סיקור משחקי מוצ"ש / דובי עופר

ליל מוצ"ש של שישה משחקים הניב עבורנו מחזור רגוע יחסית, עם ניצחונות של הרוקטס בראשות ג'ון וול המתקמבק, הפליקנס, הת'אנדר הסיקסרס והקאבס, וגם אחד של רכבת ההרים המכונה ניו יורק ניקס. מייד נדבר על הכל, אבל לפני כן כמה מזל טובים הכרחיים.

New Rockets John Wall, DeMarcus Cousins send strong message to James Harden  with promising preseason debut - CBSSports.com

יום מיוחד היום, השלישי בינואר. שפע ימי הולדת, מיכאל שומאכר המלך, למשל, מציין במיטת חוליו 52 שנים להיווסדו, וגם אריק איינשטיין המנוח, סרג'ו לאונה, ג'ורג' מרטין של החיפושיות, מיי מיין מן טולקין ואפילו ג'ון פול ג'ונס איש הבס של הלד זפלין והאנטומולוג האגדי אליהו סבירסקי, כולם התחילו להתהלך בעולמנו בתאריך זה. אבל אנחנו הרי אתר הופס ישראלי, ולכן בוחרים לאחל מזל טוב לרגל סגירת שני עשורים לנציגנו על הפרקט של הליגה הטובה בעולם, דני אבדיה. אוהבים אותך הרבה יא איבן זופי, ומאחלים לך את כל הטוב וההצלחה שבעולם. וכנהוג, נחגוג בשיר שנכתב כולו למענך, דני. קח את זה מכאן מאור.

יוסטון רוקטס (2-2) 102 – סקרמנטו קינגס (3-3) 94

עד חצי שעה לפני תחילת המשחק עדיין היה אמור ג'יימס הארדן לשחק, אולם אז נודע שהקרסול שהסתובב במשחק הקודם מול הקינגס ביום חמישי מציק לכוכב הרוקטס, והוא יחמם את הספסל במשחק הערב. למזלן של הרקטות מיוסטון, משחק במדיהן כוכב נוסף.

ג'ון וול היה לשחקן הראשון מאז מייקל ג'ורדן ב2001 שחוזר אחרי שנתיים וקולע 50 בשני משחקיו הראשונים (יפ, דברים מעניינים מתרחשים כשמשלבים אמריקאים, כדורסל, היסטוריה וסטטיסטיקה), והפעם 28, שעזרו למקומיים לנצח את האורחים מקליפורניה בפעם השנייה בתוך שלושה ימים.

הקינגס דווקא היו צמודים למארחים לאורך קרוב לשלושה רבעים, ואפילו כשוול הוביל את הרוקטס למיני בריחה ברבע השלישי, דיארון פוקס לקח את העניינים חזרה לידיים, וצימק שוב לשתיים, 81-83 בפתיחת הרבע הרביעי. משלב זה ובמשך קרוב לשלוש וחצי דקות נסגרו ארובות השמיים בצד הקינגס, ואריק גורדון ודייויד נואבה ממעמקי הספסל עשו קצת חוני המעגל בצד השני, בדרך לריצת 0-9 שהעמידה את יתרון הרוקטס על 11, 81-92, עם 9:30 על השעון. כאן התרחבה הבצורת להקיף את שני צידי המגרש, ו4:18 לסיום וול קולע ועושה את זה 83-96, לקראת דקות סיום שלא הרבה השתנה בהן. הרוקטס מנצחים 94-102, הקינגס ימריאו לסן פרציסקו, לחפש ניצחון מול הווריירס הלא יציבים.

וול כאמור תרם למנצחים 28, ולצידן שורה סטטיסטית נאה של 6 אס', 4 ריב', 3 חט' ו-2 חס'. למי שחסרה הספרה 5, הייתה לו כזאת בטור האיבודים. תהנו פריקס. אריק גורדון עם 21 סייע כרגיל, למרות 12-3 מחוץ לקשת, וכריסטיאן ווד צעק 20 פעם פיסטונס יא סתומים איך נתתם לי ללכת. 56 ריב' ו-4 חסימות רק העציבו עוד יותר את אוהד דטרויט באשר הוא שם.

בצד הקינגס של הדברים פוקס בראש עם 23, ולצידו בארנס תומך עם 19. 17 של הילד לא הספיקו גם הן.

אינדיאנה פייסרס (2-4) 102 – ניו יורק ניקס (3-3) 106

הניקס החבולים הגיעו לאינדיאנה ותהו, היכן תעצור המטוטלת הפעם, האם נביך את עצמנו, שוב משל… נו, ניקס, היינו, או שנחזור ונראה ניצוצות כפי שעשינו כבר מספר פעמים העונה. אז המטוטלת נעצרה על פלוס, ולמשחק הבא באטלנטה יגיעו הניו יורקרים כשהם מתהדרים במאזן חצוי, 3-3 גם בהפסדים וגם בניצחונות.

סמוך לשריקת הפתיחה הסתבר, כפי שחרז באמנות גילארי ידידי, שעמנואל קוויקלי החלים במהירות (כאן חבויה השנינה) מהפציעה במותנו במשחק הפתיחה, מול אותם הפייסרס, אגב. הפעם הרוקי המפתיע של הניקס התלבש, שיחק, וסייע לאורחים להתגבר על טראומת ה36-3 מחוץ לקשת שגררו מהמשחק הקודם מול הרפטורס, ועל משחק חלש יחסית של העוגן ההתקפי שלהם עד כה, ג'וליוס רנדל.

הפעם דייקו הניקס ב27-12 מדאון אנדר, בדרך ל-44% נאים, ולמרות מחצית ראשונה אומללה של רנדל, עם 8-1 מהשדה לשתי נקודות צנועות, סיימו את 24 הדקות הראשונות בפיגור מינימלי, 50-51. עזרה כמובן הופעת אימים של ויקטור אולדיפו בצד השני, שזרק מהשדה לבנים בלבד ורק מהעונשין דייק היטב.

רנדל הנ"ל יחד עם אלפריד פייטון הובילו את האורחים ליתרון קטן בפתיחת המחצית השנייה, המארחים בראשות ברוגדון במשחק מצוין וטרנר חזרו, ובואו נדלג לדקות הסיום לפני שהרגל שלכם מתחילה לתופף… ארבע וחצי דקות לסיום סבוניס מעלה את הפייסרס לפלוס 3, 93-96, מיטשל רובינסון מתעופף לעוד אלי הופ מיני רבים, רנדל מזין את ריברס לשלשה חשובה, החטאות ליד שני השערים, ועם 1:30 על השעון רנדל מטביע, רובינסון חוסם את ברוגדון בצד השני, וריברס תוקע את המסמר האחרון עם שתיים נוספות. בסיום 102-106, הניקס מנצחים, הפייסרס מסמיקים מבושה ורצים למטוס שיביא אותם לניו אורלינס, למשחק הבא.

דווקא בארט שלא צוין למעלה מוביל את הניקס עם 25, כולל 5-4 מחוץ לקשת. פייטון עם 19, 8 ריב' ו-5 אס' נותן תצוגת רכז ראשון ראויה, ורובינסון עם 16 באחוזים מצוינים, ו-9 ריב' משלים. רנדל חלש בסקור, עם 12 ב16-5, אבל מפלרטט עם TD עם 11 ריב' ו-8 אס'. ריברס עם 15 מייצג את הספסל נאמנה, ולצידו קוויקלי עם 9.

ברוגדון מככב אצל המפסידים עם 33, אבל לא מצליח לחפות על משחק חלש של סבוניס, שמסיים עם 13 ושמונה זריקות מהשדה בלבד. גם 13 קרשים לא מתקנים את הרושם כשאולדיפו כאמור פותח מפעל לבנים, שיהיה לפרנסה אחרי הפרישה, ומפרסם את העסק החדש עם 16-3 מהשדה, בדרך ל-16 נק', רובן מהקו.

אורלנדו מג'יק (2-4) 99 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (3-2) 108

המג'יק פתחו עונה עם ארבעה ניצחונות, הפסידו לפילי, ואז הזמינו לאולמם את הת'אנדר הצעירים, בתקווה להתאושש מול הילדים מאוקלהומה, שהפסידו שלושה ברצף והובסו מול הפליקאנס רק שלשום. וראו זה פלא, הילדים יודעים גם לנשוך.

זה היה צמוד במשך שלושה רבעים, עד שברבע האחרון האורחים שחררו לפרקט בואש, דייקו בשמונה פגיעות בלבד מתוך 28 זריקות, והפסידו. דווקא הרוקי של הת'אנדר מהסיבוב השני, ת'יאו מאלדון, שבר שוויון ל91-94, עם 8:22 על השעון, ואחריו הדגיש את הנקודה בייזלי עם חמש רצופות משלו. מינוס שמונה עם 4:22 בלבד היו יותר מדי עבור המג'יק בכושר הקליעה הנוכחי, ומכאן עד הסיום כל שנותר לאורחים היה להוסיף עוד מסמרים לארון הסגור היטב ממילא. הבאזר גאל את המג'יק והקפיא את הלוח על 99-108 לאורחים מאוקלהומה.

בייזלי עם 19 הוביל שישה ת'אנדרז בספרות כפולות, כשגילגוס אלכסנדר קולע 16 ומצרף 7 ו-5 במסירות וקרשים, והורפורד קשישא, מאלדון ודיאלו חולקים שווה שווה 36. הת'אנדר, אחרונים בליגה באחוזי עונשין ובתחתיתה בניסיונות והצלחות בתחום, הרשימו הפעם עם 21-19 בזריקה המלחיצה ביותר בכדורסל.

30 ו-13 ריב' של ווצ'ביץ' ו-26 של רוס מהספסל לא הספיקו למג'יק לניצחון, מאחר ו38-10 משלוש ו-40-108 סך הכל מהשדה אינם מספרים ראויים לקבוצה שהיא לא הניקס.

פילדלפיה 76' (1-5) 127 – שארלוט הורנטס (4-2) 112

הסיקסרס פתחו חזק, ניצחו את הרבע הראשון 24-39, ומכאן עד הסיום כל שנותר להם לעשות היה בואי מיצי מיצי מעצבן לצרעות, שרדפו אחריהם ללא הועיל. שלושה רבעים שקולים כמעט לגמרי השאירו את היתרון כפי שנקבע אחרי 12 דקות, ובסיום הסיקסרס עם ניצחון שלישי רצוף, 112-127.

האריס עם 24, 9 ריב', 6 אס', 4 חט' ו-3 חס' הוביל את המנצחים, כולל דאנק מהדהד שהשאיר את האוזניים של ביומבו מצלצלות עד לרגעים אלה ממש, ולא הרבה אחריו סת קארי עם 21. אמביד עם 19 ו-14 קרשים השלים צלע שלישית, וסימונס עם טריפל דאבל של 15 נק', 12 ריב' ו-11 אס' עשה הכל מהכל. מילטון תמך מהספסל עם 18.

אצל ההורנטס הרשים רוזייר עם 35, כולל 11-7 מחוץ לקשת, אבל כשגראהם מחריב את האחוזים של הקו האחורי עם 10-1 מהשדה זה המשחק השני ברצף, גם 20, 6, 6 ו-4 חט' של הייווארד לא מועילות, ולא עוד משחק נאה של לאמלו בול, 13 נק', 5 אס', ו-4 בריב' וחטיפות. 2 חסימות היו תבלין נאה.

אטלנטה הוקס (2-4) 91 – קליבלנד קאבלירס (2-4) 96

אחרי התבוסה באינדיאנה ערב השנה החדשה הגיעו הקאבס לאטלנטה נחושים להוכיח שיש בהם יותר מפתיחת עונה ראויה, ושורו הביטו, הצליחו.

אבל לא כל הדרך הייתה סוגה בשושנים בלבד. למען האמת, כשקולינס התעופף לעוד אלי הופ מייד אין יאנג, שש וחצי דקות לסיום הרבע השלישי, וקבע 52-67, 15 נק' יתרון להוקס נראו רמז מקדים לבאות, היינו ניצחון של טריי אנד קומפ'. אבל הקאבס לא אמרו נואש, שינסו מותניים ויצאו לריצת 3-18, ודקה לסיום הרבע דוטסון צולף שלשה וקובע 70-72 להוקס, מינוס 2 בלבד, בואכה רבע רביעי מותח שיחרוץ גורלות. תופים.

וברבע האחרון, שיוויון שיוויון שיוויון, עד שמגי, סקסטון, ודראמונד משלבים ידיים, מיישרים שורה, ורצים שמונה נק' ברצף, שנחתמות בדאנק א-לה דראמונד, ושתי דקות בדיוק לסיום 80-88 קאבס. יאנג ובוגי לא מוותרים ומשווים, סקסטון, אחרי שלושה רבעים צולעים, צולף שלשה 28 שניות לסיום, קולינס מחטיא דאנק, גארלנד וסקסטון קרי רוח מהקו, וגם שלשה של בוגדנוביץ' לא עוזרת. סקסטון מתכבד לחתום מהקו, והקאבס מנצחים 91-96.

סקסטון עם 11 ברבע האחרון מגיע ל-27, גוד אולד ג'בייל מגי עולה היטב מהספסל היטב עם 14 ו-9 קרשים, ויחד עם אנדרה חומה בצורה דראמונד אוטמים היטב את הצבע לכניסת ניצים. הענק תורם 12 ו-11 ריב', אם שאלתם. 29-7 משלוש היו מחסום להתגבר עליו, והקאבס צלחו אותו בגבורה.

בצד הניצי האנטר בראש עם 17 ומייד אחריו יאנג וקאפלה עם 16 לראש. השווייצרי הוסיף 16 קרשים, המעצבן עם תספורת המוך שדגתי ממעמקי הפופיק אחרי ששמרתי אותו שם שבועות מסר 10 פעמים מוצלחות לחברים.

ניו אורלינס פליקנס (2-4) 120 – טורונטו רפטורס (4-1) 116

הרפטורס הגיעו לניו אורלינס מעודדים מהניצחון על הניקס, רק כדי לחזור לקרקע באדיבות אריק בלדסו הבהרות מצבכם חמור בע"מ. 4-1 אחרי חמישה משחקים הוא מאזן שהרפטורס לא ציפו לו עם פתיחת העונה. ה-2-4 של הפליקנס, לעומת זאת, משביע את רצונם של השקנאים הרבה יותר.

רגעי חרדה נרשמו, עם זאת, אצל המארחים, אחרי שיתרון 12, 89-101, עם 8:30 לסיום נמוג תחת ריצה נחושה של הרפטורס, שגירדו את דרכם חזרה, החזירו זג פלוס טיפה על כל זג, חתכו עוד נקודה ועוד אחת, ופתאום, 3:16 לסיום, פרד ואנווליט צולף שלשה ומשום מקום הרפטורס ביתרון נקודה! 110-111…! אדאמס מדייק באחת מהקו, לאורי מגדיל לשתיים, אינגרם מחטיא, ציון מפרק את דרכו בצורה לא חוקית, וגם אדאמס מאבד…ו1:46 לבאזר האורחים מקנדה/טמפה עדיין ב-111-113… מזל של שקנאים מקרר את דמו של האינגרם על הקו, והוא מדייק בשתיים ומשווה. אנונובי המצוין מאבד, ו-42 שניות לסיום לונזו מוצא את בלדסו על הקשת. והרכז המושמץ, שהגיע ממילווקי, ששמע לחישות על ברכיים שרועדות במאני טיים, עולה וקובר שלשה ששמה את המארחים ביתרון 3, 113-116. מכאן זה הרבה אינגרם רגוע על הקו והרפטורס מנסים לשווא להשיג, ובסיום 116-120 פליקנס. כפיים וכל הכבוד, וקדימה למחזור הבא.

אינגרם עם 31 הוביל להקה של חמישה שקנאים בספרות כפולות, ואחריו וויליאמסון עם 21. בלדסו הרשים עם 19, 10 מסירות לחברים ו-5 קרשים, ולונזו ואדאמס הוסיפו 13 כ"א. הניו זילנדי גם קטף 10 פעמים.

ואנווליט עם 27 לא הספיק לרפטורס, וגם לא בושה שהמשיך עונה מצוינת עם 24 מהספסל. 17 של אנונובי לא הספיקו, כשסיאקאם מאכזב עם 10. גם 48-14 מהשלוש לא עזרו לסיכויי הניצחון של האורחים.

בשבוע שעבר אירחנו את כאן את טוּנה, מהנציגים הבולטים של ז'אנר הקריאות הקצובות או מחורזות של תמליל או מילים, מה שמכונה לעיתים ראפ או היפ הופ, ולך תבין את ההבדלים. רבים רואים בראפ קשקושים מחורזים מלאי האדרה עצמית וקללות. הוא באמת מלא בכאלה, אבל גם במשמעות מילולית עמוקה ואיכות מוזיקלית. בחרתי בשבילכם הפעם עוד שניים מאת טונה, מתוך "טונהפארק". לא החדש והמעודכן ביותר, אבל אחלה בשביל ההתחלה. בראשון הוא מביא חוויות של תיכוניסט מופרע קשב מאותר בסטיגמות מתנת מערכת החינוך הממלכתית. בשני מתארחים אילן לוקץ' הגדול, קספר הענק והראל דהרי, שמספרים בכישרון יוצא דופן איך זה לחיות עם הפרעת קשב, וכמה מעצבן לשמוע הערות, ועצות, על משקל ונטייה מינית. עזבו הכל, תקשיבו לכל מילה, ובשבוע הבא נמשיך. תהנו חברים, ותלמדו.

דובי

אנטומולוג, עובד סוציאלי ומטפל.. גר בערד וגם במייל dubiduofer@gmail.com

לפוסט הזה יש 53 תגובות

  1. תודה דובי.
    .
    1. ג'ון וול ודוראנט מציגים את התקדמו הרפואה בימינו. וול נראה מעולה במשחקים ששיחק, ואפילו גורם לרוקטס (בינתיים) לצאת מנצחים מהטרייד עם ווסטברוק.
    2. יש ימים בהם ג'וליוס רנדל נראה כמו גרסת הפאוור פורוורד של לברון… היום מול הפייסרס האנמים היה אחד מאותם ימים. לפייסרס אסור לזרוק משחקים כאלה.
    3. הורפורד והיל ראו מה כריס פול עשה שנה שעברה ב-OKC ורוצים גם.
    המג'יק הפסידו, אבל פולץ' מתחיל להיראות כמו רכז פותח לגיטימי. נכון שיש ימים שהוא זורק לבנים, אבל הוא לא מסתבך בזריקות ולא כופה זרקות. בנוסף, משחק האול אראונד שלו טוב מאוד. הצל של ווצביץ'-גורדון הרבה ]חות מפחיד מזה של אמביד-סימונס.
    4. טרה יאנג קיבל היום את הכפפה האוסטרלית… אקסום נראה כאילו הוא הבין שהעונה הזו בקאבס היא עונת ההזדמנות האחרונה. הוא גם נראה כאילו הוא אכל את האקסום שהיה לפני הפציעה…
    5. משהו לא טוב עובר על פסקל סיאקם. גם הישיבה על הספסל משחק קודם בהחלטת הקבוצה והיום הוא היציאה בפאולים וחוסר ההשפעה על המשחק. דווקא אחרי שיצא הראפטורס הצליחו לחזור למשחק.
    ואן גנדי עושה משהו טוב בפליקנס. הם נראים ומשחקים טוב. זאיון זה פשוט תשלובת של הכוח של שחורצניטיס עם אתלטיות וכוח מתפרץ של רכבת משא.

  2. תודה על הסיקור דובי.
    אני לא יודע אם זו הקורונה, והיעדר הקהל,
    אבל השנה נפתחה בהמון הפתעות.
    וזה כיף לראות קבוצות שהיו מסומנות ללוטורי או מנסות לדגדג את הפלייאין:
    ניקס, קאבס, אוקלוהומה, קינגס, פליקנס.
    פותחות את העונה בצורה חיובית.
    אני מקווה שהמגמה תימשך, כי ככל שהקבוצות החלשות מקבלות יותר ביטחון,
    הליגה הופכת להיות הרבה מעניינת ופחות צפויה.

  3. סיקור יותר מעניין מהמשחקים עצמם
    כל הכבוד לקליבלנד, חשבתי שההוקס הרבה יותר טובה
    פילי צוברת ניצחנות מול קבוצות חלשות
    ואיזה לוזרים אורלנדו
    מה ההתלהבות מגון וול? ביג דיל, לעשות 4 טריפל דאבלים רצוף ולהפסיד 4 פעמיים הוא מסוגל?

  4. וולטון הורג אותי, היה לו את וויטסייד שהיה מצויין בכל קדם עונה ובארבעה מתוך חמשת המשחקים הראשונים היה טוב עד בסדר והוא מייבש אותו משחק שלם אחרי שנתן לו 3 דקות בקודם, אני לא מבין.., הקינגס הזאת עם מאמן טוב מגרדים את הפלייאוף
    יוסטון כבר אמרתי, הארדן ,וול, כריסטיאן ווד ואריק גורדון זה ביג פור וגם הצוות המסייע לא רע
    יש להם קבוצה שיכולה להגיע גבוהה, הכי מרשימים מכל הקבוצות שראיתי השנה

    1. הקינגס צריכים מאמן טוב. עם וולטון יהיה להם קשה להצליח. ווייטסייד שחקן עם מגבלות ידועות אבל עדיין הוא שווה יותר מ-10 דקות לערב.
      אותי באגלי מדאיג. נכון שהוא בריא טפו טפו טפו אבל עדיין – הוא לא יציב בכלל וקולע באחוזים של דבונטה גרהאם.
      כריסטיאן ווד נראה כמו בול פגיעה. נותן מספרים של טאונס ללא תלות בדקות שמל הכוכבים, ובמחירי סוף עונה: קצת פחות מ-14 מיליון דולר לעונה למשך 3 שנים. נראה כמו החוזה הכי טוב בליגה. רק שימשיך ככה.
      עם איך שוול נראה (יכולת + מצב רוח ללא הצל של ביל), אני במקום הארדן עושה חושבים ושוקל להישאר למרות כל מה שקרה. ביג 3 של וול, ווד והארדן יכול לעשות שמות בליגה.

        1. אם הארדן נשאר, וול נשאר בריא בגוף ובנפש וכריסטיאן ווד ממשיך לנגב הם יכולים לעבור סיבוב וגם שניים.
          חוץ מהטריו המתהווה, יש גם את בוגי, האוס, טאקר, גורדון, נוואבה ועוד כמה שחקנים שאני פחות מכיר.
          זה כבר רוסטר רציני ++

      1. נראה שמקניר מחכה לשנה הבאה, החוזה של וולטון הסתיים, עוד בחירה גבוהה ובינגו בדראפט של שנה הבאה ויכול להיות בסיס לקבוצה חזקה להרבה שנים

  5. נעשיתי כתום כחול מבושה
    להפסיד לניקס, ועוד בבית???
    החיסרון של טי ג'יי וורן לא מהווה תירוץ, למרות שכעת הבור בעמדות הווינג הפך לתהום

  6. סקסטון ממש אנדארייטד, העונה עם ממוצע 26 נק, נלחם כל הזמן.
    הדבר הכי קרוב לאייברסון בשנים האחרונות.
    קליבלנד עם סגל לא רע.
    מקווה שאקורו יכנס לתפקיד הסטופר ההגנתי ב3
    יש להם סיכוי לפליאוף, קבןצה לא רעה בכלל.
    עוד פורטר ולאב צריכים לחזור.
    וול מצויין הבעיה שהוא לא מתאים ליד הארדן, אולי טרייד עתידי עם איזה שחקן כנף איכותי.
    סגל לא רע ל יוסטון, עשו גנבה עם ווד

    1. לא קרוב לאייברסון אבל טוב ממה שחשבתי שהוא יהיה. הוא היה טוב גם מול ההוקס. אחלה שחקן
      אין להם שום סיכוי לפלייאוף ואוקורו זה האבא של הנגרים. עוד לא ראיתי את אחיו אוקונגו נגר העל של ההוקס

  7. תודה דובי!

    1.הניקס נראים הכי טוב שלהם בפתיחת העונה בשנים האחרונות. אם הראפטורס שנראים רע יוצאים מתמונת הפלייאוף, הניקס עוד יכולים להאבק על מקום בפלייאוף. טוב, לא באמת..אבל ת'יבס עושה עבודה טובה שם בנתיים.
    2.יוסטון ואוקלהומה. שתי קבוצות שלא יודעות להפסיד או לדעוך. כל קבוצה אחרת היתה מתרסקת במקרה של יוסטון
    במקרה של OKC זה עוד יותר מוזר. הם צריכים להפסיד ולא מצליחים כבר עונה שניה ברציפות.
    3.ווד. שיחוק אדיר של יוסטון, הוא נראה הדוראנט של הגבוהים. תנועה חלקה ויפה, יכול להיות סנטר אדיר בשנים הקרובות.

  8. מעולה שמעון!
    1. אטלנטה ופיניקס מאוד מאוזנות ויכולות לעשות התאמות תוך כדי תנועה. תענוג לראות את כריס פול. ברידג'ס נתן מספרים מצוינים פר דקה גם שנה שעברה והיה בסיס סביר להניח שיתקדם מאוד אחרי העזיבה של אוברה. עדיין כל הכבוד לו.
    2. צריך לתת יותר דקות לג'ארט אלן כדי שיתפתח. כל ההגעה של דיאנדרה הייתה מיותרת לדעתי.
    3. חלק מהסיבה שפורטלנד נראית ככה זו הפתיחה הגרועה של קובינגטון. אני מאמין שזה ישתפר די מהר.
    7. פילי פורחת גם בגלל המאמן וגם בגלל סת קרי שנמצר בכושר קליעה אדיר וגם מקבל דקות. זה בדיוק מה שפילי הייתה צריכה. ככה החיים של הגבוהים יותר קלים.
    9. בוסטון תקועה בעיקר בעמדות 4-5. מאמין שהמצב הפיך שם. אם קמבה חוזר טוב אני לא דואג להם.
    10. אני חושב שהסגל של ממפיס שווה פלייאוף. קלארק עוד לא ממש משחזר את עונת הרוקי המצוינת וטריפל J עוד לא חזר מהפציעה.

  9. ראיתי את ההיילייטס של קליבלנד-אטלנטה ששמת. זה רק ההיילייטס ולא הפספוסים אבל:
    1. כיף לראות את טריי יאנג גם ביום לא מרשים. וגם אם הוא מעצבן. לא יודע איך זה עובד לו.
    2. מי שהפתיע בקליבלנד הוא ג'אבל מגי – הוא יצר לעצמו ושיחק חכם. ראיתי ממנו הרבה כי הוא שיחק ב-2 קבוצות שלקחו ביניהן 3 אליפויות בעונות האחרונות – אבל מהלכים כאלה עוד לא ראיתי (אולי היו בתחילת הקריירה לפני שהוא זכה במעמד של השלומיאל של הליגה?). מרשים מאוד.
    ויצא לו לשחק מול לברון, עם לברון ועכשיו בקבוצה שבה שיחק לברון… זה לחידון טריוויה עוד כמה שנים.

    1. נשמטו לך בעריכה התדהמה, ההערכה וספיקת הכפיים שאינה מאמינה למראה הניקס, במאזן פיפטי פיפטי בשלב כה מתקדם של העונה.
      אז בבקשה. איפה הידיים שלכם תודה.

      1. צודק לחלוטין. פשוט אי אפשר לבטא כל כך הרבה פרטים משונים כמו שהעונה הזו מספקת עד כה. אני נצמד לראיית המינהרה שלי כדי להתמודד עם כל המוזרות…

            1. ידידי, אם לא נזדרז לשלוף אצבע אחרי שישה משחקים, אימתי?

            2. דובי תודה על הסיקור. לגמרי הזמן לשלוף אצבע אוהדי הניקס. בעיקר שאין לדעת מתי הפעם הבאה שיזדמן לכם.

      1. משהו כזה. רואים את זה במהלכים. לא היו שם הדאנקים המטורפים שהיו לו פעם – היה משחק של גבוה אינטלגנטי. לא יודע מאיפה זה הגיע לו.

        1. עבר בקיץ השתלה.
          למרות שאני סתם מלכלך. ג'בייל הוא בחור אינטליגנטי, אחרת לא היה משתלב כל כך בטבעיות בקבוצה כמו הווריירס ששיחקה בזמנו כדורסל מתוחכם שדורש הבנה.
          אפשר לשער שהשטויות שהפכו אותו לשק חבטות של שאקיל בשאקטין מגיעות מהפרעת קשב שידוע שיש לו

          1. כן. יש הבדל בין להיות אינטלגנטי לבין להיות "מאוד ברגע" כשהשני מאוד נדרש משחקני כדורסל. מגי קצת יותר פרופסור מפוזר או איך שלא נגדיר את זה.

            1. ושאק הזבל הדביק לו סטיגמה של טמבל מעבול חצי מסובב

          2. דובי איזה כיף זה הדיונים איתך.
            זכיתם בלהוציא אצבע מבחינתי. חוץ מזה שאנשים ממליכים ומפטרים פה מלכים על סמך משחק אחד – אז יאללה, זה הזמן לחגיגות אליפות.
            שאק אכן יצא רע מהסיפור. לא ייאמן שהוא היה החצי הנחמד יותר בשילוב עם קובי.

            1. אתה יודע איפה תיתקע האצבע הזאת בשבוע הבא, פחות או יותר

  10. בסד
    תודה דובי.
    הסיקור שלך תמיד מבדר, אפילו אם המשחק משעמם.
    מעניין מתי מנחם יריץ את הפניקס לאליפות..

  11. תודה דובי, כרגיל הסיקור טוב מהמשחקים עצמם.
    למי שתוהה מה קרה לטורונטו, אז בנוסף להערות על התפקוד הלקוי של סיאקם (שכנראה עלה לו משהו לראש), צריך לזכור שגם גאסול ואיבקה עזבו.

  12. תודה על הסיקור דובי! ומברוק על הפתיחה של הניקס, מקווה שימשיכו לעונה סבירה, ולא סתם עונה גרועה עם התחלה שבדיעבד תשלה אותך.
    .
    ניצחון יפה ליוסטון נטולי הארדן, אם וול ימשיך ככה אז באמת שהטרייד עם וושינגטון הוא מוצלח. רק שייקח פחות שלשות, שני משחקים של 2/8 נותנים תחושה שעדיין לא השתנה הרבה מאז ראס.. ווד ממשיך להראות ניצוצות. אני מאוד אוהב את זה שהוא יכול לקלוע גם מרחוק, ומסוגל להוריד כדור לרצפה וליצור לעצמו. מהבחינה הזאת זה כמו קאפלה משודרג בהתקפה. ההגנה שלו יכולה קצת להשתפר, אבל overall יש כאן פוטנציאל לאחלה סנטר.
    בהנהלת יוסטון צריכים למצות את המקסימום מהשנתיים שנותרו בחוזה של הארדן כמו טורונטו וקוואי. שינסו לבצע מהלך שיביא עוד איזה פורוורד סטרץ׳-4 כזה, ועוד רכז גיבוי (כי לכו תדעו מתי וול ייפצע שוב) כי אלה פחות או יותר הפערים המהותיים בסגל, ובלי שימולאו חצי גמר המערב יהיה שוב הגבול לצערי.

    1. ג'ון וול אחלה שחקן רק מה, בשתי הסתייגויות – האם הוא יכול לשחק עם הארדן (כנראה שלא) והאם הוא יכול להישאר בריא לאורך זמן (אותה תשובה)

  13. יש שיפור בקאבס וסיכוי לפליאוף ולעוף בשלב הראשוני.
    יש כלים בהתקפה , אבל עדין לא לגמרי יציבה.
    הגנה דרושה שיפור, אבל לפחות מתחת לסל יש הגנה טובה + ריבאונדים בהתקפה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט