ראשון הראשון – פריוויו ובלוג חי למשחקי יום ראשון הפותח של העונה / עמיחי קטן

ארבעה ימי משחקים ראשונים חלפו על ליגת הכדורסל הטובה בעולם, ובינתיים הראשונות מבין קבוצות הליגה יעלו על הפרקט בפעם השלישית לעונה זו. השילוב בין משחקי פתיחת העונה ובין משחקי ה-25/12 הוביל לכך שקבוצות עתירות רייטינג, כמו גולדן סטייט ודאלאס, מצאו את עצמן נגד יריבות קשות והמאזן נראה בהתאם לכך, ואילו אחרות הרוויחו מהקרבות של הקבוצות המובילות בינן לבין עצמן.

הערב גם יתקיימו לראשונה משחקי גב לגב, כלומר יומיים רצוף של משחקים, ולמעשה זה המקרה עבור רוב הקבוצות שיעלו לפרקט הערב, מה שעשוי לתת יתרון משמעותי נוסף לקבוצות הבכירות, אשר רובן קיבלו יום מנוחה אחד יותר מהאחרות.

22:30 לוס אנג'לס קליפרס (2- 0) – דאלאס מאבריקס (0- 2):

המשחק המוקדם של הערב יציג בפנינו שחזור של סדרת הפלייאוף מהסיבוב הראשון, אותה דאלאס סיימו עם המחמאות והקליפרס בשלב הבא. שתי הקבוצות עשו שדרוגים נקודתיים בקיץ, אך לפחות על פי פתיחת העונה, דאלאס הולכים להתקשות ללא פורזינגיס הפצוע. המאבס יעדיפו כמובן להימנע מפתיחה של 0- 3, אבל הלו"ז יתחיל להתאזן אחרי המשחק הזה, כך שאין צורך להיכנס ללחץ.

הקליפרס מצידם בעיקר מעוניינים לבדוק את הרכש החדש באטום ואיבקה, וככל הנראה פחות יטריד אותם משחק נקודתי כזה או אחר, בעיקר לאור הפתיחה הטובה והניצחונות על הלייקרס ודנבר. במקרה של היריבות עם דאלאס, הגורם המשמעותי ביותר נשלח ליריבה העירונית, והוא כבר היה חלק מהפסד של דאלאס בשבוע שעבר, ככה שאין סיבה לאווירה רצינית מדי.

המפתח של המשחק הזה הוא היכולת של לוקה להפעיל את החברים לקבוצה מבחינה התקפית. הוא ידאג להשיג את הנקודות שלו, אבל הם מתקשים.

רמת עניין של משחק: B+ – שחזור של סדרת פלייאוף טובה ו-2 קבוצות שיש להן הרבה מה להוכיח העונה.

הימור: דאלאס עוד לא בעניינים. הקליפרס ב-12.

2:00 שארלוט הורנטס (0- 2) – ברוקלין נטס (2- 0):

שתי הקבוצות מגיעות במגמות הפוכות, כאשר שארלוט מפסידה לקבוצות תחתית, ואילו ברוקלין מביסה קבוצות שאמורות, לפחות על הנייר, להיות חלק מצמרת הליגה. את המבחן הראשוני של ברוקלין אפשר לסמן כמוצלח, ועכשיו הם יצטרכו לצבור את הניצחונות שאמורים להיות קלים, משימה שהיא לא תמיד פשוטה, אבל שארלוט יגיעו אחרי שרק אמש הם חטפו סל ניצחון, ולא ברור איך זה ישפיע עליהם, ועד כמה בכלל הם מחפשים ניצחונות ביחס ליכולת טובה של הצעירים.

המפתח של המשחק הזה הוא ביכולת של ברוקלין להמשיך להניע כדור, כפי שנעשה היטב עד כה העונה, מה שיכול להיות שובר שוויון שלהם גם נגד יריבות קשות יותר.

רמת עניין של משחק: C+ – ברוקלין קבוצה מאוד מסקרנת העונה, ושארלוט קבוצה שייתכן שתשחק כדורסל יפה לאורך העונה.

הימור: נחפש משחקים אחרים להפתעות. ברוקלין ב-19.

2:00 וושינגטון וויזארדס (0- 2) – אורלנדו מג'יק (2- 0):

לא רק ששתי הקבוצות משחקות יום שני ברציפות, הרי שגם המשחק הקודם שלהן היה גם בינן ובין עצמן, ובאותו אולם בדיוק. ביל היה במשחק מצוין, ווסטברוק עשה את הטריפל-דאבל היומי, תומאס ברייאנט צלף וראול נטו הבליח מהספסל ל-11 נקודות ברבע השני, ובכל זאת המשחק התנהל בשליטה של אורלנדו, כאשר רוס ופולץ הובילו את הדרך, וניקולה ווצ'ביץ' הצטרף בדקות האחרונות.

בפינת דני אבדיה, קיבל הרוקי הישראלי שיעור בבעיות השיפוט בליגה, כאשר את הרבע השלישי הוא סיים עם 5 דקות, 4 עבירות ורק 2 נקודות. ברבע האחרון הוא שיחק עוד 9 דקות וגם קלע שלשה, אבל היו אלה דות הראס או ביל בקיר וזה היה נראה בהתאם מבחינת וושינגטון. אפשר לומר שאבדיה כרגע הוא שהשחקן היחיד בהיסטוריה עם אחוז מהשדה גבוה פי 3 מאחוזי העונשין לאורך הקריירה (4/4 מהשדה לעומת 1/3 מהעונשין).

המפתח של המשחק הוא היכולת של וושינגטון לייצר הגנה, מכיוון שכשסופגים 130 נקודות, כמו אמש, מאוד קשה לנצח. אבדיה ובונגה עשו עבודה טובה מאוד נגד פילדלפיה, והוויזארדס צריכים הגנה טובה יותר מהם.

רמת עניין של משחק: B- – השילוב של ווסטברוק וביל נראה טוב לכאורה, אבל עוד הפסד יתן תחושה רעה וביל יחזור אולי לחשוב על טרייד. בזמן שאורלנדו רוצים להראות שהם עדיין קבוצת פלייאוף, למרות התחזקות היריבות.

הימור: קודם כל, אבדיה יחטיא לראשונה העונה. במשחק עצמו הוויזארדס שוב יאבדו את זה בקלאץ', ולכן אורלנדו ב-8.

2:00 ניו-אורלינס פליקנס (1-1) – סאן-אנטוניו ספרס (2- 0):

הפליקנס ניצחו את אלופת המזרח של 2019 והפסידו לזו של 2020 כדי לפתוח את העונה, ולראשונה העונה ינסו לבחון את עצמם מול יריבה מערבית. הספרס מצידם דווקא החלו עם ניצחון בממפיס, והמשיכו גם הם עם ניצחון על טורונטו, בדומה לאופן שבו הפליקנס החלו את העונה. התקפית, ההרכבים הנמוכים של הספרס מרשימים ביותר ולפחות בינתיים הם עוד עשויים לשכנע שלא להוציא אותם מהקרב על הפלייאו כבר עכשיו.

אצל הפליקנס ראינו הבדל משמעותי בין הניצחון על טורונטו וההפסד למיאמי, והוא האחוזים מחוץ לקשת. ההגנה שלהם הייתה בסדר גמור בשני המקרים, משהו שכבר שנים לא היה אפשר לומר עליהם, והבוצה שלעה טוב יותר מחוץ לקשת הייתה זו שניצחה. כשהחמישייה שלך מורכבת מקלעי אחד והרבה שחקנים אחרים לא מומלץ לבנות על זה במיוחד.

המפתח של המשחק הוא הקליעה מבחוץ של שחקני המשנה, דרוזן וזאיון הם הסקוררים המובילים של כל אחת מהקבוצות, ושניהם מעדיפים להימנע משלשות, למרות שזאיון עם 4/4 נגד הספרס מבחוץ. הקבוצה ששחקני המשנה שלה יצליחו לקלוע ולרווח יותר תוכל לאפשר גם לכוכבים להיכנס פנימה ביתר קלות.

רמת עניין של משחק: B- – שתי קבוצות שלא נכנסו לפלייאוף ברוב מוחלט של ההימורים, ושתיהן רוצות להוכיח לציבור שהוא טועה. שתיהן גם נראו לא רע בכלל בתחילת העונה עד כה.

הימור: אני מאמין שיהיה צמוד, ובמקרים כאלה נהוג ללכת עם הביתיות, גם ללא קהל. הספרס ב-6.

2:30 קליבלנד קאבלירס (2- 0) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (2- 0):

מי שיסתכל על טבלאות הליגה כנראה יתהה לעצמו איך זה שלקראת סוף דצמבר כבר וקליבלנד מחזיקה במאזן הטוב בליגה, יחד עם עוד כמה קבוצות כמובן. עם ניצחונות על שארלוט ועל דטרויט, האחרון שבהם ב-2 הארכות, זה כבר נשמע קצת פחות מרשים, אבל גם פילדלפיה עשו את שלהם נגד וושינגטון והניקס, ככה שאפשר לתת לאוהדי קליבלנד להתלהב קצת. שיתוף הפעולה בין גארלנד, שדואג לאסיסטים, וסקסטון, שדואג לקליעה, עובד טוב, ואולי יש שם גם סיבות לאופטימיות ביחס לעתיד.

לא שהסיקסרס מתנגדים לניצחונות, אבל אצלם השאלה המטרידה יותר היא שיתוף הפעולה בין אמביד לסימונס, ובינתיים נראה שיש שם שיפור. השילוב של סימונס עם הווארד וזה של אמביד עם מילטון טוב יותר מבחינה סטטיסטית כרגע, אבל ניכר שהם מצליחים להסתדר קצת מיותר ביחד, ובעיקר למצוא את אמביד כשצריך, מה שמוביל למספרים טובים שלו.

המפתח של המשחק הזה הוא המאצ'-אפ בין דראמונד לאמביד. דראמונד הוא אחד מהיחידים בליגה שיכול להתמודד עם אמביד בצבע, מה שישה על הנקודות הבטוחות של פילדלפיה ויאלץ אותם להיות תלויים בשלשות.

רמת עניין של משחק: C+ – יש תרחיש שזה הופך להיות משחק מעניין, אבל יש גם תרחיש שזה ניצחון קל של פילדלפיה.

הימור: אני אלך עם התרחיש הצמוד יותר, אבל בסוף קליבלנד ינחלו הפסד בכורה. פילדלפיה ב-7.

2:30 ניו-יורק ניקס (0- 2) – מילווקי באקס (1-1):

המחצית הראשונה של העונה הייתה מצוינת מבחינת הניקס. בארט קלע מדהים, הצוות המסייע עשה את שלו, והמשחק נגד אינדיאנה היה צמוד. ב-3 המחצית הבאות ראינו דברים שהולמים קצת יותר את הציפיות והניקס מוצאים את עצמם פותחים עונה עם 2 הפסדים לפחות בפעם השלישית ב-4 השנים האחרונות. אם כל זה לא מספיק, אז הרוקי טופין נפצע וייעדר לפחות שבוע, מה שיוריד עוד קצת מהעניין סביב הניקס.

מילווקי יכולים להיות מעודדים מההשתלבות הטובה של הולידיי בקבוצה ומהניצחון הקל מדי על גולדן סטייט, אבל אחוזי העונשין של יאניס מתחילים להיות בעיה רצינית. הם עמדו על 77% נאים ב-2017, ומשם בכל עונה יורדים – 76%, 72.9%, 63.3%, ו-55.5% במדגם המצומצם של העונה הנוכחית עד כה. גם ב-3 הפלייאופים האחרונים ראינו ירידה בתחום עם 69.1% ב-2018, 63.7% ב-2019 ו-58% בעונה שעברה. זה מגיע לשלב שכבר עדיף ליריבות לעשות האק-א-יאניס.

המפתח של המשחק הזה הוא שלמה אתם צופים במשחק הזה? תעברו לראות את אבדיה.

רמת עניין של משחק: D+ – אחד המשחקים היחידים שחוסר הקהל ישקף את רמת העניין האמיתית שלו.

הימור: מילווקי ב-19.

3:00 אינדיאנה פייסרס (2- 0) – בוסטון סלטיקס (1-1):

מפגש בין שתי קבוצות שהחמיצו את הפלייאוף רק פעם אחת בעשור האחרון, והצליחו תוך כדי גם לבצע חילופי דורות ובנייה מחדש, כך שלשתיהן יש קבוצה צעירה ואיכותית, אם כי של בוסטון קצת יותר. אינדיאנה זכו לפתיחת עונה קלה, מה שהוביל לניצחונות נוחים על הניקס והבולס, והפעם מגיע מבחן אמיתי ראשון לקבוצה המשופרת של הפייסרס. לכאורה, יש לפייסרס חמישייה נהדרת שיכולה להיות שווה יותר מהדחה קבועה בסיבוב הראשון, למרות ההתחזקות של היריבות, אבל בכל פעם משהו אחר מונע מזה לקרות.

בוסטון ניצחו בקושי את מילווקי במשחק שכבר היה צריך להיגמר לטובתם הרבה לפני כן, והמשיכו בתבוסה צורבת נגד האקס קיירי, כך שהם יקוו לשיפור, והיום זה צריך להתחיל נגד קבוצה שהיא לא קונטנדרית, בניגוד ל-2 היריבות הקודמות של בוסטון.

המפתח של המשחק הזה הוא ההתמודדות של בוסטון עם סאבוניס בצבע. טריסטיאן תומפסון הובא בדיוק למקרים כאלה.

רמת עניין של משחק: B+ – שתי קבוצות פלייאוף קבועות שיש להן הרבה מה להוכיח.

הימור: צמוד צמוד ונלך דווקא על הקבוצה הביתית. אינדיאנה ב-5.

3:00 שיקגו בולס (0- 2) – גולדן סטייט ווריורס (0- 2):

שתי קבוצות שלפי פתיחת העונה לא ברמה של היריבות, אבל יש כאן הבדל משמעותי. שיקגו חטפו תבוסות מאטלנטה ואינדיאנה, שתי קבוצות שאמורות להיות שוות פלייאוף על הנייר, אבל לא ברור האם הן יכולות גם לעשות משהו מעבר לזה. בקיצור – שיקגו הנוכחית לא ברמה של קבוצות פלייאוף סטנדרטיות, ואפשר אולי כבר להתחיל לחשוב על רענון בסגל ולא רק בבוילן.

אצל גולדן סטייט הסיפור שונה, מצד אחד מדובר בהפסדים ל-2 קונטנדריות מובילות במשחקי חוץ, וקשה היה לדמיין ניצחון, אך מצד שני, לא ניתן להתעלם מההפרש העצום, בעיקר בתבוסה במילווקי, וביכולת הרעה של אלו שהקבוצה שלהם מכונה "הלוחמים". הסיפור הזה אמור להשתנות כשהיריבה לא מחזיקה במועמד (או יותר) ל-MVP ובסגל ששוה אליפות על הנייר, וגם החזרה ככל הנראה של דריימונד גרין לא תזיק לגולדן סטייט. עם זאת, סימני השאלה עדיין כאן ועדיין חזקים, לא משנה איך המשחק הזה ייגמר.

המפתח של המשחק הזה הוא סטף קרי שפתח את העונה עם 4/20 מחוץ לקשת, וכולנו מחכים לרגע שהנצרה תשתחרר, מה שלא קרה בעונה שעברה בגלל ביינס ששבר לו את היד וגמר לו ולווריורס את העונה בשלב מוקדם מדי.
גם בעונות קודמות לקח לסטף קצת זמן לשחרר את הידית, כמו למשל 6/22 בתחילת עונת 2015 (4 משחקים), 17/55 ב-2013 (9 משחקים), 1/7 ב-2012 (2 משחקים), 5/16 ב-2011 (4 משחקים) וכמובן ה-12/49 בעונה שעברה (5 משחקים).

רמת עניין של משחק: C+ – גולדן סטייט היא אחת מהשאלות הגדולות של העונה, והמדד הוא לא הקונטנדריות ברוקלין ומילווקי, אלא הקבוצות הפחות טובות. נראה האם הם שווים משהו מול שיקגו.

הימור: סטף לא יהיה עדיין במיטבו, אבל שיקגו היא קבוצה מהסוג שגולדן סטייט הצליחו לנצח גם בעונה שעברה. גולדן סטייט ב-11.

4:00 סקרמנטו קינגס (2- 0) – פיניקס סאנס (1-1):

עוד מקרה שבו אותן שתי קבוצות מגיעות לקרב חוזר, 24 שעות לאחר הקרב הקודם. אוהדי סקרמנטו עדיין בהלם מהסיומת המשוגעת של המשחק נגד דנבר, וקיבלו מתנה בדמות ניצחון נוסף על קבוצה נוספת שאמורה להיות חזקה. הפעם האחרונה שהקינגס פתחו עונה עם ניצחון הייתה ב-2017, ואם מחפשים מקרה של 2 ניצחונות צריך להרחיק נדוד עד ימי ולאדה דיבאץ'.
דיבאץ' השחקן כמובן שקלע 18 עם 7 ריבאונדים ו-4 חסימות במשחק הראשון ו-11 עם 6 קרשים בשני. העונה ההיא, 2004, הייתה האחרונה שבה הקינגס ניצחו סדרת פלייאוף, והם לדעתי יסתפקו אפילו בתרחיש של עצם שבירת הבצורת הארוכה בליגה.

פיניקס השיגו ניצחון צמוד על דאלאס וכמובן ההפסד אמש לסקרמנטו, אבל ברור שעוד מוקדם להסיק אי אלו מסקנות לגבי אחת מהקבוצות המתחדשות של הקיץ. מה שכן אפשר לומר, ולא במפתיע, זה שבוקר מקבל את הכדורים שהוא צריך גם ליד כריס פול שלא לוקח על עצמו יותר מדי. חוץ מבוקר, השאר לא כל כך יציבים התקפית, וזה חלק מהשדרוג שמצופה מאייטון לעבור כדי שפיניקס יהיו קבוצת פלייאוף ואולי אף מעבר לזה.

המפתח של המשחק הזה הוא הדו-קרב בין בוקר לפוקס. אמנם מדובר בשחקנים מאוד שונים, אבל שניהם המוציאים לפועל המרכזיים של קבוצותיהם, והיכולת שלהם גם משפיעה על חבריהם לקבוצה.

רמת עניין של משחק: B – הקינגס מקבלים הזדמנות נוספת לחזור להיות קבוצה צעירה מלאת פוטנציאל, כמו ב-2019, ואילו פיניקס ינסו לעשות את הצעד האחד קדימה מאותה קבוצה צעירה מלאת פוטנציאל שראינו ב-2020 אל עבר קבוצת פלייאוף.

הימור: יהיה שוב צמוד, והפעם נלך הפוך מתוצאת אמש. פיניקס ב-3.

5:00 לוס אנג'לס לייקרס (1-1) – מינסוטה טימברוולבס (2- 0):

הלייקרס פתחו את העונה עם משחקים נגד הקליפרס ודאלאס, מה שהעניק קצת אינטנסיביות, אבל עכשיו יושבים להם ווגל וחניכיו ושואלים את עצמם בשביל מה צריך לעבור דרך מינסוטה אם אפשר להתחיל ישר בפלייאוף. בדיוק כדי לענות על שאלות כאלה הובאו שרודר והארל שבעיקר יורידו עומס מצמד הכוכבים של הלייקרס ובמשחקים כאלה אמורים להסתדר בעצמם, עם הרבה פחות עזרה מהרגיל.

מינסוטה רגילים לפתוח טוב את העונה, ורק פעם אחת מתוך 9 העונות האחרונות הם התחילו עם 2 הפסדים, אבל כמו שכולנו יודעים, לרוב ההמשך פחות טוב מבחינתם. מינסוטה אמנם ניצלו גם פאשלות של דטרויט ויוטה ברגעי ההכרעה, אבל את הניצחונות הם יקחו, וכמובן ישמחו להמשיך עם זה ככל הניתן. על היכולת יהיה אפשר לעבוד תוך כדי תנועה.

המפתח של המשחק הזה הוא שחקני המשנה של הלייקרס, ובראשם שרודר והארל. הכוכבים ישתדלו לא להתאמץ יותר מדי, ויהיה מעניין לראות כמה שחקני המשנה החדשים באמת שווים.

רמת עניין של משחק: B- – מינסוטה ממשיכים לנסות כל עונה לשכנע אותנו שהם יכולים להיות כוח משמעותי, והיכולת שלהם לא מצדיקה את זה. אולי כאן יתחיל שינוי.

הימור: הלייקרס קצת יורידו את האינטנסיביות, אבל שחקני המשנה יעשו את שלהם. הלייקרס ב-7.

ונסיים עם החידה השבועית הראשונה לעונת 2021 – ראסל ווסטברוק פתח את העונה עם טריפל-דאבל בכל אחד משני המשחקים הראשונים, לראשונה בקריירה שלו (מפתיע קצת), והוא הפך לרביעי שעושה את זה אי פעם. מי היו ה-3 הקודמים?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 270 תגובות

  1. מישהו בהנהלה סידר ללוקה לוח לא ידודתי 🙂 מה עם איזה ניקס?דטרויט?שארלוט? מיני?
    המדדה ינגב את הביץ אס וויט בוי.
    הווינר נותן+5 למאבס אז הקליפרס מעל 5.

    לא יודע מי הלץ שקובע את היחסים אבל נתנו רק +9 לשארלוט? גם בלי קיירי ודוראנט הם ינצחו מעל 9. אני צופה שחיטה מעל 25 ומנוחה במחצית.

    אמביד הולך לנגב את הנדלן פילי מעל 6

    ניקס באקס? דובי לא הודיע שהוא בקטע של סרטי סנאף? סנאף בק טו בק לא נעים. נתנו רק +12 לניקס… הבאקס מעל 20

    בולס גולדן. איזה מזל ללוחמים שהגיעו לליגה ב מזרח לקושש נצחון דחוק, גולדן מעל 3

    אינדי בסטוניה
    רזיאל מנגב. הווינר נותן+2 לאינדי אז בוסטון מעל 2.

    זיו מול טנש
    אחרי הניגוב של ריישון הולמס היום הסאנס יתאוששו וינקמו. סאנס מעל 3

    שיקצה מול גורי הזאבים…
    קליר פאת קל לייקרס מעל 15

    אבדיה מול מיני מאוס
    אבדיה מנגב היום ראס עם עוד TD פייבק טיים

    מאנו מול ציון
    ההימורים שמים את ציון פייבורט עד כדי +5.
    הספרס ינצחו ובכל אופן לא יפסידו מעל 5. דרוזן בזון ימשך גם היום

    1. אל תדאג לדונאט – הנה הלו"ז שלו בשבועיים וחצי הקרובים:
      שארלוט בית, מיאמי בית, שיקגו חוץ, יוסטון חוץ, דנבר חוץ, אורלנדו בית, פליקנס בית, שארלוט חוץ.

  2. תודה חיים!
    לא יודע מה איתך אבל השילוב בין ביל וראס נראה רע, רע מאד.
    האמת שהופתעתי לרעה מביל. הולך לבד בלי לראות אף אחד, לא מוסר, לא משחק עם הקבוצה.
    לוקה נראה מדהים, מאוחר מידי בשבילי. אני על העגלה של מוראנט.
    מתחיל להתבשל לי הימור מופרע בראש, קצת מתבייש לומר אותו כאן אבל אני אגיד אותו וזהו…
    לוקה לא יקח יותר אליפויות מג'ה בעשור הקרוב.

    1. ראס מפנה לו את הבמה וזה מונע מראס להיות ראס לטוב ולרע ואת ווש לצפויה. המטרה של ראס זה לשבור את השיא של ביג או ופלייאוף יהיה הישג יפה ומכובד.
      לוקה גה וטריי זה העתיד שחקנים על דוריים אבל הליגה מפוצצת בכאלה גם טייטום ובוקר יכולים להגיע לרמות האלה הם נהיים קטלניים מעונה לעונה. גם גמאל מורי שם ולא פראייר בכלל.
      גה חסר קליעה קצת מרחוק וחסר ניסיון ומשחק עם פחים אבל בשביל אליפויות צריך מס 2 חזק.לאף אחד מהם כרגע אין כזה שיגיע אליהם מישהו ברמה של דיוויס יהיה אפשר לדבר אני חושב שכל אחד מהם מסוגל היום לקחת טבעת עם שחקן טוב לצידו.
      אליפויות נלקחו תמיד עי צמד כוכבי על לכל הפחות למעט המאבס ודטרויט שהיו הישגים יוצאי דופן וחד פעמיים.
      מישהו רואה את גה טריי או לוקה כרגע עם כוכבים ברמה של וויד דיוויס דוראנט קרי שאק קובי לצידם בקבוצה? אפילו מישהו ברמה של פאו גאסול אין שם כמס 2. ופורזי או קולינס או jjj לא שם ולא יהיו גם….
      אז עדיין צריך לבנות

        1. "זוכר"….
          יפה יצאת חניך מצטיין.
          עכשיו שאלת הבונוס – מי היחיד שפתח עונה עםטריפל דאבל לא סטדנרטי (נק',ריב', אס')?

            1. גרין היחיד שעשה בלי נקודות

            2. נכון.
              אז אני צשער שהיה גם חסימות, ריבאונד ונקודות.
              מתאים לאלג'ואן לעשות כאלה אבל יש לי תחושה שזה לא היה הוא.

            3. אני יודע שהוא עשה כאלה. לא יודע אם בתחילת עונה

            4. ווייטסייד עשה לא מזמן נקודות ריבאונד וחסימות

            1. בדקתי מי עשו כזה בלי אסיסטים. לא רשום שהוא עשה בתחילת העונה אבל נראה שאני יודע מהבדיקה כי גם התאריך מתאים.

            2. נו יש לך הזדמנות לסגור סט של הצלחות.

            3. אלמור סמית

            4. נייס טריי – אבל לא.

            5. אני מוכן להקל ולהוסיף אפילו שזה היה לצד אחד השחקנים שצויינו.

            6. ראלף סמפסון?

            7. לא , אבל גם רעיון יפה.

            8. באסה, ניחשתי אותו מהרמז הראשון שלך

            9. יש לי עוד שני רמזים בקנה…

            10. כבר התעצלתי ובדקתי, ואכן לא היה לי סיכוי גם עם עוד רמזים..

            11. וסתם משהו לא קשור, הגעתי לתקציר של טריפל דאבל מפלצתי כזה ע"י שאק, אבל מהתקציר רואים שלפחות 3-4 מהחסימות היו בכלל חטיפות שכנראה לא היו נספרות היום

            12. נו ספר לשאר.
              (אגב גם היום הרבה חסימות אתה תגדיר כחטיפות).

            13. נייט תורמונד, שבמקרה גם עשה קוואדריבל-דאבל באותו משחק. שיחק עם ג'רי לוקאס בסאן-פראן ווריורס

            14. אם זה נכון הניסוח שלך מבלבל כי הקוודאריבל-דאבל (היחיד עד היום) כולל בתוכו גם טריפל-דאבל סטנדרטי וגם לא סטנדרטי..

            15. עוד הטעייה זה שניתן היה להבין שהטריפל הושג בזמן ששיחק יחד עם אחד מהנזכרים מעלה

            16. וואלה לא אליו התכוונתי – כי הרעיון הוא בלי אחת משלוש הקטגוריות הראשיות. אבל אני מסכים שהניסוח לא היה מדויק.

            17. אז כנראה שיש בעיה אם אחת מהנחות היסוד שלך…
              אבל הרמז ששיחקו באותה קבוצה הוא ממש לא מטעה. אם אתה רוצה שאני אהפוך אותו לסוג של מטעה אז אוכל להגיד שביותר מקבוצה אחת.

            18. הנחת היסוד הבעייתית שפתיחת העונה באוקטובר.. יאללה ספר

            19. לא לא לא. קיבלת עוד רמז.

            20. כמה שמות הם זרקו שם כבר…

            21. חחח התייאשתי, הידע שלי מלפני שנות ה-90 חלש ביותר

            22. אז קבל עוד רמז זה לא לפני שנות ה90.

            23. די זה לא הגיוני, אף אחד שם (חוץ מסמפסון) לא שיחק עם אף שם שצוין

            24. תוציא את החסימה שיש לך בראש ותחטוף משהו קליל יותר על הדרך.

            25. אוקיי, הבנתי את הטעות.. סעמק

            26. לפני שראיתי מה רשמת :/

            27. טוב, מישהו ששיחק עם האקים או רובינסון (הקבוצה השנייה זו הנבחרת) וחטיפות.. אם זה לא דרקסלר אני פורש

            28. 👏👏👏
              אל תשתנה…

            29. תודה לאל, חסימות האלה הרגו אותי

            30. זה אגב היה אסיסט אחד מקוודרופל דאבל ויום אחד אחרי אוקטובר…

  3. מעולה.נראה את המשחק הפותח והמשחק המסיים.
    לגבי החידה אז ראיתי את התשובה במשחק של וושינגטון אז אני לא יענה

  4. קליפרס ודאלאס יהיה סופר מעניין. התחלתי את הסדרה בפלייאוף עם העדפה לקליפרס אבל קשה לא להיות אוהד של הביץ' אס ווייט בוי. דאלאס ב-1 הפרש.
    *
    לגבי עניין אישי:
    ווריירס תלויים באוברה ובויגינס. אם שני אלה לא יימצאו את הסל, הבולס יוכלו להריץ דאבל טים על סטף משחק שלם וזה לא יישנה עד כמה הוא איפס את הזריקה. יש לי תחושה טובה לשם שינוי העונה שאחד מהם כן הולך להתעורר ולתת משחק טוב.
    שיקגו עדיין ייקחו ב-5.

  5. דראמונד יקשה על אמביד?
    מישהו ראה NBA ב 5 השנים האחרונות?
    כשאמביד רואה את דראמונד הוא עולה עם מוטיבציית גמר NBA

    1. זה נכון שבחלק מהמקרים אמביד הצטיין במיוחד דווקא נגד דראמונד, אבל דראמונד הוא אחד היחידים שמחזיק בסט יכולות הגנתי להתמודד עם אמביד, לפחות על הנייר, והיו מקרים שהוא גם הצליח יחסית – להוריד את אמביד למשהו כמו 20 נקודות באחוזים רעים.

      1. הוא לא, אמביד הוא הרבה יותר זריז וקראפטי בשביל דראמונד
        לדראמונד יש גוף גדול אבל הוא לא שחקן הגנה אחד על אחד טוב

  6. משחקים נחמדים היום. אינדי – בוסטון משחק טוב. אינדי לדעתי אנדרייטד וככה גם סאבוניס שהולך לתת עונה נהדרת. עם אולדיפו וורן טרנר וברוגדון יש שם חמישיה נהדרת ולסלטיקס יש שמיכה קצת קצרה נגדם ובכלל. אברי, יש מצב שאיינג' נרדם בשמירה? אמביד אוהב לשחק נגד דראמונד ופילי צריכים לקחת בהליכה. בבאק טו באק אני מהמר על המפסידות מאתמול – ווש והסאנס.

  7. תודה רבה חיים, אחלה פריוויו ללילה מעניין.
    .
    המשחק של הספרס הלילה מתקיים בניו אורלינס, כך שאם נלך עם הביתיות דווקא השקנאים ינצחו, והאמת שלדעתי כך יהיה. אמנם אנחנו צעירים למדי, אבל בכל זאת היינו צריכים לטוס לניו אורלינס אחרי המשחק הקודם, אולדריג' גם ככה היה חלוד, דרוזן קלע 3/4 מהשלוש וזה בטח לא יקרה שוב וכו'. את מי נשים על זאיון? אולדריג' יהיה עייף, פולטל נראה לי חלש מדי, ליילס קצת קטן מדי וגם קלדון. נצטרך הרבה עזרה בהגנה ואז רדיק בטח יטבח בנו מבחוץ.
    .
    קליפרס, ברוקלין, אורלנדו, פילי, מילווקי, אינדי או בוסטון (לא החלטתי), גולדן סטייט (חסר להם שלא. יש גבול), פיניקס והלייקרס.

    1. אז אני מרוויח בכל מקרה – או הביתיות או הספרס.
      אני לא מאוד מחזיק מחמישיית "אנחנו לא יודעים לקלוע" של הפליקנס – לונזו ובלדסו לדעתי דורכים אחד על השני, ואדאמס יכול להועיל בקבוצת קלעים, אבל פחות בהרכבים מאותגרי קליעה. גם על הספסל אין הרבה קליעה חוץ מרדיק, ואפשר להביא עזרה מהאחרים.

      1. רדיק, אינגרם, הארט – יש להם מי שיקלע מבחוץ, ויש להם גם מי שיטחן מבפנים – שגם שם אנחנו לא משהו בכלל ובהגנה בפרט. הם לא קבוצה גרועה כלל וכלל, פשוט צריכים להתבשל קצת ביחד, אם לא הספיקו יתכן שבכל זאת ננצח, למרות הבק-טו-בק בחוץ. אז למרות שבאופן כללי אני חושב שמצבנו אכן קשה… דווקא הפסד לפליקנס לא בהכרח מהווה אינדיקטור משמעותי לכך.

    1. באימון זה יופי אבל זה שונה כשיש לך את השומר שלך עם יד על הפנים ועכשיו גם את השומרים של אוברה וויגינס…

      1. אני אעלה לכם סרטון זורק 105 שלשות מעניין כמה אני אקלע מתוכם סתם מעניין אותי בשביל האתגר. אבל לא מאותו מקום משעמם מידי אלא לאיפה שהכדור עף לאותו מקום מה3. צריך לארגן לי מביאי כדורים

  8. אם יש קבוצה שמסוגלת לאבד יתרון כזה במחצית השנייה זה דאלאס..

    הבעיה של הקליפרס שאין להם מי שיחזיר אותם למשחק.

    מקווה שייגמר 70 הפרש אבל בטח ייגמר 20

  9. קארמה
    טיי לו הטרמפיסט שנבנה פעמיים על פיטורי מאמנים.
    הוא לא יפוטר כי באמת הוא לא אשם, המקרה היום הוא מעבר לכדורסל.

  10. מזכיר את ה7-1 גרמניה ברזיל
    לא זוכר עוד כזו השפלה
    נו מי מרים את הכפפה…מי זוכר עוד כזו השפלה ספורטיבית??
    {מזכיר מועמדת לאליפות
    יריבות פלייאוף עסיסית
    נקמה קשוחה מאד!}
    {המשחק עצמו משעמם אז בבלוג החי נעשה משהו}

            1. די נו, ברגע שלא הסתדר עם לברון הוא נכשל ב-NBA, לא הכל זה X and O ואלה החיים. כבר פחות מצחיק שמזכירים אותו מדי פעם עם ההזיות האלה

          1. לבלאט יש איזו מחלה לפי מה שפרסמו. אף קבוצה כבר לא תיקח אותו בתור מאמן ראשי (אני חשב שבגלל זה הוא הודיע שהוא פורש מאימון)

            1. טרשת נפוצה, אבל מעשית הוא סיים את דרכו ב-NBA על רקע מה שקרה בקאבס קודם

            1. הכללה.

            2. לעומת העובדה המוצקה שלך?

  11. רק לציין שדאלאס בערב סטנדרטי, רק מגדיל את הביזיון. הקליפרס נראים כמו כלום ושום דבר. לא שומרים, לא תוקפים, מה זה הדבר הזה.

    1. ממש לא מסכים איתך.
      דאלאס הגיעו עם אינטנסיביות של נ.ב.א. ומשחקים יוצא מהכלל.

      נכון, הקליפרס מזוויעים, אבל זה לא גורע מהרמה הגבוהה ביותר שדאלאס מפגינה

      1. לא אומר שהם רעים, אבל ראינו תצוגות יוצאות דופן (קליי תומפסון עם 37 נקודות ברבע, קרי עם 15 נקודות בשתי דקות), לא היה פה משהו כזה. הם פשוט באו, קלעו, פרקו.

  12. מאז שעון ה-24, הקליפרס שותפים לכל השיאים: השיא השלילי במחצית ראשונה הוא שלהם (19 מול הלייקרס, 1999) והשיא השלילי הכולל היה מולם (נ"א הורנטס עם 16 במחצית השנייה, 2006)

  13. דבר כזה עלול להשפיע פסיכולוגית על קבוצה עד סיום העונה. אתם יכולים לתאר לעצמכם את לארי בירד, מייקל, קובי, או לברון, יורדים לחדר ההלבשה בפיגור 50? זוהי השפלה. לכן פול ג'ורג' הוא לא כוכב על במחשבתי. אני יכול לראות אותו מפגר ב-50 בחצי. קובי או לברון? הם היו מתים מבושה. זה כתם לכל החיים

  14. ערב טוב לכולם ותודה לחיים
    באמצע שנות השישים במשחק הכרעה על עליה לליגה הלאומית ( שקולה לליגת העל בימינו ) מכבי נתניה בכיכובו של אחד מוטלה שפיגלר ניצחה את הפועל מחנה יהודה ( "ברזיל הקטנה" )
    12:2 . ( שתים עשרה : שתיים ) .
    המשחק הזה די מזכיר את זה . לדעתי באלמר לא יעבר על זה בשתיקה . לא חושב שלו יעוף , זה בסך הכל משחק שלישי שלו . מי שלדעתי צריך להיות מאד מודאג זה PG13 .

  15. אם זה היה קורה לי כמאמן? כולם ניכנסים לחדר ההלבשה. אני סוגר את הדלת. לא אומר מילה. נותן לעשר דקות לעבור בדממה מחלטת. שכל אחד יעשה חשבון נפש. שיחשוב על מה יכתבו מחר. נותן לכל אחד להחליט בעצמו כיצד הוא עולה לשחק.

  16. מה שהכי מדאיג זה שהם שחקו בתחושה שזה סבבה, שזה פ*קינג סבבה לחטוף 50 הפרש, איפה הכבוד? קצת גאווה? אתם לעזאזל מקבלים מיליונים טובים, תלחמו. כל אחד מכדרר כמו (כינוי גנאי שלא יפגע באף אחד), בושה וחרפה.
    לא יודע מה יש לעשות לאפטים כאלו, אבל הייתי מתחיל במכות, כן כן מכות.
    קבוצה בלי נשמה.

  17. לגבי ריברס, הוא שנים לא הצליח להגיע לגמרים והעונה שעברה נגמרה בקטסטרופה, לא תמיד באשמתו אבל היה צריך להתקדם

      1. עם זה אני מסכים, לא עם זה שריברס לא היה חלק מרכזי מהבעיה. הם הפסידו 5 משחקים שהובילו דו-ספרתי במחצית השנייה בפלייאוף, אשמת מי זה בדיוק?

  18. חזרו ל-50…
    מזכיר שההימור שלי היה שדאלאס יינצחו את הקליפרס.
    מקווה שתשכחו שאמרתי שזה יהיה במשחק מותח שייגמר ב-1 הפרש.

  19. הקליפרס המסיימים את הרבע הזה עם יותר נקודות ממה שהם קלעו בכל המחצית הראשונה… אבל ההפרש לא השתנה בהרבה.

  20. תחושה חזקה שבשבוע הבא נראה את הארדן בקליפרס
    וג'ורג' ביוסטון
    לא רואה פתרון אחר יותר טוב לתסבוכת בשתי הקבוצות.

  21. לגבי ענין PG
    באלמר בפגרה חד משמעית הלך עם הכוכבים שלו , העיף את ריברס ואת הארל והבהיר ללו ויליאמס את מקומו בשרשרת המזון . עכשיו רשומה על שמו לא פחות מאשר על השחקנים השפלה היסטורית ומנהלי ההיטק האלו ממש לא אוהבים להיות מושפלים . PG הערב אכזב את באלמר לא מבחינת יכולת אישית אלא מבחינה מנהיגותית וכבר לא נשאר מישה אחרו לגלגל עליו אחריות .

  22. אחלה דאנק לגרין.
    אבל באיזה שלב הם מתחילים לעשות שטויות כמו למסור לעצמם לדאנקים עם הקרש? לא ממש נשאר למה לצפות חוץ מלמהלכים של משחק ראווה.

  23. שני הלגיונרים שהשמש זורחת להם מהתחת, קוואי ופול, הושארו על המגרש טו אנלארג' דה השפלה (ביטוי שקראתי פה פעם ומאז נצרתי בחיוך). אהבתי.

        1. צודק. לא הייתי ממש מפוקס והצטרפתי לשידור אחרי המחצית וצפיתי אקלקטית. חשבתי שראיתי אותו ברבע השלישי. אז אני יצאתי קצת טמבל 😉 אבל הקליפרס המושחתים והארורים קיבלו בטוסיק. זה מרי כריסמס!

  24. נחמד מצד לו לחסוך מג'ורג את ההשפלה ברבע האחרון, כנראה אלו הם הכישורים שהפכו אותו לוביה הכוכבים

  25. מנחם, הפרשן מערוץ הספורט התחיל לתת עובדות, על שחקן ששכחתי את שמו, ואמר שהוא למד מ"פרופסור מנחם לס האגדי"

    לא יכולתי להסכים יותר.

  26. כמה נקודות
    1.לא יודע אם ראו את זה בשידור בטלוויזיה , אבל בליג פאס הכתירו את "איש המשחק של הקליפרס" איבקה .
    פשוט מגוחך .
    2.נאמר מעלי , אבל בנסיבות שנוצרו חילוף בין PG להארדן נראה לחלוטין מתבקש . לא יודע אם זה עובר כספית , ואם יש לקליפרס נכסים לתת כי יוסטון ודאי לא יסתפקו ב-PG , וגם חייבים אישור של לנארד .
    3.עכשיו אני מודאג לגבי המשחק מול שארלוט אחרי שהייתי שאנן לחלוטין .

      1. לדעתי זה ממש לא בטוח שברוקלין יהיו יותר טובים אם יביאו את הארדן, ואני לא חושב שיש להם הרבה סיכוי לזה בכל מקרה.
        כבר יש משא ומתן רציני מאד עם הפליקנס.
        .
        ולא ברור לי למה לחשוב שוושינגטון בכלל חושבים על להטריד את ביל.

  27. ESPN מציגים את המספרים שמאחורי המספרים:
    Rebounds: Mavs 32, Clippers 16
    Assists: Mavs 16, Clippers 3
    Steals: Mavs 6, Clippers 0
    Fast-break points: Mavs 20, Clippers 2
    Points in the paint: Mavs 34, Clippers 10

  28. למי שעדיין לא הבין למה ווסטברוק הוא רק נזק לכל (!) קבוצה (טוב אולי לניקס הוא יועיל), מזמין לעשות השוואה בין הרבעים של היום ואתמול. משחק שהוא כופה על הקבוצה את הזריקות המטומטמות שלו והרבטק החסר הגיון לעומת היום שכל שחקן נותן את האיכויות שלו, נטו מפציץ, אבדיה לא פוחד, בראון דופק 2 שלשות. מנחם אני חושב שגם אתה תסכים שהבחור כבר לא איתנו

  29. אבדיה עם הסטט' השניה הכי טובה בקבוצה אחרי ביל.
    וזה כשהוא עדיין מהוסס יחסית בהתקפה
    *
    פולץ משחק טוב

  30. פריצארד הזה יכול להיות בחירת הדרפט, לא אוהב להגיד גניבת הדראפט אבל נראה שיש בו יופי של ביטחון עצמי והוא חזק ברוסטר של סטיבנס, העלים את אדוארס ווטרס ונייסמית שנבחר הרבה לפניו.
    לגבי קרסן אדוארדס, התבדיתי כשחשבתי שיש בו משהו. חשבתי שיצא ממנו IT חדש כי פתח טוב בשנה שעברה אבל לא היתה לזה המשכיות. פריצארד נראה שונה לגמרי כי הוא לא רק קולע אלא עושה הכל.

  31. שני משחקים וחצי וטייטום עדיין לא עמד פעם אחת על הקו…
    אולי זה שיא אן בי איי? מישהו צריך לבדוק.

  32. בעידן שאחרי ברט בראון – סקוט ברוקס מצליח לגרום לוויזארדס לקרוס ברבע האחרון בפעם השלישית ברציפות ועולה למקום הראשון בתואר המאמן הגרוע בליגה.

  33. איך אמר הגאון על ג'ף טיג?
    גופה? היה לו משחק ראשון יוצא דופן עם 19 נקודות וזה היה היוצא מהכלל שאינו מעיד על הכלל.
    לסטיבו אין פתרונות ואין כובעים בשפן….

  34. לילה טוב
    הפסד ראשון לברוקלין במשחק בו נחשפו הרבה חולשות שלהם . הרבה מחמאות לשארלוא ששיחקה מצוין , מעל ומעבר לציפיות .
    משחק לא רע לדוראנט , אבל ברגע האמת לא סיפק את הסחורה .
    אם ברוקלין רוצה להגיע להישג העונה היא חייבת להתחזק .
    לידידי דדי אני אומר כך :
    להערכתי ברוקלין נמצאת באותו מלכוד שהיתה OKC בעידן KD . ללא הכוכב השלישי , יש תקרה מאד ברורה . התקרה הזו סיפקה את בנט , אבל לדעתי טסאי שואף ליותר .
    הם חייבים שחקן יוצר על המגרש לאורך כל המשחק , אחרת הדקות האלו שבהן KD וקירי יושבים ביחד על הספסל הן הדקות בהן יוכרע המשחק . כשהם חזרו לשחק הפער כבר היה גדול מדי .
    איך מעשית הם עושים את זה נחכה ונראה .

  35. מה זה התוצאות האלה? 😂😂😂
    אני איך שראיתי שקאווי לא עולה לשחק הלכתי לישון מחוסר עניין לציבור וטוב שכך.
    טבח ברוטלי נחמד אבל חברים את מתרגשים היו כבר 50 הפרש כל משחק לגופו וזה לא באמת מזיז למישהו. לפעמים משחק מתחיל רע ואז!אתה זורק ואין לך כוח. משחק עונה סדירה זניח שלא מעניין איש ולא ישפיע על אף אחד וגם בלי המדדה. יש פה אובר התרגשות.
    גם שארלוט ניצחו כי הנטס הורידו הילוך ימי פתיחת העונה חלפו הרעב ההתרגשות חלפה השחקנים כבר טיפלה עייפים השגרה מגיעה לכל מי שחשב שהארדן הוא מיותר….
    אני עם yp פה הארדן זה הסיכוי היחיד האמיתי של הנטס לנצח את השיקצה בגמר בלי קשר למשחק מול שארלוט בכלל שלא מעיד על כלום או מהווה אינדיקציה למשהו.
    שכחתם את כל ה30 הפרש שגולדן היו חוטפים במנוחות ואז ניגבו לטבעת?
    גם אמבידילה נח. אל תתרגשו חברים

  36. עבירת תוקף ברורה של ברוגדון על סמארט, השופטים לא שורקים ונראה שסמארט נפצע במהלך הזה.
    בלי סמארט ובלי קמבה מה יעשו?

  37. אהלן שמעון
    יש פה ענין טכני . נאש מעדיף להוציא את KD וקירי ביחד , ולא למדרג להם את הדקות . כדי שזה יעבד , הם צריכים להגיע לרבע הרביעי עם יתרון משמעותי ואז לוורט ושות' משחקים עם בטחון ואפילו מגדילים את הפער . ברגע שהרבע הרביעי התחיל הלילה בפיגור , ההרכב המחליף פשוט התמוטט . זו הסיבה שלא רציתי להסיק מסקנות משני המשחקים הראשונים כי הם בעצם הוכרעו ברבע השלישי .

    1. טעות בכיסוי של הוויליאמס השני. לטיים לורד היה משחק די טוב היום, היית צריך לראות את הסיבסובים שסאבוניס עשה כל המשחק על טריסטן העצוב טומפסון. החתמה לא משהו של בוסטון לעת עתה, עד הפלייאוף הוא יבין את השיטה. או שלא

  38. אז מה איפה האליפות של גולדן אפילו את הבולס אתם לא מסוגלים לנצח נרגן?
    עוד מעט יאניס מגיע תמורת וויגינס אוברה וויסמן.
    אגב את אוברה נראה לי כוחותיי המגים חיסלו לעונה זו

  39. לא מבין את החוקים האלה של הליגה, לא היה פאול על טייטום? חשבתי שכניסה לאזור הנחיתה זה פלייגרנט על שם קוואי עכשיו. איך אמרו חכמינו, יש דרג ויש זרג.

  40. חחח איסה חרבון של הבולס סטפן רוצח אותם 3 שחקנים רודפים אחרים כולם לבד לקחו 3 ריב ברצף שיוויון 126. לאבין חירבן 3 זריקות רצוף. כדור אחרון יהיה של לאבין לנצחון

  41. שיוויון 126 יש!17 שניות לסיום כדור בולס. לאבין עם 0 מ3 בקלאץ. וויט החטיא שלשת דאגר לבד לגמרי נראה אם ינצחו או סביר שיאבדו כדור חחח איזה חרבון

  42. אני שמח עבור לי על סל הניצחון אבל קפיצות השמחה של שחקני ג"ס מראות לאיזה בור נפלה הקבוצה.
    .
    ההגנה היתה טובה למדי. קרי השתפר קצת במחצית השניה אבל בסה"כ זה היה משחק בינוני שלו למרות 36 הנקודות שקלע. ההגנה שלו טובה
    .
    וויגינס שיחק נכון והשורה הסטאטיסטית שלו מראה את זה. אוברה? פסקל? נראה שלשניהם ביחד יש פחות basketball IQ מזה שהיה לאנדרה איגודלה היה כשהיה בן 16.
    .
    יש ביקוש לשירותים של פסקל? ג"ס חייבת לפנות מקום בסגל עבור סנטר שיחליף את כריס.

  43. הניצחון הזה לא אומר כלום..
    בנתיים הווריורס קבוצה חלשה ברמה מעוררת רחמים.
    הסיפורים שמכרו לנו על אוברה ווויגנס מתחילים להראות לי כלא יותר מסיפורים. כמובן שזה יכול להשתנות כי העונה רק החלה אבל במידה וזה ישאר ככה זו קבוצת תחתית.
    נקודה שלא ברורה לי היא מקרה להיי פיקנרול שהיינו רגילים לראות את סטף עושה, לא ראיתי את זה קורה אפילו פעם אחת, לדעתי זה כלי מרכזי בדקות שמביאים שמירה כפולה על קרי (ויש המון כאלו)

  44. מה קרה. יום ההיפך בתוצאות?
    כל הפייבוריטיות קיבלו בראש
    יש לי dvr של פילדלפיה אבל אני מוחק אותו בלי צפייה

  45. גימס ויסמן נראה די אומלל. משום מה קרי התעלם ממנו ברוב ההתקפות. במחצית הראשונה לא זוכר שראינו מסירה אחת ממנו לויסמן, שלא לדבר על תרגיל. במחצית השניה היה שיפור מסויים אבל עדין רחוק מאד ממה שרצוי שיהיה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט