מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

1.צריך לבדוק, אבל לא זכור לי אי פעם ב-NBA פ.אי.אר – PER של 43.0 – כפי שיש לטריי יאנג היום!

36.5 נק' ב-55.6% ו-%46.2 מה-3 עם 4.5 ריב' ו-8.1 אסיסטים. 87.9% מהפאול.

2. תנו מבט ביאנג חוצה את הגנת דטרויט בכידרור מאחורי הגב, , וראז'ון לונזו בהופעת בכורה משכנעת מאד

3. ג'ו מוראנט יורד מהפארקט על כיסא גלגלים במשחק הנצחון נגד הנטס

4. דונובן מיצ'ל קלע את סל הניצחון אבל רודי גובר היה השחקן הערב

5. כמה תצפיות חיוביות יומיים אחרי שעליתי על סטיב קר וחבורת שחקניו

תצפית ראשונה: דרמה ב-17 שניות

א)קניון לוני משווה עם TIP-IN עם 16.9 טיקים

ב) זאק לוין קובר GO-AHEAD עם 5 טיקים

ג) הווריורס מוצאים את נצחונם הראשון עם מסירת חוץ מאולתרת וסל של דמיון לי:

תצפית שנייה: לא משנה כמה מזל היה בניצחון, נצחון ראשון הוא תמיד מתוק (וראינו זאת בחיבוק האהבה והתודה של קר ללי כי, תאמינו לי, 2-1 נראה הרבה יותר טוב מ-3-0!

תצפית שלישית: קלי אוברה עדיין לא מצא את קליעתו (3 מ-16) אבל הוא טוב ואתלטי מספיק לתרום לניצחון עם הגנה!

תצפית רביעית: הווריורס עדיין זוכרים – ובוודאי ירשו חלק – מהעבר כשבמשחקים שההתקפה לא זהרה אז ההגנה עשתה זאת.

תצפית חמישית: במחצית הראשונה סטף קרי ממשיך להחמיץ ג'אמפ אחרי ג'אמפ (5 מ-12, 1 מ-6 מהטריי – כולל כמה פתוחים לחלוטין), אבל במחצית השנייה הוא היה 6 מ-13 – 4 מ-9 מהטריי ו-9 מ-9 מהקו לס"ה 33 נק', ושוב נראה כמו סטף ה-MVP !

קר אמר בקשר לאוברה (ושחקנים חדשים אחרים): "אני זוכר שהייתי אותו שחקן אבל כשעברתי מקבוצה לקבוצה לקח לי זמן למצוא את הטבעת". קרי אמר ששחקנים חדשים גורמים גם לו 'להרגיש' אחרת, אבל אתרגל יותר מהר מאשר מאוחר!":

תצפית ששית: וויגינס תורם אפילו ביום קליעה בינוני של 19 נק' ב-6 מ-15!

לי הוא נראה נינוח ו-COMFORTABLE לראשונה בווריורס! הוא שיחק רגוע, בשכל, ובחר טוב את זריקותיו אפילו שכמה קיפצו ישר מפי הטבעת החוצה. הוא לא איבד אף כדור ונראה כמנהיג קבוצה אמיתי! הוא לא היה 'גדול' אבל הוא היה טוב, ועזר מאד להביא נצחון ראשון.

6. דרל מוריי אכל אותה ב-50 גדולים על הטוויטר הזה על הארדן:

7. "SEXLAND…"??? קליבלנד??? כינוי ששווה מיליון!!!

(לארי נאנס מצא אחלה כינוי לכוכבים הצעירים קולין סקסטון (בינתיים 27.1 נק' למשחק) ודריוס גרלנד (19.0 נק' ו-8.3 אס')...)

8. אליגטור ענק על משטח גולף בפלורידה

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 38 תגובות

  1. תודה רבה מנחם .
    מקווה שדיומא יחזור .
    מספיק תפתחו משבצת דיומא ….אני אשתדל (שאוכל) להכניס בה תוכן .

    1. +100
      אהרון, אתה יכול לקחת את זה על עצמך?
      מבטיח שאגיב. יש כדורגל ועוד ענפי ספורט שאפשר לדבר עליהם.
      נראה לי שדיומא ירד מחוסר עניין של חלק מהכתבים בכדורגל ושאר ירקות.

      1. אני לא יכול לעלות את דיומא .
        אני כן יכול להבטיח שאם דיומא יעלה אני אהיה שם בתגובות ( לא כל יום אבל רוב הימים ).

        1. טוב, נחכה לפריימר ליג בסופש, אולי גם זה כבר לא? לא אופתע.
          אם הכתבים לא מתעניינים (זכותם) לא יהיה פה כדורגל.

      2. אני יכול להגיד על עצמי שאני החלטתי לקחת הפסקה עוד באוגוסט מדיומא לזמן מה, עקב כך שהפכתי לאבא בפעם הראשונה, וכרגע אין לי כל כך זמן פנוי יותר מידיי, ולכן אני לא יכול לחזור לדיומא, אבל אני מאוד מקווה שאצליח למצוא איזון ולחזור, אבל גם אז זה יהיה ל-2 ליגות מקסימום ולא כמו פעם.

  2. מנחם מה עם גאלו? לקח ברינקס ונפצע.
    יש לנו פעמיים עכשיו ברצף את המכשף והקאפקייק הולך להיות תחרות שלשות ואנחנו צריכים את הקלעי מס 2 שלנו בקבוצה מה3 הסייח האיטלקי בשביל לתת בראש

    1. באמת כואב הלב. הסגנון שלו ככ בנוי על האתלטיות המטורפת שלו ודווקא בנחיתה על שחקן אחר אין שליטה וזה לא נראה טוב

  3. אחלה מעורב מנחם
    אני אשמח אם קארי יחזור לעצמו ומהר
    כרגע באחוזי קריירה מ 3 הקארי המוביל זה סת׳ 😀
    יש המון ביקורת על קארי ובצדק לדעתי על היכולת שלו
    הייתי רוצה גולדן סטייט תחרותית
    כזאת
    שתקבל סוויפ מהלייקרס בסיבוב הראשון של הפלייאוף

    1. ברור שסת' יוביל. הוא לא הכוכב בקבוצה ואם הוא תופס יום רע ההתאמות העיקריות שיעשו זה לשלוח אותו לספסל.
      הביקורות עליו אולי מוצדקות אבל יש בהן איפה ואיפה. יש שחקנים שלא עשו או יעשו חצי ממנו ואיכשהו הם יקירי הקהל, כולל הקהל היותר מתוחכם.

      1. זה כל כך ברור
        סטף היה קרוב מאוד לסטיב קר במקום הראשון באחוזים מדאון טאון
        באופן שהפתיע אותי דווקא לצד דוראנט האחוזים שלו ירדו קצת
        ב 7 המשחקים (2 משחקי הפתיחה ו 5 משחקים מעונה שעברה) באחוזים של סביב ה 23
        סטף היה ועודנו הקלעי הכי מופרע בהיסטוריה של המשחק
        זה יהיה עצוב שהארדן יסיים את הקריירה עם יותר שלשות
        ממנו

  4. פספסתי את הדיון, אבל נראה לי שקר והווריורס נופלים למלכודת הקבועה של "שושלות". אי אפשר להסתמך על מה שעבר פעם פעמיים שלוש ולקוות שזה יסחוב לרביעי וחמישי. חייבים לשנות, חייבים להפתיע, להזרים דם חדש, לעדכן. הקבוצות למדו אותכם, השחקנים מתבגרים, שלא לדבר על פציעות, ופתאום מה שעבד בהליכה בעונה הראשונה-שנייה לא מספיק אפילו לארטיק בעונה החמישית.
    אשמח לקבל הסבר מה בדיוק קרה שם עם דאריל מוריי, הבנתי שהוא נקנס על אימג' פיקטיבי, אבל מה הבדיחה פה ומה הוא ניסה להגיד?

    1. אוקי, נפל לי האסימון, זה לא anti-tampering בקטע של tampering with the image, אלא בקטע שבעלים של קבוצה א' מתחנף לשחקן בקבוצה ב', וזה לא היה בקטע של בדיחה אלא בקטע שמי שמנהל לו את הטוויטר הריץ איזה בוט שעושה ריטוויט אוטומטי ועלה לבוס שלו ב50,000 דולר. הלוואי עלי סכומים כאלה.

  5. 1. טריי ואטלנטה בפתיחה נהדרת. אבל לא מחשבים PER אחרי כל כך מעט משחקים. לאטלנטה יש עוד הרבה כלים שנכנסו לתנועה. רונדו הוא אחד מהם ואוקונגוו יהיה עוד נדבח מוצלח בימים שקפלה לא מוצא עצמו
    .
    3. מוראנט נקע את הקרסול. בינתיים צילומי רנטגן שליליים והוא יעבור MRI. נראה איום ונורא אך לא בטוח שהפציעה חמורה מאוד. זו הזדמנות לגריזליז לבנות על המשחק הזה בו אחרים היו צריכים להתרומם.
    .
    4. דונבן כבר מרגיל אותנו זו השנה שרביעית שהוא פותח את העונה איטי ולא יעיל ומתחמם לקראת הפלייאוף. משום מה זה מפתיע כל שנה אבל אני רגוע לחלוטין. זו קבוצה טובה ששווה סיבוב שני
    .
    5. ג"ס בבעייה גדולה ורק כשדריימונד יחזור נבין לאן היא הולכת השנה. הם מאוד חלשים בעמדות 2 ו-4 כאשר אין מאחורי דריימונד כלום וויגינס ולי זה לא צמד SG שניתן להתגאות בהם. וויגינס נראה לי הגיע לתקרה שלו פחות או יותר כי הוא לא מראה שום דבר חדש כבר שנתיים. וויסמן הוא לא רוקי שמעמיסים עליו קבוצה. הוא צעיר ועוד בצעדיו הראשונים. קרי לא בנוי על משחק אחד-על-אחד. בנוסף בשנייה שהאחרים לא קולעים הוא הופך למטרה לדאבלים ועזרה ובכך הכדור יוצא מידיו. הוא חייב למצוא את הדרך להשתחרר. המשחק האחרון הוא לא דוגמא מכיוון שקלע קליעות קשות.
    .
    6. דארל מורי זה בזיון של הליגה!!! זה טוויט אוטומטי בסגנון פייסבוק "איפה היית לפני שנה". זה בוט אוטומטי שנוצר על בסיס טוויטים פופלרים שהוציא. בנוסף זה כל כך מטומטם מכיוון שהארדן הביע כבר רצון ברור לטרייד והכוח הוא לא שלו אלא של הרוקטס אז יש 0% שיש לטוויט הזה השפעה. סילבר חייב לפעמים לא להיות טכנוקרט בקטעים כאלה (בדומה לחוקי ההילוך חוזר המטופשים להפליא שלא מאפשרים תיקון של טעויות ברורות באותו פריים של התקפה בה הם צופים).
    .
    7. דריוס גארלנד בילה את עונת המכללות שלו בעיקר פצוע אבל הספיק לי כמה המשחקים ששיחק להבין באיזה כישרון מדובר. בתיכונים הוא היה הרכז הבכיר של המחזור שלו ורק עונת התפוצצות של ג'ה מוראנט הסופמור הורידה אותו. אסור לשפוט פוינט גארדים מהר מדי. במיוחד אלה שהם לא ספיסימנים באתלטיות. החשיבות של הזזתו של סקסטון לעמדת ה-SG קריטית. היא מכניסה סדר להתקפת הקאבס ומאפשרת פוקוס לסקסטון לקלוע ולגארלנד לנהל. כבר כתבתי את זה אתמול. הקאבס הם כל דחויי הליגה בקבוצה אחת: לאב, דרמונד, מקגי, ת'ון מייקר מצטרפים לצעירים מבטיחים (קווין פורטר ג'וניור עוד לא חזר מפציעה ונראה כמו שחקן מאוד מבטיח). לא בטוח שזה יספיק למקום בפלייאוף או להמשך הריצה. אבל זו קבוצה שכיף לי לראות את ההתלהבות שלה.
    .
    חשוב לי לציין את יוצאי דראפט 2017 המקולל. ג'וש ג'קסון שנבחר רביעי בדראפט המקולל של מרקל פולץ ונראה היה בדרך החוצה מהליגה. הוא שוקם בממפיס בחצי השני ופתח את העונה מצויין בדטרויט. ההבדל בין ג'קסון של דיטרויט לזה שראינו בפיניקס זו מכניקת זריקה שנראית טובה ופלואידית והתנועה ללא כדור לאחר שניסה כמה שנים להיות פליימייקר. הלילה ה-27 נקודות שלו היו באחוזים מצויינים אך העזרה שלו בריבאונד והיכולת שלו לא להפריע לשטף של ההתקפה היו סימנים מאוד מעודדים של שחקן שראה עצמו ככוכב עתידי וכעת מנסה להשתלב ולשחק כדורסל נכון. המשחק הקודם מול הקאבס היה רע אך המשחק הראשון והשלישי מעודדים. אם רק יראה יציבות נוכל להסתכל אחורה על הבחירה כסבירה.
    .
    השני זה מרקל פולץ. אני כבר שנה שנייה לא מצליח להבין איך שחקן שיכול להגיע לטבעת בכל רגע נתון עם אחד הגופות הכי אתלטיות בליגה לעיתים נראה כאחד שמפחד מהצל של עצמו. מקווה שהוא עובר טיפול רגשי קשוח מכיוון שבאמת חווה ילדות מוזרה וטרידה (אימו הוא סוDד של פסייקו). מרקל כך נראה בפתיחת העונה סוף סוף הבין שהוא הפוינט גארד החזק פיזית בליגה כיום כשהמהירות והניתור שלו מטורפים. המיד ריינג' שלו עיליים ואם רק ישפר את משחק הפלוטרים שלו הוא יהפוך לבלתי עציר. לגבי הקליעה שלו, עד שלא יוכל לשגר אותן כמו שעושה למיד רייג' ולהיפטר מהזריקה המטומטמת שפיתחו עבורו הוא יהיה חייב לשחק down hill ויהיה חייב לידו סנטרים של פיק אנג פופ כמו ווצביץ' אך את מה שכבר יש לו (כניסות לסל, ניהול מתפרצות ומסירות נהדרות לקלעים, עבודת רגלים נהדרת ועליה למיד ריינג') שינצל עד תום.

  6. הקנס לדריל מורי ביזיון. גם אם זה לא היה טוויט אוטומטי, אין שום בעיה בו. הם חברים, הלכו הרבה שנים ביחד, ואין שום סיבה למנוע ממנו לכתוב משהו בעדו.
    תודה רבה על המעורב

    1. אם אתה מבקש אז קבל.
      זה אליגטור אמריקאי, יכול להגיע לרבע טון אורך עד 4 מטר.
      מין נפוץ במדינות דרום ארה"ב. יצא לי פעם לטפל בכאלה לפני 35 שנה 🙂
      יצא לי לטפל גם בתנינים ואפילו להעביר תנינים מחוות תנינים בפצאל לדולפינריום לפני 29 שנה.
      היו זמנים והיה אז שיער על הראש מינוס הצמות באף….

      1. תודה רזי. אכן חיה מופלאה, פרהיסטורית ממש.
        נ. ב. יש לנו בקיבוץ אחד שנקרא ה״תנין״.
        אם יש עגל ויש קוף ויש ג׳וק אז למה שלא יהיה תנין?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט