חוזרים לאקשן: 13 משחקים ברביעי מלא בכדורסל / רועי ויינברג

26 קבוצות יתחילו את עונת 2020/21 היום כשנראה המון הופעות בכורה: החל מדני אבדיה וראסל ווסטברוק בוושינגטון, דרך כריס פול בפניקס ועד דניאלו גלינארי ובוגדן בוגדנוביץ' באטלנטה. בואו נתחיל עם הפריוויו:

02:00-פילדלפיה 76' (0-0)-וושינגטון וויזארדס (0-0)

הסיפור הגדול של המשחק הזה ואולי של הלילה, מבחינת אוהדי NBA ישראלים, הוא כמובן הבכורה של דני אבדיה. אחרי קדם עונה לא רע בכלל הוא צפוי לקבל דקות משמעותיות הערב לצד ראסל ווטסברוק ובראדלי ביל. קשה לקחת מסקנות מ-3 משחקי פרה סיזן, במיוחד בהתחשב בזה שווסטברוק ובראדלי ביל שיחקו ביחד רק באחרון, אבל אפשר להיות מעודדים.

הוויזארדס צפויים להיות קבוצת הגנה חלשה גם העונה, מה שיכול לשחק לטובת פילדלפיה. הסיקסרס הביאו את דוק ריברס כמאמן ראשי ואת דני גרין וסת' קרי בפגרה בשביל להפוך את ההתקפה שאכזבה בשנה שעברה לטובה יותר. האם נראה יותר פיק-נ'-רול בין סימונס ואמביד? האם זה אחד המשחקים האחרונים שלהם ביחד לפני טרייד על ג'יימס הארדן? נקבל תשובות היום.

בצד השני ההגנה של פילדלפיה תמשיך להיות טובה. דני גרין, גם בשנה חלשה מחוץ לקשת, הוא אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה. יחד עם סימונס יש תשובה הגנתית לווסטברוק וביל, במיוחד כשמתחשבים בחוסר הקליעה של ווסטברוק ובאמביד בצבע. לכן אני חושב שנראה כאן ניצחון של פילדלפיה במשחק מסקרן מאוד מבחינת שני הצדדים.

05:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (0-0)-יוטה ג'אז (0-0)

השילוב בין התחרותיות במערב ועומס המשחקים בימי רביעי מבטיח כמעט כל שבוע משחקים מעניינים בין קבוצות ברמה גבוהה. היום יש לנו שניים כאלה, הראשון בהם בין קבוצה שעשתה התקדמות גדולה על הנייר בקיץ לאחת שעשתה משהו דומה בקיץ שעבר.

יש הבדל גדול בין פורטלנד של השנה ליוטה של השנה שעברה. בעוד שהג'אז הביאו שחקנים שמשחקים בסגנון אחר והכריחו את הקבוצה לעשות התאמות, פורטלנד ממשיכה עם הבסיס מהשנים הקודמות של לילארד, מקולום ונורקיץ'. הם שדרגו את השחקנים מסביבם: רוברט קובינגטון ודריק ג'ונס ג'וניור נותנים להם הגנה טובה, משהו שלא היה בשנה שעברה, ומוסיפים התקפה בניגוד לאל-פארוק אמינו ומו הרקלס שעשו גמר מערב עם הקבוצה הזאת ב-2019. רודני הוד, כרמלו אנטוני ואנס קנטר נותנים נקודות מהספסל ויש כאן קבוצה עמוקה וטובה שיכולה לנסות גם הרכבים נמוכים.

ביוטה הסיפור לא שונה במיוחד העונה. הרכש היחיד שלהם היה דרק פייבורס ששיחק 576 משחקים במועדון בין 2011 לעונה האחרונה בה שיחק בניו אורלינס, והשאר המשיכו בעונה שעברה. פציעות ובעיות כימיה מנעו מהג'אז לממש את הפוטנציאל שלהם בהתקפה ובהגנה, אבל הקבוצה הייתה מרחק שלשה מסיבוב שני נגד הקליפרס. חלוקת הדקות של יוטה תנסה להוציא את המקסימום ממיטשל, קונלי, אינגלס ובוגדנוביץ'. לא סביר שארבעתם ישחקו ביחד, מה שלא עבד בשנה שעברה (102.1 נקודות ל-100 פוזישנים), אבל הרוטציה יכולה לנצח להם לא מעט משחקים.

מה יקרה היום? הדו-קרב בין לילארד ומיטשל הוא סיבה מספיק טובה לקום בחמש בבוקר. קצב המשחק יהיה פקטור גדול לטובת מי מהקבוצות – מהר במקרה של פורטלנד או איטי במקרה של הג'אז. כשמתחשבים בנטייה לקצב מהיר יותר בתחילת העונה אני חושב שנראה משחק עם סקור גבוה וניצחון של פורטלנד.

02:30-בוסטון סלטיקס (0-0)-מילווקי באקס (0-0)

ג'רו הולידיי והרבה שחקני ספסל יעשו בכורה במילווקי. הבאקס הביאו גיוון לספסל שלהם – קליעה (ברין פורבס, בובי פורטיס), ניהול משחק (די ג'יי אוגוסטין) והגנה (טורי קרייג). הסיפור הגדול הוא כמובן הולידיי שיחליף את בלדסו, אבל הם לא הביאו אותם בשביל העונה הסדירה. סביר שנראה את מילווקי, במיוחד במשחק הראשון של העונה ומול יריבה בפרופיל גבוה, משחקת את המשחק הרגיל שלה.

יהיה מעניין לראות איך הוא יעבוד מול בוסטון. הסלטיקס קלעו 117 נקודות למשחק ב-3 משחקים נגד מילווקי בשנה שעברה, אבל ההתקפה שלהם תהיה פחות טובה בלי גורדון היווארד שעזב לשרלוט ובלי קמבה ווקר שיפספס את המשחק הזה ואת השבועות הראשונים של העונה. לא מעט יפול על טייטום שירצה להראות את יכולת המסירה הטובה מהפלייאוף ועל בראון. אם המשחק יהפוך לאחד צמוד יכול להיות כאן ניצחון של הקלטים, אבל יותר סביר שמילווקי תנצח ב-8 עד 12 הפרש.

05:30-פניקס סאנס (0-0)-דאלאס מאבריקס (0-0)

לא מעט משחקים ראשונים כאן: כריס פול וג'יי קראודר הבולטים בפניקס, ג'וש ריצ'רדסון בדאלאס. שתי הקבוצות התחזקו בקיץ כשאחת החליפה חלק מההתקפה המוצלחת שלה בהגנה עם ריצ'רדסון במקום קרי, השנייה השתדרגה ותרצה להמשיך את המומנטום החיובי שלה מהבועה.

קריסטפס פורזינגיס לא ישחק בדאלאס, מה שיכול לתת יתרון לדיאנדרה אייטון בצבע. השילוב בין אייטון לכריס פול יכול להוביל לפריצה נוספת של הסנטר, שהפסיד את ארבעת משחקי ההכנה שלו ושל פניקס. זה לא אומר יותר מדי והציפיות גבוהות במיוחד, כשהפעם הסאנס יקוו שהוא לא יושעה ל-25 משחקים סמוך לתחילתה של העונה.

בדאלאס הסיפור כמובן יהיה לוקה דונצ'יץ', הפייבוריט ל-MVP. פניקס תנסה לאתגר אותו בהגנה, אולי אפילו עם ג'יי קראודר כשומר האישי, אבל הוא היה ונשאר המפתח של דאלאס ואחד השחקנים הבודדים בליגה שמכוונים בשבילם שעון מעורר. בלי הלטבי ונגד המפלצת הדו-ראשית של בוקר ופול יהיה לו קשה, לכן פניקס תנצח.

02:30-טורונטו (?) ראפטורס (0-0)-ניו אורלינס פליקנס (0-0)

הראפטורס מארחים את משחקיהם בטמפה ובהתחשב במגבלות הקורונה הם יהיו אחת הקבוצות היחידות עם קהל. כן, יהיו אוהדי NBA בטמפה בזמן שאין לה קבוצת אן.בי.איי. מי שלא יהיו בטורונטו הם סרג' איבקה ומארק גאסול שעזבו ל-2 הקונטנדריות מלוס אנג'לס, אבל נשארו להם פסקל סיאקם, קייל לאורי ואחת ההגנות החכמות בליגה.

ההגנה הזאת תוכל להקשות על ניו אורלינס בדומה למה שהיא עשתה נגד מילווקי בעונה הסדירה ובגמר המזרח של 2019 עם חומה הגנתית. לפליקנס יש בעיות קליעה, במיוחד אם הם ימשיכו עם החמישייה של לונזו בול ואריק בלדסו ביחד, וגם הם מכוונים להגנה טובה יותר. במשחק עם לאורי, ואן וליט, לונזו ובלדסו יש 4 מ-10 או 15 הגארדים ההגנתיים הטובים ביותר באן.בי.איי וקבוצות שהשחקן המוביל שלהן הוא גבוה עם קליעה מפוקפקת – זאיון בניו אורלינס וסיאקם בטורונטו.

למרות הדמיון המסוים בין הקבוצות יש יתרון גדול לטורונטו. הם רצים ביחד כמה שנים, הגיעו רחוק בפלייאוף ב-2020 וכמובן ב-2019 ומאומנים כבר עכשיו. סטן ואן גנדי מאמן טוב, אבל בהתחשב בזה שאנחנו מדברים על המשחק האמיתי הראשון שלו עם הפליקנס היתרון נמצא אצל הקבוצה שעושה סאבלט בטמפה. אחלה של משחק וניצחון של הראפטורס.

03:00-ממפיס גריזליס (0-0)-סן אנטוניו ספרס (0-0)

ג'סטיס ווינסלו וג'ארן ג'קסון לא ישחקו בממפיס שהייתה קרובה לפלייאוף בשנה שעברה ובסוף לא הגיעה, לא מעט בגלל הפציעות של שניהם. בקדם העונה ראינו אותם ממשיכים עם קייל "Slo-Mo" אנדרסון בחמישייה, כשגרייסון אלן פותח לצד ברוקס, ואלניוצ'אס וג'ה מורנט. השילוב הזה נותן לואלניוצ'אס חופש להשיג ריבאונד ולדרוס בצבע ואפשרויות קליעה טובות לחדירות של ג'ה וסביר שיפתחו ביחד גם הערב.

בצד השני סן אנטוניו ממשיכה בגרסה דומה לחמישייה שעבדה לא רע בכלל בבועה, כשלדיונטה מארי, דמאר דרוזן ודריק וויט מצטרפים למרקוס אולדריג' ורודי גיי. הם המשיכו לזרוק הרבה מיד-ריינג' בקדם העונה ובחירת הזריקות תהיה חלק מהסיפור שלהם העונה, נוסף להגנה: וויט ומארי שני שומרים טובים, אולדריג' שומר טוב ושני שחקני ההגנה החלשים ביותר של הספרס, מרקו בלינלי וברין פורבס, עזבו את הקבוצה. ההגנה שלהם תשתפר. היום אני חושב שתהיה הפתעה ונראה אותם מנצחים ממפיס פצועה. סן אנטוניו

03:00-שיקגו בולס (0-0)-אטלנטה הוקס (0-0)

בצד אחד יש כמה שחקנים שיעשו את הבכורה שלהם: דניאלו גלינארי ובוגדן בוגדנוביץ' (בגרסה מוקדמת של הפריוויו הוזכרו רונדו, דאן וקפלה שלא ישחקו). לצידם יש את קאם רדיש ודיאנדרה האנטר, שחקני השנה השנייה שלא שיחקו 9.5 חודשים ב-NBA ונראו טוב בקדם העונה.

בצד השני אין שינויים גדולים מעבר למאמן. בילי דונובן שיחק בקדם העונה עם זאק לאבין וקובי וויט ביחד בקו האחורי וההרכב הזה, בלי אף מוסר טהור בחמישייה, יכול להיות זה שיפתח את העונה כי הוא משלב את 5 השחקנים המבטיחים ואולי גם הטובים ביותר של שיקגו (פטריק וויליאמס, לאורי מרקנן ו-וונדל קרטר ג'וניור בנוסף לשני הגארדים). הבעיה היא שיש להם שחקן הגנה טוב אחד, קרטר, וגם הוא בעיקר הבטחה בשלב הזה בקריירה. בהתחשב בכוח האש ההתקפי של הקבוצה השנייה אני הולך על 120 נקודות וניצחון של אטלנטה.

04:00-דנבר נאגטס (0-0)-סקרמנטו קינגס (0-0)

דנבר אחת הקבוצות המסקרנות ביותר של העונה אחרי גמר המערב אשתקד כשהפעם וויל ברטון יהיה שם, בזמן שג'מייקל גרין יערוך בכורה בקבוצה. בול בול* ופאונדו קמפזו יתחילו את עונת הרוקיז שלהם. לא סביר שג'מאל מארי ימשיך מהנקודה בה עצר בפלייאוף הקודם, אבל המשקל הרזה של ניקולה יוקיץ' יכול להוביל לזה שהפעם הוא יתחיל את העונה בקצב גבוה במקום הסרת חלודה וכניסה לכושר במשך החודש הראשון.

בצד השני, סקרמנטו שיחקה מהר בקדם העונה. זאת לא חוכמה גדולה בכדורסל שרובו מבוסס על שלשות וראן-אנד-גאן, אבל זה סימן טוב להמשך. השילוב של אלווין ג'נטרי כעוזר מאמן עשוי להוביל לכך שנראה אותם משחקים בסגנון מהיר יותר שישחרר את די'ארון פוקס להשיג נקודות במעבר. יחד עם באדי הילד יש כאן פוטנציאל להפתיע לא מעט אנשים, אבל אין להם כרגע את היציבות או היכולת לנצח קונטנדרית בחוץ. דנבר.

*בגלל שההצבעה לפרסי העונה הייתה לפני הבועה שחקנים שהתחילו את הקריירה שלהם בבועה נחשבים רוקיז. כך בול יכול להיות השחקן הראשון, וכנראה גם האחרון, שזוכה ברוקי העונה בשנתו השנייה בליגה.

02:00-אורלנדו מג'יק (0-0)-מיאמי היט (0-0)

השאלה הגדולה מבחינת מיאמי היא איזה קבוצה נראה אחרי הפגרה הקצרה שלהם. יכול להיות שג'ימי באטלר, אייברי בראדלי וגוראן דראגיץ' יזכו למנוחה ונראה דקות לשחקנים מקצה הספסל, בדומה לקיי זי אוקפלה או מקס סטראוס ששיחקו טוב בליגת הפיתוח אשתקד ובקדם העונה. בהרכב מלא סביר שמיאמי תנצח, אבל לא בטוח שיהיה הרכב מלא.

אורלנדו צריכה כמעט כל משחק כקבוצה שתתחרה על הפלייאוף והצליחה לנצח את מיאמי גם בתקופות מוצלחות של ההיט. שתי הקבוצות לא עשו שינויים גדולים מהשנה שעברה, כשהסיפור מבחינתי הוא מרקל פולץ שעשוי לתת קפיצת מדרגה נוספת. יחד עם דקות ראשונות ב-NBA של קול אנטוני, פרשס אוצ'יווה וצ'ומה אוקקה זה לא אחד המשחקים המרכזיים של הערב, אבל יכול להיות מעניין בסיומו. אלך על הפתעה וניצחון קטן של אורלנדו.

03:00-מינסוטה טימברוולבס (0-0)-דטרויט פיסטונס (0-0)

בכורות האן.בי.איי של הבחירה הראשונה והשביעית בדראפט, אנטוני אדוארדס וקיליאן הייז, לצד הזדמנות לראות את דיאנג'לו ראסל וקארל אנטוני טאונס ביחד בפעולה. הפוטנציאל ההתקפי עצום וזה נגד קבוצה שצפויה להיות קבוצת הגנה חלשה במיוחד, עם כל הכבוד לג'רמי גרנט. גם כאן הסקור יהיה גבוה ויהיה מאוד מעניין לראות איזה בלייק גריפין יגיע ל-2020/21. בכל מקרה, יהיה כאן ניצחון של מינסוטה.

03:00-יוסטון רוקטס (0-0)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (0-0)

מפגש בין 2 קבוצות שעשו סיבוב שני לפני כמה חודשים וירדו מנכסיהן. לא מעט שחקנים יעשו בכורה (ג'ורג' היל, אל הורפורד, ג'ון וול, כריסטיאן ווד, דמרקוס קאזינס), אבל לא משחק מעניין במיוחד. לא ברור כמה זמן הארדן ישאר ביוסטון אבל כל עוד הוא שם הם מספיק טובים בשביל פלייאוף, במיוחד מול אוקלהומה שמסתמנת כחלשה במערב. יוסטון, כשהארדן יכול להפתיע ולתת 50 נקודות.

02:00-אינדיאנה פייסרס (0-0)-ניו יורק ניקס (0-0)

ההתקפה המתחדשת של אינדיאנה, עם מאמן שדוגל בכדורסל מודרני יותר מנייט מקמילן שפוטר, היא הסיפור כאן. אולי גם ההגנה של טום ת'יבודו בניקס, אבל במשחק בין קבוצה שעשתה פלייאוף לאחת החלשות בליגה אינדי פייבוריטית. ויקטור אולדיפו וטי ג'יי וורן שחקנים ששווה לעקוב אחריהם בתחילת העונה. אינדיאנה.

02:00-קליבלנד קאבלירס (0-0)-שרלוט הורנטס (0-0)

אני מסדר את המשחקים לפי סדר העניין שלהם, בעיניי, ולא לפי השעה. יש סיבה שהמשחק הזה אחרון, ובכל זאת ההיילייטס של למאלו בול וההתקפה של גרלנד וסקסטון יכולות להיות מעניינות גם אם לא בעלות השפעה על הליגה בשנה הקרובה. גורדון היווארד צפוי לשחק לאחר פציעה באצבע. אני חושב ששרלוט תנצח הודות לגרהאם ורוזייר.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 255 תגובות

  1. אחח איך אני אוהב את היום הזה בשנה שבו הליגה כבר התחילה ובמאזן של מינסוטה אין יותר הפסדים מניצחונות.
    מפה בדרך כלל אנחנו רק יורדים.
    אולי דטרויט תפרגן לנו ונהיה במאזן חיובי קצת

      1. מה שנקרא להציב את הרף כמה שיותר גבוהה שיהיה נוח לעבור בלי להתכופף מתחת . יופי של משחקים, בהצלחה לאבדיה בבכורה בדבר האמיתי.

  2. ערב גדוש ומלא, מספר משחקים מצוינים (פורטלנד, פיניקס, מילווקי), כן ירבו מחזורים כאלה.
    .
    בנוגע לספרס – משחק פחות מצוין… אני חושב שקצת קשה להגדיר חמישיה עם למרקוס כחמישיה דומה לזו ששיחקה בבועה, אפילו ההפך, אבל מקווה שמשהו מהספיריט ישאר שם, גם ללא קלדון ג'ונסון הפצוע. נדמה לי שגם דרק וייט פצוע. בכל מקרה, אחת משתי הקבוצות הפצועות, הצעירות והבינוניות האלו תנצח, ולהערכתי זו תהיה ממפיס.

    1. אתה חושב שזה גדוש?
      תסתכל מה קורה יום שישי הקרוב משעה 7 בערב.
      דור בלוך מזיל ריר. מה זה בא לי לילה לבן עם חברים ואוכל מפגש הופס תפור ליום כזה.
      אבל מי יכול לישון אחכ כל השבת עם ילדים קטנים והאישה 🙄
      כאלה משחקים טובים ברצף כזה אף פעם לא היה.

  3. כמה נקודות שעלו לי לראש:
    1. אני חושב שזכייה של בול בול בתואר רוקי העונה, אם וכאשר, יכולה להיכנס לקטגוריית "הפרס על שם בן סימונס".
    2. ממפיס קבוצה קצרה בקו הקדמי ועם הרבה גארדים. יהיה מאוד מעניין לראות אותה.
    3. לוקה בלי הלטבי יתחיל את קמפיין ה-MVP, בלי קשר לתוצאה בהיבט הקבוצתי.
    4. יש המון משחקים הלילה…

    1. בן סימונס, בלייק גריפין. אני עדיין מחפש את הפרצה שתיתן למייקל פורטר את רוקי העונה השנה, אבל רק כי אני מתחיל לחשוב שאולי הגיע הזמן להפסיק לדחוף את יוקיץ' לפרס הזה.

  4. חתיכת פריוויו! ביג לייק.
    לא הייתי מגדיר את וושינגטון קבוצה חלשה. אולי בינונית. במזרח זה גם משהו..
    פורטלנד ממש מאוזנת. יש לה ספסל מצוין והגנה. מגיע לדיים קצת נחת.
    לקמבה יקח עוד זמן לחזור. בהתחלה דובר על אמצע ינואר. כרגע זה ממש לא ברור. אולי זה יצא להם לטובה ובגלל/בזכות הפציעה, יהיו להם בפלייאוף כמה צעירים עם קילומטראז'.
    אייטון חייב לתת קפיצה העונה. יש כריס פול, יש את בוקר. רק שלא יסתבך על שטויות.
    אני רואה את הסגל של שיקגו וחוטף דיכאון. עצוב מה שקורה שם. לא מבין למה כריס דאן לא הלך לקבוצה כמו קליפרס שמשוועת לרכז סביר והחליט להגיע לאטלנטה עם מיליון שחקנים שיקחו לו דקות.
    בפנטזי טייריס האליבורטון, הרכז הרוקי של סקרמנטו, כבר נבחר ב-70% מהליגות. יכול להיות שיודעים משהו שאנחנו לא יודעים? 70 אחוז זה המון לרכז רוקי שנבחר בבחירה 12.

    1. האליברטון הולך לקבל הרבה דקות ליד פוקס והילד. הוא שחקן מבושל ומוכשר שיכול לתרום מיד ולדעתי נבחר נמוך מדי. בקיצור אטרקטיבי לפנטזי

  5. סוף סוף הליגה מתחילה.
    הערב יחל במפגש הקלינגונים ראס vs סימונס. אלו גם 2 מ3 הקבוצות שלי העונה במזרח.
    פילי מנגבים. ווש לא בכושר ראס לא התאמן אבדיה לא יספיק.
    הווינר נותן +7 לווש. אז פילי מעל 7 קל.

    בדרבי של פלורידה תיפול הפתעה והמגיק ינצחו. גם אם אני טועה ינצחו הם יפסידו 4 ומטה שזה מה שהווינר נותן להיט.
    ווצביץ יראה לשחקן מס 18 בעולם איך עושים זאת נכון.

    יאניס יבוא שמח ומאושר כמו אייל של חג המולד אבל אייל נוגח ויכה ללא רחם ברזיאל וחבריו. הבאקס ינצחו מעל 3 שזה מה שהווינר נותן.

    ציון יצליף עם הטוסיק השמן בדינוזארים שאמנם יודעים לנעול את הצבע אבל הדינוזאור גאסולוס מרקוס כבר לא שם לתת טוסיק בטוסיק.
    הווינר נותן פלוס 4 לפליקנס. אני איתם הם לא מפסידים מעל 4. יהיה משחק סופר צמוד שיוכרע על חודו של נקודה.

    הקוריוז שלי יגיע לשיקאגו לנפח סטט ראשון לעונה. אחרי שהוא שבר קרשים בהכנה ונראה כמו לברון היום ברבע ה1 הוא יודע שמתחילה העונה. היום ההצגה הראשונה בדרך לmvp. ציקו מקבל בראש.

    אם לא הבנתם ההוקס מעל 2.

    הארדן מגיע ישר מפה https://youtu.be/1oE9wuhjdXI אבל שהיריב שלך זה אחד בשם שרגא אתה עדיין יכול לנגב.
    למרות שהארדן זורק כדורים על חבריו ועושה הכל לברוח משם דורט יחזיר לו את הניצוץ לניפוח סטט קטן.
    שביתה איטלקית היא גם אופציה אבל מאמין שהסטט ינצח. יוסטון מעל 7

    גה מוראנט יכה בספרס ומאנו מעל 2

    גרמי תפקיד מפתח גראנט יתן בראש לגורי הזאבים של זעפרני ועדיין לא יפסידו מעל 5

    דנבר והקינגס ילך צמוד מאד הנאגטס יגרדו נצחון. לא ינצחו מעל 8. אולי אפילו תהיה הפתעה

    פורטלנד ינצחו בהארכה את יוטה
    המשחק המרכזי של הערב והבוקר בשעה נהדרת טנש מארחים את הדונאט (אין כינוי טוב מזה ללוקה הוא דונאט לגמרי). טנש בכלל בקטע של אסאדו ולא דונאטס.
    הווינר נותן פייבוריטיות לסאנס בהפרש של נק בודדת.
    יהיה משחק טוב לוקה ינפח סטט אבל יקבל בראש מטנש

    במשחקי הזבל של ליגה ב מזרח הפרשים של מנחם יתנו בראש לynot ( למא לו= וואי נוט) וינצחו מעל 2.

    אינדי מעל 8 על דובי שלא יהיה מלך הסלים.

    1. עוד לא התחיל המשחק וכבר כואב לי. הסלטיקס נחלשו מאז עונה שעברה, קמבה לא חוזר, אין מה למכור. מילווקי שוחטים אותנו וכותשים דק דק.
      הסלטיקס יהיו בפליאוף לדעתי מהמקום השביעי או השמיני. אם איינג' לא עושה נס נעוף בסיבוב הראשון.

  6. אוהו, הרבה מאוד משחקים טובים (על הנייר). הרבה קבוצות מעניינות יש השנה.
    אבל הערב הזה הוא באמת "דני ספשל נייט" (ובסוף יסיים עם 4 נקודות ב-1/4 מהשדה ו-2/4 מהעונשין, טפו טפו חמסה חמסה).

  7. השנה הולכים לראות את זאיון האמיתי, כמו ששיחק בקולג, אחרי שרואים את משחקי טרום העונה מבינים כמה הוא היה לא בריא ומוגבל בתנועה שלו.
    יכול לתת בקלות עונת 30 10 והשנה הוא יעשה הגנה.
    רק שיהיה בריא

  8. מי לא צפוי לעשות בכורה בקבוצה חדשה היום:
    די ג'יי אוגוסטין (באקס)
    רונדו דאן וקאפלה (הוקס)
    ג'מייקל גרין (נאגטס)
    מי כן צפוי לעשות בכורה בקבוצה חדשה היום:
    גורדון היוורד.

  9. פינת ג"ס: יצאנו עם ידים על הראש. האמת, לא חושב שיכול היה להיות גרוע יותר. לא ציפיתי להתקפה מדהימה אבל בהחלט ציפיתי למשחק הגנה טוב יותר. לגבי ויסמן, יש פוטנציאל.

  10. אני מקווה שלא נזכה גם השנה בעשרות שידורים של הלוחמים מהשקמית.
    בכל זאת קליי תומפסון היה אמור לחזור, ואולי הדונקי גם היה רואה פרקט – מה שבטעות יכל לבלבל את קובעי לוח השידורים – אבל עכשיו כשהם נראים כמו מקום 11 ומטה במערב, מי ירצה לראות שוב את וויגינס, ווייסמן, וכל היורוקאפים חוטפים 20+ בכל ערב.

  11. יאללה, מתחילים עם ערב קשה לבוסטון. נקווה שיאניס יבוא כבד מהסופלקי. עוד אחד שיבוא כבד זה לוקה, צריך לראות איך זה משפיע עליו. יש מצב שזו התשובה שלו לכל המכות שחטף בשנה שעברה, לבוא הפעם עם ריפוד?

  12. אני לא מוכן כבר לתת את סימונס על הארדן
    הבן אדם סרטן קוביד מהלך
    מקסימום נותן את טוביאס וברט בראון

  13. ווסטברוק מכונת נזק מדהימה
    ווש משחקים 4 על 5 בהתקפה, אם הוא משחרר כדור לרגע.
    ואם הוא עם הכדור, זה הופך ל-1 על 5 כשרוב הסיכויים שזה נגמר באיבוד או החטאה שלו.
    ביל יירה כמו משוגע השנה, אפילו יותר מעונות קודמות, רק כדי להתחרות איתו.
    השאר יעיפו מייד כל כדור שבטעות יגיע אליהם.
    אבדיה פשוט אבוד שם. יצטרך להראות בפירורים שיישארו שהוא שווה משהו ולהשקיע בהגנה ולרוץ הלוך חזור.

  14. בוקר טוב
    היונייטד בחצי גמר הגביע קבני ומרסיאל, ישחקו נול הסיטי בחצי.
    טיג קליעה חשודה מעביר את הסלטיקס ליתרון נקודה. לא הייתי בונה על זה.
    המשחק מאד מבולגן, ראן אנד בלגן.

    1. ההגנה של אבדיה טובה במפתיע. חשבתי שיש לו את ההבנה אבל שייקח לו יותר זמן להסתגל כי הוא לא מהיר, בוושינגטון, שזה לא בצד החזק שלה, הוא אשכרה הופך את ההגנה לטובה יותר.
      לא הבנתי למה ברוקס נתן לו לשמור את קארי, שחקן שזה רעיון רע לעזור ממנו, אבל איכשהו פילי לא מסרו וזה עבד.
      בהתקפה סיפור אחר, לא מספיק שהוא לא מקבל כדורים גם שמו עליו את סימונס וכרגע זה באמת יותר מדי בשבילו.

  15. הנה הרובוט לוקח סוף סוף טיימאאוט, יאוש מהמשחק של הסלטיקס, כל כך צפוי ושבלוני והגנה שהיתה אחת הטובות בשנה שעברה לא מתקרבת למה שהראתה. נוץנץ קליר פאת ליאניס קוסט טו קוסט וגם אם הוא מחטיא לוקח ריבאונד על 4 שחקנים ומכניס אותו בדאנק בקלילות.

    1. לא בטוח הספרס פחים אבל ממפיס יאבקו על הפלייאוף וכן יכולים להיכנס. המאמן אש עושה עבודה אדירה. לדעתי רוב מאמני הליגה היו מדשדשים עם איתם במקומות 14 15

  16. הולידיי וסמארט צמותיקיפיקי מתווכחים.
    מי עשתה צמות יפות יותר? בכלל סמארט גם במשחקי ההכנה וגם היום לא מראה כלום בהגנה עד כה.

  17. אשך מה אתה מלכלך על ראס? טריפל ראש בדרך.
    אר גי בארט ואלק ברקס משחקים מול ברוגדון וסאבוניס 2 על 2 בדפי הסטט.
    בארט עם 20 נק במחצית ב8 מ8 מהשדה. סאבו עם 22 נק ב7 מ8 מהשדה. דובי מרגיש נחת למחצית אחת.
    למאלו נראה לא בענף הנכון איפה הסרטונים? עוד פעם 0 נק? יאללה מחצית שנייה יתן 20😂😂
    קולין סקסטון בזון עם 18 נק בחצי.
    אמביד אני רואה מצליף עם הטוסיק אבל סימונס זה אותו נגר שחקן מס 23 בעולם 😂😂😂😂 5 נק בחצי על ראס 😂.
    השחקן מס 18 בעולם מנגב שווה כל אגורה מהחוזה…18 נק בחצי.
    הראפס מצליפים בציון כרגע יודעים לסגור בצבע החברה 😎
    הקוריוז הגיע עם השוט לשיקאגו איזה פתיחה של עונת הmvp שלו 9 נק כבר ועוד לא התחלנו 😂😂😂

  18. הסיקסרס עדיין נראים כאילו הם לא יודעים מה הם רוצים לשחק בהתקפה.
    אם ראסל לא היה מאבד את ה-2 כדורים במסירות, היה מומנטום גדול יותר לוויזארדס

  19. פתאום מאמצע הרבע השני, הסלטיקס התחילו לעבוד כמו שצריך בהגנה, עזבו את השטויות ועושים את העבודה.
    הפרימדונה טייטום ירד לספסל והקבוצה פתאום עובדת כמו שצריך. שנעשה טרייד טייטם הארדן?
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  20. איזו הגנה של דני מתעלל באמביד הרסו לו איזה שלושה אסיסטים.
    שיפסיק להיות נחמד ויקח את הכדור לסל. הוא יותר טוב מהשחקנים שהוא מוסר להם

  21. אמרו שלפילי יש הגנה… אמרו שיש שחקנים עם קליעה מסביב לאמביד וסימונס… פילי על הפנים. אמצע הרבע השני הוויזארדס שמו גז והשאירו לסיקסרס אבק.
    הסיקסרס משחקים כאילו כלום לא השתנה משנה שעברה. שום דבר בהתקפה ולא מסוגלים לעצור את האחד וחצי שחקנים של וושינגטון.

  22. יש הרבה דברים מעניינים במשחק של וושינגטון
    היעילות של ביל
    הטריפל דאבל של ראס
    אבל אבדיה זה הפתעה אמיתית,בחור מאד קשוח.

  23. טייטום 5 מ 16. הוא זורק אבנים, לא בלוקים. מחטיא חופשי ומחזיר את מילווקי.
    יאניס צריך לשלוח לו בונבוניירה

  24. איזה מאמן גרוע זה ברוקס!שכחתי את זה כבר מהימים באוק….דני אבדיה היה השחקן מס!3 במשחק ונשכח על הספסל ברבע האחרון. ראס ירד לנוח וכל המומנטום הלך.
    ריברבס זה כמו ברט בראון הכל מקרי התקפה שבלונית ומפגרת.

    1. שכח שזה WWA… פה זה לא היורוליג
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  25. קשה להאמין שהסלטיקס מובילים על מילווקי. אחרי הפתיחה החלשה שהזכירה את משחקי ההכנה באו רבע שני ושלישי טובים, כמעט טובים + והסלטיקס מובילים ב 16. רק שלא יזרקו את המשחק הזה.

  26. ראש בקיר טיימלורד של אברי צריך ללכת מהסלטיקס ומהר עם כל השטויות שלו על המגרש. אין לו כלום חוץ מקצת פיקאנד רול….

  27. שמר עליו שתי התקפות רצוף פעם סימונס קיבל מעליו אלי הופ מהבייסליין והתקפה אחרי הלך טופ סייד בפיקנרול והשאיר לו קליר פאת לטבעת. ועכשיו שוב זנח אותו על הבייסליין וגמר את המשחק. הוא פשוט לא רוצה לשמור. אידיוט עם אגו. לא יגיעו לכלום אתו. סיבוב ראשון בפלייאוף. וואו. אתה אוהב היילייטס שימון בזה הוא טוב, בכדורסל הוא קטסטרופה.

    1. היה שערורייה ההגנה במהלך האחרון. זה לא קשור ללא לשמור בימים רגילים הייתי אומר שהוא מכר את המשחק. הוא ממש עזב אותו מתחת לסל וסתם הלך ללא קשר לכלום.😑

  28. 1.הזוי לראות ווסטברוק כ"כ צמחוני מחפש את ביל ולא זז לסל
    2.תחרות בין ברוקס וריברס מי מאמן גרוע יותר בסוף ברוקס ניצח.
    3.אם אני ווש אני אופטימי, ביל אדיר, ראס מפוקס, אבדיה בכלל בוננזה הגנתית!

  29. ווסטברוק את העונות פותח רע ומשתפר בהמשך העונה
    אם היום ככה הוא התחיל אז הוא במקום טוב.
    על הדיון שלפני בין דרור לשימון, אז העובדה היא שג'ורג' הביא את העונה הכי טובה בקריירה ליד ראס כנ"ל דוראנט פרח לידו, וגרמי גרנט ועוד, הוא פשוט לא ברמה של סטף קרי וזה הוא לא מבין

  30. ברוקס מאמן על הפנים , שכח את ברטאנס על הספסל יותר מדי ועשהוא על המגרש לא עושה שום תרגיל בשבילו – ברטאנס צריך לזרוק 15 פעמים במשחק ,לא 6
    כל המשחק זה ראש בקיר של ווסטבריק וביל

    פילי לא צריך להתרגש, הם עדיין מתרגלים למאמן חדש ושיטה חדשה ויש סיכוי טוב שחלק מהשחקנים בכלל לא יהיו פה שבוע הבא
    בכל מקרה כשהיה צריך אמביד השתלט על המשחק וניצח אותו

  31. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    ראיתם?
    סטיחבהבו כמעט עשה אותה טעות מהמשחק מול טורונטו טיימלורד על יאניס. ברגע האחרון שינה ודפק ליאניס

  32. ילה סלמאת
    יש 2 מ 2 גם יונייטד וגם הסלטיקס שבכישרון רב זרקו הפרש 16 אבל טייטום עם שלשת קרש אדירה בעצם ניצח את המשחק הזה אחרי שיאניס חירבן את השנייה מהקו
    באייייי

  33. כל מי שמשווה בין דונצ'יץ' להארדן חסר מושג.
    את מה שהארדן כבר הספיק לשכוח בכל הנוגע למועדוני חשפנות, לוקה בחיים לא ילמד…
    .
    כל השאר?
    דומה. ממש דומה. הכמות שהם מחזיקים בכדור. נפח הזריקות. התאטרליות שמטרתה למשוך שריקות. וכמות הפעמים בהם הם נכנסים לסל כאשר המטרה מס' 1 היא למשוך עבירה ולהגיע לקו העונשין.
    אפשר לאהוב את צורת משחק זו, אפשר לשנוא אותה,
    אבל חייבים להודות ב-2 דברים –
    א. היא יעילה.
    ב. הן לוקה והן הארדן משתמשים בצורה זו המון.

  34. גרמי תפקיד בכיר גראנט עם 9 נק ב4 מ11 מהשדה נגד גורי הזאבים 😂😂😂
    הכי מצחיק שם זה החמישייה של גראנט בלייק ופלאמלי 😂😂😂
    איזה פסיכי זה גה מוראנט יאללה 44 נק 9 אס. הרוריוז ניגב עם 37 7 6 ב26 דק את הבייבי בולס 😂😂

  35. יתרון 8 במחצית למרות שאייטון שיחק רק 6 דקות (בהן צבר 3 עבירות, מהן 2 בחסימה בהתקפה),
    זו תוצאה לא רעה.
    .
    זה ממש מוקדם, אבל ג'יילן סמית' נראה כמו עוד פגיעה בול של ג'ונס.
    .
    דווין בוקר שחקן אדיר. הרגע המשעשע של המשחק היה כאשר קלע שלשה בפול אפ בהתקפת מעבר, ואז התנצל על כך לכריס פול…

    1. זה לא מפתיע דנבר תמיד יושנים והקינגס עם התלהבות ראשונית זה ידעך בהמשך העונה 😎
      איזה נפילה עם באגלי הם הביאו מילא ממפיס שפיצו עם גה שנה אחרי לקינגס אין אפילו פיצוי

      1. באגלי נראה נהדר הלילה. הנקודה המעודדת ששלושת השחקנים שחשובים לקינגס כבסיס נראו טוב.פוקס באגלי והליברטון. וויטסייד זה שחוק בווטרן מינימום. משחק מעודד

  36. פינה חדשה בבלוג החי
    תורת הקלינגון

    1. הmvp למאלו עם 0 נק ב0 מ5 מהשדה
    2. גמאל מורי עם 1 מ11 ו9 נק
    3. קובי וויט עם 2 מ11 ו9 נק
    4. טוביאס עם 3 מ13 ו10 נק
    4. פרד ון וליט עם 3 מ12 ו9 נק
    5. גרמי גראנט עם 4 מ11 ו9 נק
    6. נורמן פאוול עם 2 מ11 ו9 נק

    מספר 9 היה מס המזל של הקלינגונים הלילה

  37. בוקרר ופול עם 2 גאמפים יפים. פעמיים החליפו טוב על לוקה ולא נתנו לו קלער םאת לספוט שלו והוא החטיא ושחרר כדור.
    ההגנה על בוקר חלשה מאד של המאבס יותר מידי בקלות נותנים לו את הגאמפ הזה עדיף שאחרים יזרקו

  38. תגידו על גורדון פורנייה ורוס את מי הייתם מעדיפים לקבל פורזי או גון קולינס?
    הסאנס שמרו מעולה את לוקה בקלאץ החליפו אגרסיבי ולא נתנו לו חהיכנס לספוט. ללוקה יש ספוט באזור הקו המקווקו שהוא עושה הטיות גוף לשומר ושם פלוטרים משם. צריך לסגור לו את עם חומה הבעיה שבגלל שהוא לא אתלטי לבן וצאבי המאמנים חושבים שהשומר יתמודד איתו אבל הוא חודר ברמה של יאניס באחד על אחד.
    אם מונעים ממנו את החדירה הזאת פוגעים בו משמעותית. הסאנס ממש עצרו את זה בסיום והוא ניגר או שחרר כדור.
    מתי שנתנו לו הוא קלע בקלות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט