פורטלנד מפתיעה את הלייקרס, ממפיס ודנבר מנצחות לראשונה בשני / רועי ויינברג

הלילה באן.בי.איי: 18 אסיסטים של ניקולה יוקיץ' הצעידו את דנבר לניצחון על יוסטון. ממפיס ניצחה את ברוקלין במשחק מרובה חיסורים. פורטלנד הפתיעה את הלייקרס ששיחקה בהרכב מלא, הת'אנדר הפסידו לראשונה העונה ואטלנטה עלתה ל-0-3.

לוס אנג'לס לייקרס (2-2) 107-פורטלנד טרייל בלייזרס (1-2) 115

רבע אחרון מוצלח נתן לפורטלנד ניצחון.

פתיחה טובה של לברון העלתה את הלייקרס ל-13 הפרש כבר באמצע הרבע הראשון. מקולום וגארי טרנט נתנו לפורטלנד את היתרון במחצית, בזמן שברבע השלישי דניס שרודר (בלייקרס) ודמיאן לילארד בבלייזרס היו השחקנים הבולטים.

ריצת 0-8 של הלייקרס ברבע האחרון העלתה אותם ל-98-99. מקולום מצא את נורקיץ' לסל קל ואז הגיע דיים טיים. 8 נקודות של לילארד, לצד שלשה של מקולום, קבעו 111-103. הלייקרס כבר לא הצליחו לחזור מזה והפסידו משחק מלא של לברון (36 דקות) ודיוויס (37:49).

בפורטלנד הקלע המוביל היה לילארד עם 31 נקודות ב-62.5% מהשדה. גארי טרנט קלע 28 נקודות מהספסל ב-7 מ-11 מהשלוש, מקולום 20 עם 11 אסיסטים. נורקיץ' 10 עם 12 ריב' וקנטר 12 עם 14 כדורים חוזרים.

אצל הלייקרס לברון הוביל עם 29 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. שרודר קלע 24, דיוויס 13 (6 מ-14) עם 10 ריב' ו-5 אס', קלדוול-פופ 14.

ברוקלין נטס (2-2) 111-ממפיס גריזליס (2-1) 116 (הארכה)

קווין דוראנט, ספנסר דינווידי, קיירי אירווינג, ג'סטיס ווינסלו וג'ארן ג'קסון לא שיחקו. ג'ה מוראנט נקע את הקרסול ועזב באמצע המשחק.

ממפיס עלו ליתרון דו-ספרתי ברבע הראשון במשחק שכלל 22 שינויים בזהות המובילה. רבע שני נהדר של טימותי לואו-קברוו נתן לברוקלין יתרון קל במחצית ומכאן המשחק היה צמוד יותר עד שממפיס עלתה ליתרון של 7 נקודות, 87-80, לקראת סיום הרבע השלישי. לברט וגרין החזירו את הנטס למשחק וההובלה החליפה ידיים ברבע האחרון כשאף קבוצה לא מצליחה לייצר יתרון משמעותי.

01:44 לסיום היה 104-106 לברוקלין. דיאנדרה ג'ורדן חסם זריקה של ברוקס שיכלה להשוות ואיבד לאחר מכן. פאול של צ'יוזה על ואלניוצ'אס שלח את האחרון לקו, הוא קלע פעמיים. 2 הקבוצות לא קלעו בדקה שנשארה למשחק והלכנו להארכה. בחמישייה גבוהה, עם טיוס ג'ונס, דילון ברוקס, קייל אנדרסון, ברנדון קלארק ויונאס ואלניוצ'אס, ממפיס הצליחה ללכת 6 פעמים לעונשין ב-5 הדקות הנוספות. זה הספיק לה בשביל לברוח לניצחון.

בממפיס, אנדרסון קלע שיא קריירה של 28 נקודות עם 7 ריבאונדים. ברוקס 24, קלארק 16 ו-ואלניוצ'אס 14 עם 14 ריבאונדים.

בברוקלין לברט קלע 28 נקודות עם 11 אסיסטים. לואו-קברוו 21 עם 6 ריבאונדים, האריס וצ'יוזה 14 כל אחד.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (1-1) 109-יוטה ג'אז (1-2) 110

הפסד ראשון לת'אנדר העונה ועכשיו אין במערב קבוצות עם 100% הצלחה.

אוקלהומה פתחה את המשחק מצויין (5-17), אבל הג'אז הצליחו להפוך את זה ל-27-24. הת'אנדר ברחו פעם נוספת, הפעם ל-44-52, והג'אז חזרו פעם נוספת. זה מה שאפיין את המשחק וקרה שוב בתחילת הרבע הרביעי בו אוקלהומה עלתה ל-93-100. בשלב הזה מיטשל תפס פיקוד על הקבוצה עם 8 נקודות רצופות אחרי אסיסט לשלשה של בוגדנוביץ' ועלה ליתרון של 106-102.

ג'ורג' היל ולו דורט, במשחק מצויין של האחרון, הצליחו להפוך את זה ל-108-109. מיטשל החטיא מהשלוש, הת'אנדר בזבזו שעון והיל זרק מחוץ לקשת בסיום ה-24. גם זה לא נכנס והייתה ליוטה אפשרות לנצח את המשחק. מיטשל נכנס פנימה על שיי גילגיוס-אלכסנדר וקולע בשביל לעלות ליתרון. אלכסנדר מפספס ליי-אפ שיכל לנצח את המשחק בצד השני והג'אז מנצחים.

ביוטה, בוגדנוביץ' הוביל עם 23 נקודות. מיטשל (12 נקודות ברבע הרביעי לצד 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים בכל המשחק) וקונלי קלעו 20 כל אחד, קלארקסון 16 מהספסל, גובר 12 עם 10 ריב', 4 אס' ו-4 חס'.

באוקלהומה, דורט (9 מ-11 מהשדה) קלע 26 נקודות. אלכסנדר קלע 23 עם 7 אסיסטים, היל 14 והורפורד 11 עם 9 ריבאונדים.

דנבר נאגטס (2-1) 124-יוסטון רוקטס (2-0) 111

19-12-18 של יוקיץ' הוביל את דנבר לניצחון.

כריסטיאן ווד פתח טוב את המשחק עבור יוסטון, אבל הספסל של דנבר הצליח לברוח בסיום הרבע הראשון להובלה בספרות כפולות. משם ההפרש רק גדל לכל אורך המשחק למרות רבע שני מצויין (21 נקודות ב-6 מ-8 מהשדה ו-6 מ-6 מהעונשין) של ג'יימס הארדן. דנבר הגיעה ליתרון של 23 נקודות ויוסטון החסרה צמצמה ברבע האחרון.

בדנבר, מלבד יוקיץ', מארי היה הקלע המוביל עם 21 נקודות. מילסאפ קלע 19 משלו, פורטר והאריס 14 כל אחד, מוריס 12 עם 5 אסיסטים וברטון 11. 18 האסיסטים של הסנטר הסרבי, שקלע בנוסף 19 נקודות עם 12 ריב' כאמור, הם שיא קריירה.

ביוסטון הארדן קלע 34 (10 מ-16 מהשדה, 5 מ-9 מהשלוש, 9 מ-9 מהעונשין) עם 8 אס' ו-6 ריב'. ווד קלע 23, 14 מתוכן ברבע הראשון. דיוויד נוואבה שפתח קלע 14 וסטרלינג בראון הוסיף 12 מהספסל.

אטלנטה הוקס (0-3) 128-דטרויט פיסטונס (3-0) 120

בלי בלייק גריפין ודריק רוז בדטרויט, אטלנטה לא התקשתה במיוחד.

ההוקס השתלטו על המשחק כבר ברבע הראשון. דטרויט התקרבה להפרשים קטנים (41-43, 47-49, 71-75) אבל כל פעם מישהו באטלנטה, בין אם זה היה בוגדנוביץ' או יאנג, היה שם בשביל לייצר ריצה ולהחזיר להוקס את עמדת הכוח. ההפרש הגיע עד ל-24 הפרש באמצע הרבע האחרון ודטרויט הצליחה להוריד ל-117-122 דקה לסיום. ההוקס קלעו את זריקות העונשין שלהם והמשחק נגמר עם ניצחון שלישי ברצף לקבוצה של טריי יאנג.

באטלנטה, יאנג קלע 29 נקודות (15 מ-15 מהעונשין) עם 6 אסיסטים. בוגדנוביץ' קלע 17, סולומון היל ורונדו (8 אסיסטים במשחקו הראשון באטלנטה) 12 כ"א. האנטר ורדיש הוסיפו 11 כל אחד. קלינט קפלה ערך בכורה בהוקס וקלע 7 נקודות עם 9 כדורים חוזרים.

בדטרויט ג'קסון וגרנט קלעו 27 נקודות כ"א. דילון רייט קלע 18 מהספסל, אלינגטון 11, הייז (8 אסיסטים) וביי (7 ריבאונדים) 10 כל אחד כששני הרוקיז פתחו בחמישייה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 50 תגובות

  1. לו דורט מראה התקדמות גדולה בהתקפה. אחרי ה-30 נקודות במשחק 7 של הסיבוב הראשון הוא קלע 15 (12 זריקות) והיום 26 עם 9 מ-11. אם הוא ממשיך לזרוק ככה, חתיכת אם בהתחשב בזה שעברו רק שני משחקים, הת'אנדר מרוויחה כאן סמול פורוורד להרבה זמן.

        1. הוא ממש לא הגיע לדבילס משום מקום ונחשב למגויס בעל פרופיל גבוה. העונה האחרונה שלו שם הייתה גם העונה היחידה באוניברסיטה…

          1. מחזק את דבריך. היה בהחלט מגוייס בולט בדרג השני (מניח דירוג 50 ומטה). באריזונה סטייט נחשב אס הגנתי אתלטי עם ידיים ארוכות (9"6 על גובה של 3"6). הקליעה הבינונית ומטה וחוסר היכולת ליצור לעצמו מצבי קליעה גרמו לקבוצות להסתכל עליו כטוני אלן או שחקן שהסיכוי שלו בעמדת ה-PG או SG יהוו נטל התקפי. אילו היה SF זה היה מספיק לו להיבחר סיבוב ראשון. אבל כבר כמה שנים קשה לגארדים שהם אסים הגנתיים שעושים נקודות בקו ישר להיבחר (מסתמכים על אתלטיות מול שחקני קולג'). הזריקה מבחוץ חשוב להזכיר מאוד לא יציבה ולא כדאי לעוף על משחק אחד. בכל מקרה הפלוס ההגנתי שלו מאוד משמעותי וככל שיבלוט יותר יגביר את הסיכוי של שחקנים כמוהו לקבל צ'אנס בדראפט.

            1. יונתן, סוף סיבוב שני זה משום מקום. הוא אפילו לא נבחר. כידוע לך יש איזה 4 שחקנים ישראלים שנבחרו בסיבוב השני וכף רגלם לא נגעה בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.

            2. מה הקשר – דיברנו עליו במכללות.

  2. תודה!
    יש משהו מוזר בokc לא משנה כמה מנסים להפסיד ולהיות גרועים זה פשוט לא עובד.
    יש משהו ווינרי במועדוו הצעיר הזה.

  3. ‏יוקיץ׳ מקבל כדור בפוסט —> יוסטון מצופפת בצבע בגלל סמול בול קיצוני —> הוצאת כדור לשחקן הפנוי על השלשה/חיתוך לצבע. כדורסל חכם של דנבר, ששוב מגלה את הבלוף של יוסטון, גם בעידן פוסט דריל מורי

    1. 1. יוסטון הביאה את ווד וקאזינס, זה בטח לא הסמול בול הקיצוני של שנה שעברה.

      2. הסמול בול הקיצוני היה הפתרון היחיד לשילוב של ווסטברוק ליד הארדן. זה ממש לא מאפיין של יוסטון של תקופת מורי, ככה שאני לא יודע איפה הבלוף כאן

      1. זה שטות לגבי למקסם את ראס. קאפלה הועבר כי היה גופה פצועה ואם היה נשאר לא היה משחק עד היום ובמקום שחקן שישב בחוץ כל העונה רצו שחקן שישחק והגיע קובינגטון.

          1. את מי היו מביאים שעדיף על קובינגטון בוא תסבר את אוזני
            אם היו רוצים למקסם את ראס לא היו צריכים בכלל טרייד קאפלה היה פצוע וסיים את העונה בשביל מה לעשות טרייד ראס נשאר בלי קאפלה גם ככה. יוסטון הבינו שהם לא מעוניינים בקאפלה לטווח הארוך. זה שהוא נפצע לשנה רק הקל עליהם ולך תדע מה הם יודעים שההוקס לא יודעים לגבי מצבו הרפואי….

  4. תודה על הסיקור.
    פספסתי בנקודה את ההימור על פורטלנד.
    ליגה מטורפת. שחקנים אלמוניים יחסית יודעים שכל משחק קובע מבחינתם ועשוי לקבוע את עתידם הכלכלי דורות קדימה. אין דבר כזה ניצחון בטוח.
    השילוב של דורט ובייזלי באוקלהומה יכול להיות מעניין מאוד. שני צעירים אתלטיים שיכולים לבצע סטופ הגנתי בכל התקפת יריב. תוסיפו שג"א ועוד כמה בחירות מוצלחות והרי לכם שיעור מאלף בבנייה מחדש.

  5. כשיוקיץ' מוסר לגארדים של דנבר הוא נראה כמו איזה אבא שמעסיק את הילדים שלו על מגרש כדורסל אחרי הצהריים. הוא רק צריך טלפון סלולארי ביד השניה כדי לענות לשיחות דחופות מהעבודה.

  6. סיימתי עכשיו לצפות בדנבר יוסטון לאחר שכבר ידעתי את התוצאה וגם את המספרים של הג'וקר. ולמרות זאת הטריף אותי הבחור. הדבר שאני הכי אוהב בכדורסל זה סנטרים שמוסרים ככה (זה גם המוטו של אחד הכותבים השווים באתר סליחה שלא זוכר מי). החלומות שלי זה על סאבוניס ולראות מיוקיץ' מה שקיבלתי במשחק הזה זה מבחינתי כמו להיות בהופעת איחוד של הביטלס.

    1. מסכים. אנשים מדברים על סמול בול אבל שוכחים את האבולוציה שעברו הגבוהים במשחק. חוכמת משחק שפעם הייתה שייכת רק לגארדים, קליעה מרחוק… ואפילו גבוהים אחרים – יאניס הוא בגובה של סנטר מהניינטיז ומתנהל כמו גארד (אבל לראות את יוקיץ' זה הרבה יותר כיף).

  7. שלום לכולם,

    אני תוהה מה יש לאנשי השמאל ושאר מתנגדי נתניהו לומר על כך שאנחנו המדינה הכי מחוסנת בעולם.
    האם זה גם כישלון?
    האם זה בגלל טראמפ? או שזה לא הזכם שלום אלא נורמליזציה?
    או שבכלל זה מאלוהים

    1. יש גם יום יפה בחוץ (לפחות מהמרפסת, אני בבידוד), מה יש למתנגדי ביבי לומר על זה?
      אה, וגם לינוי אשרם זכתה במדליה. הא, מתנגדי ביבי, מה תגידו על זה?!
      וגל גדות כבר עשתה שני סרטי וונדר וומן! שמאלנים נמאסתם!!!!!!!! בהההה!!!!!!!

      1. שכחת שהיא סגרה גם את וונדר וומן 3.
        דרך אגב אתמול מילאתי דלק והמכונית ממש נסעה בעקבות כך.ישר עצרתי והודיתי לביבי על הפלא הזה

    2. שלום גם לך.
      ההסבר מאוד מאוד פשוט.
      באופן נדיר ביותר האינטרס של נתניהו מסתנכרן עם האינטרס של המדינה ותראה איזה פלא ברגע שהאינטרסים זהים פתאום הוא מתפקד כמו שראש ממשלה שדואג למדינה שלו,והקטע הכי מצחיק שזה נראה פתאום כזה דבר מדהים ואיזה הישג מטורף.כל מה שהוא עשה זה לתפקד סוף כל סוף כמו ראש ממשלה של מדינה ולא מדינה של ראש ממשלה.
      אם אתה רוצה דוגמא הפוכה למשל שהאינטסים מתנגשים אתה מוזמן לפנות לתקציב המדינה שעדיין לא עבר בשיאו של המשבר ולחשוב למה בעצם לא היה תקציב,יכול להיות(סתם השערה פרועה) שתקציב המדינה שזה אינטרס חיוני וקיומי למדינת ישראל התנגש עם האינטרס האישי שלו שזה נתן לו נקודת יציאה מההסכם שהוא חתם עליו.

    3. אני חושב שאם הוא היה עושה דרופ במהלך האחרון ומחכה בצורה טובה יותר בצבע אז מיטשל היה מגיע לזריקה קשה ויכול להיות שאוקלהומה הייתה ב-0-2. אני גם חושב שמונטרז הארל היה מזעזע בדקות ההכרעה נגד פורטלנד ולא צריך להיות על המגרש מול קבוצות שידעו לתקוף אותו בפיק-נ'-רול. אשמח לשמוע את דעתכם בנושא

    4. הבעיה היא:
      1. כל העולם נכנס לסגרים
      2. כל העולם מתמודד עם הרבה יותר מתים לנפש מישראל
      3. כלכלות העולם נפגעו יותר קשה מישראל על פי כל מדדי הOECD, דירוגי אשראי וכו'

      ועדיין בישראל זה המקום היחיד או בין היחידים בעולם שאומרים שביבי (ורק הוא הן בעולם והן בזירה בארץ) נכשל כישלון חרוץ ובלה בלה בלה.

      ואז עולה אסף גרניט ואומר שאצלו (בריטניה או גרמניה, לא זוכר) המסעדות לא קיבלו כלום.
      והמדינה ממשיכה לשלם אבטלה עד יוני 2021

      וכמובן, גולת הכותרת, שביבי שכ"כ עסוק בעינייניו האישיים מביא לנו הסכם שלום רביעי שכמובן לא פותח מהדורות וכו'.
      .
      .
      .
      המצב פה הרבה יותר טוב מרוב העולם, יכל להיות הרבה הרבה יותר גרוע והשמאל החמוץ בארץ (לא אמרתי אתם ישירות) יודע רק לתקוף ולא לפרגן.
      ולא יניב, יש הבדל בין לבצע את העבודה ובין להיות הכי טוב בעולם. בחיסונים אנחנו הכי טובים בעולם. וזה מ2 סיבות:
      1. הקשרים שתחזק נתניהו לאורך השנים
      2. ההערכות, התקציבים והתכנון הישראלי שהיה מושלם
      .
      .
      ולכן, כאשר אני נדרש לסכם את אירועי השנה האחרונה, אני מסתכל עליהם כך:
      אנחנו וכל העולם קיבלנו כאפה ממגפה שאף אחד לא מכיר ונערך לה.
      למרות זאת, נשארנו לעמוד על הרגליים, באו עלינו 4 הסכמי שלום.
      והכי חשוב, אנחנו הולכים להיות הראשונים בעולם לחזור לשגרה.
      .
      .
      כל הצייצנים כמו בנט שכתבו ספרים וכו' – קל מאוד לדבר מאחורי מקלדת ומחברת.

      1. והדבר המעצבן במחנה "רק לא ביבי" (רק לא ביבי, לא מחנה השמאל), הוא שהם יגידו שביבי כשל בקורונה.
        כמו יאיר לפיד הצייצן הגדול שהפיץ פייק ניוז כשאמר שלא יהיו חיסונים והם יגיעו רק באפריל.
        .
        מי שמתנגד לביבי ולא מצביע לו (או לימין) בגלל שהוא אידאולוגית לא במחנה שלו, בגלל שהוא לא אוהב את ההתנהלות הפוליטית שלו ו\או בגלל שהוא חושב שראש ממשלה עם כתבי אישום לא יכול לכהן (למרות שהחוק בהחלט מאפשר) – אין שום בעיה.

        אבל אלה שיגידו שביבי כשל בקורונה וצריך פנות את מקומו – זו גניבת דעת, משהו שבתשקורת הישראלית עושים כבר עשרות שנים.
        ורק להזכיר, ההפגנות (שכבר מתות בערך כמו סיכויי האליפות של הספארס העונה) קמו בגלל הקורונה.

        1. יואש יואש מה יהיה
          להגיד שביבי הצליח הצלחה מפוארת בקורונה זה כמו להגיד שהעונה שעברה הייתה הצלחה היסטרית של הלקיפרס.
          אותודבר.
          ביבי נכשל כישלון חרוץ ומפואר בקורונה בייחוד בגלל שהוא נכנע לקבוצות לחץ ספציפיות שעשו מה שבראש שלהם על חשבון כל הציבור.
          כל הזיג זג המטרוף בהחלטות,.ממניפ םרויקטור שממליץ משהו,ביבי מקבל את זה ואז אופס דרעי מאיים אז זורקים לפח את כל ההחלטות שהיו אמורות להתקבל.
          לגבי הכלכלה -אז אחד מהשניים או שאתה שייך לקבוצת האליטה שלא משנה מה יקרה מקום העבודה שלהם והפרנסה שלהם בטוחה ואז הכל מבחינתם משחק והם בכלל לא מבינים מה יהיה פה בעוד חמש-עשר שנים שלא תהיה לנו כלכלה. או שאתה פשוט לוקח כל מה שביבי אומר ואומר אמן.נתת דוגמא של אסף גרניט(מודה שאני לא מכיר)אבל אני כן יודע שבבריטניה דואגים במקום לחלק מענקים לחלק למשל קופונים שתוכל לממש רק בחנויות ואני כן יודע שבגרמניה על כל סגר ישר כל העובדים מקבלים מענקים בלי בירוקטיה..
          אפרופו לגבי החיסונים אז האיחוד האירופאי נתן את האישור רק השבוע ועד שארגון הבריאות של האיחוד לא אישר את החיסון אף מדינה לא חיסנה(למעט בריטניה).
          ולסיום סיומת אני מת על כל אלה שבחיים שלהם לא היו בבלפור והם יודעים הכל על המחאה .אז בתור אחד שהיה לא מעט בבלפור בוא אני אסבר לך את האוזן.
          קודם כל ההפגנות ממש לא מתו והם ממשיכות בכל הכוח,למרות הקור ולמרות הכל(תגיע לבלםפור במוצ"ש ותיווכח) דבר שני ההפגנות ממש לא קמו בגלל הקורונה הם קמו בגלל כל מה שציינת ובעיקר שהוא מושחת ,הקורונה בהחלט נתנה לה דחיפה כי הצטרפו כל המובטלים החדשים(איזה כיף להם מקבלים דמי אבטלה) ודבר איתם אפרופו על ההצלחה ההיסטרית של ביבי בקורונה.

    5. ואצלנו שוק שחור של חיסונים. אשתי ואני, בגילאי 85 ו-83 לא נגיעמ לחיסון עד לפחות חוגדש פברואר. למה? טראמפ הבטיח לקנות 120 מיליון, וכרגיל הוא שיקר. היו אמורים להיות כאן כבר 12 מיליון מחוסנים. בינתיים חוסנו 2 מיליון מ-330 מיליון. וטראמפ התחסן ומשחק גולף בפלורידה

  8. יש דור חדש של שחקני קלאצ' מהטובים שהיה לליגה הזאת. מיצ'ל,מארי, טייטום, לוקה כדוגמא. אני רק מקווה שילמדו מלילארד איך לתעל את את היכולות האלה להשגים(קריצה).
    לברון אתמול פתח את המשחק בסערה, אחרי חמש דקות היו לו 9-3-3-2 נק. ריב.אס. חט. לא ברור מה קרה אחרי כן. זה נראה כמו לואד מנגמנט בתנועה.

  9. ליואש בן טלוליה הנחמד והמצחיק:
    א. המוטו שלנו הוא "רק לא ראש ממשלה המואשם בפלילים". כרגע זה ביבי, מחר זה יכול להיות זיבי.
    ב. נתניהו שלח את היד עמוק לכיס הציבורי וקנה את החיסונים במחיר הגבוה ביותר בשוק. האם זה הדבר הנכון לעשות? לדעתי כן (בשיקולי העלות-תועלת הכללית). האם צריך להשתחוות ולהודות לו על כך? מה פתאום. החלטה נכונה אחת אחרי מספר החלטות שגויות וביצועים, נקרא להם בעדינות "בינוניים" של הממשלה – זה כל הסיפור.
    ג. את הקרדיט למבצע החיסונים המוצלח בישראל אני נותן לשושי כהן (שם גנרי לאחיות ולעובדים הסיעודיים בישראל, שהם הגיבורים האמיתיים שלנו מאז ומתמיד, במיוחד לנוכח התגמול הכספי הגרוע שהם מקבלים).

    1. זה כבר אבוד הוא ניכס לעצמו את החיסונים ואין מקום לאף אחד אחר בעגלה.
      דרך אגב זה לא רק שושי זה מבצע מדהים של כל קופות החולים במדינה

    2. שמענו עליכם.
      המוטו שלכם הוא למרר את החיים למנהיגי הימין הפופולריים.
      ככה היה עם בגין כשקראו לו רוצח. כששולמית אלוני אמרה שהןא כמו מוסוליני, כשבן גוריון קרא לו ולדימיר היטלר והחרים אותו במשך שנים.
      זה לא חדש, אתם המצאתם את החרמות כבר אז ורק ממשיכים אותם היום.
      היום זה קצת השתכלל עם כתבי אישום על סיקור אוהד (סליחה, זה עבר שנמוך למשהו אחר) ועוד כל מיני שטויות שאפילו בית המשפט הורה לנסח מחדש.
      גם טומי לפיד אמר את זה נכון בזמנו, שלא יכול להיות שראש ממשלה יהיה פגיע עד כדי כך שפקיד יוכל להחליף אותו.
      אבל שיהיה, ברור לכולנו מי יהיה ראש הממשלה הבא.

      1. על ה"עובדות" בדברי ההבל שכתבת לא ארחיב את הדיבור. הן מביכות. מה שחבל לי זה הסגנון הילדותי והמפגר שמתמצה כולו במילה האינפנטילית "אתם". חשבתי שאתה אדם מבוגר, מתברר שמדובר בילד דחוי שהחיים שלו זה מלחמות בוץ.
        מאחל לך שהות נעימה בפח האשפה של ההיסטוריה, לשם יגיע בקרוב המלך שלך.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט