דני מתארח אצל יהושפט ועוד 7 משחקים – פריוויו למשחקי יום ראשון / עמיחי קטן

שמונה משחקי כדורסל מצפים לנו הערב, כאשר במרכזם יעמוד הקרב בין פיניקס לקליפרס, ויחד איתו עוד 7 משחקים, כאשר גם דני אבדיה יראה שוב פרקט, והפעם בברקליס סנטר בברוקלין בו הוא קלע 15 נקודות במשחק הראשון של קדם העונה. חוץ מזה, דטרויט ובוסטון ייפגשו לקרב חוזר במשחק המוקדם, כמו גם גולדן סטייט ופורטלנד במשחק המאוחר, ויש גם עוד כמה משחקים בין לבין.

22:00 דטרויט פיסטונס (1- 4) – בוסטון סלטיקס (3-3):

במפגש הקודם בין הקבוצות היו אלה ג'רמי גרנט ודרק רוז שהעניקו לפיסטונס ניצחון בכורה מפתיע לעונה, והם כנראה אלו שאמורים לעשות את זה גם הפעם, יחד עם בלייק גריפין. הייז עוד לא נכנס לעניינים כל כך והרוקיז האחרים ביי וסטיוארט מביאים ניצוצות בהסתכלות לעתיד, אבל עליהם איש לא בונה לניצחונות בטווח הקרוב.

בבוסטון קצב הניצחונות עוד לא משביע רצון, במיוחד בגלל הקושי של מי שאינו בראון או טייטום לבוא לידי ביטוי התקפית. למשל, במשחק בין הקבוצות שלשום צמד הצעירים קלעו 53 ב-23/44 מהשדה לעומת 40 נקודות ב-16/39 של שאר 9 המשחקים ששותפו. הפציעה של קמבה והמעבר של היוורד לשארלוט צמצמו את העומק של בוסטון שגם ככה היה מצומצם יחסית לקונטנדריות האחרות.

המפתח של המשחק הזה הוא הנעת הכדור של בוסטון והיכולת של הסלטיקס לשתף שחקנים נוספים חוץ מבראון וטייטום, מה שיקשה עוד יותר על ההגנה של דטרויט שהרשימה שלשום.

רמת עניין של משחק: C+ – בוסטון תרצה לתקן את הרושם מהמפגש הקודם בין הקבוצות ודטרויט ירצו להוכיח שזה שהם נראו כמו קבוצת כדורסל לא היה מקרי.

הימור: פערי הרמות גדולים. בוסטון ב-15.

1:00 ברוקלין נטס (3-3) – וושינגטון וויזארדס (1- 5):

הנטס פתחו את העונה עם 2 ניצחונות מאוד מרשימים על גולדן סטייט ובוסטון, אבל מאז הגיעו כמה הפסדים לקבוצות הרבה פחות טובות והבעיה ההגנתית החלה לצוץ. דוראנט וקיירי עושים את שלהם התקפית, וגם ללא דינווידי יש מספיק כוח אש, אבל ההגנה מתקשה וברגעי ההכרעה גם ההתקפה פתאום פחות זורמת. החדשות הטובות הן כמובן היכולת הטובה של דוראנט, והוא כבר מזכיר לכולם למה קבוצה שלו צריכה להיחשב לפחות מועמדת ללכת רחוק בפלייאוף.

וושינגטון חגגו ניצחון בכורה על מינסוטה, ושוב הנוכחות החיובית של אבדיה בלטה, כאשר גם בניצחון ב-21 הפרש הוויזארדס היו במינוס 11 בדקות שלו, ו-11 היה גם מספר הנקודות שלו במשחק הדאבל-פיגרס הראשון בקריירה. ביל קלע 14 ברבע הראשון ודאג ליתרון, אבל היה זה רבע שלישי של 40- 14, אשר אבדיה שיחק את כל 12 הדקות שלו, מה שהכריע את המשחק.

עוד נתון בתחום שקשור לאבדיה – ב-157 דקות שלו על הפרקט עד כה העונה הוויזארדס עם רייטינג התקפי של 122.8 (יותר טוב מהקבוצה המובילה בתחום העונה – אטלנטה עם 121) ורייטינג הגנתי של 108.6 (קצת פחות מהספרס שמקום 15). בסך הכל בנט רייטינג זה יוצא 14.2 (שוב, יותר טוב מהמובילה – במקרה הזה מילווקי).

בדקות בלי אבדיה הרייטינג ההתקפי של הוויזארדס הוא 95.2 (טורונטו הכי קרובה עם 98.1), הרייטינג הגנתי של 115.6 (רק דנבר ויוסטון גרועות יותר) ונט רייטינג שלילי של מינוס 20.4 (גולדן סטייט הכי גרועים עם מינוס 14.5), ורק לאורי, שג"א, לו דורט, טאונס, דראגיץ', קייל אנדרסון, דמיון לי ובראד וונאמייקר רושמים מספרים שליליים יותר בדקות המנוחה שלהם, וזה בזמן שוושינגטון ככלל מחזיקה בנט רייטינג הכי טוב מבין הקבוצות המעורבות בסיפור הזה.

המפתח של המשחק הזה הוא היכולת של וושינגטון לייצר הגנה, בעיקר דרך הרכבים שמסוגלים לעשות את זה. אין להם הרבה כאלה, אבל כמה בכל זאת ניתן למצוא. בקצב של דוראנט וקיירי מול אין הגנה גם ביל לא יצליח לעמוד.

רמת עניין של משחק: B – המסע של ברוקלין יהיה מאוד מעניין העונה, וזה של וושינגטון מעניין לאור הקשיים. חוץ מזה, מדובר במפגש ראשון בין דוראנט לווסטברוק מאז שקיי די כבר לא בגולדן סטייט ומאז שגם ראסל מצא את עצמו מחוץ לאוקלהומה.
בפינה הישראלית מצפה לנו מפגש בין ה-MVP של הליגה המקומית שלנו בעונה הסדירה (דני אבדיה) ובין מי שזכה בתואר ה-MVP של הפיינל-פור (אמארה סטודמאייר, המכונה גם יהושפט).

הימור: וושינגטון מצליחים לא לחטוף תבוסות, אבל המאזן משקף היטב את מצב העניינים. ברוקלין ב-7.

1:00 ממפיס גריזליס (2- 3) – לוס אנג'לס לייקרס (4- 2):

ממפיס בלי מוראנט או ג'ארן ג'קסון אמור להיות סיפור עצוב, אבל ג'נקינס המאמן המרשים מצליח לחצוב מים מהסלע, כאשר דילון ברוקס קולע 19 באחוזים שאפשר לחיות איתם, קייל אנדרסון נותן 16, 9 ו-4 באחוזים טובים ויונאס נותן 15 ו-12. ברמת המאזן זה נראה פחות נורא ממה שמצופה מקבוצה שהגיעה קצרה לעונה וחטפה מכת פציעות לא פשוטה, אבל ברור שזה לא יחזיק כך הרבה.

הלייקרס מרשים לעצמם לשייט בנינוחות בעונה הסדירה וצמד הכוכבים יודע להתעלות כשצריך מדי פעם, כמו בצמד המשחקים נגד הספרס. אפשר לדבר על ההשתלבות של השחקנים החדשים, אבל אני מרגיש שזה קצת מוקדם מדי להגיע למסקנות, ובינתיים נאפשר להם להמשיך לשייט בנחת.

המפתח של המשחק הזה הוא ההגנה על דיוויס ולברון. לממפיס יש את ולנצ'יונס ואנדרסון שהם שומרים סבירים מול דיוויס ולברון על הנייר, אבל המחשבה הזאת מעלה חיוך משועשע על פניו של פרנק ווגל, ככה שברור שממפיס יצטרכו פתרון קצת יותר מושקע.

רמת עניין של משחק: C+ – שתי קבוצות שנדמה שאין להן הרבה לחדש לנו בשלב הזה, ויריבות שנוטה לכיוון צד אחד באופן די מובהק. נציין רק ששתי הקבוצות האלו לא נפגשו מעולם בסדרת פלייאוף, מה שלא מפתיע כל כך בהינתן שממפיס השתתפו בפלייאוף רק ב-10 עונות (מתוכן הלייקרס עלו רק ב-5) וב-14 סדרות פלייאוף בסך הכל.

הימור: אני אישית מחבב יותר את ממפיס, אבל לא בונה על זה בכלל. הלייקרס ב-13.

2:00 מינסוטה טימברוולבס (2- 3) – דנבר נאגטס (1- 4):

השאלה הראשונה של המשחק הזה היא מה אפשר לומר על קבוצה שקיבלה בראש מקבוצה שנדמה היה להרבה אנשים שהיא בדרך למאזן 0- 12, והתשובה תהיה שככה זה ב-NBA והדברים לא צפויים, ואנחנו בכל זאת במאזן טוב יותר מהקבוצה שהעפילה לגמר המערב. יוקיץ' שמע והתייצב לעבודה, והערב הוא יקבל הזדמנות לשנות את זה. אם צריך לומר משהו על מינסוטה, אז נציין שאדוארדס משתלב בינתיים לא רע.

הזכרנו את זה שדנבר במאזן רע, בניגוד מוחלט לעונות קודמות אז הנאגטס פתחו טוב למרות פתיחות פחות טובות של יוקיץ'. הפעם קורה בדיוק ההםך, כאשר יוקיץ' רושם ממוצעי 23, 11 ו-13, אבל דנבר מוצאים את הדרך להפסיד ב-4 מתוך 5 משחקיהם הראשונים העונה. עכשיו הם גם יבלו קצת ללא מייקל פורטר ג'וניור, מה שאולי ישפר את ההגנה.

המפתח של המשחק הזה הוא ההגנה של מינסוטה על יוקיץ', אם ישנה כזו. בלי זה יוכל הסנטר להמשיך את הפתיחה המרשימה שלו, והפעם זה כנראה גם יספיק לניצחון.

רמת עניין של משחק: B- – דנבר מחפשים דרך להתאושש מהפתיחה הרעה במישור הקבוצתי, ואילו מינסוטה רוצים להישאר בעניינים גם בלי טאונס.

הימור: יש כאן קבוצה עדיפה והיריבה בלי הכוכב הראשי. דנבר ב-18.

2:00 סאן-אנטוניו ספרס (2- 3) – יוטה ג'אז (3- 2):

הספרס אמנם הפסידו פעמיים ללייקרס, מה שהוריד אותם למאזן שלילי, אבל יש לא מעט סיבות לאופטימיות, הן בגזרת הצעירים, והן בגזרת הותיקים. מארי ודרוזן הם השניים הבולטים עד כה, ושניהם נראים טוב מאוד במדגם המצומצם של חמשת המשחקים הראשונים של העונה, כאשר גם ההגנה עלתה מדרגת "רעה" בעונה שעברה לדרגת "ממוצע" בינתיים.

יוטה נמצאים בשלב אחר של התהליך, ובו הם צריכים לפענח איך משלבים היטב את הסגל שלהם ששווה על הנייר יותר מהתוצאות בפועל. יותר מאשר הניצחונות, את קווין סניידר וחבורתו מעניין איך למצוא את השילוב האופטימלי בין קונלי, מיטשל, אינגלס ובוגדנוביץ', כאשר בינתיים זה תורו של קונלי להצטיין, בניגוד מוחלט לעונה שעברה.

המפתח של המשחק הזה הוא ההגנה האישית של שחקני הספרס על הסקוררים של יוטה, מכיוון שבאלמנטים הקבוצתיים מדובר בהגנה לא רעה, אבל כמעט בכל שלב עשוי להיות מיס-מאצ' אותו ינסו הג'אז לנצל.

רמת עניין של משחק: B+ – שתי קבוצות מעניינות שלא לגמרי ברור מה לצפות מהן העונה, למרות שאנחנו כנראה נקבל הסכמה די גורפת שיוטה קבוצה טובה יותר.

הימור: כאמור, כנראה יהיה קל להסכים איזו קבוצה טובה יותר יוטה ב-9.

3:00 שיקגו בולס (2- 4) – דאלאס מאבריקס (2- 3):

שיקגו יגיעו ללא כמה שחקנים שנמצאים בבידוד, ובראשם לאורי מרקאנן, ובהתחשב בכך שהם ניצחו העונה רק את וושינגטון, אפשר לומר שקפיצת המדרגה של הקבוצה היא די מינימלית בשלב הזה. לאבין וקובי וויט נראים לא רע בקו האחורי, אבל וונדל קרטר לא לגמרי יציב וכך גם הספסל שבלט בעיקר נגד וושינגטון.

אצל דאלאס הנושא המרכזי על הפרק הוא האחוזים המזעזעים של לוקה דונצ'יץ' מחוץ לקשת. כל כך גרועים, עד שמשחק של 3/10 הכפיל אותם פי 2. גם בגזרת הצוות המסייע העסק נראה פחות טוב, ומזל שהייתה מחצית אחת יוצאת דופן בסטייפלס סנטר שגורמת לעסק להיראות סביר.

המפתח של המשחק הזה הוא ההגנה של שיקגו על לוקה. המספרים הכוללים שלו סבירים לשחקן במעמדו, למרות האחוזים הרעים, והגנה שלא תצליח להתמודד איתו תסבול בכל מקרה.

רמת עניין של משחק: B- – הקו האחורי של שיקגו מראה ניצוצות, וכך גם כמה שחקנים אחרים, בזמן שמדאלאס אנחנו מצפים ליותר, ולא זוכים לזה בינתיים.

הימור: דאלאס פשוט נראים רע בינתיים. שיקגו ב-5.

3:00 פיניקס סאנס (5- 1) – לוס אנג'לס קליפרס (4- 2):

פיניקס מחזיקים במאזן הטוב ביותר בליגה בשלב הזה של העונה, בפתיחה שמזכירה במובנים מסוימים את הפתיחה הטובה של העונה שעברה – מאזן מעולה עם מקום לשיפור. הפעם זו קבוצה שנראית יותר ויותר מרשים ויש לה עוד כמה שחקנים שיכולים להתקדם ולהשתפר, ובראשם אייטון שלא מרשים בינתיים, אבל צפוי להשתפר בהמשך.

הקליפרס חטפו 50 הפרש במחצית רק לפני שבוע, ונדמה שזה לא ממש מזיז להם, מכיוון שרק הפלייאוף מעניין אותם. עם זאת, כל דיבור על הפלייאוף לא ישנה את זה שחסר להם רכז ובינתיים נראה שהם מתכחשים לעניין, מה שלא אמור להחזיק זמן רב.

המפתח של המשחק הוא ההגנה של הקליפרס כנגד הנעת הכדור המצוינת של הקליפרס, מכיוון שמול הירו-בול של בוקר ופול יהיה להם קל יותר להתמודד.

רמת עניין של משחק: A- – שתי קבוצות מאוד מסקרנות שפתחו די טוב את העונה, ולשתיהן יש עוד הילוך אחד לפחות להעלות. המשחק הזה גם צפוי להתקיים מיד אחרי קרב הפוטבול הגדול של לוס אנג'לס ראמס נגד אריזונה קארדינלס, שם המפסידה ככל הנראה תודח. לכאן יגיע אחד הצדדים עם רצון לשמח את האוהדים המקומיים בענף המשני עבורם לערב זה.

הימור: הסאנס לוקחים את השלב הזה של העונה קצת יותר ברצינות ובוקר ירצה לנקום על ארון דונאלד. פיניקס ב-8.

3:30 גולדן סטייט ווריורס (2- 3) – פורטלנד טרייל בלייזרס (3- 2):

רק שלשום התקיים משחק בין הקבוצות שהסתיים בתבוסה צורבת עבור גולדן סטייט, מה שהראה שניצחונות על שיקגו ודטרויט זה שיפור מהעונה שעברה, אבל רחוק מלהיות מספיק כדי לאיים על הפלייאוף. כמובן שעוד מוקדם לומר, אבל יש ללוחמים לא מעט סימנים מדאיגים ולסטיב קר מצפה אתגר גדול בתקופה הקרובה, כאשר גם מסטף מצופה שיפור.

פורטלנד הרגיעו קצת את פתיחת העונה הבינונית, וכעת המאזן נראה טוב יותר, אבל כרגע קשה להכריע אם זו קבוצה שתאיים על השלבים המתקדמים של הפלייאוף או כזה שתיאבק על ההשתחלות למקומות האחרונים בקושי. בין כה וכה, הבלייזרס ירצו לנקום שוב ביריבה ותיקה מולה הם סובלים ממאזן 1- 12 בפלייאוף בשנים האחרונות, ועכשיו זו הזדמנות להשלים ניצחון כפול.

המפתח של המשחק הזה הוא הקליעה של סטף. בימים שהיא נכנסת ההגנה מסתבכת וההתקפה חוגגת בכל הכיוונים, אבל בימים שהוא מתקשה מרחוק החיים של ההגנה הרבה יותר קלים, ובצד השני ההתקפה של פורטלנד תעשה את שלה ככל הנראה.

רמת עניין של משחק: B- – שתי קבוצות שקשה להכריע כמה הן שוות, ויריבות שקיימת כבר כמה שנים, בעיקר מצד הבלייזרס שנחושים תמיד נגד הווריורס.

הימור: הבלייזרס טובים יותר משמעותית מהגרסה הנוכחית של הווריורס. פורטלנד ב-15.

ונסיים עם החידה השבועית – וושינגטון פתחו עונה עם 5 הפסדים לפני הניצחון על מינסוטה. הפעם הקודמת בה הוויזארדס פתחו עונה עם 5 הפסדים או יותר הייתה בעונת 2013. כמה הפסדים רצופים היו להם אז?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 285 תגובות

  1. אם לגריפין יש שכל הוא עושה טרייד להנחית את ג'וש ג'קסון בפליקנס , מתאים בול לכנף , לונזו חוזר לרכז .
    ג'וש בשוטינג גארד מאזן את הקבוצה , 8'6 שיודע לעשות הגנה והתקפה .
    לונזו ג'וש אינגרם זאיון אדמס
    כמה שצחקו אל גרמי גראנט בסוף הוא צוחק על כולם ומוכיח שהוא יודע לעשות גם נקודות .
    דטרויט איכשהוא לא נראים כזה רע , יש בסיס לא רע לעתיד , במקומם עושה באיאוט לבלייק

      1. יופי של גראווטר. אם אני מזהה נכון זה מ5.11.

        Remember, remember, the Fifth of November
        Gunpowder treason and plot
        I see no reason why gunpowder treason
        Should ever be forgot

          1. מה שכן, התוכנית המקורית שלי של לשים את המדרגות של מוזיאון הפאנק ברייקייאוויק שם כתוב No Gods No Masters נכשלה כי לא מצאתי גרסא בוורוד.

            1. there is always photo editing

            2. אף פעם לא יוצא לשביעות רצוני כשאני מנסה.

    1. חחח עוד פעם אתה אוכל את החרא של גוש גקסון? זה שחקן פח לקבוצות כמו דטרויט לא למשהו רציני.
      אתם צריכים רכז בקליבר גבוה. בעמדות 3 4 5 אתם מסודרים.
      סנטר מחליף הייתי הולך על וויטסייד מתאים לכם במקום שחקן הכדורעף הייז.
      עכשיו רכז בקליבר גבוה יבוא בדראפט תקווה לעונה גרועה לגיילן סאגס ואתם מסודרים 😎

  2. ברוקלין נגד ווש. באסה 🙁 תודה על הפריוויו.
    בלי קשר – ברוקלין נכון להיום משחקת כדורסל טיפש וזחוח ברמה מקוממת ממש. דוראנט חייב להפסיק עם הסוציאליזם. זה אולי ההבדל העיקרי בינו ובין אל בי ג׳יי.
    .
    מישהו כתב יפה על אוק סיטי ויוסטון. זה די אנ איי של מועדונים תחרותיים. אני חוזר לעגלות הישנות במערב. בג׳ון וול ננוחם (לפני שלוש שנים ראיתי אותו בקאפיטל וואן בשניים ממשחקיו האחרונים לפני הפציעה. קניתי לבן גופיה מקורית. המארח דחק בי לקנות אחת של ביל. התעקשתי על וול. הבן לא מוריד אותה (טוב כבר גדל). בכל מקרה, עכשיו יש בבית גופיה קלאסית של ווש. פתאום נהייתה אקטואלית 🙂)

        1. קשה לצפייה. אני מאחל כישלון לשני הצדדים. בפועל אהיה בעד ווש, אבל לא נראה לי שיש סיכוי. בגלל החבר׳ה של המשחיל שלך.
          .
          אפרופו גראנט – לגוס – תעשו פלייאוף? נראה לי הצב הסרבי קוטף מחמאות וחוטף בראש. שנאמר: ויקטוף ויחטוף

            1. 🙄
              כי אני זה שמייחס חשיבות לטריפל דאבל ולא לאיך קבוצה משחקת?

            2. חד משמעית שמעון. חוץ מ"טריפל דאבל" מה הבסיס להשוואה בכלל

  3. תודה רבה חיים, אחלה פריוויו ללילה חד צדדי למדי.
    .
    לדעתי הקליפרס יחזרו לסורם ויגברו על פיניקס, יש להם מוטיבציה אחרי שהפסידו ליוטה במשחק האחרון.
    .
    ספרס יוטה בהחלט יהיה מעניין, למרקוס ודרק וייט בספק למשחק, אז אני מהמר על יוטה, בהפרש זעום, אבל בהחלט יתכן נצחון ספרסי מפתיע בהובלת קוואי 2.0 הידוע בכינויו קלדון ג'ונסון המלך.

  4. פריוויו מעולה, תודה רבה. נשאר רק לקוות שההעובדה שאצפה בבוסטון הערב לא תנחס אותם, כהרגלי. זה מבאס להיות מישהו שלא מאמין באמונות טפלות, ועדיין מייצר כמויות נאחס בלתי נדלות

  5. עשרת הדיברות של המאמן בוב גונן, קצת ישן אבל חלקן טופס גם היום.
    1. היא לא מעניין.
    2. דיבר דיברה (תקשורת בהגנה)
    3. היא לא ניתן פשרות,
    4. היא לא ניתן לפתוח ולסגור את הברז,
    5. פאס דה בול טו דה אופן מאן,
    6. טייק ווט דה דיפנס גיבס יו,
    7. דיפנס איז אן אופורטיוניטי,
    8. יו קאנט ווין א-וור ביי יור סלף,
    9. פרוש בכנף ימין (רוץ את כל הדרך ותאמין שימסרו לך)
    10. דונט דיי און א-ראן

  6. לא נפתח פה דיון ,לאור המשחקים האחרונים, מה התקרה של ג'רמי גרנט. אם הוא ממשיך ככה אז נער המגבות של ווסטברוק מאוק' הולך להבחר לאולסטר יחד עם נער המגבות השני ,סאבוניס.
    מפתיעה ההתקדמות של שניהם.

  7. סתם מחשבה שעלתה לי – יכול להיות שסיאקאם מדשדש כי הוא חושש שטורונטו יטרידו אותו ליוסטון (או למקום אחר כחלק מעסקת הארדן)? יכול להיות שהשחקנים יודעים יותר מאיתנו על מה שקורה במגעים השונים ומושפעים מזה.

  8. מראים עכשיו את התקציר של הוקס נטס
    וחושב על וושינגטון שהולכת לטבח הזה בעוד שעתיים…
    גיבור מי שנשאר לראות.

  9. פול ווספול לא איתנו יותר אבן נכון לרגע זה גיילן בראון השחקן עם הכי הרבה נקודות באן בי איי.
    השנה הוא וטייטום באולסטאר.

  10. ברכות רזיאל, הלך קשה. גריפין במופע אימים ברבע הרביעי כולל החלקה בהגנה על טייטום והדיפת כדור ברזל בזריקה האחרונה

  11. גריפין פישל גם בהגנה בסוף במהלך של טייטום וגם בהתקפה האחרונה
    וגם קצת לפני החטיא שתי שלשות פנויות
    בפעם השלישית שהיה פנוי כבר לא מסרו לו

  12. ווש חמודים. כיף לראות אותם. ברוקלין רישמית הקבוצה עם הכדורסל הכי פחות חכם בליגה. נאש ממש מאכזב. מה ג׳ורדן עושה על מגרש כדורסל? הבעייה שכל התקפה אני רוצה שיהיה סל. בשני הצדדים 🤦‍♂️

    1. אתה נופל בסטיגמות. ברוקס לא נופל מחצי מהמאמנים בליגה. אין לו כלים. החזיק יפה מול פילי, ביל הפסיד מול שיקאגו. דווקא הקבוצה של נאש מציגה משחק חסר כל מחשבה. קודם סטיבנס ייבש את בראון עם 12-14 מהשדה! בסופו של דבר השחקנים מכריעים

  13. השחקן שהכי מרשים אותי בוושינגטון זה בכלל תומאס בראינט.
    הוא עומד להיות סנטר מצויין בשני הצדדים של המגרש, גניבה של המכשפים.

  14. אתם נופלים בסטיגמות. ברוקס לא נופל מחצי מהמאמנים בליגה. אין לו כלים. החזיק יפה מול פילי, ביל הפסיד מול שיקאגו. דווקא הקבוצה של נאש מציגה משחק חסר כל מחשבה. קודם סטיבנס ייבש את בראון עם 12-14 מהשדה! בסופו של דבר השחקנים מכריעים

  15. ווש זה ערמת פחים שנותנים לך פעם בכמה דקות איזה מהלך שגורם לך להתאהב בחרא שהם מציעים, בקיצור, קבוצה של ראס.

  16. ביל זה זוועה שלא ראיתי הרבה זמן.
    מכדרר למוות, זורק זריקות שלא קשורות לכלום, פשוט מחרב את הוויזארדס. מסתכל ולא מבין איך לא עוצרים את השיגעון הזה, פאקינג 10 אנשי צוות בשביל לתת לשחק אחד להשתולל במגרש.

      1. להיות כוכב מוביל לא אומר לשחק באופן מופרע.
        קח על עצמך, תזרוק יותר, אין בעיה. אבל הוא עושה את זה באופן נורא. מקבל כדור, מכדרר עד שמסתבך או לחילופין זורק ג'אמפשוט בלתי אפשרי. שום תחכום, שום מחשבה, לא חושב אפילו על אופציה של להזיז את הכדור. זה לא כדורסל, גם לא במונחים של nba

  17. די ווסטברוק מספיק כבר
    כל קבוצה שאתה משחק אתה הורג
    אי אפשר כבר עם הזבל שהוא משאיר על המגרש
    קולע 20 לקבוצה שלו ונותן 40 לקבוצה השניה בהגנה איומה,איבוד כדור וזריקות שאין להן סיכוי להיכנס

    1. זה לא כזה רע , הוא צריך להתחזק פיזית , הוא צריך לעבוד על המשחק שלו והבטחון שלו ולעבוד על המשחק
      הבעיה שאני לא בטוח שיש צוות אימון מספיק טוב כדי לעזור לו

  18. ראס וביל עם רוקים ושחקני סיבוב שני ניצחו קבוצה הרבה יותר מוכשרת. ברוקסי 2 רמות מעל נאש. ווש נתנו רבע רביעי עם מעט מאוד טעויות. אנשים פה באים עם השריקות מהבית.
    נ.ב.
    ההחטאה של ראס בסוף, שכולם קיללו, הייתה בסוף שעון, עם כדור שהגיע אליו לא לפי התוכנית.

  19. אחלה משחק! וואו הכל היה פה!
    משנה את תמונות תחתית המזרח
    ווש צוברת בטחון יכולה להסתכל לפילי בעיניים ולקחת להם משחק ואז בכלל כל התמונה משתנה.

      1. תפסת גובה פרוסס, מברוק, העונה רק התחילה. עד עכשיו ניצחתם את נס ציונה וגן יבנה. מציע לחכות קצת עם השמפניה 😉

          1. בינתיים אתה צודק. אין לי מה להגיד. מציע רק להרחיק את ההמבורגרים מאמביד, עוד חודש חודשיים מגיע השלב הזה שהוא מתחיל להתעייף 🙂

            1. בגלל הקוביד סגרו את כל הצ'יזסטייקס בפילי ואמביד נהיה וויגן

  20. fact check:
    ————–
    ראס וביל היו מזעזעים, בלגנו משחק וזרקו קלינגים כאוות נפשם, וכמעט הצליחו להפסיד לחבריהם משחק מול קבוצה טיפשה ללא מאמן, הגנה או ריבאונד, עם שני סוליסטים שלא פגעו היום.

    1. חחח מאיפה הבאת את זה? נראה לי עשית העתק הדבק ממשחק אחר. בינתיים אתם מקבלים בראש, ובלי קשר לכלום חייבים לשלוח צוותים רפואיים – יש טבח באריזונה

  21. קראודר האיש שלי בהגנת אחד על אחד בלבד בלי עזרה וכלום שם את המדדה על 4 מ21 מהשדה עם 15 נק!
    בשכונה זה נקרא i own you bitch😂😂
    דיאנדרה אייטון 22 נק ב3 רבעים רבע אחרון הפעם היחידה שנגע בכדור היה ריב התקפה והוא קלע. 24 ב9 מ12 מהשדה 😂😂
    דפוס קבוע אצל הסאנס אין כדורים לאייטון רבע אחרון אף פעם.
    הגנרל הקטן ממדר אותו ומנסה לנצח לבד הוא ניסה תרגיל טריי עם נאטמאג לעצמו על גורג אבל הוא איטי מידי אז נתקע והוציא כדור 😂😂

      1. הגנת פורטלנד מביכה אין לי מילה אחרת שחקן בזון של החיים שלו וכלום חדש בשביל לעצור אותו קליר פאת מהלך הם לעולם לא יגיעו לכלום עם המאמן הזה אחד הגרועים בליגה ברמה של ברוקס וסילי בילי.
        הלוואי תיבס היה מאמן אותם

  22. מתי מפטרים את סטוטס מי מחליף את דארקסייד בקליר פאת הטורקי?
    מדהים שפורטלנד מרשים לגולדן לקלוע ככה פשוט העתק של הפליקנס עם גנטרי ההבדל היחיד זה שיש להם שחקן ברמה של דמיאן ולכן הם יעני מצליחים יותר

  23. בסד
    אני יודע שזה באיחור, אבל באמת, קיירי ודוראנט נתנו את המשחק במתנה…..
    שב'ר , ועדת חקירה מיידית, אולי קיבלו שוחד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט