שיקגו חוזרת מ-20 הפרש והספרס מנצחים את קאווי בסיקור משחקי שלישי/ שחר צ'קוטאי

ממפיס (5-2) – לייקרס (2-6): 94-92

פתיחה טובה של הזהובים בו הם רצים 10-3, משם ממפיס חוזרת ובסיום הרבע ג'נג' עם שלשה מעלה את ממפיס ליתרון. במחצית צמוד. ברבע השלישי שלשה של לברון פותחת פער 5 אך ממפיס חוזרת ועם הטבעה גדולה של מלטון מעלה את ממפיס ליתרון 3 באמצע הרבע הרביעי.

ריצת 11-4 של הלייקרס הופכת את התמונה ומובילה בגאון עד לניצחון.

אצל הדובים ללא המנהיג – ברוקס דג'נג' וJV עם 13 כ"א האחרון הוסיף 11 רב'. קלארק עם 12 סלו-מו עם 10 טילמן וג'ונס עם 8 לראש כאשר האחרון מחלק 8 מתנות.
אצל הלייקרס הצמד חלק 52 נק' 21 רב' המלך חילק 7 אס' הגבה חלק 4 חטף וחסם שלוש. שרודר עם 12 נק' 6 אס', הארל עם 9.

תמונה

ברוקלין (4-4) – יוטה (3-4): 96-130

ברוקלין עלו למשחק ללא דוראנט שבבידוד, מזל שיש צלע נוספת בצמד. אירווינג פתח את הרבע הראשון עם אש בעיניים ותותחים בידיים בדרך ל-18 נקודות אישיות שלו ועוד 17 של שאר ברוקלין בדרך להפרש 21 בסיום הרבע. מכאן ועד סיום המשחק הפער רק הולך וגדל. ניצחון גדול של הנטס על אחת מקבוצות ההגנה הטובות של העונה.

אצל הנטס קיירי מסיים את המשחק עם 29 נק' 6 רב' 5 אס' ושלוש חטיפות. לאברט עם מועמדות בכירה לשחקן השישי עם 24 נק' 5 אס' שתי חטיפות. אלן עם 19 נק' 18 רב' 3 חטיפות ושתי חסימות. TLC עם 11, האריס 10. ג'ונסון עם שש נקודות ושבעה אסיסטים.
אצל הגאז מיטשל היה שם כדי להמתיק את הגלולה עם 31 נק' קלרקסון עם 12, אוניל וגובר עם 10 כ"א כשהאחרון מוסיף 11 רב' ושתי חסימות.

דנבר (4-3) – מינסוטה (5-2): 116-123

רבע ראשון טוב של דנבר נענה ברבע שני מצויין של מינסוטה שעולה ליתרון 3 במחצית. הרבע השלישי נשאר צמוד כאשר סל רודף סל. הזאבים פותחים פער 8 אך מטילי הזהב מצמצמים ודוזייר משווה 2:37 לסיום הרבע. ראסל עם 2 גרין עונה בשלשה ראסל מחזיר את היתרון לזאבים. ליימן עם 5 רצופות פותח פער 6 אך יוקיץ עם שלשה קובע את תוצאת הרבע. ריצת 2-17 עד לאמצע הרבע נותן את היתרון והפער לדנבר שלא מאפשרת למיני לחזור. יוקיץ משתווה למקום החמישי של דנבר בכל הזמנים באס'.

אצל מטילי הזהב שבהחלט מצאו זהב – יוקיץ בערב גדול עם 35 נק' (12-20 מהשדה) 15 רב' 6 אס'. בארטון עם 20, גרין מהספסל עם 17 מארי עם 13, קאמפוזו עם 11 מילסאפ והאריס חלקו 20.
אצל הזאבים חסרי החתול – החסיד ראסל עם 33 נק' 11 אס', חונצו עם 25 נק' 8 רב', ביזלי והאדוארד חלקו 30. ונדרבליט עם 11.

קליפרס (3-5) – ספרס(3-4): 116-113

רבע ראשון צמוד לכל אורכו אך ריצת 10-0 בסיומה מעניק לספרס את היתרון, ההפרש הלך וגדל ברבע השני ובסיומה הספרס מובילים ב-19. 63-44. במחצית השנייה התהפכו היוצרות כאשר ריצת 17-6 מצמצמת את הפער ל-8 בלבד. הספרס עוד מצליחים לעלות בחזרה ל-11 אך ריצה נוספת של הקליפרס חותמת את הרבע בפער קטן של נקודה בלבד. זובאקפותח את הרבע האחרון בלייאפ מעביר את היתרון לאדומים, ריצת 12-0 של הספרס בראשות ווסל וגיי מעלה את הספרס בחזרה ל-11. מילס במשחקו הטוב ביותר העונה תופר שלשה שנענית בלייאפ נגדי. האפורים מובילים 113-102, כל השעון שלוש וחצי דקות. גמור? לא אם תשאלו את האקס לאנרד שמוציא יחד עם חבריו ריצת 2-11, שנותן פער זעום לספרס רצף החטאות משלוש של הקליפרס מובילים אותם לעשות עבירה על מילס שמדייק רק בשנייה. 5.7 לסיום הכדור הולך לקאווי שהולך מול דרוזן, זורק משלוש והכדור בחוץ. הספרס מנצחים את המותחן הזה.

אצל המארחים המאוכזבים – קאווי עם 30 נק' 10 אס', באטום 21 לצד 8 רב'. בברלי עם 20 נק' 8 בטורי הרב' והאס'. ווילמאס עם 15 וקאנרד עם 9.
אצל הדורבנים המאושרים – מילס עם שיא עונתי של 27 נק' (8-12 מהשלוש), מארי עם 21/5/5, גיי עם 16 (9 ברבע האחרון) אולדריג' עם 14 ואסל עם 12.

פורטלנד (3-4) – שיקגו (4-4): 111-108

פורטלנד פתחה חזק את המשחק כשהיא ממטירה 39 כבר ברבע הראשון ופותחת יתרון 18. שיקגו לאט לאט נוגסת ביתרון ברבע השני ההפרש עומד על 9 בלבד.
במחצית השנייה שלשה של ווילאמס נענית בסל של מקולום, והרדיפה נמשכת כאשר הבולס מתקרבים יותר ויותר והקרניים מתחדדות ואחרי ההטבעה שלמטה השוורים לוקחים פסק זמן.

הפער עולה ל-11 אחרי שלשה של מקולום אך לוין שם כדי לצמצמם. כעבור שתי דקות שלשה של כרמלו מעלה את הפער ל-12 וזוהי שעתו של טמפל להוביל ריצת 11-3 עד לסיום הרבע. 85-81 לטרייל-בליזר. פורטלנד פותחים טוב את הרבע הרביעי אך הקרניים ממשיכות לדקור, סל רודף סל ושלשה של פורטר משווה את המשחק. מקולום וטרנט מעלים אך ווילאמס וטמפל עם שלשה מעביר את היתרון לאדומים מאלינוי. מלו עונה בשלשה משלו אך ריצת 8-0 של שיקגו מובילה לפער 6, לילארד מהקו עם 5 רצופות מצמצם, לוין צעד מאחורי קו השלוש יורה ופוגע. 4 הפרש, 9 שניות לסיום. הוצאת חוץ ללילארד שבזריקה לאחור תופר שלשה. וויט מדייק 2 מהקו והזדמנות להשוות של כרמלו הולכת החוצה ושיקגו יוצאת עם ניצחון נוסף.

אצל הבלייזרס – מקולום עם 26, לילארד 24 לצד 9 אס', רוקו 14 טרנט 13 מלו ונורקיץ עם כד' משותף האחרון הוסיף 11 רב' ושישה אסיסטים.
אצל השוורים שמנצחים את המשחק הרביעי מתוך חמשת האחרונים הוביל קובי וויט עם 21 נק' 10 רב' וחמש מסירות, פורטר עם 19 נק' 13 רב' לוין עם 18 נק' 9 אס' ווילאמס וטמפל 14 כ"א וונדל 13 יאנג 10 לצד 8 רב' ו-4 אס'.

לפוסט הזה יש 37 תגובות

  1. תודה על הסיקור.
    וואו!
    השלשה של לאבין בזווית מהמגרש בלי קהל, באינטנסיביות כל כך נמוכה – נראה כמו משחק בספורטק.

  2. תודה. כל פעם אני מנסה אבל אי אפשר להספיד את הספרס האלה
    .
    מישהו יכול להסביר למה דוראנט בחוץ לשבוע אם הוא כבר נדבק והבריא מהוירוס לפני כמה חודשים? עד כמה שידוע זה אומר שהוא מחוסן

  3. אמרתי אתמול וזה ממשיך להתחזק, יוקיץ' מתמודד מוביל כרגע לMVP, בעיני (אני לא ממש אובייקטיבי אבל עדיין).
    שתי אנקדוטות על דנבר : 1. הקבוצה נחלשה לדעתי, ואם לא ינהלו את הדקות של הצעירים (בול בול והמפטון ושאר ירקות שכרגע לא משחקים) אפשר להחליף אותם עבור שחקנים רצויים אחרים.
    2. אני מאושר שקמפאצו מצליח בNBA, בפלייאוף יהיה לו יותר קשה אבל בכל מקרה אני לא רוצה שמקרה תאודוסיץ' יקרה שוב.

    1. צריך להגיד את זה בצורה ברורה. יוקיץ פתח את העונה בצורה מדהימה. בניגוד לשתי העונות האחרונות שהוא התחיל צולע וחלש, כעת הוא מפלצת וקשה עד בלתי אפשרי לעצור אותו. את דנבר לעומת זאת אפשר לעצור. המצב שם לא טוב. חסר שם את ההגנה שעונות קודמות.

  4. אחלה סיקור. כל הכבוד לג'ארט אלן. נוכחות נהדרת בצבע ו-18 ריבאונדים על הראש של רודי גובר, צריך להשאר הסנטר הפותח של ברוקלין עד סוף העונה. עדיף בהרבה על דיאנדרה ה-washed

  5. תשמעו יש הרבה רמאים בליגה הארדן שהמציא את הקפיצה על המגן שהוא עם ידיים קדימה, שיקצה, דיוויס , טריי, לוקה אבל הרמאי הגדול מכולם הוא דמיאן, הבן אדם למד אפילו את ריקודי הבטן של לוקה והוא האיש שהמציא את הקפיצה על המגן שיוצאים לחסימה, בכל כדרור של על מגן הוא מוכן לתת באמפ עם הצד ולזרוק ראש בשביל ההצגה, הוא רמאי מדופלם שלא מקבל כאן מספיק קרדיט האתר.
    היום השופטים ניסו ממש לחסל את הבולס בסיום. עבירה ברורה של נורקיץ עם קפיצה ובאמפ לכתף לקחה להם 10 דק בריוויו ונתנו מנוחה ועצרו את המומנטום, אחכ דמיאן רץ על קרטר נותן לו דחיפה הצידה עם היד וקרטר מנסה לעמוד והוא מקבל עבירה, מהלך אחרי זה כולם יודעים שדמיאן רוצה שלשה הם שומרים בטירוף נורק חוסם לו לאבין יוצא אגרסיבי ובכלל לא נוגע בו רק מרים את היד דמיאן זורק ראש ומקבל 3 זריקות!!
    התקפה הבאה עובר את טרנט ונופל ליד הרגליים של טרנט שנופל עליו ונשרקת עבירה לטרנט, 2 זריקות מהקו.
    ואז היה אבסורד בפיגור 3 בסיום הוא ניסה להוציא פנדל ברחבה ונפל סתם, בחוץ הבא שקני הבולס ככ פחדו שלא יפול אותם נתנו לו לקבל כדור לשלשה שהוא קלע.
    איך שמחתי שהם הפסידו

    1. צודק. הגיע הזמן שיירדו מהארדן. הוא לפחות היה פורץ דרך. כל השאר זה חיקויים מאוד מוצלחים שאפילו עולים על המקור. ואל תשכח את ״הארדן של ההגנה״ – לאורי 🙂

          1. בתחום של הנוכליות הסיבה העיקרית היא סילבר לא השחקנים שמאשר ומעודד את הביזיון הספורטיבי הזה,לא מעט שחקנים למדו מהארדן ומחפשים היום את העבירה יותר מאשר את הסל.
            .
            יאניס מה שהוא עושה זה דריסה של המגן זה לא ״דחיפה״ רגילה, הוא בעמדת דרג בכיר ביותר ולכן החוק של צעדים וכתף חדה לא חל אליו בדומה ללברון

            1. יש הבדל גדול בין להקפיץ את המגן ואז להכנס מתחתיו – שזה לגיטימי כי הרווחת את זה בפייק – לבין לקפוץ על המגן או לנצל את זה שהיד שלו עליך.
              סטף לא עושה את זה! הוא משחק כדורסל. גם לא דוראנט. הם תמיד מחפשים את הסל, ואם המגן קפץ להטעיה – אז מענישים. דמיאן וכל מי ששמעון הזכיר הולכים רק על הפאול (במקרים הנ״ל). הארדן המציא את זה – לזכותו ייאמר.

            2. לזכותו של הארדן גם ייאמר שהוא ממש נרגע לעומת פעם והיום הוא נחשב "ממוצע" בתחום 🙂

          2. סטף בהרבה מאד מקרים מקפיץ את השחקן שלו בפייק ולא משתמש בזה כדי לסחוט את העבירה הקלה. תסתכל רק בשני המשחקים האחרונים היו כמה וכמה מקרים כאלה (זה לא אומר שהוא לא עושה את זה בכלל).

            1. ברור יש מישהו שלא עושה את זה? גם קובי ז״ל היה עושה את זה, פשוט השחקנים בדור של היום לקחו את זה לרמה חדשה. שוב שינוי קטן בשיפוט יעשה את העבודה

    2. שמע זה שלילארד הצליח לסחוט עבירה מטרנט זה באמת מרשים. זה כבר מגיע לגבולות חדשים. בסוף הוא עוד יסחט עבירה מעצמו.

    1. בעונה שעברה אני גם סברתי כך אך לאחרונה הוא בהחלט מראה שיפור עצום בקבלת ההחלטות ובניהול המשחק. ככלל הבולס מאוד מגוונים והיכולת של כמה שחקנים להיכנס לקצב ולקלוע דאבל פיגרס נותן חלוקה מעניינת שתועיל בהמשך

  6. בהזדמנות זו כדאי להודות לשחקניות אטלנטה דרים, שיצאו נגד אחת מבעלי הקבוצה, הסנאטורית המחליפה קלי לפלר, שהכל הנראה ועד שהרפובליקנים לא יתחילו שוב עם הטנטרם שלהם, הפסידה בבחירות לסנאט למועמד הדמוקרטי.
    או במילים אחרות – הקומוניסטים הארורים גנבו לאמריקה האמיתית עוד בחירות וימכרו את כולם לסין (אנחנו כבר ב-6.1 דקסטר. אנחנו מחכים לדיווחים חדשים).
    או במילים אחרות אחרות – בהצלחה לדמוקרטים עם ארבע שנים של מציאת תירוצים אחרים מלבד "הרפובליקנים לא נותנים לנו".
    .
    אה, וגם דנבר ניצחה. הידד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט