מעורב הופס ליום ה' / מנחם לס

ערב כדורסל מטורף. שתיים מקבוצות המזרח המעופפות ביותר הלילה שוב התעופפו ל-286 נקודות. לא הארכות ולא בטיח. קבוצה שהפסידה שלשום ב-47 מנצחת היום על 11. יש סיבות לכל דבר, ובהמשך הפוסט אני כותב על כל הסיבות להתחלה המטורפת הזאת של עונת ה–NBA.

1.נטס על ההאוקס במשפט אחד: שחקנים טובים לא חייבים להצטיין תמיד; רק מתי שצריך!

המורה שלי קווינט לימד אותי כבר בכיתה ב' שהתקפות טובות תמיד גוברות על הגנות טובות.

את הסיבה גיליתי בעצמי עם השנים: כי ההתקפה יודעת מה היא עומדת לעשות וההגנה יכולה רק להגיב.

לא שההגנות היו מי-יודע-מה, אבל מי שרצה לראות משחק על-הכיפאק, זה היה המשחק. בנטס ובהאוקס משחקים שלושת שחקני התקפה מהטובים בליגה – קווין דוראנט, קיירי אירוינג, וטריי יאנג. השלושה קלעו 88 נק' (דוראנט 33, יאנג 30, אירוינג 25). הצורה היחידה לעצור שחקנים כאלה היא עם הקולט 45 של קלינט איסטווד. להאיט אותם? אולי עם מושכות.

לדוראנט היו גם 11 קרשים ו-8 אסיסטים. ליאנג 11 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. כמובן שהם לא היו היחידים: ג'ון קולינס עם 30 ו-10 קרשים, בוגדן בוגדנוביץ' עם 6 שלשות ל-22, וקם רדיש עם 20 אבל אני רוצה לדבר עלך גלינארי.

הוא עלה פצוע. נקע בעקב. למה להעלות אותו??????? ב-4 דקות הוא קלע שלשה וסל ל-2 מ-2 ל-5 נק', והיה חייב לצאת.

אני אומר זאת שוב: עם גלינארי בריא, טריי יאנג, ג'ון קולינס, בוגדנוביץ', ורדיש, לאטלנטה ישנה קבוצה שאתגאה בה משך כל השנה.

ועתה אני חייב להוסיף כמה מילים על קווין דוראנט וקיירי אירוינג. השחקנים האלה התחילו עם שלושה רבעים שלדוראנט היו בינוניים ולקיירי קשים מאד. קיירי התחיל אותם עם 3 מ-16 בקליעה ו-8 נק' בשלושה רבעים. ודוראנט נתקע עם 15 נקודות. ללא רבע רביעי גדול משניהם ברוקלין מפסידה.

אז מה הם עשו?

שניהם קלעו 33 נקודות ברבע הרביעי, והביא ניצחון. אירוינג קבר 17 ודוראנט קבר 16, ויש ניצחון. על דוראנט אנחנו יודעים. אבל לכל השונאים של אירוינג אני אומר שוב: הבנזונה הזה מעצבן, מעצבן. אבל הוא אחלה ווינר. יודע מתי להעביר מהלך בחמישי, ולצאת למסע.

מה שאני לא מבין זה מה יש לקבוצות האלה להגיע שוב לאותו אולם ביום ששי בערב ולשחק משחק נוסף?

2. העונה נראה עוד הרבה מפלות ושסועים, הפתעות ותדהמות. מיום ליום לא תאמינו מה קורה!

כולנו זוכרים מה דאלאס עשתה לקליפרס לפני 5 ימים.

שלשום הבאקס השפילה את מיאמי, במיאמי, 144-97.

מה קרה הערב? הבאקס הובילה ברבע השני ב-11 (לפני שמיאמי חזרה ל-51-56 בחצי), ומיאמי חיסלה אותה בחצי השני עד שניגמר 108-119. אז מהפך של 47 הפרש לבאקס הפך לדפיציט של 11 24 שעות אחרי. במקום 29 שלשות היא קלעה 16 מ-41.

מה קורה פה?

החמישייה של מיאמי היתה שונה לחלוטין מאתמול. הלילה היא עלתה עם עם דנקן רובינסון, באם אדאביו, אברי בראדלי, אנדרה איגודלה, וטיילר הירו. כעבור 3 דקות ניכנס קייל אוליניק לשחק.

הכל מבולבל. אפשר להשתגע.

ברוקלין נטס ניצחה את אטלנטה האוקס 141-45. לא הארכות ולא בטיח. מה זה? אין הגנות?

מה שקורה הוא שנראה עוד כאלה ככל שהעונה תימשך. עד עתה העונה תוצאות המפסידות היו 87.9% מתוצאות המנצחות. בעונה שעברה האחוז של המפסידות היה 91.5% מתוצאת המנצחות, וב-2010 המפסידות היו 95.5% מתוצאת המנצחת.

אגש ישר לסיבות:

1)אולמות ריקים. אין קהל ביתי ואין קהל חוץ. אם במיאמי היה קהל ביתי של 20,000 הם בחיים לא היו נותנים לבאקס לנצח ב-47 נקודות. הם לא היו יוצאים חיים. כשאין צופים, ההרגשה הפסיכולוגית והאופטית היא 'רחוק מהעין רחוק מהלב'. איש לא רואה אותנו במערומינו.

2) העונה המקוצרת תגרום יותר ויותר ל-LOAD MANAGEMENT. יותר ויותר כוכבי-על של קבוצות ינוחו יותר ויותר, ויחמיצו משחקים יותר ויותר.

3) הליגה הפכה להרבה 'נוחה' ומקבלת מנוחת שחקנים כדבר כמעט נחוץ.

4) שיא ה-29 שלשות של הבאקס לא נפל מהשמיים. הוא המשך מובן לאבולוציית הקליעה מ-3, ומספר הזריקות מה-3 שהושלש (פי 3) ב-20 השנים האחרונות.

5) המשחק הפך לכדורסל המהיר ביותר בתולדות ה-NBA. אתה כמעט לא רואה יותר 'משחק חצי מגרש'.

3. מתפלאים שקבוצות מופיעות עם חמישיות שונות, ורוטציות מוזרות?

אמש מיאמי עלתה עם קלי אוליניק, אברי בראדלי, ואנדרה איגודלה. השלושה לא עלו בחמישייה של מיאמי אף פעם.

מה הפלא?

בעונה רגילה היום היו עדיין משחקים משחקי מבחן (בינתיים מיאמי מובילה 22-25)

אטלנטה האוקס לעומת מיאמי היט, עלתה עם החמישיות הרגילה שלה (כמו ברוקלין שעלתה עם החמישייה הרגילה שלה מלבד דינוינדי הפצוע) והחמישייה קלעה כך עד עתה, 2:17 דק' לפני המחצית:

STARTERSMINOFFDEFREBASTSTLBLKTOPFPTS
HunterSF15134100018
ReddishSF15011100104
YoungPG141125003014
CollinsPF132461001216
CapelaC10055001003
TOTALS414188015345

מה שקורה הוא שהמאמנים עדיין לא יודעים בעצמם באיזו חמישייה לפתוח ובאיזה רוטציה להשתמש!

בואו אגלה לכם סוד, אבל שלא תגלו אותו לאף אחד חשוב ב-NBA כי הם חושבים שתמיד הייתי מטורף על המשחק שלהם:

כן. תמיד אהבתי NBA. הדבר ששנאתי – ואני לא זוכר אם אי-פעם כתבתי זאת לפני כן – היה המשחק השבלוני של המאמנים. לא כל כך 'משחק שבלוני' כמו 'ארגון דקות שבלוני'. אני זוכר שנים בהן יכולתי לעצום את העיניים ולדקלם לך באיזו חמישיות עולות כל 30 החמישיות. בדקה ה-8:20 עד הדקה ה-8:40 יוצאים שלושה שחקני חמישייה ועולים שלושה שחקני רוטציה. COME HELL AND HIGH WATER, זה תמיד יקרה, ולא משנה באיזה הפרש הקבוצה מובילה או מפגרת.

מי עשה זאת?

כולם.

למה שלא תשאל 'מי לא עשה זאת'?

התשובה: אף אחד.

אני מת ממש לראות NBA כפי שהתחיל עד עתה בהרבה קבוצות שכל יום עולה חמישייה אחרת, ובערב למחרת גם רוטציה אחרת. שחקנים שניבחרו בדראפט מס' 12 מקבלים דקות אמת, והדוגמא הטובה ביותר היא טייריס הליבורטון מהקינס שהוכנס בפוקס ועתה הוא שחקן חמישייה או שחקן רוטציה חשוב ביותר. אני כותב עליו למטה.

4. כמה ספורים משיא ה-29 שלשות של הבאקס שלשום

1)"קוץ', קוץ', אנחנו עומדים לשבור שיא NBA!!!" (ברוק לופז למייק בודנהולצר)

2) בודנהולצר: "על איזה שיא אתה מדבר?"

3) בונדנהולצר לא היה היחיד שלא ידע על שיא השלשות. גם TNT לא ידעה כשקטעה את שידור מיאמי נגד מילווקי בסיום הרבע השלישי…

4) אחרי 29 השלשות בודנהולצר נשאל מה דעתו על השיא. תגובתו? "כל מה שחשוב לי הוא שנקלע יותר נקודות מהאויב. כל השאר לא מעניין אותי!"

5) אחרי השלשה ה-20 מאמן הכושר של הקבוצה מייקל דייבי (המכונה 'WEEZ') ניסה למצוא בסלולרי מה הוא שיא השלשות בסלולרי, וכשלא הצליח הוא צלצל ל-NBA קוורטרס בניו-יורק, אמר מי הוא, ומיד העבירו אותו לדירקטור אוף דומיניקיישיון שאמר לו "27. השיא של הרוקטס". הוא הגיע מיד לסלסל ואמר לברוק לופז מה הוא השיא. השמועה עברה בין כל השחקנים כשהיה כבר 24. DJ וילסון הישווה את השיא וכולם התחבקו. הרוקי סם מריל שבר את השיא עם הטריי שלו ל-28. "אולי כולם ידעו מה שברוק אמר על הספסל אבל לי לא היה מושג שאני שובר שיא" הוא אמר – אבל האחרים ידעו והתחבקו. ניגמר עם 29 שלשות.

6) יאניס היה אחד היחידים שלא קלה שלשה אבל אחיו קבר אחת, לראשונה בקריירה. יאניס קלע 9, המספר הקטן ביותר שלו מאז ה-22 לדצמבר נגד,,,מיאמי היט!

7) אריק ספואלסטרה נשאל מה דעתו על השיא של הבאקס נגד קבוצתו, וההפרש של 47 במשחק שניגמר 144-97: "הם כנראה חשבו והתכוננו לנקמה הזאת משך 80 יןם" (והמבין יבין).

5. טייריס הליבורטון היה בחירת דראפט אידיאלית עבור הקינגס

טייריס הליבורטון יודע מה זה להיות UNDERVALUED. כשחקן שהגיע מעיירת שדדה מאושקוש, ויסקונסין, טייריס סבל מחוסר חשיפה, והוא היה מחוץ 'מעגל הגיוס' של מאמני המכללות. פשוט לא שמעו ולא ידעו עליו מספיק.

אפילו כשניבחר ל'שחקן גייטורייד' של העונה בויסטונסין (שאחד מהשחקנים שטייריס נבחר לפניו היה טיילר הירו) הוא לא הצליח לשבור את גבול ה-150 ברשימת המועמדים לדראפט. אבל אחרי אליפות העולם של פיב"א לבני 19 – כשהוא כוכב נבחרת ארה"ב המובילה למדליית הזהב – החלו לדבר עליו כבחירת לוטרי. בדראפט הוא ניבחר מס' 12 ע"י הקינגס. בואו נישכח היכן הוא ניבחר בדראפט. בואו נתרכז בכיצד הוא נראה עכשיו:

הוא היה הכוכב הברור בנצחון 115-125 על דנבר. הוא הוכיח שמה שהוא הראה באיובה סטייט עובר למשחקו בסקרמנטו ללא ה-'היץ' הקטן ביותר. מעבר חלק. הוא כבר נראה לי כאחד הרוקיס הנוצצים מכולם:

מה שהוא הראה לי שהוא יכול לשחק כמעט כל תפקיד על הפרקט. עם ה-1.95 מ' שלו, יכולת הפליימייקינג שלו, ההחלטות המהירות שלו, המסירות המצויינות שלו, והכדרוד המצויין שלו (הוא לא מכדרר כאשף בגובה 1.80 אבל הכדרור שלו טוב מספיק לעשות את זה:

אולי היכולת המפתיעה שלו היא משחקו הבטוח ונטול השגיאות. בארבעה משחקים עד אמש הוא מסר 23 אסיסטים עם 3 TO ס"ה. הוא בעל עין חדה ביותר, ואני מנבא שהוא יסיים כאחד מגונבי הכדורים המובילים בליגה. נגד דנבר הוא גנב שלושה!

טייריס התגלה לי גם בכ-SPOT-UP SHOOTER עם ריינג' . תראו אותו רץ סקריננים מסביב ג'ייג'יי רדיק!!!

והנה תשובה לשאלה אם יש לו את ה-RANGE לקליעה מקשת ה-NBA. תענו אתם:

הוא קבר 3 מ-4 מהטריי נגד הנאגטס והוא החל את קריירת ה-NBA שלו עם 8 מ-16 מאחורי הקשת.:

הליבורטון – בואו נכנה אולי 'האלי' מצא בדיוק את הבית הנכון בקינגס. עם ד'ארון פוקס. באיובה סטייט הוא היה פוינט גארד אבל זה לא תפקידו הטוב ביותר. הוא לא צריך להיות היוצר בהתקפהץ תנו לפוקס להיות היוצר, והאלי יהיה הכל שפוקס רוצה מ-2 ועד 3, ואפילו 4. הוא שחקן עם חוש טבעי שיתאים את משחקו לפוקס בצורה שתעצים את שניהם.

הקינגס מצאו יהלום. ראיתי אותו, ושוכנעתי. זיכרו את השם:

'האלי'!

6. במדבר סהרה

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 36 תגובות

  1. מצוין מנחם, תודה רבה.
    .
    אין ספק, הקבוצות עדיין מתגבשות אחרי השינויים בקיץ והמנוחה.
    .
    אם לניקס היה שכל הם היו לוקחים את האליברטון במקום ההיילייטס של טופין, אבל אין להם, והם בטח קיוו להנחית איזה ראסל/הארדן בעמדות הגארד. הניקס עושים תוכניות וכל הליגה צוחקת….
    .
    מילווקי צריכה להשקיע את כל זמנה ומרצה בלמצוא שיטות לנצח גם אם יאניס קולע מעט. שימשיכו ככה.
    .
    הפתרון לפציעת דינווינדי הוא לא בעוד כמה נקודות של הנזל וגרטל. הוא נמצא על הספסל של ברוקלין ולובש חליפה. אני במקומם מחתים אותו לחוזה של 10 ימים ובודק איך זה עובד. אם הוא עדיין בכושר גופני יש אליפות.

  2. מנחם איפה היית בבלוג החי נתת לי להעביר את המשחק לבד.
    היום יום מקוצר משהו קטן אצל לקוח וזהו חופש עד יום ג אז הרשיתי לעצמי להתפרע ולהשכים למשחק של ההוקס וזה עוד אחרי ערב כדורסל בשכונה בו ניגבתי וקירצפתי עם לאורי את הפרקט כמו שקיירי קירצף. למה? יום ב היה לי ערב חלש בו ניגרתי והאמת כולם ניגרו היה קור כלבים עם רוחות וידיים קפואות לאורי שניצח כמה משחקים ישר הגיע עם טראש טוק אתמול. המשחק מולו התחיל עם 3 שלשות רצוף על הראש שלו והוא עוד העז לטטרש ואמר לי שאתחיל לשמור? אז מה עשיתי? האזל דאזל ושלשה נוספת בפנים. קורצף אתמול משחק אחרי משחק.
    אז ישר הלכתי לישון וקמתי הוקס.
    קודם כל אני רוצה לומר לניסני שהאיש שלו רדיש השתפר מאד העונה והיה נפלא היום נגד הנטס באמת נתן הכל מ2 צידי המגרש.
    גאלו עלה לשחק נתן חצי מרחק ושלשה ואז קיירי נחת לו על הרגל בריב והשבית אותו לכמה ימים.
    הכוח אש של גאלו היה חסר מאד במיוחד שאצל הנטס כל פרינס שאמט קאברוט ואלוהים יודע מי פגעו מכל מקום.
    גם גו האריס לא החטיא והנטס השתמש בדאבל סקרין על טריי כדי לפנות אותו וזה כל פעם עבד הוא השחיל אותן פעם אחר פעם שנותר לבד.
    דוראנט היה מעולה כל המשחק לא יודע על איזה בינוני אתה מדבר. הוא צלף וחילק ימבה אס לדאנקים ולייאפים.
    קיירי היה 3 רבעים חושך 3 מ16 מהשדה וטריי קירצף איתו את הפרקט כולל כמה האזל דאזלס שהוא עשה לו.
    מה הפסיד להוקס? גון קולינס שהיה פנטסטי החטיא 2 הלייאופים של טריי כמו כן טריי שיחק רק 32 דק אין סיבה במשחק כזה שלא ישחק 37 דק. הוא ירד ברבע ה3 ביתרון 6 וחזר בשיוויון ברבע האחרון וחזר קר האמת.
    פרננדו הזה לא שייך לענף לא יודע איך הוא בליגה לדעתי הוא יפלט מהר מאד חלש בהגנה וחוץ מלהטביע לא מסוגל לעשות כלום.
    מתי יודעים שאתה באמת גרוע? שהנטס מסדרים לדיאנדרה גורדן אחד על אחד עליו בפוסט ודיאנדרה עושה 1969 מוב וקולע והשדר באורגזמה עם הפרשנית והקהל המזוייף ברקע משתולל ויוצא מגדרו.
    קאפלה זה מביך איזה נגר! טריי בטעות נתן לו אחד על אחד על דיאנדרה הוא לא ידע מה לעשות עם הכדור הסתובב בקושי והפציץ את הקרש אחרי שהכדור כמעט ברח לו, היה מביך, הוא פשוט לא מתאים לסגנון הזה.
    יוסטון עשו טרייד נהדר שהעיפו אותו וידעו למה ממנו לא תבוא הישועה להוקס למי שבונה עליו.
    בוגדן הביא את השלשות היום אבל כמעט כל הנק של הנטס היו עליו הוא קליר פאת מהלך כמו קנטר רבאק תוריד את הידיים לשחקן ושלח אותו לקו למה אתה זז ונותן לייאפ? ממש עיצבן.
    בסוף הגיע קיירי בזון של החיים וגמר את המשחק לבד בסלים חבלז סטריט בול הארלם ורק רשת היה תענוג אם לא הייתי בעד ההוקס 😂
    טריי לא הצליח להגיב לו וגיים אובר!

    יאללה יום ו נקווה לנקמה

          1. למה אני יש לי תרגיל שעדיין לא ראיתי מישהו עושה בליגה שאני עוצר כדרור ובא לזרוק מה3 השומר קופץ ואני לא זואק אלא שהוא באוויר זורק לו את הכדור על הגב ורץ לסל 😂
            האכלתי בזה את גמיייקל איזה 10 פעמים וגם את לאורי. לא ראיתי מישהו שעשה את זה עדיין בליגה.
            מה שטוב בתרגיל של הארדן שאת הדריבל הזה אני עושה ללאורי קבוע אז הוא לא ישים לב הבעיה שב3 על 3 יהיה קשה את זה בלי שיחטפו זה טוב ל2 על 2 ולבקש מהשני לתת אופן להוציא את השומר מאזור הסל😎

            1. שימון, הייתכן שאתה שחקן טוב יותר משאני חושב?

      1. חחח איזה סרטון מצחיק.
        נאה לי שהגמל כמעט מתפגר, יוצא לו קצף מהפה כאילו פוטין הרעיל לו את התה של הבוקר . . .
        מזכיר לי איך היינו מאכילים את הגמלים בפינת החי של הקיבוץ, תמיד כבדו וחשדהו, שלא ירקו או יעשו איזה קונץ אחר.
        היום אני רץ באזור גבעות גורל, מדי פעם נתקל בגמל מתבודד הזוי כזה או בחבורה קטנה

        1. עגל
          פוטין זה אסון עולמי, יותר גרוע מהחונטה הסינית.
          איכשהוא נראה שהנהנתן מסתדר אתו אז יש לנו כמעט קליר פאת' בסוריה לדפוק את האירנים והחיזבאללאנים.
          אבל באום הוא תמיד מכפכף אותנו.

        2. ועוד דבר, לפני 30 שנה יצאתי לחפש נחשים בשדה ליד חיריה, פעם היתה מזבלה כזו. על אם הדרך היה גמל שלא נתן לעבור. ניסיתי לצפור, לא הזיז לו. התקרבתי וראיתי שהוא כאילו לועס משהו ואז כשהתקרבתי עוד קצת עם הרכב הוא פלט הרבה יותר מהלמה המסכנה. כל המוחטה הזו על החלון של האוטו מקדימה. שמחה וששון.
          עשיתי רוורס הפעלתי את השפריצר והווישרים וברחתי כל עוד נפשי בי. טוב שלא ניסה לבעוט….

  3. תודה דוק, כרגיל מאוד juicy לנעוץ בו שיניים.
    יפה שאתה מנתץ פה מיתוס אחד אבל מחזק מיתוס שני. התקפות בכדורסל תמיד ינצחו הגנות, גם כי נכון שהתקפה יוזמת והגנה מגיבה, אבל בסופו של דבר קליעה היא קליעה, אתה לא יכול למנוע קליעה לסל, גם המטורפת ביותר עם שלושה שחקנים עליך ו0.01 טיקים בשעון הזריקות מטר מקו השלוש ופלופ. בכדורסל הישראלי אגב אחת הבעיות היא שקבוצות מנסות להבקיע דרך הגנות בזה ששחקן לוקח את הכדור עד לסל דרך כל ההגנה. זו היתה הסיבה למשל שמכבי ת״א לקחה 30 אליפויות והתבזתה באירופה. בתקופה היפה טרום ההגנות האזוריות זה היה בכלל שואו-דאון בין השחקן התוקף לשחקן השומר. היום עם אזוריות יש יותר חשיבות להנעת כדור, אבל עדיין, שחקן מגן צריך לחסום, למנוע את אפשרויות המסירה, וגם לזנק עם הקולע, עם כל הכבוד לשחקני ההגנה הגדולים של הליגה, בסופו של דבר זה לא משהו שיכול למנוע מכדור להכנס לסל. אבל מאמנים צריכים להרוויח את המשכורת שלהם.
    לגבי ההפרשים ההזויים. גם 30000 אלף באצטדיון לא היו מונעים מהשחקנים להתבזות. אז כמה שחקנים היו מנסים להוריד כמה כאפות כי הקהל יורק עליהם, אתה לא קולע 45 נקודות ב48 דקות כי הקהל לא שמה. מעבר לזה כל מה שאמרת נכון, אבל תרשה לי להוסיף משהו, אני כבר הרבה זמן טוען ששחקנים כבר לא משחקים בשביל הסמל והקבוצה אלא בשביל החוזה. אפילו העפלה לפלייאוף שלא לומר גמר שלא לומר אליפות נתפסים אצלהם כ״או יופי, אפשר לדרוש עוד אפס מצד ימין למשכורת״ ואת ה״אני רוצה לשחק בקבוצה שנלחמת על התואר״ צריך להשלים ב״כדי שאחרי זה אני אוכל ללכת לשארלוט ולקבל מהם כפול ממה שהם רוצים לתת לי העונה״. אז כשאתה מיאמי או אטלנטה או מי שזה לא יהיה, וחוטף על הראש, אז בשביל מה להלחם ועוד חס וחלילה להפצע או לקבל מכות? בשביל שההפרש לא יהיה 100 אלא 88? טו מינימייז דה השפלה? יאללה. קואוץ׳, המשחק גמור, תוריד אותי ברבע ונשמור כוחות למחר. ומה יגיד הקואוץ׳ לשחקן שמרוויח פי שלוש ממנו? לא? תעלה תשחק? תלחם? אין בעיות קואוץ׳, תברר אצל חבר שלך דייוויד בלאט אם מחפשים מאמנים באתונה כי לשם אתה הולך. ואם היה קהל בכלל, הרי זה רק מוכיח לשחקנים שהנה, 100 הפרש ועדיין האולם מלא. אז כל הסיבות נכונות, והאנליטיקס והטקטיקה והמנוחות והכל, אבל רבאק, שחקנים לא באים לפה בשביל הגופיה, אלא בשביל הצ׳ק.

          1. מה שבדרך כלל קורה ב-15 בדצמבר – שחקנים שחתמו מחדש בקיץ יכולים להיות מועברים בטרייד יחד עם עוד שחקנים אם אני זוכר נכון את ההגדרה המדויקת

            1. הבנתי – כי יש גם 15 בינואר…
              בכל מקרה:
              15 בדצמבר = 6 בפברואר
              15 בינואר = 3 במרץ

            2. אז מה זה 15 בינואר?

            3. בגדול כשאתה מחתים שחקן חופשי שיש לך זכויות בירד כלשהן עליו (למרות שיש שם עוד ניואנסים).

  4. לגבי "3. מתפלאים שקבוצות מופיעות עם חמישיות שונות, ורוטציות מוזרות?"…
    אני מאוד אוהב את זה בכדורסל של ימינו. גם לי כבר קשה להבין מי משחק איזה תפקיד ומתי אבל זה הפך להרבה יותר מתוחכם. מחפשים את היכולות של שחקן, מחפים על החסרונות שלו… פתאום שחקנים גבוהים מחלקים אסיסטים ושחקנים נמוכים מקבלים להיות יצרני הנקודות העיקריים בקבוצה וגם יש לך "נשקים סודיים" ששמורים על הספסל (בעיקר היו בקליפרס של דוק ריברס).
    זה גרם לי לחשוב אחרת על הכדורסל של ימינו.

  5. כמי שבילה חודש וחצי מחייו בחוות גמלים, ויש כאלה שטענו כל הזמן שהולך כמו גמל, יש לי חיבה גדולה לבהמה הזו.
    תודה רבה על המעורב

  6. תודה דוק. קיירי הוא הבול-הנדלר מס׳ 1 בליגה ללא ספק. אם הוא היה פחות מלא מעצמו הוא היה מבין שבשביל לעלות לרמה של הגדולים באמת צריך קצת יותר. אקסטרה מאמץ בהגנה, פחות בלבולי מוח והרבה יותר מחויבות. אופי כמו שלו אי אפשר לתקן. האליברטון מצוין, שיחקו אותה החבר׳ה של זיו לשם שינוי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט