יוטה נגד הנטס וקוואי נגד הספרס בשלישי / רועי ויינברג

חמישה משחקים בלבד ביום שלישי, מתוכם 2 יהיו מפגשים חוזרים אחרי שהקבוצות שיחקו אחת נגד השנייה העונה. הקליפרס יפגשו לראשונה את הספרס, לילארד והבלייזרס את שיקגו וברוקלין, בלי קווין דוראנט, את יוטה.

02:30-ברוקלין נטס (4-3)-יוטה ג'אז (2-4)

ברוקלין פתחה את העונה נהדר עם 2 ניצחונות מוחצים, אבל משהו שם עדיין לא מתחבר. זה מתחיל מהגנה שספגה 114 נקודות או יותר בכל אחד מהמשחקים האחרונים, עובר בריבאונד ונגמר בתרומה של שחקני המשנה כשמלבד דוראנט ואירווינג אין אף שחקן שקולע יותר מ-13.9 למשחק. היום בלי דוראנט ואחרי 4 הפסדים מ-5 משחקים הם האנדרדוג.

המצב ביוטה אחר. מייק קונלי התאקלם בקבוצה אחרי פתיחת עונה קשה בשנה שעברה, וגם כשדונובן מיטשל עדיין לא מצא את עצמו (121 נקודות ב-116 זריקות מהשדה העונה) הקבוצה עם מאזן טוב ומומנטום מצויין כולל ניצחון על הקליפרס.

הסיפור כאן יכול להיות הריבאונד. ברוקלין לוקחת 67.4% מריבאונדי ההגנה האפשריים, המקום האחרון בליגה, והיא חוטפת יותר נקודות בהזדמנות שנייה מכל קבוצה אחרת. היום היא פוגשת את קבוצת הריבאונד המובילה בליגה בשיעור הריבאונדים הכללי וריבאונד ההתקפה שלה, ושחקן שלקח 33 ריבאונדים בשני הניצחונות שלו בשנה שעברה על הנטס (רודי גובר). העדרו של דוראנט, כוח האש מתחת לסלים וההגנה החלשה של ברוקלין הופכים את יוטה לקבוצה שתנצח הערב.

03:00-ממפיס גריזליס (4-2)-לוס אנג'לס לייקרס (2-5)

הגריזליס פגשו את הלייקרס בין ראשון לשני, במשחק שנגמר בניצחון של הלייקרס. בשלושת המשחקים בלי ג'ה מוראנט וג'ארן ג'קסון ראינו את טיוס ג'ונס פותח בחמישייה, בזמן שרוב הכדורים הולכים ליונאס ואלניוצ'אס, דילון ברוקס וקייל אנדרסון. לא בדיוק התקפה שתאיים על הפלייאוף.

אצל הלייקרס המצב מוזר. מצד אחד, הפגרה הקצרה משפיעה עליהם: 10 שחקנים משחקים בין 14 ל-33 דקות למשחק, כשדיוויס על 33 ולברון על 32. הם יכולים לשחק יותר טוב, ואפשר להבין למה הקבוצה על הילוך נמוך יותר אחרי הפגרה הקצרה. מצד שני, הם ניצחו 5 משחקים מ-7 ואחת מקבוצות ההתקפה וההגנה הטובות בליגה. היכולת של ג'יימס ודיוויס לסגור משחקים בלטה נגד הגריזליס כשהם ברחו מ-78-77 ל-108-94 בסיום. מארק גאסול, דניס שרודר (הבולט לטובה), מונטרז הארל וקייל קוזמה משחקים יחסית טוב עד עכשיו, ויחד עם קנטביוס קלדוול-פופ שעשוי לפספס אחרי שלא שיחק במשחק הקודם יש כאן פייבוריטית ברורה, שגם תנצח. לייקרס.

04:00-דנבר נאגטס (4-2)-מינסוטה טימברוולבס (4-2)

ההגנה החלשה של דנבר פגעה בהם עד עכשיו. יחד עם פתיחה יחסית איטית של כל השחקנים שאינם ניקולה יוקיץ', מייקל פורטר וג'מאל מארי הנאגטס יכלו לצפות להיות במאזן טוב יותר. ניכרים סימני שיפור, בין אם בזכות המעבר של וויל ברטון לחמישייה או הפציעה של פורטר, כש-2 היריבות האחרונות שלהם קלעו מתחת ל-110 נקודות, הפעמיים היחידות עד עכשיו העונה.

אחת מהן הייתה מינסוטה שהובסה נגד הנאגטס, 109-124. הטימברוולבס משחקים בלי קארל אנטוני טאונס בארבעת המשחקים האחרונים, בכולם ספגו 124 נקודות ומעלה והפסידו. הקו הקדמי של חואנצ'ו הרננגומז ואד דיוויס הוא כנראה החלש בליגה, והאפשרויות מהספסל (נאז ריד וג'ייק ליימן) לא טובות יותר. קשה לראות משהו משתנה מהמשחק שהיה לפני יומיים, דנבר תביס.

05:00-לוס אנג'לס קליפרס (2-5)-סן אנטוניו ספרס (4-2)

הקליפרס טובים. מאוד טובים. אני מרגיש שהם קצת מתחת לרדאר עם כל הסיפורים האחרים, אבל פול ג'ורג' משחק כמו השחקן שנבחר לחמישיית הליגה הראשונה לפני שנתיים עם 25.1 נקודות ב-50% מהשדה ומהשלוש, 5.7 ריבאונדים ו-5.1 אסיסטים. הוא לא ישמור על היעילות הזאת למשך עונה שלמה, אבל הוא מעורב הרבה יותר בהתקפה של הקליפרס כשהשילוב של סרג' איבקה וניקולס באטום, שלעתים שומר על שחקן הכנף המרכזי של היריבה, מאפשר לו להיות חופשי יותר. באופן מקרי, או שלא, זה מגיע על חשבונו של לו וויליאמס שירד מ-29 דקות ו-14 זריקות למשחק בעונה שעברה ל-21 ו-8 העונה.

בסן אנטוניו התבשרו לאחרונה על פציעה נוספת של דריק וויט ברגל, שעלולה להוביל לכך שהגארד המוכשר לא ישחק בחודשים הקרובים. הם הפסידו את 4 המשחקים האחרונים שלהם, שניים מתוכם נגד הלייקרס ואחד נגד יוטה. למרקוס אולדריג' לא שיחק בשלושת האחרונים ועשוי לשחק הערב. גם אם אולדריג' ישחק, קשה לראות את הספרס החביבים מצליחים לנצח את אחת הקבוצות הטובות בליגה. הקליפרס צפויים לנצח.

05:30-פורטלנד טרייל בלייזרס (3-3)-שיקגו בולס (4-3)

מאזנים בשלב הזה של העונה יכולים לשקר. זה נכון בקשר לכל קבוצה, בכל עונה, לפני משהו באזור 15 המשחקים. זה נכון במיוחד בקשר לבולס שניצחה פעמיים את וושינגטון ופעם אחת את דאלאס בלי פורזינגיס ודונצ'יץ'. הם הפסידו את כל המשחקים האחרים שלהם, אבל יכולים להיות מרוצים מההתקדמות של קובי וויט כמוסר.

היום הם עולים לשחק נגד פורטלנד, קבוצה עם שאיפות פלייאוף, בלי לאורי מרקנן המבודד ותומאס סאטורנסקי חולה הקורונה. הבלייזרס לא מצליחים לשמור על יציבות בין משחק למשחק בהגנה וחטפו 62 נקודות מסטפן קרי בפעם האחרונה בה עלו על הפרקט, אבל ההתקפה שלהם מספיק טובה בשביל לנצח את הבולס – וויט ולאבין יצטרכו לשמור על דמיאן לילארד וסי ג'יי מקולום, העונה עם 54 נקודות משותפות למשחק. פורטלנד.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 118 תגובות

  1. דבר אחד שלא נאמר פה מתחילת העונה שגא מראה שהוא שחקן סבבה אבל רחוק מאד מכוכב או משהו כזה למי שבנה עליו וחושב שמישהו קופח בטרייד על פול גורג…..
    נראה לי מדובר באותם אנשים שחשבו ששאמט זה ויתור גדול על טוביאס.

    1. אתה מגזים. שג"א קלע 19 באחוזים סבבה בשנה השניה שלו בליגה, עכשיו הוא מוקף בכלום ושום דבר, קשה לשפוט אותו. שחקן סבבה – דניס שרודר כזה – זה הרצפה שלו מבחינתי

      1. להיפך בגלל שאין כלום הוא צריך לתת 30 זה מה שנותנים כוכבים. הסטט שלו חלש למישהו שאמור להיות כוכב ואין סביבו כלום.
        רצפה שרודר זה סבבה השאלה אם אתה חושב שאולסטאר זה התקרה שלו? אני לא חושב. הוא גם די אכזב בפלייאוף מול יוסטון.

        1. אני לא חושב שהוא כוכב סטייל ווסטברוק שיכול לקחת את הקבוצה לבד על הגב, אבל הוא לא היה בסיטואציה כזו עד עכשיו, אז קשה לשפוט. אני חושב שהתקרה שלו זה כוכב שני בקבוצה חזקה סטייל מייפל קארי, והסביר שהוא יהיה כוכב השלישי סטייל טוביה בפילי (מן הסתם לא מבחינת תפקיד אלא מבחינת מעמד). זה יכול להספיק לאולסטאר שניים אם אין לך יותר מדי שחקנים על העמדה

  2. תודה רבה, ערב נחמד סך הכל.
    ברוקלין נכנסו ללואד, הדבר הכי מעניין לראות איך דוראנט, זה נראה שהוא בסדר גמור, כל השאר זה בונוס.
    הלייקרס בכלל משייטים, תאכלס מבין אותם, לברון לא ילד, ואין לאן לרוץ, הם עדיין נהדרים וממש טובים, והטים טו ביט העונה עד שיוכח אחרת.

    מאוד מקווה שלא נראה הרבה פציעות העונה, אבל לי זה מרגיש בכדורגל שיש יחסית המון פציעות.
    אבל איך מנחם אומר, יש להם 13 שחקנים שמקבלים מיליונים, אולי כדאי להשתמש בהם.

    1. 52 אחוז אפקטיבי זה נגר? על מה אתה מדבר אין כמעט הבדל משנה שעברה וזה שהוא בקבוצה חדשה לגמרי. 40 אחוז משלוש.

    1. אני חושב שהטעות היותר גדולה הייתה להאריך לו חוזה בשלב כזה מוקדם, לפני שרואים מה קורה העונה.
      לגבי הסכם – אין מה לעשות, אלה הסכומים היום.

  3. 7-28 לברוקלין אם שאלתם
    אירווינג פשוט לוהט.
    כנראה כשכדור הארץ שטוח הרבה יותר קל לקלוע, רואים הרבה יותר טוב.

  4. ברוקלין אולי פתחו מצויין, במיוחד קיירי, אבל יש לי תחושה שהמשחק הזה יהיה יותר צמוד בהמשך. ללא קיידי הם עוד יותר קצרים.
    דרך אגב גם אם מורידים את ה18 של קיירי שאר בורקלען עדיין ביתרון 5

  5. טוב אז צמוד כבר לא יהיה היום בברוקלין. פשוט עשו ליוטה חיסול ממוקד.
    קאריס לאברט מבוזבז בברוקלין הוא צריך לעבור קבוצה.
    היה יכול לככב בקבוצה כמו אוקלהומה

    1. שדו יקירי יש משפט מפורסם שרץ במחוזות שב״ר שאומר ״מי שמביא 200 מליון לנגר צרפתי שלא יתפלא שחוטף את הבגט״, יוטה הטיפשים עשו טעות נוראה במקום להביא כוח אש סביב מיצל

  6. איך שזה נראה היום
    דוראנט השחקן השלישי בחשיבותו בברוקלין…
    איזה מזל גרוע לאיש
    בOKC ען ראס
    GSW עם קרי
    ועכשיו קיירי מעלים אותו…

  7. בוקר טוב לכולם הצטרפתי למדדה נגד מאנו
    אני רואה קיירי שרף באגט על אש והמטוש האנושי ניגב את הבאגט.
    לגארט אלן לא לשכוח להעביר אחוזים אחרי שחטף משבר עלה בחמישייה

  8. וואו איזה טיפשות ורפיסות של ממפיס שלא עושים פאול לעצור שעון ועוד כשלברון עם הכדור והוא ידוע כקלעי עונשין מפוקפק. ממש נתנו לו קליר פאת'
    עכשיו דפקו מיד שלשה רק שהיה יכול להיות להם יותר זמן על השעון ואולי פחות נקודה ללייקרס לפחות.

  9. פטי מיילס מנגב שלשה אחרי שלשה און פייר
    מדהים אותי שאחד כמו פולטל בליגה הזאת ועוד משחק בחמישייה אבל נו מה שאפשר לצפות מפופ שאהבתו לנגרי על ידוע כמו אהבת אשך לגארדים לבנים

    1. גמייקל גרין זה האיש!שלי רק בשכונה שהוא אגב חטף מרפק מרנדל ביום שבת מסתבר ולא הפסיק לדמם מהאף והלך לבית ככה סיפרו לי מעשה איבאקה בקאווי.
      יום שבת לא הרגשתי טוב אז לא הייתי אבל סיפרו לי שהלך בושידו 4 פצועים מושבתים בירד תמנון ופול גורג עם גמייקל. כל השבוע אין שחקנים

    1. נראה לא טוב למרות שהוא הקלע המוביל.
      המהלך הזה שהוא הלך בחצי כוח על הכדור האובד מהגג על דרוזן ומפסיד אותו למארי ממש מדגיש את האדישות שלו.

  10. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    מה זה חרטא הזה?
    איך דיאנג'לה קיבל שם קליעה מהקו, בכלל לא נגעו בו אבל את השופטים האלה כבר אי אפשר להבין

      1. חחחח בהתחלה לא הבנתי מה הם רוצים "הוא לא החטיא העונה מהקו" "אני יודע שזו עונה מקוצרת אבל בכל זאת הוא 9 מ 9" והיו עוד כמה כאלה חנקו אותי

  11. הרגו אותנו העבירה הכי ברורה של נורק והם שעתיים בריפליי כמו עיוורים נורק דחף אותו בכתף שעה בדקו ואז פורטלנד לקחו צאלנג מה יש שוב לראות 😂😂
    סטוטס הזה אהבל רציני לקח צאלנג על עבירה הכי ברורה בעולם. אבל ככה הוא עצר את המומנטום של הבולס

  12. שערוריה איש לא נוגע בדמיאן פעמיים ושורקים לעבירות סתם 3 זריקות איך הוא כל הזמן מנסה להוציא עבירה חחח הגוף שלו כבר מוכן להצגה הארדן ולוקה פראיירים ליד דמיאן תאמינו לי

  13. וויט שם את שניהם סוויש.
    הבולס ביתרון 3 כדור של פורטלנד נשאר 4 שניות לסיום.
    צריך להיזהר מניסיון קפיצה של דמיאן על המגן 😂😂😂 כי בודאות ישלחו אותו לקו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט