הנטס תפגוש את הסיקסרס והנאגטס את דאלאס במשחקי יום חמישי/ רותם אלרן

הלילה יהיו לנו עוד משחקים נהדרים בליגה הטובה בעולם, כשנקבל דו קרב אירופאי מהנה יחד עם מפגש צמרת שיגיע אלינו ישר מהמזרח, אז בוא ניגש לעניינים!

מנת השף:

2:30 – ברוקלין נטס (4-4) VS פילדלפיה סיקסרס (1-7)

המשחק הבולט של הערב מגיע אלינו מברקליס סנטר, שם הנטס חסרי דוראנט יפגשו פילי, שמגיעה למשחק כקבוצה החמה בליגה עם 7 נצחונות ב-8 המשחקים הראשונים שלה העונה (כולל רצף של 5 רצופים). המשחק בין שתי הקבוצות יכול להיות מעולה, וחלק גדול ממנו תלוי במצ'אפים וכיצד הן יגיבו משני צידי המגרש.

קודם כל, ראוי להתחיל עם הטובה מהשתיים בינתיים, הלוא היא פילי. הקבוצה נותנת פתיחת עונה מרשימה מאוד כשנראה שהמהלכים שדריל מורי עשה בקיץ משתלמים עבורם – סת' קרי משתלב מצוין ונותן את יכולת הריווח שהיו כל כך זקוקים לה מאז העזיבה של ג'יי ג'יי רדיק עם 17 נקודות ו-3.1 שלשות למשחק עד כה, וגם דני גרין נותן יכולת ריווח יחד עם הגנה איכותית. דובר הרבה בעונות האחרונות על אם השילוב של סימונס ואמביד יכול לעבוד, והסיקסרס מראים שהם יכולים לתפקד יחד כאשר שמים מסביבם את השחקנים הנכונים, ומגיע לדריל מורי הרבה קרדיט על הבנייה הנכונה של הסגל, שהיה מאוד לא מאוזן בעונה הקודמת. השנה הם קבוצת ההגנה הטובה בליגה עם רייטינג הגנתי של 102.7 נקודות, אבל השילוב של השחקנים בהתקפה הוא זה שמביא לנצחונות וגורם לפילי להיראות טוב כל כך.

מנגד, ברוקלין מגיעים לאחר ניצחון מרשים על יוטה, אבל אצלם יש לא מעט בעיות ובראשן זו ששני שחקנים חשובים מאוד לקבוצה ייעדרו – ספנסר דינווידי שגמר את העונה עם קרע ברצועה הצולבת וקווין דוראנט שנמצא בבידוד עקב פרוטוקול הקורונה של הליגה. גם ללא דוראנט הם קבוצה חזקה, והמצ'אפ החשוב היום עבורם הוא בעמדת הסנטר שם ג'ארט אלן יפגוש את ג'ואל אמביד. עד כה הענק הקמרוני נראה מצוין התקפית, וזה המבחן הגדול של אלן, שרק במשחק הקודם קיבל את העמדה בחמישייה בפעם הראשונה העונה (לא ברור למה זה קרה רק עכשיו, כי די ברור שהוא שחקן עדיף על DJ בשלב הזה). אלן עשה עבודה טובה מול רודי גובר וסיים מולו עם 19 נקודות ו-18 ריבאונדים, והיום יפגוש סנטר מוכשר בהרבה התקפית וינסה לעצור אותו.

אני מהמר היום על ניצחון של הסיקסרס בעקבות החוסרים אצל הנטס.

שאר המשחקים:

3:00 – ממפיס גריזליס (5-2) VS קליבלנד קאבלירס (4-4)

במשחק הבא שלנו הלילה, שתי קבוצות פצועות מאוד ייפגשו, כשבקליבלנד דריוס גרלנד, קווין פורטר ג'וניור, דנטה אקסום וקווין לאב לא ישחקו ומנגד בממפיס ג'אסטיס ווינסלו, ג'ה מוראנט וג'ארן ג'קסון ג'וניור יחמיצו את המשחק.

קליבלנד מגיעה למשחק עם פתיחת עונה הרבה יותר טובה משחשבו, כשקולין סקסטון נותן פתיחת עונה חזקה מאוד ודריוס גרלנד הפצוע ממשיך לפתח את ניהול המשחק שלו, בעוד שאנדרה דראמונד ממשיך להיות אחד הריבאונדרים הטובים בליגה עם 14.1 למשחק. סקסטון לקח את המשחק שלו צעד קדימה כהמשך ישיר לחודשים האחרונים של העונה הקודמת, ויש סיכוי טוב שייתן היום תצוגת סקורינג מרשימה מול ממפיס שלא אמורה להיות קבוצת הגנה מאיימת במיוחד היום לאור הפציעות.

מצד הגריזליס, הם סובלים מאוד ממכת הפציעות והפסידו בכל ארבעת המשחקים שהיו להם מאז הפציעה של ג'ה. יש להם מצ'אפ לא טוב היום בהתקפה כשהשחקן הטוב ביותר שלהם כרגע הוא יונאס ולאנצ'ונאס שיצטרך להיכנס לקרבות פוסט מול דראמונד, אבל היתרון שלהם הוא שהקאבס גם קבוצת הגנה לא טובה, כך ששחקן כמו דילון ברוקס יוכל לפרוח היום.

אני מהמר למשחק הזה על ניצחון קליל של הקאבס.

5:00 – פורטלנד טרייל בלייזרס (4-3) VS מינסוטה טיברוולבס (5-2)

במשחק השלישי של הלילה, שתי קבוצות יגיעו לאחר הפסדים צמודים במשחקן הקודם – פורטלנד הפסידה לבולס כתוצאה משלשת ניצחון של זאק לאבין בסיום, ואילו הטימברוולבס נלחמו קשה מול הנאגטס אך לבסוף הפסידו ב-7. שתי הקבוצות לא נראות מחוברות עדיין, בין אם מדובר בפציעה של קאט אצל הוולבס או ההתחלה האיטית של הבלייזרס כשיוסוף נורקיץ' נראה חלוד ולא בכושר.

מהצד של הבלייזרס, הם מגיעים למשחק כקבוצה הטובה יותר די בבירור, כשהם בנו סגל חזק סביב שני הכוכבים דמיאן לילארד וסיג'יי מקולום (שנראים נהדר עד כה), אבל בינתיים הקבוצה עוד לא מחוברת עד הסוף והכימיה עוד לא שם, כשנורקיץ' כמעט ולא שיחק בעונה הקודמת וחזר רק בבועה, רוברט קובינגטון הגיע בקיץ מהרוקטס ודריק ג'ונס ג'וניור, עוד שחקן רוטציה חשוב, הגיע כפרי אייג'נט. הקבוצה חזקה ועמוקה ונראית טוב התקפית, שם היא מדורגת בטופ 10 גם ברייטינג ההתקפי וגם בנקודות למשחק. הבעיה בקבוצה עד כה היא הגנתית, כשהיא הקבוצה ה-29 בליגה ברייטינג ההגנתי ובינתיים לא נראית טוב בכלל שם, כשנורקיץ', שבדרך כלל הוא שחקן הגנה טוב ותורם, נראה איטי ומגושם מאו וכרגע נראה כמו מטרה מאוד נוחה לתקיפה מצד היריבה, וחוסר ההגנה אצלו מדאיג כשגם צמד הגארדים המוכשר הם אסון הגנתית יחד. משהו שם צריך להתחבר, ואולי הלילה נראה את זה קורה.

מהצד השני, מינסוטה גם הם רעים בהגעה למשחק, כשהם חסרים את קארל אנטוני טאונס ובלעדיו לא מאיימים במיוחד על היריבות. ואם הזכרתי קודם את ההגנה החלשה של פורטלנד כבעיה, היום היא כנראה לא תהיה כזאת, לפחות ביחס ליריבתה, שהיא הקבוצה היחידה בליגה כולה עם רייטינג הגנתי נחות משלה. יש שם כמה שחקני התקפה מוכשרים, אבל יותר מדי שחקנים שאוהבים כדור ביד וניתן לראות את זה בכך שהם מדורגים במקום ה-22 בליגה באסיסטים למשחק, וחסרונו של קאט ניכר על הקרשים כשהם אחת מקבוצות הריבאונד החלשות בליגה. לפורטלנד יש התקפה חזקה שמחפה מעט על ההגנה, למינסוטה אין אפילו את זה כשהיא ממוקמת במקום ה-23 בליגה ברייטינג ההתקפי, וככה לא נראה שהיא תנצח הרבה משחקים בזמן הקרוב.

בגלל כל מה שציינתי, הניצחון היום ילך לפורטלנד, ושימו עין על נורקיץ' שיכול להנות ממחסור בגבוהים אצל הטימברוולבס.

5:00 – דנבר נאגטס (4-3) VS דאלאס מאבריקס (4-3)

דו קרב ענקים בין שניים מהאירופאיים החזקים בליגה כשלוקה יפגוש את יוקיץ' בקרב בין שתיים מהקבוצות המעניינות במערב הצפוף. שתי הקבוצות לא מאוד יציבות בפתיחת העונה ולא נראות בשיאן, אבל לשתיהן גם היו תצוגות נהדרות מהכוכבים ומעניין לראות כיצד זה יתפתח.

דאלאס מגיעים למשחק הזה עם חיסרון בכך שלא יהיה מי שישמור על יוקיץ', כשפורזינגיס פצוע והוא שומר הצבע הטוב ביותר של הקבוצה, וחוץ ממנו האופציות פשוט לא מספיק טובות, כשדוויט פאוול לא חזר אותו שחקן מהפציעה ומקסי קליבר שומר טוב, אבל לא יצליח להתמודד עם הג'וקר בפוסט. השחקן הכי טוב שלהם הוא מן הסתם לוקה, והנאגטס יכולים להציב עליו שחקנים שיוכלו להתמודד איתו בצורה יפה – גארי האריס שומר חזק וג'מייקל גרין יוכל לשים עליו גוף במקרה הצורך, אבל הם לא אלו שיצליחו לעצור אותו ככל הנראה. הם קבוצה נהדרת הגנתית והפיק נ' רול של לוקה מניע שם את כל ההתקפה, השאלה היא אם יצליחו לעצור את הכוכבים של הנאגטס, וזה כנראה יהיה בעוכרם.

אצל הנאגטס, יוקיץ' נותן פתיחת עונה פנטסטית, וגם מארי נותן בעצמו 22 נקודות למשחק וממשיך את הכושר המדהים שהיה בו בפלייאוף. הם כרגע במאזן שלילי ולא נראים הכי יציבים, אבל הנאגטס פוטנציאלית אחת מהקבוצות הטובות במערב, ולדאלאס אין יותר מדי מה לעשות היום כדי לעצור את זה, אבל הרגישות שלהם היום עשויה להיות הגנתית, כשדונצ'יץ' אחד המסיימים הטובים בטבעת בליגה כולה והנאגטס איבדו את שומר הטבעת הכי טוב שלהם עם מייסון פלאמלי, וזה עשוי לשחק תפקיד משמעותי היום.

אני מאמין שהיום דנבר ינצחו במשחק שיהיה צמוד לכל אורכו.

5:00 – לוס אנג'לס לייקרס (2-6) VS סן אנטוניו ספרס (4-3)

המשחק האחרון בפריוויו יגיע אלינו מ-LA שם הלייקרס יארחו את הספרס המפתיעים, שהנחילו לפני יומיים הפסד לקבוצה השנייה מלוס אנג'לס, והיום יגיעו לחפש המשך לפתיחת הרבה יותר טובה ממה שהיה צפוי עבורם.

אצל הספרס, דג'ונטה מארי נראה טוב עד כה, כשהוא יותר אקטיבי התקפית ולוקח על עצמו יותר בצד זה של המגרש כשבשבעת המשחקים הראשונים העונה קלע קרוב ל-16 נקודות למשחק עם 5.7 אסיסטים ו-6.6 ריבאונדים, כשדמאר דרוזן נראה בכושר הטוב בקריירה וקלדון ג'ונסון חווה פריצה עצומה עבורם. הגוף שהוא מסוגל לשים בהגנה על שחקנים גדולים וחזקים ממנו הוא חשוב, ויכול להיות שנראה אותו היום לא מעט על לברון. הספרס יכולים לשים כמה מגנים חזקים וארוכים על ג'יימס, אך הבעיה שלהם תהיה עם דיוויס. אין להם גבוהים הגנתיים מספיק חזקים לעצור אותם (לזכותם ייאמר שלרוב הקבוצות אין אחד כזה), וזוהי נקודת התורפה העיקרית, בנוסף לכך שככלל הם קבוצה פחות טובה. אצלם דריק וויט יעדר עם שבר באצבע.

הלייקרס בבירור חזקים יותר, כשהם מובלים ע"י צמד הסופרסטארים שלהם, אבל בינתיים גם הסגל המשלים תורם עבורם לא מעט, ובמיוחד דניס שרודר. הרכז הגרמני נראה כמו חתיכה שלישית מתאימה מאוד עבורם והיכולת שלו לשים נקודות היא חשובה, ושדרוג גדול ביחס לעונה הקודמת בה קייל קוזמה היה אמור להיכנס לתפקיד זה ואיכזב, וגם הוא נראה טוב יותר כשיש פחות לחץ עליו. יהיה מעניין לראות איך ימשיך את העונה ואם ימשיך להיות יציב כחתיכה חשובה בקונטנדרית לראשונה. כדאי לשים עליו עין.

לדעתי הלילה הלייקרס ינצחו בפעם השלישית העונה את הספרס, אבל סן אנטוניו יכולים לתת פייט יפה.

לפוסט הזה יש 123 תגובות

  1. תודה רותם.
    הערב לואוד מנג׳מנט. אולי קרב ואנילים, נראה איך יסתדר.
    .
    תוג – אני נכנע כניעה זמנית! מבטיח לא לקפוץ אחרי כל מופע ליצנות אלא לצבור כמה יחד. הנתונים שלך מאוד מעניינים אבל חסרים שם משחקים. אני מאמין שעוד אתאושש. כרגע אני צריך טו נוט דיי און א ראן…

  2. סטיב נאש לא יודע למה קיירי לא משחק היום ואין לו מושג מה הבעיה האישית שמונעת מקיירי לשחק, הוא ניסה ליצור איתו קשר אבל קיירי לא חזר אליו…

    LOLOLOLOLOLOLOLOL

    1. בק2בק לשחקן בכושר הגופני של אמביד זה גזר דין מוות, בברוקלין לא דוראנט ולא קיירי משחקים כמו משחק אימון.

  3. בן של זונה הקיירי הזה, יורק בפנים של נאש והליגה בלי בושה, האד היה צריך להושיב את האהבל הזה ולתת לו שני פצצות ולהגיד לו יש לי 2 MVP אני פי 10 גדול יותר ממה שאתה יכול לחלום עליו תקשיב לי ותגיע גם לזה, תמשיך בשטויות שלך ותהיה הערת שוליים בהיסטוריה והסייד קיק של לברון.

    Speaking to reporters an hour and 45 minutes before tipoff, coach Steve Nash said he "just found out" that Irving would not be playing.

    "I sent him a message in the last half hour and haven't heard back yet," Nash said. "But obviously thinking about him and hope that all is well. It's a private matter

    1. אפס מקצוענות יש לטיפש הזה כמו שהוא הרס את חדר ההלבשה של בוסטון ככה הוא יהרוס את חדר ההלבשה של ברוקלין, בלי הארדן אליפות או משהו שקרוב לזה ברוקלין לא תראה. זה הקבוצה הכי תנודתיות בליגה ההגנה שלהם בדיחה (במיוחד האפס שלקח חופש מרצונו)

      1. עושה רושם שההתפתחות שלו לצד הגואט של הדושבאגים לברון לא פסחה עליו. הוא מתקדם בצעדי ענק לאותו המקום.
        יכול להיות שהוא הלך לקצה העולם לחפש את הלייזרים והקרחונים

        1. אתה באמת משווה את המקצוענות של לברון מול ארווינג… לברון בין החמש הגדולים בהיסטוריה, ארווינג אולי (ואולי גדול) יהיה בין ה-5 רכזים הכי טובים בתקופתו (וזה בספק).

            1. לפחות לברון "הרוויח" את הזכות ומביא קבלות כדי להיות דושבאג

            2. גם קיירי הביא קבלות לא ברמה של לברון אבל הוא אלוף פייר אנד סקוור למעשה הוא הציל ללברון את התחת מול גולדן, בכל מקרה לא מעניינות אותי הקבלות רק העובדה שהוא כנראה למד טוב מהמאסטר ומיישם

        1. אבל הוא חייב לשפר את האחוזים שלו מכל הטווחים
          4 מ 10 מהעונשין זה נוראי ואחוזי קריירה שלו הם באיזור ה70 נכון הוא לא זרק הרבה משם אבל זה עדיין לא מספיק טוב.
          בנוסף הוא חייב יציבות ב4 עונות בליגה הכי הרבה משחקים היו לו בעונת 17-18 שיחק 71 משחקים בשלושת העונות האחרות הוא לא עבר 60 משחקים.
          היית לו פציעה נוראית אני מקווה שיעבור מברוקלין ימצא בית חדש. הוא שחקן חמישיה, במינימום כוכב שני בקבוצה.
          קבוצות בסגנון אוקלהומה או טורונטו יושבות עליו בול

        1. רציתי לכתוב אף עד כמה סימונס אפס אבל רשמתי את זה אתמול כבר ובמשך שלוש שנים, איפה כל החברה מטנ״ש שאמרו שהוא וגרין שחקני מקס וסימונס יפתח קליעה , הקטע שבגלל כתיבה יפה הרבה הולכים אחריהם בעיניים עצומות

  4. אלדריג' הגיע לעונה סוף סוף. היה על 5/6 כולל 2/2 לשלוש עד שהחטיא פעמיים ברצף ולייקרס מצמצמים מדיפיציט של 15 ל8 בסה"כ בסיום הרבע (2 שלשות רצופות של קארוסו) גם דרוזן על 2/2 לשלוש.

  5. אולי זה קטנוני אבל לברון חודר תוך כדי מרפק שמשאיר את מארי מאחור, עושה צעד וחצי ועוצר, עולה לסל ומקבל 2+1

  6. זה רק אני או שלוקה קצת איבד מהקסם? המספרים שם, אבל כבר כמה משחקים יש לי תחושה שהוא מחפש את המוב שלו בכוח ובלי קשר לשטף של המשחק

    1. גם שנה שעברה היא לא לקחה בגלל ההתקפה , אני מסכים איתך הם נחלשו בצבע מאוד הגופה של גאסול לא יכולה לשחק באירופה, אני מת על לוני ווקר

  7. בינתיים נספר לכם סיפורי שכונה.
    אתמול עשיתי את התרגיל של הארדן לבירד, המניאק דחף אותי לא נתן לסיים את המהלך אבל כולם התלהבו וקיבלתי סטנדינג אוביישן איזה חרא בירד יצא הרס לי מהלך לדורות!
    בעקבות זה אחכ הרגתי אותו בקרוסאוברים ושמתי עליו אנד וואן בחדירה בשמאל.
    אני ופול גורג קירצפנו אתמול את כולם 10 מ10 נצחונות רצוף. פול גורג היה בזון של הלייף לא החטיא הבחור מכל מקום שם גאמפים בסיבוב מהעונשין והמקווקו חדירות שלשות הכל. גם אני הייתי די בזון ודי שחטנו את כולם.
    הרקדן נרמס וטוטרש על ידנו
    מה שנקרא לא היה כוחות.

  8. שרדנו פתיחת עונה רצחנית
    8 משחקים, 3 פעמים לייקרס, אחת קליפרס, אחת ג'אז, טורונטו, ושני משחקים מול מתמודדות ישירות לפלייאוף (ממפיס עם מוראנט ונ"א).
    יצאנו מזה 4-4.
    לא רע, ומעודד להמשך.

  9. סת קרי חיובי לקורונה , הוא היה עם הקבוצה כל היום וישב על הספסל ברבע הראשון עד שהגיע הודעה שהוא חיובי, כרגע כל הקבוצה של פילדלפיה בהסגר ויכול להיות שגם ברוקלין וושינגטון יהיו
    יהיו חייבים לבטל משחקים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט