הפיסטונס מדהימים את בוסטון, הלייקרס מנצחים, הקליפרס מפסידים וושינגטון סוף סוף לא נטולי נצחון! / דור בלוך

הפיסטונס מדהימים את בוסטון, הלייקרס מנצחים, הקליפרס מפסידים וושינגטון סוף סוף לא נטולי נצחון! / דור בלוך

שארלוט הורנטס 93 (3-2) – ממפיס גריזליס 108 (3-2):

ממפיס התגברה על מכת הפציעות שלה, כדי לגבור על שארלוט בקלות מפתיעה, כאשר ההורנטס לא מובילים ולו פעם אחת לאחר דקות הגישושים של המשחק הזה.

לערב אחד ממפיס חזרה לעידן הגריינד כשעצרה את שרלוט על 29% מחוץ לקשת ושלטה בריבאונד (42-48) בתור שני היסודות שהבטיחו את נצחונה.

ביומבו הוביל את שארלוט עם 16 כאשר רוזייר וגרהאם, שני השחקנים שהובילו את פתיחת העונה הטובה שלהם נקלעו לערב מחריד של 2 מ-21 במצטבר. בול עלה מהספסל והיה שוב לא רע עם 15.בצד השני ברוקס עם 21 ואנדרסון עם 18 ו-11 ריבאונדים הובילו את המנצחים.

דטרויט פיסטונס 96 (4-1) – בוסטון סלטיקס 93 (3-3):

ההפתעה הגדולה של הערב מגיעה אלינו מדטרויט שם הפיסטונס הנחילו הפסד לבוסטון ששם את הסלטיקס במאזן מאוזן.

ערב קליעה מחריד של 26% של הסלטיקס סייע לדטרויט, אבל אחרי שהפיסטונס הובילו במשך שלושה רבעים בפערים שהגיעו עד 20 ברבע השני ו-15 במחצית, בוסטון התעוררה ועשתה קמבאק מרשים בהובלת ג'יילן בראון. 4:15 לסיום שלשה של טייטום העלתה את הסלטיקס ל-5 והיה נראה שהמומנטום והנצחון יהיו שלה אבל אז היא נתקעה ולא עשתה ולו עוד נקודה אחת עד הסיום ולמרות שדטרויט התקשתה לדייק מהקו בדקות האחרונות היא שמרה על הנצחון.

טייטום סיים עם 28 אם כי עם אחוזים פושרים (3 מ-11 לשלוש), בראון הוסיף 25 אבל היה מחריד מחוץ לקשת (1 מ-7). טיג עלה טוב מהספסל עם 12. גראנט שוב הוביל את הפיסטונס עם 24, ביי הוסיף 17 באחוזים מצוינים ורוז עלה מהספסל ל-17 משלו כולל סל חשוב מאוד בדקות האחרונות.

דאלאס מאבריקס 93 (3-2) – מיאמי היט 83 (3-2):

ההיט כנראה הוציאו את כל מה שהיה להם בנצחון על מילווקי, והם הגיעו בלי אנרגיות למשחק הזה מה שאפשר לדונצ'יץ' להשתלט על המשחק, להגנה של דאלאס להחזיק את ההיט על 21% מהשלוש, ולקו הקדמי של דאלאס לשלוט בריבאונד (41-49), תצרפו את כל הנתונים האלה ותקבלו ניצחון דיי קל לדאלאס במשחק שהתנהל בקצב אירופאי.

אדביו סיים עם 19 ו-11 ריבאונדים, בראדלי הוסיף 15 מהספסל אבל הם היו השניים היחידים שהיו סבירים בהתקפה של מיאמי. דרגיץ' שכיכב מול מולווקי סיים עם 3 מ-11 ו-0 מ-6 מחוץ לקשת, כשאיגודלה ממשיך להסריח את המגרש ערב אחרי ערב ולפתוח בחמישיה באופן קשה להסבר.

דונצ'יץ' נתן משחק הצהרה של אני עדיין כאן עם 27 ו-15 ריבאונדים, טימי הרדוואי הוסיף 18 ובערב כזה של ההתקפה של מיאמי זה הספיק.

ברוקלין נטס 96 (3-3) – אטלנטה הוקס 114 (1-4):

תשמעו, ההוקס מתחילים ממש ממש להרשים, והפעם הם עושים את זה בהגנה. הקבוצה שסומנה מאחת מקבוצות ההתקפה המבטיחות של העונה ובינתיים מקיימת, התמקדה הפעם בצד השני של המגרש כשהחזיקה את ברוקלין על 19% משלוש, וכפתה עליה 15 איבודים מה שאפשר לה לפתוח פער דו ספרתי ברבע השני שרק גדל בהמשך.

דוראנט היה מצוין עם28, אבל ארווינג עם 18 כולל 2 מ-11 זה פשוט לא מספיק. האריס היה הפעם חלש מהרגלו עם 12 בלבד והספסל של ברוקלין בהיעדר דינווידי לא הצליח להיכנס לעניינים ויתכן שחסרונו של הגארד יהיה משמעותי יותר ממה שאני לפחות נתתי קרדיט.

בצד השני השחקנים של אטלנטה קיבלו הרבה דקות מנוחה מה שריכך קצת את הסטטיסטיקות ובכל זאת האנטר עם 23 ב-9 מ-10 מהשדה היה קליני, יאנג בערב שקט במונחיו קלע 21 והוסיף 7 אסיסטים. הורטר עלה מהספסל וקלע 10 בעוד גלינרי, שצפו לו גדולות באטלנטה לא שותף ומעניין לדעת מה קורה שם.

מילווקי באקס 126 (3-3) – שיקאגו בולס 96 (4-2):

בקדם המשחק היו שניסו לגונן על שיקאגו, ואולי זה לא הוגן לשפוט אותם בגין משחק מול הבאקס אבל אלוהים זה לא היה תחרות בכלל, כאשר ההתקפה של מילווקי מפרקת את הבולס עם 49% מחוץלקשת שהפכו את המשחק לגרבג' טיים מתמשך החל מהרבע השני בוא ניצחה מילווקי 19-35.

לווין הוביל את הבולס עם 16, ולנטין על מהספסל ל-14 בעוד וויט וקרטר ג'וניור תורמים 12 כ"א. יאניס נתן משחק יאניסי עם 29 12 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, פורבס הוסיף 18 מהספסל והספרסי הזה מראה ניצוצות של תרומה עבור הבאקס. מידלטון עם ערב שקט ויעיל תרם 14.

מיניסוטה טימברוולבס 109 (3-2) – וושינגטון וויזארדס 130 (5-1):

סוף כל סוף זה הגיע, נצחון ראשון לוושינגטון ואנחת רווחה גדולה מצידו של סקוטי ברוקס. אז נכון שמיניסוטה היא לא מאריות הליגה, וקארל אנטוני טאונס לא שיחק אבל נצחון חוץ בהפרש כזה הוא חדשה מבורכת עבור וושינגטון שלא נתקלה ביותר מדי התנגדות מצד ההגנה של מיניסוטה בדרך ל-55% מהשדה ו-49% מחוץ לקשת במשחק שהיה צמוד עד תחילת הרבע השלישי בוא וושינגטון פשוט טרפה את הזאבים כשהיא מנצחת ברבע השלישי 14-40 וגומרת את המשחק אפקטיבית.

עבור הוולבס ביזלי הוביל עם 21, ריד הוסיף 17 ואדווארדס עלה הפעם מהספסל כדי לקלוע 17.

עבור הוויזאררדס ביל עם 31 ובריאנט עם 18 הובילו. דני שיחק 27 דקות, קלע 11 והוסיף 7 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-3 חטיפות כשהוא נותן עוד משחק הגנה נהדר ומחזיק ב-+- הכי טוב בקבוצה במשחק הזה וצוטט לאחר המשחק: "אנחנו יכולים להפסיד 7-8משחקים רצופים ועדיין להאמין בעצמינו, רישמו את מילותיי, אנחנו נהיה טובים".

סן אנטוניו ספרס 103 (3-2) – לוס אנג'לס לייקרס 109 (2-4):

הספרס היו נחושים מאוד לא לתת ללייקרס לגבור עליהם פעמיים רצוף והם הצליחו לכפות מחשק צמוד אבל אחרי שגיי העלה את הספרס ל-3 הפרש 2:34 לסיום הלייקרס סגרו את ההגנה ולא נתנו לספרס לעשות ולו נקודה נוספת. שלשה של דיוויס מחקה את היתרון, ונקודות של קוזמה וג'יימס מקרוב הבטיחו ללייקרס ניצחון נוסף.

קלדון ג'ונסון במשחקו הטוב בקריירה קלע 26 והוסיף 10 ריבאונדים באחוזים נהדרים. דרוזן הוסיף 23 וגיי תרם 15, אבל מארי היה עם 0 מ-4 משלוש, והשעון מתחיל להיגמר לו כדי לפתח קליעה יציבה שתהפוך אותו לכוכב בליגה הזאת. דריק וייט עלה מהספסל כשחזר לאחר פציעה ותרם 9.

דיוויס סיים עם 34 והוביל את הלייקרס לנצחון כולל כאמור השלשה שאפקטיבית שברה את הספרס. לברון היה מצוין כהרגלו עם טריפל דאבל של 26 10 אסיסטים ו-11 ריבאונדים ושרודר הוסיף 15 למנצחים שלא קיבלו עדיין תרומה יוצאת דופן מהצוות המסייע אבל היכולת של שני הסופרסטארים שלה הספיקו.

דנבר נאגטס 103 (4-1) – פיניקס סאנס 106 (1-5):

כמו אטלנטה גם נמושה נוספת בדימוס בצורת פיניקס ממשיכה בפתיחת העונה המצוינת שלה, בעוד דנבר שניסיון קמבאק שלה ברבע הרביעי אחרי שפיגרה בדו ספרתי ברבע השלישי לא הספיק על מנת לעצור את המפולת שהולכת ונראית קשה יותר ויותר.

שלשה של מונטה מוריס 2:41 השלימה את הקמבאק והעבירה את היתרון לדנבר, אבל כריס פול עם 2 מהקו ובוקר עם שלשה העבירו את היתרון צד. דנבר לא נכנעה וסל של בארון צימק ל-2, אבל כריס פול ענה עם 2 משלו 7 שניות לסיום 4 הפרש. נגמר? עדיין לא. יוקיץ' עם שלשה 5.5 שניות לסיום קבע נקודה בלבד. כריס פול דייק פעמים והעלה ל-3, אבל מארי החטיא את הזריקה האחרונה ודנבר לא הספיקה לעשות דבר עם הריבאונד.

31 של מארי לא סייעו בערב שבו בארטון והאריס חוברים ל-3 מ-16 עלובים מחוץ לקשת. יוקיץ' קלע 17 והוסיף 11 אסיסטים ו-9 ריבאונדים. בצד השני תרומה מאוזנת שלבוקר עם 22, איטון עם 22 ו-11 ריבאונדים ופול עם 21 נתנו לפיניקס ניצחון יוקרתי בשלב מוקדם זה של העונה שנותן להם הרבה ביטחון וצריך להגיד, התרומה של כריס פול לביטחון של הקבוצה הזאת וליכולת שלה לסגור משחקים היא באמת באמת מרשימה.

יוטה ג'אז 106 (2-3) – לוס אנג'לס קליפרס 100 (2-4):

הג'אז לוקחים משחק שבו הובילו לכל אורכו כשהם שורדים קמבאק של הקליפרס בדקות האחרונות בעיקר הודות לאחד, קונלי שכבר שכחנו שיכול לתת תצוגות כאלה כשהם מנצלים ערב חלש של הקליפרס מהשדה עם 38.8% בלבד.

קוואי עם ערב שקט למדי של 20 שבו הקבוצה שלו הייתה צריכה ממנו יותר כי פול ג'ורג' היה עם ערב לא מרשים של 6 מ-22 ולמעט השניים האלה וסרג' איבקה עם 13 אף אחד לא ממש הצליח למצוא את מקומו בהתקפה הלילה.

בצד השני קונלי עם אחד ממשחקיו הטובים בג'אז קלע 33 ב-7 מ-14 מחוץ לקשת. מיטשל עם ערב שקט תרם 15 פייבוריס הוסיף 14 וגובר סיים עם 12 עבור המנצחים.

גולדן סטייט ווריורס 98 (3-2) – פורטלנד טריילד בלייזרס 123 (2-3):

תבוסה לגולדן סטייט במשחק שהוכרע למעשה ברבע הראשון כאשר פורטלנד קלעה 36 נקודות, והפך לתבוסה של ממש כאשר פורטלנד הצליחה לעצור ניסיון ריצה של גולדן סטייט שהצימק את התוצאה עד 10 אבל ללא הואיל, וגולדן סטייט בתצורתה הנוכחית ממשיכה להיראות רע מאוד בשני צידי המגרש.

קארי סיים עם 26 אבל מי שראה את המשחק ואם להיות כנים, זה לא נראה טוב זה לא רק 4 מ-12 משלוש זה גם העובדה שכל מה שהוא עושה לא בא בשטף של המשחק, וכל מה שנראה כל כך טוב בשנים הקסומות של הווריורס נראה עכשיו ממש לא טוב. וויגינס הוסיף 15, וחוץ מהם שאר שחקני החמישיה עם 0 מ-8 לשלוש.

לילארד עם 34 הוביל את פורטלנד בהילוך שני, מקאלום הוסיף 28 וכרמלו עלה מהספסל כדי לקלוע 18 ולעבור את טים דנקאן בטבלת קלעי כל הזמנים.

לפוסט הזה יש 62 תגובות

  1. תענוג לצפות באטלטנה ובסאנס כמו שאמרתי תחילת עונה אטלנטה זה קבוצה שהמינימום שלה סיבוב שני כל כל הרבה כוח אש התקפי, כשהם יתחברו יותר ויותר התקרה זה הגבול (קבוצה פי 3 יותר כשרונית מבוסטון). פירס בתצוגות אימון ענקית פשוט טחן את קיירי בבידודים בהגנה והשיג כל פעם שני נקודות קלות (והרבה קבוצות הולכות לעשות את זה מדובר במגן בין הגרועים בליגה), ברוקלין צריכה סנטר ודחוף.
    פשוט כיף לראות את צוות פיתוח השחקנים מספר 1 בליגה ומה שהם הפכו שחקן בוסרי כמו רדיש והאנטר להיות, שחקנים באטלטנה עושים קפיצת מדרגה אדירה.
    .
    הסאנס למרות המאזן הם צריכים להיות מודאגים החלק ההתקפי עדיין לא משהו ואייטון פרט למשחק לא הגיע העונה, בסוף כוכבים אלה שעושים את השינוי ובלי קפיצה שלו אני לא רואה אותם מגיעים רחוק בפלייאוף, ברידגס נהיה מגן על כל הכבוד לו.
    .

  2. שחקן המשחק בדטרוייט היה דרק רוז. זה לא רק 17 נקודות אלא הרוח שהוא הכניס.
    בלוך, הצעה, אתה לא יכול לראות את כל המשחקים ולקרוא מה שמתפרסם לפני הסיכומים אבל כדאי לעבור בקלילות על התגובות בפרויו. לא כבד אלא בריפרוף, לדעתי זה יכול להוסיף. לשיקול דעתך. ואם כן עברת אז סבבה.

    1. האמת שעברתי, אם יש משהו ספציפי שלדעתך פספסתי יעזור לי לדעת לעתיד.

      בד"כ אני עובר על התגובות, קורא את ה-recap ב-espn וכשיש משחק צמוד מסתכל על ה-play by play

      תודה.

    2. ד״ר
      זה קשה בטירוף להוציא סיקור של 10 משחקים
      מינימום של 10 דקות למשחק
      תעשה את החישוב לבד
      דור מסקר כבר מעל 9 שנים אם אני זוכר נכון
      הקטע הכי מבאס כשאתה יושב על סיקור, קורע את התחת ומקבל בראש על איכות הסיקור
      סתם נקודה קטנה למחשבה

    3. מדהים דרק רוז. לא מצליח, מנסה שוב. חוסמים אותו, מנסה שוב. דוחים אותו, מנסה שוב. אומרים לו לא, מנסה שוב. אם צריך, קורא לחברים שלו. אוסף אותם ובא לבקר בלי הזמנה באמצע הלילה. בסוף המשחק, הוא יכול לרדת מהמגרש, להעניק חתימות למושבעים בראש שקט, בידיעה שהוא נתן כל מה שהוא יכול.
      (כן, אני ממחזר בדיחות. אין לי כוונה להשקיע ברוז יותר מדי)

        1. אם הנייטרליות שלך מובילה אותך לתמוך כדווקא ב"לכאורה אנס" כמו דרק רוז וב"בוודאות לא מבין מה זו הסכמה" דרק רוז, זה רק מראה כמה היא שווה.
          (ואלוהים אדירים, כמה אני חי לך בראש)

        2. דוק מי האמין שאני אסכים עם האיסלנדי, דרק רוז זה המיץ של הזבל, לצערה של הנאנסת אין לה סיכוי להילחם בצבא של עורכי דין שרוז יכל לממן.

    1. ואללה + 10
      זו הזדמנות להודות לכל המסקרים מכל הזמנים על כל הלילות והבקרים. השקעתכם ידועה וניכרת וכלל לא ברורה מאליה בהתחשב בכך שהתמורה היא אפס שקל פלוס מע"מ.
      (אגב דרכך למומי – שלשום מצאנו בטעות מכולה עם חיסוני קוביד. מאחורי צומת סגולה בבסטה של מטאטוב עושים עכשיו חיסונים בלי תור למי שידו משגת)

  3. וכמובן לרגע של הערב לברון ב105-103 דורס את השחקן עם כתף חדה בסיבוב וקולע סל שבעצם גומר את המשחק והחוצפן עוד מבקש עבירה במהלך, כמובן שהשופטים לא שורקים על דבר כזה.
    אני מחכה לתגובות הטנ״ש ובראשם גיא איך זה לא עבירה?

    1. כמובן שהתשובה שהליגה התדרדרה למחוזות מביכים של שיפוט, שעניין הדרג והזרג נהיה גרוע מתמיד וסילבר מחר את הספורט בשביל הכסף, אבל מעניין אותי לדעת איך לא שורקים עברית תוקף ללברון לפי מועדון הטנ״ש? מה השופטים שמטר ליד לא ראו מה שאני רואה ממקסיקו?

        1. כריס לבארט הערב על אותו בדיוק קיבל תוקף.
          הכי הזייה היה אצלכם בטנש גארי האריס רץ לבד הכדור בורח לו מהיד וברידגס שעבר לידו מקבל עבירה הכדור כמובן נופל לידי הסאנס בלי שיש בכלל שחקן של דנבר בסביבה. הולכים לריוויו מודים בטעות אבל מה? גאמפ בול!! למה שיהיה גאמפ בול? הכדור נפל לידיים של פיניקס מה הוגן בזה?
          ואז יוקיץ עוד מנסה מיינד פאק על אייטון בכדור ביניים

          1. בכי על שיפוט ללא סרטון המציג את התלונה,
            זה סתם עוד בכי על שיפוט.
            .
            צפיתי הלילה במשחק אחד בלבד. השופטים טעו לזכות דנבר, השופטים טעו לזכות הסאנס (עבירת תוקף ליוקיץ' שכבר היה בבעיית עבירות, אחרי משחק תיאטרלי במיוחד של קמינסקי),
            להציג את טעויות אלו כאילו היו ניסיון להטות משחק, זה סתם להביא מהבית אסופה של תגובות דמגוגיות.
            .
            כאמור,
            לא ראיתי את המקרה המדובר על לברון. הניסיון מלמד שבלא מעט מקרים, הבכי הוא בדיוק כזה. בכי.

      1. טוב, צפיתי ב-5 הדקות האחרונות של הלייקרס מול הספרס.
        .
        א. היה תוקף (יד דוחפת) של לברון כאשר התוצאה הייתה 105 – 103 ללייקרס.
        ב. ברוך, יצאת בכיין. בשוויון 100, לברון נכנס לסל, ובניסיון חסימה של גיי נשרק ג'אמפ בול. רק מה? הייתה שם עבירה ברורה על לברון (היד השנייה, על הראש של לברון). לא ראית, שכחת, או שזה פשוט לא התאים לנרטיב???

    2. האמת שהיו כמה בולשיט קולס במשחק, לא הרבה, וזו לא הייתה אחת מהן.
      לברון עשה ספק תוקף – ספק עבירת מגן של וויט (רק בהתייחס לאיך ששורקים ב-NBA) – והכי טוב נו קול כמו שעשו השופטים.
      ישר אחרי המהלך הוא קלע ואכן הייתה עליו עבירה – וגם פה לא הייתה שריקה.
      במקרה הרע זה תוקף שלא נשרק שהתקזז בעבירה עליו שלא נשרקה.

  4. תודה רבה. אחלה סקירה ועלה ממש מהר אחרי סגירת המשחק האחרון.
    הויזראדס מנצחים לראשונה – והפעם ללא ראסל ווסטברוק. לא הולך לו – וזה בגללו.
    *
    הסלטיקס והנאגטס לא נראים כמו קונטנדרים. איזו פתיחה נוראית. חשבתי שהנאגטס התחזקו על הנייר.
    גם מיאמי פתחו לא טוב והנטס גם לא מרשימים.
    מה קורה כאן?
    *
    קרי די נאלץ לעשות הכל בשביל הווריירס וכשזה ככה זה באמת נראה זוועה. הוא ריבאונדר טוב לגודלו אבל בקבוצה עם גרין, אוברה, ויצמן – הוא לא אמור להוביל אותם בקטגוריה הזו. ולרכז. הסלים המטורפים שהוא קלע נראו באמת הרבה יותר כמו מה שהוא מצליח לחלץ מול ההגנה מאשר הכיף הרגיל שבו הוא משחק.
    לא ייאמן איך אוברה וויגינס פשוט נעלמו מבחינת יכולות בהתקפה. מילא ירידות על ויגינס שמשיג 20 לא אפקטיביות – הוא רחוק אפילו מזה בימינו.

  5. גאלו פצוע דור נקע בקרסול זה למה הוא לא משחק.
    שיחק 3 דק וקיירי נחת לו על הרגל במשחק הקודם. העיקר שיהיה בריא לפלייאוף שם נצטרך אותו.
    קובי וויט נראה קטסטרופה העגלה שלו מתנדנדת אצלי.
    בוגדן רע מאד בהוקס עד כה מניח שיקח קצת זמן להתרגל.

  6. ראיתי יוטה קליפרס.
    1. גובר ופייבורס קו קדמי אולד סקול שיעשה הרבה בעיות למי שבא מולו.
    2.הקליפרס חייבים רכז. ג'רי ווסט לא רואה את זה?

  7. מה יש לומר על הסאנס עד כה?
    כיף.
    כן, ההתקפה עדיין לא זורמת חלק.
    כן, בוקר מאבד המון כדורים.
    כן, במאני טיים יש יותר מדי הירו-בול.
    .
    אבל צריך לזכור –
    זו עונה שהתחילה זה עתה, עם רכז חדש ודומיננטי שייקח זמן להתאקלם עליו.
    .
    מה שכן עובד –
    זו הנעת כדור שמאפשרת לקבוצה לקלוע נכון להיום 38% מהשלשות שלהם,
    עומק שמשמעותו אסופת פורוורדים שנותנים כולם הגנה, רב', ואיום מבחוץ,
    משמעת שמשמעותה שחקנים שלא עושים דברים שהם לא יודעים לעשות (וכפועל יוצא, מעט איבודי כדור),
    והכי מפתיע?
    הגנה. בדגש על המחויבות להגנה.
    .
    לגבי אייטון, בוקר, וכריס פול?
    אני לא מודאג.
    כל אותן חריקות, הן לא במהות של הדברים.
    כך שאם וכאשר השלישייה תעלה הילוך (או 2, או 3…),
    אנחנו נראה סאנס חזקים אפילו יותר.
    .
    תודה, דור. אחלה סיקור.

      1. משוררים גדולים ממני כתבו בדיוק נמרץ את תחושות אוהדי הסאנס בימים טרופים אלו –
        .
        הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ,
        יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה.
        הָיִינוּ כְּחֹלְמִים,
        אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה.

  8. כמה מילים על סמך המחצית השניה והסטאטשיט:
    .
    כל העניין הזה עם אנטוני דייויס לא ממש הוגן – הוא מחטיא לפעמים, אבל לא נראה שיש קשר לשום פרמטר שאנחנו יכולים להשפיע עליו – מרחוק, מקרוב, עם שומר כזה או אחר, לא נראה שזה ממש משנה לו. אני גם לא מבין איך עשו כוחות ככה ששני השחקנים הכי טובים משחקים באותה קבוצה, ממש לא פייר.
    גם לברון, שלא היה ביום מבריק, והתקשה לקלוע בצבע, סוגר טריפל דאבל, 18+ ודליברי במאניטיים.
    .
    והטיילר הורטון טאקר הזה שחקן! גרייט קאץ' של הלייקרס.
    .
    האמת, משחק יפה מאוד שלנו. משך 46 דקות המשחק היה מאוזן לגמרי, ורק בסוף הם העלו הילוך. גם עבירת התוקף שלא נשרקה לטובת דרק וייט בכניסה של לברון תרמה להם, אבל לא חושב שזה היה משנה את זהות המנצחת.
    .
    קודם כל, עם כוכבית והכל כי זו רק תחילת העונה, יש הגנה! לפחות במחצית השניה הצהובים מאד התקשו בצבע והירבו להחמיץ. יש להם מספיק יכולת קליעה מבחוץ כדי להסתדר, אבל עדיין נקודה לזכותנו – לא לכל קבוצה יש לברון ודייויס ואם נגן ככה גם בהמשך אנחנו יכולים להפתיע.
    .
    דרוזן שוב עם 3/4 מחוץ לקשת. מעניין מה קרה שם שפתאום השתחרר לו. שימשיך ככה, זה יעלה את ערכו בטרייד עתידי.
    .
    דרו יובנקס הוא אליל אמיתי, היה כיף לראות אותו חובט בלברון, ועוד יותר מזה, את לברון פשוט נופל אחרי מגע איתו. אם יפתח קליעה יהיה ארון ביינס.
    .
    דרק וייט כוכב עליון חזר!!! אמנם קצת חלוד, אמנם משלב באופן מוזר בין שיער ארוך יותר להתקרחות מואצת עוד יותר, אבל עדיין שחקן חכם וטוב.
    .
    קלדון המלך, ממש סוג של קוואי – ארוך, לא מפחד, מגן, צלף, ממש אחלה! דז'ונטה היה טוב כל עוד התקרב לטבעת, צריך להמשיך לשמן את הידית.
    .
    תודה דור, אחלה סיקור.

    1. מאנו העתיד שלכם זה קלדון , דרק ווייט ומארי שבנתיים העונה פתח טוב+ . האמת עם החוזים הנגמרים של למרקוס ודרוזדן העתיד נראה לא רע בכלל…

      1. מטורף.
        זה כמו הגיפים של קייט אפטון שמומי היה שם בפריוויואים, אחרי הפעם העשרים ברצף שאתה צופה אתה חושב שאולי כדאי להמשיך הלאה בחייך.

  9. לגביי כרמלו, יש לו סיכוי ראילי לעבור עוד 4 שחקנים מלבד דאנקן כבר העונה
    גולדן סטייט ילכו על טאנקינג
    ביום ראשון דוראנט יוציא את העצבים על החבר לשעבר ווסטבורק.
    במשחק מול מינסוטה הוא לא אינדיקציה ליכולת של אבדיה.
    לטובותו הוא חייב לייצר עוד מהלכים מלבד שלשות וליי-אפס.
    אני ממתין בקוצר רוח למשחק מפלצתי שלו עם 20 נקודות, בשביל שזה יקרה הוא חייב לקחת על עצמו יותר בהתקפה

  10. תודה רבה דור.
    .
    כרגע גאלו ורונדו לא משחקים בגלל פציעות. מעניין אם ההוקס יצליחו למכור בחזרה את סנל למלווקי. גם ככה יש להם עומס כרגע בסגל.
    .
    קצת מאכזב לראות את וויגניס. חשבתי שבווריורס הוא ישחק אחרת עם הרבה יותר חיתוכים לסל וינצל את האתלטיות שלו לסיים קרוב לסל. דווקא במעבר שלו בעונה שעברה ראו את זה, אבל כרגע זה לא קורה. נכון שזו תחילת עונה וצריך עוד זמן להסתגל אבל עדיין חוזר היכולת שלו ושל דילו בשנה שעברה להסתגל לשיטה קצת מדאיג. אפילו שאני מעריץ גדול של קר זה גם עליו.

  11. טוב, קרי איבד את זה. מעניין אם מתישהו זה יחזור לו.
    .
    מזל"ט לוושינגטון ואבדיה, ניצחון נחמד לפני לו"ז קשה.
    .
    אטלנטה- וואו. ואני חשבתי שלא יעשו פלייאוף במזרח 🤦‍♂️

  12. תודה דור על ההשקעה וההתמדה. אתה כמו OLD FAITHFUL הגייזר העתיק מילוסטון שכל איזה 16 דקות ועשר שניות חוזר לענג את הצופים מאז שגילו אותו עם עוד פריצת מים לשמיים. לא מחמיץ אף פעם, כבר לפחות 400 שנה ולך תדע, אולי 400 מיליון שנה..
    בקשר לגלינרי לא קרה שום דבר. הוא פשוט נקע רגל, ובמשחקו הראשון מישהו נפל לו שוב על הרגל. יחמיץ כמה משחקים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט