מיאמי נגד מילווקי וניו אורלינס נגד פניקס בשלישי האחרון של 2020 / רועי ויינברג

עשרה משחקים, לא פחות, ביום שלישי. מילווקי תנסה להחזיר למיאמי על ההדחה מהפלייאוף, דנבר לסקרמנטו על סל הניצחון של באדי הילד, הקליפרס ינסו לחזור לעצמם נגד מינסוטה והוויזארדס ינסו להגיע לניצחון בכורה נגד הבולס.

זה יום שלישי האחרון של 2020 וכמחווה לאינדיאני, אותו אני מחליף באופן חד פעמי, נכניס כאן את השירים האהובים עליי מ-2020. מוזמנים לשמוע.

02:30-מיאמי היט (1-1)-מילווקי באקס (2-1)

מילווקי עשתה לא מעט שינויים בקיץ ותפגוש קבוצה שהצליחה לנצח אותה בחמישה משחקים בפלייאוף האחרון. ההגנה של הבאקס, במדגם הזעיר שהיה לנו עד עכשיו, רחוקה מאוד מהקבוצה שהייתה הטובה בליגה: הם ספגו 130 נקודות מהניקס ו-122 מבוסטון. בחירת הזריקות של היריבות של מילווקי דומה למה שהיא הייתה בעונה הקודמת, אבל היריבות האלה קלעו מהשלוש: הניקס עם 16 מ-27 ובוסטון עם 18 מ-40. זה היה סיכון שהבאקס היו מוכנים לקחת מול רוב הקבוצות בליגה והשתלם להם נגד גולדן סטייט כש-45 מ-99 הזריקות של הווריורס היו שלשות, אבל רק 10 מתוכן נכנסו.

היום הם פוגשים את אחת מקבוצות השלשות הטובות בליגה ב-2020 ואלופת המזרח, מיאמי היט. אחרי פתיחה לא יציבה נגד אורלנדו שנגמרה בהפסד ההיט קלעו 13 מ-21 מחוץ לקשת במחצית הראשונה נגד הפליקנס, בה הובילו ב-23 נקודות. דאנקן רובינסון היה מעולה, טיילר הירו נכנס לחמישייה ומנסה למצוא את עצמו בתפקיד מרכזי יותר עם הכדור וגם הרוקי פרשס אוצ'יווה נראה לא רע בכלל. זה מרגיש כמו משחק בין קבוצה שרצה אחרי הצלחה בעונה הקודמת לאחת שמחפשת את עצמה.

עכשיו מגיע הטוויסט. ג'ימי באטלר בספק (doubtful). בלעדיו יהיה יותר קשה למיאמי בשני צדדי המגרש – גם בהתקפה, אפילו אם דראגיץ' יפתח במקומו ויתן מוסר טוב, ובמיוחד בהגנה כמי שאמור לשמור על הולידיי או מידלטון. מו הרקלס פתח מול אורלנדו וזכה לזמן משחק מועט נגד הפליקנס ולפי שני המשחקים האלה מסתמן כאילו יקח לו זמן להכנס לנעליים של ג'יי קראודר.

בלי באטלר יהיה להתקפה של מיאמי הרבה יותר קשה להניע את הכדור החוצה לקלעים שלה, ועשויה להגיע דעיכה אחרי המחצית המדהימה שהייתה להם מול הפליקנס (באותו משחק, אחרי 13 מ-21 מהשלוש במחצית הראשונה, הם נעצרו על 3 מ-16 בשנייה). לכן הפעם אני חושב שיהיה כאן ניצחון של מילווקי.

05:00-פניקס סאנס (1-2)-ניו אורלינס פליקנס (1-2)

ניו אורלינס משחקת טוב. ההפסד שלהם למיאמי הגיע אחרי המחצית המדהימה של ההיט מחוץ לקשת וניתן להעריך, בהתבסס על המדגם הקטן שיש לנו עד עכשיו, שהקבוצה שמה דגש על ההגנה על הטבעת – בעונה שעברה 39% (המקום ה-28 בליגה) מהזריקות של יריבות ניו אורלינס היו בטבעת, לעומת 23.4% (מקום שני בליגה) השנה לפי cleaning the glass. השיעור היחסי של הזריקות יעלה, אבל המקום בהשוואה לשאר הליגה מצביע על השינוי כאן. ברנדון אינגרם משחק היטב, והמצ'-אפ שלו עם מייקאל ברידג'ס יהיה משמעותי היום.

מייקאל ברידג'ס הוא הסיפור של הסאנס עד עכשיו. דווין בוקר יכול לשחק יותר טוב, דיאנדרה אייטון עדיין לא הגיע לעונה (11 נקודות ב-8.3 זריקות למשחק) והזריקה של CP3 עדיין לא נכנסת. הם בכל זאת במאזן חיובי שהושפע מהיכולת הטובה של ברידג'ס מהשלוש בניצחונות על הקינגס והמאבריקס. יחד עם ההגנה הטובה שלו וההתקדמות של קמרון ג'ונסון הסאנס לא רעים בכלל, למרות שזה מרגיש כאילו הם יכולים להגיע ליותר.

קשה לחזות את המשחק הזה. לוויליאמסון ואדאמס יכול להיות יתרון בצבע כשג'יי קראודר יהיה בנחיתות פיזית מול זאיון השוקל 23 ק"ג יותר ממנו. הזריקות של פול ובוקר (27.5% משותף מהשלוש) יתחילו להכנס מתישהו, יש לי תחושה שזה יקרה היום. פניקס.

05:00-סקרמנטו קינגס (1-2)-דנבר נאגטס (2-1)

הקבוצות הספיקו להפגש השבוע, במשחק שכלל פוזישן סיום רע של דנבר וסל ניצחון גדול של באדי הילד. לקינגס היה לו"ז יחסית קשה כשהם פגשו גם את פניקס פעמיים. די'ארון פוקס ובאדי הילד מתרגלים חזרה אחד לשני, מארווין באגלי לוקח הרבה ריבאונדי התקפה (8 ב-3 משחקים) וטייריס הליברטון הרוקי זוכה לזמן משחק.

בדנבר, שנמצאת בצד השני של בק-טו-בק, המטרה היא להוריד חלודה. כך ג'מאל מארי קלע ב-7 מ-14 מהשדה מול יוסטון אחרי 10 מ-30 בשני המשחקים הראשונים, כשבמשחק נגד הרוקטס יוקיץ' קבע שיא קריירה עם 18 אסיסטים. מייקל פורטר ג'וניור מוצא את מקומו בחמישייה לצד פול מילסאפ, כששניהם צפויים לפתוח בזמן שג'מייקל גרין בחוץ גם הערב.

במשחק הזה יש 2 שאלות: האם יש לסקרמנטו תשובה ליוקיץ', אחרי 29-15-14 בהפסד, והאם ההגנה של הנאגטס תצליח לעצור יריבה, לראשונה העונה, על פחות מ-110 נקודות. דנבר יכולה לנצח גם אם היא לא מצליחה לעצור את הקינגס. אני מאמין שזה מה שיקרה הערב כשהיוקיצ'ים יצאו מהמאזן השלילי.

02:00-אינדיאנה פייסרס (0-3)-בוסטון סלטיקס (1-2)

ממשיכים את סדרת הרימאצ'ים עם משחק שהיה ביום ראשון בין הסלטיקס לפייסרס. שם זה נגמר ב-107:108 לאינדיאנה, אולי הקבוצה הטובה בליגה בשבוע האחרון. השילוב בין התקפה שמעודדת כניסות לצבע, דומנטאס סאבוניס בכושר שיא והיכולת הגבוהה של טי ג'יי וורן ומלקולם ברוגדון הופך את הפייסרס ליריבה לא פשוטה וקבוצה שתרצה להמשיך עם המומנטום הזה.

בוסטון פגשה יריבות יותר קשות מאינדיאנה (מילווקי וברוקלין בזמן שהפייסרס שיחקה נגד הניקס והבולס) והרשימה בלי קמבה ווקר. פייטון פריצ'ארד הרוקי מקבל דקות והם פותחים עם שני גבוהים, טריסטן תומפסון ודניאל ת'ייס. הם מתקשים למצוא שחקנים שייצרו נקודות מעבר לטייטום ובראון, אבל לא בטוח שזה לא יספיק עד החזרה של ווקר בקבוצה שעדיין מנסה למצוא היררכיה.

סביר שבמשחק הזה השלשות של אינדיאנה יכנסו אחרי 7 מ-26 במפגש הקודם בראשון. שימו לב בהקשר זה לסאבוניס שזרק 9 שלשות ב-3 משחקים אחרי 67 ב-62 משחקים ב-2019/20. תוסיפו לזה את ויקטור אולדיפו שצפוי לשחק הפעם ויהיה כאן ניצחון של אינדיאנה.

02:00-פילדלפיה 76' (1-2)-טורונטו ראפטורס (2-0)

הסיקסרס היו לא רעים בשני המשחקים בהם אמביד שיחק והובסו בלעדיו נגד קליבלנד. בעת כתיבת הפריוויו עדיין לא ברור אם הוא ישחק או לא, ויחד איתו תהיה הזדמנות להבין איך ההתקפה של הסיקסרס עובדת עם קלעים. אמביד נראה טוב עם הריווח בשני המשחקים ופוגש קבוצה שעשתה לו חיים קשים בפלייאוף של 2019.

מארק גאסול וסרג' איבקה, שניים משחקני ההגנה המרכזיים באותה הגנה, כבר לא שם. קוואי לנארד ודני גרין (היום בפילדלפיה) כבר זיכרון רחוק והראפטורס הפסידו פעמיים כשההגנה שלהם סופגת 119 נקודות מהספרס ו-113 מניו אורלינס. אסור לקחת מסקנות רחוקות משני משחקים והם היו אחת קבוצות ההגנה הטובות בשנה שעברה, אבל סימני השאלה שהיו סביב העזיבה של גאסול ואיבקה והחלפתם בארון ביינס מתעצמים. כריס בושיי היה נהדר נגד ס"א עם 22 נקודות, 10 ריבאונדים ו-7 חסימות ואולי יעשה את דרכו לחמישייה מהירה יותר לצד סיאקם בקו הקדמי.

היום כשאמביד וסימונס אמורים לשחק קשה לראות איך הראפטורס עוצרים אותם בהתבסס על מה שראינו עד עכשיו. יכול להיות כאן upset, אבל אני הולך עם ניצחון ביתי של פילדלפיה.

05:00-לוס אנג'לס קליפרס (1-2)-מינסוטה טימברוולבס (1-2)

הקליפרס הובסו מול דאלאס במשחק שהם ירצו לשכוח, אבל שיחקו טוב בשני המשחקים הראשונים עם קוואי לנארד שבספק הערב. בשני המשחקים יחד איתו הם הניעו כדור, לא מעט בזכות השילוב של ניקולס באטום בחמישייה. זה משהו שצריך לשפוט לאורך זמן ויחד עם קוואי.

מי שלא ישחק היום זה קארל אנטוני טאונס הפצוע. מינסוטה עולה למשחק הזה עם ג'ק ליימן ונאז ריד בקו הקדמי וגם ג'וש אוקוגי בספק. מינסוטה יחסית בסדר עד עכשיו, בפרט אנטוני אדוארדס שהעלה לא מעט סימני שאלה לפני הדראפט, אבל גם בהרכב מלא קשה לראות אותה מאיימת כאן. הקליפרס משחררים עצבים ומנצחים ביותר מ-20 הפרש.

חלק מפרוייקט האינדי הטוב ביותר שיצא השנה בארץ

03:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (1-1)-אורלנדו מג'יק (0-3)

זאת לא הפעם הראשונה שאורלנדו פותחת טוב את העונה בשנים האחרונות, בסיומן דעכה בהמשך. גם כאן לא כדאי להתלהב יותר מדי מהיד של טרנס רוס (52.6% מהשלוש) למשל, למרות שאפשר להיות מעודדים מההתקדמות של מרקל פולץ או הבכורה של קול אנטוני שנבחר בדראפט. ווצ'ביץ' ופורנייה עושים את מה שהם עשו לאורך רוב העונות הקודמות והמג'יק מתקדמת בקצב יפה.

אוקלהומה הפתיעה את יוסטון ולא הייתה רחוקה מניצחון מול יוטה. קשה לדעת אם הקבוצה תפתיע שוב את הליגה בדומה לשנה שעברה, אבל לו דורט מראה התקדמות בהתקפה וג'ורג' היל היה טוב בשני המשחקים ששיחק. יכול להיות שנראה את הת'אנדר, בשנת בנייה מחדש, נותנים מנוחה לשחקנים בבק-טו-בק. אם הם יהיו בסגל מלא אני חושב שנראה הפתעה וניצחון של אוקלהומה על אורלנדו, לא מעט בזכות ההגנה שהם יכולים לעשות על ווצ'ביץ', רוס ופולץ.

02:00-וושינגטון וויזארדס (3-0)-שיקגו בולס (3-0)

ראסל ווסטברוק צפוי לשחק בוושינגטון שעושה הרבה דברים טוב ואז מאבדת אותם ב-12 הדקות האחרונות של כל משחק. הם הובילו ב-17 הפרש בסיום 3 רבעים נגד המג'יק וב-10 נגד הסיקסרס רק בשביל להפסיד פעמיים. חלוקת דקות אחרת, כולל יותר דקות לדני אבדיה ואייזק בונגה שמקדמים את הקבוצה בהגנה, יכולה להיות הפתרון.

בשיקגו מנסים להתרגל לחמישייה החדשה עם קובי וויט וזאק לאבין. ההתקפה וההגנה עדיין לא שם, אבל לפחות וונדל קרטר ולאורי מרקנן משחקים לא רע, כשזה בלט במקרה של הראשון נגד גולדן סטייט. שתי הקבוצות ישתפרו במהלך העונה, אבל במפגש בין הגנות רעות וחוסר תיאום בדרך כלל מנצחת הקבוצה המוכשרת. הפעם זאת הקבוצה של ביל+ראסל. וושינגטון.

02:00-דטרויט פיסטונס (3-0)-גולדן סטייט ווריורס (2-1)

הפיסטונס הפסידו את שלושת המשחקים הראשונים שלהם ומשחקים כמו שהיה אפשר לצפות: ג'וש ג'קסון ובלייק גריפין משיגים נקודות, ג'רמי גרנט בתפקיד גדול בהתקפה והשאר מנסים למצוא את עצמם. הפיסטונס עדיין לא פגשו קבוצות טובות במיוחד (מינסוטה, אטלנטה וקליבלנד לא בדיוק מועמדות לאליפות, אולי גם לא לפלייאוף) וזה נראה שהמצב הולך להיות יותר גרוע. או יותר טוב, תלוי איך מסתכלים על זה.

בגולדן סטייט קלי אוברה ואנדרו וויגינס עדיין מחפשים את הקליעה שלהם, אבל נראה שסטפן קרי מצא אותה עם 36 נקודות נגד הבולס. נגד קבוצת הגנה חלשה בלי שחקן שמאיים בצבע סביר שגולדן סטייט תנצח ותגיע למאזן זהה לזה של ברוקלין, אותה אחת שהביסה אותה ב-26 נקודות ביום הראשון של העונה.

02:00-קליבלנד קאבלירס (0-3)-ניו יורק ניקס (2-1)

נפלאות המדגם הקטן: קליבלנד עם 31 אסיסטים למשחק וצ'די עוסמאן פייבוריט, אם העונה איכשהו נסגרת אחרי שבוע, לשחקן השישי של העונה. שני הדברים האלה לא יחזיקו הרבה זמן, אבל ההתקדמות שדריוס גרלנד עשה במשחקו מורגשת והופכת את קליבלנד לקבוצת התקפה שכיף לראות, לפחות בינתיים.

בצד השני הניקס אמנם הביסו את מילווקי, אבל זה היה ביום של 16 מ-27 מהשלוש. לא סביר שנראה שוב את אלפריד פייטון ופרנק ניליקינה קולעים שוב ב-7 מ-7 מחוץ לקשת או את אלק ברקס וג'וליוס רנדל עם 7 מ-10 משותף. לכן קליבלנד תנצח.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 135 תגובות

  1. אם גימי משחק ההיט מנגבים אם לא הבאקס ינגבו. לדעתי הוא ישחק ורועי יהיה מבסוט.

    טנש מנגבים את ציון

    זיו מנגב את לחוס

    רזיאל נוקם באינדיאני שוב במשחק צמוד

    אם אמביד משחק מנגבים את הראפס בצמודה. אם לא הם ינגבו אותנו

    באלמר יוציא את העצבים על זעפרני אם המדדה עולה לשחק. בלי המדדה יהיה משחק צמוד שנצחון של קאט לא יפתיע.

    מרקל ינגב את אוק

    ראס עם עוד טריפל יביא נצחון ראשון לעונה זו. אבדיה עם שיא קריירה

    קרי יבוא לרקוד על גרמי תפקיד בכיר גראנט

    סקסלנד יתנו בראש לדובי

  2. תודה על קדימון ללילה מעניין. כמה הערות, טרנר עדיין לא עולה בחמישיה של בוסטון, טריסטן לעומתו עולה ומאכזב. אחרי ההשפלות מסאבוניס במשחק הקודם אני מעריך שהטיים לורד יקבל את הדקות של תומפסון.
    כתבת שבטורונטו סימני השאלה אחרי העזיבה של ביינס ואיבקה הם הביאו את ביינס.
    האם קליבלנד תהיה גם מחר בעלת המאזן הטוב בליגה???

  3. 'בוסטון פגשה יריבות יותר קשות מאינדיאנה (מילווקי וברוקלין בזמן שהפייסרס שיחקה נגד הניקס והבולס) והרשימה בלי קמבה ווקר. פייטון פריצ'ארד הרוקי מקבל דקות והם פותחים עם שני גבוהים, מיילס טרנר ודניאל ת'ייס.'
    אתה בקטע של לזרוע מלח על הפצעים, אני מבין.

  4. אני אוהב את סאבוניס ג'וניור, אבל יש גבול. כדאי שהערב יתן לסלטיקס לנצח או שאכעס ממש.
    תודה רבה על הפריוויו והשירים המשובחים (לפחות המיעוט שאני מכיר, בכל זאת זקן…)

  5. סין החליטו לבטל שידורים של פילדלפיה בגלל דריל מורי.
    האם הליגה תעשה משהו או ימשיכו ללקק ביצים סיניות ?
    אין מצב שיבטלו את המשחקים היום או שצריך לחכות שיאניס וג'ורג' היל יעלבו?

    1. בדיוק ראיתי פרסום שלמורי יש חברים בהונג קונג (אם אני לא טועה מהלימודים ב mit), שהם כמובן אמרו לו על הסיטואציה, העיקר לברון אמר שהוא "לא מודע" או משהו בסגנון.
      סין, אלה שמצנזרים את סאות' פארק כי צחקו על המנהיג שלהם, לכו תשתחוו לכסף.

  6. רעיון לטרייד בהנחה סבירה שוושינגטון שוקעת מוקדם וביל רוצה לברוח למקום ששואף גבוה:
    אטלנטה מקבלת את ביל,בראיינט הסולידי ואייסק בונגה.
    וושנגטון מקבלת את קולינס(חופשי מוגבל בסוף העונה),אונייקה אוקונגוו(בחירה 6),קאם רדיש,הוארטר ו2 בחירת סיבוב ראשון.
    יאנג המכשף כבר עכשיו מתאים להוביל קבוצה רחוק ועוד כוכב מוכח ירים אותם רמה להיות חזק בצמרת המזרח והליגה וביל הוא האיש. בראיינט בתור סנטר מחליף פשוט מעולה.
    וושינגטון במצבה תצטרך להריץ את הצעירים ולהיערך לעתיד,תקבל 2בחירות סיבוב ראשון+רדיש ואונקונגוו הבוסריים אך בעלי פוטנציאל והוארטר הקלע המחונן שנראה מוכן אך הכרחי בשל ערכו הגבוה הטרייד.
    חלק גדול מהטרייד בשביל ווש הוא קולינס המוכשר והחידתי שנבלע קצת בין כל הכישרון ההתקפי באטלנטה.
    וושנגטון תאפשר לו להיות הפנים של המועדון בשנה הזו ותוכל להשוות כל הצעה בקיץ.
    אחלה טרייד לטעמי, מסכימים?

  7. שמעון סטטיסטיקה שראיתי ברדיט בשבילך.
    אריק בלדסו עם יותר זריקות (33) מנקודות (30) עד כה, מראה יעילות מהי.
    בנוסף מככב אוברה, עם 40 זריקות על 17 נקודות, נהדר ממש.

  8. דיפו עם 20 נקודות באחוזים טובים.
    אינדי טובה בכל אספקט על הסלטיקס ובמיוחד בעמדת המאמן.
    מסתמן שסטיבו המאמן השלישי מבחינת מספר שנות האימון באותו המקום. אני חושב שהגיע הזמן לשינוי וזו דעה רווחת אצל אוהדי הסלטיקס.
    הוא טוב עם חברה בתחילת הדרך אבל אין לו את זה כשמגיע המאני טיים. אני חושב שגם מנחם דיבר על זה. הגישה שלו לא תביא אף פעם אליפות.

  9. סאבוניס זה וואחד שחקן. הוא מתחיל להזכיר לי את יוקיץ עם האסיסטים האלה. אם ימשיך ככה אינדי במצב מעולה והכדורסל מהנה.

  10. מי כיבה שם את אינדי?
    פריצארד מבחינתי גניבת הדראפט.
    רואים שאיכפת לו. זה לא הנקודות, זו המלחמה, כמו אבדייה שלנו בירוק

    1. מסכן ראס, נפל לידיים של המאמן הכי גרוע באן בי איי….
      קבוצה עם שני סטארים שלא יודעת מה לעשות עם עצמה.

  11. סוף סוף הוא לוקח פסק זמן פחות מדקה לסיום כשהסלטיקס מובילים רק ב 2.
    מקווה שיגיעו שתי נקודות טובות מתרגיל מוצלח.

  12. עכשיו אינדי יכולים להשוות או אפילו לעלות ליתרון. נראה אם הפסק זמן שלהם יביא שתי נקודות.
    אני הייתי עושה תרגיל לסבוניס.

            1. אין לך משהו יותר טוב לתת?
              אולי דני עובדייה?

      1. קיבלו את הבולס ולא ניצלו את ההזדמנות. היה להם את פילי חלשים ולא ניצלו את ההזדמנות… הוויזארדס די שכונה בהתקפה ממה שיצא לי לראות, אין שם ממש סדר (אלא אם כן ה"פעם אני ופעם אתה" של ווסטברוק וביל זה מסודר, ומדי פעם בארטנס מחליט שהגיע הזמן להעיף שלשה)

  13. יופי להתחיל יום עם שני נצחונות. קודם ניצחון של היונייטד בדקה ה 93 כמו בימי פרגי העליזים ועכשיו עם ניצחון של הסלטיקס.
    רק שיעשו את העבודה מול הגריזלי מינוס ג'ה בבית ולא הכל שחור.

  14. לאינדי יש חמישייה פותחת לא רעה, אבל על הספסל שממה. לא יתחזקו לא יעברו סיבוב פלייאוף. סאבוניס בדרך למעמד של יוקיץ.

        1. זה טריו שפשוט תלוי בבריאות של אולדיפו וכמה הוא מסוגל לחזור לפורמה שהיה לפני הפתיעות ולהשתפר. פשוט המזרח חזק יחסית לשנים עברו.
          מילווקי, בוסטון, פילי ומיאמי לדעתי מעליהם. הפייסרס נשארים בדרג השני עם הראפטורס והנטס (רק בגלל שזאת שנה ראשונה של דוראנט-קיירי)

  15. ידעתי שאבדיה שחקן כזה ורסטילי ומגוון, אבל הוא עדיין מפתיע אותי לטובה.
    ידעתי גם שיש לוויזארדס מאמן מהחלשים בליגה יחד עם סגל לא רע, אבל זה שיקח זמן לחבר אותו ביחד, אבל אני עדיין מופתע מהרמה הירודה במיוחד של התיאום הקבוצתי וניהול ההרכבים.
    אני עדיין לא מבין למה ראול נטו שווה כל כך הרבה דקות ועוד הרבה עניינים שקשורים לניהול הרוטציה

      1. 😂😂😂 שטויות. זה משחק 1 אף אחד לא מוכיח כלום לאיש. לא מעניין משחק הבא כולם שוכחים מזה.
        הפסדנו לפני כמה שבועות 20 0 בשכונה אתה חושב מישהו זוכר? יודע כמה ניגובים הבאתי מאז?
        כל משחק הוא לגופו ומתפתח שונה

      2. אני לא חושב שמיאמי והקליפרס מתמודדות עם אותן בעיות של מערכת, חדר הלבשה, מאמן וכד'.
        וכמו ששמעון ציין, כולה משחק אחד בעונה ארוכה.
        גם הבולס בעונת 96 המיתולוגית חטפו תבוסה אצל הראפטורס עם סטודמאייר הצעיר. וב-98 לדעתי הפסידו את משחק הפתיחה לסלטיקס הצעירים של אנטואן ווקר, בילאפס ורון מרסר

      1. אם זה היה תלוי בי הארדן היה בפילי אתמול, אבל אני לא מקבל החלטות , לא ביוסטון ולא בפילדלפיה
        סימונס נטש את הצד ההתקפי בכדורסל , הוא משחק רק הגנה,גמר את סיאקם אבל היה נזק עצום בהתקפה.
        האריס עם המשחק החד שנתי שהוא טוב בו

        בכל מקרה אם הארדן יגיע מה שתראה כל המשחק זה את אמביד והארדן בקו העונשין, זה יהיה כל כך מגעיל ונהדר תענוג לצפות

          1. הולמס טוב ממנו וברבע מחיר.
            הנוכחות שלו זה אנטיתזה לחוסר נוכחות של אייטון.
            בהגנה הוא לא רואה אותו ממטר.
            ביינס מוגבל דקות, אבל הוא מביא עוד יותר נוכחות בהגנה, אטרף, ומהווה איום מבחוץ.
            פאשלה רצינית של הסאנס שלא פדו את השווי שוק של אייטון בזמן ונשארו עם השניים האלה.
            יש מצב שהייתה כאן קונטנדרית.

            1. ביינס לא מסוגל להחזיק יותר מ30 משחקים ו20 דק מה אתה מדבר.
              וריישון לא מגיע לרבע מאייטון בנוכחות הוא סתם רק קופצני יותר כמו נואל אלן פרשס וכל הקלינגונים אז הוא נראה לך תורם יותר הוא אחלה כסנטר מחליף לאייטון.

  16. כיף לראות שמרוו חוזר טוב טוב לעניינים, עכשיו שיצליח והכי חשוב שלא ייפצע.
    בגלי בהחלט אחד מהשחקנים החביבים עליי.

  17. לונזו זה אחד הדברים הכי טפשיים שקרו באן בי איי….
    הכל יחסי ציבור אבל הוא נגר ונין של נגר.
    פוינט שמחטיא ממצב חופשי הוא לא גארד, מקסימום שרברב ויסלחו השרברבים.

            1. ככה אני עושה סקאוטינג ואחוזי הפגיעה שלי הרבה יותר גבוהים משלהם. מה זה אומר?

            2. שצריך להחתים אותך?
              חוזה מליון דולאר לשנה לוקח?

            3. אולי יסדרו גם פרסומות לילד….
              סדר אותו עם מלגה בקולג'

  18. גרמימגראנט מנגב ממוצע 22 נק ב4 משחקים וואלה הפתיע עזבו שקבוצה שהוא כוכב 1 בה יכולה לסיים רק מעל קבוצה שסימונס כוכב ראשון בה אבל לא חשבתי שגם ב25 אחוז מהשדה הוא מסוגל לתת 20 נק חשבתי הוא כמו דריימונד. הוא יותר טוב מדריי אני מוריד בפניו את הכובע. נראה אם יצליח לסיים ככה את העונה. אגב לדעתי כבר בקיץ הקרוב לדעתי הוא יוטרד לנטס או משהו אולי גם באמצע העונה אחרי שיבין שלא כיף לבלות במקום האחרון בליגה מזרח ב.
    ווש קיבלו לוח בדיחה והצליחו להפסיד הכל. עד מתי ברוקסי יהיה מאמן בליגה? במפגש המאמנים הגרועים בליגה הוא הצליח לקבל 20 מסילי בילי🤡
    ההגנה שם מביכה בראשות 2 הכוכבים.
    מה שחשוב שביג או הולך להיות היסטוריה כבר העונה. עונת td מס 4 בייבי.
    הסאנס כמו שאמרתי טופ 4 העונה במערב ולא אופתע אם גם יסיימו יותר. הם קבוצה מאד חזקה במיוחד עם השיפור הגדול של ברידגס שנראה נפלא זהיר סמית מוסר דש

  19. הגאון לא צריך להיות כל כך קבוצתי הוא צריך קצת אנוכיות אחרת לא יהיה טייטל בדנוור במשמרת שלו…
    מרגיז איך הוא מבזבז הזדמנויות בשביל המסירה!

  20. מי היה מאמין שהקינגס יהיו ב3-1 בהגרלה קשוחה מול דנבר ופיניקס
    אם ימשיכו ככה בקצב הזה יאבקו על הפלייאוף

    1. אני הימרתי 2 2 בהימורים שלי אתה יכול לבדוק. לא חשבתי שתגברו על טנש אבל את דנבר ידעתי שתכו פעמיים.
      אני חושב שדנבר יחוו ירידה מסויימת העונה והם גם תמיד פותחים לאט.
      לדעתי בלי טרייד על כוכב 3 הם הגיעו למיצוי בסגל הנוכחי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט