מיאמי ינסו להחזיר את כבודם ועוד 5 משחקים ברביעי אחרון של 2020/אינדיאני

Lakers vs. Trail Blazers Game 5 Preview, Starting Time and TV Schedule -  Silver Screen and Roll

מתקרבים לסיומה של השנה המוזרה הזאת עם שישה משחקים מעניינים. שווה להציץ כי מחר סילבסטר!

לצערי הפריוויו יהיה קצר מהרגיל עקב עומס וכמה בעיות טכניות, נשוב בשבוע הבא בכל הכח. בינתיים נתענג על שני האמנים שחוגגים היום את יום הולדתם – בו דידלי הנצחי ופטי סמית' אשת השטן.

02:30    בוסטון סלטיקס (2-2) – ממפיס גריזליס (2-1)

לאחר שני משחקים סופר צמודים באינדיאנאפוליס עם ניצחון אחד והפסד אחד, החבורה הירוקה מבוסטון חוזרת הביתה לשחק את המשחק הראשון שלה העונה מול קבוצה מערבית. עם 3 משחקים צמודים (ניצחון והפסד לאינדי וניצחון על מילווקי) ותבוסה אחת לנטס בקנה הסלטיקס יקוו לנצח בקלות קבוצה שהגנה לא כל כך מעניינת אותה.

מהצד השני יעמדו מוראנט ו shoot שבאים אל המשחק הזה עם ניצחון אחד על ברוקלין נטולי הכוכבים והפסד לאטלנטה המושלמת ולספרס, לא בדיוק קבוצות הגנה מפחידות. הלילה יהיה להם הרבה יותר קשה מול קבוצה מאומנת בשני צידי המגרש שהחיסרון היחיד שלה הוא הצד הלא נכון של הבק-טו-בק. החמישייה של הדובים משחקת טוב מאוד אבל הספסל החלש שלהם יתקל בלא מעט בעיות מול הספסל הסולידי של הסלטיקס.

איך בוסטון ינצחו? אין צורך לשבור את הראש. הגנה טובה ושליטה בצבע של תומפסון, ת'ייס וסמארט תעשה את רוב העבודה. האטה של קצב המשחק והתקפה מסודרת תגרום לפיצוץ של אחד השחקנים שאין לממפיס שום דרך להתמודד עם כולם. מוראנט יקלע בכמויות (או שלא) אבל זה צריך לקרות בעיקר מבחוץ. אנדרסון יוסיף נקודות חשובות וואלנצ'ונס ינסה לשמור ולקלוט ריבאונדים אבל כל עוד הם לא יגזימו יהיה לנו משחק קצר יחסית.

איך ממפיס ינצחו? ינצלו כמה שיותר את החמישיה, שכולה קולעת בספרות כפולות בשלושת המשחקים הראשונים. בוסטון יהיו קצת יותר עייפים וישתמשו קצת יותר במחליפים וזאת הזדמנות קטנה לגריזליס ליצור מומנטום מול המחליפים בתקווה שלא יהיה לבוסטון אף אחד שיתפוס יום חם. חוץ מזה מומלץ מאוד לשמור על טייטום עד כמה שאפשר ולמנוע מתומפסון לייצר לעצמו ולקבוצה מצבים שניים. ולהתפלל, תמיד עוזר.

איך זה ייגמר? יהיה משחק צמוד במשך מחצית וקצת עד שהירוקים יחליטו ללחוץ על הדוושה ההגנתית. הרבע הרביעי יהיה לפרוטוקול, בוסטון ב 13.

02:30    ברוקלין נטס (2-2) – אטלנטה הוקס (0-3)

הקבוצה המושלמת מהמזרח (רמז: לא ברוקלין) תפגוש הערב יריבה רצינית ראשונה שתנסה להתאושש מהפציעה מסיימת העונה של דינווידי ותאלץ את שני הכוכבים החדשים שלה לעבוד קצת יותר קשה. בינתיים הכל נראה טוב בשלושת המשחקים הראשונים של ההוקס: טריי יאנג קולע מכל הטווחים ומחלק סוכריות לרוב (גם לשחקנים מהקבוצה היריבה), גלינרי ובוגדנוביץ' עושים את מה שהם אמורים לעשות וגם יש הגנה לפעמים. הערב זה יהיה בהחלט יותר קשה.

ברוקלין מגיעה כהרגלה אחרי עוד פציעה מסיימת עונה של השחקן השלישי בחשיבותו בקבוצה ומנהל המשחק המרכזי. בלי דינווידי נראה הרבה יותר החזקת כדור של קיירי ודוראנט שיצטרכו לעבוד על התיאום ביניהם יותר מהר מהמצופה. אחרי ניצחונות משכנעים על הסלטיקס והוורירס הם אחרי 2 הפסדים רצופים ומקווים לחזור למסלול הניצחונות מול הקבוצה המלהיבה מאטלנטה.

איך ברוקלין ינצחו? אחרי הפציעה של דינווידי הציפייה תהיה מכל הקבוצה לעלות רמה. לוורט נראה מעולה בפתיחת העונה ויצטרך לעבוד יותר בשני צידי המגרש, הסנטרים יצטרכו לייצר יותר נקודות והספסל צריך לעלות רמה. עדיין לברוקלין יש בהחלט כלים להתמודד עם כל קבוצה בליגה והרמה של שאר השחקנים שאינם קיירי ודוראנט צריכה לעלות. הלילה המשימה ההגנתית תהיה העיקרית כשהיא תשלח על הגמד של אטלנטה את המגנים הארוכים שלה ותקווה להכריח אותו בעיקר למסור.

איך אטלנטה ינצחו? הגיע הזמן לראות את הקבוצה מתמודדת עם סקוררים מוכחים. הנעת הכדור של הנטס רחוקה משלמות ואם השמירה האישית תהיה טובה והשומרים יצליחו לעקוף את החסימות כדי למנוע מיסמאצ'ים אפשר יהיה לבלגן קצת את ההתקפה של ברוקלין. בהתקפה אין חדש ועם היכולת הנוכחית של יאנג והחברים אן סיבה לדאוג כל כך, בטח כשנמצא אותו לא מעט מול קיירי.

איך זה ייגמר? אני מעריך שברוקלין לא תצליח להתחבר במשחק הקרוב ואטלנטה תיקח את ה W ב 7 ותישאר מושלמת בשנת 2020.

02:30    מיאמי היט (2-1) – מילווקי באקס (2-2)

משחק בק-טו-בק בין שתי הקבוצות שהמשחק ביניהן אתמול היה כואב לצפייה והוכרע כבר ברבע הראשון. נקווה שהערב מיאמי יזכרו שיש להם משחק ויעלו למגרש.

איך מיאמי ינצחו? התשובה פשוטה, המשימה מסובכת: לעצור את יאניס. אדאבאיו והירו הצעירים הצליחו בעיקר לייצר נקודות אבל בלי באטלר שינהיג את הקבוצה בעיקר בחלק האפור של המגרש נראה היה שלא כל כך בא להם לשמור. השלשות הומטרו עליהם לרוב והשלב הראשון הוא להקשות על מילווקי לייצר נקודות ולהימנע מהחלטות פזיזות. בלי קשר בראדלי תוספת נחמדה.

איך מילווקי ינצחו? ריפליי של המשחק הקודם, זה אמור ממש להספיק.

איך זה ייגמר? לא מאמין שתהיה שוב השפלה אבל הבאקס הופתעו מספיק בתחילת העונה. מילווקי ב 10.

03:30    דאלאס מאבריקס (2-1) – שארלוט הורנטס (2-1)

איזה ניצחון בכורה סידרו לעצמם דאלאס בראשון. הקליפרס בינתיים התאוששו על גבה של מינסוטה האומללה אבל המאבס ירצו לזכור את המשחק ולהגיע עם אותן האנרגיות כדי לחבר שני ניצחונות רצופים. מולם תעמוד עוד קבוצה שהפתיעה בראשון האדיר ותנסה גם היא לצבור מומנטום. האם הייווארד מצא סוף סוף את הקבוצה שתצטרך את הכישורים שלו? האם למלו בול הוא הדבר האמיתי? ומה התקרה של טרי רוזייר? כל העונה לפנינו כדי לגלות.

איך דאלאס ינצחו? ישכפלו את ההגנה של המשחק הקודם. אם הם הצליחו לעצור את הקלעים של הקליפרס על 27 נקודות במחצית אין שום סיבה שלא יוכלו להאט את הקבוצה הבינונית של הצרעות. אין צורך לדאוג לגבי ההתקפה כי לשארלוט אין כלים לעצור את לוקה שעדיין לא מצא את הידית לשלוש אבל מלבד זאת הסטטיטיקה שלו מרשימה כתמיד. למרות האחוזים המזעזעים לא הייתי נותן לו לזרוק לשלוש.

איך שארלוט ינצחו? שאלה לא מאוד חשובה לקבוצה שצריכה להכיר את עצמה ושיש לה סגל אפור אבל יעיל לפרקים. הייתי נותן עוד דקות ללמלו בול שנראה כמו גירסה משופרת של אחיו הגדול וממשיך לעבוד על הנעת הכדור שמביאה את שארלוט ל 30.3 אסיסטים בשלושת המשחקים הראשונים בליגה (מקום 1). זה כמובן לא ימנע ממנה להפסיד הערב אבל אפשר לקוות לעונה תחרותית מצד שארלוט.

איך זה ייגמר? תשאלו את דונצ'יץ'. דאלאס ב 10 אחרי משחק צמוד יחסית.

03:30    סן אנטוניו ספרס (1-2) – לוס אנג'לס לייקרס (2-2)

לברון ודייויס בפתיחת עונה איטית כאשר דייויס נעדר מהניצחון על מינסוטה בשבוע שעבר וחזר לכבוד ההפסד לבלייזרס לפני יומיים. האלופה עם המאזן החצוי תפגוש הערב את סן אנטוניו שמראה עד כה כדורסל מרשים. לברון בספק למשחק הקרוב (מנוחה) וגם אם לא ישחק אמור להיות לנו מותחן לא קטן.

איך הספרס ינצחו? יקוו שלברון לא ישחק ושגם אם כן ימשיך בנמנומי הפתיחה שלו ושל AD. אם השניים מחליטים ללחוץ על הדוושה יהיה לנו משחק אש אבל אם פרנק ווגל יעשה פופוביץ' ויתן להם לנוח צפוי לנו משחק חד צדדי מכיוונה של סן אנטוניו.

איך הלייקרס ינצחו? יכריחו את דרוזן ומארי לזרוק מחוץ לקשת. זה לא מאוד קשה לאור העובדה שכניסה לצבע של הלייקרס היא לא חוויה נעימה למי שאוהב את הגוף שלו שלם.

איך זה ייגמר? גרג ופופוביץ' יקחו את ההזדמנות להנחיל לאלופה מאזן שלילי. ספרס ב 5.

05:00    לוס אנג'לס קליפרס (1-3) – פורטלנד טרייל בלייזרס (1-2)

שתי המערביות שגברו על האלופה נפגשות לקרב מרתק בין שתי קבוצות שחייבות ללכת רחוק כבר העונה. הבלייזרס נראים טוב (בעיקר מקולום) והראו הרבה אופי בניצחון נגד יוסטון בשבוע שעבר ומחברים 2 ניצחונות רצופים, בתקווה שהשלישי יהיה הערב. מולם תעמוד הקליפרס שעשתה לעצמה טיפול בטראומה על חשבונם של הוולבס המסכנים ותנסה לעלות על הגל ולהמשיך ביכולת הטובה שלה עד כה. קוואי, כרגיל, אולי ינוח.

איך הקליפרס ינצחו? פול ג'ורג'. הכוכב עוד לא יודע לגמרי מה לעשות כשהוא מנהיג את הקבוצה לבדו והיכולת שלו היא אחד הדברים הכי לא יציבים בקבוצה בשנים האחרונות. אם הוא יהיה בפוקוס ולא יפחד ללכת לסל (15 זריקות מהשדה) הוא יכול לצבור ביטחון ולעבוד יפה מאוד עם הקבוצה המגוונת שסביבו. אה, והוא גם צריך להיפטר מהאיבודים.

איך הבלייזרס ינצחו? ינסו להכריח את השומרים לצאת אליהם. האורך של שחקני הקליפרס יחייב את לילארד ומקולום לזרוק מטווחים רחוקים יותר כדי לרווח את ההתקפה וליצור מצבים. נורקיץ' וקאנטר ינסו ללחוץ על זובאץ, החוליה החלשה של הקליפרס ולשלוט בריבאונד.

איך זה ייגמר? קליפרס בבק-טו-בק, כרגע זה נראה גדול עליהם. פורטלנד ב 3.

לפוסט הזה יש 90 תגובות

  1. מיאמי חייבת לנצח. מקווה שבאטלר ישחק או שנראה חמישייה יותר טובה מהרקלס ולנארד (בראדלי צריך לפתוח, אולי גם אוליניק או פרשס אם ג'ימי באקטס בחוץ). מקווה שיגמר ככה, אבל חושב שיהיה הפסד נוסף. אחלה פריוויו

  2. גלינרי לא עושה כלום כי הוא שיחק רק משחק 1. אני מקווה שישחק היום כי יהיה תחרות שלשות וטריי ובוגדן צריכים אותו מול דוראנט קיירי והאריס.
    טריי הולך להראות לקיירי ומנחם מי הרכז מס 1 בליגה ונותן היום מעל 40. הניצים יתנו בראש אחרי הארכה ב-2 הפרש.
    אני אציץ לקראת 4 (החצי השני) בבוקס ואם צמוד או ההוקס רומסים אשכים ואם לא נמשיך לישון עד 5 🙂

    הצד השני של טריי הדונאט הולך לנפח סטט היום חבלז על למאלו המאבס מעל 20 קליל לוקה עם 40+ וטריפל

    הלייקרס יתנו בראש לספרס מעל 10

    רזיאל יקרצף את הדובונים הפצועים מעל 20

    האיילים שוב ישאירו את ההיט מדממים אבל הפעם בצמודה אם גימי ישחק. אחרת עוד בלואו. מה קרה לשחקן מס 18 בעולם

    דמיאן ינגב את גורגי בוי

  3. תודה על הפריוויו
    מוראנט לא פצוע?
    מיאמי בלי באטלר גבולית על פלייאוף במזרח, אם הוא יחזור מפציעה זה יהיה 10 הפרש אולי, בלעדיו יכול להיות 20-30.
    לייקרס צפויים להפסיד לסן אנטוניו?
    ברוקלין תלויים בעצמם, יכולים לנצח בהפרש גדול
    דאלאס ניצחו 50 הפרש את כוכבי הקליפרס, ינצחו די קל את שארלוט, יכריעו זאת הרבה לפני הסוף

  4. אז ביבי נתן 50 הפרש לכחול לבן? 😂😂😂😂
    היה ככ צפוי כבר לפני שנה וחצי שנחתם הסכם ה "איחוד"
    אלה רציתם שיובילו את המדינה? הנאיבים האלה שלא ראו את המלכודת מקילומטרים ונפלו ישר לבור? אלה שטעו בכל מהלך שעשו מאז שנוצרו? 😂😂
    שלא יהיו ספקות במחנה טנש מי הולך לנגב גם בבחירות הקרובות…
    או לשיטתם "להפסיד".

  5. אני חייב לציין שאני לא זוכר ליגה כל כך שוויונית הרבה זמן. נכון שעדיין יש שכבה של קונטנדריות, כמה פרטנדיות וכל השאר, אך אני מסתכל על כמעט כל מצ' אפ ויש מעט מאוד קבוצות שפשוט בא לי לדלג על המשחק שלהם בגלל שאני לא בעונש…

  6. תודה רבה אינדיאני. טרי רוזייר אכן עם פתיחה מופרעת. השנה הראשונה שלו בשארלוט עברה מתחת לרדאר שלי בגלל, ובכן, ששארלוט היא חרא קבוצה, אבל הוא שדרג את עצמו ממש מבחינת קליעה. הוא לא יקח קבוצה לפלייאוף בתור הכוכב שלה, אבל לפחות את החוזה שלו הוא מצדיק.

    אגב, לוני ווקר עם פתיחה לא רעה בכלל גם. אם הוא יצליח להמשיך לקלוע שלשות בנפח כזה בלי שהאחוזים ירדו יותר מדי (כרגע 9 מ-19 ב-3 משחקים) הוא יכול להיות האקסטרה שתשבור את רצף אי ההופעות של סן אנטוניו בפלייאוף

  7. תודה אינדיאני,
    בו דידלי כבר מת איזה חמישים שנה…..
    פטי סמית' גם…… רועי אתמול עשה סיכום 2020 פצצות וגם הכיר לי כמה דברים שלא היו על הראדאר שלי.

  8. 40 38 להוקס סוף רבע 1. היה חייב להכניס את טריי ל6 שניות שנותרו לסיום הרבע להתקפה אחרונה דביל פירס סתם שרף התקפה.
    כל נגר בנטס תוקע צאקות גאלו נפצע כרגע אחרי שקיירי פיזר עליו עלי מרווה.
    דוראנט אש כמו פעם אין שום הבדל תןקף כל הזמן ומנגב
    קאפלה זה נגר בני כל הנגרים ממש מיותר במגרש לקח לפירס כמה דק להבין את זה עד שקולינס הפך לסנטר.
    העיקר התלהבו פה מקאפלה😂😂 ומישהו חשב שהוא יוכל לעדות יותר מטאקר מול דיוויס להעיף אותו היה הדבר הכי חכם שיוסטון עשו פשוט פח הוא ברונו פרנדדו בכפול 10 במחיר 😂😂

  9. אמרתי כבר ואומר שוב מבחינתי פריצרד בחירת והפתעת הדרפט (לא אוהב להשתמש במונח גניבת) בשנתיים האחרונות. הוא מכניס את כל הרוקיז של הסלטיקס בשנתיים האחרונות בכיס הקטן. חבל רק שטייטום לא פירגן לו עכשיו בזריקה האחרונה. יכול היה לסיים בשלשה פנוייה.
    הילד הזה מזכיר לי קצת את הייווארד ביכולות. נבחר מקום 26 ושווה הרבה הרבה יותר מכל הבחירות הרבות שהיו לסלטיקס בשנים האחרונות מלבד בראון וטייטום. יש תקווה לסלטיקס.

      1. זה לא גה או תרה או דונציצ אבל הוא תופש בקלות את המשבצת של לא קמבבוקר אולי לא בקליעות (כרגע הוא לדעתי עם בערך 8 עד 12 למשחק) אבל הוא נפלא בהגנה בדרך כלל. ה 1.85 הזה עם הרבה חטיפות לפחות 20 דקות למשחק ועושה עבודה מעולה כשהוא מאמלל את מי שהוא שומר עליו. בגלל זה הוא הרבה על המגרש ביחס לרוקי. הוא פשוט טוב.

  10. אני לא אתרגל לצמות האלה של הבולדוג, פשוט לא יכול להבין כשבחור "יפה" בלשון המעטה מנסה להיות פי 1000 "יותר יפה"

  11. עכשיו הסלטיקס עם רוב לרוקיז. רואים שנייסמית עדיין לא מוכן לאן בי איי. פריצארד שנבחר 26 הרבה יותר טוב ממי שנבחר 14. בכלל כל אלה שנבחרים מ 5 והלאה הם לא באמת שחקנים שאפשר לדעת מה טמון בהם.

  12. שאני רואה את פרננדו קאפה גורדן אלן אני מבין שסנטר זה העמדה הכי מיותרת היום במשחק אם אתה לא דיוויס אמביד ויוקיץ או משהו בהגנה כמו גובר. ממש מיותר מזיקים לקבוצות שלהם

  13. 104 101 להוקס אחרי 3 רבעים. יאללה ניצחנו כל רבע עד כה שלא נחרבן בסוף. לפחות ההוקס לא קורסים בדקות בלי טריי העונה לעומת עונה שעברה בשורות טובות. רק שפירס לא ישכח אותו על הספסל.
    דוראנט זה מפלצת איזה אס הוא נותן היום הכל הלייאופ ולייאפים.
    בהוקס אסור לתת דקה אפילו לקאפלה ופרננדו נזקים מהלכים. קולינס צריך לשחק סנטר כמו רוב המשחק אין מה לעשות.

  14. אני רואה את קארסן אדוארדס הסופמור שקשרתי לו קשרים בשנה שעברה. הילד שקיבל חוזה של 4+ ל 4 לפני שנה וחשבתי שיצא ממנו משהו ואני מתפלץ על התחזית והתקווה שהיו לי ממנו. זה לא נראה כרגע כמו שחקן אן בי איי. בטח שלא הקלע הגדול שחשבתי שיצא ממנו. אי אפשר להשוות אותו ל IT

  15. אני רואה כבר מאמצע הרבע השני וחייב לאמר שבפער טריי יאנג זה השחקן הכי מסריח שאי פעם שיחק כדורסל. לא משתווה לשום הארדן, לאורי, גינובלי וגיא פניני. טינופת מגעילה. צריך להוציא אותו מהליגה. פשוט סבל

          1. שום פלופים זה עבירות חביבי אני מוציא כאלה בשכונה. זה שהמגן דוחף אותך בגב זה עבירה. אני מחמד את הילד שלי לעשות את המהלך הזה זה נעילת המגן עם הגב אם הוא זז זה דחיפה ועבירה להיכנס לספוט. עבירות לחלוטין ולא פלופ

  16. יאללה יום ו ניתן להם בראש גאלו היה חסר היום נתן 5 נק ונפצע ישר וכל נגר בנטס ירה נלחמומטוב החברה טריי קצת נחנק בסיום עם 2 שלשות שהחטיא שיכלו לנצח.
    קיירי ודוראנט זה מפלצות. קיירי נתן רבע אחרון חולהי קלע מכל מקום. היה 3 מ16 מהשדה עד הרבע האחרון….
    קאפלה ופרננדו זה נזק אלוהים ישמור.

  17. טוב חברים, הגיע הזמן לקצת מתמטיקה פשוטה.
    ההורנטס מובילים עכשיו על דאלאס ב25.
    דאלאס ניצחו את הקליפרס ב 50.
    הקליפרס ניצחו את הלייקרס ב 8.
    אז ללברון כדאי להכין את התירוצים כבר מעכשיו.
    לאמלו הולך לאכול אותו ב80 הפרש בגמר

  18. בוקר טוב לכולם
    טוב לנצח אחרי 2 הפסדים מרגיזים , בפרט במשחק צמוד .
    נאש כנראה הקשיב לביקורת ואכן מדרג את הדקות של KD וקיירי , מענין אם הוא ימשיך בגישה הזאת .
    KD גם כן הקשיב לביקורת והיה הפעם הרבה יותר אגרסיבי , התמקם יפה לריבאונד , ולראשונה העונה הוביל כדור בכמה התקפות .
    מילה טובה לאטלנטה שנראתה מצוין , הפתיעה אותי מאד , לא הרביתי לצפות בקבוצה הזו מאז ימי באד .

    1. ההוקס היו טובים מאד נתנו הכל ויכלו לנצח אם טריי היה משחיל שם את ה2 שלשות אבל ששאמט ופרינס לא מחטיאים קשה לנצח. גאלו גם היה חסר בכוח אש שלו קיירי פצע אותו ואז שחט ברבע האחרון בזון באמת מטורף אין מה לעשות נגד סלים כאלה. מעטות הקבוצות שהיו מנצחות את ההוקס ביום כזה.
      טריי עדיין לא מוצא את השלשות העונה יגיע בהמדך נקווה כבר ביום ו ברימאץ😎
      אגב אני רואה בבוקס שטריי שיחק רק 32 דק. אין סיבה לככ הרבה מנוחה הדקות שהוא לא על המגרש מקשות על ההוקס לעשות סלים. קיירי ודוראנט שיחקו 34 ו35 דק.
      דוראנט היה מדהים איזה אס חילק היה מאד אגרסיבי מהגאמפ בול
      אני לא מבין למה נייתן נייט לא שיחק אחרי שהיה מעולה משחק קודם הוא שחקן הרבה יותר טוב מהפרננדו הזה שיכול לשחק בנס ציונה לא קשור לענף.

    1. אהלן שמעון
      לפי המשחק שראיתי של שארלוט מול הנטס , זו קבוצה יותר טובה משמעותית ממה שציפיתי וגם כתבתי את זה בזמן אמת . רוז'ייר והווארד היו מעולים במשחק הזה , ולאמלו נראה לי יותר מוכשר מלונזו למרות שיש לו אותה זריקת שלוש מוזרה כמו לונזו .
      לגבי הנטס , זה מה שנקרא work in progress . הם צריכים למצוא פתרונות למצבים שההתקפה נתקעת או שהשלשות לא נכנסות . כשההתקפה זורמת , יהיה קשה מאד לנצח אותם , גם אם היריב בזון מטורף כמו שההוקס היו הלילה .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט