניתי דבר, ואתה תמשיך לנצח לא להבין איך אתה טוען טענות קלוקלות לחלוטין
Ljos
7 ינו 2021 12:55:58"הוכחתי" https://www.washingtonpost.com/politics/2020/10/16/this-summers-black-lives-matter-protesters-were-overwhelming-peaceful-our-research-finds/
"אני חושב שדבר מה נכון ולכן הוא בהכרח נכון"
Ljos
7 ינו 2021 12:55:12some of those that work forces
https://twitter.com/guyverhofstadt/status/1346929074145533952
אבטיח בשקל
https://twitter.com/bubbaprog/status/1346920198461419520
גיא א
7 ינו 2021 07:41:26אני לא יודע מה הראו בארץ אבל הם לא בדיוק פרצו. הם הובלו כלאחר כבוד פנימה.
trusttheprocess
7 ינו 2021 07:57:08אז אני מבין שלא ראיתי את הוידאו איך הם מטפסים על הקירות ומנפצים חלונות כדי להיכנס פנימה דרך החלון .
גם אתה מוביל אנשים לתוך הבית שלך דרך חלון שבור ?
גיא א
7 ינו 2021 08:06:00לא ראיתי את הוידאו. ראיתי את החדשות בלייב. בארבע ערוצים שונים. גם אתה מכניס מאות אנשים דרך חלון אחד, בבית המחוקקים של המעצמה מס בעולם ליד כמה מאות שוטרים?
IDO
7 ינו 2021 08:57:16גם בעייני זה מוזר. המפגינים מצאו את עצמם בפנים בלי שום תוכנית. רואים אותם לוקחים סלפיס ומצטלמים עם סיגר בלשכה של פולוסי.
Ljos
7 ינו 2021 12:58:28ספציפית אותו אחד מהלשכה של פולוסי גנב דואר ויצא להתראיין על זה. אנחנו מעל 10 שעות אחר כך והמשטרה עדיין לא התקרבה אליו.
thog
7 ינו 2021 14:35:07כמה זמן עד שקיואיסטים יתחילו לספר איך בדואר הגנוב הזה יש את ההוכחה לגניבת הבחירות (ורשתות הפדופיליה ואני הלטאה וכו')?
Ljos
7 ינו 2021 15:14:55ממבט חטוף הם בינתיים עוד עסוקים במהומה ובמריבות לגבי מי מהמתנפלים על הקפיטול הוא אנטיפה, אנטי-אנטיפה גיבור או שניהם בו זמנית, חיקויים למה ש-shadow עושה פה ודחיפת מייק פנס לראש רשימת העצורים הראשונים כשיבוא הסדר החדש (וכמובן, ויכוחים אם הוא תמיד היה בצד של הלטאות או שהם הגיעו אליו לאחרונה ואיך).
אני נותן להם שבועיים עד שיתקדמו הלאה לנושאים חשובים יותר.
IDO
7 ינו 2021 08:58:15שהם מטפסים על החומות כבר עשרות חיכו להם למעלה על המרפסת.
Yinon Yavor
7 ינו 2021 11:41:58נראה לכם סביר שמאות אנשים ינסו לפרוץ לכנסת ולא יירו בלפחות חצי מהם?!?!
זה סמל שלטון, לא איזה קניון או רחוב בסיאטל. אתה לא מדכא הפגנה הפוגעת בסמל שלטון כמו הפגנה רגילה.
למה לדעתכם יש מאבטחים לאנשים ולמקומות האלה?
asaf
7 ינו 2021 12:32:49וואו חתיכת סיפור. מודה שאישית לא חשבתי שזה יגיע לקצה עד כדי כך. לדעתי בימים הקרובים לא יהיה מנוס מלהפקיע מטראפ את זכויותיו כנשיא. שבועיים שהן עדיין בידיו זה מספיק זמן ליצור נזק שיהיה קשה לתקן.
עגל
7 ינו 2021 13:56:22מנחם צדקת.
אה לא . . .
זאת היתה קבוצה של פעילי אנטיפה קיצונים שפרצה ראשונה ואחריה תומכי טראמפ נדחפה מאחור.
התקשורת השמאלנית הקיצונית הבליעה את זה בין הדיווחים, כרגיל.
החונטה שם שולטת די חזק.
בדיוק כמו אצלנו בארץ
🙂
דוקטור רזי הופמן
7 ינו 2021 16:10:20חחחחחחחח
גדול
גיא רוזן
7 ינו 2021 14:17:14אני זוכר מני תגובות המספרות על האנרכיסטים של BLM.
ואז הגיעה המציאות בשביל ללמד אותנו איך נראה זרם אנרכיסטי/נהיליסטי כאשר הוא מקבל רוח גבית אמתית.
thog
7 ינו 2021 14:35:46בקרוב אצלנו
golan
7 ינו 2021 15:21:32הדוק צדק כל הזמן
זה כבר קורה אצלנו … תראה כמה שוטרים נפצעו בהתפרעויות אחרי מותו של אהוביה סנדק (שבסך הכל לכאורה זרק אבנים על רכבים, ואז ניסו להמלט מהמשטרה לכאורה בלי רישיון נהיגה)
הרטוריקה של ביבי (הערבים הנוהרים, המפגינים בבלפור אנרכיסטים, שמאלנים בוגדים) בדיוק כמו אצל טראמפ יוצרת את הקרקע לקיצוניים לכפות את דעתם בכוח, זה נזק שספק אם אפשר בכלל לתקן.
etayle
7 ינו 2021 15:32:03ביבי לא אמר "הערבים נוהרים" לפחות תשמיץ עם עובדות נכונות.
חבל שאתה מספר את הצד של אהוביה סנדק ז"ל בצורה כל כך חד צדדית.
ככל הנראה הם נוגחו על ידי רכב משטרה שהם בכביש שומם ללא מוצא, מוצדק? אני ממש ממש ממש בספק.
בינתיים בארץ לא חסר גם לאנשים מהצד השמאלי של המפה הפגנות, ואמירות בעייתיות.(אם כי כלפיהם יש אהדה תקשורתית ומשטרה קצת פחות אלימה).
המסקנה לדעתי היא להפסיק לצייר את הצד השני כמקור כל הצרות, ולנסות למצוא את האנשים ההגונים בכל צד.
אולי זה לא הכי קל,כי זה מצריך לצאת מאיזור הנוחות,אבל לדעתי זה עדיף.
פה בארץ הגענו למצב שצד אחד זה "ביביסיטים\כהניסטים" וצד אחד "אנרכיסטים" . בני איש אחד נחנו …
דוקטור רזי הופמן
7 ינו 2021 16:12:33+100
קיצוניות אף פעם לא היתה טובה לעם ישראל.
thog
7 ינו 2021 17:58:26אתה צודק שנתניהו לא אמר 'הערבים נוהרים', הוא אמר דברים הרבה יותר גרועים מזה
'שלטון הימין בסכנה. המצביעים הערבים נעים בכמויות אל הקלפי. עמותות השמאל מביאות אותם באוטובוסים. לנו אין V-15, יש לנו "צו 8", יש לנו רק אתכם. צאו אל הקלפי, תביאו את החברים ובני המשפחה, הצביעו מחל כדי לסגור את הפער בינינו לבין מפלגת "העבודה". בעזרתכם ובעזרת השם נקים ממשלה לאומית שתשמור על מדינת ישראל'
הביקורות לגבי זה מוצדקות ביותר גם אם מישהו בוחר לזקק את זה ל'הערבים נוהרים'.
אגב גם דרת ויידר לא אמר
Luke, I am your father
התוכן אבל בסופו של דבר זהה
שי אבן צור
7 ינו 2021 18:42:24טוב נו, הוא לא אמר "נוהרים" אלא "נעים"
זה ממש משנה את התמונה…
asaf
7 ינו 2021 20:20:45הדבר הכי בעייתי בעיניי בסיפור של אהוביה סנדק ז"ל הם אותם רבנים ומנהיגים של נערי גבעות ששולחים אותם, מתדלקים אותם , אפילו בעיניי מנצלים אותם ובסוף לא רק שלא נותנים את הדין על כך ועל מעשיהם הם אף מחובקים ע"י הממסד פעמים רבות.
etayle
7 ינו 2021 23:56:06יש רק בעיה אחת אין לנוער גבעות מנהיגים או רבנים…
זה נוער נושר, שחווה קשיים עם הממסד ויוצא נגד ילדים/הורים (ויש חלק שההורים סבבה אם שיטיילו בגבעות, ולא יודעים מה הילדים שלהם עושים).
כמו שלנוער נושר חילוני לא תאשים מנהיגים חילונים, גם עם ילדים כאלה. לחשוב שילדים בגיל כזה מונעים מהרבה מחשבה ואיזו רוח פועמת זה קצת לחטוא לאמת.
יש להם דמיונות ונגיד חלקם כן נאחזים ברב כהנא הי"ד אבל לא יותר מזה.
אצל" חילונים" זה אין לעשן סמים וללכת למסיבות טבע ובדום ועמורה, ואצל נוער גבעות ללכת להקים מאחזים.
אבל צודק שהשאלה האם יכלנו בתור חברה לנהוג איתם אחרת אכן רלוונטית.
(אני אישית לא חסיד של הגישה שלהתייחס אליהם בתור עבריינים ולהשתמש במשטרה נגדם, בכללי אני חושב שאנו צריכים לדון מחדש על מהי ענישה וכלא בחברה מודרנית, אני חושב שקצת מוזר שהתפיסה של לשים את האדם בכלוב עם עוד אנשים כאלה עדיין תופסת אחרי אלפי שנים, צריך למצוא משהו אחר).
לפי הבנתי יש באתר הזה אדם שעושה מלאכת קודש עם נוער נושר, אנו חייבים בתור חברה למצוא דרך לגרום ליותר אנשים למצוא את מקומם בחברה.
אשך טמיר המקורי
7 ינו 2021 17:42:11100+
etayle
7 ינו 2021 15:26:48גיא זה נבלה וזה טריפה.
Ljos
7 ינו 2021 15:38:42ממך לא ציפיתי לקרוא למה שהיה בלילה "זרם אנרכיסטי"
.
רגע, קורא באקונין, קרופוטקין וגולדמן.
.
"אנרכיזם זו פילוסופיה שתומכת בפאשיזם, עליונות גזעית, עליונות פריבילגית, עליונות כוח ועוצמה, ובכלל כמה שיותר היררכיות ומעמדות בכל האספקטים של החיים. המטרה של אנרכיזם היא בכוח לחזק את המערכת הקיימת והאנשים שמרוויחים ממנה בכל אמצעי אפשרי. זה זרם שבאופן היסטורי המשטרה תומכת בו ונותנת לו גישה חופשית לאיזורים סגורים ואף חסויים ללא יותר מדי מאבק."
.
אוקיי, לוקח את דבריי בחזרה.
.
(ניהיליזם זו סתם אידאולוגיה של אנשים שרוצים להרגיש טובים יותר מאחרים בלי לעשות כלום, ועדיין לא בטוחים אם שום דבר לא חשוב או הכל מאוד חשוב מדי)
Ari
7 ינו 2021 15:32:01לא מתחבר לחשיבה העדרית כאן,
לטעמי אפילו ההפגנה הנועזת ביותר היא מבורכת,
כלומר כל עוד הציבור לא פוגע פיזית באנשים או בוזז רכוש פרטי, זו דווקא גאווה גדולה להכיל את זכות הציבור לדבר/לצרוח/לצרוח יותר בקול,
זו חלק מהדמוקרטיה.
אפשר להתווכח על צדקת הטענות, אבל זה שקבוצת בני אדם פורצים למבנה ממשל ואומרים את מה שהם חושבים זה דווקא דבר יפה ועדיף בהרבה יותר על מציאות בה ברור לאזרחים שאם הם יעזו לעשות זאת דמם בראשם (ע"ע רוסיה,סין,וכו)
מאותה סיבה אם מפגיני בלפור יום אחד יתפרצו לכנסת ואיזה אחד יצעק מדוכן הנואמים משהו אני לא יחשוב שהגענו לסוף העולם.
.
—כן מבין את הביקורת האישית על טראמפ שליבה את הרוחות בלה בלה—
אני מדבר על עצם הרעיון של אזרחים שעושים שריר לשלטון ומוחים בחריפות הגבוהה ביותר, זה אחלה, והכי מגניב שיש. זה לא פוגע בדמוקרטיה. להיפך
Ljos
7 ינו 2021 16:33:10אני מסכים שאם מתעלמים מכל מה שקרה, מהרקע, מהדעות של האנשים שהיו שם והרצונות שלהם, מהסיבה המוצהרת בשבילה הם באו, מהאנשים מסביב ומה שהם אמרו ורוצים, מהפוליטיקאים הציניים, מהדברים שנעשו בפועל, מהדברים שלא נעשו בפועל אבל היו צריכים להיעשות, מהדברים שנעשו במקרים אחרים ולא במקרה הזה, מהדגלים שהונפו – זה מהלך דמוקרטי יפה מאוד.
Ari
7 ינו 2021 17:56:26ואני מסכים איתך שאתמול המפגינים שפרצו לקפיטול היו למעשה פלוגות של ה-SS ומשמרות המהפכה (מין קוקטייל כזה) שבאו במטרה לצלוב ולערוף את ראשם של כל חברי הקונגרס.
סלח לי אבל אני מסרב להתרגש מקבוצה נרגשת של צעירים שבאו לתת סטייטמנט. ולא הקפיטול הוא לא "מקדש" ולא יקרה שום דבר אם מפעם לפעם יבואו לשם מחאות שיהדפו בצדק רב ע"י אנשי הביטחון. הכל בסדר. בלי פאניקה מפגרת
thog
7 ינו 2021 18:00:28שכחת בסוף את החלק של ה'אלא אם במקרה מדובר בשמאלנים, שחורים, מוסלמים או אנטיפה'
Ari
7 ינו 2021 18:12:34-כל עוד לא פוגעים באנשים או מזיקים רכוש פרטי זה סבבה-
thog
7 ינו 2021 18:16:25אני רק מקווה שלא יהיה ארוע שיוכיח כמה הטענה שלך כאן ריקה מגיבוי אמיתי בעולם המציאות
Ljos
7 ינו 2021 18:14:24קבוצה נרגשת של צעירים, מלח הארץ, חברי הארגון הניאו-נאצי פראוד בויז ואנשים בחולצות Camp Auschwitz ו-Six Million Wasn't Enough, שבסך הכל באו לתת סטייטמנט, שהם לא יתנו למדינה להיגנב על ידי אנשים שבחרו בבחירות דמוקרטיות לגיטימיות לצאת נגד פאשיזם, ובכוח אם צריך. וממש במקרה המשטרה שהייתה במקום רק שיתפה איתם פעולה.
וכאמור – "אלא אם במקרה מדובר בשמאלנים, שחורים, מוסלמים או אנטיפה".
Ari
7 ינו 2021 20:01:43להתפס לחולצה אחת שמישהו אחד לבש זה קטנוני. רוצה לעשות זאת? בבקשה, אני לא בקטע. (אני לא בדקתי את מגוון החולצות והסיסמאות שהשמיעו במהלך כלל הפגנות הBLM מתאר לעצמי שהיה פיקנטריה פה ושם)
.
מה פשר המשפט: וכאמור – "אלא אם במקרה מדובר בשמאלנים, שחורים, מוסלמים או אנטיפה". ?
אני בעד הפגנה מכל סוג כל עוד היא לא פוגעת בנפש וברכוש ואני לא מבדיל מי המפגינים. לצייר את המפגינים אתמול כנאצים פראי אדם שמשחיתים את היכל הדמוקרטיה וביד השנייה לטעון שהפגנות הBLM שהסבו נזק רב לרכוש ולגוף בהרבה מערי ארה"ב היו קלאסיקה של מוצארט זה היפוקרטי
Ljos
7 ינו 2021 20:12:00אתה מוזמן להתעלם מהמציאות כמה שאתה רוצה, אבל ה"הפגנה" אתמול הייתה בארגון מובהק וידוע לכולם ("להיתפס לחולצה" עאלק) של פעילי עליונות לבנה וגורמים פאשיסטיים בעידוד הנשיא היוצא במטרה לעצור הליך דמוקרטי בצורה אלימה (נמצאו מטעני חבלה), בזמן שמחאות BLM היו, כאמור מחקרית (בתגובה למעלה), overwhelmingly peaceful במטרה להתנגד לגזענות ממוסדת.
לצייר את זה אחרת זה או רשעות או ניתוק, ובכל מקרה מלא פרופגנדה פרו-פאשיטסית.
Ljos
7 ינו 2021 20:15:20ניסיונות ההיתממות שלך מגוחכים משהו, וחשבתי שלא אצטרך לעשות את זה למישהו אחר באתר, אבל סוג ההיגיון שלך מכריח אותי.
בבקשה, גרג לארסן:
Charlie Manson:
So the guy is arrested and imprisoned for his entire life just because he has different opinions? Show me the footage of him killing anyone! He didn't. Just because you disagree with him doesn't make him a monster.
Ari
7 ינו 2021 20:19:10אתה מודע לזה שגם אתמול היו המונים רבים בהפגנה בוושינגטון ורק מעטים השתתפו בבלגן בקפיטול (לפי הדיווחים כמה אלפים)?
אז גם אתמול אפשר לסכם שהייתה מחאה overwhelmingly peaceful
Ari
7 ינו 2021 20:20:59מעניין איך היית מגיב אם במהלך הפגנה של הBLM היו מרוקנים לך את העסק ולא היה לך ביטוח.
overwhelmingly peaceful… my ass
Ljos
7 ינו 2021 20:28:55כמו שהשני שהגיב לך אוהב להגיד לפעמים:
I'm sorry your feelings don't care about facts.
Ljos
7 ינו 2021 22:54:21אגב, עוד רגע של מופת לדמוקרטיה, בדומה לנוכחי:
https://en.wikipedia.org/wiki/March_on_Rome
Ari
7 ינו 2021 15:41:58בנוסף זה די ברור שהמחדל אתמול היה של האבטחה,
אני מניח שאם זה היה רמת המשמר על בית ראש הממשלה כבר מזמן באחת ההפגנות היותר סוערות היו קיצוניים משולהבים פורצים פנימה.
מנחם לס
7 ינו 2021 19:58:02הכול אורגן ותוכנן ע"י QUANON ו=PROUD BOYS
מנחם לס
7 ינו 2021 20:13:32לא רק. עוד כמה 'קבוצות מיליטריסטיות יותר קטנות של עליונות לבנה
מנחם לס
7 ינו 2021 20:06:42טראמפ גמור לעתיד. אם הוא לא היה מטומטם כל כך והיה מארגן את העשרות מיליונים ביתר זהירות היתה לו תקווה ב-2024. בגלל מה שקרה אתמול, ובגלל שהוא, למעשה, בירך על כך, הוא פגע אפילו בנפש האמנים האמריקאים שהם ימנים, אבל לא קיצונים, והיו 80% מבוחריו. הוא הלך רחוק מדי. ואפילו אנשי הקבינט שלו נטו להתפטר הבוקר, או ללכת על אמנדמנט 25 המכריזה עליו "NOT FIT" להיות נשיאץ , אבל אפילו דמוקרטים התחננו להם להישאר ו"לשים עין על טראמפ עוד 13 יום". עכשיו הודיעו ב-MNBC שיצרו שסתום על ה-NUCLEAR BOMB CODE שיש לטראמפ, ושידור ה-CODE לבדו עדיין אינו צו לזרוק את הפצצה אלא בינתיים זה יעבור דרך "שני אנשים" משרות הבטחון.
מנחם לס
7 ינו 2021 20:10:29טראמפ בגד בפנס. הוא השפיע עליו להתחיל ב-COUP ואז עזב אותו להיאכל בידי האריות בקונגרס. מהבית הלבן מודיעים עכשיו שטראמפ מתבודד לחלוטין בחדרו. הוא אמור לתת היום כמה מדליות נשיא לכמה שחקני גולף אבל אין ידי אם הוא מייצא מחדרו או לא.
מנחם לס
7 ינו 2021 20:11:57התמונות של מנהיגי הפלישה אתמול פורסמו בפייסבוק עם תשורה של $1,000 למידע למאסרם. נאסרו כבר כ-200
מנחם לס
7 ינו 2021 20:16:11טראמפ נתבקש אתמול כמה פעמים לקרוא ל-NATIONAL GUARDS והוא סירב. רזי הופמן טעה לחלוטין כשניבא שהוא 'יעזוב בשקט'.
shadow
7 ינו 2021 22:10:41שששששש מנחם מה אתה עושה אתה הורס פה לאנשים עם העובדות. אז זו הסיבה שלא היו שם נאשיונאל גארדס ואני חשבתי לתומי שזה כי לא היו שם כושים אז למי איכפת
thog
8 ינו 2021 00:31:42איפה מופיע הנראטיב הזה ש'נהרס עם העובדות' שתארת בתגובה של מישהו כלשהו כאן?
דוקטור רזי הופמן
7 ינו 2021 22:59:11מנחמנו, קודם כל לא ניבאתי שיעזוב בשקט, אמרתי שיעזוב ב 20 לינואר כמו גדול וכמו שאר הנשיאים שעזבו בזמן (זה כמו גדול) ושלא יצטרכו להוציא אותו בכח. יעביר את השלטון בלי בעיות ובזמן.
לתקשורת כח להשחית.
dror2
7 ינו 2021 23:21:43זה לא משנה אם ב-20.1 הוא יעזוב כמו גדול או כמו קטן. הסמכויות שניתנו לו נובעות מזה שהמון אנשים, שמאורגנים כמדינה, החליטו שהוא נשיא. תוקף ההחלטה הזאת פוגע ב-20.1 אחרי הצהריים, ומהרגע הזה גם אם הוא יהיה בחדר הסגלגל משום מה, הוא לא יהיה יותר מאזרח שנמצא שם ללא רשות, וללא סמכות לתת למישהו הוראה בקשר למשהו.
dror2
7 ינו 2021 23:22:59פוגע=פוקע כמובן…
מנחם לס
7 ינו 2021 20:20:12למעלה מ-140 קונגרסמנים רפובליקאים הצביעו לא לאשר את בבחירות האלקטורים. אליהם הצטרפו 8 סנטורים. הם בינתיים לא מוכנים להודות שהם טעו, ולכן טראמפ מאמין שיש לו תקווה.
דוקטור רזי הופמן
7 ינו 2021 23:01:04אין לו תקווה והוא יעזוב ב 20 לחודש. נשאר לך עוד שבועיים לסבול אותו ואז נראה מה ממשל ביידן מתכנן.
דוקטור רזי הופמן
7 ינו 2021 23:24:58למי שבכה על האלימות של המשטרה נגד הבלפוריסטים…
https://news.walla.co.il/item/3410240
המשטרה אלימה בדרך כלל כלפי מי שמפר את הכללים ולא משנה עם הוא מהשמאל (בלפור) או מהימין (הפגנת סנדק) או מהים (הגולש בחוף הריף רף שנעצר ע"י משטרת אילת לאחר שסירב להתפזר אחרי כן סרב לתת ת"ז ובסוף התנגד למאסר).
e.a sport
8 ינו 2021 00:28:09לא להאמין.
למזלנו כאן במדינת ישראל המשטרה שומרת על הדמוקרטיה ומגינה על ראש הממשלה ומשפחתו מהאנרכיסטים שמנסים לעלות ולהחליף את השלטון בצורה אנטי דמוקרטית.
פשוט מדהימה העובדה שיש כאן כאלו שמעיזים לכתוב את ההפך.
אבל היי – אשך – תכתוב שצריך לקחת מבני עדות המזרח או מכל אדם שהוא לא קיבוצניק מפא"י את זכות ההצבעה ונלך הבייתה.
thog
8 ינו 2021 00:46:20פשש, עבודה יפה בלהכניס לאנשים מילים לפה.
רק שתבין, המקבילה הישראלית למה שהתרחש בוושינגטון היא שנתניהו עושה עצרת בה הוא מעודד אנשים ללכת ולעצור את השבעת הממשלה החדשה בכנסת, בעודו טוען לזיופים בבחירות שגנבו ממנו את הנצחון, לאחר שתוצאות הבחירות הביאו ליצירת ממשלה בראשה עומד אדם אחר ממנו, וחלקם הולך ופורץ לכנסת לעצור את ההשבעה.
דוקטור רזי הופמן
8 ינו 2021 06:46:15יופי מר ג"ב ממש ככה הוא התנהג כשהפסיד לפני כ 20 שנה בבחירות לברק.
ההגנה שלך על קלונסאות דקיקות ונשברת בקלות. דווקא ממך הייתי מצפה כאחד הגימלים (ג"א, ג"ב וגעגע המגעגע) שיביא כאן לינקים מהעבר להראות איך הנהנתן משסה את עדר הבבוניהיו ומעודד אנשים ללכת ולעצור את השבעת הממשלה החדשה בכנסת…
thog
8 ינו 2021 15:30:22אתה ממש קשה הבנה. אז רק שיהיה לך מאוד ברור, כי אתה מאוד מתקשה, לא אמרתי כאן שום דבר על זה שנתניהו עשה משהו.
ירון, החלום
8 ינו 2021 02:14:17בס"ד
שלום. הוא עוזב עוד מעט, כבר לא יכול לעשות יותר מדי נזק.
אין לי רוב זום מקום, כולל בתוך המפלגה שלו.
e.a sport
8 ינו 2021 06:10:41Thog
נתניהו עומד בראש המפלגה הגדולה ביותר אם לא שמת לב…
פשוט יש פלח באוכלוסיה שבטוחים שהם מורמים מעם.
אז זהו שלא.
thog
8 ינו 2021 15:32:28א) זה לא קשור בשום צורה למה שהסברתי לך
ב) אתה כנראה צריך להתעדכן באיך שיטת הממשל בארץ עובדת. עמידה בראשות המפלגה הגדולה ביותר לא קובעת את זהות ראש הממשלה.
דוקטור רזי הופמן
8 ינו 2021 06:36:08עוזב כמו גדול
https://www.israelhayom.co.il/article/838261
כן רק שבועיים לפני העזיבה הוא סוף סוף מודה שהוא ברווז צולע ואפילו מוקיע את האנשים שפלשו בשבילו לקונגרס.
ב 20 לחודש לא יצטרכו להכניס כוחות לבית הלבן בשביל לסלק אותו. הוא ילך לבד כמו שאר הנשיאים שגמרו קדנציה או שתי קדנציות.
Ljos
8 ינו 2021 07:01:25"כמו גדול"
זה כאילו אתה מתאמץ לא להבין כלום, לא ממה שמסבירים לך כמו לילד קטן ולא מהמציאות שמתרחשת ופולשת לקפיטול מול עינייך. ובצורה הכי צעקנית שאתה יכול.
דוקטור רזי הופמן
8 ינו 2021 07:54:213, תקרא מה כתוב מתחתיך.
ממש פלישה עם טנקים ומטולי RPG….
אבל אל תיתן לעובדות לבלבל אותך. העובדה שהבסוף טראמפ מגנה את המפגינים שפלשו כנראה בלי טנקים ומטולים ומודיע שיעביר את השלטון באופן מסודר….. כמו שאר הנשיאים אבל הרבה יותר צבעוני, אוי ווייי…. אויה אוייה, צרה צרה….
מעניין מתי יופיע פה גם 4?
Ljos
8 ינו 2021 08:02:34וואו, בסוף "מגנה". כאילו הוא לא קרא להם לעשות את זה,
התסיס במשך חודשים לרגע הזה, סירב להפעיל את המשמר הלאומי כנגדם, חיכה כמה שעות כדי להוציא הודעה ראשונית, ההודעה הראשונית הזו הייתה "אני אוהב אתכם ומה שאתם עושים, גנבו לנו את הבחירות" ואילץ את טוויטר לראשונה בהיסטוריית השקרים והפצת ההסתה שלו לחסום אותו, כאילו הוא לא כבר חודשיים מפיץ שקרים קונספירציות שגנבו לו את הבחירות, כאילו הוא כבר ארבע שנים לא אומר שלא משנה מה הוא לא יקבל את התוצאות, כאילו לא משנה שנמצאו מטעני חבלה והם היו חמושים בפלישה אתמול, כאילו לא משנה שזה נעשה במטרה יחידה לעצור הליך דמוקרטי לגיטימי, כאילו הוא לא פאשיסט גזען שמקדם את ארגוני העליונות הלבנה – חוץ מהאחרון, הוא הנשיא הראשון בהיסטוריה האמריקאית שעושה את זה, "כמו גדול". אבל העיקר שאתה זה שלא מתבלבל. כי פאשיזם זה סתם צבע. בז' חום כזה.
אל תשכח שהנייטרליות שלך גרמה לך לאחרונה להגיב לי, כשאמרתי שאונס זה רע, ב-"ובאנס ננוחם". אל תדאג, אני אדאג להזכיר לך.
דוקטור רזי הופמן
8 ינו 2021 08:21:59קודם כל קראתי רק את ההתחלה ולא סיימתי.
אענה לך במשפט אחד, אתה רואה פוליטיקאי שהולך נגד הבייס שלו?
גם הנהנתן, החשוד, הנאשם לא הולך נגד הבייס שלו, הכי הרבה מוציא תגובה רפה.
זו הפוליטיקה מאז האדם הקדמון….
אין שום חדש תחת ה… בבתשי
Ljos
8 ינו 2021 09:47:44קודם כל, לא קראתי אף מילה מההודעה שלך. אז תודה שאתה מסכים עם כל מה שאמרתי. "גדול" מצידך.
thog
8 ינו 2021 15:34:33נתניהו כל הזמן הולך נגד הבייס שלו. הם פשוט כאלה כבשים חסרי עמוד שדרה שכאשר הוא עושה זאת הם מצדיקים אותו בכל מיני תירוצים.
Ari
8 ינו 2021 09:53:59וכל הדמעות תנין האלו זה בגלל שטראמפ הביא לנו שגרירות בירושלים או הסכמי שלום שהוציאו ענק את בנימין נתניהו?
אין אפס הוא דחף למחנה "רקלאביבי" כמות הגונה של גזרים עבים במיוחד.. זה לא נעים
Ljos
8 ינו 2021 10:27:01או כי הוא עושה פאשיזם ותומך בפאשיסטים אלימים ואני מתנגד לזה.
אולי אל תבנה אידאולוגיה על לדחוף לאחרים כי זה לא מביא למקומות טובים או בכלל דרך טובה להסתכל עניינית על מה שקורה.
או שלפחות תבין במה תומך זה שעומד מולך לפני שאתה קופץ למקומות לא קשורים.
shadow
8 ינו 2021 07:49:18יש לך בעיה קשה של הגדרות דוקטור.
אין שום צורה בה טראמפ יכול לעזוב כמו גדול.
הרי ברור שהמהומות שיצר היו כדי לנסות ולא לעזוב את הכסא בכל מצב, זה שהוא בסוף הפסיד והבין שאין לא יכולת דווקא מוציא אותו קטן על זה שלא הבין את זה מלכתחילה, כפי שהיה ברור לרוב האנשים
לא חוכמה להיות ווינר רק כשאתה מנצח ווינר זה אחד שיודע להתנהג בהתאם גם כשהוא מפסיד. לא חוכמה לשחק אותה מוצלח כשהולך לך.
דוקטור רזי הופמן
8 ינו 2021 09:28:56עוזב כמו גדול? איפה יש הגדרה מילונית לזה?
כל אחד יכול לפרש כרצונו. הבסיס היה שהוא ישתלט על אמריקה ולא יעביר את השלטון ב 20 לינואר. הוא כבר אמר שיעביר את השלטון באופן מסודר כמו כל קודמיו, אז כן הוא עוזב כמו גדול כמו שאר האקס נשיאים. כל נבואות הזעם יופרכו ב 20 לחודש ואז כמובן אפשר יהיה להתמקד בשנאת הנהנתן והנאשם והמסית וה וה וה… וכמה הוא הורס כל דבר במדינה וכמה הוא מטפל לא טוב בקורונה וכמה הוא אשם במבול של נח ומכך שאלוהים סילק את אדם וחווה מגן עדן. ומלחמת 100 השנה זה גם הוא…
הווו-הההה
shadow
8 ינו 2021 15:15:25אתה מודע לזה שמתו 4 אנשים במהומות שהוא אירגן אתה מבין ש"כמו גדול" זה סלנג שכולם פה מבינים הפוך ממך? מוזר. ברור שאם אתה מהנדס את ה"כמו גדול" שלך איך שבא לך אז הכל יכול להיות "כמו גדול". עושה רושם שאו שאתה לא מבין מה המשמעות המקובלת של "כמו גדול" או שאתה מטריל.
thog
8 ינו 2021 15:42:48בינתיים זה 5 (לא שברור שניתן לייחס את כולם לאירועים)
אישה שמטרתה
שוטר מפציעות שספג המפגינים
אדם אחד מהתקף לב
ועוד שניים שעדיין לא דווח בבירור מה נסיבות מותם
shadow
8 ינו 2021 15:38:08https://news.walla.co.il/item/3410320
זה נראה לך "כמו גדול"?
IDO
8 ינו 2021 07:45:31מנחם. כמה שאלות פתוחות שנשארו לי.
– האם פתחו לפני המפגינים את הדלתות לרווחה?
– אם היה כל כך הרבה נשק על המפגינים ברחובות, למה לא היה נשק בתוך הקונגרס?
shadow
8 ינו 2021 15:41:29https://news.walla.co.il/item/3410320
שימו לב איך יורים בטייסת השחורה רק בגלל צבע העור שלה.
thog
8 ינו 2021 15:44:11כמה זמן תמשיך עם האיש קש הזה?
thog
8 ינו 2021 16:36:29לא שזה רלוונטי למשהו אבל התרגום של וואלה שהפך אותה לטייסת זה משהו שלא ברור לי אם לצחוק או לבכות לגביו