חם מהתנור: יאניס ישאר במילווקי!

ה-MVP ושחקן ההגנה של העונה, יאניס אנטדקומפו, פרסם בטוויטר שהוא מתכנן להשאר במילווקי בחמשת השנים הקרובות. יאניס צפוי לחתום על סופר-מקס שיתן לו 229 מיליון דולר בפרק זמן זה. בעונה האחרונה, השנייה ברציפות בה זכה בשחקן המצטיין, אנטדקומפו קלע 29.5 נקודות עם 13.6 ריבאונדים ו-5.6 אסיסטים למשחק.

יאניס, השלישי בהיסטוריה שנבחר לאמ.וי.פי ולשחקן ההגנה באותה עונה אחרי אולג'ואן וג'ורדן, יוכל לצאת מהחוזה בסיום 2024/25. בכך הוא מצטרף לשורת שחקנים, כולל לברון ג'יימס, אנטוני דיוויס ופול ג'ורג', שלא יהיו חופשיים בקיץ 2021. הוא יקבל 39.3 מיליון דולר ב-2021/22 ולאחר מכן, בהתאמה, 42.5 מיליון דולר, 45.6 מיליון, 48.8 מיליון ו-51.9 מיליון (אופציית שחקן).

*

ג'יימס הארדן ישחק במשחק קדם העונה של יוסטון נגד סן אנטוניו הלילה.

*

אורלנדו מג'יק צפויה להכניס עד 4,000 אוהדים למגרשיה בעונה הקרובה בכפוף להצהרת בריאות. האוהדים שישבו בצד המגרש יצטרכו לעבור בדיקות בזק לקורונה.

*

דריימונד גרין וג'יימס וויזמן שחלו בקורונה חזרו להתאמן עם גולדן סטייט.

*

לקראת העונה מספר שחקנים שוחררו מקבוצותיהם:

מרקו גודוריץ' (ממפיס גריזליס).

ליאנג'לו בול (דטרויט פיסטונס).

דריק וולטון וראיין ברוקהוף (פילדלפיה 76').

נואה וונלה (שיקגו בולס).

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
82 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
FAN
FAN
15/12/2020 20:31:11

סחתיין על הזריזות.
.
מפתיע לא?
ההנהלה צריכה לשלם ליאניס בונוס על כל הלחץ בשנה הקרובה שירד להם בעקבות החתימה

אור
אור
15/12/2020 20:35:31

יפה. לא חשבתי שיחתום כבר עכשיו

עידו גילרי
15/12/2020 20:38:06

הקיץ של 2021 מתחיל להתרוקן משמות גדולים…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מברוק חמוד!
.
מניח שעוד יהיו תהפוכות בחמש השנים הקרובות, אבל בנקודת הזמן הזו אלה חדשות טובות לתחרותיות בליגה ולשווקים הקטנים.

עידו גילרי
15/12/2020 20:51:58

בתכלס זה שש.

עידו גילרי
15/12/2020 20:52:19

עם אופציה לשבע.

עידו גילרי
15/12/2020 20:54:07

בעצם 5 עם אופציה לשש

asaf
15/12/2020 20:40:27

שאפו ליאניס. לא מובן מאליו בימינו.

המשגיח
15/12/2020 20:49:24

צפוי, ולא רע, אבל מבאס קצת כי הקיץ הבא יהיה פחות מעניין.
טוב נו, תמיד הוא יכול לבקש טרייד. אין הרבה שלא ירצו

רן הנרגן
15/12/2020 20:55:41

המטרה של מס המותרות היא שויוניות. ההצלחה, לפחות בעיני חלקית. מילווקי, קבוצה של שוק קטן, תפגע בשנים הבאות מהמגבלות של המס.

etayle
etayle
15/12/2020 20:59:27

אחלה יאניס בחור מיוחד.

רן הנרגן
15/12/2020 21:04:14

אם אתם חושבים שחלומות יאניס לג"ס, שחולם הבעלים של ג"ס, נגוזו, לצערי אתם טועים. לג"ס לא היתה אפשרות להחתים את יאניס כסוכן חופשי אבל היא כן יכולה לבצע עסקת החלפה עליו עם מילווקי בעתיד.
.
אני מקוה שגיימס ויסמן יתפתח במסלול של דוויד רובינסון ויוציא את החשק לעסקה כזו לליקוב (הבעלים).
.
אם כבר מדברים על ויסמן אז לפי דקה וחצי של סרטו וידאו מהאימון הוא הולך להיות רוקי העונה. תחזית שלי, המהלך הראשון במשחק מול נטס זה אליי אופ של גרין לויסמן, אחרי שקרי גורר 3 שחקני נטס הצידה

trusttheprocess
trusttheprocess
15/12/2020 21:20:39
הגב ל  רן הנרגן

רק דיוויד רובינסון?

אין מצב שיתפתח לשילוב של ווילט , האקים ושאק?

רן הנרגן
15/12/2020 21:44:34
הגב ל  trusttheprocess

אני אענה לך ברצינות. שאק היה מפלצת של 150 ק"ג וילט היה כנראה השחקן בעל הכישורים האתלטיים הכי גבוההים בליגה. שניהם קלעו רע מהעונשין ולא קלעו בכלל מרחוק, דבר הכרחי לסנטר היום. להאקים היה משחק מתחת לסל שיקח לויסמן שנים לפתח והיום כמעט ואין בו שימוש. לכן אני מקוה רובינסון. בו ניתן לו חצי עונה ואז נדבר. בינתיים אלו רק חלומות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

הסר דאגה וויסמן לא יהיה שום רוקי העונה

Avri
Avri
16/12/2020 0:49:35

מי כן יהיה? ואל תגיד לי אבדיה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Avri

לאבדיה יש יותר סיכוי מוויסמן.
אני מהמר על הייז

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

רן רק לך יש חלומות כאלה. גם אם יאניס עכשיו יגיד לבאקס אני רוצה רק גולדן הוא לא ילך לשם. מה יש לכם להציע? קליי בן 32 אחרי אכילס וacl? דריימונד הנגר? וויגינס? וויסמן? 😂😂😂😂 אל תצחיק אותי אתם גמורים בלי איזה כוכב מהדראפט. אין לכם שום נכס נורמלי לכוכב חוץ מסטפן לתת. גולדן ישקעו עמוק בחרא להרבה שנים בלי כוכב מהדראפט.
אתה יודע מה קבוצות יציעו על יאניס? סטארים כמו מוראנט וכאלה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
16/12/2020 1:47:03
הגב ל  רן הנרגן

כן, בטח. מילווקי תעביר את יאניס ו-6 בחירות דראפט תמורת הרוקי שלכם. זה מה שחסר ליאניס, הבית אבות של גולדן סטייט

birdman
birdman
16/12/2020 14:28:53
הגב ל  רן הנרגן

"לפי דקה וחצי של סרטו וידאו מהאימון הוא הולך להיות רוקי העונה" – אלי גוטמן אמר פעם: " בקלטת של 5 דקות גם אני יכול להיראות כמו רונאלדו".

עידו גילרי
15/12/2020 21:04:42

עוד משהו קטן על יאניס (בעיקר בגלל שקשה לי לראות את זה ממשיך גם העונה) – הוא כבר שבע שנים בליגה ובכל שנה הוא העלה את ממוצע הנקודות שלו ואת ממוצע הריבאונדים שלו. זאת למרות שממוצע הדקות שלו דווקא ירד שנתיים ברצף.

עידו גילרי
15/12/2020 21:05:45

עד לעונה האחרונה אפשר היה להגיד את זה גם על אחוזי הקליעה האפקטיבים שלו.

עמיחי קטן
15/12/2020 21:12:23

והם עדיין מאוד גבוהים

NBA בדם
15/12/2020 21:16:52

מילווקי מכרה את עתידה בשביל שיאניס יחתום.
הולידיי בפלייאוף זה אולסטאר, בלדסו בפלייאוף זה בלוף.
אמנם בוגדן בגד אבל בכסף שלו הביאו פורבס הצלף,אוגוסטין הווטרן ופורטיס המאסיבי.
קשה לי להאמין שהם לא יגיעו לגמר המזרח לכל הפחות.
כדי להגיע בגמר ואולי לזכות יאניס יצטרך למצוא דרכים להתעלות בפלייאוף גם כשלא הולך, ומידלטון חייב לזרוק בווליום יותר גבוה גם אם יירד קצת ביעילות.
כל שאר החתיכות כבר מוכנות ומחכות לשני השיפורים הללו ושהם הבדל מגמר מזרח לאליפות או פייט לכל הפחות ללייקרס(כנראה).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

איזה עתיד? 😂😂😂 בלי יאניס הם גופה רקובה

Avri
Avri
16/12/2020 0:50:39
הגב ל  NBA בדם

'מילווקי מכרה את עתידה בשביל שיאניס יחתום.'
עסקה משתלמת לחלוטין.

trusttheprocess
trusttheprocess
15/12/2020 21:21:18

יאניס למיאמי מת
לא אהיה מופתע עם ריילי עושה טרייד על הארדן

עידו גילרי
15/12/2020 21:22:51
הגב ל  trusttheprocess

כבר יש דיבורים. משני הצדדים.

אור
אור
15/12/2020 21:24:11
הגב ל  trusttheprocess

הגיוני ביותר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  trusttheprocess

https://tradenba.com/trades/uUv8Hh6nA
.
הארדן עבור איגי ואוליניק כדי להשלים משכורות, והירו והרבה בחירות בשביל העתיד, ואולי גם עוד צעיר או שניים ממיאמי (נאן?). האם ריילי יסכים לוותר על באם? (להבנתי לא יכול לעבור בחודשים הקרובים אבל כן בהמשך העונה.

רן הנרגן
15/12/2020 21:56:40

יוסטון רוצים אול סטאר. הירו לא שם.

דדי
דדי
15/12/2020 22:02:30

לא יודע אם יש למיאמי את החבילה.
הם אולי יצטרכו לתת את כל הצעירים שלהם כי אין להם בחירות לתת עד 2025.
הירו כנראה לא יספיק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ריילי יבעט לבאם בתחת ויזמין לו ליווי ליוסטון בשביל הארדן😂😂

דדי
דדי
15/12/2020 23:15:34

אולי בעוד שנה, כשריילי יהיה רשאי לעשות את זה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דדי

רק הגבתי לזה כאילו זה משהו בכלל לחשוב עליו הארדן מול באם המממ דומה ללברון מול גרמי גראנט

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
16/12/2020 1:48:55

לא יכול בשלושה חודשים מתום החוזה, אבל באם+הירו עושה יותר שכל מדראגיץ+איגי+הירו

דדי
דדי
16/12/2020 2:26:13

שנה.

ג'ט לג
ג'ט לג
15/12/2020 21:44:42
הגב ל  trusttheprocess

או שהוא יחכה בקיץ לקוואי. אם העניינים לא יסתדרו בקליפרס, אז יתכן והוא יממש את האופציה לצאת מהחוזה.
היו גם שמועות שקוואי ניסה בזמנו לגייס את באטלר לקליפרס לפני שהוא פנה לג'ורג'. יכול להיות שיהיה גיוס מהצד של באטלר.

רן הנרגן
15/12/2020 21:48:24

לשיקגו יש כנראה 6 שחקנים חולים. בכל אופן 6 לא טסים למשחק באוקלהומה. לדעתי צריך לבטל את המשחק . בשבת הם שיחקו מול יוסטון.

דדי
דדי
15/12/2020 21:57:56

היתה לי תחושה שיש לזה סיכוי טוב לקרות למרות הכישלון עם בוגדנוביץ׳.
מזל גדול לבאקס.
עכשיו צריך הארכת חוזה להולידיי.
.

וכמו שכתבתי בפוסט אחר – עכשיו השוק להארדן יגדל עבור יוסטון.
מיאמי מאד הגיונית מבחינה אסטרטגית, אבל זה יהיה מרתק מעשית כי הארדן הוא פחות או יותר הכי ״אנטי מיאמי״ שיכול להיות.
ידרוש הכלה של ריילי, הסתגלות של ספולסטרה, וטיפול בהיפנוזה לג׳ימי באטלר, אבל הם חייבים לפחות לנסות לתת הצעה.
זה שהחתימו שחקנים בינוניים על חוזים מנופחים וקצרים יכול לעזור, למרות שצריך לחכות עם זה איזה חודשיים, אז אולי יעדיפו לתת הצעה עכשיו כשאוליניק ואיגי הם רוב המשכורות היוצאות.

רן הנרגן
15/12/2020 22:11:06
הגב ל  דדי

אין להם שחקן ברמת אול סטאר שיוסטון רוצים. חוץ מזה אני נותן חצי עונה לבטלר לפני שהוא חונק את הארדן.

דדי
דדי
15/12/2020 22:13:21
הגב ל  רן הנרגן

לא מאמין שהם רוצים אולסטאר כרגע – יותר פוטנציאל, בחירות טובות, וטנקינג.
זה לפחות מה שאני הייתי רוצה.
אפילו את סימונס לא הייתי שומר אצלי אם יהיה טרייד עם פילדלפיה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

פחחח באטלר בחר בהארדן כשחקן שהכי קשה לשמור עליו בליגה על מה אתה מדבר?

Smiley
15/12/2020 22:26:39
הגב ל  דדי

יתנו להארדן מהסוכריות גומי שוויטרס השאיר אחריו בתא…

דדי
דדי
15/12/2020 22:14:53

בטח יש ישיבות אסטרטגיה דחופות הלילה במיאמי, דאלאס וטמפה… חחח

אור
אור
15/12/2020 22:22:21
הגב ל  דדי

הדבר הראשון שחשבתי עליו זה שהוא חסך הרבה כאב ראש, אנרגיות מיותרות ושיגעון של שנה שלמה לבאקס ולכל הקבוצות האלה ביחד

אור
אור
15/12/2020 22:22:36
הגב ל  דדי

וגם למדיה, לאוהדים…

Lavar
Lavar
15/12/2020 22:16:34

דטרויט יתחרטו מהר מאוד.. ג׳לו הולך להוביל את הליגה בחטיפות

NBA בדם
15/12/2020 22:22:16

גמר מזרח מלווקי-בוסטון. גמר מערב. קליפרס-לייקרס.
די בביטחון. מי חולק עליי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

חכה אתה לא יודע לאיפה הארדן יגיע

שחר אלוני
15/12/2020 23:02:10
הגב ל  NBA בדם

הימור פרוע: מיאמי מול ברוקלין/בוסטון/באקס
לייקרס מול דאלאס/דנבר
גמר לייקרס מול מיאמי/בוסטון

Smiley
15/12/2020 22:25:08

יפה למילווקי. עכשיו רק שיצליחו לבנות קבוצה סביב יאניס.
התוספת של הולידיי והשאר סביב יאניס ומידלטון היא טובה. אבל בסופו של דבר הם (ובמיוחד יאניס) יבחנו רק בפלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואלה אני מופתע. לא האמנתי לרגע שהוא ימשיך שם. יפה מאד אבל הוא תמיד יכול לדרוש טרייד רק שהפעם הבאקס יקבלו עליו משהו.
ריילי כנראה ידע ולכן החתים את באם על החוזה ההזוי שלו.

דוקטור רזי הופמן
15/12/2020 23:01:47

אני הכי לא מופתע מהחתימה הזו של יאניס. צפיתי את זה מזמן.
יאניס רגשני והיה ברור שהוא והבאקס סיפור אהבה אמיתי. אם טוב לו וקיבל סופר סופר מקס אז בשביל מה לעזוב?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צודק אתה תמיד אמרת שהוא ישאר👍👍

דוקטור רזי הופמן
16/12/2020 4:09:38

אני גם קבעתי שהתהליך שהחל בשחרור הדב המרקד לסין יימשך בשחרור של סמי אוג'ילה השנה וזה לא קרה משום מה….
הסמי הזה צריך ללכת ומהר. אחריו הטיימלורד גם כן צריך לעשות בייי בייי.

השומר
השומר
16/12/2020 7:30:34

מי זה הטיימלורד? ואיך הוא זכה לכינוי כינוי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  השומר

רוברט טיימלורד וויליאמס. הכינוי זה מאברי

birdman
birdman
16/12/2020 17:40:45

הוא פיספס את הטיסה לבוסטון מעט אחרי הדראפט (אם אני זוכר נכון) בגלל שהוא לא התעורר.

Zivke
Zivke
15/12/2020 23:11:01

מאוד שמח בשביל יאניס, ובשונה מרוב כוכבי הליגה אני מאמין לו שמצא בית במילווקי. תכלס, יותר חשוב אפילו מאליפות, במיוחד למישהו עם הרקע שלו

דדי
דדי
15/12/2020 23:17:21

גם אני מאד שמח.
בשביל הלייקרס.

עמיחי קטן
16/12/2020 0:04:11

עכשיו גם הארדן במילווקי בא לי בטוב.
ההצעה הפשוטה היא הארדן על מידלטון ונספחים, כמו למשל:
https://tradenba.com/trades/dSVfBjWlh
הארדן על מידלטון, ווילסון ודיוויצ'נזו.

Avri
Avri
16/12/2020 0:54:05

למה שיוסטון יקבלו את זה? בערך ההצעה הכי נמוכה שאי פעם היתה על השולחן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צאו מהסרט של הארדן ויאניס הם ישחקו יחד לא סובלים אחד את השני יאניס: i wanna play with someone passing the ball…..
להביא לכם מה הארדן אמר עליו? זה לא יהיה

דוקטור רזי הופמן
16/12/2020 0:27:03

כבר כמה ימים שמספרים שטייטום הוסיף השנה עוד 2 אינץ' ועכשיו הוא בערך 2 מטר ו 10 ס"מ, אומרים שהוא ממשיך לגדול…
גם ההיקפים ומסת שריר עולים אצלו….
יאניס לעניים?

Avri
Avri
16/12/2020 0:54:40

לעניים?!? אולי יאניס עם קליעה?

trusttheprocess
trusttheprocess
16/12/2020 1:05:58
הגב ל  Avri

השאלה איפה הוא הוסיף את האינצ'ס, אם זה בזין אז שיחק אותה

דוקטור רזי הופמן
16/12/2020 4:11:50
הגב ל  Avri

לפי מה שראיתי הבוקר הוא בקטע של יותר מדיי קלינגים ואת הריבאונדים לוקח בעיקר בראון…
חביבך הטיימלורד קיבל הזדמנות כשאמביד טיאטא אותו כמו שמטאמטים גרגר חול….

onetwo3
16/12/2020 0:45:20

עשיתי חישוב גס, כדי להראות לאן העולם הגיע.
הנה:
750 מיליון שקל לחמש שנים.
150 מיליון שקל לשנה.
12.5 מיליון שקל לחודש.
420 אלף שקל ליום.
17500 שקל לשעה.
292 שקל לדקה.
5 שקל לשנייה.

זה מה שהוא מרוויח.

Avri
Avri
16/12/2020 0:56:49
הגב ל  onetwo3

אם זה מה שהוא מרוויח כנראה שמי שמשלם לו מרוויח עוד יותר. תחשוב על זה כשאתה משלם על הליג פאס, או קונה חולצה של קבוצת נבא.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
16/12/2020 1:03:22
הגב ל  onetwo3

זה כלום לעומת בזוס

אשך טמיר המקורי
16/12/2020 1:01:21

לשנה? למה, הוא משחק שנה? קצת יותר מחצי שנה במקרה הכי גרוע…

שחר אלוני
16/12/2020 2:21:19

איזה טרייד רציני על הארדן יוסטון יקחו?
אם הם מחפשים שחקן חזק ליד ג'ון וול, קאזינס ושות' אז אולי אפילו לניו אורלינס על אינגראם בול ותוספות.
אם מחפשים בניה מחדש, אז לניקס תמורת בארט, רנדל ועוד בחירות שיהיו גבוהות וצעירים
*
מיאמי לכל היותר יתנו את הירו אולי עם באם באמצע השנה, וגם זה לא בטוח, והבחירות שלהם לא יהיו גבוהות

אשך טמיר המקורי
16/12/2020 3:32:39

טוב, אז הארדן משחק נגד הספרס.
עלה בחמישייה, זרק קצת וירד.
וול, עד כמה שזה נשמע מדהים, נראה חילוש בהשוואה לווסטבריק.
הספרס נראים לא רע, ממשיכים את הכיוון מהבועה של הרכב נמוך ומפציץ.
ודרוזן קיבל את השיער של לוני, למי שתהה.

ברוך רובין
16/12/2020 3:52:19

וול זה אסון אפילו יותר מווסטבריק, השיער חייב לעבור בירושה למישהו אחר.

אשך טמיר המקורי
16/12/2020 4:02:01

האמת, אחרי עוד קצת צפייה – לפחות בהגנה זה שיפור גדול

ברוך רובין
16/12/2020 3:53:52

טרייד של סימונס על מכונת כביסה. כזה נגר האוסטרלי טראסט איפה הקליעה מ3 שהבטחת לנו? לא יודע איך הסתומים לא מוותרים עליו בשביל הארדן

trusttheprocess
trusttheprocess
16/12/2020 4:53:07

ראית את הארדן ?

נראה כמו ברבאבא שלקח קווילוד

ברוך רובין
16/12/2020 5:27:44
הגב ל  trusttheprocess

הארדן חזק מהחשפניות מה התירוץ של סימונס? הארדן עבד הרבה על שלישיות ואנד וון החורף, חבל שלא לקח איתו את סימונס אולי היה מפתח קליעה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן לא התאמן בכלל הוא מגיע רק עכשיו יקח לו זמן להיכנס לכושר הוא ינגר הרבה זה עוד לבארג לטרייד 😂

ירון, החלום
ירון, החלום
16/12/2020 8:54:41

בסד
מעניין, פוסט על יאניס ו מילווקי, והרבה תגובות על הארדן ויוסטון…..
ב pj ננוחם