טראמפ מסרב להאשים את רוסיה ב-CYBER ATTACK! 'אין עדיין הוכחות' לטענתו. האם לברון ישבור את שיא הנקודות של קרים?


1.לפני כמה דקות טראמפ הודיע ש"התקפת הסייבר של הרוסים על ארה"ב היא לא יותר מפייק ניוז"

הבית הלבן מיד יצא עם הודעה שהוא לא אמר 'פייק ניוז' אלא התכוון ש"אין מספיק הוכחות שזה הרוסים ולא הסינים"

"אולי זה בכלל הסינים ולא הרוסים" הוא אמר, וזה אחרי כל ההוכחות שהרוסים עומדים מאחורי התקפת הסייבר הזאת שמומחים מתארים כ-MOST MASSIVE CYBER ATTACK ON THE USA EVER!

2. אין לכם מושג לאיזה חור מחריד טראמפ הירשה לארה"ב ליפול אליו. הרוסים יכולים היום לנתק את ה'פאור' בחלקי ארה"ב רבים ולהשבית את שדות התעופה!

כל אלה שמריעים לי שיום אחד לא הזכרתי את טראמפ, והאחרים שמבקשים שאפסיק לכתוב עליו – אני לא מאשים אתכם. אני עצמי רוצה שהנשיא האיום והמסוכן הזה ייעלם אל השחור ויירד מהכותרות, לפחות לארבע השנים הבאות.

לצערי המדיה בישראל, בחוסר הבנתה, כבר ששה ימים סותמת את פיה, או בקושי מזכירה את הפריצה הגדולה מאז ומעולם של רוסיה אל תוכי תוכן של של תוכנות ארגוני הבטחון, ההגנה, התעשייה, ושדות התעופה של ארה"ב. התקפת ה-CYBER של הרוסים היא המסיבית ביותר שאי-פעם, מישהו – רוסי או לא – התקיף את ארגוני הבטחון, הפנטגון, ומגה חברות ( וכל רגע מגלים יותר ויותר).

עכשיו כבר 5:15 בבוקר. נכנסתי ל-YNET ול-וואללה. לא מצאתי כמעט כלום. אולי יש – אבל לא בכותרות הראשיות ואני לא אשפיל את עצמי לרדת למטה בשני האתרים העצובים האלה. אז אני מרגיש חובה להסביר זאת באתר הקטן שלנו. אולי אחרים יקראו ויבינו מה קורה כאן!!!

אני לא יודע את מידת הנזק המדויק שעלול להיגרם, אבל ה-HACKING הזה של רוסיה מאפשר להם להכניס את ארה"ב — ה-י-ו-ם — לאנדרלמוסיה שהיא מעולם לא סבלה אפילו קרובה אליה. אני מדבר על בלימת ה-POWER – החשמל – בחלקי ארה"ב רבים, סגירת שדות תעופה, חבלה בכל תהליך העברת מסרים מהפנטגון למפקדי הצבא, ולפי מה ששמעתי עתה – למחוק ממש חברות ענק – מהמפה ע"י בלבול או מחיקת כל הדאטה שלהן.

היו דיווחים בחודשים האחרונים על מין מעורבות רוסית פה ושם, אבל רק לפני ששה ימים נתגלתה העוצמה – הצונמי ממש – של התקפת הסייבר הרוסית, ושלשום כבר הזכרתי אותה כאן (כששמעון הגיב 'עזוב את טראמפ') ואת אזלת ידו של טראמפ בנידון. היום נודע שגודל ועוצמת ה-HACKING הוסברה לטראמפ כבר לפני ששה ימים, והוא מתחבא היכן שהוא בבית הלבן ולא הגיב עד עתה.

פעם הזהרתי שלפוטין יש בוודאי חומר עליו שיכניס אותו למאסר עולם ולכן טראמפ לא מוציא מילה על ההתקפה הרוסית המאסיבית הזאת. לפי מה שקראתי לפני כמה דקות (05:30 בבוקר בישראל) ב-YNET וב-WALLA אין לכם עשירית אחוז ידע או מושג על עוצמת וסיכון ה-HACKING הרוסי הזה. ביידן עצמו היה זה שנאלץ לשלוח לרוסים איום שהוא אחד החמורים ששמעתי אי-פעם מאמריקאי בעמדתו, כי כל מה שטראמפ עושה בינתיים זה לשלוח טוויטרים על גניבת הבחירות ממנו (היום 62 טוויטרים מחולה הרוח הזה!!!!!!), והוא מבלה את כל היום באזהרות, איומים, ואולטימטומים לסנטורים ואנשי בית הנבחרים הרפובליקנים להצביע נגד אישורם של האלקטורים שג'ו ביידן הוא הנשיא הבא.

שיהיה ברור: אם רוב אנשי הקונגרס והסנט מצביעים לא לאשר את בחירת האלקטורים, תוצאות הבחירות מבוטלות, ואני לא יודע מה קורה אז כי זה אף פעם לא קרה.

אבל כדי שהנושא יגיע בכלל להצבעה, חייב להיות איש בית הנבחרים אחד, וסנטור אחד – לפחות – הדורשים זאת. מו ברוקס – איש בית הנבחרים הרפובליקני (האידיוט המטורף) כבר הודיע רשמית שהוא מבקש לבטל את בחירת האלקטורים. היום הודיע פתאום טומי טוברוויל – כן, מאמן אונ' אאובורן לשעבר (היריבה המושבעת של אונ' אלבאמה!) שיושבע ב-3 לינואר כסנטור – לפני שעות אחדות:

Tommy Tuberville backs Mo Brooks in overturning Electoral College decision

הקשיבו: אם זה יקרה זה יהיה הקול השני (סנטור אחד וחבר בית הנבחרים אחד) שיבקש לבטל את בחירות האלקטורים, וזה ייאלץ בחירות כלליות של כל אנשי הסינט וכל אנשי בית הנבחרים אם לאשר – או לבטל – את הצבעת ה-ELECTORAL COLLEGE!!!

מיץ' מקונל, הרפובליקני שהוא ה-MAJORITY LEADER של הסינט (שהוא עתה ברוב של 2 רפובליקנים על דמוקרטים, אבל הבחירות המתקיימות ממש כעת בג'ורג'יה עלולות לשנות את כל גורל, ועתיד ארה"ב, אם ג'ורג'יה בוחרת בשני דמוקרטים, ואז יש שוויון בסינט, וסגן נשיא ארה"ב הבא הוא – היא!!! – שובר(ת) השוויון) כבר הודיע שג'ו ביידן ניצח את הבחירות והוא הנשיא הבא של ארה"ב. אם יקרה האסון והקונגרס ייאלץ להצביע ולהחליט אם לאשר את בחירת האלקטורים (שהסתיימה 232-306 לטובת ביידן) או לא , הקונגרס (שהוא בית הנבחרים והסינט יחד) הוא ברוב גדול של הדמוקרטים, כך שאפילו אם יקרה האסון ורצונו של טראמפ שהקונגרס יחליט אם הבחירות היו HECKED או לא, ההחלטה תהיה כמובן "לא" ובחירת האלקטורים תאושר.

אבל לא זאת היא הנקודה.

הנקודה היא שזאת תהיה מכה אנושה לדמוקרטיה של ארה"ב. מכה טראגית שהדמוקרטיה כאן לא תתאושש ממנה בשנים הקרובות, וזה בדיוק מה שחולה הרוח שהוא הנשיא שלנו רוצה. זה דבר שמעולם לא קרה. זה למעשה מביא את כל שיטת הבחירות על ברכיה, כי אז 155 מיליון בחירות של אזרחים הולכות קיביני מאט, ו- 535 אנשי קונגרס (100 סנטורים ו-435 אנשי בית הנבחרים – הנקראים לפעמים 'קונגרסמן') הם בעלי הזכות לבחור את נשיא ארה"ב הבא. זה מה שטראמפ רוצה:

להשאיר אחריו כמה שיותר הריסות, כעונש על שלא נבחר כנשיא!

זאת הסיבה שהוא:

1)טראמפ לא מתערב בכלל בכל עניין הקורונה. הוא כבר למעלה מחודש לא אמר מילה אחת בקשר למגיפה. היום שוב נשברו שיאים. המפחיד ביותר הוא רבע מיליון נידבקים חדשים ליום. (את 4,000 הקורבנות ליום לקורונה כבר שברנו (היום 3,000) ועד ה-1 לינואר נגיע ל-5,000 קורבנות ליום (!!!) , בעיקר בגלל חגיגות חג המולד, וברבע מבתי החולים בארה"ב אין יותר מיטות במחלקות החירום לחולי קורונה קשים. טראמפ כבר לא נראה 11 יום בטיווי. הוא נאלם דום. הוא מתחבא. כאילו מאומה לא נוגע לו. יש לו דם של אלפי-אלפים על ידיו והוא מתחבא בבית הלבן ולא מוציא מילה.

2) טראמפ לא מתעניין – ולך תדע אם הנבל הזה אינו כלב פודל של פוטין שעושה כל מה שהשליט הרוסי רוצה – בכל ה-CYBER ATTACK הרוסי. נשיא ארה"ב שייתן לרוסים לעשות זאת????????לאן הגענו? קנדי ורייגן מתהפכים עתה בקברם.

3) היום נודע שהבית הלבן – לא פחות ולא יותר מאשר שיקר במצח נחושה – בקשר למספר החיסונים ש'פייזר' מוכן למשלוח למדינות ארה"ב השונות. למעשה בשבוע הבא יישלחו למדינות השונות רק רבע ממספר ה-VACCINES שהובטח. במקום שעד ה-31 לדצמבר יישלחו 10-12 מיליון חיסונים, המספר האקטואלי יהיה רק רבע מזה. התקווה של זקנים כגייל ואני היא שהחיסון של MODERNA יופץ במהירות ובכמויות גדולות יותר, כמה שיותר מהר.

4. האם לברון ישבור העונה את שיא הקליעות של קרים?

אין, ובינתיים לא היה, שחקן NBA שהצליח להאט את השפעת הגיל על משחקו כלברון ג'יימס. אני מאמין שחלק רב מהצורה שהוא החליט להילחם בהשפעת הגיל מושפעת מהתאווה העצומה שישנה לו למשחק. אבל גם למייקל ג'ורדן הייתה תאווה גדולה ביותר למשחק. ההבדל בין השניים הוא שלמייקל לא הייתה דמות אחרת – שחקן עליון אחר, G.O.A.T ברור – שהוא ניסה להגיע לרמתו ואולי לשבור את הישגיו. כמה מהם הוא שבר, ואחד הוא כנראה לא יצליח לשבור או אפילו להשוות: 6 אליפויות NBA. שש אליפויות הוא לא שיא. לביל ראסל יש 11. אבל ביל ראסל שייך לדור אחר, לעולם אחר של כדורסל. ביל ראסל הוא אגדה במוחו של לברון. מייקל הוא שחקן שפרש מיד כשלברון החל. הם אף פעם לא שיחקו אחד נגד השני ב-NBA כי כשמייקל פרש בעונת 2002, לברון רק החל לשחק.

למעשה הם שיחקו פעם באיזה שהוא מאורע – מין משחק אימון שסיבתו ופרטים עליו אינני יודע מלבד הטוויטר הזה שהוא – לעניות דעתי – התמונה היחידה הקיימת כששניהם משחקים אחד נגד השני – לברון תלמיד תיכון בן 16, ומייקל כבר LEGEND:

ללברון ישנה עוד תשוקה והיא לשבור את שיא הנקודות של קרים עבדול ג'אבר. שיא זה יישבר ללא ספק. אבל ע"י מי? ע"י לברון? ואם ע"י לברון, אז מתי, כבר העונה?

(ארבעת מובילי הקליעות ב-NBA – עונה רגילה פלוס פלייאוף. החמישי הוא מייקל)

ראשון: Kareem Abdul-Jabbar: 44,149 points

Overall stats: 24.6 ppg on 55.6 FG% and 72.4 FT% Regular season stats: 24.6 ppg on 55.9 FG% and 72.1 FT% Playoff stats: 24.3 ppg on 53.3 FG% and 74.0 FT%

שני: LeBron James: 41,732 points

Overall stats: 27.4 ppg on 50.2 FG%, 34.2 3P% and 73.6 FT% Regular season stats: 27.1 ppg on 50.4 FG%, 34.4 3P% and 73.4 FT% Playoff stats: 28.8 ppg on 49.6 FG%, 33.5 3P% and 74.1 FT%

שלישי: Karl Malone: 41,689 points

Overall stats: 25.0 ppg on 50.9 FG% and 74.1 FT% Regular season stats: 25.0 ppg on 51.6 FG% and 74.2 FT% Playoff stats: 24.7 ppg on 46.3 FG% and 73.6 FT%

רביעי: Kobe Bryant: 39,283 points

Overall stats: 25.1 ppg on 44.7 FG%, 33.0 3P% and 83.4 FT% Regular season stats: 25.0 ppg on 44.7 FG%, 32.9 3P% and 83.7 FT% Playoff stats: 25.6 ppg on 44.8 FG%, 33.1 3P% and 81.6 FT%

חמישי: Michael Jordan: 38,279 points

Overall stats: 30.6 ppg on 49.5 FG%, 32.8 3P% and 83.4 FT% Regular season stats: 30.1 ppg on 49.7 FG%, 32.7 3P% and 83.5 FT% Playoff stats: 33.4 ppg on 48.7 FG%, 33.2 3P% and 82.8 FT%

האם לברון ישבור את שיא הנקודות של עבדול ג'אבר?

רק אם ישחק עוד שתי עונות. המצב כרגע הוא 44,149 נגד 41,732 ההפרש הוא 2,417 נקודות.

נניח העונה לברון לא ייפצע, לא יחמיץ אף משחק בגין LOAD MANAGEMENT, וכן ישתתף בכל משחקי הפלייאוף – נניח ס"ה 85 משחקים, הוא יצטרך לקלוע 28.44 נק' למשחק כדי לשבור את שיאו של קרים.

IT AIN'T GONNA HAPPEN

הוא יצטרך לפחות עוד עונה אחת, אפילו אם הכל יילך בסדר.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 67 תגובות

  1. * נתוני הנק' המצטברים הם עבור עונה רגילה + פלייאוף. כאשר מדברים על שיאו של קארים, מתייחסים לנתוני העונה הרגילה בלבד –
    ברשימה זו במקום השני נמצא קרל מאלון, וללברון ידרשו יותר מ-2 עונות בשביל להדביק את קארים.
    .
    ועדיין,
    בהינתן בריאות, ובהתחשב בהצהרה של לברון על רצונו לשחק עדיין כאשר בנו יגיע לליגה –
    ההימור שלי הוא שלברון הולך להציב שיאים לנק' הן בעונה הרגילה, והן בפלייאוף, שיאים שיהיה קשה מאוד (עד בלתי אפשרי) לשחזר.
    .
    תודה, מנחם.

  2. מנחם לגבי השטויות שהבאת בסעיף הראשון עדיף לא להגיב, אני הייתי מציע להפסיק עם הנטפליקס.
    .
    לגבי קארים עבדול ג’אבר יש שיא נקודות בפלייאוף שלברון כבר מחזיק בו ויש שיא של עונה רגילה של לברון יש עוד זמן להשיג ,המעריצים של לברון אלו ששמו את פיפן בטופ 10 היסטורי מנסים להציג כאילו הוא שובר את השיא, בפועל אולי בעוד שני עונות ישבור אותו.

    1. אתה חי בסרט חביבי, זאת פריצה פסיכית, רק מטורף היה חודר ככה לארהב, זה בהחלט יותר רציני אפילו ממה שמנחם מתאר.
      בעיה נוספת של האמריקאים- למרות שהם "בתוך" המערכת של הרוסים והסינים, הם לא ידעו במשך כמה חודשים שהם שואבים להם מידע… ככה שכרגע הסיטואציה היא שרוסיה/סין שולטת במערכת של ארה"ב וארהב לא נמצאת בכלל במערכות שלהם. מקווה שהצלחתי להסביר, בדימוי פשוט זה אומר שהיד הרוסית על הצוואר של ארה"ב והיד האמריקאית בכלל קשורה מאחורי הגב. זה ממש לא מוי כיף ובגדול עילה למלחמה

  3. מסממני עידן הפייק ניוז –
    הכל הולך.
    .
    יושב לו חבר מפלגה באריזונה. הוא יכול להיות ממלכתי, או שהוא יכול לשחק על קלף הטראמפ בשביל לפנות לגרעין הקשה של הטראמפיסטים במפלגה הרפובליקנית. מה הוא עושה?
    המציאות מלמדת אותנו שנשארו מעט מאוד פוליטיקאים עם יושרה כל שהיא. זה נכון בארץ, וזה נכון בארה"ב. אז זה לא ממש מפתיע שבאריזונה המפלגה הרפובליקנית עדיין לא קיבלה רשמית את תוצאות הבחירות של אריזונה (אני אפילו לא מדבר על ארה"ב כולה), וזה למרות שהאלקטורים של אריזונה כבר הצביעו.
    וזה למרות הפסדים בבתי המשפט באריזונה (כולל בית המשפט הפדרלי), ובבית המשפט העליון של ארה"ב.
    .
    מה כל זה אומר על ההמשך?
    לדעתי, לפחות בזמן הקצר, לא הרבה. הרושם שלי הוא שאין רוב שיעשה הפיכה חוקתית בארה"ב.
    .
    בטווח הארוך?
    .
    הפייק ניוז אתנו, והוא כאן להישאר.
    זה על כל אחד מאנו להתפכח ולפתוח את עיניו. לשפוט את המתרחש דרך פילטר של השוואת מקורות וביקורת הגיונית בריאה.

    1. תודה מנחם על המעורב. אגב גיא בהקשר גם של הפייק ניוז למי שטרם ראה ממליץ בחום על הסרט "the social dilemma" שמדבר על מעורבות הרשתות החברתיות בנושא והעצמת התופעה דרכן בין השאר. ובכלל כמה יכולת יש להן להשפיע על התודעה והבחירות שלנו .

  4. טוב אני גאה להודיע שגניבת הדראפט שייכת לפילי.
    טייריס מקסי זה שחקן שחקן. לצערו הוא נפל בפילי בקבוצה עם הרבה שחקנים. בקבוצה שהיו נותנים לו הוא שחקן של 20 נק בעונת הרוקי. איזה דבילים הניקס האלה ודטרויט שלא לקחו אותו. היה לוקח רוקי העונה אצלם בהליכה. יש לו חדירה ואחד על אחד חבלז.
    אני מאמין שגם בתוך פילי הוא יפרוץ חזק ויתפוס את מקומו פשוט יקח לו קצת זמן.
    גם עמנואל קוויקלי הזה בניקס לא פראייר בכלל

    1. שנה שנייה ברציפות שזה קורה , יכול להיות שיש להם מערכת סקאוטינג טובה.
      סקאוטינג זה לא רקלראות מספרים במחשב, זה ללכת למשחקים,לאימונים,לדבר עם החברים שלו,המאמנים שלו,המשפחה שלו

    2. מקסי מעולה. אני מקווה שדוק לא יפחד להכניס אותו לחמישייה. טראסט, טייבול שחקן טוב אבל בינתיים אי אפשר לסווג אותו כגניבה ואני מזכיר לך את הטרייד דאון הנוראי על זהאיר סמית וברידגס

      1. ואני מזכיר לך את הטרייד הנוראי על רוי הינסון ב 86 , מה זה קשור.
        טייבול לבחירה ב 20 פלוס הוא בהחלט גניבה.
        הטרייד על ברידג'ס היה טרייד מצוין , הם פשוט בחרו את השחקן הלא נכון

  5. לברון ישבור את השיא כי זה בהשג ידו, אז למעט מצב של פציעה חמורה, דבר שלא קרה לו מעולם, זה יקרה.
    .
    על גיימס ויסמן אפשר לומר שלמד כדורסל בהתכתבות אצל מדריך ידוע. הבחור התאמן חמישה ימים בשבוע ,בוקר, צהרים וערב, מאז שפרש מקבוצת הקולג של ממפיס.

  6. מילה על הקורונה (איזה כיף שלא נותר לי יותר מדי זמן לבלבל את המוח על הנושא) –
    .
    מי בינינו שהוא אחרי גיל 40, ובוחר שלא להתחסן –
    במילה אחת, טמבל.
    .
    לשמחתי במסגרת הדברים החיוביים שמתרחשים בארץ, ההחלטה להביא חיסונים, והרבה מהם, היא ההחלטה הנכונה (מספיק לראות את הכישלון הפסיכי בארה"ב בשביל להבין שיכול היה להיות גרוע בהרבה). העובדה שאפשר יהיה לחסן מהר את החלקים הפגיעים ביותר באוכלוסייה היא עובדה מעודדת.
    .
    מילה על החיסון –
    מי שמחפשים על מי לסמוך במסגרת החשש מהחיסון, שיבדקו מה עושים מי שבקיאים. בקרב המדענים שבבתי החולים, אלו שלמדו ביולוגיה מולקולרית, אלו שעובדים במעבדות הווירוליגיות, אחוז המתחסנים הצפוי נושק ל-100%
    אשתי (PHD בביולוגיה), מתחסנת ביום ב' הקרוב. כמוה גם 100% מחבריה למקום העבודה בבית החולים.
    .
    אז יהיו מי שיביאו דעה כזו או אחרת של איזה רופא טמבל (כמובן שהם יהיו המיעוט, אבל יש כאלו),
    כל מה שאני יכול לומר להם זה לבדוק. לא בשונה מכל פייק ניוז אחר, תמיד טוב לבדוק בציציות. לא כל רופא יש לו מושג בביולגיה מולקולרית,
    אבל בכל זאת קיימים הרופאים (כמו עוד לא מעט מקבלי החלטות ובעלי סמכות בכל ענף שהוא) שמשוכנעים שהשמש זורחת להם מהתחת (ככה זה בני אדם, יש לנו את היכולת המדהימה להעלות שתן מהשלפוחית לראש בקלות מפתיעה) כך שהם מרשים לעצמם בביטחון עצום לצאת בהכרזות בתחום בו הם פשוט לא מבינים.
    .
    FYI, גם אני לא איש מקצוע, אפילו לא קרוב. מה שאני עושה זה לשמש שופר (שעבר הגהה ובדיקה עובדתית) עבור מי שכן למדו, חיים, וממשיכים ללמוד את התחום.

    1. לגבי החיסון, גיא צודק ב-100%! אולי לצעירים שביניכם זה לא עניין של חיים ומוות (אם כי יותר ויותר תופעות לוואי מתגלות גם אצל צעירים שנמצאו חיוביים, אבל בזמן 'המחלה' אפילו לא היה להם חום!) אבל להוריכם חיסון הוא הדבר ההגיוני והחשוב ביותר לעשות. הבעייה כאן בארה"ב שכבר ישנם מקרי רמאות בקשר לאיזה בתי חולים, בתי מרקחת, ומוסדות בריאות אחרים מקבלים את החיסונים קודם מאחרים. כאן באטלנטה לגייל – חולת פרקינסון בת 84 – אין בינתיים למי לצלצל או להתקשר, ולהכניס את שמה לרשימת קליינטים לחיסון. כבר ישנה כאן הרגשה של ברדק גדול.

    2. גיא, נכדתי בישראל בת ה-23 צלצלה ואמרה שרופא המשפחה הציע לה ב'שום פנים ואופן לא להתחסן כי קיימת סכנה רצינית להריון בעתיד'. במקרה היום בערוץ ה-PUBLIC שהוא המיומן ביותר הייתה פגישה משודרת עם 6 מחוקרי ומפתחי החיסון (שהיו גם חלק ממחקרי פייזר ומודרנה) שנשאלו בדיוק בקשר להשפעת החיסון על הסיכויים להיכנס להריון בעתיד והם אמרו ש"באופן מחלט אין בכלל קשר בין החיסון – (המבוסס על פרוטאין מסויים) – להריון. הרופא של דריה סתם המציא משהו להיראות חכם.

      1. אשתי שהיא אחות בבית חולים מקבלת חיסון ביום שלישי הקרוב , כל אלה שמתחסנים הם פשוט אותם אנשים דפוקים שחשבו שקורונה זה פייק וטראמפ ניצח בבחירות

    3. למה רק מעל גיל 40? למה לא כל מי שאינו מוגדר כילד (אני מניח שזה 18 ומעלה)? ברור שהסיכון לנזק מקורונה עולה עם הגיל, אבל היות שאין סיכון מהחיסון, נשמע לי הגיוני שכל מי שלא נאמר לו לא להתחסן, צריך להתחסן. אני טועה?

    4. גיא אני מסכים אתך לגבי החיסון . בטח ובטח מגיל שציינת. מנגד כדי לכבד גם כאלה שמתלבטים ולא לקרוא להם טיפשים, יש הרבה מתלבטים לא מתוך קונספירציות וכדומה אלא מתוך פחד טבעי מחיסון חדש שעבר באמת את כל האישורים הנדרשים אך עדיין בתהליך מהיר בקצב שאין לט אח ורע בהיסטוריה בעולם החיסונים.

      1. כל דבר שאנחנו עושים בחיים אפשר לכמת לכדי משוואת ניהול סיכונים.
        לעלות על הרכב בשביל להגיע לעבודה? סיכון.
        לטוס במטוס לחופשה בחו"ל? סיכון.
        .
        במסגרת ניהול הסיכונים, יש את המצב הפסיכי בתוכו אני חיים כיום –
        הקורונה.
        אי אפשר שלא לראות את ההשפעות מרחיקות הלכת של המגיפה, הן על בריאות הציבור, הן על התמותה, והן על הכלכלה.
        .
        עכשיו מגיעה שאלת החיסון –
        אותה התלבטות עליה אתה מדבר,
        אני מבין אותה.
        אבל כאמור, בסופו של יום זו שאלה של סיכונים.
        יחליטו כולם לא להתחסן? נמשיך בדרכנו הבטוחה לאבדון כלכלי, ולהמשך המחלה והתמותה.
        .
        יחליטו כל מי שהם מעשית אוכלוסיית סיכון (40+, מה לעשות, זה תופס אוטומטית את כל אוכלוסיית ה-60+ שהם בסיכון עקב הגיל, ואת רוב אוכלוסיות הסיכון הנוספות שהם הסובלים מסכרת, השמנת יתר, יתר לחץ דם, מעשנים עם "ותק", לדוגמה) להתחסן,
        ומצבנו ישתפר פלאים.
        .
        אז אותו פרט בן 40+ המתלבט מה לעשות –
        את הצד של המחלה הוא ככל הנראה מכיר.
        עכשיו יש את שאלת הסיכון של החיסון.
        וכאן נכנס תפקידי כשופר –
        כן, מדובר בטכנולוגיה חיסונית חדשה. אבל זה לא איזה עיקרון מדעי חדש,
        מדובר על תהליכים מולקולריים מוכרים, שנבדקו, נחקרו, ונוסו בעשור האחרון בהמון פונקציות.
        מדורנה ופייזר לא המציאו את הגלגל,
        הם מיישמים שיטות מדעיות תקפות לצורך פיתוח החיסון הספציפי.
        .
        אם כבר,
        השיטה החדשה מסוכנת פחות מאותו חיסון מוכר של נגיף מוחלש. לא מכניסים לגוף האדם גוף זר (מוחלש) העלול לפגוע בו, אלא "שולחים מסר" שמספר לגוף שהוא צריך לפצוח בתגובה חיסונית של ייצור נוגדנים.
        .
        אז אולי המסר "טיפשים" עובר מסך כחריף,
        אבל אני ממקור ראשון שמעתי על הנזקים של הקורונה בלא מעט חולים, ממגוון שכבות גיל.
        אתה כותב על כך שאנחנו עדיין לא מכירים את ההשפעות ארוכות הטווח של החיסון?
        אנחנו עוד פחות מכירים את ההשפעות ארוכות הטווח של הקורונה.
        מה יקרה לחולי קורנה שהחלימו, אבל ידבקו בשפעת "רגילה" בחורף אחר כך?
        הנתונים עד כה מלמדים על כך שהסיכוי שלהם לחלות בצורה קשה עד אנושה מטפס במאות אחוזים.
        .
        השורה התחתונה –
        כאשר אתה בספק, צריך למצוא ממי לקבל מידע רלוונטי שיעזור לך להגיע להחלטה הגיונית.
        כל מי שבקיא בתחום, צעיר או מבוגר, בוחר להתחסן. שוב, זה מידע ממקור ראשון בלתי אמצעי.

        1. גיא – חותם על כל מילה שלך.
          מוסיף את השני גרוש שלי – הסיכוי שפייזר, מודרנה, ה-FDA ושאר הגופים הרגולטוריים יודעים שהחיסון מסוכן ועדיין מאשרים את ההפצה שלו שקול לסיכוי שפדופיל ייכנס לגן ילדים עם שלט "אני פדופיל" על החזה.
          לגבי מהירות האישור, יש הסברים סבירים מאוד (שרובם קשורים לכך שאנחנו נמצאים במשבר עולמי בגלל הקורונה, מה שמביא לשפע של מימון, מתנדבים, והזדמנויות להדבק בקבוצת הניסוי והביקורת). אני אתחסן ברגע שאוכל, מקווה שכמה שיותר אנשים יעשו את זה, ונוכל להציל חיים ולהחזיר את העולם לשפיות.

  7. ציון הצליף עם הטוסיק חזק בבאקס שנראו ילדים מפוחדים לידו בלי יאניס. הוא הוריד יפה במשקל נראה קליל ומהיר.
    טנש עכשיו בחגיגה שהסאנס מנגבים את השיקצה😂😂

    1. מכיר שאתה קם בבוקר ועולה לך מחשבה בראש ופתאום היא במילים של מישהו אחר?
      תגיד לי יא חתיכת חסר מושג בשיט שמדבר מהתחת בגלל זה מהמילים שלך יוצא ריח של זבל גמלים ואתה סותם רק כשאתה יושב על פקק אני לא מבין משהו אולי תסביר לי יו פיס אוף כלום בצבע טורקיז עם קצת נטייה למג'נטה וקישוט תחרה בפינות
      נוקס משלשל שש משבע מדאון טאון לעשרים נקודות על הראש של קליבלנד וקורע לקונפטי את האלופה לשעבר ואתה עם הג'ורה מצפצף קוויקלי אחלה שחקן??
      אתה אמיתי או שחטפו אותך והחליפו בטמבל בחמישית במקום הטמבל בריבוע שאתה בדרך כלל?? אה?!

      אוקיי, אז קודם כל, מי אני?
      ודבר שני האם אני אחד או שלגיון שמי כי אנחנו רבים?

  8. משחק, משחק, מתנהל עכשיו בין הסאנס ללייקרס.
    הכוכבים (של 2 הקבוצות) מקבלים דקות, ויש כדורסל בקצב מרשים לקדם עונה (ובאחוזים מרשימים לא פחות, בעיקר מהשלוש. 2 הקבוצות קלעו יחדיו 31 שלשות עד כה)

  9. טראמפ הוא קרפדה מתה. אבל אני מעדיף לדעת מה הוא עושה, שהוא בשקט הוא מדאיג אותי.

    תשמע, יש דברים שהייתונות פשוט לא כותבת. לפני כמה חודשים פתאום החשמל אצלי מתחיל להבהב. סגרתי את כל החשמליים. אחרי כמה דקות היתה הפסקת חשמל ואחרי כמה שעות חזר החשמל. דיווחו על קריסת שנאי. חבר שלי עובד בסייבר בחברה של התשתיות חשמל, אמר לי היתה התקפה היו צריכים להוריד את המחשב הראשי.
    מאמין שגם אצלכם היה ניסוי כלים. או שהיו צריכים לכבות איזה מחשב בשביל משהו אחר שהם היו צריכים.

    1. חוץ מזה, הכנה או לא, דוראנט נראה מצויין במהלכים שהוא מבצע, עם התקדמות הרפואה, האמצעים והשיקום, אולי יש חיים אחרי פציעת אכילס.

  10. כמה מילים על המשחק האחרון של קדם העונה בין הסאנס לליקרס –
    .
    בוקר. בהיעדרו של קליי, ואיך שהארדן נראה,
    לטעמי בוקר הוא השוטנג גארד הטוב בליגה.
    הוא יודע לעשות הכל – קליעה מ-3, קליעה מהמיד ריינג', לקחת את הכדור לסל, לנהל משחק, תנועה בלי כדור, קאצ' אנד שוט. הכל.
    (טוב, כמעט הכל. בהגנה הוא עדיין לא שם, ולא בגלל שהוא לא מתאמץ. הבעיה היא שכאשר הוא מתאמץ הוא צובר המון עבירות)
    .
    אייטון חייב לקבל את הכדור הרבה יותר. אני מקווה שכריס פול הוא התרופה לבעיה הזו
    (לא שיחק הלילה)
    .
    דייויס פסיכי.
    הוא קולע מטווח ה-3 כמו היה סטפן קרי. היה איזה רגע ברבע השלישי שהוא לקח את אייטון אחד על אחד. אייטון עשה עבודה טובה, אבל איך עוצרים שחקן בגובה של דייויס, עם סט הכישורים שלו, שמסוגלל לעצור אחרי כדרור אחד, ולעלות לשלשה (עם היד של אייטון בפרצוף) ולקלוע אותה רק רשת? 6 מ-7 היו לו הלילה מטווח השלוש.
    .
    העומק של הלייקרס. בלתי נגמר.
    שרודר לא שיחק הלילה. ועדיין הם הציגו הלילה ליינאפ של 10 שחקנים ששיחקו 15+ דקות, כאשר כולם מסוגלים לתרום בטווח הארוך.
    המשמעות היא שלקבוצה רוטציה אפקטיבית של 11 שחקנים.
    .
    עומק שכזה + לברון + דייויס = אליפות.
    לטעמי, בהיעדר פציעה של אחד מצמד הכוכבים, הלייקרס פייבוריטים לאליפות לא פחות מגולדן סטייט מודל 18'.
    .

    1. נו אל תגזים
      .
      .
      .
      אה לא בקשר לבוקר, שם אני דווקא מסכים איתך לגמרי, דיוויס הוא שחקן של בערך 32% לשלוש בקריירה, זה בערך כמו לכתוב "כשיאניס יפתח קליעה" או לומר לחכות לבניין בית המקדש השלישי. מתישהו זה יגיע. הלייקרס מועמדים מספר 1 לאליפות. אבל אני לא חושב שיש להם את הדומננטיות שהייתה לווריורס בעידן דורנט, עם כל הכבוד לשרודר, הארל וגאסול

      1. בגדול, אתה בהחלט צודק שכאשר מתבוננים על שחקן לא צריך להתלהב מנתונים של משחק בודד.
        או אפילו פלייאוף בודד. זה נכון גם לגבי עונה בודדת.
        .
        ועדיין –
        .
        יש משהו בנוחות שצמחה במשחקו של דייויס. איך שהוא לוקח את הזריקה. אני לא מדבר על המשחק הלילה, אני מדבר על מגמה –
        .
        ב-46 המשחקים הראשונים של העונה (עד האולסטאר) דייויס זרק 3.4 פעמים למשחק מטווח השלוש ב-31.6% חלשים. מדובר על עלייה קטנה בנפח הזריקות, עם ירידה קלה באחוזים (בהשוואה לעונה הקודמת).
        .
        ב-16 המשחקים שנותרו עד לסיומה של העונה הרגילה (כולל פגרת קורונה שכללה, לפי הדיווחים, הרבה אימונים משותפים עם לברון) הוא זרק 3.9 פעמים במשחק, והאחוז צמח ל-36.5%
        בפלייאוף כמות הניסיונות למשחק ירד ל-2.9, אבל האחוזים צמחו ל-38.3% (21 משחקים).
        .
        האם אפשר לנחש ממדגם של 37 משחקים לגבי מה יהיה הנתון של דייויס העונה?
        לא.
        .
        האם אפשר להתבונן במתרחש, ולנסות לזהות מגמות?
        לטעמי, כן. בעיקר כאשר מוסיפים קונטקסט (עובדתית, ידוע שדייויס עבר על השלשה לפני תחילת העונה הקודמת).
        אם מכניסים למשוואה קונטקסט היסטורי (שחקני פנים שהתחילו בשלב מאוחר יחסית בקריירה לזרוק הרבה יותר מהשלוש),
        אז מקבלים סיבה טובה לאוהדי לייקרס לעוד קצת אופטימיות מעבר לכמות הביטחון העצמי (גודשת ושוצפת…) שכבר יש להם…
        .
        בכל הנוגע לווריורס 18' –
        לדעתי הלייקרס השנה יציגו מאזן (גם אחוזי ניצחונות, גם הפרש סלים) עדיף מזה שגולדן הציגו ב-18' (כנ"ל בפלייאוף).

        1. גיא אני רוצה לאתגר אותך.
          .
          תן לי שלוש שחקנים עם קילומטראז זריקות לשלוש כמו דיוויס שעשו שיפור משמעותי.
          .
          אני חושב שלאור התצוגות של מיאמי וההיעלמות הטוטלית של הגנת הבאקס (וגם קצת הקריסה של הקליפרס. סליחה ljos) אפשר לומר שיהיה קשה ללמוד מהבועה. אם לעשות רגע גיא אומר שאין באמור לרמוז שהלייקרס אלופה עם כוכבית.

          1. מארק גאסול.
            09' – 16' : 12 שלשות (במצטבר) מ-67 ניסיונות קליעה (18%)
            17' – 20' : לפחות 3.4+ ניסיונות קליעה משלוש במשחק בכל עונה בממוצע של 36.5%
            .
            ברוק לופז.
            09' – 16': 3 שלשות (במצטבר) מ-31 ניסיונות קליעה (10%)
            17' – 20': לפחות 4.4+ ניסויונת קליעה משלוש במשחק בממוצע של 34%
            .
            דמרקוס קאזינס.
            11' – 15': 11 שלשות (במצטבר) מ-69 ניסיונות קליעה (16%)
            16'-18' : לפחות 3.2 ניסיונות קליעה משלוש במשחק בממוצע של 35.1%
            .
            פאו גאסול.
            בין השנים 02' ל-14', הוא קלע במצטבר 38 שלשות. זה פחות מ-3 שלשות לעונה על פני קריירה ממוצעת של רוב שחקני ה-NBA.
            את אותן שלשות הוא קלע ב-24.7%
            ב-15' הוא קלע 12 שלשות מ-26 ניסיונות קליעה. אם הייתי כותב שהוא הולך להפוך לכלי מאיים מהשלוש בשנים הבאות, היו צוחקים עליי.
            ב-16' הוא קלע 24 שלשות מ-69 ניסיונות.
            ב-17' הוא עבר לסן אנטוניו.
            לקונטקסט חלק משמעותי –
            בספרס לא זורקים הרבה מהשלוש, אבל השלשות זורקים, אלו זריקות נוחות.
            17': 56 שלשות מ-104 ניסיונות קליעה.
            18' (גם במדי הספרס): 43 שלשות מ-120 ניסיונות קליעה.
            אנחנו מדברים על שחקן בשלהי הקריירה.
            .
            אתה יודע מה הסימן המעודד ביותר כאשר מתבוננים בנותנים של השחקנים הנ"ל ובנתוניו של דייויס?
            אחוז הקליעה של דייויס מהעונשין בהשוואה לאלו של ה-4.
            .
            אני מקווה שעמדתי באתגר…
            .
            אם בכוכביות עסקינן, אני רוצה להזכיר שהייתה אמורה להיות ללייקרס ביתיות בכל אחד מסיבובי הפלייאוף השנה.

            1. סורי שגרמתי לך לעבוד לחינם. התכוונתי בדיוק הפוך.. שחקנים שכבר זרקו הרבה שלשות ופתאום יש להם שיפור דרסטי באחוזים. בהקשר הזה אז דיוויס כבר עשה את הקפיצה שלו משלושת העונות הראשונות.. כיום יש לו כמעט 800 זריקות בעונה הסדירה. לצפות שהוא ישתפר יותר שקול לדעתי לצפייה שדרוזן או דריימוד גרין
              .
              מה שהתכוונתי הוא שקשה ללמוד מהבועה. נכון הלייקרס היו סופר דומיננטיים. גם מיאמי מצד שני..

            2. אני אבהיר את עצמי –
              אני לא חושב שדייויס יתחיל לקלוע יש מאין באחוזים של קרי.
              אני בהחלט חושב שהוא יכול לעשות "ג'ייסון קיד" כפי שהיה בקדנציה ב' בדאלאס. הסיטואציה שם, לצד הדגש שהוא שם על הקליעה מהשלוש אפשרו לו בקבוצה מעל הממוצע שלו עד לאותו רגע (דאלאס קדנציה ב: 38.7% על פני 4.5 עונות, כולל פלייאוף. בקריירה יש לו 34.9%)

          2. לגבי הלייקרס,
            רק להזכיר –
            רגע לפני פרוץ הקורונה, הלייקרס היו מרחק משחק או משחק וחצי ממלווקי במאבק על המאזן הטוב בליגה.
            זו לא הייתה הפתעה אדירה, היכולת שלהם בפלייאוף הבועה. לפחות, לא עבורי.

      1. תבדוק אחורה.. המעורב של מנחם (שהיה הדבר האהוב עלי באתר פעם) נהיה 80% פוליטיקה בשנה האחרונה.
        נו טוב, אני אוהב את מדור השחמט..

      1. האמת שאני לא רפובליקני, ימני או שמאלני. יש לי דעות משלי על כל דבר. הדעה העיקרית היא שכולם חרא, באמת, מכל הצדדים. אז כשיש כל מני הדיוטות שמצדדים בצד אחד בצורה כל כך חד משמעית זה משגע אותי.

  11. מנחם
    בישראל היום (הביביתון) דווקא כן מדברים על ההתקפה הזו ופרסמו את התגובה של פומפיאו לתקיפה כולל אזכור שהרוסים תקפו גם פה…

  12. הלכת כנראה לישון מוקדם. YNET הגיבו בכותרת ראשית ב 7.26 ו WALLA במבזק ב 6.27. שניהם ציטטו את התייחסותו של שר החוץ פומפיאו למתקפת הסייבר.

  13. מנחם
    לברון ישחק כ 20-24 משחקי פלייאוף אם הלייקרס תלך רחוק
    הוא בוודאות לא ישחק 72 משחקי עונה רגילה
    בנקודת בליגה לברון רחוק מקארים כ 4000 נקודות
    הוא רחוק אפילו מקארל מלון במקום ה 2 בכ 2700 נקודות
    על מנת לעבור את
    קארים בעונה הרגילה לברון צריך לשחק עוד 3 עונות.
    השיא של לברון בפלייאוף הוא הזוי, יש לו מעל 7400 נקודות
    השני הוא ג׳ורדן עם קצת פחות מ 6000
    ללברון יש יותר נקודות מ 2 השחקנים הפעילים הדולקים אחריו (דוראנט עם 4000 ומשהו והארדן עם 3000)
    יש ללברון סיכוי להגיע ל 8000 נקודות פלייאוף כבר העונה. זה שיא שיהיה בלתי שביר
    לברון גם ניפץ את שיא המשחקים בפלייאוף (260)
    הוא יכול להגיע ל 300!!! משחקי פלייאוף עד סוף הקריירה
    מייקל עם 190 וקובי עם 220 קארים שיחק 237 משחקים שזה המון!!! בהתחשב בכך שבשנות ה 70 שיחקו סיבוב פחות ובשנות ה 80 שיחקו הטוב מ 5 (ואפילו הטוב מ 3) בסיבוב הראשון.
    אם קארים היה משחק בתקופתנו היו לו עוד כ 30-40 משחקי פלייאוף ועוד 1000 נקודות

    1. זה איזון?
      באמת?
      .
      "ראש סוכנויות המודיעין של ארצות הברית, ג'ון רדקליף, אמר אתמול שמדינות זרות – סין, אירן ורוסיה – היו מעורבות בבחירות בארצות הברית."
      .
      קונטקסט –
      רדקליף מונה בפברואר האחרון לתפקיד ראש סוכנויות המודיעין. מדובר על פוליטיקאי רפובליקני שמרן שעברו הפוליטי לפני התפקיד היה כחבר בית הנבחרים (טקסס), וראש עירייה של עיר בת 7,000 תושבים.
      בהכשרתו הוא עורך דין, שלפני שפנה לפוליטיקה הוא עסק בדיני נזיקין.
      אם ברדקליף, פייק ניוז, ובחירות עסקינן, אז כאשר התמודד על תפקיד תובע מחוזי הוא פרסם באתרו האישי שהוא אישית "ניהל עשרות של חקירות הנוגעות לטרוריזם בארה"ב ובחו"ל". מי שבדק טיפה (לא צריך היה ממש להעמיק) מצא שבעברו באותו זמן היו בדיוק 0 תיקים בנושאים ביטחוניים.
      דרך אגב, גם בזמן שהיה חבר קונגרס, הוא לא התעסק בנושאים בטחוניים.
      במה הוא כן עסק?
      הוא היה חלק מהצוות המשפטי של טראמפ (עוד בינואר, זמן השימועים בבית הנבחרים והסנט).
      .
      מה אני אגיד,
      מאוזן כמעט כמו התגובות של דקסטר…

    2. הכי מצחיק?
      טראמפ ממלא פיו מים (מי שמופתע שטראמפ לא נוקט אצבע בעקבות התקפת סייבר רוסית, שירים את היד…),
      אבל הכותבת מספרת שזו מתקפה סינית…
      מזכיר המדינה, הוא הודה שמדובר בהתקפה רוסית,
      אבל הכותבת מלמדת על התערבות בבחירות לטובת הדמוקרטים…
      .
      אז למי שחיפש איך נראה פייק ניוז במיטבו,
      מוזמן.

  14. בחדשות החשובות באמת של השבוע, זה: https://twitter.com/Sam_Vecenie/status/1340091445374414848
    "Cannot stop laughing that the Rockets’ “Front Office” tab on the team’s website leads to an extensive biography of Tilman Fertito, then just the team’s media guide from 2017-18 featuring like a 90% turned over front office."
    .
    הולי פלאף פיס, זה גרוע. כאילו, בואו נתחיל מהמשפט הראשון ב"ביוגרפיה" שממש לא הוא כתב, למה אתם צוחקים:
    "Tilman J. Fertitta, a Houston native, is an accomplished businessman and recognized as a world leader in the dining, hospitality, entertainment and gaming industries and is often referred to as “the world’s richest restaurateur.”"
    משם זה איכשהו רק משתפר, קריאה מומלצת לכולם. אני בטוח שאם היו נותנים לו עוד כמה דקות לכתוב (אדם עסוק הפרטיטה הזה, בכל זאת) הוא היה מספר שבחיים לא ירד עליו גשם (מלבד פעם אחת כשביקר במדינה אפריקאית, כולן אפריקה מה זה משנה, שסבלה מבצורת של עשרות שנים ופרטיטה רק הסתכל לשמיים ומבול ירד וסחף את האנשים להריע לו) ושהוא אף פעם לא היה צריך ללכת לשירותים. אפילו קים ג'ונג איל היה אומר לו להרגיע קצת, וזה בנאדם שאמר פעם שהוא מצא תרופה לאיידס והמציא את ההמבורגרים.
    https://www.nba.com/rockets/team/front-office
    .
    לא נשאר מקום בנפח האתר (והאגו) לשאר הצוות המקצועי של הקבוצה, עמכם הסליחה.
    .
    .
    .
    (את טראמפ הצליחו לבחור החוצה מהתפקיד. מה עושים עם אנשים כאלה?)

  15. מל
    היה מי שכתב על הפריצה כבר במוסף שישי של ידיעות אחרונות, מה שאומר שזה נכתב כבר ברביעי או חמישי או אפילו לפני. הוא אפילו כתב שזה כרגע על אש קטנה אבל שזה הדבר המשמעותי ביותר שקרה כאן לאחרונה, כולל הסתמכות על מקורות מודיעיניים ישראלים ואמריקניים.
    לא במפתיע, מדובר באחד העיתונאים הוותיקים, הרציניים והמוערכים ביותר במדינה ("כבר לא עושים כאלה"…), זוכה פרס ישראל, נחום ברנע

כתיבת תגובה

סגירת תפריט