דיון לשבת: 1) מייקל פורטר או דני אבדיה? 2) ביידן והאריס 'אנשי השנה'. לברון 'ספורטאי השנה' / מנחם לס

הם שניהם כמעט באותו גיל (פורטר מבוגר בשנה), ובאותו גובה פורטר גבוה באיזה 2 ס"מ אבל הם משחקים פחות או יותר אותו משחק. הם אפילו דומים אחד לשני. לשניהם לא יזיק קצת פלפל בתחת.

אז במי אתה בוחר?

מגזין טיים, שהוא הוותיק מכולם והפך לבוחר הקלאסי של אנשי השנה בחר את ג'ו בייסן וקמלה האריס כ'אנשי השנה' ואת לברון ג'יימס כ'ספןרטאי השנה'.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 28 תגובות

  1. מייקל פורטר עם כל הכבוד לאבדיה הוא עדיין לא הראה שום דבר, פורטר הראה שהוא כישרון על שהוא שנה שנציים מהתפוצצות (רק שלא ינשול לו עמוד השדרה), אני לא מדבר בכלל שהפוטנציאל של פורטר פי 10 גבוה יותר

    1. באתי לרשום את אותו הדבר, אבל ראיתי שכבר נכתבה תגובה בעלת אותו סנטימנט. למפ"ג יש ניסיון מול רמה גבוהה יותר, ולכן אקח אותו.

    2. גם אני בוחר בפורטר אבל להגיד שאבדיה עדיין לא הראה שום דבר?
      ברוך לפעמים…. אתה ברבר (מלשון בירבור)
      לידיעתך, אבדיה סחב על הגב שלו את נבחרת ישראל לנוער לאליפות אירופה. הוא הגורם המרכזי שהביא לנו את האליפות הזו, תחת מנהיגותו.
      פורטר יותר מוכשר ואולי יותר אתלטי אבל לאבדיה האיכויות שלו וגם הפוטנציאל שלו גבוה, אז נא לא לזלזל…

        1. אליפות אירופה לנוער פעמיים ! ועוד הרבה תארים עם מכבי בנוער ובבוגרים. שחקן עם סוואג (הישראלי הראשון אי פעם אולי עם התכונה הזאת ויכולת שמגבה אותה). פורטר הוא עצלן וגם נראה די טיפש בהתנהלות שלו על המגרש. חוץ מקליעה הוא לא תורם הרבה באף אלמנט אחר. דני, (וחובת ההכחה עליו כמובן) הוא שחקן הרבה יותר מגוון ויועיל לקבוצה בהרבה מאוד מובנים . אולי הוא חסר ניצוץ של סקורר אבל נקווה שאתבדה .

  2. פורטר אראה פוטנציאל לכלי התקפי מדהים, אבדיה לא קרע זוג נעליים. לא כוחות.
    חשבתי בהתחלה אוטו פורטר, זה נראה לי יותר מסקרן.

  3. מסכים שכרגע אין השוואה, פורטר הכריח הגנות להתייחס אליו בפלייאוף המערבי ופתח פה על המאמן, דני בינתיים מקווה שהמאמן יודע איך קוראים לו
    אגב, אני גם לא חושב שהסגנון משחק שלהם דומה – פורטר כרגע די חד-ממדי (אבל טוב בזה) ומדני מצפים להיות יותר אול-אראונדר

  4. פורטר.
    צריך לזכור שהיה מועמד חזק מאוד לבחירה מס' 1 (בצדק) ושהידרדר רק עקב הפציעה.
    אם הוא כשיר 100% (ונראה שכן) הוא עוד עשוי להתפתח לכוכב ענק בליגה, אבדיה לא.

  5. פורטר כרגע שחקן טוב יותר, וכנראה גם עם פוטנציאל יותר גבוה, אבל לא הרבה מעבר לסקורר, ככה שאיפה שאני לא מחפש קליעה יש סיכוי טוב שאני אעדיף את אבדיה

  6. אבדיה.
    פורטר אהבל ומקרה ראש בעייתי שלא שומר עם אגו בשמיים.
    קלע אדיר אבל זהו.
    לאבדיה מוסר עבודה מצוין, חיובי בחדר ההלבשה, ויתרום בהרבה אספקטים כל המגרש ולא רק במימד אחד.

        1. נו וללכת לשם כמה פעמים בשבוע זה לא מוסר עבודה? שרפתי שם לפחות 5-6 בתים בחיי. עוד חודש איך שיש את החיסון אני טס ישר למיאמי לE11even לחגוג שם את השנים האחרונות.

  7. בשלב הזה, זו לא השוואה פיירית. אין לנו מושג האם אבדיה יכול לתרגם את היכולות שלו לרמה של הnba, ובאיזו כמה. אני מאוד בעדו, אבל כרגע הוא חתלתול בשק

  8. אבדיה לדעתי יגיע רחוק, הוא נראה רציני ועובד קשה.
    פורטר מוכשר יותר בבסיס שלו, אבל רצוי לזכור שהוא עבר הרבה פציעות בעבר ויכול להיות שהוא יעלם פתאום.
    בנוסף היציאה האידיוטית שלו בפלייאוף "המאמן לא מרשה לי לגעת כדור" תוך כדי סדרת פלייאוף, הביא לי את הסעיף שם…
    אנקדוטה, למה שחקנים יושבים עם הילקוט בראיינות?

  9. קיונטיי ג'ונסון הכוכב הנהדר של אוניברסיטת פלורידה ומעומד רציני ללוטרי התמוטט לפני שעתיים על המגרש ונמצא במצב קריטי אך יציב בבית החולים. פשוט התמוטט ללא סיבה נראית לעין. היה אחד החברה שעקבתי אחריו אחרי שפרץ חזק השנה.

    1. זה קרה בפסק זמן. הוא דפק אלי אופ והיריבה פלורידה סטייט לקחה פסק זמן. תוך כדי כשהוא חוגג עם חבריו את המהלך הוא פשוט התמוטט.

    2. ג'ון, זה אחד הדברים הבלתי מובנים: התקפות לב (לא כולן אותו דבר) של אתלטים שחורים בגילאי 18 עד 35. כתבתי על כך כמה וכמה פעמים. רג'י לואיס היה אחד מהם.

  10. פורטר הוא לפחות רמה מעל, ככה שאני לא חושב שיש gm אחד שהיה נותן את פורטר על אבדיה בטרייד. אבל לטווח ארוך, בהנחה ואבדיה יהיה רול פלייר טוב, יש מצב שהוא עדיף, כי לפורטר יש סיכוי לא רע להפוך לשחקן טוב פלוס אבל לא מצויין שדורש מקס ותוקע לך את התקרה סטייל אוטו פורטר או טוביאס האריס שלפני המקס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט