הבהלה לזקן / סכין בגב האומה

במידה וגם אתם מעוניינים לכתוב להופס, יותר ממוזמנים ליצור קשר דרך תיבת "צור קשר" בתפריט.

*

בגדול אני אוהב יותר את הסיפורים הקטנים בנ.ב.א. איש סמית' או התוספת פיצה שברוקלין חשפה בבועה אחרי שכל הכוכבים מצאו דברים יותר טובים לעשות (או קיי, כריס צ'יוזה הוא שחקן כדורסל בגובה 1.80, אבל אני עדיין חושב שהוא צריך למכור את שם המשפחה שלו לפיצה האט), עניינו אותי הרבה יותר מהאם בן סימונס יצליח להכניס את הכדור לטבעת ממרחק יותר גדול מהמרחק שאני זורק את הזבל, תוך כדי רכיבה על אופניים בדרך לעבודה.

(ספוילר: אין סיכוי. לא יודע אם זה מנחם או מבאס, אבל בעולם שבו לזרוק שקית זבל תוך כדי רכיבה על אופניים הוא ספורט פופולרי כמו כדורסל, אז גם אני יושב על חוזה מקס. ותודה לקרלון בראון החתול שלי, שמחרבן מספיק כדי לתרגל אותי בצורה יומיומית)  

כתבתי פה על טוביה האריס, כשעוד היה פרחח שסירב ל-80 ל-4 שנים, ועל פלטל, האיש שהחליף את קוואי בסן אנטוניו (כן, היו עוד כמה נספחים בטרייד), ולמרות כל זה, הפעם אני רוצה לכתוב על אחד הכוכבים הכי גדולים בנ.ב.א. כזה שגם אנשים שרואים 3 משחקים בשנה יכולים להסביר לך למה הוא יותר או פחות טוב מקליי תומפסון, כן, אני מדבר על ג'יימס הארדן.

ובכן, ג'יימס שלנו רוצה לעזוב, ככל הנראה בצדק. ואני כאן כדי להציע את הדילים הכי טובים עבור יוסטון. ההנחה שלי מבוססת על זה שיוסטון תרצה כוכב צעיר + נכסים ובחירות דראפט. חושבים שיש טריידים טובים יותר? תציעו בתגובות.

דנבר

יוסטון מקבלת את: מייקל פורטר ג'וניור (כוכב),וויל בארטון וגארי האריס (נכסים), ואולי גם 1-2 בחירות דראפט עתידיות.  אין לדנבר בחירות דראפט בסיבוב הראשון של השנתיים הקרובות, ובכל מקרה, נראה לי שמה שהם נותנים כאן מספיק עבור הארדן.

למה דנבר תבצע את הטרייד: כי זו הדרך היחידה, למעט תסריטי מדע בדיוני, שהיא יכולה להפוך לקבוצה הכי טובה בנ.ב.א.

למה יוסטון תבצע את הטרייד: כוכב צעיר שהראה ניצוצות ולא דורך על הוטרנים שהצטרפו – צ'ק. נכסים שאפשר לקבל עליהם בחירות דראפט לקראת הפלייאוף – צ'ק, בחירות דראפט – לא יודע אם הם יקבלו כאן, אבל יש מספיק חומר לעבוד איתו חוץ מזה.

למה שדנבר לא תבצע את זה – כי דנבר לא עובדת ככה. כי בקצב שהארדן מחליף את הכוכבים שלידו זה יכול להיות מבוא לאסון. כי היא חושבת שפורטר הוא מה שהיא צריכה כדי לקחת את הקבוצות מאל.איי בפלייאוף. חוצמזה, תמיד יש את הסיכוי שקמפאצו ילך לאיבוד בדרך לאימון וינשך ע"י פומת הרים רדיואקטיבית.

למה שיוסטון לא תבצע את זה – כי היא ממש רוצה את ג'יילן בראון.

יקרה? הלוואי.

קמפאזו מוצא את מייפל קרי בבק-דור

בוסטון

יוסטון מקבלת את: ג'יילן בראון (כוכב), מרקוס סמארט (נכס), פייטון פריצ'ארד והזכויות על ים מדר על תקן בחירות דראפט עתידיות.

למה בוסטון תבצע את הטרייד: לא ממש שאלה. קמבה לא ממש הוכיח את עצמו במאני טיים, ולדעתי יוכל לשחק אוף דה בול לא רע ולהנהיג את החמישייה השנייה בדקות שהארדן נח. טייטום מקבל את הסופרסטאר השני שכל הסופרסטארים מקבלים. אה, ועוד פרט שולי, בוסטון הופכת לקבוצה הכי חזקה במזרח.

למה יוסטון תבצע את הטרייד: כוכב צעיר שהראה ניצוצות ולא דורך על הוטרנים שהצטרפו – צ'ק. נכס שאפשר לקבל עליו בחירות דראפט לקראת הפלייאוף – צ'ק, רוקי עם מוכנות יחסית גבוהה לנ.ב.א ויכולת קליעה גבוהה – צ'ק. וכמובן, יש גם את פייטון פריצ'ארד. סתם, יש גם את ים מדר וכל הכסף שיזרום ליוסטון משוק הענק בישראל, במקרה והסינים לא התעדכנו בעזיבה של מורי.  

למה בוסטון לא תבצע את הטרייד: כי הם חושבים שזה יהרוס את הכימיה, שמה שיש להם – נו די, אין סיכוי שבוסטון לא הולכים על זה.

למה יוסטון לא תבצע את הטרייד: כי מייקל פורטר ג'וניור על חוזה רוקי ועם תקרה גבוהה יותר מג'יילן. כי בא להם טנקינג עמוק לקראת הדראפטים הבאים, והבראונים רק יפריעו.

יקרה? כן. אולי. יכול להיות. תלוי מה הארדן חושב על בוסטון.

היורופיאן סטף קרי, הגניבה הגדולה של דראפט 2020

גולדן סטייט (אקדח שמופיע במערכה הראשונה…)

מה גולדן סטייט נותנת:  קליי תומפסון +  בחירת הדראפט סיבוב ראשון של מיניסוטה ל-2021 (מוגנת טופ 3) ובחירת הדראפט סיבוב ראשון שהם העבירו לממפיס ב-2024 (מוגנת טופ 4) במידה ויצליחו להכניס גם את הגריזליס לטרייד הזה.

למה גולדן סטייט תבצע את הטרייד: כי סטף קארי כבר בן 32 וג'יימס הארדן הוכיח שהוא יכול לשחק עם גארדים דומיננטיים. כי זה הכי הוליווד שיש – "האויב" ההיסטורי מצטרף לכוחות הברית, בדרך להביס את האויב החדש. כי צריך למכור כרטיסים לאולם החדש.

למה יוסטון תבצע את הטרייד: כי וול וקאזינס רלוונטיים כמו עמיר פרץ ומפלגת העבודה, והם מכוונים עמוק לטנקינג. כי קליי יכול להחלים אצלהם בשקט, ובמידה שיתאושש כמו שצריך, יכול להשיג להם קולקציה נאה של בחירות דראפט. כי דנבר ובוסטון לא ילכו על הטריידים הקודמים שהצעתי.

יקרה?  לדעתי ג"ס לא יתנו את קליי לאף אחד אז לא, וזה גם הטרייד שנותן הכי פחות ליוסטון מהרשימה,  אבל אולי שיר השיקום של סטף קארי האמריקאי יהיה behind blue eyes (בגרסא המקורית, לא הקאבר של לימפ ביסקויט), ואז הכל אפשרי.

לפוסט הזה יש 73 תגובות

  1. מעולה. תודה.
    העלאת אופציות מעניינות. ההתאמה הכי טובה תהיה לדעתי לדנבר ואולי לבוסטון. לכולדן סטייט זה ממש לא שידוך טוב.

  2. ההתאמה הכי טובה היא לפילי.
    היא זקוקה נואשות לכוכב בקו האחורי, סימונס מפריע לאמביד והארדן ישלים אותו נהדר.
    מצד שני אפשר לשלוח לרוקטס את סימונס-תייבול ומידלטון+2בחירות סיבוב ראשון.
    אני אם אני הרוקטס לא הייתי לוקח את הטרייד הזה אבל אם סימונס יכלל בחבילה הם ייקחו אותה בלי לחשוב פעמיים(רק בשביל הפוטנציאל עלאק).

  3. תודה רועי
    ברוב הקבוצות הבכירות הוא ישנה את כל השיטה ולא יתאים לטיים ליין אולי טורונטו הכי פשוט. או אינדי? תכלס הכי פשוט זה פילי כי עוד אין שם שיטה שעובדת. אפילו סקרמנטו זה אופציה

  4. צהריים טובים לכולם
    1.די ברור שהארדן מוכן לעבור רק לקבוצות מסוימות וכל שלוש הקבוצות שהזכרת פה לא ברשימה . כמובן שאפשר לכפות את זה אבל מצד שני כמובן שהוא יכול להעביר את הבלגן לקבוצת היעד , כך שלעניות דעתי הטריידים האלו לא יקרו .
    2.יש למעשה שתי אופציות ריאליות , ברוקלין ופילי . נכון לרגע זה , יוסטון עקרונית לא מוכנים לעסקה עם ברוקלין , כנראה כדי להעניש את הארדן ( התנאי שלהם הוא דוראנט או קיירי בתמורה , זה לא יקרה ) . לגבי פילי , כנראה שיש דם מאד רע בין פרטיטה למורי , יוסטון לא ששים לזה גם אם פילי יוותרו על סימונס .
    3.אמרתי כבר כמה פעמים שההתנהגות של יוסטון לא מובנת לי . זה ממש לקוח ממשחקי הכח של היו.אפ.סי מול הלוחמים המקופחים שלהם . מקצועית נטו , העסקה הכי טובה שהם יכולים לקבל בתנאים שנוצרו זה מה שברוקלין ( כנראה ) מוכנים לתת . אני לא מתעלם מזה שהארדן מפר חוזה , אבל כבר כתבתי פה שיש מסורת של לפחות חמישים שנה ששחקן שנתן את מיטבו לקבוצה ומבקש טרייד ליעדים ספציפיים , הקבוצה מכבדת את זה . לא יודע כמה שנים פרטיטה יישאר ביוסטון , אבל מה שהוא עשה לכוכבים שלו ( פול , ווסטברוק והארדן ) שאר הכוכבים רואים ומפנימים .

    9

    1. אני רואה שהקדמת אותי ב 1 שלך. זה בדיוק הסיפור, הארדן דיבר על שתי קבוצות שישמח לעבור אליהן ואחר כך הוסיף עוד שתים, הסלטיקס, דנוור וג"ס לא מעניינים אותו מכל מיני סיבות. אז אין מה לדבר על בראון וסמארט. גם אם הוא היה מסכים להגיע, על בראון הייתי מוותר עם אסופה של בחירות דרפט מהשנה ושנה שעברה ואולי על קמבה שילך בטרייד למקום אחר. אבל על סמארט לא הייתי מוותר כי הוא הלב של הקבוצה הזו.

    2. אני לא אומר שהטריידים האלו יקרו, אבל להארדן יש עוד 3 שנים בחוזה ויוסטון לא תגיע לכלום השנה, ככה שהיא לא ממהרת. אני לא חושב שהארדן יכול לכפות מעבר לקבוצה שלא יכולה לתת תמורה ראויה במצב הנוכחי.

      קוואי היה "בחופשה" פחות או יותר שנה בסן אנטוניו ובסוף הלך לטורונטו. היא הייתה ברשימה שלו? מאמין שאם יוסטון יהיו חזקים הם ימצאו משהו הרבה יותר טוב ממה שיש לברוקלין/פילי להציע.

      1. שוב צהריים טובים
        קודם כל תודה על מאמר מענין ( סליחה שלא ציינתי קודם )
        המקרה של קוואי שונה לחלוטין מהרבה בחינות שלא אכנס אליהן . בסופו של דבר , השאלה היא כמה כסף הארדן מוכן להפסיד כדי לכפות טרייד שרצוי לו . אם לא רוצה להפסיד בכלל , כל הכח אצל יוסטון . אם מוכן לסכן מאה מיליון דולר , הכח של יוסטון יורד פלאים . מה שרציתי להגיד בתגובה שלי , שפרטיטה ולא הארדן הוא זה ששובר מסורת של עשרות שנים . התמיכה הגורפת שהוא מקבל מכל מיני פרשנים אמריקאיים ובפרט ממגיבי הופס נשגבת מבינתי .

        1. קודם כל תודה רבה. הנקודה שלך נכונה, הבעיה שבניגוד לכוכב שנמצא כבר במדרון שלו, והקבוצה כבר תכלס סחטה ממנו הכל, כאן הכוכב נמצא בשיאו. נגיד AD קיבל את הלייקרס שהוא רצה, אבל הרבה בגלל שלניו אורלינס לא היה כח מיקוח (נשארה לו שנה בחוזה), והם גם קבלו תמורה לא רעה. לדעתי קשה לצפות מיוסטון לוותר עליו לקבוצות עם הצעות גרועות.

          1. אהלן
            אני חושב שחבילה של לאוורט , ספני , אלן ובחירות דראפט , לא פחות טובה ממה שהפליקנס קיבלו עבור דיוויס . זה שהם דורשים את דוראנט אומר לי שהם לא מוכנים לתת להארדן מה שהוא רוצה , בלי קשר למה שמציעים להם . אם זה המצב איזו ברירה הם משאירים לו ? הם ממש כופים עליו לשבות ולספוג נזק כספי עצום או להכנע ללא תנאי . אני לא זוכר התנהגות כזו מאיזהשהוא בעלים בשנים שאני מתענין בליגה .
            ( מ-1970 ) .

            1. מה זאת אומרת להיכנע ללא תנאי? חוזים מובטחים לטווח ארוך הם בגדול דבר שמשרת את השחקנים. אתה רוצה להגיד לי שווש נכנעה ללא תנאי לוול בזה שהיא שילמה לשחקן שהיא לא רוצה אצלה? אני לא חושב שלדרוש את דוראנט יהיה הוגן, אבל לדרוש מעבר לכמה רול פליירס ובחירות דראפט נמוכות נשמע לי סביר. הייתי מבין אם הוא לא היה מוכן לשחק בקבוצה רעה שלא הולכת לשומקום, אבל לשחק עם עוד 2 כוכבים בקבוצה שהגיעה לגמר המערב/מזרח בשנה שעברה זה עונש?

          2. 1.אני חושב שסלע המחלוקת בינינו הוא לגבי השחקנים שברוקלין מוכנה להעביר . לדעתי , אתה עושה להם הערכת חסר משמעותית . דינווידי זה שחקן שהקליפרס גילו בו ענין להיות הרכז הפותח , לדעתי הסיבה היחידה שהוא עדיין בנטס זה ענין הארדן . את לאוורט ראינו בבועה , לי הוא נראה הרבה יותר מרול פלייר . אלן לא בשל , אבל הוא פוטנציאל להתפתח למשהו סטייל קאפלה .
            2.אם הבנתי נכון אתה מתכוון שהוא לא צריך לסרב לטרייד לבוסטון או דנבר . לא מתווכח איתך על זה , אני חושב שאתה צודק . אבל לא ידוע לי שהקבוצות האלו הביעו ענין או ניהלו שיחות עם יוסטון.
            3.כניעה ללא תנאי במובן שהוא ייצא מיוסטון רק בתנאים שלהם , לא תהיה לו שום מילה בענין , ושיידע את מקומו .

            1. אני מאוד אוהב את דווינדי, לאוורט ואלן. יש לי 2 בעיות עיקריות איתם בטרייד – הבעיה הראשונה היא שדווינדי ואלן הם בשנת חוזה (לדווינדי יש אופציה על 12 שאני די בטוח שהוא לא יממש). אחר כך הם ירצו את הכסף הגדול שקבוצות אחרות יציעו להם, אז אין לך ערך מוסף מלהביא אותם בחוזה הנוכחי. אתה כל כך רוצה אותם? חכה שנה ותביא אותם לבד. הבעיה השניה שלי היא שגם בעונה שברוקלין שיחקה בהנהגתם כדורסל כיפי ומלהיב, מה שלכאורה הביא את קיירי ודוראנט לבחור בברוקלין על פני ניו יורק, הם לא הגיעו גבוה מדי, ככה שאתה מחליף את אחד השחקנים הכי גדולים בנ.ב.א במשהו שבמקסימום יביא אותך לפליי-אין (או איך שקוראים ללסיים 7-10).

              לגבי הכניעה – אני חושב שהוא יכול להגיד שהוא מוכן לעבור רק לקבוצה שמתמודדת על האליפות, וזו בקשה לגיטימית (ולא קשה האמת, כי כל קבוצה שמקבלת את הארדן בשליש דרך לשם). לסמן 1-2 קבוצות ספיציפיות זה מאוד בעייתי, כי לא תמיד יש להן משהו שאתה רוצה, וגם לך תנהל מו"מ מול קבוצה שיודעת שהיא האופציה הכמעט יחידה שלך.

            2. סכין, כל מילה. אין לנטס שום דבר הגיוני שמעניין את יוסטון

  5. הקבוצה שהיה הכי מעניין אותי לראות הולכת על הארדן היא הפליקנס.
    כרגע נראה שזה חייב להיגמר בפילדלפיה ובסימונס (מרות שלא יודע אם הייתי שומר אותו אצלי אם אני יוסטון…
    אבל אם יאניס יחליט להישאר במילווקי זה עשוי להוסיף ולשפר הרבה הצעות עבור הארדן.
    שווה ליוסטון לחכות בינתיים ולראות מה קורה בגזרה הזאת.

  6. מצוין סכין, סחטיין על היוזמה והביצוע.
    .
    דנבר – מסכים איתך שזה רעיון, ומסכים שזה לא יקרה.
    .
    בוסטון – הלוואי.
    .
    ג"ס – לדעתי ליוסטון עדיף את חיים וייצמן, וג"ס לא יעבירו את קליי, אבל באקקורט של סטף, הארדן ובשנה הבאה גם קליי, זה משהו שעדיין לא ראינו ואשמח לראות. יביסו אפילו את הקבוצה של קארוסו.

    1. תודה רבה. אגב, קליי הולך בטרייד ליוסטון, אז בק קורט של סטף, קליי והארדן ישאר משהו שאפשר לראות רק בהקלטות של משחקי אולסטאר ישנים אפילו כאן…

  7. אין אף קבוצה בליגה שמשחקת בסיגנון של יוסטון את הארדן. כל קבוצה שתקח את הארדן ותרצה לכפות על שאר השחקנים את סגנון המשחק הזה תתקל בהתנגדות, לפחות חלקית מצד שאר השחקנים הבכירים. יתרה מכך, אם יוסטון של מורי ודאנטוני לא הצליחו להגיע לגמר בסיגנון הזה, למה שאיזה GM מישהו יחשוב שדוקא הוא יצליח?
    .
    שורה תחתונה, לקבוצה טובה זה לחלוטין לא טרוויאלי לצרף את הארדן לסגל, בעיקר כי הוא לא משמיע קולות של נכונות לשנות משהוא בהרגלים שלו – ראו הביקור האחרון בגאס. לכן, המחיר שהן תצענה עליו נמוך משמעותי ממה שיוסטון דורשת.
    .
    ההגיון שלי ומורשת הנקמה שטבועה בדמו של פרטיטה (שורשי הכסף של המשפחה מהמאפיה) אומרים שהארדן פותח את העונה כשייך ליוסטון – זה לא אומר שילבש את המדים שלה.

    1. מי היה לידו ביוסטון? רן שיטה בונים מסביבם לשחקנים בסגל, לא צריך להתאים שחקן לשיטה שיש לך כשרון כמו הארדן בקבוצה אתה משנה את השיטה.
      תכו תגיד לי שגודלן סטייט לא היו רוצים את דונציץ כיוון שלא מתאים לשיטה שלהם.

    2. עוד דבר שחורה לי אין שום דבר רע עם ההרגלים של הארדן,שום בעיה שילך לחשפניות בזמן החופשי ויהנה, כל עוד הוא מופיע ונותן עונות כאלה שנה אחר שנה.
      אני ממליץ לך לצפות בדאלאס תגלה שהסגנון שלהם דומה לזה של יוסטון

    3. אני לא חושב שאפשר להשוות את יוסטון עם הארדן בתור כוכב יחיד וקאפלה בתור הסנטר שמככב בפיק אנד רול ליוסטון עם הארדן ווסטברוק בלי סנטר בכלל, וגם ליוסטון של כריס פול והארדן היו מאפיינים שונים. ככה שדווקא הממצאים אומרים שהארדן הוא שחקן מאוד גמיש מבחינת השיטה שמסביבו.

      ההיסטוריה מראה שיוסטון של פול והארדן הייתה קבוצה מדהימה שנכנעה רק לגולדן סטייט בשיאה, וזה בלי פול על המגרש. ניסיון לייצר יוסטון כזו יכול להביא את הפתרון לקבוצות מאל.איי לדעתי.

      1. + 11
        יוסטון של פול והארדן הייתה קבוצה מפחידה. נעצרה רק אצל אחת הטובות בהיסטוריה, וכמו שאמרת – עם פול על הספסל.
        תודה על המאמר,
        כל קבוצה בליגה הייתה שמחה לקבל את הארדן ולתת תמורתו כל שחקן שאיננו טופ-10 :לברון, איידי, קיידי, סטף, יאניס, אמביד, קאוואי, לוקה, יוקיץ', ציון (לא בסדר הזה).

  8. קבוצה שלוקחת את הארדן מקבלת אותו לשנתיים מלאות, ומקבלת את זכויות הבירד שלו.
    המשמעות היא שאין להארדן יכולת כלשהי לכפות את יעד הטרייד שלו.
    זה נחמד שהוא רוצה ברוקלין,
    אבל אם יש קבוצה שמוכנה לשלם יותר מברוקלין,
    אין דבר שהוא יכול לעשות בנידון.
    .
    YP רמז על אפשרות של שביתה במחיר 100 מיליון.
    שביתה משמעותה הרבה יותר מ-100 מיליון. משמעותה גם אובדן הסטטוס של שחקן חופשי.

    1. גיא אהלן
      ברור לכולנו שהארדן לא יכול לכפות יעד אלא במחיר של נזק לא מתקבל על הדעת . אתה להפתעתי הבעת תמיכה בפרטיטה , ואני לא מבין את זה . ראס שנתיים רצופות קיבל טרייד ליעד מועדף משתי קבוצות שונות , לא שמעתי מילת ביקורת אחת על זה . למה הארדן לא זכאי ליחס דומה ? השירות שהארדן נתן ליוסטון לא נופל מהשירות שראס נתן לאוקלהומה . אשמח להסבר .

      1. ווסטברוק ביקש לעבור בטרייד?
        (למיטב זכרוני, ממש לא)
        .
        אם תבדוק את תגובותיי, מעולם לא כתבתי ששחקן שדורש טרייד "זכאי" למשהו.
        .
        השירות שהארדן נתן ליוסטון זיכה אותו בחוזים מרשימים למדי. היה רוצה לעזוב, יכל היה לא לחדש חוזה. או לחדש חוזה למספר מצומצם של שנים.
        לחתום על חוזה ארוך,
        ואז לא רק לדרוש טרייד, אלא גם את היעד?
        .
        לטעמי, זה לא "מזכה" את השחקן בכלום.
        .
        אני אזכיר –
        הכללים בליגה, הם כללים שנקבעו בשיתוף פעולה עם ארגון השחקנים.
        החוזה עליו הארדן חתום?
        זה מבחירה.
        השיטה שהפכה לרווחת, שיטה של לחתום ולקבל המון כסף ואז לדרוש טרייד –
        זה לטעמי מערער את התחרותיות ואיזון המשקל בליגה.

        1. אהלן גיא
          הפעם זכרונך בוגד בך . בשני המקרים ראס ביקש טרייד והגדיר לאן הוא רוצה לעבור . בעונה הקודמת הוא ביקש מיאמי או יוסטון ופרסטי ניהל מגעים עם שתי הקבוצות עד שהגיע לעמק השווה עם יוסטון . רשמית פורסם שבקשת הטרייד באה כמה שעות אחרי שהתפרסם הטרייד של PG , לא רשמית דווח ששני השחקנים ביקשו טרייד באותו יום . אגב , PG ביקש טרייד לקליפרס וקיבל את מבוקשו באופן מיידי , למרות שסיים רק שנה ראשונה מחוזה של 4 שנים וראס סיים שנה שניה מחוזה של חמש שנים .

          1. אגב , עד כמה שזכור לי יש לשחקן זכות לבקש טרייד וכמובן לקבוצה לסרב , אבל הזכות הזו מעוגנת בחוזה הקיבוצי . היתה מסורת יפה ששחקן ששירת בנאמנות את המועדון לאורך זמן מקבל את ההטבה הזו . כמובן שזה לא מעוגן בחוזה , אבל כמדומני אתה בדרך כלל תומך בעמדה שיש גם רוח החוק בנוסף ללשון החוק . גם בכדורגל העולמי יש נוהג כזה שלא מעוגן בשום חוזה , ששחקנים כאלו יכולים לעבור קבוצה בלי שהקבוצה הקולטת תטרך לשלם דמי העברה . פרטיטה מביא לליגה קוד התנהגות שמוכר לי מה-ufc וה-wwe , מפתיע אותי מאד שאתה תומך בזה .

            1. לגבי ווסטברוק, בהחלט יכול להיות שאני טועה.
              .
              לגבי הזכות של לדרוש טרייד –
              זה ממש לא מעוגן ב-CBA. ההפך –
              יש דוגמאות של שחקנים שדרשו פומבית טרייד ונקנסו (בלדסאו, מוריס).

            2. מה עם פופ וקאוויי?
              מישהו שאל את קאוויי אם הוא מוכן להישלח לטורונטו?
              .
              אותו הדבר לגבי ג'ורג (ביקש טרייד, נשלח עונה אחר כך, ולא ליעד המבוקש). זה היה הימור של פרסטי (רק להזכיר – עד הדקה ה-90 רוב אוהדי הלייקרס היו משוכנעים שהוא בדרכו לקבוצה).

    2. הוא יכול לשחק שנה באיזי על 25 נקודות, לא להתאמץ בכלל בהגנה, להיזהר מפציעות ולא לתת בעצם שום ערך מוסף, להיות רעל בחדר הלבשה ולדרוש טרייד גם מהקבוצה אליה הגיע…

      1. הוא גם יכול להישלח לספסל, לאבד ערך כלכלי מחוזי פרסום, ולהגיע לשוק השחקנים החופשיים עם מוניטין של שחקן רעיל שאף קבוצה לא מוכנה לשלם לו את הסכומים שהוא מבקש.

          1. באטלר היה צעיר מהארדן בשנה ועל חוזה יותר נח. אני מניח שהארדן בונה על לצאת מהשנה האחרונה בשביל חוזה ענק אחרון, ולזרוק זיין שנה מתוך השתיים שיש לו לא יקדם אותו בנושא. כן, ניו יורק/שארלוט/אורלנדו יתנו לו את המקס בכל מקרה, אבל לא נראה לי שלשם הוא חותר. אגב, מעניין שכל הקבוצות שמעניינות את הארדן (לפי אור גם מילווקי ומיאמי) הם במזרח.

          2. באטלר התחיל את הצרות והרעל עוד בשיקגו, כשהיו לו יחסית הרבה שנים בחוזה, אבל הנקודה שלי היא שזה ממש לא חד ערכי והרסני כמו שאתה מתאר.

  9. דנבר זה יעד לא רע. כבר מזמן טענתי שהארדן יהיה שילוב מעניין עם גבוהים כשרוניים ואיטיים יותר. היכולת הזו שלו להאט התקפות תהיה נכס במצב כזה. בינו לבין יוקיץ' לא בטוח כמה הגנה הם יצליחו לייצר אבל זה עדיין יכול לעבוד.

  10. אני אחזור על הטענה שלי. הארדן לא רוצה לשנות את סגנון המשחק שלו – שליטה בכדור במירב זמן ההתקפה. דונציץ לא מתקרב להארדן בזמן האחזקה וגם הוא יבין מה שלברון הבין, אף כוכב לא זוכה באליפות לבדו. יש לו חברים לקבוצה וצריך לשתף אותם כדי להעזר בהם ברגעי קושי.
    .
    הראיה החותכת לחוסר הנכונות של הארדן להשתנות היא כריס פול. כתבו כאן שיחד הם הביאו את יסטון הכי רחוק ונעצרו רק בקושי על ידי ג"ס. כריס פול דרש שהארדן ישנה את צורת המשחק שלו ולכן הארדן דרש שהוא ילך וכך היה. הארדן לא יפסיק להיות שחקן אישי מעולה אבל הקבוצות שלו תמיד תתקענה ובכל קבוצה חדשה שהוא יגיע אליה יהיו שחקנים שלא יסכימו לשחק כפי שהוא רוצה וההנהלה תצטרף להחליף אותם….

    1. זה לא נכון מה שאתה אומר, דונציץ בהחלט במחוזות של הארדן בזמן ההחזקה בכדור. להארדן לא היו כוכבים בקליאבר של לברון לידו בגלל הקבוצה ששיחק בה.
      .
      הארדן הרי שיחק בכל תפקיד שרצו ממנו הראייה החותכת לכך שהוא היה השחקן השישי של העונה בציערותו, הארדן רוצה טבעת אחרי זה הוא יודע שהוא יהיה הערת שוליים בNBA כמו מלון והדביל ווסטברוק

    1. זה הצחיק אותי. ראיתי בעבר שהיו לו השוואות לטוני פארקר, שזה גם זה עדיין מאוד מופרך לשחקן שמראה ניצוצות בליגה הישראלית, אבל זה כנראה לא הספיק אז הפכו אותו לסטף קארי האירופאי

  11. תודה סכין, לדעתי בבוסטון יחד עם קמבה וטייטום זה מאוד בעייתי ולא רואה את זה קורה, גם ג"ס לא חושב שרלוונטי, על הנטס כבר רשמתי שאין ליוסטון עניין במה שיש להם להציע.
    .
    דנבר זה רעיון מעניין שיכול לעבוד גם "טריידית" וגם על המגרש כאשר הארדן ומארי יחליפו תפקידים בהתאם לצורך, יפה מאוד.
    פילי הכי הגיונית לשני הצדדים, גם אם לא הם לא משחררים את סימונס בנק' הזמן הזו הם אולי יתרצו בהמשך.
    בתגובות – הפליקנס? למה זה הגיוני לכל אחד הצדדים?
    .
    הארדן הוסיף את מיאמי ומילווקי לרשימה, הבאקס לא נראים קשורים כרגע אבל מיאמי? אפשרי ובר-ביצוע

    1. בהנחה וזה נגיד אינגרם, בול ובחירות דראפט – לפליקנס זה הגיוני כי הם מקבלים את הארדן ולא נותנים את זאיון. ליוסטון זה הגיוני כי הם מקבלים כוכב + בחירות דראפט. מה שכן, להארדן זה לא הגיוני, כי אין לניו אורלינס קבוצה שתתחרה על משהו מלבד שולי הפלייאוף.
      מיאמי זה בהחלט מעניין, אבל אני לא יודע איזה חבילה הם יכולים לתפור מסביב להירו שתתאים ליוסטון (איגי ודראגיץ?), והאם הירו מספיק טוב עבור יוסטון בתור פרוספקט. אגב, 2 הטריידים האלו יצטרכו לחכות כי אינגראם ודראגיץ רק חתמו על חוזה,

      אגב, מילווקי יכולה לתפור משהו מסביב למידלטון. השאלה היא האם זה רלוונטי מבחינת 3 הצדדים (יוסטון, מילווקי ויאניס)

  12. אגב, ברגעים אלו יש סיפור סביב הארדן ויוסטון כשכתב ESPN טים מקמהון סיפר בפודקאסט של הבובה שקמה לתחייה, ווינדהורסט, שהעניין הוא שזו הפעם הראשונה שביוסטון אמרו "לא" להארדן, שקבע הכל במועדון, ולכן הוא acting out דורש לעזוב.
    ומצד שני רוב הסיכויים שהג'נרל מנג'ר החדש של יוסטון מנצל את כוחו בתקשורת כדי לייצר סיפור שיוציא אותם טוב כנגד הארדן.

  13. הארדן יכול לכפות מה שבא לו או ללכת ללוס לוס. איזה מועדון יקח שחקן שבפירוש יגיד אני לא רוצה פה. קאווי בחיים לא אמר לראפס שהוא לא רוצה לשחק שם לכן עשו עליו עם הטרייד.
    דיוויס דרש רק לייקרס ואיש לא הציע כלום חוץ מלייקרס.
    פול גורג קיבל טרייד ישר לאיפה שרצה.
    ראס קיבל ישר טרייד ליוסטון כפי שרצה.
    הארדן לא יהיה בבאקס בחיים הוא ויאניס לא סובלים אחד את השני זה סתם מסך עשן.

    1. פול ג'ורג' עבר בתמורה ל-SGA, גלינארי ו-5 בחירות סיבוב ראשון + 2 החלפות. ראסל עבור תמורת פול ואוסף מכובד של בחירות דראפט. הארדן יותר טוב משניהם. למה שיוסטון יסכימו לקבל פחות מזה?

          1. בטח ששואלים אותן.

            דנבר: גיימס אנו מטרידים בשבילך
            גיימס: אני לא מעוניין לשחק אצלכם ולא רוצה שום קשר אליכם ולארגון שלכם. אני ממליץ לא להטריד עבורי…..

            נראה לך שיהיה טרייד? זה מה שעשה אנתוני דיוויס…
            אז שואלים אותו ורק הוא קובע.
            המצב היחיד יכול להיות חוס לוס שיוסטון ישאירו אותו כי קבוצה אחרת בחיים לא תבצע טרייד במצב כזה.
            קאווי לא אמר את זה לטורנטו

            1. אף אחד לא שאל את קאוויי. חד משמעית. ולקאוויי הייתה רק שנה על החוזה.

            2. מה זה לא שאלו ?
              קאווי לא אמר לראפס אני לא מעוניין לשחק אצלכם ואעשה בעיות…
              אחרת טרייד לא היה קורה. הוא פשוט הסכים לשחק שם שנה אחת ולתת את המיטב שלו.
              זה לא המצב עם הארדן…המצב שלו דומה יותר למצב של דיוויס שאמר אני לא מתכוון לשחק בשום מקום חוץ מהלייקרס לכן אף אחד לא הציע עליו כלום למעט הלייקרס.
              אם מנגר כלשהו יצליח לשנות את דעתו של הארדן לתת את המיטב שלו שנה או שנתיים אז סבבה זה משהו אחר.
              אבל כל עוד הארדן אומר רק נטס או פילי אף קבוצה בליגה לא תציע כלום עבורו למעט נטס ופילי הבנת?

  14. בדיוק.
    פול גורג וראס לא שמו אולטימטום ועברו לקבוצות שרצו.
    אתה לא מבין שבשנייה שהארדן אומר לקבוצה שרוצה אני לא רוצה שום קשר אליכם הטרייד מת?
    אתה חושב שתהיה קבוצה שהארדן יגיד אני לא מוכן ורוצה לשחק עבורכם והם יעשו עליו טרייד בכל זאת? 😂😂😂😂😂
    אם הוא יגיד טוב זה מה יש ואני אתאמץ אז זה משהו אחר כמו מקרה קאווי.
    אבל אם הוא עושה דיוויס אין שום טרייד למעט היעדים שרק הוא רוצה או להיתקע ביוסטון.

      1. בוקר טוב גיא
        ברור שברגע שפילי מסכימים להעביר את סימונס זה no-brainer בשביל יוסטון , עיסקה הרבה יותר טובה מאשר עם הנטס . מה שלא מובן לי זה מה יקרה עכשיו עם ג'ון וול .
        הנטס יאכלו את עצמם על ההחמצה הזו . טעות ענקית של שון מרקס .

          1. אהלן אור
            אתה קובע מסמרות על סמך אינטואיציה ולא על סמך עובדות .
            מרקס התראיין לפני כשבועיים וחצי ופחות או יותר אפשר היה להבין שהיה דיבור עם יוסטון , אבל המחיר שיוסטון רצו לא היה מקובל עליו . לפי דבריו הם רצו 6 שחקנים ( נכון לאז לא דרשו את דוראנט או קיירי )
            ועוד כ-4 בחירות דראפט . הוא אמר שהוא לא מוכן לתת חצי מהסגל ו/או העתיד של הקבוצה עבור הארדן , והשתמע מדבריו שהכח בידיו מאחר והארדן רוצה נטס , והיוזמה לא באה מצד הנטס ולכן יוסטון יהיו חייבים להתגמש .
            אני חשבתי אז וחושב עכשיו שהוא היה חייב לעשות את המהלך הזה , כפי שאמרתי טעות ענקית . לשחק power play עם פרטיטה זה לא המהלך החכם בעולם .

            1. מסכים איתך היה צריך לתת את ה6 שרצה

  15. הארדן בפילי – מעניין איך האשך יקבל את זה 🤔. אני בכלל חושב שהארדן צריך ללכת ל okc. זה גם רומנטי שפרסטי יכה סופסוף על חטא וגם יש להם מאות בחירות דראפט לשים עליו + sga דואט וכאלה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט