מעורב הופס ליום שני: מחר בג'ורג'יה בחירות חשובות כמו לנשיאות. הערב בו אבדיה הפסיד את מקומו בחמישייה!/ מנחם לס

1.מחר יום הבחירות לשני הסנטורים ממדינת ג'ורג'יה, שמהרבה בחינות הוא חשוב לא פחות – ואפילו יותר – מבחירות לנשיאות

***********

(ממש הרגע: הוושינגטון פוסט הקליט אתמול שיחה שערך נשיא ארה"ב טראמפ עם ה-SECRETARY OF STATE הרפובליקני של ג'ורג'יה בה הוא מאיים עלייו 'למצוא מספיק בחירות לשנות את תוצאות הבחירות'. השיחה מלאה שקרים והזיות של ממש. הוא אפילו מאיים עליהם וקובע מספר מדויק שעליהם יהיה לפרסם ב-6 לינואר, היום בו האלקטורים מאשרים את בחירת הנשיא. הוא ביקש ש'ימצאו 11,780 בוחרים מאיפה שהוא, שייראו שהיה FRAUD בבחירות שניצחתי בג'ורג'יה לבד ביתרון של מאות אלפי בוחרים. אין מצב, אין מצב שהפסדתי בג'ורג'יה. שדדו ממני את הבחירות'. לפי פריט בהארה, התובע הראשי של הסאות'רן דיסטריקט של ניו יורק, השיחה הזאת היא "ABUSE OF POWER" ברור המאפשר לתבוע את טראמפ עוד לפני סיום נשיאותו!

פריט בהארה אמר בפרוש: "שידול למרמה בספירת הקולות (כולל 'הנחייה' לגבי כמות הקולות שנדרשת בספירה מחדש) הוא מעשה מרמה והפעלת לחץ מעמדת כוח שעונשן מאסר!"

שני המועמדים הדמוקרטים – היהודי ג'ון אוסוף, והמיניסטר רפאל וורנוק

נגד

דייויד פורדו וקלי לופר, שני המועמדים הרפובליקנים

בחירה I: ג'ון אוסוף נגד דויד פורדו

בחירה II: רפאל וורנוק נגד קלי לופר

*ג'ון אוסוף: הפוליטיקאי היהודי שתופס תאוצה לא רק בג'ורג'יה, אלא בכל ארה"ב. יוצר סרטי דוקומנטציה שזכו בכמה אוסקארים שהפך לפוליטיקאי, הפך לצעיר שהמנהיג השחור ג'ון לואיס (שניפטר לפני כמה חודשים) 'הסמיך' כחבר בעולם השחורים של ארה"ב.

*דויד פורדו הוא סנטור כבר משנת 2015 (כשהחליף סנטור רפובליקני שניפטר) ועליו להיבחר עתה בזכות עצמו. הוא מולטי-מיליונר שהיה CEO של ריבוק ארה"ב, והוא נמצא עתה במהלך משפט על INSIDE TRADING של מניות חברה שהוא קשור אליה. הוא שפוט של טראמפ.

*******

רפאל וורנוק הוא מיניסטר של הכנסייה הבפטיסטית 'אבן-עזר' באטלנטה, הכנסייה שפעם מרטין לוטר קינג היה המיניסטר שלה. הוא עלה לגבהים בקהילה השחורה כשהקים את ארגון "זכות השחורים להצביע", והוא אחד השחורים המילטריסטים הצעירים בזינוק לעבר הטופ.

קלי לוסטר היא סנטורית כבר מ-2019 כשהסנטור הרפובליקני החליט לפרוש. היא הסנטור העשיר ביותר בסינט ומעריכים את רכושה ביותר ממיליארד דולארים. כצעצוע היא קנתה את קבוצת ATLANTA DREAM של ה-WNBA. היא ביצ'ית ברמות. שפוטה של טראמפ.

*********

הקנוגרס של ארה"ב היא הרשות המחוקקת הפדרלית של ארה"ב. 'הפרק הראשון' (FIRST ARTICLE) של חוקת ארה"ב מחייב את ייסודו של קונגרס המורכב מסנאט – 'הבית העליון', ובית הנבחרים – 'הבית התחתון'. המושבים של שני הבתים הוא בנין הקפיטול.

בית הנבחרים

בית הנבחרים מונה 435 חברים בעלי זכות הצבעה שנבחרים בבחירות ישירות לתקופה של שנתיים, כשכל אחד מייצג באופן בלעדי מחוז אחד בארה"ב (COUNTY) של המדינה בה הוא ניבחר. מספר הנציגים של כל מדינה נקבע באופן יחסי למספר תושבי אותה מדינה (דבר שמתעדכן אחת ל-11 שנים) בבית הנבחרים ישנם בעלי זכות הצבעה גם ממדינות החסות האמריקנית – פורטו-ריקו, סמואה, גואם, ואיי הבתולה. הוא נחשב ל'בית התחתון' גם כי סנטורים ישנם רק מאה וזה הרבה יותר אקסלוסיבי מ-435, ובגלל שאתה ניבחר לקונגרס רק לשנתיים במקום 6. בית הנבחרים זקוק גם למין 'אישור' בהצבעה בסינט על רוב החוקים שבית הנבחרים מחוקק או מציע. אבל בית הנבחרים אחראי בלעדי על כמה חקיקות – בעיקר בענייני תקציבים – בהן הוא לא זקוק להצבעה שנייה בסנט.

הסנט

הסנט מורכב מנציגי 50 המדינות המרכיבות את ארצות הברית, שלכל אחת מהן, קטנה כגדולה, ייצוג זהה של שני סנאטורים לכל מדינה. סנאטור אמריקני נבחר לתקופה של שש שנים, וכל שנתיים מתקיימות בחירות עבור שליש ממושבי הסנאט. מאז תחילת המאה העשרים וקבלת  האמנדמנט ('תיקון') ה-17, גם חברי הסנאט נבחרים בבחירות ישירות על ידי כל אזרחי המדינה אותה הם מייצגים, כמו נבחרי בית-הנבחרים.

'הפרק הראשון' של החוקה האמריקאית מוקדש לקונגרס ומסביר את מבנהו, את סמכויותיו ואת מגבלותיו. הוא מגדיר את הקונגרס כרשות המחוקקת של ארה"ב!

הסמכויות מוסברות בפרוט: הטלת מיסים, הכרזות מלחמה, הסדרי מסחר עם מדינות העולם, בחירת שופטים פדרלים (כולל שופטי בית המשפט העליון!), אחריות על הצבא, סמכות לקיים שימועים (אפילו בענייני ספורט, כגון אישור תשלומים לספורטאים במכללות (ובכך ביטול חוקי ה-NCAA האוסרים זאת – – אבל בינתיים העסק הסתבך ואין החלטה סופית בעניין אם כי מדינת קליפורניה אישרה זאת למשל), פיקוח על הממשל, והדחת בעלי תפקידים ברשות המבצעת – – –

כולל הדחת הנשיא (הדורשת רוב פשוט בבית הנבחרים ורוב של 2/3 בסינאט).

חשוב לציין שהצעות החקיקה חייבות לעבור את שני בתי הקונגרס. קודם את בית הנבחרים ברוב פשוט, ואז – אות ואות, ומילה במילה – המסמך – החקיקה – חייבת לעבור גם את הסנט, אך כאן ישנם 'תיקונים' שונים לרוב הדרוש בסנאט לאישור החקיקה. למשל, כדי להעביר את 'חוק הבריאות' של אובמה לשכבות העניות, החוק היה זקוק לרוב פשוט גם בבית הנבחרים וגם בסנט. אם ביידן ירצה להעביר 'חוק בריאות לאומי', גם הוא יצטרך רוב פשוט שהוא אישור בבית הנבחרים וגם בסנאט. אבל למשל הדחת טראמפ שאושרה בבית הנבחרים ברוב פשוט הייתה זקוקה ל-2/3 בסנט, ושם ההדחה בוטלה (ז"א 'הדחה' הייתה אבל הסנט מנע הוצאה לפועל). אך ההדחה 'אושרה' והיא תישאר כתם שחור במורשה של הנשיא המודח לנצח..

אחרי שהצעת חוק מסוימת התקבלה בנוסח זהה בשני בתי הקונגרס, היא נשלחת לאישור הנשיא אשר יכול לחתום עליה ובכך להפוך אותה לחוק, או להחזיר אותה תוך עשרה ימים לקונגרס עם הערות וללא חתימה, ובכך להטיל עליה וטו. במקרה כזה הקונגרס יכול לבטל את הוטו, על ידי קבלתו שוב ברוב של שני שלישים בכל אחד משני בתי הקונגרס, וההצעה הופכת לחוק גם ללא חתימת הנשיא. זה בדיוק מה שקרה לפני שבוע עם תקציב ההגנה של ארה"ב:

The Senate on Friday voted to turn a $741 billion defense authorization bill into law over President Trump’s objections, delivering the first successful veto override of his presidency in the waning days of his administration.

מה המצב עתה? בבחירות הכלליות בהן בחרנו (רובינו לפחות) את הנשיא הבא, ג'ו ביידן, בחרנו גם את שני הסנטורים הבאים של מדינת ג'ורג'יה. מאחר ואיש (או אשה) מהם לא זכה ל-50% מהקולות, לפי חוק מדינת ג'ורג'יה, ב-5 לינואר מתקיימות בחירות לשני הסנטורים של ג'ורג'יה, מין RUNOFF. נכון להיום הרפובליקנים מובילים בסנט ברוב של 48-50. כל מה שהם צריכים כדי להמשיך לשלוט בסנט הוא ניצחון של פורדו או קלי לופר.

אבל אם ג'ון אוסוף ורפאל וורנוק מנצחים בבחירות ביום רביעי (אנחנו בחרנו בהם כבר בבחירות מוקדמות), אז המצב בסנט יהיה 50-50, ואז שובר השוויון הוא סגן נשיא ארה"ב, שהוא גם נשיא הסנט (אבל ללא זכות הצבעה), וקמלה האריס, שתהיה סגן הנשיא ביידן, היא שוברת השוויון לטובת הדמוקרטים.

כל צביון ארה"ב בשנים הקרובות תלוי בבחירות כאן בג'ורג'יה מחר. היום טראמפ שלח מסר למזכיר מדינת ג'ורג'יה הרפובליקני: "לא משנה לי מאיפה, אבל עליך להביא לנו מספיק בוחרים לניצחון"

2. אני מאמין שהאשליה הסתיימה. מעתה אבדיה הוא עוד רוקי על הספסל מחכה לכמה דקות גארבג'-טיים

*לדני אבדיה לא היה אף משחק טוב במיוחד בויזרדס עד עתה.

*אבל גם לא היה לו אף משחק גרוע במיוחד.

*עד הערב.

אני אפילו לא מדבר על השורה הסטטיסטית שלו המלאה ב-1, 1, 1, 1; 1, ואז 3. הוא התחיל עם השלשה הרגילה שלו, אבל מהדקה השנייה בה קליעתו נכנסה הוא לא עשה שום דבר טוב על הפארקט מלבד לרוץ לפינה שלו, לחכות כמה שניות שהכדור יגיע אליו (הוא כמעט אף פעם לא יגיע כי הוא לא נייד ללא הכדור. הוא מגיע לפינה ומחכה. ראסל ווסטברוק או בראדלי ביל, או הברזילאי נאטו, מסמנים לו לעבור לפינה השנייה כי הם רוצים רחבה פתוחה בצד שהוא מאכלס.

אז הוא עושה כמה צעדים לפינה הנגדית ומחכה שם לכדור שלא מגיע – או יגיע – אליו. למה? כי ב-NBA לא מוסרים לשחקן העומד פנוי ומחכה לכדור. ב-NBA מוסרים רק לאדם שנע, ומגיע למקום בו הוא פנוי למסירה. הכול בתנועה, הכול בשטף – – כמו שהמאמנים אומרים – –

MOVE, CATCH-AND-SHOOT!

אילו אני מאמנו אני נותן לו כמה סרטונים של ג'יי ג'יי רדיק, רג'י מילר, סטפן קרי. לא שאני מצפה ממנו להיות צלף כמוהם, אלא שיראה מה זה לנוע ללא כדור עד שאתה חופשי. ממש חופשי. ואז אפילו ווסטברוק וביל ימצאו אותך וימסרו לך.

הוא היה חולמני. נע ללא כל אוונטורה. שום העזה, נחשונות, או הרפתקה. סתם עומד, מסתכל, ואני לא יודע על מה הוא חושב.

היי, אני יודע שהוא רוקי, אבל זה עניין של רוקי או סופומור. זה עניין של אופי, ואני חושש מאד שהוא יישאר ב-NBA ולא יגיע אפילו לרמה של עמרי כספי, שלפחות יצר מהומות, העז, ולי נראה שאין לו יראת כבוד מאף אחד. הוא חייך, צחק, חיבק, עשה תנועות ייאוש ושמחה.

דני, תסלחו לי, משחק ונראה כמו גולם. כמובן שהכול יחסי, אבל הצעיר חייב להבין עם איזה רמה של שחקנים הוא משחק. הוא חייב להוכיח שהוא שייך. שיש לו את זה. הלילה הוא היה מנותק ממש מהמשחק.

אולי זה ישתנה עם הזמן, אבל המורה שלי קווינט לימד אותי בכיתה ב' שנמר לא משנה את חברבורותיו, ואבדיה כלל אינו נמר, בלי לדבר על שינוי בעורו. אני אהיה אחד הראשונים כאן לשמוח אם אבדיה יוכיח שאני לא יותר מטמבל רפה-הבנה כי ישראלי מצטיין ב-NBA הוא מתנה גדולה לאתר.

קרה עוד דבר לא טוב במשחק: דייויס ברטרנס שיחק משחק טוב מאד. סקוט ברוקס חש זאת ונתן לו 31 דקות. אבדיה עדיין פתח, אבל לא את המחצית השנייה. ברטנס קלע 15 נק', קטף 7 ריב' אחד מהם, האחרון, תרם לנצחון), והגן מצויין. הוא פאור פורוורד כמו אבדיה, אבל הוא נמצא תחת הסל, במרכז העניינים, טורף את הסלים, ולא חושש אפילו לעשות פאול שיכול היה להישרק ל'פלייגרנט'. אני לא זוכר מי כתב כאן שברטנס יודע רק לקלוע שלשות ושהוא 'לא מגן'. נדמה לי שזה היה הקוריוז עם ההצהרות הקוריוזיות שלו מהגיהנום. ברטנס הגן מצויין, לחם כארי, והיה מעורב בכל דבר בהגנה ובהתקפה.

לדעתי דני אבדיה איבד הרבה בשני מקרים: פעם אחת קיירי אירוינג עבר אותו בהטעייה בדרך ללייאפ קליל, ופעם שנייה קווין דוראנט עבר אותו כאילו היה עמוד חשמל. קיויתי שהמאמן ברוקס החמיץ זאת, אבל לא.

הוא ראה מה שאני ראיתי, ומיד הוריד את אבדיה. עד סוף המשחק.

עכשיו ישנן שלוש אפשרויות:

1.סקוט ברוקס לא שם לב לכל תנועה שאבדיה עושה כמונו, ואולי הוא החמיץ את משחקו החצי עצל ונרפה שלו, ויעלה אותו כרגיל, כאילו מאומה לא קרה.

2. 'סטוקי' ראה הכול כמוך וכמוני אבל החליט לתת לדני עוד הזדמנות אחת.

3. דני אבדיה איבד הערב הרבה: את מקומו בחמישייה; את ההילה שהחלה להתפתח בישראל בגללו, ואת ההזדמנות להיות אחד מהרוקיס המצטיינים של העונה. הוא יהיה מעתה רוקי על הספסל המקבל 6-8 דקות גארבג' בסיום משחקים.

3. בראיון עם רמונה שלבורן מ-ESPN אמביד אומר לה: "עכשיו אני 'THE PROCESS'

ג'ואל אמביד לפני 6 שנים, ולפני שבוע

ג'ואל אמביד עבר מטמורפוזה פיזית. ההוכחה היא התמונה שמעל. לא פוטושופ ולא בטיח. מאיטריה עם זרועות-גפרור הוא הפך למפלצת של 2.14 מ' ו-131 ק"ג.

עתה הוא בתהליך של מטמורפוזה מנטלית. כשרמונה שאלה אותו מה קרה ל-PROCESS הוא ענה לה, "I AM THE PROCESS" – 'אני עובר עכשיו תהליך'.

הוא שכך להוסיף "תהליך מנטלי".

אני הייתי מכנה זאת "PROCESS OF MATURATION". תהליך התבגרות.

עם תהליך ההתבגרות המנטלית בא העונה גם תהליך השתפרות משמעותי במשחקו. רמונה שראתה אותו במשחקיו האחרונים מתארת את משחקו במילה אחת:

"RIDICULOUS"

ורק להבטיח שמבינים אותה נכון היא הוסיפה,

RIDICULOUSLY GOOD!

ייתכן שהוא משחק העונה את הכדורסל הטוב ביותר אי-פעם. אמנם רק 6 משחקים (הסיקסרס מובילה את המזרח עם 1-5), הממוצעים שלו הם מהטובים שהיו לו (25.5 נק' למשחק, 12.6 ריב', 53.9% מהפרקט, כולל 40.2% מהטריי עם 1.4 חסימות וה-PER שלו – 27.8 – הוא מהגבוהים שהיו לו.

אבל הממוצע הוא לא הדבר. משחקו הקבוצתי, האחריות שהוא לפתע מראה, והבגרות במשחקו מראים על בגרות פיזית ונפשית. הוא, פשוט, לא נראה ולא מתנהג כמו העארס שפעם היה, וקרה עוד שינוי:

"אני יצאתי כמעט לחלוטין מהסושיאל מדיה".

כולנו זוכרים את הטוויטר המוזרים שלו, תגובותיו המסמררות שלו, והמשפטים המצמררים שלו למדיה, לאוהדיו, ליריביו, ולכל מי שהקשיב.

הוא היה נגד הבועה, אבל כשהסבירו והבטיחו לו את הזהירות שבה ה-NBA נוהגת, הוא הקשיב, שוכנע, והגיע לשחק כמו כולם. הוא הגיע לבועה עם מין חליפת מגן שכיסתה אותו מרגל ועד ראש, וכששאלו אותו הוא מנסה להביע, הוא הגיב: "אני מנסה רק להפיץ את המסר על הצורך בזהירות מקסימלית נגד הנגיף, שאפילו המדענים לא מבינים בדיוק את התפצלותו, והתנהגותו".

עוד דבר חשוב ביותר קרה לו: חברתו אן דה-פאולה ניכנסה להריון.

רק לפני שנה וחצי היא היתה בספורטס אילוסטרייטד ב-BATHING SUITS ISSUE:

והנה היא בחודש השמיני להריונה, כששניהם מחליטים לשמור את החדשה בסוד.

להיכנס לבועה היה אחד הדברים הקשים שעשיתי, הוא אומר. הנה:

"We tried to keep it a secret," Embiid said. "Because people have bad intentions and bad energy. … So it was very hard for me to go. I just wanted to be there with her and for him. I only went [to Orlando] because I really thought we had a chance to win."

אמביד חזר הביתה עם הפסד הסיקסרס, ולתינוק החדש שהוא בנו:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Joel "The Process" Embiid (@joelembiid)

"כשראיתי את התינוק, ארתור, לפתע כל המבט שלי על החיים ומשמעותם השתנה.

"I started feeling a new sense of purpose"

כשהסתכלתי על הפנים של התינוק היקר הזה – מתנת אלוהים – החלטתי שעלי להיות מעתה והלאה

The best version of myself and always be a good example for your children.

כמה ילדים אתה רוצה?

"אני רוצה 11. קבוצת כדורגל שלמה. אבל כמובן שלפאולה יהיה הרבה מה לומר בנידון…"

הוא אמר לרמונה שהוא אף פעם לא הרגיש רצינות כזו. "אני החלטתי לתת לסיקסרס את כל מה שיש לי. TO GIVE THE TEAM THE WHOLE THING THAT I PROMISED THEM. אני רוצה להשלים את 'התהליך', עד סופו – אליפות!

4. MANATEES בחופי פלורידה

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 35 תגובות

  1. 62 נקודות לסטף, ראיתי והוצאתי איז אווווו כזה.
    מדהים!
    תודה מנחם, יואל מפלצת. אבל לא חושב שיהיה לו קל לקחת אליפות אלא עם יביאו לידו את הארדן. נחייה ונראה.
    תמונה יפה של הביבי תחש יונק מאמא. הוא כבר לא כל כך קטן. הפטמות של המנטיס נמצאים בבית השחי כמו גם אצל עטלפים.
    העור של תחש המשכן שימש ליצירת אוהל מועד למי שהוא דתי או מסורתי זה ידוע, טוב אולי גם לאחרים.
    מניח שצדו אותם על חופי סיני.
    הסכנה החי גדולה לתחשים היא אנחנו עם סירות מרוץ זיהום וציד.
    התחש הענק של ים ברינג או פרת הים של שטלר נכחד בגללנו ההכחדה השישית….

    1. מעניין. לא הייתי מנחש שהם יונקים מבית השחי . . .
      למיטב ידיעתי לא יודעים מהו התחש התנכ"י אבל מקובל שהוא יצור יבשתי
      פעם אכלתי כזאת פרת ים במסעדה בג'מייקה 🙂

  2. תודה מנחם
    אבדיה לא יכול לשמור על קיירי כמו הרבה שחקנים אחרים.
    אמביד הולך לנגב את וושינגטון במשחק הבא. השאלה תמיד היא היכולות שלו בפלייאוף. לדעתי הם לא צריכים את הארדן שייפר את האיזון. התוספת של קרי מוסיפה המון. השנה הם באמת הולכים עד הסוף
    לניו גרזי אין הגנה בשביל להיות קונטנדרית

  3. מנחם בארטנס מגן ברמה שלך לך תראה משחקים, קונוס מפחיד. ייתכן שנפלט לו משחק ועל מי הוא שמר דיאנדרה גורדן? אראה את המשחק בש.ח תכף ונראה על מה אתה מדבר במגן "מצויין"….
    אמביד עם הקבוצה הזאת לא יזכה בטבעת, בלי פריצה גדולה של מקסי העונה התקרה שלהם סיבוב 2, הם כן יכולים לקחת את המזרח אבל לא רואה את זה קורה. אם יביאו את הארדן אז כן אני רואה מניפים גביע העונה.

  4. אבדיה הוא נובאדי שם רק פה הפכו לכוכב שצריכים להתחשב בו 🙂
    כמו 90 אחוז מהליגה תפקידו לשמש קונוס, שלשות לבד, חיתוכים לובים. באיזה קבוצה אתם חושבים הוא היה מוביל כדור אל תצחיקו אותי.
    היה צריך לבוא להוקס טריי היה מפנק אותו
    זה כמו לומר למה פילי לא מוסרים למקסי (שהרבה יותר מוכשר מאבדיה כן?)

  5. אחלה מעורב!

    נראה לי שאתה קצת מחמיר עם דני. היה לו משחק רע – קורה, ולא רק לרוקיז. אני התרשמתי שברוקס באמת מאמין בו ורוצה לפתח אותו, לא חושב שמשחק רע אחד יגמור לו את הדקות.
    מה שכן, תמיד אומרים על דני שהוא לומד מהר – מקווה שהלילה הוא למד שלא תמיד מה שמביא את הניצחון זה "לשחק נכון". צריך קילר אינסטינקט ולא לראות בעיניים.

    הבעיה של אמביד תמיד היתה בראש. אם הבורג הסתדר לו זה יהיה תענוג לראות.

  6. אין ספק שהלילה אבדיה נראה אבוד-יה
    הוא נפל חזק עם הקבוצה שהגיע אלייה גם בסיטואציה וגם במאמן והתוספת של ווסטברוק
    הוא שחקן מיוחד אבל שלשות זה לא הארסנל שלו, בכלל לא
    הוא צריך ליצור דברים על המגרש אבל במשחקים שווסטברוק על המגרש זה לא יקרה
    הוא צריך להיות רכז מחליף

    1. איזה רכז 😂😂😂 מי יתן לו לרכז בליגה אתה ראית מי הרכזים בליגה? אין לו כדרור לזה שלא נדבר על שלשות ומהלכים. להיפך בקבוצה כזאת שמשחקת מהר לצד ראס הוא אמור לפרוח

    2. מידן, הוא בכלל לא פיור שוטר ופתאום התחילו לעשות ממנו כזה. כשהאחוז שלך מה-3 הוא 51% זאת לא בגיחה. אבל הוא כנראה לא זרק יותר מ-20 שלשות וזה לא SAMPLE מספיק

  7. לא מסכים אתך לגמרי לגבי אבדיה. דני לא רגיל לשחק כול יומיים והוא פשוט קצת נשחק. בכול המשחקים הקודמים הוא היה מצויין בהגנה עם חטיפות וחסימות. ברטנס הוא חור בהגנה וזורק לבנים בלי הבחנה. לראיה במשחק אתמול הוא זרק 10 פעמים מ 3. לי זה היה ברור עוד לפני שהתחילה העונה שבחמישיה בה משחקים ווסטברוק וביל רוב הזמן יהיו 3 שחקנים שיעמדו בצד ויסתכלו.

    לגבי המנטיס, יצור מאוד חביב. לפני 10 שנים היינו בחופשה משפחתית במערב פלורידה באזור (ליד נפלס) בו הם שורצים בהרבה מקומות. היינו משכירים סירה ויוצאים לשוט סביבם.

  8. מקווה ומאמין שאתה טועה לגבי אבדיה. מעריך שהוא יתפתח וישתפר אקספוננציאלית עם הזמן.
    אני מזכיר שבנבחרת העתודה, כצעיר, הוא לא התלבט יותר מדי ועם הזמן הפך לשחקן שסביבו הכל קרה.
    חוץ מזה, בראיינט פשוט שחקן יוצא מהכלל, לא הכרתי אותו בכלל.
    האצ'ימורה רבגוני ויעיל, וברטנס הוא צלף שלשות מהגדולים שיהיו בשנים הקרובות.
    כך שלוושינגטון יש סיכוי לא רע בכלל לסיים במקומות 5-6 במזרח

  9. שוב הקשקושים, "אבדיה נפל לא טוב". גם אם זה נכון מה עם לקרוא ליד בשמו? הוא אחראי על היכולת שלו יותר מכל שאר הסיבות והנסיבות

  10. אבדיה אתמול חגג 20. נכון שהוא לא הרוקי הכי צעיר בהיסטוריה, אבל זה עדיין גיל צעיר. יש לו לדעתי 3 שנים חוזה מובטח, בואו נתן לו קצת זמן.
    תודה רבה על המעורב

  11. תודה דוק. עדיף לאבדיה לעלות מהספסל כי ליד ראסל ביל והאצ׳ימורה הוא יראה מעט מאוד כדורים. חוץ מזה הוא אנמי מדי וצריך לגדל וובוס במקום לקשקש ״אני יודע מה אני שווה״ ושאר ירקות

  12. מנחם – אתה טועה בגדול לגבי דני, הוא דווקא נתן גג וחטיפה על קיירי, בהמשך התקשה לשמור.
    נכוו, בהתקפה הוא פסיבי מדי ולא מספיק פעיל, אבל זה ישתנה, הדבר היחיד שיעצור את ההתקדמות שלו זה פציעה, בעיה נפשית/פסיכולוגית.
    היה לו משחק רע ויהיו עוד כאלה, השאלה איך יקום מזה? והתשובה כמו עמק.
    יש לו אופי של ווינר.
    הוא לא יהיה שחקן של 20 נקודות אף פעם, אבל הוא יהיה מאוד חשוב בכל קבוצה שישחק.

  13. מנחם אתה צודק לחלוטין.
    כמה שאנחנו אוהבים לרדת על ווסטברוק וביל שלא מוסרים וקשה לשחק לידם צריך לשים לב שבאותה קבוצה יש אחרים שכן עושים את זה. האצימורה בערך באותה עמדה, קלעי כביכול פחות טוב נותן משחקים מעולים. לא מפחד לקחת את הכדור, פוסט אפים חדירות. אבדיה בא בגישה של למלם-לא מועיל, לא מזיק, אני אחכה בפינה אם מוסרים לי אני אמסור בחזרה, לא אחשוב להתחכם מדי כי זה אולי יוריד אותי לספסל. יש לו פוטנציאל לא קטן זה נכון, אבל אם פוטנציאל לא נהיים שחקני חמישייה בNBA. כל שנה מגיעים 10 רוקיס מבטיחים ורובם המכריע לא נהיים שחקני חמישייה! שלא לדבר על שחקנים שבאים עם פוטנציאל נמוך יותר מגי ליג שאף אחד לא ספר אותם (קובינגטון, ווייטסייד ועוד) שנהפכים לשחקני חמישייה מובטחים. בלי העזה לא יגיע רחוק

  14. אוי מנחם…
    אתה באמת חושב שמישהו ששיחק כדורסל מקצועני מגיל 15 לא יודע לנוע בלי כדור?! הוא נעמד בפינה כי אלה ההוראות שהוא מקבל!!! יש פה את ראסל ויש פה את בראדלי, והם צריכים להיות שמחים. אתה תעמוד בצד כך שהשומר שלך יהיה כמה שיותר רחוק מהם, ויהיה להם open לסל.

  15. אני חושב שזופר אבדיה צריך להתחיל לצייץ קבוע כמה הוא לא מרוצה מוושינגטון, לקרוא לסקוטי ברוקס בריקס, ולהגיד שאבדיה צריך לעשות שביתה (סליחה, בארצות הברית זה נקרא חרם צרכנים) עד שיתנו לו לעבור לקבוצה טובה יותר. אבדיה בעצמו צריך פשוט לרדוף אחרי כל ריבאונד ולרוץ איתו לצד השני עד לסל, לבד, כדי שיבינו שהוא כוכב ולא שחקן משלים אבוי לבושה, וכל פעם שמוסרים לו שיחזיר את הכדור למוסר באגרסיביות (במיוחד אם הוא ווסטברוק, ואז גם לכוון הישר לפנים) כדי לבסס דומיננטיות. בינתיים מדינת ישראל צריכה לצאת בדרישה שיסגירו אליהם מיידית את בראדלי ביל למשפט על חברות בפשע מאורגן. וגם את האצ'ימורה כי הוא גורם לדני שלנו להיראות רע ביחס.

  16. הבעיה העיקרית שלנו היא שהמדד העיקרי שכולם מסתכלים עליו הוא מספר הנקודות שהשחקן קלע. את מה שדני עושה על המגרש לא רואים בסטטיסטיקה. חוץ מזה בואו נירגע. הילד בסך הכול חגג את יום הולדתו ה 20 אתמול.

  17. אני לא הייתי גומר רוקי במשחקו השישי…
    ה-NBA זה מרתון. כל כך התעצבנתי שקלדן ג'ונסון נשלח לג'י ליג שנה שעברה. חשבתי שהוא אחד הגנבות הגדולות שהיו. אבל הוא חזר משם קטלני בשנתו השנייה. הוא חזק יותר פיזית. יודע לאן לנוע ולא מפחד מאף אחד. דני הרבה פחות מוכן ממה שחלק חשבו. דני יכול לחזור משחק הבא עם 15 נקודות אבל זה בכלל לא העניין. הוא חייב לשפר באופן חזק את המיקום ההגנתי שלו במיוחד בחילופים (הוא למד מכספי את הבלוף להרים יד על הקלע עשירית שנייה מאוחר מדי אחר שהקליעה כבר יצאה כדי לתת אשלייה שקלעו עליו פייר אנד סקווייר). הוא חייב לשפר כפי שכתבתי בהכנה לדראפט את השליטה שלו בכדור. אני מבין שהוא נתן פוקוס לזריקה אבל ללא השליטה בכדור במשחק עומד הוא לא יהווה איום. לדני יש מוסר עבודה ורצון להצליח. אני מאמין שהוא יהיה בחירת דראפט טובה when it's all said and done
    .
    אני מתקשה לראות את השינוי באמביד. בחירת הזריקות טובה יותר אך גם הריווח טוב יותר כך שהוא לא דורך על אצבעות בכניסה לצבע. אני מסכים עם שמעון. יש תקרה להרכב הזה של הסיקסרס. למרות שאין קבוצה שצריכה להפחיד אותה יותר מדי במזרח, קשה לי לראות קבוצה במוד של פלייאוף ללא יוצר ברמה גבוהה מהקו האחורי. האם מקסי או שייק מספיק טובים להפוך לכאלה? אולי אבל לא נראה לי השנה.

  18. אני מקשיב לכל מסיבת עיתונאים של ברוקס, ואהבתי לשמוע אותו לפני שבוע אומר לגבי דני שהוא במודע ובכוונה מכניס אותו לעניינים בהדרגה כי יצא לו לראות הרבה צעירים שנזרקים למים ומאבדים ביטחון ונהרסים, במובן הזה שמחתי בשביל דני

  19. אבדיה מעולם לא היה אמור להיות שחקן חמישייה בוויזארדס העונה.
    הוא בסך הכל היה שומר מקום עד שהאצ׳ימורה יחזור מהפציעה וברטאנס יכנס לכושר וזה מה שקרה עכשיו.
    אבל אין עם זה שום בעיה – זה רק יעזור לו העונה בגלל השחקנים שהוא ישחק איתם (או יותר נכון לא ישחק איתם), וגם בגלל השחקנים שהוא ישחק מולם.
    וזה לא יהיה בגארבג׳ טיים, פשוט כמחליף.
    להמשיך לעלות בחמישייה רק יפגע בו ובהתאקלמות שלו.

  20. בס"ד
    שלום מנחם.
    לדני יש זמן, והוא יקבל הזדמנויות נוספות.
    גם 5ני חושה 'עדיף לו להיות ביחידת המחליפים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט