יום שישי הגדול מציג – יום שישי הראשון של העונה פוגש את משחקי חג המולד, עם הבאקס, הנטס, הסלטיקס, שתי הקבוצות של ל.א, ציון ולוקה בבלוג חי החל מ-19:00! / דור בלוך

יום שישי הגדול מציג – יום שישי הראשון של העונה פוגש את משחקי חג המולד, עם הבאקס, הנטס, הסלטיקס, שתי הקבוצות של ל.א, ציון ולוקה בבלוג חי החל מ-19:00! / דור בלוך

בוקר טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב אוהדי הופס.

הוירוס סידר לנו סיטואציה מוזרה, כאשר יום שישי הראשון של העונה הוא גם מחזור חג המולד שאנחנו רגילים שמסמל סוג של סיום של החלק הראשון של העונה. השפעה נוספת של הוירוס הוא עונה מקוצרת של 72 משחקים, ואני לא בטוח שהפנמנו עדיין כמה זה הופך כל משחק ליותר משמעותי (ב-12% מוסרים לי באוזניה), ואני מקווה שזה יעצים את האיטנסיביות והעניין בעונה הסדירה ויגרום לליגה לשקול לעשות זאת באופן קבוע.

כרגיל הליגה קיבצה לנו משחים מרתקים בין קבוצות צמרת וגם עם מעט פיקנטריה למשחקי חג המולד כך שבהחלט יש למה לצפות.

מעבר לכך נב"ש (נבו בלוך שחם) כבר בן 10 חודשים, אנחנו בדרך לסגר שלישי, ורבות מקבוצות הליגה שינו את פניהן, אז הישענו אחורנית והצטרפו אלינו בסקירה של משחקי הלילה שתשולב בסקירת מצבן הנוכחית של הקבוצות, וחשוב מכך הצטרפו אלינו החל מ-19:00 בערב ללילה מענג של כדורסל מהליגה הטובה בעולם.

אז בואו ניגש לאקשן!

מיאמי היט (1-0) – ניו אורלינס פליקנס (0-1) 19:00:

פתיחת עונה נהדרת לפלקינס שגמרו על הרפטורס הודות למחצית שניה מוחצת בשני צידי המגרש. דווקא לשחקן המרתק ביותר של ניו אורלינס – ציון – היה משחק פושר עם 15 נקודות 10 ריבאונדים אבל גם 6 איבודים, בעיה שבוודאי תצטמצם ככל שהוא יצבור ניסיון, אבל הנוכחות שלו בצבע מהפנטת והוא מושך המון תשומת לב, זאת אחת הסיבות שלא פחות מ-4 שחקנים של ניו אורלינס קלעו מחוץ לקשת ב-50% או יותר.

מבט שני על הסגל של ניו אורלינס מגלה קבוצת פלייאוף וודאית, וכזאת שיכולה לאתגר לא מעט קבוצות בסיבוב הראשון. עם סטיבן אדאמס הקשוח והנהדר בצבע, הפוטנציאל המהפנט של ציון, וחבורת קלעים שכוללת את אינגרם, בלדסואו, רדיק, ושניים שהקליעה שלהם מוטלת בסימן שאלה גדול יותר – בול והארט, ופתאום ניו אורלינס באמת נראית כמו קבוצה ששווה לראות.

ההיט לעומת זאת פתחה את העונה עם הפסד מפתיע לאורלנדו.אחרי הריצה הנהדרת שלהם בעונה שעברה רבים ציפו שעם סגל צעיר ברובו ההיט יהיו גם השנה קנדידטים מרכזיים במזרח יחד עם מילווקי,בוסטון וברוקלין.

המשחק הזה לא שולל זאת כמובן, אבל האופן שבו מיאמי נתקעה בהתקפה ברבע האחרון, כאשר טיילר הירו מסיים עם 1 מ-5 מחוץ לקשת וגם דרגיץ' עם ערב גרוע מבחוץ, מעלה לפחות סימן שאלה לגבי היכולת ההתקפית של קבוצה שנותנת לשחקנים כמו איגודלה ומו הארקליס דקות משמעותיות.

המשחק המוקדם של הלילה אם כן מזמן לנו מפגש בין שתי קבוצות שצפויות להיות בפלייאוף ואפילו לדבר בו בצורה משמעותית, אחת מהן מוכרת לנו מאוד מהקיץ והשניה היא חוויית צפיה כמעט חדשה בתצורה הנוכחית.

בכל מקרה, יהיה מעניין.

הימור: ניו אורלינס ב-5

מילווקי באקס (1-0) – גולדן סטייט ווריורס (1-0) 21:30:

זאת הייתה אמורה להיות העונה שבה גולדן סטייט חוזרת. עם קרי, קליי וגרין, בחירת דראפט מבטיחה מאוד בדמות וייסמן, קלי אוברה, אנדרו וויגינס (עם ציפיה למהלך עליו בהמשך הדרך), ושורה של צעירים שקיבלו הרבה דקות בעונה שעברה ובראשם פאשל, הווריורס אולי לא היו צפויים להתחרות על התואר אבל בהחלט היו אמורים להתברג במקום טוב לקראת הפלייאוף.

אבל אז קליי נפצע וגמר את העונה, גרין לא פתח את העונה, ופתאום קלי אוברה לוקח 14 זריקות כולל 6 שלשות (3 מ-14 תודה ששאלתם), וויגינס זורק 16 כאלה (4 מ-16 תוד שוב), וגם סטף קארי קולע רק 2 מ-10 משלוש כשהוא האיום האמיתי היחיד שהקבוצה שמנגד צריכה להתרכז בו, ודוראנט וקיירי חוגגים על הווריורס.

אז לא בכל לילה הווריורס יפגשו קבוצה ברמה של ברוקלין, ולא בכל לילה גרין יהיה חסר והקליעה תהיה כל כך גרועה, אבל אם תשאלו אותי עם העוצמה של המערב ,בהיעדר מהלכי העברות הווריורס לא יגיעו לפלייאוף העונה.

ואם אמרנו שלא בכל לילה הם יפגשו קבוצה ברמה של ברוקלין אז הלילה הם דווקא כן יפגשו אחת כזאת, את המילווקי באקס.

החתימה של היווני על הסופר מאקס הרגיע מאוד את העצבים בוויסקונסין, אבל קואץ' באדיודע שזאת כנראה ההזדמנות האחרונה שלו לעשות לפחות גמר לפני שהבאקס מאבדים סבלנות ממנו. הבאקס עשו אולי את המהלך הכי טובשל הקיץ כשחתימו את הולידיי, בדיוק הגארד שהם היו צריכים, אבל הכישלון של עסקת בוגדנוביץ', שחשיבותו המקצועית יכלה להיות אדירה, נתן טעם חמצמץ לקיץ.

למרות זאת כאשר מסביב לפריק יש את מידלטון, לופז והולידיי מילווקי מצופה להתחרות. החשש שלי לגביהם הוא העומק. עד להודעה חדשה, פורטיס, פורבס, קונטון, ודי ג'יי וילסון הם לא יחידה שניה חזקה מספיק, בוודאי לא בפלייאוף.

החסרון הזה בלט בהפסד לבוסטון במשחק פתיחת העונה הנהדר של הבאקס שהוכרע בשלשה של טייטום בשנייה האחרונה, על הראש של היווני, דווקא אחרי קמבאק מזהיר של מילווקי ברבע הרביעי, ומשחק נהדר של מידלטון, הולידיי, ויאניס ירד לטמיון. הספסל של הבאקס קלע 11 נקודות בלבד ומאוד בלטה העובדה שלקואץ' באד אין על מי לסמוך משחקני הספסל בדקות האחרונות.

אולי דווקא העונה המקוצרת תיטיב עם הבאקס, והלילה הם מקבלים משחק התאוששות לפי הזמנה.

הימור: מילווקי ב-15

בוסטון סלטיקס (0-1) – ברוקלין נטס (0-1) 24:00:

האם זה יהיה גמר המזרח שלנו?

בוודאי אי אפשר לפסול את האפשרות הזאת כרגע.

כמו שטייטום ובראון נראים, אנחנו בהחלט צריכים להתחיל להסתכל עליהם כדואו של כוכבים, ולא כוכבי עתיד, כוכבי הווה. 33 לבראון ו-30 לטייטום היה היבול של השניים בנצחון היוקרתי על הבאקס במחזור הפתיחה. אבל אולי הדבר הכי חשוב שעלה מהמשחק הזה הוא החשיבות של טריסטן תומפסון. רבות דובר על החסרון של אל הורפורד, שהחליט לעבור לפילי בעונה שעברה, ואחרי עונה שלמה שהפתרון לבעיית הסנטר שלה היה אוסף של אלתורים, השנה יתכן שיש לה פתרון אמיתי עם שחקן עם נוכחות בצבע בשני צידי המגרש.

סטיבנס עלה בחמישיה עם ת'יס ותומפסון אבל אני מניח שבהמשך הדקות יחולקו בין השניים וישימו אותם במצב טוב יותר מאשר כאשר הדקות הללו התחלקו בין ת'יס לקאנטר כפי שהיה בעונה שעברה. עוד חיזוק אנדרייטד הוא ג'ף טיג שנתן משחק נהדר מהספסל ויתן לבוסטון עומק וניסיון שיהיה חשוב עבור היחידה השניה שלהם.

אם השינויים של בוסטון בקיץ היו קוסמטיים, השינויים של ברוקלין היו טקטוניים. אומנם טכנית הם נעשו עונה קודם לכן אבל קיירי ודוראנט ניגשים לעבודה לראשונה העונה והכימיה ביניהם נראתה נהדר במשחק הראשון.

לא פחות מ-15 שחקנים שיתף סטיב נאש במשחק הראשון כאשר ברור לחלוטין שהוא עדיין לא יודע על מי משחקני הספסל שלו הוא יכול לסמוך, אבל העבודה הנפלאה בברוקלין בשנים האחרונות, לא רק אפשרה את ההחתמות של דוראנט, ארווינג ודיאנדרה ג'ורדן, אלא גם הציבה לצידם שחקנים בשלים, עם ניסיון שהוכיחו שמקומם איתנו. לצד השלישיה בחמישיה ניצבים האריס ודינווידי, האחרון הוא אחד השחקנים החביבים עליי בליגה. מהספסל ג'ף גרין יתרום ניסיון, בעוד פרינס, קארוקס, אלן, שאמט ובעיקר כריס לוורט הם כולם שחקני רוטציה בקבוצת פלייאוף בלי שום סימני שאלה.

הלילה מתחיל להתחמם עם משחק צמרת מזרחי שבו שתי הקבוצות צפויות לנסות להוכיח את מעמדן ולקבל יתרון מוראלי,ואולי אפילו נאש ישחרר קצת את מגבלת הדקות מדוראנט, אם יש משחק אחד שאסור להחמיץ הלילה, זה המשחק.

הימור: בוסטון ב-5

לוס אנג'לס לייקרס (1-0) – דאלאס מאבריקס (1-0) 3:00:

קרב ה-MVP's הפוטנציאליים ייערך הלילה בלוס אנג'לס.

קוואי כבר מזמן לא נותן הופעות עונה סדירה שמצדיקות את התואר, יאניס כבר קיבל, הארדן ווסטברוק עסוקים בדברים אחרים בימים אלו, וזה משאיר את הבמה פנויה לשניים. דיוויס שסוף סוף משחק בקבוצה שתואמת את כשרונו ועם טבעת אחת מאחוריו, וכשהוא נדרש לתת ללברון את דקות המנוחה שיאפשרו לו להגיע לפלייאוף רענן, צפו למספרים מפלצתיים ממנו העונה. בצד השני לוקה דונצ'יץ' הוא כבר מזמן לא פרוספקט או אנקדוטה, הוא הדבר האמיתי והוא כאן ועכשיו.

הלייקרס הפסידו במשחק הפתיחה ליריבה העירונית. דיוויס ולברון היו שניהם פושרים במונחיהם עם 18 ו-22 בהתאמה, אבל הלייקרס יכולים לשאוב אופטימיות מיכולתם של הארל וקוזמה שעלו מצויין מהספסל. מי שהיו רוצים למחוק את הופעת הבכורה שלהם הם שני שחקני הרכש המאוד מדוברים – מארק גאסול, ושרודר. לגבי האחרון אני לא דואג והוא יתרום רבות ללייקרס השנה, בעיקר אם בשונה מהמשחק הזה הוא יצוות עם החמישיה השניה. גאסול הוא סימן שאלה גדול יותר, ויהיה מעניין לראות האם עדיין יש בו את מה שנדרש כדי להיאבק עם גבוהי הליגה, ולרדוף אחרי נמוכיה באינטנסיביות של פלייאוף.

יתכן שמעולם לא הייתה אלופה ששינתה את פניה כמו הלייקרס העונה מבלי לוותר על מעמדה שקונטנדרית ובמילים אחרות, החליפה את מרבית הצוות המסייע מאחורי שני הכוכבים שלה, יהיה מעניין לראות איך זה יעבוד לה.

גם דאלאס הפסידה מול הכח העולה החדש של המערב – פיניקס – במשחק הפתיחה שלה. אני מודה שאני מתקשה להבין את האופטימיות מסביב לדאלאס. נכון שפורזינגס לאשיחק, אבל זה עשוי להיות נכון בחלקים גדולים מאוד של העונה הזאת. ומעבר לשניים הללו אני לא ממש רואה מה דאלאס עשתה שמצדיק מחשבה שהם יכולים לעשות קפיצת מדרגה העונה. ליד דונצ'יץ' שיחקו ריצ'רדסון שהוא אכן חיזוק משמעותי ושחקן שמתאים מצוין למה שדאלאס עושה, אבל גם פיני-סמית', הרדוואי ג'וניור ופוואל, בלשון המעטה, לא שחקנים ללכת איתם למלחמה אם תשאלו אותי.

וכשיורדים לספסל המצב אף גרוע יותר, עם שחקנים כמו קלבר, בארק ובראנסון שמקבלים בלית ברירה 20 דקות או יותר.

אני חושש שבלי מהלכים נוספים דאלאס עלולה למצוא את עצמה העונה עם ההבנה שבמערב מי שלא טס קדימה, עף אחורה.

הימור: הלייקרס ב-12

דנבר נאגטס (1-0) – לוס אנג'לס קליפרס (0-1) 5:30:

אודה ואתוודה, טעיתי לגבי דנבר. כבר שנתייים אני אומר שהם נראים לי כמו קבוצת עונה סדירה ולא יותר, והנה בעונה שעברה הם עשו קמבאק ענק ועשו את כל הדרך עד גמר המערב. שאפו להם, והלילה הם יפגשו את הקבוצה אותה הדהימו בשנה שעברה.

העובדה שיוקיץ' הוא שחקן חד פעמי לא נעלמה בעיני, בתור חובב סנטרים מוסרים עוד מימי סאבוניס האגדי, זה אחד השחקנים האהובים עליי בליגה.לא, לא מכך נבעה הטעות, אלא ממארי. אני לא ראיתי את הגארד הזה מגיע לגבהים אליהם הגיע, סופרסטאר של ממש שיכול לקלוע גם 40 נקודות בפלייאוף מול יריבות חזקות.

אבל פתיחת העונה הנוכחית שלו הייתה מחרידה עם 1 מ-9 מחוץ לקשת. דנבר הגיעה בגדול עם אותו סגל שהביא אותה לגמר המערב של העונה שעברה, וכבר אמרנו שבמערב מי שלא טס קדימה עלול למצוא את עצמו עף אחורה. האם זה מה שיקרה לנאגטס הסימפטיים? הפסד לסקרמנטו, אחת הקבוצות היחידות במערב שלא מתמודדת על מקום בפלייאוף, לא מנבאת טובות לקראת ההמשך.

עבור הקליפרס העונה הזאת היא להיות או לחדול, אם היא לא תיקח אליפות העונה החלון הרנדומאלי שלה שנגזר מההחלטה של קוואי וג'ורג' להגיע דווקא לצד העלוב יותר של ל.א עלול להיסגר.

אני חושב שראינו קצת מהדחיפות הזאת במשחק מול הלייקרס, דחיפות שבד"כ לא רואים במשחק כזה. אז הם איבדו את הארל אבל קיבלו שני חיזוקים משמעותיים מאוד, באטום ואיבאקה, כאשר האחרון יהיה חיזוק משמעותי במיוחד בפלייאוף אם יצליח להישאר בריא. יחד עם בברלי וויליאמס בעמדות הגארד, ופאטריק פטרסון וזובאץ' שיכולים להביא כוח מהספסל הקליפרס אמורים להתחרות גם העונה.

אבל בסופו של דבר האליפות ההיסטורית שלהם תלויה בלאונארד וג'ורג'. הראשון קלע 1 מ-8 מחוץ לקשת אבל הגיע ל-26 נקודות ואילו לאחרון היה את אחד המשחקים הטובים שלו במדים של הקליפרס עם 33 נקודות ב-13 מ-18 מהשדה. לא היו הרבה שחקנים שזזו כל כך הרבה מעמדת האוברייטד לעמדת האנדרייטד ובחזרה כמו ג'ורג', אבל צריך לזכור, כשהוא בריא מדובר על פורוורד עם יכולת התקפית אבסולוטית שהוא גם שחקן הגנה מצוין, ווינר הוא כנראה כבר לא יהיה בגלגול הזה, אבל היי, בשביל זה הביאו את קוואי.

הימור: הקליפרס ב-8

לפוסט הזה יש 362 תגובות

  1. איזה יום משחקים יאללה הכי טוב שאני זוכר אי פעם בערב אחד כל משחק אש מרתק ובשעות מעולות למעט שיקצה דונאט שלצערי אחמיץ חצי 1 לפחות כי חייב לישון מתישהו.
    הודעתי לאישה שמשעה 7 אין יחס היום בצורה חד פעמית😎.
    שעה 7 אני והילד ואשתי החליטה שגם הילדה נתחיל את הערב עם ציון שיכה עם טוסיקו בהיט. האישה החליטה לבלות עם חברותיה.
    אחכ יאניס שיצא אייל חג מולד מוכה עי הלפריקון יוציא את עצביו על חואן טוסקנו ו וויסמן. הבאקס ישחטו מעל 20. נראה לי מחצית אחת תספיק לי לפני שאלך לישון כמה שעות.
    אחכ נקום ב4 וחצי ונצטרף לאמצע רבע 3 לדונאט מול השיקצה. מקווה לניגוב של הדונאט אבל נראה לי שיקצה וגבה יאכלו דונאט לחג המולד לייקרס מעל 10.
    אחכ נמשיך בניגוב של המדדה את דנבר. המדדה יבוא לנקום.
    חבל שהמשחק בוסטון נטס לא בשעה של באקס גולדן שהוא המשחק החלש של הערב.
    לצערי רזיאל אני מפקיר אותך בחצות. הנטס מנגבים קיירי בא לנקום.

    וכמובן אי אפשר בלי הניגוב שנתתי אתמול בשכונה חברי קבוצתי והקבוצה שחיכתה בצד צעקו לי mvp mvp mvp. הבאתי 30 שלשות ומהלך אחד בלתי נשכח בפוקס!של החיים אבל עשיתי גמאל מורי בסיבוב בשביל להימנע מגג וסתם העפתי את הכדור ביד ימין מצד שמאל בסיבוב וזה איכשהו נכנס 😂😂😂 1 מתוך 100 אני לא מכניס כזה דבר השומר השתגע.
    אתמול הגיע אחד קיירי שהוא בן 18 (לא ההוא שמשחק בליגה א הוא הפך להאמשיק) תכף מתגייס.
    הוא בקבוצה אבל רק פעם שלישית שהוא בא לשחק איתנו. הוא שחקן קטלני קרוסאוברים דריבלינג אתלטיות וכושר מפחיד לא מתעייף הבחור. קליעה קטלנית מחצי מרחק בגאמפ שוט אחרי קרוסאובר מחצי פינות ואיזור העונשין וחדירה קטלנית ב2 הידיים מ2 הכיוונים.
    הדבר היחיד שחלש אצלו שהוא נגר מה3 ממש לא קולע משם חוץ מזה שלמות גם בהגנה כל הזמן לוחץ ארוך כמו התמנון 1.88.
    קיצר הוא בירד ורנדל היו קבוצה. אני התמנון והחרדי (זה אחד 1.95 בן 28 שפעם היה נגר על ולאורי היה מטטרש עליו תמיד אבל מה זה השתפר בזמן האחרון, פעם אחרונה ששיחק איתנו ניגב מתחת לסלים במובים ובריב גם היה פעם רך ולמד לדחוף ולשים גוף) הוא לא מגיע הרבה אבל אתמול הפציע. קיצר קבוצה מושלמת עבורי 2 גבוהים שישלטו בריב אף אחד מהם לא מכדרר ככה שאני בשואו.
    קבוצה 3 היו לאורי גמייקל ובאטלר שאותם אתם כבר מכירים.
    משחק 1 בין קבוצת הקוריוז לקבוצת קיירי. כל משחק עד 10. סיכמנו שבהתחלה התמנון ישמור על קיירי כי הוא אתלט ארוך וגבוה כמוהו ואם יתעייף נתחלף. אני על בירד החרדי על רנדל. בירד ישר מהצק הוריד עליי שלשה לא ציפיתי שיזרוק ככה מהר. אחכ שם לי גאמפ בפנים סטייל קובי מחצי מרחק. ואז קיירי הזה עשה מוב אש על התמנון סבסוב קטלני שמאלה ולייאפ קל. 4 0 להם התחלנו רע מאד. ואז בירד החטיא התמנון ישר הוציא לי ל3 בירד נרדם ישר צאקה 4 2. מהלך הבא הצמנון עושה לי חסימה קיירי לא ככ מכיר אותי אז הוא לא יוצא ל3. בום ישר סוויש 4 4 בירד צועק עליו שיצא אומר לו הוא קולע תצא עליו בבקשה. מהלך הבא התמנון שוב בא לחסימה הפעם קיירי יוצא עלי וישר מסירה לתמנון לליאפ פיק אנד רול קליל. 5 4. מהלך הבא אותו מהלך בדיוק בפיק אנד רול מכניס כדור לתמנון שעושה פוסט קל על בירד 6 4.
    אחכ אותו מהלך הפעם קיירי לא יוצא ואני מחטיא שלשה לבד לגמרי. קיירי עושה 2 סלים על התמנון בחדירות אש 6 6. התמנון כבר עייף מהריקודים של קיירי אני אומר לו אל תצמד ככ קרוב הוא מהיר ואתלט תן לו לעלות לזריקות קשות אז קיירי שם עליו 2 גאמפים מחצי מרחק ועוד חדירה עליי יפה מצד שמאל שאין לי מושג איך הוא קלע דחקתי אותו עד החוץ בתנועה איכשהו הוציא זריקה והכניס המניאק 9 6. אני נהיה עצבני. אחכ הוא החטיא כדור שלנו התמנון מוציא לי קיריי עליי לוחץ אותי ומשלם ביוקר בלייאפ והוא צועק אח…הייתי קרוב לשים גג אמרתי לו לו במקום קרוב קיבלת סל. אז הוא התעצבן ועבר לשמור עליי עכשיו הוא לא כמו האחרים שמכירים כל מוב שלי הוא לא משחק איתנו הרבה אז עשיתי לו מה שדה שוט אומר ניינטין 69 מוב 😂😂 שעה קאוסאוברים והוא לוחץ המניאק חדירה ואז הטעייה באוויר הוא קפץ 2 מטר חח והופ קרש סל קל.
    מהלך הבא הוא עצבני ושומר בכל הכוח ואני יותר מדליק אותו אומר להם לזוז לתת לי אופן עליו הולך ימינה ואז רץ לרוחב להתמקם לספוט שלי מחצי מרחק לקרש סל הוא רודף אחרי ואני עולה זריקת דירק עם הברך קדימה וזינוק אחורה למה המניאק אתלט והופ קרש רשת 😂😂😂😂😂
    הוא אומר איך הוא קלע את זה 😂😂😂 ניינטין 69 לילד פאפא גוט גיים 9 9.
    עכשיו אני בראש כל הזמן הזה חושב על נאטמאג כי הוא שומר צמוד ולוחץ ועם רגליים מה זה פתוחות קלאסי לנאטמאג
    והתמנון מטטרש אומר תן לו בראש הוא לא יכול עליך 😂😂
    אז אמרתי לעצמי אני עושה לו עכשיו קרוסאוברים ונאטמאג זה בדיוק מה שהיה אבל הוא חטף את הכדור בנאטמאג הגיע יותר מהר ואז היה עצבני התחיל שעה להרקיד אותי ולעשות לי הטעיות נכנס עליי והחטיא לייאפ די קל אבל רנדל הדף ריב לבירד רצתי לבירד שהוציא לרנדל ל3 ורנדל הנגר הזה מה3 זרק וקלע 😑 יש לו זריקה מהחזה וקולע 1 מ100 מה3. שם גיים ווינר עלינו 11 9.
    משחק הבא קיירי קירצף את לאורי וניצחו 10 2 נגמר ככה מהר התמנון זורק להם טראש.
    ואז אנחנו עולים ופה זה היה המשחק הכי גדול בתולדות השכונה משחק עד 10 הגיע עד 30 בהארכות!!!! עד כדי כך היה צמוד.
    אני התחייבתי קלעתי מתחילים. בירד עליי טיפה נותן מרווח בום 3 על הראש. 2 0 מהלך הבא שוב התמנון בא לחסימה קיירי לא יוצא בום 3. 4 0. מהלך הבא היה אחד היפים התמנון בא לחסימה מתגלגל לצד השני אני זורק לו הלייאופ והוא קולע כולם עושים הוווו. 5 0. מהלך אחרי אני רואה החרדי תפס עמדה ממש מתחת לסל על רנדל מכניס לו ישר מהצק הופ קל 6 0. מהלך אחרי עוד חסימה של התמנון קיירי שוב לא יוצא עליי לשלשה ואני מחטיא רנדל עושה סל על החרדי בחפירה. אחכ רנדל עם עוד סל עליו בריב מהחטאה של בירד. 6 2. קיירי שם שלשה שהתמנון נותן לו מטר 6 4. אחכ הוא שם גאמפ בפרצוף אחרי קרוסאוברים על התמנון שהיה לו בתוך התחתונים 6 5. אחכ הוא עשה מוב אדיר על התמנון קרוסאוברים כניסה הטעייה סיבסוב ולייאפ קל התמנון מרוב נחישות אכל את ההטעייה עף 2 מטר באוויר. שיוויון 6 התמנון עצבני סעמק משחק גמור אנחנו מסתבכים. הוא שוב לקח את התמנון לריקוד באתי חעזור לו הוציא לבירד ל3 לבד ובירד שם אותה מהפך 8 6 להם. אחכ קיירי החטיא 3 רנדל לקח ריב וסל 9 6 להם. קיירי החטיא גאמפ על התמנון התמנון הוציא לי הרקדתי את בירד הלוך חזור החוך חזור הלכתי ל3 ובום. 9 8 להם. מהלך הבא בירד נצמד ממש עברתי אותו בקלות קיירי יצא לעזור לליאפ הבאתי לתמנון לייאפ קל. שיוויון 9. עד 11. אני הולך על גיים ווינר החטאתי התמנון עם ריב מוסר לחרדי 10 9. אחכ הכנסתי כדור לחרדי שהחטיא לייאפ קל על רנדל קיירי שם 2 סלים 11 10 הוא החטיא גיים ווינר ואז אני לקחתי את הכדור רצתי מהר ל3 ובום 12 11. התמנון החטיא חדירה על קיירי ורנדל וקיירי עשו סלים 13 12 להם.
    קיירי החטיא גאמפ נצחון ואני עם 3 וככה זה נמשך עד לשיוויון 28. ואז התמנון לקח ריב מהחטאת גיים ווינר של בירד. ומהלך אחרון אני מול קיירי חושב לעצמי ללכת ללוגו או לא…זה מה עובר לי בראש אבל אמרתי זה חשוב מידי לעשות שטויות אז התחלתי לטייל עם הכדור אני כבר לא נושם גם קיירי עייף השקיע מאמץ אדיר רץ בא להיכנס סטפבק אחורה ו3 בפרצוף מטר מה3 קשת 10 מטר באוויר ורק רשתתתתתת התמנון צועק mvp קיירי אומר וואו לא מאמין שקלעת את זה נתתי לו פליק בטוסיק אחלה משחק

    1. חחח גדול, שמע אם אתה לא עם האיש שלי ג׳מייקל אז אני בדילמה זה כמו וושינגטון נגד ברוקלין. חוץ מזה סחטיין על הביצועים אבל MTV לא לוקחים בתחילת שנה. תצטרך לתת איצה ארוכה בשביל זה.
      לגבי הערב – אני איתך בניחושים. ציון, סופלאקי, ננוחם, אלביג׳יי והמדדה. תרשום פאני, נראה אם נשארו לי הניחוסים מהבאבל-שמאבל 😀
      תודה על הפריוויו, חמוד אמיתי הקטנצ׳יק

      1. גמייקל נוגב אתמול וניגר היה בלי אנרגיות 😂😂
        הכי מצחיק היה שנזכרנו בבנדר ההוא שמאז לא בא יותר למגרש 😂😂😂 לאורי רצח לו את הבטחון לגמרי. הוא פעם ניסה לעשות את זה לחרדי כל פעם שהחרדי היה איתו בקבוצה הוא היה מטטרש עליו איך הוא לא מנגב בריב וטוחן בצבע לאורי יש לו פטיש לגבוהים טוחנים והוא תמיד אוהב לבחור גבוהים לקבוצה שלו.
        החרדי השתפר עם הזמן. התאים את עצמו לכניסה לליגה שלנו היה על חוזה 10 ימים.
        לכן הוא אוהב לקחת את התמנון אבל התמנון פחות אוהב לשחק איתו הוא אמר לו לא לא אני עם הקוריוז לאורי אמר לו איתי אתה תמיד מנצח😂😂
        התמנון אמר לו גם עם הקוריוז.
        הוא תמיד מכריח את התמנון לשחק בצבע ולעשות פיק אנד רול. כל פעם שהתמנון בא לזרוק שלשה או לכדרר הוא אומר לו לא לא זה לא בשבילך תן כדור וכנס לצבע מערער לו את הבטחון.
        הוא אמר לו הקוריוז נותן לי ליצור אז לאורי ניסה להדליק אותו אמר לו אבח הוא לא מוסר לך אז התמנון אמר לו הוא מוסר בסדר אני אוהב לצפות שהוא בזון וכולם צחקו על לאורי אמרו לו אתה רק מוריד בטחון 😂😂

  2. תודה רבה דור!
    איזה תסכול שהמשחקים האלה דווקא בשבת! אבל עדכנתי את אישתי שאנחנו בנוהל שבת. כלומר היא מדליקה לי את המשחקים הלי שאדע מה התוצאה.
    .
    באטלר בספק לפליקנס. ועדיין מיאמי צריכה לנצח.
    מסכים איתך לגבי דאלאס, בל התוספת של ריצרדסון תעשה להם טוב מאוד. הוא נראה מצוין.

    1. אני נותן פטור משבת אם הוא נופל על כריסטמס.
      אם בגלל החוקים המטופשים שלי אני אהרוס את יום ההולדת של הקטן – אחר כך הוא עוד יאכל סרטים עלי כל החיים (סליחה, כל הקיום – הוא כבר לא ממש חי), וככה משפחות מתפרקות, בחי אני.

  3. תודה רבה דור.
    .
    קשה לי עם ההגדרה של לבלדסו כקלעי. או "זרקן" אבל אם הוא היה קלעי ליאניס הייתה כבר טבעת על היד.
    .
    זו עונה סדירה, אבל עם איך שדורנט* וקיירי חזרו מהפציעות קשה לי לראות אותן לא פייבורטים בכל משחק שבו הדואו הזה משחק. איזה כוח אש יש לקבוצה הזו, וגם עומק בלתי נגמר עם כל הכבוד לבראון וטייטום זה עדיין לא ברמה של ברוקלין. בכלל העומק בבוסטון הוא משהו שמדברים עליו ואני לא מבין על מה. טיג על חוזה מינימום זה סבבה. גם ההבאה של TT נחמדה. אבל זה עומק זה?
    .
    * אם להיות רגע שמעון אז בהנתן בריאות אני לוקח בכל רגע נתון את דורנט על קוואי.

  4. תודה דור,GOOOOOOO סלטיקס
    מעניין איזה ג.מ אהבל מספיק לגעת בגופה הנרקסיסטית של אבו מנדבושקס

  5. חג מולד בסימן קרבות סופרסטארים –
    זיון נגד באלטר
    יאניס נגד קרי
    דוראנט נגד טייטום (לדעתי יהיה הראש בראש של הלילה)
    לוקה נגד לברון
    ויוקיץ' נגד קוואי במשחק על הנקמה
    יש למה להישאר ער

  6. לו"ז שלא נותן המון יתרונות.
    משחק ראשון על ארוחת שישי, למי שאין לו עיסוקים.
    משחק שני פחית, שלישי ורביעי משחקים אש, אבל כבר בשעות קשות.
    מצד שני, שישי בערב, אז בכל זאת אחלה.

      1. יש לי מעט מאד אנשים הגזמת.
        יש כוכבים ויש קבוצה כמו שיש לאשך לבנים ומקריחים כאלה.
        בקבוצת האשך יש אצלי את קראודר פלאמלי ברונסון קובי וויט רדיק כרגע וזהו נראה לי אולי שכחתי מישהו

        בכוכבים זה קל

        1. טריי
        2. גה
        3. ראס
        4. הארדן
        5. דמיאן
        6. אמביד

  7. מגיע קרדיט לון גנדי יש הגנה לקבוצה שלו . הם מקשים על משחק המסירות שלהם וגורמים להם רק לקחת שלשות.
    מדהים שגנטרי פוטר רק עכשיו איזה לצים היו שם בהנהלה

  8. לונזו כזה פח רכז!שבכלל לא יוזם נהנה משאריות בורח מהכדור.
    ציון חלש כל פעם שאני רואה אותו הוא חלש. בפלייאופים הוא בכלל יאכל קש עד שלא ישפר קליעה

  9. ציון התעצבן עליי וניגב😂😂
    אבל זה סלים שלא יהיו בפלייאופים שם יסגרו לו את הדהירות והראש בקיר והוא לא יאניס. הסלים שלו קשים מידי עם הרבה מאמץ לא מחזיק מים. והוא קונוס הגנתי. אבל יתן מספרים יפים ואפקטיבים

  10. ציון מזכיר לי את אוקפור בתחילת דרכו
    הוא עושה מהלכים יפים מתחת לסל עם הגנה קטסטרופית, לא מוסר טוב,ולא קולע מבחוץ
    במקביל הוא צריך לידו קלעים טובים , לונזו ובלדסו זה לא קלעים טובים

    1. אוקפור לא היה רבע מזה.
      ציוןמכרגע שחקן טוב לעונה סדירה של מספרים אפקטיבים כמו סימונס. הם קולעים מאותם מקומות. אבל מאד מוגבלים ולא יכולים ליצור. לציון יש גם בעיית גובה ובפלייאוף שההגנות מתהדקות לוחצות הצבע פחות חדיר הוא יתקשה מאד כל עוד לא יפתח קליעה מחצי מרחק ומה3 ולא יביאו לו קלעים

    1. לגמרי רק שלא יעשו לו יאניס להרבה שנים.
      אל תשכח שלונסו בעונת חוזה עלול להיות לו סטייה טנשית באחוזי הקליעה שמישהו יתן לו את ה150 מיליון 😂😂

  11. אם אני שחקן מיאמי אני מוריד אגרוף ללונזו בול כדי שילמד את מקומו בהיררכייה.
    יעלה לי בהשעייה של 3 משחקים – אבל שווה את זה לגמרי.

  12. זה מוקדם להגיד אחרי 25 משחקים, אבל זאיון הוא לא לברון הבא, אפילו לדומיננטיות של הדונאט אני לא רואה אותו מגיע

    1. זה היה ברור כבר עונה שעברה לא בליגה הזאת בכלל איזה דונאט. אני גם לא רואה אותו שורד 10 שנים עם הגוף הזה ברמות הגבוהות.
      הליגה נשלטת עי שחקנים שעושים הכל מסירה קליעה דריבל. שחקנים גבוהים אם אתה לא אמביד דיוויס אתה גם לא שולט. כמובן שצריך גם צוות מסביב אבל גבוה לא יכול לשלוט היום כמו קרי בשיאו כמו דמיאן כמו הארדן כמו קאווי כמו הדונאט טייטום טריי גה בוקר אלו כולם יוצרים ברמה מטורפת שלא תלויים באחרים. כמובן שלקחת טבעות הם תלויים בצוות מסייע וכו.
      ציון כדי למקסם אותו צריך קלעים ויוצרים שהם לא בלדסו או לונזו והוא חייב לשפר קליעה. הוא סוג של יאניס נמוך ופחות אתלטי ובלי הגנה. אני לא רואה אותו מגיע לרמות של גה לוקה טריי טייטום בוקר מורי מיצל שהם הביג 10 העתידי כרגע וזה בלי לדבר על קאווי אמביד יאניס דיוויס.

  13. נ"א הולכים על המודל הלא מוצלח של הקליפרס, לשחק בלי רכז, רק שהקליפרס לפחות שמים שחקן אחר במקום

            1. לתדמית שלו לא היה קורה כלום. לסטט מהצד השני היה פגיעה ויש לו עוד שיאים לקבוע 😎

  14. הולידיי עושה מה שהוא יכול כדי להצדיק את הטרייד עם בלדסו… כמה נדיר זה רכז טוב בנ.ב.א, וכמה רכז כזה יכול לשנות לך את כל הקבוצה

  15. ג״ס אומללים, אפשר לצפות מאוברה ווויגינס לקצת יותר. מילווקי בחצי קלאץ׳. מה שכן, קר מאמן יותר טוב. יש להם הרבה מבטים טובים. אצל מילווקי הכל קשה. מידלטון הציל אותם עם שתי קטיושות.

  16. תגיד שמעון, הליג פאס של הודו הוארך לך אוטומטית? חשבתי שכן אבל רשום לי בחשבון שאני לא מנוי על כלום כרגע

    1. כן הוארך לי אוטומטית אני צופה דרך vpn הודי. אני גם לא ידעתי שהוארך אבל ראיתי שזה התחיל לפעול רק דרך הvpn ההודי. בכלל באתי לעשות את הויטנאמי.

      1. לא משנה. גם לדעת לחסום בחצי מרחק זה לא תמיד פשוט וזה גם נראה יפה.
        חוצמזה, תן למצוא נקודות של אור. 30% מהשדה…

  17. מבאס התבוסתנות הזו של הווריירס.
    הבאקס לא מרשימים בלשון המעטה ועושה רושם שבקצב הזה הם לא יגיעו אפילו לגמר האיזורי.

  18. אוברה וגם ויגינס… הזריקות לשלוש והלייאפים שלהם מזכירים את סטף קרי של לפני כמה שנים.
    פעם גם הוא היה קולע אותם באחוזים כאלה. כשהוא היה בן 7.

  19. איזה מזל שויסמן לא שילק יותר משלושה משחקים בקולג. אין סיכוי שמינסוטה לא היו בוחרים בו אם היה משחק עונה שלה.

  20. פשוט באסה שקליי נפצע.
    איתו הם מנצחים בקלות את מילווקי שנראים מאוד מבולגנים ולא מאומנים. בודנהולצר הוא חתיכת אוברייטד

    1. מסכים. מילווקי משחקים כאילו הם מנסים לתת את המשחק עם כל המסירות האלו לשום מקום. ולג"ס אין מי שייקח אותו.

      1. מילווקי נסגרו על עצמם מאז התגובה הזו. היה להם רצף של איבודים בתחילת השלישי. הווריירס גם עם אחוז מחפיר מכל מקום, כולל מזריקות פנויות נוחות שלא ממש מאפשרות להלל את ההגנה של מילווקי.
        סטף לא פגע, כשהוא מצא שחקנים פנויים לגמרי הם לא פגעו, כשכל החמישיות ירדו לספסל (נשאר הספסל של מילווקי עם יאניס שכנראה רצה לשפר סטטיסטיקות) ההפרש רק התרחב. מזעזע.
        לפני שתי דקות פרשתי.

  21. מילווקי חזקים. עדיין לא סגורים על עצמם, הולידיי עוד לא התאקלם. יגיעו לגמר המזרח לפחות. יש להם הרבה כלים השנה, אין בלדסו, ויש הגנה חזקה.
    ג״ס יסיימו 11 ומטה. אלא אם כן גרין יחזור בסערה. גם אז, אין להם כלום על הספסל. קר מאמן מצויין. כל הערב יש להם מבטים פנויים.

    1. גרין יחזור במה? הוא כבר הסביר בבירור שהוא מר 16 ולא מר 82. ג"ס לא תקבל ממנו כלום. לא השנה ולא בכלל

      1. סביר להניח. עדיין יכול לחבר שם קצת בין הנקודות, אבל באמת לא יספיק לכלום. מכרו העל בשביל דוראנט. נשארו בלי כלום

  22. ג'ו לייקוב הבעלים של גולדן לפני 4 שנים

    The great, great venture capitalists who built company after company, that’s not an accident,” he said. “And none of this is an accident, either.”

    “We’re light-years ahead of probably every other team in structure, in planning, in how we’re going to go about things,” he said. “We’re going to be a handful for the rest of the N.B.A. to deal with for a long time.”

    LOL

  23. רק פתחתי פה על מילווקי ופירקו את גולדן. קרי נראה נורא וויגיניס לא שחקן ואוברה נראה אבוד.
    הקבוצה נראית לא מחוברת והיחידי שנותן תקווה זה וויסמן

    1. מקווה כי כמו שזה נראה עכשיו ברוקלין שוחטת את המזרח.
      זה לא רק קיירי ודוראנט, יש להם הגנה סופר דופר. לא נותנים לנשום. דוראנט יכול להיות DPOY השנה. תכין חיתולים לטייטום בראון.

  24. האמנם ההבדל בין מילוואקי לגולדן סטייט הוא 40 נקודות?! כי אם לא, כי אם ג"ס לא התאמצה, אז בתור מישהו שעוקב אחרי הליגה, אני מרגיש מרומה. סטף יושב על הספסל ומחייך כמו ג'ריקן מפוצץ בדקות הסיום זאת תמונה קשה.

  25. לברוקלין יש סגל עמוק. לברט אלן וגרין מהספסל, האריס טוב בשני הצדדים. קיידי שומר מעולה. רק שלא יתאמץ יותר מדי. קיירי עדיין מגשש. בבוסטון – כרגיל – מחכים לטייטום

  26. לאברט שחקן מדהים. גרין גם משלנו. השדר ודוריס זוג מפגרים מדברים על הכל חוץ מהמשחק. איזה שידור ירוד. הורסים משחק נהדר

        1. איזו מחמאה, בן 17? הלוואי. לא שמעת? הפרופסור הכתיר אותי בגיל העמידה….
          אגב לפני שבוע וחצי ניסיתי לרדת לאילת בענייני המחקר ועשיתי בדיקת קורונה. עד היום לא קיבלתי את התוצאות….
          מי שעשו את העבודה ומיטשו אותי היו שתי בנות דודינו!
          יצאתי לפרוק את הרכב מציוד גלישה ויש שורה של מכוניות שרופות בחניה….
          הבני דודים! בני אברהם חחחחחחחחחחחחחחחח הצחקתני.

  27. קיידי מתקשה להכנס למשחק. שיתף יותר מדי. בסוף גם הלך מוקדם לסל. צריך להתרכז בעצמו, זה יועיל לקבוצה. טייטום ובראון כוכבים, משחקים עם הרבה ביטחון. קמבה חסר להם

  28. בוסטון עומדים יפה מאוד עם ברוקלין עד עכשיו.
    בראון וטייטום נראים טוב, באו משודרגים לעונה וסטיבנס ממשיך לנהל את העניינים כמו שצריך.
    מפתיעים
    וכל זה בלי קמבה

      1. כן, אני אוהב אותם מעושנים. אני אפילו מעדיף את אלה שיותר מעושנים.
        הייי, ויש לי גם 40 ס"מר אדמה בסקוטלנד…
        חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  29. דוראנט גם אחרי אכילס טופ 2 בעולם כמו שאמרתי לפני הפציעה יחזור בלתי עציר, ונראה שהוא לא איבד מאתלטיות לא מפחד ממגע ואי אפשר לעצור גובה וקליעה כזאת. מנגב עם בוסטון את רצפת הפארקט

        1. ואתה חושב שג'ורדן לא היה מתקדם עם הכדורסל אם הוא היה משחק היום?
          אבל הייתי רוצה לראות את דוראנט שרוך ורבע משחק נגד דטרויט
          היו אוספים את הכבד שלו בחלקים מהפרקט

          1. דוראנט היה מנגב את דטרויט, אני לא מדבר על אם לסבתא היו גלגלים אני מדבר על מה שקורה בפועל ודוראנט סקורר הרבה יותר איכותי וטוב ממה שמייקל היה מבחינת יכולת, לא מסתכל על בחינה היסטורית, השחקנים היום הרבה יותר טובים.

  30. פניני לשון…
    Zlatan Ibrahimovic on his decision to stay with AC Milan 🗣
    "In Sweden, I have two sons. But here in Milan, I have 25 of them and they need me.."

  31. איך אפשר לעצור שניים מהסקוררים הטובים בליגה באחד על אחד שקולעים מכל נקודה על הפארקט? קיירי ודוראנט מדהימים

  32. הבעייה הכי גדולה של גיילן זה הקליעה מהקו. לשוטר לא יכולות להיות כאלה בעיות… פשוט לא יכול להיות.

  33. יהיה מעניין לראות את ברוקלין מול לייקרס וקליפרס.
    אני חושב שאם קיירי ודוראנט לא נפצעים הם יהיו בגמר האן בי איי השנה.

  34. ברוקלין פשוט מפלצות וזה רק משחק שני שלהם, אבל כאשר הם פותחים מבערים אי אפשר מול האגרוף הכפול של דוראנט וקיירי עם הקליעה מסביב

  35. איזה כריסטמס – אני תקוע מול הטי וי משבע כל המשחקים בלואואאוטס 🤦‍♂️ עכשיו הלייקרס יתנו ללוקאץ׳ 30 הפרש. נשאר רק לצפות למשהו במשחק האחרון. לפחות ראינו קצת קטיושות בברוקלין

  36. בצד השני ווגל שם את שרודר על דונציץ הוא בעובי של קיסם שיניים לעומתו גם שם שני נקודות קלות, המתפרצות של הלייקרס פשוט מהממות

  37. חצי מהנקודות עליו הוא לא יכול להגן בהתקפה לא שווה אגורה פה ושם יכול לעשות מהלך חכם כמו הטיפ אוף אבל הוא גמור

  38. לברון נכנס לסל עם כתף חדה כאשר הוא מוריד את הגוף לרצפה , מסכן שחקן שחוטף את זה ויותר גרוע שיקבל סל ועבירה, הרי הגורגרת של השחקן עשתה עבירה על המרפק של לברון

  39. וואי וואי שאני רואה את הנטס הדבר הראשון שעולה לי לראש זה הדג נחש (אחלה כינוי אגב לצמד דוראנט קיירי)
    אבא תרחם אבא תרחם 😂😂
    איזה מפלצת שם….בוסטוניה פעמיים עם חריץ פתוח….איינג מתחיל להבין שצריך מהלך….
    יש קבוצה מס 2 עם הקליפרס שיכולה להדיח את השיקצה? לטעמי דיאנדרה ואלן חייבים להיות מוחלפים. מקווה פלאמלי יגיע לשם בלי קשר במהלך העונה.
    בדוראנט ננוחם

  40. מופיע לי סקר בליג פאס
    איז לברון גיימס דה גרייטסט פלייר אוף אול טיים?
    האופציות

    1. יס
    2. טו ארלי טו טל

    😂😂😂😂😂😂😂😂
    הורידו את האופציה של no. שנה שעברה היה אופציה כזאת.
    לזה קוראים שטיפת מוח😂😂😂
    התשובה שלי שצריך אופציה של הההלללל נווו

      1. מול מי הוא יצטרך להתמווד בפלייאוף בחייאת ברוך….
        בול בול? דיאנדרה גורדן? דיוויס כבר לא נגדו…..ודיוויס יתמודד מול יוקיץ ואמביד אם וכאשר. אז מול מי הוא יצטרך להתמודד זובאץ?

  41. עוד פעם הדונציץ 3 מהלכים עובר בחסימה ועם הגוף חוסם את השומר מדדה בקליר פאת למקווקו ומשם פלוטר הלייאופ לבובאן ומסירה לדאנק שנגמר ב2 זריקות. אותו דבר כל הזמן והמאמנים לא מגיבים 😂😂😂

  42. טוב, אז גם אני שוב פה.
    היום עובד על מאמר חדש עם שני מינים חדשים למדע מישראל.
    אז מה עשה הגאון?

    1. כלום. הולך לישון. 12 שעות כדורסל עם איזה 5-6 צ'חצ'חים ישראלים בבית קפה 'מזרח-תיכוני' שניפתח רק עבורינו (אחד מהם בעל הקפה…). כולנו במסיכות ושמרנו מרחק אבל היה כיף לדבר עברית.

    1. לא מבזבז את זמני על מגזינים פופולריים. גם ככה אין לי מספיק זמן לכל מה שאני רוצה. למי יש?
      הוויכוח שלי עם השותף הוא רק לאיזה עתון לשלוח. הוא חושב שאני יותר מדיי אמביציוזי אבל לשמחתי אף מאמר שלי לא נדחה בשלוש השנים האחרונות. טאץ' ווד.

  43. מנחמנו, ישך ד"ש מבתגה. עכשיו 5 ימים עם רוח מזרחייה מטורפת. אני הייתי שם היום כשהרוח לא היתה משהו. קיוויתי לתומי שישאר גם גל משלשום. לא נשאר כלום.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט