ערב נטול הפתעות, של התקפות נהדרות וכוכבים שעושים את העבודה ביום שישי הגדול של חג המולד! / דור בלוך

ערב נטול הפתעות, של התקפות נהדרות וכוכבים שעושים את העבודה ביום שישי הגדול של חג המולד! / דור בלוך

מיאמי היט 111 (1-1) – ניו אורלינס פליקנס 98 (1-1):

ההיט תפסו את ההובלה ברבע השני, עם משחק מצוין של דנקאן רובינסון, ועל אף ניסיון קמבאק של הפליקנס בהובלת ציון ויליאמסון, מיאמי שומרת על הנצחן שלה, ואריק ספולסטרה נשאר מושלם במשחקי חג המולד, במסגרת פינת הנתון המיותר של הערב.

ההיט תפסו ערב קליעה נהדר עם 43% מחוץ לקשת ו-51% מהשדה, אבל אני חושב שכשהפלקינס יסתכלו במראה החלק המכוער ביותר יהיה היעדר מוביל כדור מנוסה שיכול למסור את הכדור בצורה אינטיליגנטית לציון או אינגרם, מה שהוביל באופן ישיר לדקות ארוכות של התקפה תקועה ולפיגור הגדול ממנו לא הצליחו לחזור.

ציון סיים עם 32 ו-14 ריבאונדים, לא פחות חשוב אולי הוא סיים עם 10-15 מהעונשין והוא באמת באמת מתחיל להזכיר גירסה משודרגת של שאק, מעניין לדעת לאן נעלמה הקליעה משלוש שראינו במשחקיו הראשונים בעונה שעברה, הלילה ויליאמסון זרק פעם אחת בלבד מחוץ לקשת. אינגרם הוסיף 28, אבל ערב קליעה איום ונורא של בלדסואו, בול (אלוהים איך אבא שלו האכיל את כל הליגה את הלקרדה הזאת) ורדיק חרצו את גורלם.

בצד השני זה היה כאמור היום של רובינסון עם 23 נקודות ב-7 מ-13 מחוץ לקשת. אדביו הוסיף 17 ודרגיץ' עם 18 מהספסל הוביל את היחידה השניה, כשגם אייברי בראדלי נהנה מערב משמעותי עם 12 נקודות.,בעוד באטלר היה חלש ולא חזר מההפסקה עם פציעה קלה בקרסול.

מילווקי באקס 138 (1-1) – גולדן סטייט ווריורס 99 (2-0):

הבאקס טרפו את גולדן סטייט בהתקפה מהרגע הראשון, אבל היה נדרש פוש הגנתי ברבע השלישי בו גולדן סטייט נעצרה על 20 נקודות כדי לסגור עניין ומשם הפער רק הלך וגדל. זה רק שני משחקים והווריורס שיחקו נגד אריות הליגה, אבל אם זה יימשך ככה בהחלט יהיה מקום לשאול האם גולדן סטייט בהרכב הנוכחי צריכה להראות כל כך גרוע? אני לא משוכנע בזה, יש שם כישרון והם לא אמורים לחטוף 30 בכל ערב.

ההגנה שלה פשוט לא הגיעה למשחק ובעוד וייסמן קיבל מחמאות לחטוף 43-60 בריבאונד זה לא ממש נתון מרשים. 54% משלוש ומהשדה היו לבאקס לעומת 22% מהשלוש לווריורס שכאמור התקשו מאוד בשני צידי המגרש.

קארי ממשיך את פתיחת העונה המזעזעת שלו עם 2 מ-10 משלוש ל-19 נקודות. וייסמן ממשיך לצבור סטטיסטיקות נאות עם 18 ו-8 והוא נראה כמו בחירה מוצלחת בשלב הזה. אוברה עם ערב מחריד של 1 מ-10 וויגינס עם ערב אופייני של 6 מ-18 היו גולת הכותרת של ערב קליעה איום ונורא ללוחמים.

בצד השני יאניס היה חלש עם 4 מ-14 מהשדה ו-7 מ-15 מהעונשין ל-15 נקודות, אבל הקבוצה שלו לא ממש הצטרכה אותו בערב שבו מידלטון קולע 6 מ-8 לשלוש בדרך ל-31 נקודות ולא פחות מ-6 שחקנים קולעים בדו ספרתי עם דקות נרחבות למחליפים במחצית השניה.

בוסטון סלטיקס 95 (1-1) – ברוקלין נטס 123 (0-2):

וואו כמה שברוקלין נראית טוב, ואם קיירי ודוראנט נשארים בריאים, אם מישהו פיקפק בכך, אנחנו מדברים כאן על ק-ו-נ-ט-נ-ד-ר-י-ם, ופרוספקט אמיתי של גמר לייקרס-ברוקלין, ואני עוקר לעצמי את העיניים.

המשחק היה צמוד במשך כמעט 3 רבעים כשבוסטון אפילו נוטלת את ההובלה ברבע השני אבל אז היא נתקעה לגמרי בהתקפה וקלעה 23 ברבע השני ו-18 בשלישי כדי לאפשר לנטס את הריצה שסגרה עניין במשחק שנפתח בדקת דומיה לאייקון הסלטיקס קיי.סי ג'ונס שנחשב לאחד מהמאמנים שפרצו דרך למאמנים שחורים בליגה בתקופה שבה הדבר היה פחות מקובל.

טייטום עם ערב פושר של 20 ובראון עם עוד ערב מצוין של 27 הובילו את בוסטון שלא קיבלה כלום מאף אחד אחר פחות או יותר. בצד השני ההיררכיה היתה ברורה לא פחות כאשר ארווינג עם 37 ודוראנט עם 29מובילים את ברוקלין לנצחון גדול.

לוס אנג'לס לייקרס 138 (1-1) – דאלאס מאבריקס 115 (2-0):

גם כאן הלייקרס אפשרו מראית עין של משחק צמוד אבל שמרו על יתרון קרוב לדו ספרתי לאורך כל המחצית השניה, ונתנו את הבריחה שלהם לקראת סוף הרבע הרביעי כדי להבטיח ניצחון גדול ויוקרתי שנשען במידה רבה על שליטה מוחלטת בריבאונד 27-53, כמו גם על אחוזים נהדרים מהשדה (56%).

במה שכנראה היה משחק חג המולד האיכותי ביותר כששתי הקבוצות נראות מצוין בהתקפה, ללייקרס היו פשוט יותר כלים, כאשר דאלאס עדיין ללא פורזינגס התקשתה למצוא מקורות לעשות נקודות מעבר לכוכב הסלובני שלה.

דונצ'יץ' סיים עם 27, ריצ'רדסון שממשיך להיראות כרכש מוצלח הוסיף 17. בצד השני לברון הפך לשני בטבלת הקולעים במשחקי חג המולד עם 22, דיוויס סיים עם 28 ושרודר התאושש מערב פתיחה חלש כדי לקלוע 18. הארל עלה מהספסל עם 22 וממשיך להיראות כמו בול פגיעה של הלייקרס.

דנבר נאגטס 108 (2-0) – לוס אנג'לס קליפרס 121 (0-2):

על אף מיני ניסיון קמבאק של דנבר ברבע האחרון, זה היה נראה כמו נצחון של הקליפרס מהרגע הראשון, והוא אכן הושג בסופו של דבר בהפרש דו ספרתי, וקליפרס סופרים נצחונות על שתיים מהיריבות העיקריות שלהם במערב, כאשר הדאגה היחידה באה מכיוונו של קוואי שירד לחדר ההלבשה ברבע הרביעי.

הקליפרס שלטו בריבאונד וקלעו באחוזים נהדרים עם 50% מחוץ לקשת ו-55% מהשדה, מדהים מה היעדר הקהל עושה לאחוזי הקליעה אגב, אבל 21 איבודים החזיקו את דנבר בפערים סבירים לאורך רוב דקות המשחק.

בסופו של דבר אחרי שדנבר הצליחה לצמצם ל-11 שלשות של איבקה, ועוד אחת של לו ויליאמס משלשה נהדרת של איבקה הבטיחו לקליפרס את הנצחון.

יוקיץ' עם ערב פושר במונחיו עם 24 נקודות 10 אסיסטים ו-9 ריבאונדים, ומארי עם 23 הובילו את הנאגטס שהתקשו למצוא תורמים נוספים בתור הנקודות הערב. בצד השני PG ממשיך בפתיחת העונה הטובה שלו עם 23 באחוזים נהדרים, אבל גם 6 איבודים, קוואי הוסיף 21 איבקה עם 15 ובאטום עם 13 למנצחים.

לפוסט הזה יש 67 תגובות

  1. תודה על הסקירה.
    הווריירס נראים על הפנים. סטף קרי עם 20% מהשלוש ב2 המשחקים. איכשהו עדיין מוביל את הקבוצה בנקודות. אם הוא יאפס את הכוונת הוא יהיה בסדר, אבל לא יודע אך זה יספיק לנצחונות.
    *
    לפני כמה חודשים היו כאלה שהציעו להטריד את ויגינס על אוברה. ואז קליי נפצע ועכשיו שניהם בקבוצה ביחד.
    אבל בזמן שויגינס נראה רע, אוברה נראה כמו אסון מהלך. היו שלבים במשחק שהיה ברור שבכל פעם שהוא ייגע בכדור, הכדור יעבור למילווקי.
    איך השתמשו בו בפיניקס? הוא בכל זאת קלע שם 18+ למשחק…

    1. אוברה לצד קרי, קליי, וגרין זו התאמה נהדרת. בדיוק כפי שהיה לצד רוביו, בוקר, ואייטון –
      כאשר הוא שחקן האנרגיה שמסיים התקפות.
      .
      ברגע בו הוא צריך לזרוק יותר מבחוץ או ליצור מהלכים, אז החסרונות שלו באים לכדי ביטוי.

      1. רק חבל שצירפו אותו כשקליי נפצע, שיחליף אותו בתור פינישר…
        אז אתה אומר שאם כולם יצטיינו אז גם הוא יהיה בסדר? תודה רבה באמת…

        1. לא ממש.
          מה שאני אומר זה שאם ישחקו אתו נכון, אז הוא יהיה בסדר. זה לא כאילו הוא הגיע מקבוצת פלייאוף…
          אוברה שחקן של אנרגיות גבוהות, עם יכולת יוצאת מן הכלל להגיע לצבע ולסיים באחוזים מרשימים.
          היה ויצליחו גולדן סטייט לנצל את הניידות שלו (גרין מצטיין בהנעת כדור לכיוון שחקנים שחותכים היטב לכיוון הסל תוך ניצול הגרוויטציה של קרי), אז תראה את אוברה של העונה שעברה.
          היה ויתנו לו להחזיק הרבה בכדור ולזרוק הרבה מבחוץ?
          אז תקבל לילות כמו זה האחרון.

          1. נקווה.
            אבל אתמול גם מצאו אותו חופשי לחלוטין כי ההתקפה של הווריירס זזה הרבה… הוא עדיין זרק לבנים ושום חדירה לא הלכה לו.

  2. דוראנט נראה נפלא. מדהים איך שהוא משחק אחרי הפציעת אכילס שלו. תנועות חלקות ונראה שהוא לא מפחד ממגע.
    לנטס יש שני סקוררים מהטובים במשחק ששניהם מסוגלים לקלוע מכל נקודה במגרש ולגבור על כל שומר שמולם.

  3. ערב כריסטמס צמוד כמו מבחן כריזמה בין ביבי נתניהו לבוז'י הרצוג.
    קיירי שחקן מדהים, ראיתי את הרבע הרביעי אחרי ערב הפוקר – אנגארדבל. רק שישארו בריאים, הוא ודוראנט, והליגה תרוויח.
    .
    ספיקינג אוף דוראנט – סטף קרי ב-2015 ו-2016 היה תופעה, חד פעמי, קלע על שאפשר לעצור אותו רק אם הוא יחטיא, והוא לא מחטיא אף פעם. אבל אז הגיע הפיינלז של 2016, ואז הגיע דוראנט שהשתלט על עמדת הכוכב של הקבוצה והפיינלז אמויפי הבלתי מעורער, וסטף הפך להיות רול פלייר. רול פלייר מצויין, אבל רול פלייר.
    לא פלא שעכשיו הוא נראה כמו שהוא נראה.

  4. מיאמי נראים טוב. קשה להגיד על באטלר שהיה לו "ערב חלש" כי הוא נפצע עוד לפני תום המחצית הראשונה. גם קשה להגיד על שחקן שמוריד 6 ריבאונדים ומוסר 5 אסיסטים בפחות מחצי משחק חלש. שימו לב לרוקי של מיאמי פרשס אצ'יוואה. בדקות שהוא היה על הפארקט הוא נראה נפלא. אבל הוא חייב להיגמל מעבירות מיותרות.
    ברוקלין מפחידים. גולדן סטייט נראים זוועה. לדעתי זה בעיקר בגלל קרי ואוברה שזורקים בלי אבחנה כדורים לא לעניין. לעומת זאת הרוקי ג'יימס ויסמן נראה טוב ודומני שהם פתרו את בעיית הסנטר לשנים הבאות.

  5. מה ניו אורלינס חושבים לעצמם כשהם עולים עם בלדסו ולונזו בחמישייה, כמה אפשר לנגר…
    איזה כיף לראות את קיירי ודוראנט

  6. תודה על הסיקור, היה ערב כיף אך לא צמוד.
    1. מיאמי חזקים ועמוקים. בלדסו ובול בחמישיה זה התאבדות. אישית הייתי מעיף את שניהם לקצה הספסל. היחצנות של בול זה שיא. הוא ברמה של הליגה הישראלית. ציון קטלני אבל מוגבל. צריך עוד להתפתח. הוא ״לא מוכן״.
    2. מילווקי מפחידים. שלא תטעו מאתמול. הם ארוכים ושומרים, ויש להם שני סופרסטארים. מידלטון מעולה ויאניס יטען שוב ל-MVP הוא עוד לא בשיא שלו! קר מאמן מעולה ואוברה יהיה מצויין. החטיא שני משחקים – קורה. אבל ג״ס דלה ביכולת. מכרו הכל בשביל דוראנט ונשארו בלי כלום, ביחס למערב המתעצם. קרי התנשף אתמול. כבר לא ׳הילד של כולנו׳.
    3. ברוקלין מזכירה את אוק סיטי העליזה. בשלב מסויים מגיעה התפוצצות של אחד הכוכבים ואיתה בריחה (או סגירה של פער). קיידי משתולל, אני מפחד מזה. שייכנס לרמה יותר לאט. פליז 🙏 לאברט שחקן אדיר כוח גדול מהספסל. קיירי הכי מוכשר בליגה, מבחינת סקילס וכדורסל נטו. בפער. נתן שמאלית במעבר על טייטום – מדהים!
    אתמול ראינו שדוראנט וקיירי זה רמה אחת מעל טייטום ובראון. לדעתי גם יאניס ומידלטון מעליהם.

    1. כפי שכתבתי אתמול בבלוג החי. קרי עדיין כוכב על והייתי שמח לראות אותו עובר בטרייד לקבוצת פלייאוף או קונטנדרית. לפני שיהיה מאוחר (ראה מסי)

      1. הוא מאוד נייד, הייתי מעדיף שיעמוד בחוץ ויקלע, שיחדור פחות. שייתן לרגל להתחזק על רטוב לפני שהוא מפעיל עליה את כל העומס של החדירות. להבדיל אלף הבדלות ובכל זאת – במשחק הפציעה בטורונטו – הוא עמד וקלע והכל היה בסדר, ואז הוא התחיל להשתולל ואז נפצע. אבל אני מניח שאי אפשר לשחק חצי-חצי, אז נשאר רק לקבל התקף לב ולהנות ממנו, בו זמנית 🙂

  7. באטלר היה סולידי. רק 4 נקודות אבל הנעת הכדור בדקות שלו הייתה טובה מאוד ואפשרה למיאמי לברוח לנ"א. בראדלי נתן בכורה טובה וגם אצ'ווה הרשים. להירו היו דקות טובות אבל זאת עדיין לא קפיצת המדרגה שמצופה ממנו לעשות.

    קשה מאוד לעצור את זאיון בהתקפות מעבר אבל עושה רושם שהתרומה היא בעיקר לסטטיסטיקה האישית שלו. ברמה הקבוצתית אני לא רואה אותם מגיעים רחוק. כמובן שגם הצוות המסייע צריך להשתפר אבל זאיון מאוד חד גוני כרגע.

  8. בוקר טוב ושבת שלום לכולם
    קודם כל , הרבה תודה לדור גם על הקדימון המעולה וגם על הסיכום המעולה לא פחות.
    מה ראיתי הלילה ?
    1.אם היה איזשהוא ספק לגבי גולדן , הספק הוסר . לא הייתי מסיק כלום לגבי מילווקי על פי המשחק הזה . לידידי שחקן העבר אני רק אגיד שהדבר היחיד שגולדן באמת ויתרו עליו לטובת KD היה האריסון בארנס . מצד שני , כשאני רואה את ויגינס , HB נראה לי כוכב .
    2.אחרי המשחק מול גולדן כתבתי פה שאני רוצה לראות את ברוקלין במשחק אמיתי לפני שאני מגבש דעה . לצערי , גם המשחק הלילה לא באמת היה משחק אמיתי , כך שאני עדיין לא מגבש דעה .
    3.לידידי שחקן העבר אני רוצה להגיד שלדעתי ברוקלין לא מנסים לחקות את הסגנון של OKC . נראה לי שהם מנסים לשחק סגנון דמוי גולדן , עם התאמה לזה שדוראנט מלכתחילה נחשב השחקן הבכיר ולא כפי שהיה בגולדן . לדעתי נראה את זה יותר ויותר ככל שהעונה תתקדם .
    4.דוראנט עצמו מתחיל להוריד חלודה . התדירות שלו מצד שמאל , שהיו תמיד אחד הנשקים העיקריים שלו ולא צלחו עד עכשיו , הגיעו הלילה וקלע אותם באחוזים טובים . יש לברוקלין בק טו בק השבוע , די סביר שלא ישחק בשארלוט,
    נראה איך זה ייראה .
    5.הדילמה שמלווה את הקבוצה למעשה מלפני העונה שעברה עדיין קיימת , לפרק את הסגל הזה תמורת כוכב שלישי או להמשיך ככה ? ווג' במחצית דיווח שיש משא ומתן עם יוסטון ,נאש הכחיש , דרמה גדולה .
    6.שאלה לגיא : איך KD נראה לך פיזית ? אני זוכר שהיית מאד פסימי לגבי העונה הזו ואותי שכנעת.האם אתה רואה משהו שמשנה את דעתך?

  9. כיף לראות את דוראנט בחזרה במגרש, התגעגעתי לתנועה הארוכה שלו, ואינגרם זה רק חיקוי זול. בבוסטון, מאידך, ממשיכים להראות כמו נערים ב' של גבת יגור בכל משחק שיוצא לי לראות.
    תודה רבה על הסיקור

  10. אם כמה שהארדן מכונת התקפה, לדעתי טרייד שלו לברוקלין היה עושה פקק בחמישייה הראשונה ומשאיר את החמישייה השניה בלי כלום. אפילו די (מלשון דינוזאור, אבך גם דיאנדרה) נראה לפרקים כמו שחקן כדורסל.

    מפחיד לראות את קיי די וקיירי עם כזה צוות מסייע לידם. זה נראה לא כוחות… כמעט כל הסלים שטייטום קלע היו ברמה קושי מאוד גבוהה, בעיקר כי הוא לא הצליח ליצור לעצמו כלום, כל מיני שלשות או לונג 2 בזוויות קשות עם שומר על הפרצוף.

    לגבי ג"ס – אם מישהו חושב שהחזרה של דריימונד גרין תעשה משהו – האיש כבר 4 שנים (מאז ה- 73-9) בירידה, רק מתחיל את ה-100 ל-4 שנים שלו, וכבר ציין מפורשות כמה אכפת לו ממשחקי העונה הרגילה – שיקווה באותה הזדמנות שהנה אוטוטו סימונס מתחיל לתפור שלשות

      1. אתם מסתכלים על משחקי פתיחת עונה ומדברים על אליפות 😂😂😂
        בפלייאוף מגיע שחיקה הגנות חזקות יותר רמה אחרת. בשביל לקחת את המזרח אולי הם לא צריכים את הארדן אבל שיקצה והמדדה זה סרט אחר לגמרי…
        בפלייאוף הם לא יהיו גם כאלה רעננים. לא לשכוח הם נחו שנה וחצי וירדו עליהם כל מיני אנשים אז הם טריים רעבים ובמוד הוכחה. עד הפלייאוף יש ים זמן.
        אם הארדן זמין אין מה להסס בכלל ברור שלהביא אותו אבל בגלל העיכוב של יוסטון החבילה לא תהיה כבר אותה חבילה אני הייתי מעניש אותם זה לא שקבוצות עומדות לטרייד בתור….

        1. קודם כל, אני לא הזכרתי את המילה אליפות. רק בשביל לקחת את המזרח הם צריכים לראות איך דוראנט הסתדר עם יאניס (המצ'אפ שהכי מעניין אותי השנה), אבל מי שהיה אמור לעבור תמורת הארדן – דיווינדי לאוורט והאריס נראים משודרגים בטירוף כשהם במקסימום האופציה השלישית בהתקפה והכל מרוכז על שני הכוכבים. אם אתה שם שם גם את הארדן, אז מי יעלה מהספסל ומי יקלע את השלשות שנוצרות מהריווח?

          אגב, אם כבר, בסגל רחב ברוקלין יגיעו הרבה יותר רעננים לפלייאוף, כי במקום לעבוד על התאמות שנה שלמה עם הארדן (או לא, ואז להיראות כמו הקליפרס בפלייאוף), הם יכולים כבר עכשיו לנוח כל בק טו בק – הסגל של ברוקלין כבר הראה שהוא מספיק טוב.

          אגב, אני חושב שזה גם טרייד גרוע ליוסטון וגם טרייד גרוע לברוקלין, ויש סיבה שהוא לא קרה

          1. א. הוא יכול לקרות
            ב. מה הכוונה ספסל? תמיד 2 מתוך הארדן דוראנט קיירי יהיו על המגרש בכל זמן נתון.
            אגב דובר על אלן דינווינדי ולבארט בלי האריס.
            היום אני מניח שהם יציעו פחות בגלל העיכובים והזמן שיקח להסדיר כימיה שלה אני פחות דואג בגלל דאנטוני ונאש.
            3. שכחת איך הבאקס דרסו את העונה הסדירה ומה קרה בפלייאוף? עד הפלייאוף ילמדו אותם וההגנות עולות שם רמה. ואהי בכלל לא מדבר על שיקצה דיוויס והמדדה שאחד מהם יהיה מולם.
            אל תשכח שבאמצע העונה אוספים משלימים כמו קראודר קובינגטון וכאלה מקבוצות אחרות.
            המטרה בנטס זה אך ורק טבעת לא לחיצות ידיים. גם הפסד במשחק 7 משלדת נצחון ביתרון 2 זה יהיה כשלון עבורם. הקבוצה הזאת לא באה להצגבש להתחבר להיבנות וכו אלא לקחת אך ורק אליפות. זו המטרה היחידה שם.

            1. הבאקס נפלו בפלייאוף כי הכוכב שלהם בלי קליעה ועוד תקעו לו את בלדסו בחמישיה + שחררו שחקן של 90/40/50 כדי לקבור את הסיכוי הכי קטן שלהם לקחת יריבה רצינית. לא הייתי משווה אותם בשום צורה לברוקלין. אני חושב שהארדן אחד הטובים בליגה, ואם אני gm של יוסטון אני בחיים לא מסכים לטרייד. עם זאת, אני חושב שטרייד כזה לא יביא לברוקלין אליפות, שזו מן הסתם המטרה שם, והיא תפסיד לאיזה דנבר בדרך. אגב, זה לא יהיה כשלון כי יש לפחות קבוצה אחת שיותר טובה מהם

        2. אני עם שמעון. הארדן טוב לכל קבוצה בכל מצב. למרות שהצוות המסייע כרגע חזק ומגוון – אני בספק כמה זה יספיק לפלייאוף. הארדן גם יוריד עומס במהלך העונה ויאפשר להשיג מיקום גבוה בלי פציעות.

    1. כל הקטע של סטף שחומק ממגנים לשלשה פנויה לא עובד בלי שיש מישהו שיודע לנהל את המשחק. וגרין מסוגל לזה. הוא לא צריך להיות בשיאו בזה, פשוט הוא יודע איך והשאר לא. פסקל ניסה לעשות את זה אתמול כי נראה שאוברה וויגינס לא מסוגלים גם לזה.

      1. הקטע הזה לא עובד כשאין אף שחקן אחר שהקבוצה השניה צריכה לפחד ממנו. אז ויצמן מרוויח לא רע מהתמקדות בסטף, אבל גרין בחמישייה רק יעשה את זה יותר גרוע – כל קבוצה נורמאלית תשלח את השחקן שלו לתת לו מטר ולעזור לאחרים

        1. אבל ויצמן ימשיך להרוויח מההתמקדות בסטף. רק שעכשיו במקום שהכדור כל הזמן יהיה אצל סטף הכדור יהיה אצל מישהו שיכול למצוא אותו למסירה – וזה תמיד היה חלק גם מהיכולת שלו לייצר נקודות וגם מהיכולת של אחרים להשתחרר לזריקות טובות יותר. אני לא יודע כמה אפשר לשחרר את אוברה ואת ויגינס לזריקות טובות יותר ממה שהם קיבלו (והחטיאו) מול מילווקי, אבל אם יהיה משולש מתפקד בין סטף, ויצמן וגרין אולי נוכל לשאוף אפילו לסוג של בינוניות העונה.

          1. בתקופה שאיגי וגרין ניהלו את ההתקפות הייתי מסכים ב-100%, אבל משנה לשנה גרין הופך לפחות רלוונטי. חוצמזה, תסכים שחלק מהיכולת של סטף להשתחרר נבעה מזה שהקבוצה השניה הייתה צריכה להתמקד גם בקליי ו/או דוראנט. עכשיו אין את זה.

            לגבי פיק אנד רול קארי אנד ויצמן – אני בעד. זה מה יש ועם זה משחקים. שהשאר יחיו משאריות. אבל כן, זה יכריח את קארי להיות הרבה עם הכדור

            1. לגבי הרלוונטיות של גרין – הוא מסר 6 אסיאטים למשחק גם בעונה שעברה. הכי נמוך שלו בהרבה זמן אבל עדיין – היא הייתה בלי אף קלע רציני. לא צריך שהוא יחזור לכושר של האליפויות – אבל הוא יודע לרכז והוא מה שיש להם כרגע.
              *
              לדעתי הם יהיו חייבים לגייס פליימייקר לעונה הבאה, מישהו שיוכל לעשות את מה שגרין מתחיל להתקשות לעשות וגם יגבה את קרי. כנראה שהיו צריכים כבר העונה אבל נראה שהיו צרות דחופות יותר (ואני ממש שמח שלא הלכו על לאמלו בול בשביל זה).
              *
              לגבי היכולת של סטף להשתחרר – לפי איך שכולם שיחקו אתמול – הוא לא יוכל לעבור שחקנים בכדרור ולא יוכל לברוח מאף אחד כדי לקבל כדור פנוי כי אין מה לשמור על החברים שלו לקבוצה…. אז לשחק כמו הווריירס של עד לפני שנתיים זה פשוט לא קשור למציאות כרגע.
              *
              אז נשאר פיק אנד רול… גרין ווייצמן עושים סטוקטון ומלון לעניים… עם קרי בתפקיד הורנסק לעשירים.
              לא חושב שזה מספיק למשהו מול הקבוצות החזקות בליגה אבל כאמור, זה מה יש.

        2. אגב, כמה מהמהלכים הכי טובים של הלילה כללו שיתופי פעולה של ויצמן וקרי. קראתי אחרי המשחק הראשון שמישהו הציע שהווריירס צריכים פשוט לעבור לפיק-אנד-רול בין קרי וויצמן כי ההתקפה של הווריירס של האליפויות פשוט לא תלך (צריך לקלוע את הזריקות שאתה משתחרר אליהן). בהתחלה חשבתי שזה טיפשי אבל לא נראה לי שזה יילך אחרת בכלל.

  11. איזה כיף היה לראות את הלייקרס ואת האיש החדש שלי מונטרז. לברון ודיוויס יכולים להיות רגועים עד הפלייאוף. הקבוצה העמוקה בליגה. כבר מכתירים את ברוקלין? בפעם האחרונה שהנטס והלייקרס נפגשו בפיינלס זה נגמר בסוויפ

  12. לילה צפוי
    תודה על הסיקור
    אם אנדר ארמור רוצים למכור נעליים הם חייבים את קארי בכושר של קארי
    הוא קולע באחוזים פחות טובים של ווסטברוק ומריץ צחוקים על הספסל כשהקבוצה שלו במינוס 30
    בלילות שהלייקרס יקלעו מ 3 הם ידרסו כל מי שיעמוד להם בדרך

      1. אני לא מסכים בנושא הזה
        קארי צריך להפגין מנהיגות
        בשנה שעברה הם עשו טאנקינג
        יש להם את וויגנס(בההההה) דרימונד גרין מעבר לשיאו, אוברה ורוקי מבטיח
        זה הזמן של קר על הקווים וקארי להוכיח שהקבוצה שווה הרבה יותר מאיך שהיא נראית
        צחוקים לא יעזור פה

        1. אתה חושב שלפזר מבטים מאיימים ולהשרות אווירה של לחץ ודכאון במשך משחק שלם זה מה שיעזור?
          אוברה יתחיל לפגוע אם ייבהו בו בפרצוף ט באב משחק שלם?

  13. אתם מסתכלים על משחקי פתיחת עונה ומדברים על אליפות😂😂😂
    בפלייאוף מגיע שחיקה הגנות חזקות יותר רמה אחרת. בשביל לקחת את המזרח אולי הם לא צריכים את הארדן אבל שיקצה והמדדה זה סרט אחר לגמרי…
    בפלייאוף הם לא יהיו גם כאלה רעננים. לא לשכוח הם נחו שנה וחצי וירדו עליהם כל מיני אנשים אז הם טריים רעבים ובמוד הוכחה. עד הפלייאוף יש ים זמן.
    אם הארדן זמין אין מה להסס בכלל ברור שלהביא אותו אבל בגלל העיכוב של יוסטון החבילה לא תהיה כבר אותה חבילה אני הייתי מעניש אותם זה לא שקבוצות עומדות לטרייד בתור….

    1. אהלן שמעון
      כזכור לך אני בעד הטרייד הזה מרגע שהתחילו לדבר על זה . יחד עם זאת השתנה משהו מאד מהותי בשבועיים האחרונים וזה ההייפ העצום שנוצר סביב הקבוצה ( יש פה לא מעט שפקפקו אם זו קבוצה שתעבר סיבוב ) . אני לחלוטין לא שותף להייפ הזה , אבל גם מרקס וגם נאש קולטים מה קורה בתקשורת ואצל האוהדים . לדעתי , טסאי עצמו יצטרך לקבל את ההחלטה , זה לא משהו שהצוות מסוגל להחליט עליו באווירה שנוצרה . אני מסכים איתך שהחבילה שכרגע על השולחן עוד פחות אטרקטיבית מהמקורית , כך שקשה לי לראות את יוסטון הולכים על זה .

      1. בכל מקרה כרגע מדובר על טרייד משולש , יוסטון יקבלו כוכב צעיר מקבוצה שלישית שתקבל את הנכסים של ברוקלין . טסאי בדילמה גדולה , מזכיר את המצב של לייקוב ב-2016 .

      2. אתמול ראו שקיירי בא לעבוד גם בהגנה. הלך לריבאונד, נתן עבודת רגליים, היה מאוד פיזי. דוראנט תמיד בא לשמור, אין לו הילוך סרק, מזכיר בזה את מייקל וקובי, יכול להיות שבגלל זה צבר עומס ונפצע. אלן לא מפסיק לקפוץ, האריס גם בא לשמור, למרות שלא תמיד מצליח לו. לאברט ודינווידי זה זוג שעלולים, הם כל הזמן מנסים לחטוף ולהתחכם. לא נורא בכלל, צריך גם כאלה.
        לדעתי יאנג יאכל קש נגדם. או שיהיה גארבג' טיים ושם יניחו לו.

          1. חחח די נו אתה בעצמך לא מאמין בזה. הקוריוז שלך מכונת לוגו משובחת אבל אין לו עדיין את החדירה של קיירי. חוץ מזה האריס ישמור עליו. שיודיע שהוא חולה (יעשה דונקי), עדיף לו 😀

            1. אתה תראה קיירי לא מדגדג את הקוריוז.
              תראה עוד כמה ימים

  14. הטרייד של הארדן זה לא רק שהוא אצלך זה גם אומר שהוא לא בפילי!
    הארדן כבר לקח דוראנט בשיאו עם קרי וקליי עד הקצה ושם לא היה לו אמביד.
    הארדן עם אמביד זו המתחרה העיקרית של הנטס בדרך לגמר ומיי להם נגדו? אלן שכבר טעם אותו כמה פלייאופים….ודיאנדרה גורדן……לא רוצה להגיד לכם מה אמביד יעשה להם אבל מה שדיוויס עשה לקבוצה בלי סנטר ביוסטון יראה נעים ליד זה.

    1. שמעון
      אני חוזר על המנטרה שלי : כל העונה תלויה במצב הרגליים של KD . אני מנסה כבר כמה פעמים לקבל דעת מומחה מגיא רוזן , לצערי הוא לא קורא את התגובות שלי .
      לגבי יוסטון , אני כל השנים טענתי שגולדן לא השתמשו נכון בדוראנט . אם היו משתמשים בו נכון , הסדרה הזו לא היתה מגיעה ל-7 משחקים . זה ממש לא היה קשור ליכולת של הארדן , יותר לזה שלסטיב קאר יש פילוסופיה מסוימת , והוא לא ממש רצה את KD בקבוצה , זה מהלך שג'רי ווסט שכנע את לייקוב לעשות נגד הדעה של הצוות .
      בסופו של יום , גולדן היו צריכים לבחור בין גרין לדוראנט, ואנחנו יודעים איך בחרו .
      לדעתי הסיבה שהארדן רצה ברוקלין היא שבהנתן בריאות , יחד איתו הסטאר פאואר מאתגר את הלייקרס .
      כל סידור אחר , זו אליפות כמעט ודאית של הלייקרס .

      1. לא יודע. אני חושב שהארדן ואמביד יכולים לקחת את הלייקרס. מי שיודע לטפל בדיוויס זה אמביד ולא אף אחד בליגה.
        ופילי תוכל תמיד חארגן איזה טרייד טוב גם טוביאס בהמשך. יש לנו נכסים.
        הלוואי הארדן יגיע לפילי

        1. שמעון , בעשור האחרון העמדה הכי חשובה בכדורסל היתה עמדה 3 , וכל זמן שלברון לא גריאטרי זה יימשך . הסיכוי של טוביאס מול לברון הוא כמו של האריסון בארנס , ובארנס היה בקבוצה יותר טובה מאשר פילי תהיה גם עם הארדן . היחידים שיכולים לתת מץ' אפ הם לנארד ודוראנט ( בריא ) .

          1. טוביאס יוטרד 😎
            אני לא מסכים לדברים קבועים כאלה עמדה כזה וכזה שחקנים טובים מנצחים. לדעתי הארדן ואמביד בהחלט שם. ולא נופלים מלברון ודיוויס וקאווי וגורג ודוראנט וקיירי.

            1. צר לי לאכזב אותך , אבל בציוותים של שני כוכבים הצמד של הלייקרס הרבה יותר חזק מכל צמד אחר . חזרתי על זה כל העונה שעברה וזה לא השתנה . הדרך היחידה לאזן את זה היא לצרף כוכב שלישי לצמד שיש לו מץ' אפ טוב מול לברון . אם KD בריא , ברוקלין היא החלופה האמיתית היחידה . אני לא אומר שפילי עם הארדן לא תיקח את המזרח , אני אומר שהיא לא תיקח את הלייקרס, . ברוקלין בריאה מחוזקת בכוכב שלישי , יש לה סיכוי .
              אתה יודע שאני איש של KD , אבל צריך להיות ריאלי .

  15. רק עוד דבר אחד חשוב.
    את הסטטס אני משאיר לטנש אבל דבר אחד בולט בשני המשחקים האחרונים, בולט ומהבהב.
    לא פעם ולא פעמיים בשני משחקי תחילת העונה אני רואה את טייטום נכנס לסל וקולע ואז מתלונן לשופט שתפשו לו ביד. השופטים מתעלמים.
    הוא לא קיבל אפילו זריקה חופשית אחת בשני המשחקים הראשונים….

  16. המציאות טפחה לבוסטון על הפנים. חשבתי שעשו רכש נקודתי, ויש היררכיה, וחדר הלבשה בריא, שהם מועמדים לאליפות והצעירים עשו קפיצת מדרגה. ברוקלין הראו להם איך נראית קונטנדרית, איך נראים אולסטרים. טייטום מועמד ל- MVP? הלצה טובה. וזה לא חד פעמי, גם במשחקי קדם עונה ברוקלין תפרו אותם. איי-יי-יי.

  17. תראו, אין מה לעשות, זה שקרי מחייך וצוחק על הספסל זה פשוט לא מכבד את היריבה שקרקסה אותו ב-30 הפרש. שחצני מדי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט