מעורב הופס לערב ששי / אריזונה (עם גורדון) נגד דוק מתחיל/ מנחם לס


1. פיניקס סאנס

עונה אחת סך הכל אחרי שפיניקס סאנס היתה הקבוצה החלשה בליגה בהתקפה,הסאנס הפכה לקבוצה המובילה בליגה בלקיחת זריקות בזמן הנכון והמרחק הנכון. ב-רפרנס.קום הראו במספרים שהם הפכו לקבוצת ההתקפה היעילה ביותר בליגה.

לפני שאתם מתנפלים עלי בטענות שווא בגלל קשיי קריאה של כה וכמה גולשים באתר ולכן מגיבים בכעס על דברים שלא אמרתי, אני רוצה כמובן להדגיש שלא כתבתי אפילו בלחישה או  ברמיזה שהיא הקבוצה הטובה בליגה, או אפילו קבוצת ההתקפה הטובה בליגה. כתבתי רק שהיא הקבוצה –

הקבוצה היעילה ביותר בזריקות בליגה.

הם קולעים טוב מכולם בנקודות פר פוזשיון, והם קלעי השלשות הטובים בליגה.

2. כרמלו עיוור צבעים

הוא אמר אתמול:  "WE ARE IN A DARK PLACE". הוא היה צריך לומר, "WE ARE IN A BLACK PLACE!".

3. אוסקאר רוברטסון הטוב מכולם

ה-INSIDER שך ESPN ערך משאל בין 70 שחקני NBA לשעבר שהם בני 70 ומעלה. 28 מהם בחרו באוסקאר רוברטסון כשחקן הטוב אי-פעם. 17 בחרו במייקל ג'ורדן. 9 בחרו בווילט צ'מברליין, ו-5 בחרו בביל ראסל. גם לארי בירד, ד"ר ג'יי, קרים, מג'יק, שקיל, ועוד זכו בכמה קולות. איש לא בחר בלברון או קובי.

4. ג'ורדן פארמר – ה-BARGAIN הטוב ביותר של "BLACK FRIDAY"

 

Lakers

 

יום ששי הזה מכונה בארה"ב כ-"BLACK FRIDAY". האם מישהו יודע למה?

בכל אופן, זהו 'יום הקניות' מס' 1 בארה"ב. היום הדיילי ניוז של ניו יורק כתב שה-BARGAIN – "מציאה" – הגדולה ביבשת היתה הקנייה של הלייקרס את ג'ורדן פארמר. לא ב-'מייסי', לא ב-'טרגט', ולא ב-'וולמארט' יכולת למצוא מציאה כזאת. היום ההודייה הזה, הלייקרס לא יכולים להודות לשום דבר אחר כמו למציאה של פארמר במיליון דולארים. אחרי ניק יאנג – וזוהי דעתי, לא הדיעה של כותב המאמר – הוא הלייקרי האחראי ביותר לרקורד ה=-8-8 של הלייקרס, לפני משחק הערב נגד דטרויט.

מה שמייק ד'אנטוני חייב להבין – דבר שאני קלטתי כבר לפני כמה משחקים והתרעתי עליו כאן שחור על גבי לבן – הוא שפארמר צריך לשחק לפחות 25 דקות למשחק. לתת את שליש הדקות של סטיב בלייק ליהודי. רוצים הוכחה?

Farmar has averaged 13.3 points on 49.4 percent shooting in eight games he has played at least 20 minutes. When he’s played fewer than 20 minutes, Farmar has only posted 5.8 points on 34.6 percent shooting.

לא רק זאת, אלא שה-4.8 אסיסטים שלו כשהוא משחק מעל 20 דקות הולכים רובם לניק יאנג, שהפכוהו לקלע המסוכן ביותר של הלייקרס בעת שפארמר נמצא איתו יחד על הפארקט.

פארמר היה גורם חשוב בשתי הזכיות של הלייקרס ב-2009 ו-2010 כשהיה שחקן מפתח מהספסל בשתי האליפויות. אבל הלייקרס לעולם לא ספרה אותו ובקושי הזכירה אותו כגורם חשוב באליפויות האלה. זה תמיד היה קובי ופאו, ולעתים פישר, אנדרו ביינום, מאטה וורלד פיס, ואפילו סטיב בלייק. אף פעם לא ג'ורדן פארמר.

אני לא יודע מה הסיבה שנישבר לו והוא החליט לשחק במכבי ובטורקיה, ושהלייקרס יילכו קיביני-מאט.

אני גם לא יודע על בטוח מה גרם לו לקחת PAY CUT של 3 מיליון מ-Anadolu Efes הטורקית ולחתום על מיליון אחד מחורבן מהצהובים-סגולים.  אני מתאר רק לעצמי שהמוח היהודי שלו – מהאמא – רמז לו שדריק פישר התקשש (מהמילה קשיק, כמוני!) ועזב; סטיב נאש  הוא 'פאסה'; קובי מחובל, וסטיב בלייק בדרך, וזה הזמן להגיע ולהיות המושיע והגואל. אצרה היא שבלייקרס אין אף אחד שמבין זאת. אגיד זאת בשפה בה אני מסוגל להביע את עצמי חריף יותר, ועדיין להישאר בגבול 'העדינות':

The Lakers were too dumb to have noticed

עד לפני שני משחקים כשאפילו המאמן הלא חכם במיוחד הבין שג'ורדן חייב לשחק יותר מ-20 דקות.

תשמעו לדברי החכמה של ד'אנטוני מלפני כמה שעות בדטרויט, לפני המשחק נגד הפיסטונס: 

“H"He knows his role and I think he embraces it, He knows that if he plays well and continue to shoot 49% from the 3 like he had done lately, I’ll leave him in the rest of the game. I think he understands that. It’s up to the guys. If they play really well, we’ll find the minutes. He’s fine with it. I’m sure he’d love to start and I’m sure he’d love to play 40 minutes.”

אתם מבינים את המשופם האמריקאי-איטלקי? אם פארמר ימשיך לקבור 1 מ-2 מה-3 הוא ישחק הרבה. אבל אם חס וחלילה יבוא משחק והוא יהיה פתאום 1 מ-4 הוא יזרוק אותו לספסל כמו כלב. עוד דבר שאחד מחולי הלייקרס המוזרים באתר כגון K-700 או דקסטר צריכים להסביר לו זה ש-כדי לקלוע באחוזים כאלה גבוהים הוא צריך לשחק מעל 20 דקות כדי להיכנס לריטמיקה, לקורורדינציה, ל-ZONE!!

כמה חכם הוא ד'אנטוני! תנו לו שחקן של 50% מה-3 והוא ייתן לו לשחק. כן???? בדיוק כך יעשה כל מאמן בליגה ואפילו שמו ג'ייסון קיד.

יא טמבל, מייק ד'אנטוני! תן לפארמר לשחק 25 דקות למשחק, ולא חשוב מה תהיה תוצרתו. כשהוא ירגיש שהוא שחקן של 20-25 דקות, הוא יתן ללייקרס זהב ומרגליות, שלא לדבר על ניק יאנג שכבר אמר שהוא "משחק הכי טוב עם ג'ורדן". זה לא אומר להוציא את סטיב בלייק. השניים יכולים לשחק כפוינט וכשוטינג. יש מספיק אחרים להוציא.

אבל איזה טמוי אני? מה אני ממשיך לתת עצות ללייקרס וללמד אותה כיצד לשחק?

ואל תחשבו שרק אני אומר זאת. ג'ורדן יודע זאת לפחות טוב ממני:

 

“The more I’m out there I feel like guys respond to me differently,” Farmar said. “I get in a rhythm and I’m knocking down shots. When my minutes are spotty, the one thing that will go is my shooting. I’m a rhythm kind of guy. Once I get a feel for the game, it’s much easier for me to make shots at a consistent level.”

 

 

 

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. הבלק פריידי הוא יום השישי האחרון לחודש נובמבר ומציין את פתיחת המכירות לעונת החגים ( חג המולד )

    בלק הוא סימון של דיו שחורה המציינת רווח לעומת אדום שמסמן הפסד.
    ליום שישי השחור יש השלכות בכלכלה האמריקאית כי הוא מסמן את רמת הצריכה הקמעונאית

    תזהר לא להדרס בידי ההמון אם אתה יוצא לשופיניג

    1. GOOD TRY BUT NO BANANAS!

      הבלק פריידיי נקרא כך על שום שאנשים מתחילים להתאסף מול דלתות החנויות הגדולות מהערב לפני, ואז מחכים כל הלילה ("שחור") עד פתיחת הדלתות להיות הראשונים ב-SALES השונים!

  2. גם אני מאוד אוהב את פארמר ואף פעם לא הבנתי איך נתנו לו ללכת בכזו קלות, ולא יעזור שום הסבר מפולפל.
    פשוט לא העריכו אותו כפי הראוי.

    אני מקווה שנראה אותו גם בשנה הבאה.

    ואני מת לרדת על ד'אנטוני אבל לא נראה לי שהוא התכוון לאיך שאתה פירשת אותו מנחם

    הוא פשוט אמר שאין שום סיבה שהוא לא יישאר על המגרש אם הוא ממשיך לקלוע 49 אחוז מהשלוש לא שהוא יהיה על המגרש בתנאי שהוא קולע באיזור ה 49 אחוז מהשלוש.

    יש קצת הבדל.

    אבל אני כן רוצה לראות אותו משחק יותר בלי קשר ליכולת הקליעה מבחוץ .

    1. ברור. הוא אמר, "כל זמן שהוא ממשיך לקלוע באחוזים כאלה, אני מוציא אותו", וזאת באמת סופר-חוכמה של מאמן…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט