פריוויו ליום שבת ההתחלתי של העונה החדשה / עידו רבינוביץ

פריוויו ליום שבת ההתחלתי של העונה החדשה / עידו רבינוביץ

ממפיס גריזליס (1-0) – אטלנטה הוקס (0-1), 00;00

המשחק המוקדם של הלילה מציג קרב בין שתי קבוצות צעירות ומסקרנות בעלייה. המאצ׳אפ המרתק בין אתלט העל, ג׳ה מוראנט במדי הדובים לבין הקלעי הווירטואוזי, טריי יאנג, במדי הניצים מבטיח ניצוצות התקפיים יחד עם יכולות בעייתיות בהגנה. 

ההוקס ניצחו את המשחק הראשון שלהם נגד השיקגו בולס. במחצית הראשונה, ראינו את כל מה שהקבוצה הזאת יכולה להביא לשולחן העונה – יכולת התקפית מוגברת בעקבות השיפור של טריי יאנג וההחתמות בקיץ של הצלפים, בוגדן בוגדנוביץ׳ ודנילו גאלינרי. הם קלעו 42 ו-41 נקודות בשני הרבעים הראשונים, בהתאמה, והשוורים פשוט לא הצליחו להתמודד עם כוח האש ההתקפי של החבורה שהעמיד לויד פירס על הפרקט. אמנם, המחצית השנייה הייתה דומה ליותר מדי משחקים בעונה שעברה של ההוקס – שאננות יתר, הורדת רגל מהגז בהתקפה ולהפסיק להילחם כמו שהם נלחמו בפתיחת המערכה. נכון, אף שחקן חמישייה לא שיחק מעל 26 דקות, והגארבג׳ טיים התחיל בשלב מאוד מוקדם של המשחק, מה שהקנה את האפשרות למנוחה של הפותחים ברבע הרביעי, אבל זה מראה על בעיה נוספת שהיא חוסר העומק בספסל. כאשר השחקן השישי דה-פקטו הוא סולומון היל, ששיחק את מספר הדקות הגבוה ביותר בקבוצה, כולל הפותחים, זו בעיה. בוגדנוביץ והוארטר הם אחלה של חתיכות מהספסל, אבל הם לא יכולים לסחוב את היחידה המשנית בעצמם, במיוחד בשל כך שהם משחקים בעמדות כמעט זהות ויכולים לדרוך על האצבעות אחד של השני לעיתים. 

באשר לממפיס, הם קיבלו הגרלה קשוחה יותר מיריבתם במשחקם הראשון, הם נכנעו לסן אנטוניו ספרס. 

ג׳ה מוראנט סחב את הקבוצה בצד ההתקפי עם 18/27 קליעות מהשדה בדרך ל-44 נקודות שהובילו את כל הקלעים, בנוסף לכך שסיים עם מדד פלוס/מינוס של 10+, היחיד בקבוצה מעל 3-(!). שאר שחקנים החמישייה קלעו גם הם 44 נקודות, יחדיו., והספסל לא סייע במיוחד. חשוב לציין שאחד הסופמורים המעניינים של השנה, ברנדון קלארק, שהוביל את קלעי היחידה המשנית, שינה את פורמת הזריקה שלו בקיץ לזריקה הזויה שמזכירה לרבים מוטציה של שון מריון, אף על פי שבעונה שעברה הוא קלע 61.8% מהשדה וכ-36% מעבר לקשת עם זריקת קונבנציונלית. 

הימור: הגריזליס לא יאפשרו להוקס מנוחה כמו שקיבלו במשחק הראשון, והם יותר מגובשים מהניצים שהחתימו המון פרצופים חדשים בפגרה. ממפיס ב-7 במשחק רווי נקודות.

שארלוט הורנטס  (1-0) – אוקלהומה סיטי ת׳אנדר (0-0), 02:00

הרעמים ישחקו את משחקם הראשון העונה בצפון קרוליינה כאשר הצרעות ישמחו לנצח לראשונה העונה. 

הת׳אנדר היו אמורים לשחק נגד היוסטון רוקטס בשחזור סדרת הסיבוב הראשון המותחת מהפלייאוף הבועה האחרון, אבל בשל סיבוכים שנגמרו בעטיין של הנחיות הקורונה, הוחלט לדחות את המשחק לתאריך מאוחר יותר שעדיין לא נקבע. אדם סילבר נוקט בגישה מעניינת ונכונה, שמטרתה לשמר על הערך הספורטיבי (ובין היתר, הטלוויזיוני) של המשחקים ולא יתן להם להתקיים ללא שחקני מפתח שעלולים לנצח או להפסיד את המשחקים הללו. 

אצל ההןרנטס, הכל התקיים כשגרה –  הם שיחקו את המשחק הראשון שלהם נגד יריבה שניתן היה לנצח בדמות הקליבלנד קאבלירס, אבל לבסוף הרימו ידיים ושמו את ההפסד הראשון מבין רבים על לוח הזמנים שלהם, למרות 70 נקודות משותפות של טרי רוז׳ייר והכוכב החדש בעיר, גורדון היווארד. 

הם הרשו לאבירים מאוהיו שבעה שחקנים שסיימו עם ספרות כפולות בעמודת הסקורינג, כולל שחקנו כמו הרוקי אייזיק אוקורו ושחקן הספסל ג׳בייל מקגי, ששיחק רק 19 דקות. 

הימור: הת׳אנדר נחלשו משמעותית בפגרה האחרונה, בהתאם לתכניתו של המנג׳ר, סאם פרסטי, לצבור כמה שיותר בחירות לבניית מפלצת עתידית. למרות זאת, שארלוט תוכיח פעם נוספת לאיזה שפל עמוק היא מסוגלת להגיע. אוקלוהומה סיטי ב-5.

דטרויט פיסטונס (1-0) – קליבלנד קאבלירס (0-1), 02:00

משחק בין שתי קבוצות התרות בעקבות זהותן במדבר מטאפורי, מגיעות לעיר המכוניות למפגש ב-״ליטל סיזרס פאלאס״ בדאון טאון דטרויט. 

כאמור, הקאבס הרוויחו במשחקם הראשון וניצחו את שארלוט בתוצאה 121:114, אולם זה מרגיש יותר כמו אנומליה מאשר משחק שניתן לבנות עליו לעתיד. כל שחקני החמישייה, מלבד אנדרה דראמונד, קלעו מעל 50% מהשדה, שזה כולל את צמד הגארדים הצעירים, קולין סקסטון ודאריוס גארלנד, שעדיין מחפשים דרך להתקיים אחד לצד השני. אם יצליחו למצוא עקביות בחיים אחד לצד השני, לפתח משחק יותר אמין ללא כדור, ולהגיע לאחוזים טובים ויעילים כל אחד לבדו, הם מסוגלים להיות מסוכנים ביותר בעתיד. אלו הרבה תנאים, בעיקר כאלו שזקוקים לטיפוח ואימון, אז לא הייתי שם את הבית על זה. 

הפיסטונס הרשימו עוד פחות במשחק הפתיחה ונפלו לאחת מהקבוצות הגרועות בליגה על הנייר, המיניסוטה טימברוולבס. הם פתחו עם חמישייה הזוייה שכללה את הרוקי קיליאן הייז, בלייק גריפין שדה מפציעה ארוכה, והחתמות הפגרה ג׳רמי גראנט, דלון רייט ומייסון פלמלי. השחקן המוביל דווקא היה ג׳וש ג׳קסון, הכישרון הבעייתי קלע 19 נקודות, מתוכן 3 שלשות וגם הוריד 6 כדורים חוזרים בתפקיד השחקן השישי עם 29 דקות מהספסל. 

כמובן שכל זאת לא הספיק, הפיסטונס הפסידו בהפרש דו ספרתי לקבוצה שהפאוור פורוורד הפותח שלה הוא ג׳ייקוב ליימן. 

הימור: הקאבלירס אמנם רעים, אבל הם חבורה יותר מגובשת ומחוברת מאו השחקנים בדטרויט שבקושי הספיק להגיד שלו פטיש לשני באימונים. הקאבס ב-12.

וושינגטון וויזארדס (1-0) – אורלנדו מג׳יק (0-1), 02:00

דני אבדיה וחבריו יקוו לניצחון ראשונה בקריירת ה-NBA של הישראלי, כאשר אורלנדו יקפצו לביקור ב-״קפיטל 1 ארינה״ שבבירה האמריקאית. 

הבחירה התשיעית בדראפט האחרון לא סובב הרבה ראשים בהופעת הבכורה שלו בליגה הטובה בעולם, הוא לקח 2 זריקות שדה בלבד וקלע את שתיהן, בנוסף לקליעה אחת מהעונשין. הוא פתח בחמישייה וסיים עם 7 נקודות, 4 כדורים חוזרים והגנה טובה על מספר עמדות, כולל על כוכבי היריבה, ג׳ואל אמביד ובן סימונס. בנוסף לכך, הוא חתם עם מדד הפלוס/מינוס הגבוה בקבוצה עם 14+, בראדלי ביל וראסל ווסטברוק הכתיבו את קצב המשחק עם 22 זריקות כל אחד. דני יצטרך להשתלב עם שניהם כדי לשמור על מקומו ביחידה הפותחת. 

במשחקם הראשון, המג׳יק ניצחו את ההיט בתוצאה זהה להפסד של הוויזארדס לסיקסרס, 113:107. לקסמים תמיד יש מאצ׳אפ איכותי מול יריבתם מפלורידה, בפרט במשחקי הפתיחה. יהיה מעניין לראות כיצד ישתלב הרוקי, קול אנטוני, ברוטציה של המג׳יק. מארקל פולץ ביסס את עצמו כרכז הפותח, אל מהספסל אין נוכחות חזקה. מייקל קארטר וויליאמס הוא הפוינט גארד הטהור היחיד שמתחרה עמו על דקות, והוא שיחק רע בניצחון הבכורה על מיאמי. לפני עונת המכללות, אנטוני נחשב לכישרון על ובחירת טופ 5 בפוטנציה. העונה היחידה שבילה בצפון קרוליינה לא עמדה בציפיות, אבל הכישרון עדיין שם וניתן להפריח אותו החוצה, בצורה חיובית, בתקווה. 

הימור: ללא ג׳ונתן אייזיק, אני לא רואה שחקנים שיכולים לעמוד מול הכוכבים של המכשפים בצד ההגנתי. בראדלי ביל יתן משחק אדיר מול הגנה חלשה של הווינגים מאורלנדו ויוריד את הקסם למאזן חצוי. וושינגטון ב-4. 


ניו יורק ניקס (1-0) – פילדלפיה 76׳ (0-1), 02:30

הניקס מוכנים לעוד שנת פיתוח, והסיקרס ישמחו להמשיך ולדחוק את יריבת הבית שלהם לדרך הישירה חזרה ללוטורי עם ניצחון נוסף.

הסיקסרס ניצחו יריבה קרובה אחרת, הוושינגטון וויזארדס, עם עזרה של השחקנים החדשים שהצטרפו לעיר אחוות האחים.  סת׳ קרי קלע 13 נקודות כשפתח בחמישייה, דני גרין לא סיפק הרבה סקורינג אבל הגן טוב מאוד על שחקני הכנף של היריבה ודוויט הווארד הביא נוכחות רצינית מתחת לסלים עם מספר ריבאונדים דו ספרתי ב-13 דקות בלבד. הכוכבים ג׳ואל אמביד (29 נקודות, 14 כדורים חוזרים) ובן סימונס (16 נקודות, 9 ריבואנדים, 7 אסיסטים) נתנו את התפוקה הרגילה שהדפה את הקאמבק של בראדלי ביל והמכשפים. 

מנגד, הניקס לא צלחו בדרכם והפסידו לאינדיאנה פייסרס בתוצאה 121:107. הניקרבוקרס עוד הובילו במחצית בחמש הפרש, אבל התרסקות ברבע השלישי בו קלעו 16 נקודות בלבד. אר. ג׳יי בארט וג׳וליוס ראנדל המבטיחים קלעו 26 ו-17 נקודות בהתאמה, אבל זה לא הספיק מול הקבוצה המסקרנת שממשיכה להיבנות באינדיאנה עם המאמן החדש, נייט ביורקגן. 

הימור: הכישרון של מתלמידיו של דוק ריברס מתעלה בכמה רמות על זה שמוצג במדיסון סקוור גארדן, במיוחד ללא קהל ביציעים של ה-״מכה״ של הכדורסל. פילי ב-22.

סן אנטוניו ספרס (0-1) – טורונטו ראפטורס (1-0), 03:30

אלופת 2014 נפגשת עם אלופת 2019 במשחק השוויוני ביותר של הערב. 

במשחקם הראשון, השקנאים מניו אורלינס הפתיעו את הדינוזאורים מעבר לגבול עם ניצחון מעולה על הראפטורס. פאסקל סיאקם הוביל את השחקנים של ניק נרס עם 20 נקודות, אבל שאר הצוות לא נתן מספיק והראפס לא הגיעו אפילו לכמות נקודות דו ספרתית. 

הרוטציה הקצרה שהשתמשו הפליקנס הוכיחה את עצמה, כאשר שבעת השחקנים הראשיים שלהם שיחקו מעל 26 דקות, אף שחקן אחר לא סיים עם 14 דקות או יותר. 

הספרס התעלו על ג׳ה מוראנט והגריזליס במשחק עם סימן מעודד להמשך העונה – ניצחון בשוטאאוט במשחק עם סקור גבוה. הם הגיעו ל-131 נקודות בניצוחו של דמאר דרוזן שהעמיד את אחת מהשורות הסטטיסטיות הטובות ביותר שלו במדי האלאמו עם 28 נקודות, 9 כדורים חוזרים, 9 אסיסטים, חטיפה ובלוק. בנוסף לגארד האתלטי, עוד שישה שחקנים סיימו עם 10 נקודות ומעלה, כולל 32 נקודות של לוני ווקר וקלדון ג׳ונסון המתפתחים,

הימור: אלך על הפתעה ואהמר על הפסד שני ברציפות לקנדים, סן אנטוניו ב-2 במשחק מותח וכוס ציפורניים עד השניות האחרונות.

סקרמנטו קינגס (0-1) – פיניקס סאנס (0-1), 05:00

המשחק המאוחר ביותר של הלילה מעלה שתי קבוצות שצפויות לעשות קפיצת מדרגה משמעותית מאוד העונה ולהיכנס לפלייאוף.

המלכים מסקרמנטו לא נכנסו לעונה החשובה כבר 14 שנה, הרצף הארוך ביותר בליגה ללא הופעה בפלייאוף. הם ניצחו את המשחק המשוגע ביותר עד כה העונה כאשר הם גררו את הדנבר נאגטס להארכה ובאדי הילד הצליח לשים את אצבעותיו על טיפ אין לניצחון בבאזר של תוספת הזמן, מה שחתם את הסנסציה של שחקניו של לוק וולטון והם יהיו מאושרים לגנוב עוד משחק כאנדרדוג, הפעם בטוחים הביתי בבירת קליפורניה, 

השמשות גם ניצחו משחק לא פשוט נגד לוקה דונצ׳יץ׳ והמאבריקס בתוצאה 106:102.בבכורתו באריזונה, כריס פול קלע 8 נקודות בלבד ב-28 דקות משחק בקירוב. למזלו, דווין בוקר ומיקאל ברידג׳ס השתלבו ל-40 נקודות בין שניהם, בנוסף להגנה טובה על הפרשים של ריק קרלייל בדרך לניצחון חשוב.

הימור: הסאנס ירכבו על המומנטום שלהם שצברו עוד מהבועה, בה ניצחו 8 משחקים רצופים. הסאנס ב-9 נשארים מושלמים.

משחקים נוספים:

פורטלנד טרייל בלייזרס (1-0) – יוסטון רוקטס (0-0), 05:00

יוטה ג׳אז (0-1) – מיניסוטה טימברוולבס (0-1), 04:00

שיקגו בולס (1-0) – אינדיאנה פייסרס (0-1), 03:00

לפוסט הזה יש 239 תגובות

  1. איזה שעה מסריחה תקעו את טריי vs גה. היו מפנקים באיזה 9.30 לקוריוז היושב בציון.
    הקטע שאני על הפנים כל היום כאבי בטן חבלז מקיא ומשלשל.
    בקבוצה רוצים שאגיע לשחק אמרתי להם שהם צריכים לארגן לי את הקוקטייל של מייקל נגד יוטה. קיצר אני היום out למרות הלחצים של גמייקל.
    גם קפוא בבירה. היום עשיתי אימון לקטנציק שלמד לעשות סבסוב קטלני משני הצדדים. סרטונים בהמשך והיה קפוא בבוקר אפילו יחסית
    אז כמו שאני מרגיש חרא יש מצב אהיה ער בשעה הזאת דווקא. אולי יצא לטובה.
    יהיה משחק צמוד אש וטריי ינצח 3 הפרש בדיוק.
    אני מצפה לשואו מ2 הנערים ישחקו נא לפנינו.

    טנש ינגבו את הקינגס

    מאנו יכה בראפטורים בצמודה

    פילי יבצעו בניקס סרט סנאף. דובי לא לצפייה

    ראס עושה עוד טריפל אבדיה מנגב נצחון ראשון העונה

    גרמי גראנט מנגב את הקאבס

    אוק מנצחים את שארלוט בהארכה

    דמיאן מנגב את יוסטון

    גורי הזאבים יקבלו את הבאגט

    אונדי ינגבו את הבולס

  2. אחלה פריוויו, ועוד בסופ"ש של כל הקבוצות המחורבנות. הכי מעניין זה ג'ה מול טריי. לדעתי אטלאנטה יקחו.

  3. הדחייה של יוסטון אוקלהומה לא הייתה קשורה לשיקול דעת אלא לחוק הליגה שקובע שקבוצה צריכה לרשום למשחק מינימום של שמונה שחקנים, אחרת משחק נדחה.
    מקלמור וקניון מרטין ג'וניור יצאו חיוביים לקורונה, וול וקאזינס היו איתם אצל אותו ספר ונכנסו לבידוד, כנ"ל גורדון, הארדן היה בהאנגאובר, והמשחק נדחה.
    הלילה מקלמור, מרטין, וול, קאזינס וגורדון עדיין לא משחקים, אבל הארדן קיבל מחילה כי "זה חג המולד ועבירה ראשונה". אז הרוקטס רושמים מול בלייזרס תשעה, והמשחק מתקיים.

    1. כל מה שאתה אומר נכון, אבל אני עדיין מחוייב לעשות בדיחת ד'אנתוני היה מסתדר עם סגל של רק ארבעה שחקנים ומטוש לא משומש.

  4. תודה על הפריוויו.
    דטרויט מול הקאבס בליטל סיזרס פאלאס זה משחק שכמות הקהל הצפויה ללא הקורונה שווה לכמות הקהל הצפויה עם הקורונה.
    המשחק המעניין של הערב הוא של דני והוויזארדס כמובן, ומחר שתי הקבוצות נפגשות שוב באותו המקום ובאותה השעה.

  5. מכבי ת"א זכו עכשיו בגביע ווינר, ניצחו את הפ' חולון. על הכובע כתוב: "מחזיקת גביע Winner" ללא שם הקבוצה, כדי שלא יהיה צריך להכין שני סטים.

    1. מארגני הטורניר בעצמם מתייחסים לטורניר בזילזול. לעניות דעתי הענייה באמת, היו צריכים לעצב שני סטים ברמה של NBA שיפארו את תמונות המעמד. בגרפיקה ישראל יכולה להשתוות לרמה האמריקאית.

    1. The Houston Rockets are likely to have John Wall, Eric Gordon, DeMarcus Cousins and Mason Jones back for Thursday's game against the Sacramento Kings, according to Shams Charania of The Athletic and Stadium.
      .
      The four players were ordered to quarantine for seven days to satisfy the NBA's COVID-19 health and safety protocols.

  6. רדיש כבר עם צעדים והחטאה התחילו בניגור דילון ברוקס עם סל ראשון יפה על רדיש ואלן עם 3 וטרייי הגיעע.
    מה קרה לקאפלה? שוב פציעות? קולינס!שוב סנטר

  7. האנטר שם שרירים וגודל חבלז.
    בוגדן מנגר רצח 0 מ4 ל3. דילון ברוקס מנגב.
    מנחם תגיד לשכן שלך להוסיף קליעה למה סוגי שחקנים כמוהו מוגבלים לא שורדים בליגה

  8. ממפיס מנגבים ההוקס רק זורקים שלשות אין התקפה בכלל עם נגרים כמו רדיש ופרננדו ובוגדן ששבר את הקרש כבר.16 8 לדובונים שרצים יפה לליאפים קלים

  9. יוסטון מכרו להוקס גופה של קאפלה 😂😂😂 הבן אדם לא שיחק כבר שנה וחצי כל הזמן פצוע אחד הדברים הבודדים שהוא יכול לעזור זה לשמור על jv.
    גם גאלו הלך לנוח עם החוזה היפה התאמץ יותר מידי מול הבולס 😎

  10. ראיתי 5 דקות מהמשחק הזה בהפסקה של הפוטבול
    כל מה שהם עושים זה לזרוק שלשות
    שחקנים מגיעים מטר מהסל ומוסרים החוצה לזרוק שלשה
    גועל נפש

  11. אני בתפקיד מנחם לא מוסרים לגינגי 😂😂😂 הוא היום רותח ובקושי רואה כדור הרדיש הזה נעלול שלול. איי קיו כרמלו.
    גם דיאנדרה האנטר מאכזב חוץ מהגוף שגדל הכדורסל נשאר אותו דבר

  12. חזרתי עם הפיצה וסיימנו לאכול (הזקנה לא מרשה לי לאכול בחדר האורחים/טלוויזיה). חייבים לשחק יותר על הורטר. הוא נראה יותר מדי יורם אז לא בוטחים בו

  13. 88 87 לממפיס סוף רבע 3. כל היתרון של ההוקס הלך איך שטריי ירד לנוח. חוץ מטריי רק הוארטר הגיע היום נקווה ישאר לפגוע גם ברבע האחרון. בממפיס זה מוראנט וברוקס

  14. גה מוראנט חסר לו עוד קצת הבנת משחק ויותר אגויסט צריך להיות אבל יבוא עם הזמן.
    אין מצב שהוא מקבל בידודים על פרננדו ולא לוקח לשיעורי סטפס ומוסר הצידה.

  15. ראס בדרך לעוד טריפל. באסיסטים וריבאנדים כבר יש לו. חסר 3 מקודות והוא שם. יעשה את זה ברבע האחרון ויהיה לו 2 מ 2 לטריפל.
    חושב שזו השנה השלישית שלו עם ממוצע טריפל. רק שלא ייפצע.
    ראס יכול לשבור את השיא של ביג O השנה?

  16. בארטנס זה חור בהגנה. לא פלא שפופ נפטר ממנו. אחלה קלע אבל בכלל בלי הגנה….
    לוקח את עובדייה כל יום על הטוויל הגינגי.

  17. אף אחד בוושינגטון לא עושה הגנה חוץ מדני ואז הוא מקבל עבירות
    קבוצה מזעזעת
    עם הגנה כזאת היא תעשה פלייאוף בחלומות.
    סקוט ברוקס הוא לא מאמן, הוא סדרן חילופים. אני יכול למנות את השרת לעשות את אותה העבודה

  18. זה לא נראה טוב לווש
    פעם שניה מפסידים משחק ב5 דקות האחרונות
    ביל אגואיסט לא מוסר
    ראס רק מוסר, לא יוזם, הטריפל דאבל הוא בלי מאמץ .
    המאמן ברוקס הוא איננו. כלום ושום דבר, 0 השפעה.

  19. הארדן חזר מהמסיבות, הדביק את כולם בקורונה… ועכשיו כולם בבידוד והוא נשאר עם השאריות כדי לשים איזה 60… לא צריך למסור לאף וול/גורדון/קאזינס…

  20. בינתיים הבחירה מספר אחת בדראפט מצדירה את עצמה. לא מפחד זורק משלוש משתים ומהעונשין מעל גובר בחדירות, כל הארסנל. מעניין עוד כמה שנים יבקש טרייד.

  21. יפה שהספרס לא נשברו בדקות ההכרעה, מילימטר בזריקה האחרונה של פרד והיינו נאלצים להתמודד עם הארכה.
    דרוזן הפתיע עם בחירת זריקות טובה ועם 8 אסיסטים
    פטי המלך פשוט לא נגמר (לדעתי 5/6 מה-3)
    קלדון, וואסיל, מארי, לוני ודרק זו חבורת צעירים עם המון מה לתת

  22. נקמת הקלדון!!! הצעיר קובר שתיים מהקו כדי לנצח את טורונטו שמעכו אותו כל הרבע הרביעי.
    תחזיתו של עידו התממשה – ניצחון ספרסי בשיניים. חייב להודות שלפי הרבע הרביעי טורונטו יותר טובים, אבל איכשהו הצלחנו לנצח.
    בושיי (7 !!!! חסימות…), אנונובי, ואן פליט וסיאקאם – חתיכת קבוצה יש לקנדים לשנים הבאות. בטח כל עוד לאורי וביינס עדיין בסביבה.

  23. הקינגס נראים נהדר במחצית
    58-54 וסאנס לא הובילו בכלל
    פול ובוקר התעוררו לראת סוף המחצית , מקווה שהקינגס ימשיכו ככה במחצית השניה
    האריסון הוא הפתעה טובה, הגיע מאד חד

  24. דיאנגלו ראסל…. אולי הבחירה הפחות גרועה של הלייקרס בעשור האחרון מראה שהחוזה של גורדון היוורד לא כלכך נורא.

  25. תפסתי את ה-5 דק' האחרונות שלנו.
    הרבה גאווה.
    שיחקו מצוין הבחורים, רמת ביצוע מעולה מול קבוצה מצוינת.
    הפגינו נחישות.
    ודרוזן – זה כבר לא קוריוז – הוא דופק שלשות בנינוחות מדהימה!

    1. אשכוס ראית את הנאטמאג של הקוריוז על דילון ברוקס? ומה עשה לגרייסון אלן המסכן? לך תראה
      ויש לי חדשות בשבילך הקוריוז לא הפסיק לראות קלטות של לוקה הארדן לאורי ומאנו בפגרה למד להיות מאסטאר חגורה שחורה בסחיטת עבירות נתן אפילו הומאז למאנו. איך שהוא הוציא עבירות אתמול חחח מסכן ברוקס איך היה עצבני ומתוסכל אבל חסר מוח שיחק לידיים שלו ובסוף גם לחץ עליו וקיבל את הנאטמאג להשפלה אחרונה.

      1. לא, אני לא מסוגל לראות את הקוריוז שלך.
        הוא הפך לשיקוץ במשרה מלאה.
        הוא לקח את תעלולי הארדן והוסיף צעד וחצי קדימה.
        זה ממש מגעיל המשחק שלו, בלתי ניתן לצפייה בעיני.
        נ.ב: איפה קפלה, גלינארי ודאן??

  26. מה קורה בטנש אני נאלץ לאט ובזהירות להשלים עם זה שאייטון יהיה משלים ותו לא. מה זה 4 נק נגד הקינגס? טנש?
    הארדן עם גי ליג בשיוויון? פורטלנד נראים על הפנים דמיאן נראה לי חגג יותר מידי במסיבות ראפ וקובינגטון נראה כמו פעם בימיו בפילי ומיני 😂😂

  27. כריסטיאן ווד החתמה מצויינת של הרוקטס. איזה דבילים שם בפיסטונס שנתנו לו ללכת במחיר הזה.
    .
    הבלייזרס משום מה מעדייפים להעיף שלשות במקום ללכת לסל מול האין הגנה של הרוקטס

    1. היה גם טוב בדטרויט לפי משחק וחצי שלו שיצא לי לראות ולפי הבוקס!סקור
      קבוצה שפותחת עם גראנט בלייק ופלאמלי דינה מקום אחרון
      אני מניח שהם עושים הינקי ורוצים את סאגס או קייד

  28. יופי של נצחון!
    רצף הנצחונות של הסאנס נשבר.
    באק טו באק מחר איתם שוב בסקרמנטו.
    יהיה קשה לנצח שוב כי הם ממש טובים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט