די תמשיכו! רביעי עמוס במשחקים ממש לפני סגר בארץ הקודש/אינדיאני

Raptors news: Kawhi Leonard now narrowly favored over Stephen Curry to win  NBA Finals MVP
הרגע שבו סטף הבין שצריך להחליף תספורת

שאלה מהבגרות במתמטיקה של השנה:

רכבת הליגה יוצאת ב 22/12 ומגיעה ל 6/1 אחרי שבעה מחזורים. במהלכה דאלאס הביסו את הקליפרס שניצחו את הלייקרס שניצחו את מינסוטה שניצחו את יוטה שניצחו את סן אנטוניו שניצחו את טורונטו שניצחו את ניו יורק שהביסו את מילווקי שניצחה את הווריירס שגברו על פורטלנד שניצחו את יוסטון שניצחו את סקרמנטו שקרעו את הנאגטס שניצחו את מינסוטה שגברו על הג'אז שלא התקשו מול הספרס שהתעללו בקליפרס שניצחו את הסאנס שניצחו את הפליקנס שלא התקשו מול טורונטו שגברה על הניקס שדילגו מעל הקאבס שניצחה את אטלנטה שניצחה את ברוקלין שהביסה את בוסטון שניצחה את אינדי שגברה על קליבלנד שהשפילה את פילי שבשקט בשקט מובילה את הליגה. נשאלת השאלה: WTF?

שבועיים בלבד לתוך העונה ואפשר להודיע חגיגית שלא נותרה קבוצה אחת בליגה ללא ניצחון או הפסד. עכברי האתר מוזמנים לשתף אותנו בתגובות מתי קרה כזה דבר בשלב מוקדם כל כך של העונה ולנו נותר רק לקוות שהבלגן ימשיך לספק לנו הפתעות נעימות ודרמות כדורסל כמיטב המסורת. 11 משחקים לא רעים בכלל יהיו לנו בתפריט בעוד לילה נהדר של כדורסל איכותי.

לפני 42 שנים ויום נפרד העולם מענק הג'אז צ'ארלס מינגוס, ככל הנראה הקונטרבסיסט הכי טוב שידע כדור הארץ עד עצם היום הזה. הלהקה המדהימה שלו והסשנים הארוכים עד כדי פסיכדליה ילוו אותנו בלילה עמוס המשחקים של היום.

מתחילים:

02:00     אינדיאנה פייסרס (2-5) – יוסטון רוקטס (3-2)

הביתית: הפייסרס נראים טוב עד כה כשמלבד טי ג'יי וורן הקבוצה נראית מחוברת ומתואמת (27.7 אסיסטים למשחק). אולדיפו מתחיל להזכיר את האולסטאר טרום הפציעה כשמלבד נקודות הוא גם שומר מעולה שאף אחד לא היה רוצה לשחק מולו. הלילה הם לא אמורים להתקשות התקפית מול יוסטון שהחלק ההגנתי של המגרש לא מעניין אותה.

האורחת: לא בטוח שיוסטון יודעת מה היא עושה כשהארדן ממשיך לקלוע בכמויות וכריסטיאן ווד המפתיע שהגיע מדטרויט ועוד לא ירד מתחת ל 20 נקודות באף משחק הוא הסקורר השני בקבוצה, קצת לפני ג'ון וול. שני הניצחונות של הרוקטס הגיעו מול סקרמנטו והלילה היא תפגוש לראשונה העונה קבוצה מזרחית וקשוחה שיש לה כלים להאט את מכונת הנקודות מבית טקסס.

בדרך לחתונה עוצרים בווגאס: בלילה שבו אני כותב את הפריוויו אינדי צריכה לנצח, בלי קשר לעובדה שהיא פיייבוריטית. היא כמובן תסתבך לקראת הסוף אבל תנצח ב 7 נקודות כשהארדן יקבל טיפול מסור מאוד מברוגדון ואולדיפו.

02:00     אורלנדו מג'יק (2-5) – קליבלנד קאבלירס (3-4)

שתי מזרחיות מפתיעות שנפגשות שוב לאחר משחק בשני בו המג'יק גברו על הקאבס בלי הרבה קושי.

הביתית: ווצ'ביץ' נראה נהדר כשמלבד הנוכחות החזקה שלו בצבע הוא עומד על 47.4% מרשימים מאוד לשלוש. לצידו עומד רוסטר מרשים ויעיל כולל ספסל מפתיע לטובה שהדינמיות שלו מאפשרת לא מעט הרכבים שיכולים לשחק מול ספסל של כל קבוצה. כמובן שמבחן הזמן יכריע האם מדובר בהפתעה נעימה או עוד התמקמות רגילה באמצע הטבלה. כרגע כיף לראות אותה משחקת.

האורחת: משהו טוב קורה בקליבלנד. חוץ מקולין סקסטון, הסקורר המוביל של הקבוצה באחוזים מעולים (55.1% מהשדה, 54.2% לשלוש) הגיעה במשחקים האחרונים גם קפיצת המדרגה של דאריוס גאלארד הצעיר בעונתו השניה בליגה והעזרה של לארי נאנס בעמדת הסנטר שגם מחלק קרוב ל 5 אסיסטים למשחק. לצידם חונים בצבע הווטרנים ג'בייל מקגי ומכונת הריבאונדים של הליגה אנדרה דראמונד. הגודל שלהם נותן לקליבלנד יתרון פיזי יחסי שמאפשר לה גם להאט קצת את היריבות שלה. מול המג'יק הגדולים, כאמור, זה לא כל כך הספיק בשני.

בדרך לחתונה עוצרים בווגאס: זה לא משנאת הקאבס, זה פשוט מאהבה לקבוצה של אורלנדו ואיך שהיא נראית הקוסמים ב 12 כשווצ'ביץ' מרגיש בבית קרוב לסל.

02:00     פילדלפיה 76'ס (1-6) – וושינגטון וויזארדס (2-5)

מפגש קצוות במזרח בין פילי שלא מדברים עליה מספיק לבין הוויזארדס שהפתיחה המקרטעת שלה העלתה לא מעט סימני שאלה סביב ההנהגה של ראס.

הביתית: פילי נראים נהדר וכרגע הם הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה ונט רייטינג של קרוב ל 9 נקודות. את הכחולים מוביל כמובן אמביד עם נתון של 86 אחוזי נוכחות במשחקים (6/7 וכמעט עברנו עשירית עונה!) אבל יותר מכך עם הגנה יוצאת מן הכלל וסקור טוב מטווחי אפס עד שלוש (שלשה למשחק ב 33.3%). סימונס לעומתו החליט להתמקד בעיקר בניהול המשחק ופחות ביצירת נקודות (10 ריב' ו 7 אס') שמגיעות בעיקר מהקלעים האריס וסת' קרי. הבעיה של פילדלפיה קשורה בעיקר בשמיכה הקצרה והשחיקה של החמישייה שככל שתתקדם העונה תצטרך מנוחה. בינתיים, בואו נהנה.

האורחת: עד לניצחון האחרון על הנטס וושינגטון נראו רע מאוד. הם אמנם קולעים בכמויות (118.6, מקום 2 בליגה) אבל סופגים עוד יותר. הבעיה המרכזית שלהם היא ככל הנראה העובדה שלאור ההשתלטות של ווסטברוק על הקבוצה הם מתחילים להתגעגע לג'ון וול… בניצחון הראשון הוא לא שיחק ובניצחון השני הוא היה פשוט נוראי והשליך לבנים מכל הכיוונים כולל שלשה חסרת אחריות בדקה האחרונה למשחק. יש לוויזארדס שחקנים טובים וצעירים כמו תומאס בראיינט ורוי האצ'ימורה ויכולים ביחד עם ביל והצוות המסייע להילחם על מקום בפלייאוף כל עוד ווסטברוק לא יהרוס להם את התכניות.

בדרך לחתונה עוצרים בווגאס: ראס משחק היום, וכל מילה מיותרת. פילי ב 20.

02:30     אטלנטה הוקס (3-4) – שארלוט הורנטס (5-2)

הביתית: אטלנטה פתחה את העונה עם מאזן של 1-4 ומאז הפסידה שני משחקים לקאבס ולניקס. למרות ההפסדים הם עדיין משחקים טוב כשיאנג משתפר בניהול המשחק שלו ומפתח תיאום התקפי עם קאפלה וקולינס. שני האחרונים פותחים בחמישייה ומנסים לחפות על היעדר הגודל של טריי בהגנה ובהתקפה לאפשר לו חילופים נוחים או לחילופין אופציה לאלי-הופ בפיק אנד רול.

האורחת: המאזן של שארלוט, כמו של לא מעט קבוצות בחלק הזה של העונה, לא מספר את כל הסיפור. מתוך חמשת המשחקים בטור ההפסדים שלהם שניים היו מול פילי העדיפה בהרבה מה שאומר שעוד מוקדם לדעת לאן מועדות פניהן של הצרעות. כמו שזה נראה עכשיו רוזייר והייווארד מצאו קבוצה מתאימה וביחד עם לאמלו הם יכולים להיות קו אחורי שרק ילך וישתפר ככל שהעונה תתקדם. אם יצליחו לשלב עוד שחקנים כמו ברידג'ס ווושינגטון תהיה לנו יופי של קבוצה.

בדרך לחתונה עוצרים בווגאס: מהמר שטריי ישליך קצת האקרשטיינים על הסל וייתן לטרי (רוזייר) את הניצחון. שארלוט ב 5.

02:30     מיאמי היט (3-3) – בוסטון סלטיקס (3-5)

הביתית: מיאמי עוד לא הצליחה לחבר שני ניצחונות רצופים ומגיעה אחרי משחק קל מאוד מול אוקלהומה. החזרה של באטלר אמורה להכניס את הקבוצה לקצב, שכרגע מוחזקת בעיקר על ידי אדאבאיו שעושה הכל מהכל וטיילר הירו שמראה שהוא על אמת. במשחק הקודם היה זה אוליניק עם 5/7 לשלוש שהתעלה וגם בהילוך שני של דראגיץ' ודאנקן רובינסון שעוד לא הגיעו לגמרי לעונה יש להיט כמות עצומה של כישרון.

האורחת: שותפתה של מיאמי לגמר המזרח בשנה שעברה מגיעה עם 3 ניצחונות ב 4 המשחקים האחרונים אבל גם עם פציעות של ווקר, טיג וסמארט, כשהאחרון בספק למשחק הקרוב. עם הצמד הצעיר בראון וטייטום ועבודה טובה של טריסטן תומפסון היא עדיין תגיע כפייבוריטית לקחת את המשחק הקרוב.

בדרך לחתונה עוצרים בווגאס: מיאמי עוד לא משכנעת ואם סמארט משחק יהיה לבאם הרבה יותר קשה. סלטיקס ב 10.

02:30     ניו יורק ניקס (3-4) – יוטה ג'אז (3-4)

הביתית: הניקס ממשיכים לעשות ההיפך ממה שאמרו להם ונמצאים בטעות במאזן חיובי. כיף לראות את הקשיחות של החברים מניו יורק שמשחקים משחק פיזי ולא מפחדים ממגע. רנדל מוביל את הקבוצה עם ממוצע של דאבל דאבל (22 נק' ו 11.4 ריב') וגם מוביל את הקבוצה באסיסטים (7.4 מרשימים למשחק) ולצידו פייטון, בורקס, בארנט ואוסטין ריברס נותנים עבודה ונרלנס נואל עושה עבודה יפה בצבע בדקות שהוא מקבל.

האורחת: משחק בצד הלא נכון של הבק-טו-בק עבור יוטה שלא פגעה בכלום אתמול מול ברוקלין נטולת דוראנט וכנראה שמרה את הכוחות למשחק הערב מול הניו-יורקית עם המאזן הטוב יותר. יוטה היא עדיין חידה ועד ההפסד אתמול היה נראה שהחלקים מתחברים. קונלי הראה ניצוצות של הכוכב מממפיס, בוגי קלע ומיטשל ניהל את המשחק כשגובר אוטם את הצבע. כל זה פשוט לא היה קיים במשחק אתמול בו הנטס חגגו בצבע של הג'אז. קשה לי להאמין שזה יקרה הלילה.

בדרך לחתונה עוצרים בווגאס: אין לניקס מי שיקשה על גובר הפעם. ג'אז ב 3 אחרי מאבק עיקש.

03:00     מילווקי באקס (3-4) – דטרויט פיסטונס (6-1)

מפגש שני ברציפות בין שתי הקבוצות. במפגש הראשון הבאקס יצאו עם ידם על העליונה בתצוגה מפחידה של יאניס עם 43 נקודות.

הביתית: מובילת המזרח בשנים האחרונות עוד לא מצאה יציבות ובכל לילה נראית אחרת וכדאי מאוד שזה ישתנה. ניצחון שני ברציפות על דטרויט החלשה יכול לבנות מומנטום שהיא צריכה כדי להיכנס לעניינים.

האורחת: דטרויט הולכת לשום מקום והשחקנים המתפקדים היחידים בה הם אלה שהגיעו מדנבר ורגילים לנצח משחקים. גריפין ורוז זה כבר לא מה שהיה, ג'וש ג'קסון די בינוני ואני יכול להישבע שצבי מיכאיליוק זה שם של מישהו שלמד איתי בשכבה.

בדרך לחתונה עוצרים בווגאס: אל תהמרו על המשחק הזה, לא תרוויחו כלום בכל מקרה. באקס ב 25 ברבע השלישי…

03:00     ניו אורלינס פליקנס (3-4) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (4-2)

הביתית: הפליקנס מגיעים אחרי הפסד דרמטי בהארכה מול הפייסרס וירצו להתאושש מול הת'אנדר אותם הביסו ב 33 הפרש לפני שבוע. השילוב של אדאמס בקבוצה עובד יפה כשזאיון ממשיך לספק את ההיילייטס הקבועים ואינגרם מתחיל להיראות כמו האולסטאר שהוא אמור להיות. המצב עדיין לא אופטימלי בעיקר בגזרת הגארדים כשלונזו פושר בשני הצדדים של המגרש ובלדסו עוד לא התעלה לרמה שלה הפליקנס ציפו לה.

האורחת: בצד השני עומדת לה קבוצה שנראית יותר כמו שאריות של קבוצות הליגה מאשר משהו שאפשר לבנות עליו. כשהיא מאיישת את המקום האחרון בליגה בנקודות בפער גדול, מקום 26 באסיסטים ומקום 27 באחוזים מהשדה נראה לי שאחרי 7 מחזורים אפשר להכריז עליה כנמושה התקפית שהקבוצות בליגה ישמחו להתעלל בה. שג"א, ג'ורג' היל ואל הורפורד חביבים כשלעצמם אבל בלי פרוסס או תכנית משחק אין להם סיבה לקוות לשינוי בקרוב.

בדרך לחתונה עוצרים בווגאס: שי הולך להפסיד לציון, בגדול. נ"א ב 12.

04:00     פיניקס סאנס (2-5) – טורונטו ראפטורס (5-1)

הביתית: השמשות ממשיכות לזרוח בפיניקס ששני ההפסדים שלה באו ממשחקים צמודים, אחד מהם מול הקליפרס העדיפה. החדשות הטובות הן שהקבוצה של פיניקס היא ממש לא רק בוקר שעומד על 21.1 נקודות עד כה אבל גם מחלק 4.4 אסיסטים למשחק. כריס פול עושה את מה שמשלמים לו לעשות ובעיקר מייצר מצבים נוחים לשאר הקבוצה ועם אייטון שמשתפר כל משחק ובריג'ס וקראודר בכנפיים יש לפיניקס קבוצה לא רעה בכלל.

האורחת: מה קורה לטורונטו? המספרים היבשים לא ממש מספרים את הסיפור המלא על הקבוצה של ניק נרס שעל הנייר נראית בסדר אבל לא מפסיקה להפסיד בכמויות וההגנה שלה בעיקר באזור הצבע פשוט מחוררת. כנראה שהיעדר סנטר נורמלי או לחילופין היכולת הירודה יחסית של סיאקם מוצאת את טורונטו שהייתה קבוצה מאוזנת ועמוקה עם סגל חלקי ביותר.

בדרך לחתונה עוצרים בווגאס: ממש הייתי רוצה להמר על פיניקס אבל משהו בי אומר שהראפטורס יתחברו היום וינצחו ב 5.

05:00     גולדן סטייט וורירס (3-4) – לוס אנג'לס קליפרס (3-5)

הביתית: הלוחמים על אמת? לא מעט אנשים הטילו ספק ביכולת של גולדן סטייט להיות תחרותית השנה (ביניהם עבדכם הנאמן) אבל כרגע נראה שאלה אוכלים את הכובע. הסיבה? קרי, סטף קרי. החזרה של דריימונד כנראה הכניסה רוח חדשה בכוכב שרק חיכה להזדמנות להתפוצץ ועשה את זה בשני המשחקים האחרונים באופן שמזכיר נשכחות, אם כי הוא עשה זאת גם מקו העונשין לא פחות מאשר קשת השלוש. ההגנה של הקבוצה עדיין זקוקה לשיפור משמעותי וגם אחריו היא לא יכולה להיות מאריות הליגה בצד הזה של המגרש אבל היא בהחלט עשתה עבודה טובה מול סקרמנטו ועצרה אותה על 28.6% לשלוש. הלילה כל זה יהיה הרבה יותר קשה.

האורחת: הקליפרס עם קוואי היא כרגע הקבוצה שאף אחד לא רוצה לפגוש (נכתב לפני המשחק מול הספרס, מה עובר על הליגה?). הם במקום השני בליגה באחוזים לשלוש ולמרות שהיא אחרונה בליגה בריבאונדים היא יכולה להרשות לעצמה מעט פוזשנים כדי ליצור נזק. פול ג'ורג' עוד לא לגמרי החליט אם הוא שחקן טוב או לא (ההחלטה תתקבל בפלייאוף) אבל נכון לעכשיו הוא טוב בשני צידי המגרש לצד קוואי שכרגיל עושה הכל מהכל. איבקה נכנס באופן טבעי לעמדה שלו כחצי-סנטר והשמירה שלו עוזרת מאוד לקבוצה מ LA. הנתון המוזר? 2.9. ריבאונדים. לזובאץ. סנטר.

בדרך לחתונה עוצרים בווגאס: וואללה לא יודע. לא נראה לי שהקליפרס הולכים להיראות כמו שהם נראו אתמול. החגיגה של קרי נעצרת הלילה עם ניצחון לקליפרס ב 15.

05:00     סקרמנטו קינגס (4-3) – שיקגו בולס (4-3)

הביתית: הקינגס מגיעים אחרי תבוסה לג"ס המתעוררת וינסו לתקן את הרושם מול השוורים הלילה. פוקס והילד לא ממש מחזיקים את הקבוצה שההתקפה שלה ניצבת במקום ה 18 בליגה וההגנה הרחק מאחור במקום ה 24. כרגע עוד נראה שחסר להם הגרוש שיהפוך אותם למועמדים אמיתיים לפלייאוף בשנה המשוגעת הזאת. המשימה צריכה להתחיל בראש ובראשונה עם החלטה שכדאי מאוד להגן ושהכדור צריך גם לעבור מיד ליד מתישהו. חוץ מזה מישהו צריך להסביר להאריסון בארנס שהוא עושה צעדים. תמיד.

האורחת: ההגנה הגרועה בליגה, זאת של השוורים, תנסה לעלות גם היא למאזן חצוי וגם היא כמו היריבה שלה עוד לא נראית בשלה כל כך. האחוזים של לאבין לא מאוד טובים אבל מלבדו אין כל כך מי שיעשה נקודות בשיקגו ובטח שלא הגנה. הלילה יכול להיות שזה יספיק מול עוד קבוצה שאין לה חשק (או יכולת) לשמור ונראה חגיגת סלים משני הכיוונים.

בדרך לחתונה עוצרים בווגאס: לקינגס יש קצת יותר שחקני כדורסל בקבוצה. סקרמנטו ב 6.

לסיום, נציין גם את יום הולדתו של סיד בארט שלולא היה בין החיים היה חוגג 75.

לפוסט הזה יש 278 תגובות

  1. פריוויו מעולה (ויום הולדת לשני מוזיקאים אדירים, כל אחד בדרכו). אני חושב שפניקס תנצח את טורונטו, שעדיין לא לגמרי שם, ומקווה גם לניצחון של מיאמי. עדיין לא ראינו משחק באמת גדול של באטלר העונה. אולי היום

  2. תודה אינדיאני. מת על הקדימונים שלך. אבל להוריד לבולס ניצחון זה לא יפה! הבולס במאזן חצוי במהלך העונה לראשונה מאז העונה האחרונה של באטלר בקבוצה. יש לנו עוד קצת תקווה לפני ההפסד הלילה. אם הבולס מנצחים הלילה ועולים למאזן חיובי אני מוריד את השיער!

    1. טוב, מצב ביש. האינטרס שלי, האידאולוגיה שמקדמת אותי, היא לדאוג שכמה שיותר אנשים ישמרו על כמה שיותר מהשיער שלהם. אז אתה מאלץ אותי לעודד נגד הבולס.

  3. פריוויו מעולה, אחלה מוזיקה (לא שאני מבין גדול, בטח לא בג'ז, אבל זוכר כיצד חבר סחב אותי לחפש תקליטים של מיניגוס באוזן השלישית, לפני שלושים שנה…)
    תודה רבה אינדי

  4. ברכות למנחם וחבריו הדמוקרטים מגורגיה שהשיגו שליטה בסנאט. זה הישג שאי אפשר להפריז בחשיבותו. בניגוד לשנתיים הראשונות לשלטון אובמה שבהן נמיגים דמוקרטים שמרנים שמו מקלות בגלגלי החקיקה שאובמה יזם הפעם, לאחר השיעור שהדמוקרטים קיבלו מהרפובליקאים בעשר השנים שחלפו, הם יבצעו סדרת מהלכים מכריעים. החשוב שבהם הפיכת וושינגטון DC ופורטו ריקו לשתי מדינות והוספת 4 סנטורים לסנאט.

  5. תודה אינדיאני.
    תיקון קטן. וושינגטון ניצחו בחוץ את ברוקלין בהרכב מלא (למעט דינווידי), בנקודה הפרש.
    ווסטברוק קלע ברבע הרביעי 13 נקודות, מסר 3 אסיסטים, הוריד 3 ריבאונדים (כולל פוטבק) וחטף מסירת הכנסה לדוראנט.
    במשחק עצמו היו לו אחוזים נמוכים אבל גם 10 אסיסטים על 2 איבודים.
    הזריקה ״הלא אחראית״ בסוף הייתה בסוף שעון, כדור שנפלט אליו ממהלך של ביל שנתקע.
    כמו דור לפניך – שכתב ביום שישי שההתקפה של וושינגטון זה ראסל מכדרר 20 שניות (כפי שציינת, השניה בטיבה בליגה) – נראה שגם אתה קצת ״באת עם השריקה מהבית״.
    ראס וביל סוחבים על הגב רוקים, שחקני שנה שנייה ובחירות סיבוב שני. הם הפסידו שלושה משחקים בהם הובילו בדו ספרתי ברבע הרביעי. ברוקלין אתמול, בחוץ, ללא דוראנט – נתנה ליוטה 30 הפרש בראש.
    יש עוד דרך לראות את הדברים.
    שוב תודה על הפריוויו.

      1. מה מנגבים? נהיית רזיאל? ממתי אתה מילאן? אני בעד רונאלדו, אקס ריאל. רזיאל ישמח לשמוע (ינחס את יובה). הערב אנחנו פעמיים ראש בראש 😀 בבראדלי ביל ננוחם 😎

          1. אני עכשיו עם שני דרבים פתוחים
            הדרבי של מנצסטר וה"דרבי" מילאן מול יובה.
            חזק חזק וניתחזק ובעזרת השם יסגרו את כל הישיבות לחודש, שהאברכים ילמדו תורה ויתפללו לבד ויצילו את הוריהם. בתנך כתוב לא תרצח והדוסים נהפכו לרוצחים, כודם את ההורים הזקנים שלהם ואחר כך מפיצי מחלה וזה בגלל שאינם מצייתים לכללים הפשוטים כל כך. הם לא מבינים שפיקוח נפש דוחה שבת ושאר מצוות….

  6. תודה על הפריוויו. לא הולך להמר על מי יינצח באף משחק…
    רק דבר אחד: "החזרה של דריימונד כנראה הכניסה רוח חדשה בכוכב שרק חיכה להזדמנות להתפוצץ ועשה את זה בשני המשחקים האחרונים באופן שמזכיר נשכחות".
    קרי התפוצץ לפני. היו שני משחקים של להסיר חלודה ומאז הוא הראה אחלה כושר. רק שיימשך.

      1. מופיע בטעות כתגובה לתגובה.אבל איך אומר סבא. ניחא.
        סתם נקודה
        בשבועות האחרונים יש ליקצת זמן לצפות בסתם משחקים כאלו של עונה סדירה, וזה פשוט מדהים כמות הכשרון ההתקפי המטורף שקיים היום בליגה. לדוגמא אתה צופה בג"ס פורטלנד אז כמובן חוץ מקרי שכולם מד רים על ה62 הנקודות שלו אתה רואה את ליליארד קולע שלשה ביציאה מחסחמה או תרגיל אאוט כשכל הגוף שלו עוד מפותל ובתנוחה בלתי אפשרית. בום. סוויש…וזה בלתי נתפס.
        אתה רואה את מיצ'ל עושה נקודות בקלילות שאתה מגרד באף, סליחה. אבל אין מילים לתאר את הבעיות שבה הוא קולע את הנקודות שלו. ואז אתה מזפזפ למוראנט ,פאקינג ילד בן 19, מחזיק קבוצה לבד עליו. מטביע. קולע. עושה מה שהוא רוצה על המגרש. ילד בן 19…
        ואז לוקה שבאמת אין שום דבר הגיוני במה שהוא מצליח לעשות עם הלחיים המחייכות והמוב'ס המתוחכמים שלו.
        וטריי..
        ובוקר…
        ציון…
        וזה לפני כל השועלים הזקנים שבשליטה כל המשחק
        קוואי. לברון. דיווס. דוראנט שקולע על כולם בכל צורה בלי להניד עפעף, ג'ורג'וכל מיני טופ 40 כאלו שבכל תקופה אחרת היו טופ 5..
        ולא הזכרנו את יוקיץ בכלל.
        הללויה.
        # זהו. פרקתי..

  7. תודה רבה על אחלה פריוויו.
    הפתיח- משעשע למדי.
    אולי נתפוס משהו מדני והגאנג היום? מחר יום חמישי ובקצה שלו ערב פוקר, אז לא בטוח.
    .
    רק דבר אחד "בעייתי" בפריוויו- אם יש משהו שאני מתעב, לא סובל, מחרים, מנדה, נגעל, מסרב להכיר, ועוד שלל מילות שלילה זו מוזיקת ג'אז. בליל מעצבן של קקופוניה זוועתית (עם נגנים הכי מוכשרים בעולם, ברור. ממליץ מאוד על וויפ שוט!)

  8. מה שמילאן צריכה עכשיו זה שחקן פיבוט חזק וגבוה שיקבל מסירות עומק ואו שיבעט גול או שימסור אסיסט לגול. הבעייה שזלעטי פצוע.

  9. מחציות בשני המגרשים, תיקו בשנייהם.
    פירלו בא להתווכח עם השופט. היתה שם באמת טעות והיה מגיע עבירה לזכות מילאן השופט התעלם ויובה במתפרצת שמה גול. עכשיו זה כמו מיים מתחת לגשר.

  10. הסיטי עם 1:0 בדרבי אחרי ניצול טעות בהגנת היונייטד.
    דה חאה כרגיל נשאר על קו השער ולא יכול היה להושיע.
    הגול של סטונס

  11. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחאחאחאחחחחחחחחח
    הנגיחות האלה של הארי מגוואייר בקרנות זו אקסיומה. אתה יודע מראש שהכדור יגיע לראש שלו ושינגח מחוץ למסגרת. אני חושב שבעשרת המשחקים האחרונים של היונייטד היו לו לפחות 6 נגיחות כאלה, תמיד לא למסגרת… הבל להתמקם הוא יודע וברונו יודע למצוא את הראש שלו. חחחחחחחחחחחחחחחח

  12. 2:0 לסיטי, גם באולד טראפורד תמ"א טקס. היונייטד עפו מגביע האלופות ןעכשיו גם מהגביע האנגלי.
    האם בסלטיקס אנוחם?

  13. זה לא כוחות
    פילי משחקת בוושינגטון, בכל רגע נתון הם לוחצים על הדוושה וקופץ ל 20 הפרש בלי בעיה
    ואם ביל לא נותן 30 נקודות בחצי זה 40 הפרש

  14. הסלטיקס מחפשים נקמה, רואים את זה כל רגע.
    הרוקי פריצארד ממשיך להרשים. לדעתי בסוף יהיה בחמישייה של הקבוצה. הוא יכול לתפוש את המקום של הרוקים משנה שעברה, רובם יוטרדו לדעתי מתישהוא

    1. הילד גם קלע טיפ אוף בחלקיק השנייה לסיום הרבע.
      אני כולי התפעלות ממנו, גם בהגנה.
      אברי אולי צודק, הטיימלורד אמנם שחקן מוגבל ביותר אבל בדיפנס ליד הסל שווה שישאר, אני טעיתי.
      בכלל זה משחק שני או שלישי שהוא פורץ ועושה את העבודה, זה לא הנקודות אלא מה שמסביב. הוא לא ייתן שלשות אבל יעצור בחסימות וייקח ריבאונד גם בהתקפה. השאלה היא האם יישאר בריא?

    1. את אמביד אף אחד בוושינגטון לא מסוגל לעצור וזה בחר את הרעל שלך או לתת לאמביד לרמוס באחד על אחד או להביא עליו דאבל ולחטוף מבול שלושות מקלעי שלושות מצויינים (סט אולי לא יוצר בדומה לאחיו ולא מסוגל לעלות לשלושה מכדרור אבל הוא קלעי קטש אנד שוט אדיר), ראס זה השחקן החלש בליגה

  15. 2 נקודות לגבי הסלטיקס
    1. מי שרוצה לראות כדורסל ברמה גבוהה שילך לשם. הגנות טןבות התקפה טובה וכןכבים שיודעים מקומם
    2. נכון שכוכב הירוקים הוא טייטום אך עד כה בראון בהחלט מראה עליונות עליו ומציל אותו כל פעם מחדש. הבחור מדהים.

    1. +100
      גיילן שחקן נהדר ויודע גם להיות אסרטיבי עם סטיבוט, לפי סרטון שראיתי, טייטם רותח שהוא לא במגרש ולא יכול לשבור את שיא הנקודות שלו אבל לא אומר מילה למאמנו את העצבים הוא מוציא על כיסא….

  16. המחליפים של הסלטיקס עושים יופי של עבודה שם במיאמי.
    נראה שסטיבוט הכין אותם כראוי. גם סאמי עושה עבודה טובה אבל הכי טובים הטיימלורד ופריצארד והם משחקים מול דראגיץ ואדביו. האם הספסל של הסלטיקס סוף סוף יעשה את העבודה השנה? ספסל שרובו שחקני בית.

    1. וואו ברוך איזה איירבול, אחד הטובים שלך. ביל יכל לקלוע עוד 15 היום הוא לגמרי לבד. ראס זה ראס. דני מפחד מהצל של עצמו. רק הוא אשם במצבו.

    2. הוא צריך ללמוד לקחת ולא לוותר על הקליעה. לא פעם ראיתי אותו מוותר וככה לא ייתקדם באן בי איי…

  17. סטיבוט יפסיד את המשחק הזה כי הוא לא למד כלוווווווום מגמר המזרח מול מיאמי. מאמן מקובע. הוא הוביל כבר ב 17 ומאפשר למיאמי לסגור את הפער ודיי בקלות. ספולס מאמן הרבה יותר טוב עם פחות כישרון בחמישייה.

  18. לפחות אני סוף סוף רואה שסטיבוט יודע גם טיפלה להתווכח עם השופטים אבל השופט ישכח מזה עוד חצי דקה בחדר השופטים שבמגרש.
    השיפוט מזעזע מבחינת הסלטיקס שהיו רק 8 פעמים על הקו…. מיאמי היו 19 פעמים שזה כמעט פי שנים וחצי. שוב חזרנו לשופטים של תחילת העונה שלא נותנים לטייטום קליעות עונשין.. במניין עבירות, לסלטיקס 14 עבירות מול 8 של הסלטיקס. אני חושב שסטיבוט לא ידבר עם השופטים על זה בתחילת החצי. מאמן צריך לעבוד גם פסיכולוגית על השופטים.

  19. 20 קילו ו20 סנטימטר יותר ולא לוקי את ווסטברוק לפוסט, בועט בו בשביל הארדן 10 פעמים, בפלייאוף אין לו מה לחפש על הפארקט

    1. אשך בוקר טוב חברי, רק קח את סימונס מוכן לשלם לך כמה שתרצה תפטור אותנו מהנגר אני עדיין מחכה לנבואה של טרסט שהוא יקלע שלושות

  20. איזה פטאטים מילווקי דקת דומייה של כריעת ברך, ראינו אותם בפלייאוף כמה היה אכפת להם ממה שקורה בעולפ

  21. סטובוט, היה לו 17 בחצי הראשון ואיבד הכל לשועל ספולס.
    לא למד כלום מגמר המזרח, פשוט כלום ושום דבר. מאמן מקובע שלא מוצא את הידיים והרגליים. לא מנסה שינויים כלום.
    הסלטיקס יפסידו אחרי שהובילו ב 17.

  22. פילי שיחקו גרוע מאד ברבע וחצי האחרונים וזה נראה שהתחילו לזלזל פלוס כמה טעויות של ריברס שהשאיר חמישייה שניהם מול ביל יותר מדי על המגרש
    אבל טוב שזה קרה , זה יתן להם מכה ויעיר אותם לא לזלזל

  23. גם בראון כמו ביל להט שלושה רבעים ואז יצא לנוח וקלע סל אחד ברביעי. התבנית הזאת לא תמיד טובה. זה מקרר את הכוכב.

      1. ראו שהלכו עליו. ההגנה התרכזה בו. נחסם פעמיים וגם החטיא. למרות שרצו יפה בלעדיו – היה חייב להחזיר אותו קודם

        1. הם הסתדרו טוב בלעדיו. בגלל זה אולי משך את הדקות מנוחה שלו. אבל שחזר היה נראה שכל הרוח יצאה לו מהמפרשים, גם בהתנהלות על המגרש

  24. וואלה וושינגטון… יש שחקן ששם 57 נקודות בשלושה רבעים. נתנו לו לנוח 4 דקות בתחילת הרבע ובשמונה דקות ששיחק הוא 1 מ-4 מהשדה…

  25. סקוט ברוקס מאמן הגנה מהגרועים שראיתי. אני לא מצליח להבין למה הוא נותן הוראה לשומר של סת' קרי להיות זה שבא כל פעם לעזרה בצבע על אמביד. זה נכון שאבדיה הכי טוב בתחום הזה, אבל על קרי אפשר להחביא שומר רע – כל אחד אחר בוושינגטון – שיישאר צמוד אליו. כמה דקות שהסיקסרס לא פגעו בהן החזירו את וושינגטון לעניינים, אבל כשאין רצון לשחק הגנה זה לא ישתנה בקלאץ'.

  26. איש המשק במיאמי שם את המדים הלבנים בכביסה עם האדומים והכחולים? אוי איזו זוועה.
    .
    אוסטין ריברס – וואו. ניקס – וואט דה פאק וואו.

  27. המשחק שוב בידיים של הסלטיקס. צריך לשמור על היתרון, בשתי הדקות האחרונות ראו את הלחץ על סטיבוט ופתאום הוא יכול לצעוק לדרבן. צריך לדעת לדרבן יותר.

    1. אני אומר מתחילת העונה, איינג' והסטיבוט קלעו בול עם הרוקי הזה. זה לא יהיה מקרה קרסן אדואדס שבו מאד טעיתי, הפריצארד הזה הוא החבילה האמיתית. יש לו את הסוואג שאין לאף רוקי אחר שנבחר ב 3 השנים האחרונות על ידי הסלטיקס.
      כיף לראות אותו משחק ויש לו כבר משחק אחד בכיס עם מעל 20 נקודות.

  28. ההחלטה לשים את הטיימלורד על המגרש לחמישית השניה האחרונה השתלמה. אז יש קצת קרדיט גם לרובוט.
    הייתי עושה אותו דבר עם יאניס או דייויס או אמביד באותו חלקיק השניה. הברקה של הרובוט.

  29. באדי הילד בנתיים פשוט נפילה העונה
    משחק 5 דקות יותר ואחוזים בריצפה 36 אחוז מהשדה 49 אפקטיב. 5 נקודות פחות בממוצע משנה שעברה וזה עוד לפני שנגמר המשחק היום שבנתיים הוא עם 4 נקודות למרות שהוא השני במספר הדקות על הפרקט היום והאחוזים? 1 מ 8 מהשדה 12.5 אחוז ומהשלוש 1 מ4 25 אחוז.
    קלע עוד סל עכשיו אז הוא 2 מ9 מהשדה שזה 22 אחוז🤦‍♂️🤦‍♂️

          1. שמעון אתה תגיד למישהו לראות משחקים ולא בוקס סקור? 🤣🤣🤣 גדול אתה חבריקו.
            אל תתדאג אני מבטיח לך שיש לי יותר זמן מסך ממך בטח על בוגדן

  30. לכו תבינו דריי מקום 52 ומקבל 20 מיליון וקאודר מקום 90 ומשהו ומקבל חצי מהשכר
    היה צריך להיות הפוך. לקראודר אין מזל שלא רכב על איזה קבוצה אלופה היה מסדר לו מוניטין כמו דני גרין ודריימונד

  31. שבע דקות לתוך הרבע השלישי ודרימונד עם זריקה ראשונה אם אפשר לקרוא ללבנה הזו זריקה.
    הרס לסטף אסיסיט ולקבוצה שלו יתרון

        1. שדו לקח באתר 3 שנים להבין מה שכתבנו עליו, אבל סתומים לא מטים רק מתחלפים, דרך אגב לגבי השקעות חכמות לפני טיפה יותר משבוע במניית ניו סכום עצום של כסף, עד עכשיו המנייה עלתה בטיפה יותר מ10 דולר המידע שלי אומר שהיא תעלה עד 70 דולר

          1. מה אתה אומר על הביט קויין ברוך?
            שמתי שם כמה ג'ובת לפני איזה שלוש שנים. צחקו עלי כשהבועה התפוצצה אבל אמרתי להם שמי שבא בשביל בועה גם יתפוצץ עם הבועה. השארתי את הכסף שם בנפילות ואפילו חיזקתי כבר עשיתי פי חמש. לצערי לא היה לי מספיק מזומן חופשי בתחילת המשבר למה העסקים חנקו אותי היום אני אוכל את הלב הייתי יכול לעשות קפיצה הרבה יותר גדולה אבל אני מאמין שהבום החזק עוד לפנינו.

            1. אני באופן אישי חושב שזה בלו, אבל שיעלה עד שיהיה קרוב ל70-80 אלף דולר לכן שווה להשקיע בו ואז יתפוצץ בפנים, אני קניתי כמה ביטקוינים לפני שנתיים בדיוק כשהסינים יצאו המחיר היה 3 אלף דולר. אין לך מה לאכול את הלב ידידי, הפד מזרים כל כך הרבה כסף לבורסה שיש אפשרויות עצומות.

  32. אם שאלתם מה קורה עם באדי הילד אז המצב ממשיך להדרדר.
    הוא כבר המוביל בקבוצה בדקות היום (29) אבל נשאר על 6 נקודות ולא מפסיק להחטיא 2 מ 12 מהשדה 🤦‍♂️ ואחד מ6 מהשלוש אה כן, ושיקגו כבר ביתרון

  33. באדי הילד אחרי משחק בלהות תופר שלשה עם פאול ונותן יתרון חמש לקינגס אחרי ששיקגו לא הפסיקו לחרבן בדקות האחרונות.

  34. סטף מנגר היום בלי הכרה, אין לגולדן סיכוי מול הקליפרס כשהוא קולע באחוזים כאלה ובכמות כזו.
    במקום לקלוע 60 במשחק אחד שיפזר את זה קצת

  35. לא נורא נרגן משחק טוב של הלוחמים. עשיתם הימור חכם עם הדאבל טים על המדדה בסיום אבל באטום תפר את השלשות קורה, הימור שכדאי לקחת כל יום.
    סטפן היה חלש אבל חווה הגנה חזקה האמת ולשחק עם דריי זה כמו 4 נגד 5זה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט