הסאנס יפגשו את הג'אז ואורלנדו את הסיקסרס בלילה הראשון של השנה החדשה/ רותם אלרן

הלילה, ביום של משחקים מוקדמים, תתחלף השנה וניכנס ל-2021. מאחל לכולם שנה מוצלחת, עוד הרבה כדורסל איכותי ושתיגמר כבר הקורונה בעזרתם האדיבה של החיסונים. שיהיה ליל משחקים מהנה, וכעת ניגש למנה העיקרית של הערב.

מנת השף:

4:00 שעון מודיעין – יוטה ג'אז (1-2) VS פיניקס סאנס (1-3)

המשחק המעניין ביותר של הלילה מגיע אלינו היישר מסולט לייק, שם הג'אז יפגשו את הסאנס במצ'אפ בין שתיים מהקבוצות המסקרנות במערב. הסאנס יגיעו למשחק עם מומנטום טוב, כשניצחו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם, ולעומתם יוטה תנסה להתחיל לבנות מומנטום טוב בפתיחת העונה לאחר ניצחון על הת'אנדר.

הדבר אשר מעניין אותי יותר מכל במשחק הזה הוא איך שחקני שתי הקבוצות יתמודדו עם המצ'אפים – רודי גובר יפגוש את אייטון בדו קרב הסנטרים, ועד כה שחקן השנה השלישית של פיניקס לא הראה פתיחת עונה חזקה, וגם אם ירצה לחזור למקום שהפסיק בו שנה שעברה היום הוא יתקשה בכך כשהמצ'אפ שלו יהיה מגן הצבע הטוב ביותר בליגה. מהצד השני, לגובר יש יתרון על אייטון כרגע בשני צידי המגרש וההגנה עליו בצבע יכולה להיות גורם חשוב ביותר היום. המצ'אפים האחרים והמרתקים לא פחות הם דווין בוקר מול דונובן מיצ'ל וכריס פול מול מייק קונלי. בעוד שקונלי לא מתקרב לרמה של פול, הוא עדיין שחקן הגנה טוב ויכול לעשות לו חיים קשים מאוד בצד זה של המגרש, בנוסף לכך שהוא מראה הסתגלות לסיטואציה ביוטה לאחר שנה ראשונה קשה.

הקרב בין כוכבי הקבוצות הוא המעניין ביותר הערב, כשבוקר ומיצ'ל הם שניים מהשחקנים מהצעירים המוכשרים ביותר בליגה, ובוודאי בין הגארדים. סביר להניח שלא ישמרו אחד על השני אלא כל קבוצה תעדיף לשים שחקני הגנה חזקים יותר על הכוכבים, אבל הסקורינג וההשפעה הקבוצתית ששניהם מספקים תהיה חשובה עבור שתי הקבוצות. פיניקס יקוו שבוקר לא יקלע שוב 8 נקודות באחוזים רעים, ויוטה יקוו לעוד תצוגה חזקה של מיצ'ל.

גם שחקני הרוטציה של השתיים מעניינים ועשויים להכריע את המשחק – בפיניקס קאמרון ג'ונסון ממשיך להיראות טוב אחרי שפרח בבועה, ג'יי קראודר נראה כמו תוספת מצוינת ומיקאל ברידג'ס מחפה על התצוגות החלשות של השחקנים המובילים, בעוד שביוטה הסגל המשלים חלש יותר, אך כולל את בויאן בוגדנוביץ', ג'ו אינגלס, רויס אוניל וג'ורדן קלארקסון שנראה כמו תוספת מצוינת עבור הקבוצה ושחקן שיכול לחזק את הספסל מאוד.
פיניקס עמוקים יותר, יחד עם יתרון בגזרת הכוכבים, ולכן אני מאמין שהניצחון יהיה שלהם היום.

ולשאר המשחקים:

22:00 – אינדיאנה פייסרס (1-3) VS קליבלנד קאבלירס (1-3)

הקאבס יפגשו את הפייסרס כשמשני הצדדים יש שחקנים שנותנים משחקים טובים ומפתיעים את כולם, יחד עם שעה נוחה יכול להיות משחק טוב.

מהצד של הקאבס, הקבוצה ככל הנראה לא תמשיך באותו קצב, סביר להניח שאפילו לא תיכנס לפלייאוף, אבל בינתיים הצעירים של הקבוצה מראים שיש עתיד. קולין סקסטון הוכיח כבר בעונה שעברה שהוא סקורר מצוין וממשיך לשפר את הסקורינג והקליעה שלו ככל שעובר הזמן, וגרלנד עשה את הקפיצה בתחום האסיסטים, כשראינו לכך סימנים עוד לקראת הפסקתה של העונה הקודמת, ושיפור יכולת המסירה משפר מאוד את הקו האחורי המוכשר של הקו ומוסיף לקבוצה עוד אספקטים שהיו חסרים לה.

מהצד השני, הפייסרס נראים טוב ובניגוד לקאבס, יכול להיות שזה כאן כדי להישאר. דומנטאס סאבוניס עשה עוד קפיצה לאחר עונת אולסטאר בשנה שעברה, וכעת הוא גם התחיל לזרוק כמות שלשות גדולה בהרבה ביחס לעונה הקודמת, ויקטור אולדיפו סוף סוף בכושר משחק לאחר שהיה נראה חלוד ולא במקום כשחזר מהפציעה בעונה שעברה. יחד עם מלקולם ברוגדון ומיילס טרנר הקבוצה מסוכנת מאוד (ולמרות החיסרון של טי ג'יי וורן הפצוע כרגע), ואני מאמין שהיום, גם בשל היעדרו של לאב בקאבס, הניצחון יהיה של הפייסרס.

0:00 – וושינגטון וויזארדס (4-0) VS שיקגו בולס (3-1)

המשחק השני של הערב יתחיל בדיוק עם תחילתה של השנה החדשה, ועבור הקהל הישראלי הוא מסקרן מסיבה אחת עיקרית שכולנו יודעים מהי – דני אבדיה. וושינגטון ינסו להשיג ניצחון ראשון לעונה במפגש חוזר מול הבולס ושיקגו ינסו להראות שהם יותר טובים ממה שנראו במשחקים הראשונים.

מהצד של וושינגטון מנסים לבנות כימיה בסגל שונה מאוד מזה שהיה שנה שעברה, בעיקר בשל כך שנוספו שני פותחים חדשים – ווסטברוק ואבדיה. הקבוצה נראית מבולגנת ויש כאוס בהתקפה, כשגם בהגנה הם נראים נורא – בארבעת המשחקים הראשונים של העונה הספיגה הנמוכה ביותר שלהם הייתה 113 נקודות מהמג'יק, קבוצת התקפה בינונית מאוד, והיום ינסו לעצור את הבולס אחרי שחטפו מהם 113 נקודות במשחק האחרון. ההגנה של הקבוצה חלשה מאוד, ולא רק בגלל הסגל הנוכחי אלא גם בגלל העובדה שרוב השחקנים המובילים אצלם שחקני הגנה חלשים מאוד. כשרוקי הוא השומר הכי טוב בחמישייה שלך אתה לרוב תהיה בבעיה. דבר מעניין לגביהם יכול להיות יותר חיתוכים ומשחק בלי כדור, יחד עם משחק כאבדיה כחוסם שמתגלגל לסל על הגארדים ההגנתיים החלשים של הבולס, וגם הרכבים של אבדיה יחד עם בונגה יכולים לסייע לקבוצה הגנתית.

מהצד של הבולס, הם כנראה הקבוצה העדיפה מהשתיים. למרות פתיחה לא משכנעת והגנה רעה, יש להם כישרון התקפי וחיבור רמה מעל הוויזארדס. קובי וויט נראה טוב בעונה הראשונה שלו בליגה ורק ממשיך להשתפר, לאורי מרקנן קצת חזר לעניינים אחרי שסבל מאוד תחת האימון של ג'ים בוילן וגם וונדל קרטר נהנה מכך שבוילן לא בקבוצה. הקבוצה יכולה להתחיל להתחבר, וניצחון נוסף (גם אם הוא רק על וושינגטון) יכול להחזיר אותם קצת לעניינים, למרות שלאורי מרקנן בסימן שאלה למשחק.

אני מאמין ששיקגו ינצחו היום במשחק הראשון של שנת 2021.

1:00 – אורלנדו מג'יק (0-4) VS פילדלפיה סיקסרס (1-3)

דו קרב מזרחי בין אורלנדו שבינתיים בלתי מנוצחת לפילדלפיה שפתחה מצוין, וככל הנראה המשחק השני ברמת העניין הלילה.

המג'יק פתחו עונה מצוין ונראים מאוד מגובשים, אך זה קרה כבר לא מעט בעבר ואין צורך להתלהב יותר מדי, במיוחד לאור כך ששלושה מארבעת המשחקים היו מול וושינגטון (פעמיים) ואוקלהומה, שתי קבוצות שלא צפויות להיות חזקות במיוחד. למרות זה, יש מספר נקודות אור בולטות במג'יק, כאלו שסביר להניח שלא ימשיכו לאורך העונה כולה אך שווה לשים לב אליהן עכשיו – קודם כל, מרקל פולץ. בעונה שעברה הרכז הצעיר שיחק את עונת הרוקי שלו הלכה למעשה ונראה לא רע בכלל, ואת העונה הזאת פתח חזק מאוד ועד כה הוא מנצל את העזיבה של די ג'יי אוגוסטין והעובדה שהפוינט גארד היחיד של אורלנדו מלבדו הוא קול אנתוני הרוקי. גם טרנס רוס נראה טוב מאוד, וכאשר הוא מנצל את כך שהוא עולה מהספסל מול החמישיות השניות הקבוצה מרוויחה מאוד.

המג'יק נראים טוב, אך גם היריבה שלהם נראית טוב לא פחות. פילי עשו לא מעט שינויים בקיץ, ואחד מהם היה החלפה של אלטון ברנד בדריל מורי בתפקיד הג'נרל מנג'ר של הקבוצה. סביב מורי הייתה סטיגמה שהוא תומך רק בשלשות ובידודים בשל כך שזו השיטה שנקט עם יוסטון, אך בפילי הוא מוכיח אחרת – מורי אוהב להנחיל בקבוצה שיטה יעילה על פי האנליטיקס, ומן הסתם בקבוצה ששני כוכביה המובילים הם ג'ואל אמביד ובן סימונס הוא לא יתמקד בשלשות או יכריח אותם לזרוק יותר. בנוסף לשיטה חדשה (ומאמן חדש עם דוק ריברס), הקבוצה הרוויחה שני קלעי שלשות ברמה גבוהה, דני גרין וסת' קרי. שניהם עוזרים לרווח את המגרש לכוכבים וגורמים לניצול רחב יותר של יכולת המסירה הנהדרת של סימונס. עד כה הקבוצה נראית מאוד מחוברת, במיוחד בצד ההגנתי. בינתיים היה מדגם מאוד קטן של משחקים, אך נראה ששייק מילטון הוא משפיע חיובי מאוד בשני צידי המגרש, ושווה עבורם לשקול לפתוח איתו במקום גרין.

אני מאמין שהיום הסיקסרס ייקחו את הניצחון ויקטעו את הרצף של אורלנדו.

2:00 – יוסטון רוקטס (2-0) VS סקרמנטו קינגס (1-3)

יוסטון תנסה להשיג ניצחון ראשון לעונה במשחקה השלישי וסקרמנטו תנסה להמשיך התחלת עונה טובה במשחק הרביעי של הלילה.

אצל יוסטון שני שחקנים מסקרנים במיוחד שלא ראינו במשחק רשמי כבר הרבה מאוד זמן יערכו הופעות בכורה, והם כמובן ג'ון וול ודמרקוס קאזינס שישחקו את משחקם הראשון במדי הטקסנים. למרות שהארדן נראה שמן ולא בכושר בפריסיזן, הוא מוכיח שהוא עדיין שחקן מדהים ומהטובים בליגה, כשבשני המשחקים הראשונים של העונה המטיר 44 ו-34 נקודות, כשבמשחק מול פורטלנד גם מסר 17 אסיסטים, אך לבסוף יוסטון הפסידה בגלל איבוד שלו בהתקפה האחרונה של יוסטון. מוטיב שיכול להיות מעניין להסתכל עליו היום הוא המשחק בלי הכדור שלו – וול היה אחד מהפליימייקרים הטובים בליגה לפני הפציעה, וכנראה שישחק לא מעט עם הכדור ביד גם ביוסטון, ולמרות זאת הארדן לא פעיל במיוחד ללא כדור בהתקפה, גם כשכריס פול, עוד פליימייקר נהדר, שיחק לצידו.

ייתכן שמה שההתקפה צריכה כרגע זה משחק בלי כדור של הארדן לצד פיק נ' רול שלו בתדירות מוגברת, כשבעונה שעברה היה מאוד יעיל במהלך (ובשנים האחרונות הוא אחד מהטובים בליגה) אך הכמות שהריץ הייתה קטנה בהרבה, אך כעת הוא מקבל לצידו סנטר התקפי מוכשר בדמות כריסטיאן ווד, ובהחלט יכול להיות שיוסטון תשחק יותר פיק נ' רול העונה עם הצמד הזה.

מהצד של הקינגס, הם נראו נהדר במשחקים הראשונים, ושחקן שכדאי להסתכל עליו אצלם הוא טייריס האליברטון הרוקי שמקבל לא מעט דקות לצד דיארון פוקס ומשלים קו אחורי מוכשר וצעיר בשני צידי המגרש בדקות בהן באדי הילד נח. הוא פליימייקר מצוין, בדומה לפוקס, וניהול המשחק שלו, יחד עם מסוגלות לשחק ללא כדור, להגן ולקלוע משלוש, יכולים להרוויח לו לא מעט דקות לצד הילד ופוקס, יחד ובנפרד. האורך שלו מוסיף הרבה לקינגס, קבוצת הגנה לא טובה, ויכול מאוד להיות שהוא תחליף צעיר והגנתי יותר לבוגדן בוגדנוביץ' שעזב לאטלנטה. הוא כנראה גניבת הדראפט, שווה לשים עין עליו.

אני מאמין שהיום הקינגס ינצחו בשל חלודה של שחקני הרוקטס וחוסר תיאום קבוצתי שלהם.

2:30 – טורונטו ראפטורס (3-0) VS ניו יורק ניקס (2-2)

הזדמנות פז בשביל טורונטו להשיג את הניצחון הראשון של העונה לאחר שלושה משחקים ראשונים לא קלים בכלל. הראפטורס מגיעים למשחק עם יתרון בולט על הניקס, קבוצה שנחשבת לאחת מהחלשות בליגה – בדרך כלל הניקס לא יקלעו משלוש ברמה שקלעו בה במשחקים האחרונים (45.9% מעבר לקשת בשלושת המשחקים הראשונים של העונה), והראפטורס כנראה יקלעו מול הניקס באחוזים הרבה יותר גבוהים מה-35.6% שקלעו בהם נגד פילדלפיה, קבוצת הגנה מצוינת ומתואמת. בנוסף לכך, בניקס גם יש לא מעט שחקנים פצועים או כאלו בסימן שאלה – אלק ברקס questionable למשחק, עומארי ספלמן, דניס סמית' ג'וניור, פרנק ניליקינה והרוקי אובי טופין לא ישחקו.

היתרון המרכזי שהראפטורס מגיעים למשחק איתו הוא כך שהם קבוצה שרצה כבר כמה שנים ויש שם תיאום טוב, אבל הם יצטרכו את הניצחון הלילה כדי קצת להחזיר את עצמם למסלול. הגנתית הם יכולים להתמודד בקלות עם הניקס, שנראה ששחקנם הטוב ביותר כרגע הוא ג'וליוס ראנדל, עליו ניתן לשים את פסקל סיאקם, פאוור פורוורד הגנתי מהטובים בליגה, ובצד השני של המגרש ראנדל לא יכול להתמודד עם המגוון שהוא מביא. עוד יתרון של הראפטורס על ניו יורק הוא בכך שבעונה שעברה לא איפשרו הרבה זריקות עונשין, ואצל הניקס יש שחקן אחד ספציפי שהיה מאוד חשוב להם עד כה שמתבסס הרבה מאוד על עונשין, אלק ברקס, וסביר להניח שהגארדים ההגנתיים המצוינים והתיאום ההגנתי של הקבוצה יעזרו לעצור את השחקנים הבולטים של ניו יורק.

הניקס קבוצה צעירה ולא מנוסה, ולמרות פתיחה שנותנת מעט תקווה לעתיד, הניצחון היום יהיה של טורונטו.

3:00 – אוקלהומה ת'אנדר (2-1) VS ניו אורלינס פליקנס (2-2)

המשחק האחרון לפריוויו זה מגיע אלינו היישר מאוקלהומה, שם שתי קבוצות צעירות ומאוד שונות במטרותיהן ייפגשו – מהצד האחד ניו אורלינס מנסה להיאבק על הפלייאוף כבר העונה עם זאיון וויליאמסון וברנדון אינגרם ככוכבים מובילים, ומהצד השני אוקלהומה בעיקר מתמקדת בעתיד ובבחירות הדראפט שיגיעו איתו ולא מנסה לנצח יותר מדי, והשחקן המוביל שלה הוא כמובן שיי גילג'ס אלכסנדר, אליו הצטרפו כשחקנים המובילים של הקבוצה העונה אל הורפורד ולו דורט.

הבעיה של הת'אנדר (בהנחה שירצו לנצח היום) במשחק זה היא הגנתית בעיקרה, כשאין להם שחקנים שמסוגלים לעצור גם את זאיון וויליאמסון וגם את סטיבן אדאמס בצבע, וההגנה של הפליקנס בצבע מסוגלת להגביל את אחד היתרונות של הת'אנדר – החדירות של שג"א. אין באוקלהומה הרבה קלעי עילית, ולמרות שהורפורד קלעי טוב רוב המשחק הבולט שלו הוא במסירות מהפוסט או משחק איטי שם, ואני לא רואה אותם מנצחים כשבכל רגע נתון שזאיון ואדאמס יחד על המגרש אצל הפליקנס לא תהיה דרך לעצור את שניהם בו זמנית.

לדעתי הפליקנס ישיגו את הניצחון השלישי של העונה במשחק לא צמוד היום.

לפוסט הזה יש 185 תגובות

  1. אבזיה צריך להסתכל על האליברטון מהקינגס ולראות שרוקי לא צריך לפחד. שחק את המשחק שלך. קח עניינים יותר לידיים.
    היום נראה אם אורלנדו היא על אמת.

    1. אחד הדברים היותר חיוביים במשחק של אבדיה עד כה הוא הביטחון שהוא מביא, האליברטון רוקי נהדר ואחד האהובים עליי ממחזור הדראפט הזה (כנראה יסיים כגניבה הגדולה).

  2. אנטישמים (סליחה, אנטי ישראלים). זה המשחק הכי טוב שסידרתם לנו לסילבסטר? איך אפשר לספור לאחור כשסקסלנד… אוקיי, הבנתי.

  3. יופי של פריוויו! סוגר פינות למי שהפסיד צפייה בכמה משחקים.
    האליבורטון נראה ממש טוב. קולע שלשות חשובות ומנהל משחק ברמה גבוהה. נראה אם ישמור על היכולת. הגיע הזמן שבאגלי יתחיל לקבל דקות ולתת דאבל דאבלים. כישרון גדול יש לו. רק שישמור על עצמו. הוא והולמס אחלה קו קדמי. תנחומיי למי שבחר את ווייטסייד גבוה בפנטזי. כרגע מקבל 15 דקות לערב בלחץ.
    כיף לצעירים של אוקלהומה. מקבלים המון דקות וצוברים קילומטראז' חשוב מאין כמותו.
    הדיווידנדים יגיעו עוד שנתיים-שלוש.
    הלילה מבחן אמיתי ראשון לאורלנדו. סת קרי מקבל דקות ונותן עונה חלומית. לפעמים נפוטיזם משתלם..

    1. לצערי אני אחד מנפגעי וייטסייד העונה בפנטזי, אבל למזלי הצלחתי לסדר קבוצה יפה מאוד מסביב (לא קשה בליגה של 10 קבוצות).
      האליברטון הרוקי הכי מרשים בינתיים כנראה, שחקן רוטציה חשוב שמשחק בדקות הקלאץ' ועושה מהלכים חכמים ונכונים בהן, השפעה מאוד חיובית על הקבוצה כבר עכשיו. נדיר לראות פוינט גארד רוקי כל כך יעיל שלא מאבד הרבה (21 אסיסטים על 3 איבודים זה נתון מדהים גם בלי קשר לכמה זמן השחקן בליגה).

    1. אינדי בוודאי, בלי שאלה
      בקליבלנד השילוב סקסטון גארלנד מתחיל לקבל צורה
      ההתקדמות של ארון הולידיי מעולה

  4. סאבוניס(שמזכיר קצת את קונור מגרגור) הופך השנה לכוכב הראשי של אינדי, אל הכוח והשליטה בצבע הוא מגוון בקליעה רכה מבחוץ ויכולת מסירה מעולה ויש סיכוי שהוא ייבחר לאחת מחמישיות העונה(למרות שעוד מוקדם).
    אינדי תמיד הייתה בשנים האחרונות סוס שחור אבל השנה הם נראים הכי חזקים שהיו מאז ימי ג'ורג' הצעיר עם היברט וסטיבנסון.
    לקבל אותם בסיבוב הראשון זה צרה צרורה.

    1. הבריאות היא סימן השאלה הגדול
      הבריאות והחוזה של אולדיפו
      נראה איך יחזור ג'רמי לאמב ואיך זה ישפיע על ארון הולידיי
      כבר רואים שינוי אצל ביורקגרן- הקבוצה זורקת יותר שלשות (היום קלעו 16 בכמעט 50 אחוז), סאבוניס וטרנר משחקים יותר ברבגוניות (סאבוניס בהתקפה משחק יותר בחוץ וטרנר קצת יותר בפנים)
      והכי חשןב- נראה שיש פרגון וחיבור, אולדיפו עם 8 אסיסטים היום ונראה שהוא וברוגדון לומדים לשחק אחד עם השני
      קליבלנד היא לא מדד (בטח בלי פורטר, לאב ואוקורו), אבל היא כן חשפה בעיה בריבאונד. הייתי רוצה לראות יותר בוקס אאוטים לריבאונד הגנה, מה שהלך במחצית הראשונה היה רע. קבוצות טובות יותר יעשו מזה יותר נקודות

  5. רבע ראשון טוב של ווש
    ו…הרבע הראשון מתחילת העונה שווש משחקת.
    האצימורה משנה את ווש לחלוטין.מרווח את המשחק.

  6. שנה טובה ומוצלחת לכולם.
    תשתו הרבה ברנדי טוב תרבחו ותסעדו ותהנו מספורט כדורסל כדורגל וכי מדוקים…

  7. ההתקפה של וושינגטון נראית טוב כי הכל נכנס בינתיים. חוץ מהמהלכים של אבדיה לא היו שם הרבה דברים יעילים שיעבדו לאורך זמן, והאמור הוא בעיקר על השלשות של האצ'ימורה

  8. לופז זה מתאבק WWאממו לא שחקן כדורסל. איך הרס עוד אסיסט של ווסטברייק ולראס נרשם עוד איבוד כדור….

    1. בהתקפה כמעט שלא מוסרים לו. כמו סמול טוב הוא עומד על הפרימטר ולא עושה כלום וגם לא מקבל כדורים.
      נראה שראס לא ממש סופר אותו ולא משנה איזה תשבחות הוא אמר על דני.

  9. עובדיה חוזר ווש עולה ליתרון עובדייה יורד שיקאגו עולה ליתרון…
    איזה אין מאמן לוושינגטון.

  10. האמת שביל נראה שמתקשה
    שווה אולי לברוקס לשקול להפריד דקות בינו לבין ווסטברוק, כדי שיכנס לקצב
    ווסטברוק אף פעם לא בקצב
    ודניאל גיפורד של שיקגו גבוה מחליף נהדר
    למה מארקנן לא משחק? פצוע?

  11. למה המאמן האדיוט הזה מוציא את אבדיה ומכניס את ווסטברוק??

    לא יאומן פשוט.
    הקבוצה רצה מדהים, עולה ליתרון 8 וברוקס מוציא את אבדיה ומכניס את ווסטברוק ותוך דקה וחצי שיוויון.
    הזוי.
    טוב שהחזיר את אבדיה עכשיו, וכבר יתרון שלוש

  12. לא מרווחים לווסטברוק וביל. וווש לא תנצח אם לא תרווח.
    ביל נהיה אגואיסט. מה קרה לבחור השקט והסילידי? אז אולי לא וול הבעיה…

  13. אני באמת לא יודע מי האטריה הלטבית שמקבלת יותר מדי כסף
    האם זו חסרת הברכיים או חסרת ההגנה/יכולת תזוזה

    1. לדעתי הוא קצת חסר ביטחון על המגרש, מייבשים אותו בהתקפה ובהגנה הוא משתדל להימנע מעבירות (היו לו כמה פעולות יפות בהגנה, אבל הוא ממש נזהר לאור הביקורות ממשחקיו הקודמים)
      והחוסר ביטחון משפיע על הזריקה
      אבל זה בסדר, זה כולה משחק חמישי שלו והוא רואה לא מעט פרקט. הקליעה תגיע.

  14. היה שלב שבו וושינגטון יצאו מפסק זמן עם 2 מהלכים רצופים עם תרגיל שאבדיה נע על חסימות. זה הסתיים בסל שלו במהלך הראשון ובריבאונד התקפה, סחיטת עבירה ו-2/2 מהקו במהלך השני. חוץ מזה הוא עדיין שחקן ההגנה הכי טוב של וושינגטון (לא אומר הרבה).

  15. התפקיד של ברוקס לא פשוט, יהיה קשה לאמן את ווש עם ראסל, ביל והשאר צעירים נמרצים. לייצר הגנה עוד יותר קשה.
    לדעתי תוך שנה המאמן או ראסל/ביל לא בווש

    1. מה עם הנעליים שלו?
      ובחיאת ראבק אל תדליק פה את עידו והנספחים.
      אתה גיבור גדול כשנשרקה כבר בגיל העמידה וקצת מתפלק לו בשרותים….
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

            1. אולי ניגבו אותו בשכונה והיה צריך לקנות לכולם מגשי פיצה.
              אז יש תסכול ונמאס קצת מהכדורסל.

  16. וווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
    שיר הלילה חוזר, שיר הלילה עושה קאמבק עם 18 אסיסטים 22 ריבאונדים ו מינוס 12 נקודות
    Don't call me white
    זיו, נא לא להיכנס, מבטיח לך שלא תאהב!
    השיר של NO FX מוקדש לגיא גיל העמידה הרשע רוזן
    /
    Don't call me white, don't call me white
    Don't call me white, don't call me white
    The connotations wearing my nerves thin
    Could it be semantics generating the mess we're in?
    I understand that language breeds stereotype
    But what's the explanation for the malice, for the spite?
    Don't call me white, don't call me white
    Don't call me white, don't call me white
    I wasn't brought here, I was born
    Circumcised, categorized, allegiance sworn
    Does this mean I have to take such shit
    For being fair skinned? No!
    I ain't a part of no conspiracy, I'm just you're average joe
    Don't call me white, don't call me white
    Don't call me white, don't call me white
    Represents everything I hate
    The soap shoved in the mouth to cleanse the mind
    The vast majority of sheep
    A buttoned collar, starched and bleached
    Constricting veins, the blood flow to the brain slows
    They're so fuckin ordinary white
    Don't call me white, don't call me white
    Don't call me white, don't call me white
    Oh, we're better off this way?
    Oh, say what you're gonna say
    So go ahead and label me an asshole
    ’cause I can
    Accept responsibility for what I've done
    But not for who I am
    Don't call me white, don't call me white
    Don't call me white, don't call me white

  17. איפה היתה פה עבירה? שופטים דפוקים שיפסיקו כבר עם השטוית. הגיע הזמן להחליף את שופטי האן בי איי בשופטי יורוליג כי נמאס מה WWA שנהיה מהכדורסל האמריקני.

      1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        אמש הצעתי לשימון להיות סקאוט באן בי איי עבור מליון דולאר לשנה וחוזי פרסומות לזאטוט..
        עכשיו אתה רוצה לאמן בווש? תן לי 15% ואני מסדר אותך במכשפים על חוזה ל 4 שנים…

  18. יאללה טרייד על ביל. רזיאל – בארה״ב עוד לא 2021 אז הניחוס הערב נכנס ל-2020 ואני מקווה להתחיל שנה חדשה קצת פחות מנוחסת. בכל מקרה, תמיד יש באיירן לאזן את כל הניחוסים

    1. השנה יש לי גם יונייטד וגם מילאן שמפתיעה גם כשזלעטי בחוץ.
      הוא בחוץ אבל לא סותם את הפה. אלוהים ישמור, בעצם אלוהיםזה זלעטן, אז זלעטי ישמור…
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

      1. תראה בכדורגל מצבי טוב. יש לי 4 קבוצות, שתיים היו בגמר! בסדר הזה: ריאל, פסקז׳ (רק אם ניימאר משחק), באיירן, צ׳לסי. אני עושה גמר עוד פעם, תהיה בטוח.
        בכדורסל אני גמור. יש לי בקושי קבוצה וחצי: ווש (זה כבר גמור 🤦‍♂️), ברוקלין (נפצע דני דין) ואוק סיטי (חצי קלאץ׳). כרמלו ירד לספסל אז שילכו לעזאזל לילי כריות. אני שוקל לעלות על העגלה של יאניס. מה אתה אומר? כדאי לך 😉

        1. בוא לבוסטון, הרובוט עליי…
          רק עזוב שם את את עידו וגיא ותן להם ללבוש איזה צבע שהם רוצים ואל תשחק באחוזים, עזוב זה נזלת….

  19. ראס החזיר את ווש למשחק אבל ביל משחק רק בשביל עצמו. גם מחייך כל הזמן. זה מקרין על כולם. יש את ראס נטו ודני שמשחקים בשביל הקבוצה, והשאר בשביל עצמם. כואב הלב על ראס, כמו שפופו אמר, לא מגיע לו הדרעק הזה. דני חייב קליעה, הייתה אופוריה אבל הוא נראה ממש חסר ביטחון. הרוקים האחרים לא פראיירים, באים לטרוף. דני בגוב האריות. כל הכבוד לו. לא קל שם.

    1. חח
      הריבאונד האחרון שראס לקח הצחיק אותי
      בשביל מה אתה קופץ? בשביל מי? בשביל החייכן ביל?
      ראס אחראי על הרבה הפסדים אבל זה ?! הפסד מגעיל.

      אגב,
      פילי נראית טוב!
      אורלנדו בכושר טוב והם פשוט מעלימים אותם.

  20. יש 3 בעיות עיקריות אצל וושינגטון כרגע:
    1. ביל וברטנס לוקחים זריקות גרועות ולא קולעים. ביל מגיע למספרים שלו וברטנס לפעמים, אבל האחוזים של שניהם רעים וזה מוציא את האחרים מהעניינים.
    2. חלוקת דקות רעה מאוד וחוסר בשיטת משחק. בקיצור – מאמן אחר.
    3. הגנה. אבדיה ובונגה היחידים שבקטע, אז בונגה לא שיחק בכלל ואת אבדיה הורידו ל-24 דקות.

    1. +100
      ברטאנס לוקח זריקות על שומרים. זריקות רעות. כבד בהגנה. חוזה רע מאד.
      ראס חור הגנתי.
      מאמן אחר זה ענין של יום יומיים אבל העונה הזו כבר עם בור רציני.

  21. מוריה מה אתה אומר על הכרס של הארדן? בכלל נראה לי שהגיע הזמן שיחליף תספורת כי רואים אצלו נסיגה חדה בפרונט. אולי שביל בצד? ככה הלוואות? לפני 20 שנה סגרתי את החסכונות. פשוט קניתי מכונה חשמלית וגילחתי הכל.

    1. הארדן עדיין טופ 5 בהליכה. שנה שעברה השאירו אותו בלי סנטר. חייב טרייד. לאן שיעבור – יהיה מיד קונטנדר. זה מכונת סלים שלא הייתה. אה כן – והוא שמן אכול שלוקי 😂😂😂 בשביל מה יעשה דיאטה? בשביל קאזינס? טרייד על פול ויש טבעת לקריפרים

  22. יהודי אחד שאמא שלו קראה לו אלברט אמר ששיגעון זה לדפוק את הראש בקיר פעמיים ולחכות שבפעם השנייה לא יכאב לך המצח. תרגום חופשי מהגיונית.
    אה כן איינסטיין? מה תגיד על הניקס, 25-2, אנד קאונטינג מאדאפאקא!

  23. סוף הרבע השלישי, 26-2. משלוש.
    עכשיו שתבינו שזה לא עוזי בג'רזי של הניקס שנפל על הפרקט והתחיל לרסס צרורות בסיבובים.
    זה כל הדילדוז בתכלת שיורים מרחוק כאילו אין מחר, בלי שאפילו כדור אחד נופל לאוקיינוס האטלנטי. הכל מסביב.

  24. נאמר כך, אם נחבר ה basketball IQ של פוקס ובאדי הילד לא נגיע לזה שהיה להארדן בשנתו הראשונה בליגה. זה, מתמצת את המצב של הקינגס.

  25. וול חייב להתאפס על האיבודים שלו, יוסטון כמעט איבדו את המשחק בגלל זה. ולתמצות למה ווסטברוק כבר לא סופרסטאר ויש שיגידו אפילו לא סטאר. משחק צמוד יוסטון – קינגס, 5 דקות אחרונות הארדן לוקח על עצמו הכל, שלשה הכנסות לצבע אסיסט מטורף לווד. ווסטברוק חמש דקות אחרונות לוקח על עצמו רק דברים מפגרים ונותן לבלונדיני המזוקן שהיה עם 0 אחוז משלוש עד אז לזרוק עוד החטאה. אבל איזה כיף שבסוף שנה יהיה לו ממוצע של טריפל דאבל. יותר גדול מאוסק רוברטסון לא!

  26. אינגרם עם הקוקיות זה תאונת דרכים ענקית. מישהו מוכן להגיד לו שהוא נראה כמו ילדה מכוערת עם זקן?

  27. שאייטון רואה את הבאגט הצרפתי הוא מתכופף ובוכה כל פעם מחדש😂😂😂
    מה שגובר עושה לו מאז!שהוא הגיע לליגה אין דברים כאלה.
    טנש מה ההממוצע של אייטון מול גובר?
    אבל טנש קבוצה מאד חזקה ברידגס עבר שדרוגייה יפה (זהיר סמית מובר דש לפילי) והאיש שלי קראודר יחד איתו שמשדרג כל קבוצה. אפילו את הפיין הזה הפכו לשחקן נורמלי בטנש.
    טנש הצטרפתי אליכם עכשיו לרבע האחרון

  28. אז אמביד בכושר אהה ימים טובים בפילי מחכים לגיימס יאללה כבר אני רוצה טבעת לא ראיתי טבעת מאז שהתחלתי לראות nba בשנת 98🙄🙄
    גיימס תבוא הבחורות מחכות אני מחכה טראסט מחכה דובי אפילו יזמין לך מחוך לא אכפת לנו יש לך אישור חופשי לאכול ולזיין כמה שבא לך הכל בחינם.

    1. אמרתי לך אחרי הטרייד שסת קרי עדיף ב 10 דרגות על ג'וש ריצרדסון שחקן תחת שחושבים שהוא טוב כי בא מהמערכת של מיאמי , איך הוא היה משחק שעבר 1 מ 10 מהשדה.

      טעות ענקית של דאלאס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט