אירועי דיומא – 19.12.2020: משחק עונה בגרמניה

כדורגל / רועי ויינברג

פרמייר-ליג – מחזור 14:

14:30-קריסטל פאלאס-ליברפול (ספורט 1). ליברפול, אחרי ניצחון על טוטנהאם, סובלת מפציעות ומחוסר יציבות. המשחק נגד פאלאס, קבוצה שהראתה כבר שהיא יכולה להוציא נקודות כשהיריבה מחזיקה בכדור, יכול להתברר כמוקש עבורה.

17:00-סאות'המפטון-מנצ'סטר סיטי (ספורט 1). משחק מעולה בין 2 קבוצות טובות כשהקדושים מעל סיטי בטבלה. דני אינגס וצ'ה אדאמס משחקים טוב ויכולים להפתיע את סיטי המדשדשת. שתי הקבוצות אוהבות ליזום וליצור התקפות, מה שמבטיח כדורגל לא רע בכלל.

19:30-אברטון-ארסנל (ספורט 1). ארסנל בכושר רע עם 8 נקודות מ-11 משחקי הליגה האחרונים כשההגנה וההתקפה מאכזבות. בהתחשב בהתקדמות של ברנלי ופולהאם הם אולי בסכנת ירידה. אברטון ניצחה את שני משחקיה האחרונים ויכולה להיות מרוצה לקראת ההמשך, כשהיא צריכה להוציא נקודות בגודיסון פארק.

בונדסליגה – מחזור 13

16:30-ר.ב. לייפציג-קלן (ספורט 3). המשחק בין לברקוזן ומינכן מאפשר ללייפציג לעלות לראשות הטבלה אם תנצח את קלן שקרובה מאוד לקו האדום.

19:30-באייר לברקוזן-באיירן מינכן (ספורט 4). לברקוזן במקום הראשון עם 28 נקודות, באיירן שנייה עם 27. מינכן סיימה פעמיים בתיקו ושמרה על שער נקי בליגה בפעם האחרונה באוקטובר, מה שאומר שלברקוזן, שמגיעה אחרי 5 ניצחונות רצופים, יכולה לשמור על היתרון.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר הגראנד פרי העולמי – חצי הגמר

21:00: מארק סלבי-ג'ק ליסובסקי (יורוספורט)

אתמול הושלם שלב רבע הגמר עם שני משחקים. בראשון ג'ק ליסובסקי התקשה מעט מול ז'או סינטונג הצעיר, אך הצליח לבסוף לגבור על הסיני בשני הפריימים האחרונים. גם המשחק השני בין מארק סלבי לחוסיין וואפאי היה צמוד למדי, כשהאיראני הצליח למתוח את אלוף העולם לשעבר, אך האחרון הצליח לזכות במשחק, לאחר קרב חפירות בדרכו האופיינית. בסשן הערב כבר ראינו את המשחק הראשון של חצי הגמר, בין רוני אוסליבן לג'אד טראמפ, והוא לא ממש היה צמוד, לפחות בתוצאה. טעויות של רוקט רוני לאורך כל המשחק נוצלו עד תום ביד טראמפ לזכיות בפריימים, מה שהביא לאחרון ניצחון נינוח, כשהוא משאיר לרוקט רוני פריים בודד לנחמה.

היום יתקיים המשחק השני של חצי הגמר, בין מארק סלבי לג'ק ליסובסקי. מדובר בשני שחקנים הפוכים למדי – סלבי הוא כידוע שחקן הגנתי, איטי ונחוש, בעוד שליסובסקי הוא שחקן התקפי ומהיר, אך גם בעל נטייה קלה לפיזור דעת, מה שוודאי לא נראה כמו משהו שיעזור לו מול היריב שממול.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט