הארדן VS לוקה, סאבוניס VS ציון ועוד שבעה משחקים בשני/ שחר צ'קוטאי

לוקה דונצ'יץ': המספרים המופלאים של הרוקי של דאלאס במאני טיים - וואלה! ספורט

כחלק מהסכם הרוטציה שכן בוצע בישראל עמית ואנוכי חולקים את ימי שני. מקווה שתיהנו! אשמח גם להערות, הארות וכל דבר שאתם חושבים כדי להשתפר.

תשעה משחקים לפנינו ובתוכם משחק הלילה, שיחזור חצי גמר מזרח, דרבי טקסני, דרבי קליפורני, הקאבס והמג'יק במפגש פסגה ועוד משחקים מעניינים לפנינו. את הפריוויו ילוו זמר וזמרת שחוגגים היום ימי הולדת, שלמה גרוניך בעברי ואתי אנקרי בלועזי. יום הולדת שמח לכם! שתמשיכו להאיר את העולם בשירים שלכם.

נצא לדרך אך לא לפני שיר:

אורלנדו (2-4) – קליבלנד (2-4): 2:00

בפעם האחרונה שמפגש ביניהם היה מפגש צמרת המזרח היה בקדנציה הראשונה של לברון בקליבלנד ודוויט האוורד היה בשיאו. מאז לברון כבר עבר שלוש תחנות (ביניהם גם השיבה הביתה) בהם זכה באליפות. דוויט עבר מסלול ארוך יותר עד שלאחרונה זכה אף הוא יחד עם ג'יימס באליפות. כעת הקבוצות בראש טבלת המזרח עם אותו מאזן ועם מומנטום דומה אך שונה. אורלנדו פתחה עם ארבעה ניצחונות רצופים וכעת היא עם שתי הפסדים רצופים כשהאחרון לת'אנדר הנבנית, נראה שהם בדעיכה מהפתיחה הלוהטת שלהם. הקאבס גם הם התחילו חזק עם שלושה ניצחונות רצופים אך מאז הפסידה הקבוצה פעמיים וניצחה את ההוקס אחרי משחק של הרבה אופי.

את הקוסמים מובילים ווצ' עם 19.8 נק' וקוטף 11.2 רב' בתוספת 3.6 אס', רוס בעל השרביט שעולה מהספסל וקולע 21 נק', מרקל פולץ חווה עליה משמעותית ביכולת עם 16.4 נק' ומחלק 5.4 אס'. את האבירים מובילים צמד הגארדים גארלנד עם 19 נק' 7.2 אס', סקסטון שקולע 25.8 לצד 3.8 אס', דראמונד עוזר לו בצבע עם 18, 14.8 רב', כאשר גם לארי נאנס נראה מצוין עם 9 נק' 7 רב' 5 אס'.

ראש בראש: קרב הענקים: ווצוביץ ודראמונד ילכו ראש בראש כאשר לארי נאנס וגורדון תומכים מהעמדה הנמוכה יותר.

הימור: אורלנדו רוצים לשבור את המומנטום השלילי אך קליבלנד תעלה ותנצח.

פילדלפיה (1-5) – שארלוט (4-2) : 2:00

נפגשו לפני יומיים. פילי לא התקשתה מול הצרעות וניצחה אותם בקלות רבה. פילי עומדת בראש טבלת המזרח לבדה כאשר היא מציגה התקפה מצויינת והגנה מצויינת. הקלעים שלהם מתאימים בול לתבנית של הקבוצה ועם הריווח וניהול המשחק של דוק, ג'ואל אמביד מראה את  התהליך בכל יופיו והדרו. הסיקסרס מגיעים למשחק ברצף של 3 ניצחונות. ההורנטס מנגד מגיעים אחרי שני הפסדים אך שחקניה נראים בסדר בראשם רוזיר שמזכיר את ההוא ששיחק בבוסטון במקום קיירי כשהוא קולע 20.8 נק' למשחק. לצידו היוורד שקולע 18.6 לצד 5 אס' ורב' וגראהם שטרם נכנס לקצב הקליעה אך הוא מנהל את המשחק מצוין ומחלק 7 אס' למשחק.

ראש בראש- מסקרן יהיה לראות את הגארדים של פילי מנסים (ומצליחים) לעצור את הגארדים של ההורנטס.

הימור – פילי ימשיכו להיות בטופ.

אטלנטה (2-4) – ניו יורק ניקס (3-3) : 2:30

מפגש מעניין יתקיים בעירו של הדוק שיתרגש מכך שהאקסית המיתולגית מגיעה לעיר, לכבודה הוא התלבש יפה בכדי לשבת מול הטלוויזיה ולראות אותה מול הקבוצה החדשה, צעירה יותר, רזה יותר ועם תקרה גבוהה יותר.
אטלנטה נראית טוב, בעיקר בהתקפה שמתפקדת טוב עם ממוצע 120 נק' למשחק, כולל משחק של 141 נק' מול ברוקלין. אך מנגד היא מגיעה אחרי הפסד בו היא קלעה רק 91. הניקס לעומת אטלנטה קולעת 101 נק' למשחק, הסקור הנמוך ביותר בליגה. ההבדל מתבטא גם בהגנה – בעוד שההוקס סופגים 112 נק' הניקס סופגים 104.

בשתי המפגשים שהיו בעונה שעברה שתי הקבוצות עברו את רף 130 הנקודות אך מאז עברו הרבה נגיפים באוויר.

ראש בראש: רנדל ורובינסון מול קאפלה וקולינס. רנדל נותן עד כה את עונתו הטובה ביותר כשהוא קולע 21 קוטף 10.5 ומחלק 7.2. לצידו רובינסון שעדיין לא נכנס לעניינים העונה. קאפלה אחראי על תחום הכדורים החוזרים עם 12 כאלה בממוצע כאשר במשחק האחרון הוא קטף 16. איתו בקו הקדמי קולינס שפתח את העונה מצוין התקפית עם 17 נק' 7 רב'. כדאי כמובן להעלות את שמו של הכוכב העולה טרי יאנג שקולע 28 בתוספת 8.3 אס' ועליו תיפול ותקום העונה של ההוקס.

הימור – נלך עם הפתעה – הניקס יחזיקו את הניצים מתחת למאה ותנצח.

מיאמי (3-2) – אוקלוהמה (3-2): 2:30

התחלה חלשה של שתי הקבוצות. בעוד לרעמים יש תירוצים כגון "בניה מחדש" למיאמי אין סיבה מספיקה. אצל הפיינליסטית באטלר היה חסר אך גם בעונה שעברה הוא היה חסר בתחילת העונה ועדיין מיאמי נראתה יותר טוב ממה שהיא נראית כעת. ההגנה מתקשה וסופגת 111 נק' למשחק, והיא לא קולעת מספיק כשהיא בתחתית הליגה בנק'.

ראש בראש: שג"א מול הירו. הכוכבים העולים, הצעירים חסרי המנוחה. שג"א מוביל את הת'אנדר בנק' עם 19 בתוספת 7 אס' ו-5 רב'. מולו הירו קולע 15.8 קוטף 5.8 ומחלק 4 אס' כולל תצוגת שיא מול מילווקי בהם קטף 15 כ"ח.

הימור: משחק מתנה שמיאמי חייבת לקחת בשתי ידיים ולנצח.

טורונטו (4-1) – בוסטון (3-4): 2:30

בעונה שעברה משחק כזה היה מיידי מקבל את תואר משחק הלילה אך העונה המרחק של הקבוצה מקנדה משפיע עליה קשות ועם נצחון בודד בחמשת המשחקים ניתן להכריז על זה בלב כבד. טורונטו במשבר. טורונטו סובלת ממשחקים רעים בהתקפה והיא רביעית מהסוף בקליעת נקודות, לפחות בהגנה היא נשארה טובה וסופגת 107 בממוצע. משהו שם חייב לקרות.
בגזרת הירוקים המצב יותר טוב, הקבוצה במאזן חיובי אך באה אחרי גב-לגב מול דטרויט.

ראש בראש: טייטום את בראון מול סיאקם את וןוליט. הצמד הראשון קולע כ-51 נק' משותפות מדי משחק לצד כ-13 רב'. לעומתם הצמד מקנדה קולעים 37 קוטפים כ-13 ומחלקים 10 אס'. היכולת של הצמדים תהיה מכרעת עבור הקבוצות.

הימור – בוסטון תבוא עייפה וטורונטו ינסו לעלות על מסלול הניצחונות. טורונטו תנצח אחרי קרב הגנות מורט שערות.

יוסטון (2-2) – דאלאס (4-2): 3:00

דרבי טקסני, איזה כיף! קרב שליפות מהשלוש. הארדן מול לוקה בעמדת היורים, וול נגד ריצרדסון בגזרת הרצים ופורזינגס נגד קאזינס בגזרת חסרי הרצועות.
דאלאס התחילה לא טוב את העונה עם ניצחונות נגד אריות העונה שעברה אבל הפסידה לנמושות. לוקה נראה לא בכושר. עם הרגשה שמשהו שם חסר. הלילה הם יבואו עייפים אחרי משחק נגד שיקגו.
יוסטון התחילה את העונה במשחק חסר, כי לא היה בקבוצה שמונה שחקנים לא פצועים או לא בבידוד. מאז היא עם שתי הפסדים אך גם עם שתי ניצחונות על סקרמנטו במאזן חצוי. הארדן היה אמור לשחק אך חצי שעה לפני המשחק התלונן ונמנע.

ראש בראש: לוקה נגד הארדן. קרב של השתיים יכול להניב מספרים אישיים גדולים במיוחד. הראשון קולע 24.4 לצד 7.6 רב' ו-6.4 אס'. השני קולע 37 לצד 11 אס' ו-5.3 רב'. מספרים גדולים אמרנו?

הימור: דאלאס מלאה כלים רבים יותר ולכן לדעתי היא תנצח.

מילווקי (3-3) – דטרויט (5-1): 3:00

עונה גורלית יש לאיילים על הראש ועד כה נראה שהקרניים קהות. מצד אחד הם מנצחים את מיאמי בקלות מצד שני הם מפסידים לניקס ולאותה מיאמי. הבוכנות חלודות כבר כמה שנים ונראה שגם המנוע ההיברידי שהיה בעל יכולת הנעה שמגיע לפלייאוף כבר שבק והשאריות צריכות לנסות לעשות משהו כדי להמשיך לנוע לעונה נוספת ללא הישגים.

ראש בראש: יאניס נגד גריפין. נו, לא באמת. הייתי חייב למצוא משהו וזה הכי קרוב. יודעים מה יש לי.
דיווצנזו מול רוז. קודם כל כי אני אוהב מאוד את הזוג הזה. שנית כל כי בעיני הם האקס פקטור של הקבוצות שלהם. הראשון יותר אבל גם השני משפיע. הגארד הירוק קולע 13.5 וחוטף 1.7 למשחק ולאט לאט הופך להיות השחקן המשלים שמילווקי צריכה לצד הכוכבים בקו האחורי. הגנה בלתי מתפשרת ולחץ קבוע. שחקן בעל תקרה גבוהה מאוד בעיני (בעז"ה יהיה לי זמן ואכתוב עליו יותר לעומק). רוז מצידו שחקן שלאורך הקריירה ארוכת השנים ירד מה-15 נק' לעונה רק בעונה אחת, במדי הקאבס ומינסוטה.

הימור: דטרויט לא אמורה להיות מכשול לבאקס אבל עם העונה הזאת אי אפשר לדעת. מילווקי.

נ"א פליקנס (2-4) – אינדיאנה (2-4) : 3:00 משחק הלילה!!

כן, כן. זהו משחק הלילה בעיני. הפליקנס במאזן חיובי ונראית טוב, כך גם אינדיאנה למרות הפסד לניקס במשחק האחרון. ניו אורלינס מצליחה להתחבר ולשלב את הכישרון לגדול ששווה יותר מסך חלקיו. אינגרם וציון מצליחים לשחק יחד ולחלוק את אותו כדור, יחד עם לונזו שהכדור אצלו זה שם שני. אצל אינדיאנה הענק הליטאי, סליחה, הבן של הענק הליטאי נותן פתיחת עונה טובה מאוד, חלק גדול בזכות ההתקדמות שהוא עושה כל הזמן והפיכתו ליעד נאמבר וואן בהתקפה של הפייסרס. חסרונו של וורן יהיה מורגש אך הקבוצה בהחלט בדרך הנכונה.

ראש בראש: סבוניס מול ציון. הגבוה בצהוב כאמור עם פתיחה טובה כשהוא קולע 20.3 בתוספת 11 רב' 6.7 אס' עם 57% מכל הטווחים. בשנתו הרביעית הוא הוסיף מימד נוסף של שלשות שיוצר בעיה לסגור אותו גם בפנים וגם בחוץ. מולו ציון ווילאמסון שקולע כ-20 נק' לצד 8 רב'.

הצביעו והשפיעו!

גולדן סטייט (3-3)– סקרמנטו (3-3) : 5:00

הנערים מגשר הזהב כבר אינם נערים וכעת נראה שגשר הזהב משנה את צבעו לאור היכולת במשחקים האחרונים. המלכים יותר נראים כמו ז'יטונים, אל תהמר עליהם!

במשחק האחרון ללילה (או לבוקר, תלוי איך מסתכלים על זה) הדרבי הקליפורני של האחיות הקטנות (לפחות העונה) ינסה להציג התקפות טובות עם הרבה שלשות והרבה תנועה. בחזרתו של לוק וולטון לבית שהיה לו וקבלת אור ירוק לגרין המשחק יכול להיות מעניין. קרי קלע אמש שיא קריירה של 62 נק' כך שהוא יבוא חם!

ראש בראש: קרי (26.2 נק', 4.6 רב' 6.6 אס' (נכון ליום ראשון)) מול פוקס (21 נק' 6.2 אס') וויסמן (11.6 נק' 5.6 רב') מול באגלי (11.8 נק' 8 רב'). הגארדים הזריזים בעלי יכולות שונות אך שניהם יודעים לשים נקודות על הלוח' הראשון מרחוק (56% מזריקותיו באים מאחורי הקשת), השני מקרוב (75.7% בתוך הקשת. מתוכם כמעט עשר זריקות בתוך הצבע). נראה איך הם יסתדרו אחד עם השני, אם הם יזכו לשמירה הדדית.
באזור של הגבוהים יש כמה תכונות משותפות – שניהם בעלי פוטניצאל גבוה להיות שחקני מועדון. שניהם בהתפתחות מתמדת ולעת עתה שניהם בריאים (טפו טפו חמסה חמסה) אבל הכי חשוב, שניהם ילחמו אחד מול השני על הכדורים החוזרים. למי תלך המלוכה, ואת התוצאות נראה כבר בסוף המשחק.

הימור: המהירות של סקרמנטו תקשה על הלוחמים וזה יספיק לקינגס כדי לנצח.

לפוסט הזה יש 79 תגובות

  1. תודה רבה, קראת פריוויוו ומופיעים בו שני שירים של אתי אנקרי? כל השאר זה בונוס ענק.
    אחת "המפוספסות" בזמר הישראלי(כמובן שבמרכאות כי איך אפשר להגיד על זמרת שחוזרת בתשובה את המילה מפוספס)
    שני שירים שמוכיחים את הגדולה,
    אחד קאבר לשיר שלה- יובל דיין הוציאה ממש בזמן האחרון חידוש ללוליטה, לדעתי של אתי משמעותית יותר טוב(אולי נוסטלגיה מי יודע)
    ואחד קאבר שהוציא גם לא מזמן למסך עשן של אריאל זילבר, ביצוע נהדר.
    ולגבי הלילה, דאלאס יוסטון מעניין, בעיקר לתחושה שמרוב שהתעסקו בלהעביר את הארדן משם פתאום מגלים שהם קבוצה לא רעה בכלל, עם כלים מגוונים.

    עוד משהו, קיבלנו בחזרה(או בשינוי מקום) כמה מאמנים מושמצים וותיקים, ואן גנדי, דוק, תיבודו, והעבודה שלהם עד עתה במדגם הפצפון והלא מייצג לא רעה בכלל, אולי המנג'רים בNBA מבינים קצת יותר מחלק מהמגיבים פה? אולי.

    1. עוד משהו, John Wayne Gacy
      Great now the left is trying to besmirch a man who literally worked at CHILDREN'S HOSPITALS helping to cheer up sick kids by being a clown! Is there any low that the left won't sink to, attacking a children's entertainer? It's just sad.
      אולי.

      1. אין לי מושג מה הקשר לרוצח הנ"ל.(מנחש ציניות על האשמות ימניים, לא רע, לא מדהים)

        אבל אם כבר מוזכרים פה רוצחים סדרתיים, בא נביא סיפור נחמד על הרוצח הסדרתי בלה קיס רוצח סדרתי הונגרי. הוא היה שם את גופותיו בחביות מתכת וטוען שהוא אוגר דלק למלחמה, טוב פתאום באמת היתה מלחמת עולם הראשונה, ואז באו לביתו לקחת דלק שהיה זקוק לחיילים, וגילו את הגופות.
        קיבלו מכתב שהוא מחלים בבית חולים סרבי, ושהגיעו מצאו גופה של אדם אחר(כנראה הבחור החליף אותו עם אותו חייל), ונעלם.
        מסקנה: אם אתה גרוע בלהמציא סיפורי כיסוי, כדאי שתיהיה מוכשר בלהיעלם.

        1. סאטירה על היגיון שמרני בהגנה על אנשים. כבר שלחתי אותך לשרשור הזה כמה פעמים וזה בערך השרשור בטוויטר הכי טוב ומדויק שאי פעם נוצר. זה סוג היגיון ודרך הגנה שאתה נופל בה בערך בכל פעם שאתה מנסה להגן על מישהו.
          כאילו זהו? ביקורת שבחלקה מוצדקת וברובה מאוד לא מוצדקת נמחקת רק כי במשך שישה משחקים הקבוצות שלהם היו בסדר ולא גרועות? אתה רוצה להגן על המאמנים האלה – מעולה. תסביר מה הם עשו בסדר, איפה הביקורת עד עכשיו טעתה. אל תשב סתם על הסוס הגבוה ותבטל בהתנשאות בלי שום בסיס ביקורת, שאתה אפילו לא מפרט מה היא. חוזר שוב, הכי חשוב – בלי שום בסיס שרלוונטי לביקורת. ובזלזול מוחלט בדעות אחרות.

          1. בנוגע להומור השמרני, לא רע סך הכל. (חוץ מזה שאין לי שמץ מה זה הדבר הזה שמרני, ולא נראה לי חתמתי פעם להצטרף איליו)
            לא יודע איפה ראית זלזול מי יודע מה בתגובה שלי, אני חושב שלא רציני לדון בדברים אחרי 6 משחקים..
            "עוד משהו, קיבלנו בחזרה(או בשינוי מקום) כמה מאמנים מושמצים וותיקים, ואן גנדי, דוק, תיבודו, והעבודה שלהם עד עתה במדגם הפצפון והלא מייצג לא רעה בכלל, אולי המנג'רים בNBA מבינים קצת יותר מחלק מהמגיבים פה? אולי."
            אני חושב שזה היה דיי מסוייג..
            אבל אם זה מה שגורם לך לצחוק על "שמרנים" בציטוטים בלועזית, למה לא, כל מה שכולל סאטירה על האחר ולקיחת דברים *לא* ברצינות, אני בעד.
            נ.ב
            תדע לך שהיגיון של מתנגדי חיסונים זה רמה מעל "שמרנים", לוגיקה מסדר שלישי או משהו כזה,
            היה לנו פה באתר אדם בסגנון שהביא נבואות ונעלם לא? תאמין לי כל המשיחים האלה, באים ונעלמים, תמיד עושים חצי עבודה, ממש לברון בקלאטצ' אלה.

            1. אם לא ברור לך איפה יש פה זלזול אז אולי מקלסטר בל מבין קצת יותר ממך. אולי.
              נ.ב.
              זה די המשך ישיר של אותו היגיון. פספסת את התגובות שלי אליהם?

            2. לפעמים אני אשכרה מתעמק בשיחות שלכם ומנסה להבין, והדבר היחיד שיוצא לי זה הרגשה שאני קצת טמבל

            3. תעשה מה שאני עושה, תעמיד פנים שיש לך מושג ועוף על זה ב-100 קמ"ש.

            4. בדיוק מה ש Ljos היקר אמר דובי.

  2. תודה רבה על הפריוויו
    תיקון קטן: "הקוצבים" (מלשון קצב-טמפו) ולא הקצבים. לצערי אינדיאנה תפסיד את המשחק הזה- גם בחוץ, גם כי אין מי שישמור על ציון (בהצלחה לטרנר+סאבוניס להזיז איזו לחי עכוז שלו) ובעיקר- מי ישמור על אינגרם? עם כל הכבוד לאולדיפו. אינגרם ישפוך חמתו בצורת 40 נק' פחות או יותר, והפליקנס ינצחו במשחק די צמוד בסקור גבוה.
    כל השאר- יש תחושה של קרב קלינגים בין הארדן ללוקה לאור כושר הקליעה הלקוי מעט של שניהם. ערב שובר טבעות, שבמקרה ווסטברוק לא לוקח בו חלק. קרב חסרי הרצועות- יציאה ענקית.
    מאבק מעניין לשים עליו את האצבע יהיה בין גרנט ליאניס- האם הוא יצליח להצר צעדי הגריק פריק. הוא ארוך, חזק ונייד דיו להקשות עליו- וזאת לאור פתיחת העונה הטובה אישית שלו, לעומת פתיחת העונה הקצת מגומגמת, בסטנדרטים שלו, של היווני.
    טריי יאנג יבתר את הגנת הניקס חלקים חלקים, ושאר הניצים צפויים לטרוף את אותם החלקים.
    לילה עמוס בכל טוב.

  3. תודה שחר על הפריוויו. מצטרף למחמאות מעלה על הבחירה באתי אנקרי. זמרת אדירה! תוהה במסגרת הסכם הרוטציה מי הראשי ומי החליפי??? (סתם בשביל להדליק😀)

  4. בוסטון על טורנטו
    יוסטון על דנבר
    קרי הולך לתת משחק עייף של פחות מ-20 נקודות ואם אף אחד מחבריו לא ייקבל השראה ממה שהוא עשה ערב לפני… הקינגס יינצחו

  5. למישהו יש מידע פנים על הארדן ולוקה למחר?

    שניהם מופיעים(בליגת הפנטזי) כquestionable למשחק מחר, מישהו יודע אם הם משחקים?

    1. הסטטוס של הארדן ודונצ'יץ' למשחק כרגע הוא questionable. עדכונים יגיעו בהמשך.
      במשחק הקודם של יוסטון הארדן נפסל סופית לשימוש ממש לפני תחילת המשחק.

  6. אחרי ביצוע כזה מרגש של גרוניך היה קשה להתרכז בתקציר, אבל…דאלאס מאכזבת הולך עם המזוקן , הלוחמים ינצחו, ואינידיאנה פשוט נראית נהדר

  7. מסקנות טרום מחצית יוסטון דאלאס:
    ריק קרלייר עם החלטה נוראית להשאיר את דונציץ על הספסל שיוסטון מורידה הפרש מ16 ל2!
    החלטת שיפוט עלובה ביותר לשרוק טכנית לקאזינס, מעניין כמה פעמים שחקנים יתבכיינו לשופט ויקבלו עבירה טכנית שנייה כמו קאזינס. (ממליץ לראות אם יתנו להארדן או דונציץ במשחק הזה עבירה על אותו מהלך)
    הארדן קצת חלוד
    חלוד חלוד אבל לאט לאט הופך את כריסטיאן ווד לטופ5 סנטרים בליגה

  8. לאורי מקבל הכי הרבה עונשין, הסגן של הארדן ולברון ועוד בא בטענות שלא שורקים לו עונשין בסוף השלישי.
    טענות לשופטת שהיתה חצי מטר ממנו וראה את האין עבירה.
    טייטום עם 13 זריקות מהקו ב 3 רבעים… זה השחקן שלא עמד על העונשין ב 2.5 המשחקים הראשונים העונה?

    1. רק דיברתי והוא הוריד אותו.
      40 נקודות זה מספיק כשאתה מוביל ב 20+
      ושיר הבוקר אוטוטו מוקדש לסטיבוט.

        1. תמיד חלמתי שיחזור לבוסטון, אבל איינג'….
          תחשוב איזו אידיליה טיבס עם טייטום ובראון….
          היה מביא אותם לגמר לפחות.

  9. שיר הבוקר
    Robot Riot
    של להקת פרנזי אותם באיתי ב 88 בלונדון
    Out there in the galaxy
    Where humanoids have slaves,
    They use their androids as their servants
    Until they reach the scrap 'eap,
    Now the time has come for the robots to attack,
    Immobilize and pulverize,
    Win some freedom back
    This is a robot riot– Crushing metal and clanging heads
    Robot riot– Whirring giros, sound affects
    Robot riot– Flying arms'n'legs no less
    Robot riot– Hey there android, don't make a mess
    The stars shake, the planets quake,
    Moons begin to explode,
    Whilst 'yes sir no sir' program 'droids,
    Hit the self destruct mode.
    Nuts and bouts and laser beams zap carelessly around
    To make the damage irreparable but still the deafening sound
    This is a robot riot– Crushing metal and clanging heads
    Robot riot– Whirring giros, sound affects
    Robot riot– Flying arms'n'legs no less
    Robot riot– Hey there android, don't make a mess
    Battle between saturn's rings,
    Clunk cuck' the space ship rule
    Laser cannons on full heat
    Bare hands are the people's tool
    Computer programs, data runs,
    The drones do as their told
    Android masters lay down the rules,
    Metal bodies never get old
    This is a robot riot– Crushing metal and clanging heads
    Robot riot– Whirring giros, sound affects
    Robot riot– Flying arms'n'legs no less
    Robot riot– Hey there android, don't make a mess
    In the streets and metal buildings,
    Humans begin to take note
    Why these creations are fighting back
    And ripping out our throats
    The computer age developed too fast
    Began to get out of hand
    The revolution in the stars
    Could be the end of man
    This is a robot riot– Crushing metal and clanging heads
    Robot riot– Whirring giros, sound affects
    Robot riot– Flying arms'n'legs no less
    Robot riot– Hey there android, don't make a mess

    1. אז מה הוא עושה?
      עושה אותה טעות שעשה אתמול עם בראון ומחזיר את טייטום קר שיזרוק קלינג למזלו יש ריבאונד.

        1. הוא אידיוט מושלם.
          מכיר את המשפט לא תחסום שור בדישו? זה בדיוק מה שסטיבנס עושה לשני הסופרסטארים שיש לו ביד. בסוף הוא ייאבד אותם…
          טיפשבוט

  10. איזה הפסד נוראי רדיש הזה דביל על עוד משחק שהם הובילו 13 הלך לאיבוד בדיוק כמו מול הקאבס.
    מנחם הרגת את ההוקס עם הפוסט שלך 😂😂
    דובי אתה על הגל
    הקוויקלי הזה אחלה שחקן גוליוס רנדל בדרך לאולסטאר

  11. רואים הבדל בגישה בין שני מאמנים סטיבוט שצועק לשחקנים לא לקלוע בשניות האחרונות מול נרס שמקבל כדור אחרון בהפסד ידוע ונותן לשחקנים יד חופשית.
    אני לוקח את נרס בכל יום, אפילו אם יצא בשתיים בלילה…

  12. חחחח איסה חרבון של הפליקנס אני לא מאמין היו ביתרון 6 22 שניות אולדיפו עם 3 ואז חונזו איבד כדור בלחץ וטרנר השווה עם 3 חחחח יש 6 שניות כדור שלהם נראה אם אינגראהם מביא את הבאזר 😂😂

  13. הקינגס מרוב הקליר פאת שכחו את קרי על ה3 😂😂😂
    זיו אתם מביכים גיסנו מתי וולטון מקבל את המכתב? אתם צריכים מאמן שמן וצעקן שיעשה סדר אצל הצעירים הפוחזים שלכם

    1. קר הוא מאמן שלא שם ברקס לשחקניו, נותן להם להפיק מעצמם את המירב.
      אולי הוא לא מאמן כל כך גדול אבל לפחות הוא נותן לסטארים ללכת עם האמת שלהם.

  14. טיבס עם רוטציה קצרה ורנדל עם כמעט טריפל, היה חסר אסיסט.
    טיבס מצא את העמדה שמתאימה לו? שם אותו בפאוור=4.
    איך לא חשבתי על זה אף פעם?
    דובי אני מתחיל לפחד לבוא לביקורים ב MSG….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט