פינת הגולש הצעיר: העתיד של סן אנטוניו / אריאל בנדר (17)

סן אנטוניו נמצאת בצומת דרכים. החוזים של למרקוס אולדריג' ודמאר דרוזן יסתיימו בפגרה של 2020/21, כשבלי אופציות ובגיל מבוגר (34 ו-31 בהתאמה) יהיה קשה לספרס להשאיר אותם. הם יכולים לסיים את העונה עם השניים, בלי טרייד, ואז יתפנה להם מקום מתחת לתקרה בקיץ של 2021. האפשרות השנייה היא שחלק מהשחקנים ישארו בס"א על חוזים קטנים יותר. האופציה השלישית, כמובן, היא טרייד לפני הדד-ליין.

המערב העונה חזק מאוד. דאלאס, הלייקרס, הקליפרס, הנאגטס, הג'אז, הבלייזרס, הפליקנס, הסאנס, הווריורס והרוקטס יותר חזקות על הנייר מסן אנטוניו. מדברים כאן על 10 קבוצות כך שהדרך היחידה להכנס, במקרה האופטימי, היא דרך הפליי-אין. בואו נעבור על הרוסטר שלהם.

חמישייה: דיונטה מארי, דריק וויט, דמאר דרוזן, למרקוס אולדריג', יאקוב פלטל.

ספסל: פטריק מילס, דווין ואסל, רודי גיי, לוני ווקר, קלדון ג'ונסון, טריי ליילס, דרו יובנקס.

הקבוצה תלויה ביכולת טובה של דרוזן ואולדריג'. מלבד זאת הם צריכים את מארי במיטבו השנה ושיעשה קפיצה, בשנה שעברה הוא קיבל 25.6 דקות בממוצע למשחק ב-66 משחקים כשמתוכם פתח בחמישייה ב-58 מהם. הוא השתפר בקליעה אבל לא פרץ ונתן עונת שיא אחרי שחזר מפציעה. אם השנה דויאנטה מארי ייתן עונה טובה, יחד עם שאר הצעירים, הבסיס יהיה טוב ויהיה קל לבנות סביבם. זו נקודה חשובה – בליגה של היום קשה לבנות מהדראפט, בדומה למה שקרה בלייקרס עם אינגרם, בול, קוזמה והארט לפני שלברון הגיע או פילדלפיה שעשתה טריידים והחתימה שחקנים כמו ג'וש ריצ'רדסון, דני גרין, ג'ימי באטלר, טוביאס האריס ואל הורפורד במקביל לבחירות המרובות בפרוסס. לכן אני לא רוצה שהספרס ינסו לבנות דרך הדראפט אלא ינסו להשאר תחרותיים בדומה למה שאפיין את המועדון עד היום.

החוזה המשמעותי ביותר, לפחות מהחוזים הקטנים, שנגמר בקיץ הקרוב שייך לדריק וויט. אני מקווה שיחדשו לו את החוזה בהקדם האפשרי כי הוא חלק מהבסיס שהספרס בונים לקבוצה, בדומה למה שהיה בבוסטון של רוזייר, טייטום ובראון ב-2018/19. יהיה להם קשה למצוא שחקן שמביא את מה שדריק וויט נותן לקבוצה.

התקפית הוא הראה שיפור – זה בלט בנקודות שלו ובאחוזים מכל הטווחים. הוא שחקן משמעותי ואני חושב שהשנה ימשיך את ההתפתחות ההגנתית שלו עם יותר חטיפות וחסימות, תחום בו הוא טוב מאוד כבר עכשיו. אני מקווה שיוכל להיות השחקן ששומר על הגארד המוביל של היריבה, משהו לא פחות חשוב מניהול משחק. הוא יכול לתרום גם כרכז אחרי 3.5 אס' ו-1.5 איב' למשחק העונה. לצד עלייה הדרגתית באחוזי השימוש (18.9% ב-2019/20, 17.7% ב-2018/19, 15.4% ב-2017/18) ניתן להיות אופטימיים.

אני חושב שהדבר הנכון לעשות, מעבר להשארת וויט, הוא לחכות שהחוזים יגמרו ולנסות להחתים שחקנים חופשיים. קשה לבנות דרך הדראפט, בדומה למה שקורה בקבוצות כמו ניו יורק, קליבלנד או מינסוטה. אין סיבה לנסות להשאיר את אולדריג' או דרוזן. באיזשהו מקום בנייה דרך הדראפט וטנקינג הם סוג של אין ברירה או הודאה בכישלון, שונה מהערכים של המועדון. גיי, אולדריג', מילס ודרוזן מסיימים חוזה. בואו נראה כמה מחליפים אפשריים.

דמאר דרוזן

  • ויקטור אולדיפו – בהחלט יכול להוות תחליף ראוי לדמאר דרוזן, הוא שחקן טוב התקפית, העונה אני חושב שיחזור לעצמו ויהיה טוב אבל הקבוצה שלו לא תגיע רחוק, היא במקרה הכי טוב תעוף בסיבוב הראשון להערכתי והוא ירצה לעבור קבוצה. אם אני הספרס אני הולך עליו בכל הכוח, התקדמות רבה של הצעירים יכולה לתת לאולדיפו הזדמנות להיות מנהיג בספרס, לחבר את הקבוצה מה שלא נראה כרגע עבורו בפייסרס.
  • אוון פורנייה- שחקן אירופאי טוב, עשה קפיצת מדרגה בעונה שעברה, השתפר בכל נתון קליעה ואני חושב שהוא ירצה לבוא למועדון מנצח כי גם באורלנדו מג'יק, אין סיכוי להגיע ליותר מסיבוב ראשון ואולי אפילו לא לפלייאוף השנה, במידה והספרס יביאו שחקנים נוספים, הצעירים יישתפרו, אני מניח שפורנייה ירצה לבוא לספרס כשיבין שנבנית קבוצה טובה.
  • טים הארדווי ג'וניור- בעונה הזו ג'וש ריצ'רדסון ייכנס לעמדה שלו מה שיכול לתת לו פחות דקות, להיות פחות מעורב במשחק, אולי להפחית את הערך שלו, במידה והספרס לא מצליחים להביא את אולדיפו או פורנייה, עדיף לנסות ולהביא את טים הארדווי ג'וניור כי הדבר היחיד שנשאר, הוא גם השתפר בשנה שעברה, בקליעה ל-3, בקליעה מהשדה ושיחק הרבה משחקים, לא היה פציע.

למרקוס אולדריג'

אין הרבה גבוהים טובים בשוק שנה הבאה, אבל יש כמה שיכולים להתאים לסן אנטוניו.

א.לאורי מרקנן (שחקן חופשי מוגבל) – שחקן שבשנה שעברה לקח צעד אחורה עקב פציעות, השנה עם בילי דונובן שהגיע לאמן את הבולס, הוא ייתן קפיצת מדרגה ויחזור להערכתי לכושר שהוא היה בו בעונת 2018-19. מרקנן שחקן התקפי טוב שיכול לקלוע מ-3 יותר טוב מלמארקוס אולדריג' ולהיכנס לעמדה שלו, יכול להשתלב טוב בסגל צעיר של הספרס יכול להוסיף הרבה דברים ומבחינתו הוא יוכל לקבל את המושכות בקבוצה שנבנית, אם פורנייה או אולדיפו יגיעו לספרס יכול להיות שמרקנן ירצה לבוא כי הוא יבין שיש גארד טוב, יש צעירים טובים ואיתו יכול להיות שהספרס יהיו קבוצת פלייאוף.

ב.חסן וויטסייד- הוא מבוגר אבל עדיף מכלום, כפי שרשמתי אין הרבה שחקנים חופשיים באופסיזן 21, הוא חוסם טוב, הוא לוקח הרבה ריבאונדים והוא בסקרמנטו קינגס, יכול להיות שהוא ירצה לעבור למועדון שיגיע איתו רחוק יותר והוא יבוא לספרס, הוא יוכל להיות סנטר פותח ואולי לקבל תפקיד דומה לזה שהיה לו במיאמי היט.

ג.אנס קאנטר- זו האופציה הכי פחות טובה מבין שאר האופציות, אנס קאנטר לא היה מה שציפו ממנו בבוסטון סלטיקס, כשהוא מקבל דקות הוא טוב, הוא היה טוב בניקס, גם בטרייל בלייזרס, בפלייאוף 2019 הוא היה טוב, זו אופציה הכי פחות ריאלית כי אני רואה את הטרייל בלייזרס מחתימים אותו על חוזה חדש אבל אם אין ברירה הייתי מביא אותו לספרס.

פטי מילס ורודי גיי

שחקני רוטציה בסן אנטוניו. ניתן למצוא להם תחליפים (שרודר, פולץ או קונלי אם הספרס רוצים לשדרג את מילס, אוטו פורטר, קלי אוברה ואריזה במקרה של גיי).

השילוב של כל השחקנים האלה עשוי למנוע בנייה מחדש דרך הדראפט יחד עם הבסיס הצעיר שיש שם ולהפוך אותם לקבוצה תחרותית, לפחות בטווח הקצר. קשה לי לראות את סן אנטוניו נמנעת מהליכה לרי-בילד ארוך שנים בסופו של דבר, אבל אני מאמין שהצעתי תחזיר אותם לתחרותיות כבר ב-2021/22.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. הדעה שלי היא כזאת – מכיוון שאין סיכוי שהקבוצה הזאת תהיה טובה, לפני שפופוביץ׳ יפרוש, אז חבל לנסות ולהחתים על מיני שחקנים עם ותק שאולי יתנו לה משהו ואולי לא. לדעתי הספרס באופן מיוחד הם מקרה קלאסי של עדיף לצבור נכסים, וכשיש לך שני חוזים נגמרים כמו דרוזן ואלדרידג׳, זה למען האמת לא רע בכלל בכלל, ואחלה אופציה לעשות את זה.

  2. תודה רבה אריאל, אחלה פוסט, ובנושא שקרוב לליבי.
    .
    בתמצית – דעתי שונה. אני חושב שה"מחליפים" שציינת לא בהכרח עולים על השחקנים שאתה מציע להחליף, ולכן גם לאחר החתמת חלק מהם, או שחקנים דומים באותה רמה, נישאר בערך איפה שאנחנו היום – קבוצה שבמערב של היום שווה פלייאין, ולא הרבה יותר מזה.
    .
    "אוקיי, אז מה רע בזה?" – כמו שציינת בסיכום, בסופו של דבר צריך להיות ריבילד, ואנחנו למעשה רק דוחים אותו. ושוב, לכאורה, מה רע בזה? הרי גם מיסים הייתי שמח לשלם מאוחר ככל האפשר…. לדעתי התשובה היא שדחיית הריבילד כרוכה גם בהעדר מימוש של נכסים קיימים, ובהפחתת נכסים עתידיים, שיגרמו לכך שהסיכויים של תהליך הריבילד להסתיים בהצלחה יפחתו. למה הכוונה? מימוש נכסים קיימים יכול לאפשר יותר בחירות ו/או בחירות גבוהות יותר ו/או בחירות מוקדמות יותר. הפחתת נכסים עתידיים קשורה בעיקר לגובה בחירות הדראפט – סטטיסטית, קבוצה שתסיים במקום ה-10 במערב תקבל בסבירות גבוהה בחירה מספר 10, או משהו באזור הזה. בעוד שקבוצה שתסיים במקום ה-14 תקבל בסבירות גבוהה בחירה בחמש הבחירות הראשונות, או משהו באזור הזה. וההבדל, בין בחירות גבוהות לבחירות באזור הביניים הוא משמעותי מאד, הן מבחינת ערך הכדורסל הכולל הצפוי מהשחקן שיבחר, ובעיקר מבחינת סיכוייו להפוך לסופרסטאר. ראה כאן:
    https://hoops.co.il/?p=198220
    .
    על פי התיזה שפרשתי בפוסט דלעיל, על שוויה של בחירת דראפט, מועדון "חייב" סופרסטארים על מנת לזכות באליפות ואפילו "רק" על מנת להפוך לקונטנדרית. סופרסטארים יכולים להגיע מבחוץ, כשחקנים חופשיים או בטרייד לפי דרישתם, או לגדול מבפנים בעיקר מתוך בחירות גבוהות מאד (1-4). לספרס, כמועדון משוק לא אטרקטיבי, אין יכולת לגייס סופרסטארים מבחוץ, ולכן אנחנו נשארים רק עם האופציה של לאגור בחירות גבוהות ולקוות שלפחות אחת מהן תהפוך לסופרסטאר, (ולקוות שהסופרסטאר הזה לא יסבול מקוודריספס טנדינופטי…). חבל שזה ככה, הייתי שמח להיות בסיטואציה שבה הלברונים והדייויסים של הליגה משוועים לשחק בסאן אנטוניו, אבל לצערי זה לא המצב כיום, ואני לא רואה אותו משתנה בעתיד הנראה לעין – להפך.
    .
    לכן, לדעתי, בהתייחס לנקודות שציינת:
    .
    אולדריג' ודרוזן – לא כדאי להשאיר בשנה הבאה. לא כדאי גם לשמור מקום מתחת לתקרה כי אני לא רואה שום סופרסטאר שיעדיף לחתום אצלנו על פני מיאמי, קליפרס ואפילו שיקגו וטורונטו. ולכן עדיף להטריד אותם, לכל המרבה במחיר (כן חגי, אני יודע שהמחיר יהיה נמוך, ועדיין, עדיף מחיר נמוך מאשר שום דבר). אני חושב שזה גם יהיה הוגן מבחינתם, כשני שחקנים שעדיין נשאר להם דלק במיכל ויכולים להועיל כצלע שלישית בקונטנדרית, או לקבל חוזה גדול יותר מהקבוצה שהוטרדו אליה (בהנחה ששני הצדדים היו מעוניינים בשידוך).
    .
    בנוגע לקושי לבנות מהדראפט – אתה צודק כמובן, שמדובר במשימה קשה, אבל הסיכויים להצלחה, עבור מועדון משוק קטן, הם עדיין גבוהים יותר מאשר סיכוייו למשוך סופרסטארים מבחוץ. אם תבדוק איזה קבוצות משוק קטן זכו באליפות בשני העשורים האחרונים תגלה שכולן נשענו על שלד שנבחר בדראפט, לעתים בתוספת של שחקנים טובים אחרים, למעט טורונטו 2019 שהייתה צירוף נסיבות חריג ביותר. לכן, הדוגמא של הלייקרס אינה תקפה, לדעתי, בהקשר של סאן אנטוניו, לברון ודייויס, ודומיהם, לא יגיעו אלינו. פילי היא אמנם דוגמא לקושי לבנות מהדראפט, שאני כאמור מסכים שהוא נכון ביסודו, אבל הדוגמא הזו לא אומרת שהאופציה השניה, לקוות שסופרסטארים יגיעו, סבירה יותר. לצערי היא סבירה פחות.
    .
    לכן, לדעתי צריך לעשות מעשה אוקלהומה – מועדון משוק קטן שהצליח בתקופה יחסית קצרה לקבל מספר בחירות גבוהות והפך אותן לקונטנדרית. לצערם לא הצליחו ללכת עד הסוף, השחקנים "התפזרו" והקבוצה דעכה, אבל את תהליך הדעיכה הזה השכילו לעשות באופן שהחזיר אותם, ואף למעלה מזה, לסיטואציה שבה היו לפני כתריסר שנים – עם אוסף של בחירות שגם אם אינו מהווה ערובה להצלחה בבניית קונטנדרית, הוא מהווה את הסיכוי הטוב ביותר שלהם להצליח במשימה.
    .
    אני חושב שהדיון הוא עקרוני, ופחות נוגע לשחקנים ספציפיים בליגה או בשוק השחקנים החופשיים של 2021, אבל בכל זאת, אם להתייחס לשחקנים שמנית – אולדיפו שחקן מצוין, אבל הוא גארד ויש לנו לא מעט כאלה. יתרה מזו, אני לא רואה סיבה עבורו להעדיף את הספרס על אינדי – הסגל שלהם לא פחות טוב, זה ארגון שהוא כבר מכיר, והספרס לא ידועים, בלשון המעטה, ביכולתם לקלוט שחקנים מבחוץ. לא מאמין שהוא, או שחקנים אחרים מסוגו, יעדיפו את הספרס על מועדונים משווקים אטרקטיביים או על מועדוני הבית שלהם. פורניה וטימי – גם הם גארדים, ולדעתי לא טובים יותר ממה שיש לנו היום. מרקנן – הוא שחקן בינ"ל, אלה נראים כפחות רגישים לשיקולי גודל השוק. אין לי איזו התנגדות מיוחדת להביא אותו, אבל הוא לא סופרסטאר, ולא חושב שיהיה, ושוב יש כאן שיקולים של התאמה לקבוצה, ולתרבות הארגונית שלה, ובסופו של דבר אני לא יודע אם יתברר שהוא עולה על סמניץ', למשל. וייטסייד, לא מתאים בגלל האופי – אם יש ארגון שדומה לספרס מבחינת התרבות הארגונית זו מיאמי והוא לא הסתדר שם בכלל. קנטר בוודאי לא שחקן שיעשה הבדל, ואין לו הגנה.
    .
    בכל מקרה, תודה רבה על הפוסט, תמשיך לכתוב לנו בכלל ועל הספרס בפרט.
    GSG!!!

    1. שמחתי לקרוא את התגובה שלך יש דברים שאני מסכים איתך שם שבנייה בדראפט היא לא פשוטה אבל יש סיכוי גדול יותר להוציא סופרסטאר או כפי שאתה כינית במחקר הדראפט שלך ואני קראתי אותו "אולסטאר מאנו".ויש דברים שאני לא מסכים איתך, מה שאני כתבתי הוא בנקודת מבט עד לדדליין, אני חושב שהאופצייה שאתה מציע של לעשות טרייד על דרוזן ואולדריג' לכל המרבה במחיר, היא אופציה קיימת אך כרגע זה לא הקלף היחידי.לסיכום, אני מקווה שיקרה משהו חיובי במועדון ויקרו דברים עד הדדליין, דברים שישנו את המועדון לטובה מה שלא קרה בשנתיים וחצי האחרונות.

      1. אני בהחלט מקווה שיקרה משהו חיובי במועדון, וחשוב לומר שבעניין הזה יש הבדל עקרוני בין נקודת מבטו של המנג'ר לבין נקודת מבטו של המאמן. גם אם המנג'ר לא ממש יעשה את מה שצריך לעשות לדעתי, למאמן יש המון עבודה שהיא קריטית בנוגע לעתיד, והיא כמובן לפתח את הצעירים, ולהבין את מי מהם אפשר וכדאי להשאיר בעתיד.
        .
        אחד הדברים שהפריעו לי בשנה האחרונה היה שהרגשתי שהצעירים לא מתקדמים – דז'ונטה, דרק וייט ולוני לא השתפרו באופן משמעותי, הרוקיז קלדון, קווינדארי וסמניץ' בכלל לא שיחקו (קלדון וקווינדארי רק בבועה), פולטל לא קיבל יותר דקות, ורק טרי ליילס קיבל דקות, לקח ריבאונדים ולא עשה הרבה יותר מזה.
        .
        אם אני צריך לקבוע יעדים לשנה הקרובה:
        דז'ונטה ודרק וייט – לדעתי הם כבר שחקנים טובים, וייט יותר ממורי, אבל כרגע הם לא יותר משחקנים טובים, ולא ראינו אצלם התקדמות בשנה החולפת. לפחות אחד מהם צריך להפוך ל"אולסטאר מאנו". אין סיבה שדרק וייט שנתן תצוגה של 36 נק' נגד דנבר בסדרת פלייאוף לא יתרום יותר ויהיה יותר יציב.
        לוני ווקר וטריי ליילס – לדעתי הם שחקנים שוליים, צריכים לעלות דרגה לשחקנים טובים. ווקר לא יציב, בעיקר בקליעה, ואי אפשר יהיה לבנות עליו, אפילו מהספסל, אם יישאר ברמה הזו. ליילס יותר יציב אבל די מוגבל. לא יודע אם משהו ישתנה אצלו אבל אם לא הוא צריך לשחק פחות דקות ולתת יותר דקות לאחרים כולל יובנקס.
        קלדון, סמניץ', קווינדארי, ווסל וטרה ג'ונס – בכוונה אני כולל את הרוקיז עם הרוקיז של השנה שעברה, כי אלה של שנה שעברה לא שיחקו כמעט ואני לא חושב שנכון לעשות את אותו דבר עם הרוקיז של השנה. אז קלדון צריך לקבל דקות, לפחות אם ישחק כמו בבועה, וגם את סמניץ' צריך לזרוק למים באיזשהו שלב, הבן אדם בחירה 19 למען השם, ואם זה לא ילך אז בסדר, לפחות למדנו משהו. קווינדארי נראה לי יותר שחקן ספסל או כזה שמנטרל גארדים של היריבה. לא יודע למה אני חושב ככה, אבל גם ווסל וגם ג'ונס נראים לי יחסית מוכנים – הם חכמים ושחקני הגנה טובים. ושוב, צריך לנסות, לא ילך, תמיד יוכלו לחזור לאוסטין.
        .
        מבחינת שיטת משחק אשמח אם הכיוון של הבועה ימשך – משחק יותר מהיר, יותר שלשות, פחות מידריינג' וכו'. אולדריג' זורק שלשות זה מצוין, מקווה שגם פולטל ימצא את הדרך לאיים מבחוץ, וגם לעשות יותר דברים מבפנים.
        .
        בקיצור, גם בלי לעשות שינויים נוספים ברוסטר יש הרבה עבודה לעשות, ואני מקווה שפופ והחבורה אכן יעשו אותה ולא ישאירו אותנו עם "עוד מאותו הדבר" של מה שקיבלנו בשנה שעברה, שזה לא היה יותר ממה שקיבלנו שנה קודם לכן.

  3. אחלה כתיבה. תודה
    מדהים שאולדריג' כ"כ מבוגר… חשבתי הרבה פחות..
    לאט לאט מסתיים השושלת של פופוביץ שם..כל הותיקים בגיל שכבר לא יוכלו לעשות יותר ממה שעשו…
    הצעירים נחמדים אבל הם יצטרכו הרבה יותר לטעמי. ואם הזכרת שמות כמו קאנטר וויטסייד כמחליפים לאולדריג זה ממש אומר שהשוק בשפל בשנה הקרובה
    הספרס יהיו בשנים הקרובות במקומות שהם לא היו בדור האחרון

  4. דראפט, דראפט ורק דראפט.
    קודם כל יופי של פוסט. תודה. אבל כמה בעיות:
    א. דרוזן ואולדרידג' לא סחירים בשנה האחרונה של החוזה. אולי קונטנדרית תרצה אותם באמצע העונה (מה שטורונטו עשתה עם מארק גאסול), אבל אין לקבוצות כאלה מה לתת חוץ מאשר רווחה כספית (יהיו להן בחירות דראפט נמוכות)
    ב. שחקני שוק חופשי לא רוצים להגיע לטקסס, בטח אם אין להם שום סיכוי לקבל טבעת. מרקוס מוריס זאת דוגמא קיצונית (הוא העדיף את הניקס), אבל אפילו אולדרידג' מצטער
    ג. כל עוד פופ על הקווים, מעטים הסיכויים שאיזה רוקי צעיר יפרוץ. הוא יקבור את כולם בg legueוישכח לאסוף אותם בדרך הביתה מהמסעדה.

  5. בס"ד
    תודה. אני עדיין חושב שסן אנטוניו יכולים למשוך כוכבים מהדרג השני.
    והם כן צריכים לנסות להיות תחרותיים בינתיים, כי זה כרטיס הביקור שלהם.

  6. אתה קורא למה שקורה עם הספרס ״להיות תחרותי״ ?
    תחרותי ל-מה בדיוק ?
    השנה זה אפילו לא יהיה לפלייאוף.
    נהנה מזה כאוהד ?
    אם כן, אז תנסה להחתים שחקנים בינוניים כמו שהצעת ובתמורה זה מה שתקבל – בינוניות בלי תקווה לשיפור או סיכוי להשיג את הקבוצות שעשו את זה נכון.
    .

    כל מה שהצליח לספרס עד היום בא מהדראפט, אז במקום להתמקד בזה אתה מעדיף להתמקד בשחקנים לא צעירים שבקושי הביאו הישגים לקבוצות הקודמות שלהם ושאתה צריך להתמודד עם קבוצות יותר אטרקטיביות כדי להשיג אותם – בהנחה שככה תגיע לצמרת הליגה ?
    בהצלחה עם זה.
    .

    הבעיה הבאמת גדולה היא שכל עוד פופוביץ׳ שם, הם עוד עלולים להמשיך ולעשות את הטעות הזאת ולהשתמש ב 60 מיליון מתחת לתקרה שיכולים להיות להם בקיץ הבא כדי לתת חוזים מוגזמים לשחקנים שלעולם לא יראו פרקט של משחק אולסטאר במקום ״למכור״ את המקום הזה תמורת חוזים לא רצויים ובחירות דראפט כמו שעושות קבוצות שמנוהלות נכון בשנים חלשות. זה יוצר שם מתחים אדירים בין פופ לבין ההנהלה כבר הרבה זמן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט