מעורב הופס ליום ראשון: הארדן, וול, קאזינס, דוראנט, למלו, ועוד/ מנחם לס

1.עגל, מתחיל עולם חדש: שני כוכבי אול-סטאר התגלו ביוסטון בנצחון מוחץ על הבולס – קאזינס, ואפילו יותר – ג'ון וול!

ג'ון וול ודמרקוס קאזינס הם חברים טובים עוד מהימים באוניברסיטת קנטקי.

הערב (כבר שלשום בערב) השניים חברו שוב, הפעם כשחקני יוסטון רוקטס, ונראה שהם ישכיחו את המזוקן הרבה יותר מהר מאשר חשבנו.

אז זוהי ההודעה הקצרה שלי לכל שונאי הרוקטס:

התחילו לערבב את השנאה שלכם בכוס התה עם קצת סוכר, לימון מהעץ במושבה, והתחילו להפוך את השנאה לאהבה. מה שראיתי במחצית הראשונה כשהרוקטס עלתה עם דמרכוס קאזינס, ג'ון וול, אריק גורדון, דנואל האוז וג'שון טייט לא היה משחק כדורסל. מה שראיתי היה – ומוטב שתקשיב טוב שמעון – מה שראיתי היה-

POETRY IN MOTION; לא פחות ולא יותר.

ברד פיט, ג'ורג' קלוני, ליאונרדו דקפריו, דוויין ג'ונסון, ותום האנקס בשורטס וסניקרס על הבמה. אונלי דה בסט, בייבי. (תסלחו לי אבל לא הייתי בבית קולנוע כבר חצי שנה אז אני לא בטוח מה הולך עם כוכבי הוליווד הגדולים, אבל אתם מבינים את כוונתי).

אבל לסכם מבלי להשתמש במילים מפוצצות – ראיתי קבוצה המשחקת כבר במשחק האימון שלה במיטבה. ג'יימס הארדן? עם ג'יימס הארדן מעולם לא היה משחק חלק ויעיל כזה. הארדן זה שפת עבר. עוברים הלאה.

NEXT?

את ג'ון וול בא לי לנשק. לא פחות ולא יותר. להכניס מבוט כזה גדול ועבה לחור התחת של כל השונאים, מטילי הדופי, והרוטנים. כל מה שהוא עשה באיזה 16 דקות זה לקלוע 6 מ-10 ל-12 נק', לגנוב 2, אבל הכי חשוב לנהל משחק כמו שבוטביניק היה מנהל משחק שחמט שלו. משתמש בכל הכלים, נראה קל ונייד, היה ברור שהוא קיבל את השליטה לא בהנחיה או בפקודה אלא – פשוט – בגלל משחק עליון. לחלק 9 בונבונים ב-16 דקות??? אני מקווה שג'יימס הארדן לא ראה את המשחק כי הוא היה חוטף התקף עצבים על רצונו לעבור לקבוצה אחרת, ואילו נשאר? – ברור היה לפי ה-BODY IMAGE של השחקנים שהם יודעים שהגיע מפקד חדש. מנהיג חדש. משחק חדש ליוסטון. אני רוצה שגם עגל יבין שג'ון וול הגיע לשנות את כל הרוקטס לקבוצה אחרת לחלוטין.

לא הרבה פחות מוול הדהים אותי דמרקוס קאזינס. שפשפתי את עיני כלא מאמין: ב-14 דקות הוא תקע 14 חיצים ב-5 מ-7, 3 מ-4 מה-3, ו-5 קטיפות!!! האם זהו קאזינס???

הם היו אמש, כבר ב-14 הדקות שלהם, האול-סטארים שלי. אצטרך לראות פוינט גארד טוב מג'ון וול וסנטר טוב מקאזינס. עד אז יוסטון זכתה בשני יהלומים אמיתיים שתוכל לבנות מסביבם אחלה של קבוצה.

בסיום המשחק ג'ון אמר: "מהזריקה הראשונה ידעתי והרגשתי ש-'I AM BACK'. איש מלבדי לא יודע כמה מאמץ וזמן הקדשתי להגיע לרגע הזה. אני מרגיש טוב יותר מאשר הרגשתי משך שנים רבות בליגה.. It was a surreal moment for me even though it was preseason,"

קאזינס אמר שאין הרגשה טובה יותר מאשר לשחק עם ג'ון וול. הוא הוסיף:

"It was a good showing for whoever's watching, whoever's interested as well. It shows that it's still a really good team here, regardless of the circumstances that are floating around the team right now. It's still a really good team in place, a lot of talent. We're not rolling over because a few pieces are missing.

*******

עכשיו יהיה גם הרבה יותר קל להיפטר מהארדן. רק שלא יפריע לשניים האלה. עכשיו לא צריך את סימונס. עכשיו צריך עוד פאור מעולה ושוטינג מה-3 רציני, ופתאום ליוסטון החיפוש אחרי טרייד להארדן צריך להיות פשוט וקל בהרבה מאשר חשבו.

2. על הסרטון הזה של דוראנט באימון הנטס בטוויטר היו מאות – אלפי – תגובות. מה היא שלך?

(קווין דוראנט ביום האימון הראשון שלו). אחד נגד אחד נגד האריס!

3. מהסיקסרס שתי הודעות שנשמעות לי מנוגדות. בקופליקט, יעני:

1)נכון לעכשיו הסיקסרס היא המועמדת מס' 1 להנחית את ג'יימס הארדן

2. "בן סימונס לא עומד כלל בדיונים לטרייד. הוא נישאר בסיקסרס!" (הודעת הסיקסרס באינטרנט)

כי עד כמה שמובן לי אין "1" ללא "2" ואין "2" ללא "1" (משהו כזה).

4. במשך היום תשמעו על הקורבן מס' 300,000 בארה"ב לנגיף ה-COVIS-19

שיא חולי קורונה בבתי חולים: 109,000. ב-70% מבתי החולים כל המיטות במחלקות החירום תפוסות.

5. ככה מגדלים מולטי-מיליונרים בבית: הנין שלנו רומן מתאמן בזריקות 'SINKERS' עם אביו טים

מה זה SINKER? זה כדור בייסבול שניזרק חזק, נראה לחובט כמו FAST BALL, וכשני מטר או מטר וחצי (תלוי כיצד מחזיקים את הכדור בכף היד, ואיזה סיבוב מרפק נעשה ע"י הזורק) הכדור פתאום 'שוקע', והחובט חובט באוויר. אביו של רומן, טים (הנשוי לנכדה של גייל – קריסטן) היה פיצ'ר טוב מאד בתיכון במיסה, אריזונה, ואחרי שכבר קיבל כמה הצעות למילגה, ואפילו כמה סקאוטים מקצוענים באו לראות אותו זורק, הוא פצע את כתפו בצורה קשה, והקריירה שלו נסתיימה.

איך אני יודע שזו זריקת 'סינקר'? אני מסתכל על התמונה. לי זה מספיק. כמו שהכדורגלנים שביניכם יודעים מצורה הנפת הרגל וכף הרגל אחורה – ואז ה-FORM של הירך, הרגל העליונה, הרגל התחתונה, וכף הרגל בתנועה קדימה – שהבעיטה היא 'בעיטת בננה', עם נטייה פנימה – או נטייה החוצה – תלוי ב-FORM של הרגל התחתונה וכף הרגל.

הבן רומן ("הוא הרבה יותר טוב מאשר אני הייתי בגילו, והוא כבר 'שולט' בשלוש צורות זריקה") בן ה-12 מככב בליטל-ליג. יתרון אחד – גדול מאד – שיש לאמריקאים על ישראלים, היא מוכנותם להתאמן, שעות על גבי שעות. יש לי נסיון של עשר שנות אימון עם ישראלים. היחידים שהתאמנו בלי לבלף היו רובי יאנג ונמרוד (נימי) דרייפוס. למעשה גם רוני שניידר. כל האחרים – איזה 20-22 מהם – בילפו באימונים כמה שרק יכולים היו.

רומן נראה לי כילד עם עתיד בתיכון, ולך תדע מה יהיה הלאה.

(תנו מבט בשריר הגסטרוקנימיאוס שלו! למעשה גם הקוודריצפס. כל הרגל שרירית בצורה בלתי רגיל לילד בן 12!)

6. התאמינו למלו בול עם 0 נקודות ב-0 מ-5, אבל עם 10 (כן, עשרה!!!) ריבאונדים ב-16 דקות משחק נגד טורונטו?

אני 'מאשר' את הפרצוף שלו וה-BODY IMAGE שלו. נראה לי עם הפיזאז וה-SWAGGER הנחוץ לכוכב ב-NBA!

הפסד 100-111 לטורונטו.

7. הנה ה-PREGAME SHOT החדש של סטף קרי מהTUNNEL!!! -ו(ONLY NET!!!

(זה צולם כשזה קרה: זריקה אחת – קליעה אחת. מעתה זאת הרוטינה החדשה!)

8.היום לפני…

*55 שנה: פול הורנונג, THE GOLDEN BOY של הגרין-ביי פקרס, חזר מפציעה לסטרטינג ליינאפ, וכבר במשחק הראשון כבש 5 טאצ'דאונים בנצחון הפקרס על הבולטימור קולטס 27-42. הוא עשה את הראשון ממסירה ל-50 יארדס, אחרי כן בנשיאת כדור במצב דאון שני ו-9 יארדס, והחמישי – המרתק מכולם – בריצת זיג-זאק ממסירת 65 יארדס של הקוורטרבק ברט סטאר.

*38 שנה: באחד ממשחקי הכדורסל הידועים מכולם, מס' 1 וריג'יניה עם ראלף סמפסון מנצחת את מס' 2 ג'ורג'טאון עם פטריק יואינג 63-68

*37 שנה: דטרויט פיסטונס מנצחת את דנבר נאגטס 186-184 למרות 51 נקודות של קיקי וונדווי


מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 54 תגובות

    1. גם אני מנחם מתלהב ממשחק אימון כאילו זה פלייאוף, וול וראשי ס זה המיץ שנשאר מהגופות של השחקנים שהיו.

  1. תודה דוק.
    זה משחק קדם-עונה ראשון ללא כל אינטנסיביות. משחק שכונה ידידותי.
    לא כאן ייבחנו השניים.
    תאמין לי שמדובר ב-2 גוויות.
    רק להעיף מבט בפרצוף של וול בתמונה ששמת ולהקיא על הבוקר.
    אולי אני בהיריון.

    1. בשכונה מתאמצים הרבה יותר. אתמול כמעט הלכנו מכות. היה דם רע כל הערב. אחד "השוער" עשה עליי 3 עבירות מגעילות באוויר ומרפק לגרון ועוד כמה גליצים שהוא הביא מהכדורגל עם רגל קדימה דפקתי לו נגיחה לתוך הפרצוף בחסימה " בטעות" יעני אני מנסה לעבור לחסימה 😂😂 ראה כוכבים.
      אחכ קיבל ממני מרפק לצלעות. היה מקופל כמה דק.
      הלכו קללות ומה לא הפרידו לפני מכות.
      לאורי שהיה איתי לא נתן לי לנצח במצב של 8 8 החטיא בעצמו (עשיתי טעות שנתתי לו את הצק) שהייתי חם אחרי 2 שלשות בפרצוף ואז בהגנה נתקע בחילוף על הרקדן ואני ישר צועק לו לא לתת 3 להיצמד אליו שאני עוזר מאחורה אם הוא עובר אותו והטמבל הזה נתן לו שלשה לבד מטווח של 2 מטר מה3 ורק רשת.
      איזה עצבים חטפתי עליו צרחתי עליו.
      הרבה זמן לא הייתי ככה עצבני זה היה עלבון לאגו שלי שהם ניצחו אחרי שדפקתי לטמבל ההוא 2 שלשות בפרצוף ואמרתי לו לך לאמא והשוויתי ל8 8.
      לאורי ביקש ממני סליחה ואמר שטעה ויפצה משחק הבא.
      היו מזמינים חברה לא מוכרים שסתם היו מנגבים אותם.
      ולא נתתי להם להיכנס אמרתי אנחנו משחקים בינינו כולי רתחתי אין מצב אני נח עכשיו לאורי וגמייקל הצטרפו ואמרו אין כרגע מזמינים.
      הוא לא ראה אותי ככה עצבני אף פעם. הפסיק אפילו לדבר כמה דק 😂😂 גמייקל אמר זה פעם ראשונה שהוא סותם את הפה 😂😂
      משחק הבא היה עוד יותר אלים וגמייקל צעק וואו איזה דם רע יש פה היום. 200 עבירות בכל חדירה לצבע.
      הרקדן צועק לנו היום אתם לא חודרים לצבע. לאורי אומר לו סוף סוף אתה עושה הגנה ואנחנו יורדים עליו הוא מה זה התעצבן וניסה לנגב אותי בשיא הכוח פעמיים העפתי לו את הכדור לחוץ וצעקתי לו דיפנססססס ולאורי מטטרש עליו הוא לא יכול הוא לא יכול.
      איזה מהלך אחד הוא עשה לי נאטמאג יפה ולאורי הטיח אותו באוויר חחח גם היה על סף מכות והפרדנו.
      לאורי ובירד היו גם על סף מכות אחרי שבירד הוריד עליו 4 גאמפים בפנים מחצי מרחק ברצף. במצב 8 8 נכנסתי לסל 3 ידיים פיצצו אותי בראש במכוון והעפתי כדור ונכנס איכשהו ושאגתי עליהם בצרחה ששמעו בכל השכונה לאורי וגמייקל נקרעו מצחוק 9 8.
      בירד אמר לרקדן שיעזוב אותי ושהוא ישמור עלי הוא צעק ונזף ברקדן והמניאק הזה פעמיים הוריד לי ידיים בכוונה בלי לשמור בכלל בניסיון לזרוק מה3 לאורי אמר לו איזה מגעיל מלוכלך אתה והוא ענה אתם לא מנצחים אין שום סל ואני רותח ובירד מנסה טריק נותן.ללאורי את הכדור שיתחיל כי הוא יודע שאני אנגב אותו, לאורי רצה להתחיל אמרתי תן תן את הכדור זוז מפה הם ידעו שזה אני מול בירד באחד על אחד.
      אני שעה מרקיד את בירד סטפס הולך ללוגו להתחיל ריקוד ומתחיל משם לעשות עליו קרוס אוברים עד מטר מה3 שהוא רוקד ומרים לו שלשה בפרצוף שהוא נותן לי מכה ביד והכדור נכנס עם הקרש ונתתי עליו שאגה גמייקל בא מחוייך קפצנו בבאמפ עם החזה.
      הרקדן אחכ אמר שהוא הולך שכואב לו הבטן לאורי טיטרש אותו אמר לו לאיפה אתה הולך אנחנו צריכים להצליף בכם בישבן לא סיימנו😂😂😂.
      גם השוער הלך איתו ואז!בדיוק התמנון הגיע ואמר אני רואה שהגעתי בדיוק בזמן.
      אז התמנון ורנדל הצטרפו לבירד (אלה שחיכו להזמין הלכו לשחק ברמה שלהם בסל השני) ולנו היה ירידת מתח והם נתנו לנו 12 2 קליל. התמנון עשה מגמייקל סמרטוט בריב לקח כל כדור מוחטא.
      משחק אחרון החלטנו עד 20 אנחנו כבר לא נשמנו הם הובילו 18 12 שבירד רותח דפק לי 2 שלשות ו2 גאמפים בפרצוף אחרי שאמרתי ללאורי לתת לי אותי כי הוא לא שומר עצבן אותי. הם החטיאו את הווינר שוט ואז הבאתי 2 שלשות רצוף שלא יצאו עליי בחסימה ובירד צרח על רנדל והתמנון למה הם לא יוצאים מהלך הבא בירד והתמנון קפצו עליי ל3 בפיק אנד רול סידרתי לייאפ קליל לגמייקל שהושאר לבד. מהלך אחרי חדירה קלה ואנד וואן על בירד. לאורי עשה שיוויון 18 עם שלשה. ואז ניצח עם גיים ווינר מה3 בחסימה שסידרתי לו ואיש לא יצא אליו. קאמבק מהסרטים 20 18.
      אחכ הלכתי להתנצל בפני המזמינים שלא יעלבו אמרתי להם זה היה אישי המשחקים הקודמים. הם הבינו.

  2. חחח מנחם הרגת אותי. מה אתה מתלהב ממשחקי אימון ששחקנים באים אליו אחרי סטריפ קלאב או יוצאים ממנו באמצע. 😂😂
    וול וקאזינס זה גופות. יוסטון בלי הארדן עושה מקומות 14 15 בסגל הזה שיש להם עכשיו.
    גם במזרח אין להם שום סיכוי לפלייאוף.

        1. זה גם השלושה העיקריים של האתר, עם 100 אחוזי פגיעה. קאזינס וול גמורים, אולי יצלחו להוריד את יוסטון ליגה לא יותר מזה.
          .
          בכללי השנה יש ניסיון של קבוצות להחיות גופות של גופות עם זאת של גאסול,טיג…

    1. ראיתי קצת. דיימונד ממש חסר. אין מי שימסור מהלואו פוסט לחיתוכים. הם לא יכולים להתבסס על הקליעה של אוברה וויגינס ופסקל. מה שכן הם נראים כמו מטוסים. משחקים בקצב מטורף. וגם ההגנה טובה

      1. ראיתי עכשיו את ההייליטס שלו מהמשחק איזה מהירות איזה שליטה בגוף הוא גם חכם, הולך להיות שחקן שחקן.

        1. הוא היילייט מהלך ראס עם מוח. או יותר נכון אייברסון עם פחות טווח וסקורינג.
          איזה דבר בשנייה שיהיה לו קליעה טוב מבחוץ omg ירון. הוא פוטנציאל אפילו להיות טופ 1 בליגה מתישהו.
          הקרסוליים של אוקוגי עבדו שעות נוספות.
          מקווה שממפיס יקיפו אותו בשחקנים.
          אני לא מתלהב מjjj.
          הוא וברוקס זה קו אחורי אש. ביתר העמדות ובמיוחד ספסל הם צריכים שדרוג רציני

  3. מנחם, יותר יעילות ממה שוול וקאזינס הראו עכשיו מול שיקגו – ספק אם תקרה. אותה יעילות? מדיי פעם אולי תקרה, מול נמושות הליגה. פחות יעילות – זה כנראה מה שנראה מהם בדרך כלל.
    גם ההייטרים הגדולים של הארדן באתר כאן, לא יכולים להתכחש שלפחות בעונה הסדירה, הארדן מביא קבלות. יש לך אותו בקבוצה – אתה תגיע לפלייאוף, וגם במיקום לא רע.
    מסכים שמשחק שוטף כמו שהיה אתמול בהובלת וול, לא קורה הרבה כשהארדן מוביל את הקבוצה. אבל הצוות הניהולי ביוסטון רוצה להבטיח הצלחה, ובשביל זה אתה צריך להסתמך על יותר מוול וקאזינס. מסקנה – גם אם הארדן יעבור בטרייד, יוסטון לא ייתנו אותו עבור שחקני משנה ובחירות. הם רוצים אולסטאר. האם יקבלו כזה? לא בטוח, אבל זה כרגע הלך הרוח שם..

  4. מנחם, כולנו ראינו מהשחקנים הללו משחקים מדהימים בעבר. יודעים שיש להם באמת יכולות. אבל הם מעולם לא שרדו מספיק זמן בלי פציעות (באסה רצינית) כדי להביא קבוצה כלשהי להישג ממשי, וגם שניהם יש להם שם גרוע ביותר בתור רעל בחדר הלבשה. אז סלח לנו שאנחנו לא מתלהבים ממשחק אימון אחד, בסדר?

    1. ראיתי? כמובן. אבל הבעייה היתה ש-127 קונגרסמן רפובליקאים חתמו עליה. זה 67% מ-196 חברי קונגרס רפובליקנים שנשבעו לשמר את החוקה, ואתה מצביעים נגדה.
      הדמוקרטיה כאן בבעייה רצינית כח תשמע מטראמפ עוד הרבה, הרבה שנים.

  5. המשחק שציינת של דנבר נגד דטרויט היה המשחק עם הכי הרבה נק' שנקלעו במשותף בידי הקבוצות בהיסטוריית הליגה

  6. יש! חזק! מעולה!
    תודה לך מנחם על האבחנות האופטימיות בקשר ליוסטון, בדיוק מה שהייתי צריך.
    סוף סוף נרגעתי. חוות דעת חיובית ממקור מוסמך זה בדיוק מה שהדוקטור רשם.
    קצת ברצינות – מה שאמרו למעלה נכון, בשיאה וול וקאזינס היו מהטובים בליגה, השאלה היא באיזה מצב הגופה שלהם נמצאת כרגע. על הארדן לפחות יכולנו לסמוך שהוא בא לעבוד כל יום.

  7. מנחם, אני מבין אותך. גם אני רומנטיקן ספורט שאוהב סיפורי קמבק וצדק פואטי. הלוואי שאתה צודק. אבל יוסטון קיבלה קבוצה שנראתה כמו גיהנום ויש לה החלטות קשות לקבל. קאזינס לא יוכל לשחק הגנה כי מאמן עם חצי שכל ישים אותו בפיק אנד רול עד שיסתחרר. מאמן טוב יאפשר לג'ון וול לנסות לנצח אותו בזריקות מבחוץ. חוץ מזה אם ברונו קבקלו מגיע באמיתי לליגה כמו במשחק של יום שישי אז הרוקטס יעופו לעננים. זה אותו אחד שהתבדחו עליו שהוא שנתיים מלהיות שנתיים מלהיות מוכן לליגה. מעשית אין להם כמעט על הספסל בשר אמיתי. מפילי הם יכולים בעיקר לקבל שאריות כי קשה לי להאמין שבן סימונס הצעיר יוטרד עבור הארדן כל כך מהר. יוסטון לא ימהרו לקבל כל חבילה עבורו אבל יזהרו שלא יעשה להם וינס קרטר בטורונטו וייתן עונה מזעזעת כדי להוריד לעצמו את הערך.
    .
    שיקגו בבעייה רצינית. הם העלו את החמישיה הצעירה + אוטו פורטר ונראו מזעזע. קובי וויט סקורר וגם מוסר אבל זה לא הופך אותך לעושה משחק (תשאלו את סטפון מרברי). הוא ישים מספרים שיגרמו לאנשים לחשוב שהוא לא הבעייה. במציאות הוא שומר פזיז שמסתכן ומתקיף חסר רסן שלא מבין מה זה אומר לשלוט על המשחק. כשסטורנסקי נכנס יחד עם הרוקי פטריק ווילאמס (הנהדר), פתאום ראינו איך נראית קבוצה חכמה. או שיעברו לשחק דרך וונדל קרטר כסוג של ג'ואקים נואה או שיחפשו טרייד דחוף על עושה משחק רציני. על זק לוין אני כבר מדבר כמה שנים אז אין צורך להסביר שהוא לא השחקן הטוב בקבוצה טובה.
    .
    2. דוראנט הוא חידה. נצטרך לראות אותו משחק משחקים של 30-33 דקות לפני שנבין מה היכולות הפיזיות שלו כרגע. אפילו אם הוא 80% ממה שהיה הוא שחקן מסוכן מאוד מול כל קבוצה שתגיע מולו לסדרה. אני מודאג הרבה יותר מקיירי. נראה שהירידה שלו מהפסים נמשכת. לקרוא לעיתונאים ומדיה pawns זה כבר יריקה בפנים לליגה שנשענת בצורה כבדה על מדיה וסיקור כוכבים כיכולת היחידה שלה להתמודד מול פוטבול בייסבול והוקי.
    .
    4. טראמפ עשה תרגיל מבריק של פופוליסט. החיסון של פייזר לא רשום על שמו או ארה"ב כמדינה. אז תחילה ניסה לנכס אותה לעצמו דרך צו נשיאותי מגוכח שאמר שאמריקאים יקבלו את החיסון לפני שאר העולם (כאילו זה מחייב מישהו מחוץ לארה"ב). כשזה לא הלך, הוא איים על ה-FDA לאשר באופן חירום את החיסון מיידית היום או שיפטר את ראשה. הבדיחה? הם בלאו הכי היו בסיום הבדיקה.זה לקח עוד יומיים וכעת טראמפ טוען שהאיום שלו הביא תוצאות של זירוז האישור. הבעייה? אמיקאים רבים עכשיו מטילים ספק בחיסון כי הוא אושר "מהר מדי". עובדתית הם הגדילו את כוח האדם שעבר על הנתונים באופן חסר תקדים ומשאבים רבים הושקעו באישור החירום. פשוט בחיסון רגיל המשאבים האלו לא מופנים לתרופה ספציפית ולכן מאפשרים לעוד זמן לעבור לבדיקות נוספות ועדכון הדטה.
    .
    6. למלו הלילה הרגיז אותי מאוד. קודם כל הוא חטף לחבריו ריבאונדים גם כאלה שהיו פנויים כשהבין שלא יצליח לשים נקודות. דבר שני עם גופו הגדול הוא נמנע ממגע. לא שיש לי בעייה עם שחקנים ששומרים על עצמם, אבל הוא רוקי שחייב להרגיל את עצמו להגיע לקו העונשין. יכולת המסירה שלו פסיכית ונדירה. אני אפילו עוד לא דואג לגבי הזריקה שלו. זה גם מעודד שלא כפה את הזריקה על המשחק. אך כשהזריקה לא נכנסת תגיע לסל ותסיים או שתיצור מגע. מי שהרשים אותי בצד של הראפטורס הוא דווקא מאלקי פלין הרוקי הנהדר שכיכב בסן דייגו סטייט ונפל בדיוק לסוף הסיבוב הראשון. יש לו בגרות וביטחון עצמי לשמור על קצב המשחק ולבצע את מה שהוא צריך.
    .
    7. קרי מדאיג אותי מאוד. משהו היה לא בסדר איתו גם כששיחק בכמה משחקים בשנה שעברה. זה לא רק הקליעה שלא נכנסת. הוא איבד משהו בצעד. אם זה רק חלודה אז סבבה. אבל הוא היה אחד בשחקנים הזריזים בליגה עם שינויי כיוון וחלקלקות. משהו בו נראה צעד יותר איטי. שאר הווריורס ששיחקו נראה די טוב אני חייב לומר למשחק ראשון. כשוויסמן וגרין יסיימו את הבידוד מעניין איזה סטים יארגן סטיב קר לחמישייה הזו

    1. תודה רבה מעניין. בנוגע ל4(למה אין 5?) איני מבין בחיסונים ולא יודע בדיוק מה הפרוצדורה. אבל יש גם עניין של בדיקה לאורך זמן, וזה הקצאה של יותר אנשים, פחות עוזר.
      אני אישית לא נראה לי אעמוד בתור להתחסן, אבל לא חושש יותר מידי מהחיסון. שכל אחד יעשה את השיקולים שלו.

      1. המיספור זה לפי הסעיפים במעורב 🙂

        העניין של הבדיקה לאורך זמן נכונה בעיקר לשלב של הניסויים בבני האדם. ה-FDA אחראי לעבור על כל החומר המסכם את הניסוי, אלפים ואלפים של עמודים ולנסות להפריך ולהקשות על הממצאים עד כמה שאפשר. את זה ניתן לקצר עם מספיק כוח אדם מיומן. אישור החירום לא אומר שהם לא ימשיכו להקשות ולא ימשיכו לדרוש מידע משלים. אך הם רואים בגורם הסיכון של התפשטות המחלה עניין מסוכן פי כמה וכמה.
        .
        נכון שקיצרו טווחים מבחינת אורך הזמן אך חשוב גם לציין שמעולם חיסון לא נוסה על כמות כל כך גדולה של אנשים כמו חיסון זה שנוסה על מעל 30 אלף בני אדם. בנוסף בדרך כלל מבצעים את הניסוי על מגוון אוכולוסייה גדול. השיטה הפעם הייתה לבדוק על אוכולוסיות מגוונות אך בעיקר מבוגרים בעלי מאפייני סיכון מכיוון שאם מישהו יחטוף חזק את תופעות הלוואי זה הם כך שניתן להסיק על מבוגרים בעלי גורמי סיכון קטנים יותר שסיכויים לחתוף תופאות לוואי מסוכנים יותר מרוב הנסיינים קטנה ביותר.
        .
        על ילדים החיסון לא נוסה כלל וכך ילדים לא יחוסנו בשלב. זה. גם עניין זה קיצר מאוד את משך השלב, מכיוון שניסויים בילדים זה עניין מורכב וארוך מעין כמותו (כל קבוצת גילאיים יש לה מאפיינים פיזיולוגים שונים). אותו כנ"ל נשים בהריון. הרעיון הוא להגיע לחיסון עדר של כול האוכלוסיה בעלת הסיכון הגבוה ביותר כאשר ילדים בעיקר יהיו נשאים.
        .
        עוד עניין מטעה זה כל החלק של ה-mRNA. בניגוד למה שרווח מדובר על תהליך מחקרי של מעל 30 שנה. זה לא ידע חדש שגילו אותו בחודשים האחרונים. פייזר היא אחת המובילות בתחום ולכן הגיעו למרכיבי החיסון מהר יותר מכל השאר. mRNA בניגוד לנוגדנים או וירוס מוחלש, לעולם לא נוגעים ב-DNA שלנו, כך שאין להם אף השפעה גנטית או סיכוי לכזה. ההסבר הטוב ביותר ששמעתי זה שה- DNA שלנו לעולם לא עוזב את הגרעין, הוא נשאר בבועה מגוננת ומכוסה קרום בתוך התאים שלנו. אך החיסון בעצם מפעיל אנזים כדי ליצור חלבונים מהקוד שלו ויוצר עותק של ה- mRNA. ה-mRNA הוא כמו פתק הדביק שבו אתה משתמש כדי לרשום מתכון מספר בישול של מישהו. הספר נשאר בבית בעליו, אך אתה יכול להעתיק את המתכון וההוראות מהספר שיסייעו לך להכין ארוחה דומה ולהעביר את הפתק לחבר אחר. זה כמובן מורכב בהרבה מהה שאני מתאר, אבל מסביר למה הסיכון הוא כל כך נמוך לתופעות לוואי כפי שיש בחיסונים. שיא התופעות הלוואי שדווחו עד כה ושנמצאו בקשר ישיר לחיסון זה כאב סביב מקום החיסון וחולשה של יום יומיים כיאה לתהליך של יצירת נוגדנים בגוף. בניגוד לתאוריות קונספירציה כל ניהול התהליך הוא מאוד מפוקח וכל ממצע חייב להיות מתועד ברמה שהיא כמעט בלתי נסבלת.

        1. ג'ון ערב טוב
          משתדל לא לתת ציונים לתגובות , אבל אחרג ממנהגי . התגובות שלך יוצאות מן הכלל , גם בעניני כדורסל וגם בעניני דיומא אמריקאיים . הייתי מציע לך לפרסם את 2 התגובות כפוסט , חבל שזה יבלע כאן במדור התגובות .

      1. אני עוקב אחריו כבר מההתחלה. יש לו כדורסל אישי בשפע אבל למרות מספר אסיסטים המשחק לא זורם כשהוא משחק. או שהוא יהפוך למפלצת ויקיפו אותו בקלעים ומסיימים או שהוא פשוט ימשיך לשתות לחבריו זריקות ולהפוך אותם לחסרי תכלית. משהו בו לא זרם גם במכללות. שחקנים סביבו לא הגיעו לפוטנציאל שלהם כשהוא שם אחלה מספרים רגילים של נקודות אסיסטים ריב' וכו'.
        .
        למאלו לא בלוף. אני לא בטוח שיהיה סופר סטאר אבל יש לו כדורסל בשפע. אולי תפקיד המשיח גדול עליו אבל הוא שחקן, שחקן.

    2. הבעייה היא 127 אנשי קונגרס רפובליקנים שחתמו על התביעה לבית המשפט העליון, ביודעם שהכל מתבסס על שקר וכזב. אלה 127 אנשי קונגרס מתוך 196 אנשי קונגרס רפובליקנים. 67% מאנשי הקונגרס הרפובליקנים שנשבעו אמונם לחוקה, ואתמול הפרו אותה לעיני כל האומה.
      שמות כולם הודפסו היום בעתוני ארה"ב הגדולים לדיראון עולם. הנזק שטראמפ גרם לו רק מתחיל. הפצע יילך וייגדל לצערי גם כשהוא כבר לא יהיה.

  8. דוק, עם הנסיון של האבא והידע שלך, נשמע כמו סיפור הצלחה, רק לא לשכוח לתת לילד להיות גם ילד בין האימונים והמשחקים.

    1. אתה צודק בהחלט ארז. אבל הילד מטורף לזריקות בייסבול. הוא לא מפסיק לזרוק – על קירות, בכל מקום. החשוב אצל ילדים כמוהו זה אימון רק על שרירי הכתפיים, בעיקר הדלטויד, אבל גם השרירים המסובבים הפנימיים (ROTATOR CUFF) וכבר לפני שנה עבדתי איתו, ונתתי לטים רשימת תרגילים עם משקולות, ובלי, עבור הילד.

    1. מנחם ערב טוב
      תודה על פוסט מעולה ( כרגיל ) . אני ממש מקווה שאתה צודק לגבי וול וקאזינס , במיוחד לגבי קאזינס . הבחור ספג ביש מזל נורא , והפסיד סכומי עתק בגלל זה ( קליי לפחות זכה לחוזה מקס שלו )
      הלילה הזה הוא לילה שאני מחכה לו כבר שנה וחצי , מקווה שלא יהיה לי מפח נפש כמו ביוני שנה שעברה .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט