מעורב הופס ליום חמישי: הערב טראמפ הכניס את ארה"ב לאחד ממשבריה הגדולים אי פעם / מנחם לס

תמונה שיניר רובינשטיין קיבל מהוושינגטון ויזרדס/:דני אבדיה מתאמן עם ראסל ווסטברוק!

1.טראמפ גרם הערב למשבר אימונים שלא היה כמותו: 17 מדינות מצטרפות לטכסס באשמת זיוף בחירות ובקשה לבית המשפט העליון לפסול 10.4 מיליון בוחרים, ולהכריז על טראמפ כנשיא הבא!

אני לא ארחיב. השעה כאן כמעט 10 בערב ואני לא מאמין ש-YNET, וואללה, ומעריב עדיין לא מזכירים מה שקרה לפני 3 שיות: 17 מדינות 'אדומות' הצטרפו לטכסס בבקשה לבית המשפט העליון לפסול 10.4 מצביעים 'מזוייפים' – שוב, ללא הוכחה שטנה שבקטנות.

טראמפ משקר בצורה השפלה ביותר. 18 תובעים ראשיים של 18 מדינות – כולם נשבעו לשמר ולהגן על החוקה, ויושר האומה – מצטרפים לנבל הזה, נשיא ארה"ב, שהוא ללא ספק הנוכל, הרמאי, איש האוון, והשפל ביותר שראתה האומה אי-פעם, בתקווה שבית המשפט העליון יכריע לטובתם.

ה-18 (טכסס ועוד 17) התובעים הראשיים (ATTORNEY GENERALS) עשו MOCKERY מעצמם ושבועתם. הם שמו ידיהם על התנ"ך (טוב, כולל גם את ה'ברית החדשה') ונשבעו להגן על החוק, על החוקה, ולהיות נאמנים וישרים לאזרחי האומה. כל ה-18 האלה הם שקרנים בזויים ושפלים – מה שקרה לכל הסנטורים הרפובליקנים מלבד ארבעה הוא דבר שלא קרה אף פעם בכל תולדות ארה"ב, ואני לא מבין כיצד הם יכולים להסתכל על עצמם במראה.

ומי מייצג אם כל ה-18? לא פחות מטד קרוז – מועמד שבעצמו רץ לנשיאות, ושבבחירות הרפובליקאיות למועמד המפלגה לנשיאות כינה את טראמפ "שקרן, ונשמה שפלה"!

הם הפכו את המפלגה הרפובליקנית שמאז שהגעתי לארה"ב הייתה המפלגה שלי, למפלגת רפש, צואה, ופסולת. מעתה כל מי שנשאר נאמן לטראמפ והמפלגה שהוא מחזיק בכף ידו הוא מחוסל עבורי כחבר וידיד, וזה יישאר כך עד שיום אחד יגיע מנהיג נורמלי ואיש ישר לעמוד בראשה.

אם זה חס וחלילה זה יקרה – ובית הדין העליון שהוא 4-5 רפובליקני – ייכנע אף הוא לטראמפ, אז מה שכבר כתבתי כאן לפני חצי שנה כאפשרות שיקרה יהפוך לאפשרות וולידית ביותר: מלחמת אזרחים. במקרה היחיד שהתביעה הגיעה לבית הדין העליון הם הצביעו 0-9 נגד טראמפ, מחוסר הוכחות. אני מאמין שהפעם זה יהיה אותו דבר (ואולי התביעה לא תגיע ל-SUPREME COURT בכלל!!!) ובית הדין העליון יראה שעדיין נשארה מעט אמת באומה הזאת.

טראמפ הרס את ארה"ב. אם הוא הצליח להשפיע (ולמעשה להכריח) על 18 תובעים ראשיים האמורים להיות נייטרליים ולשמר את החוק והתחוקה, להפוך לבזויים ושפלים כמוהו, זאת התחלת הסוף של האומה הזאת.

עשרות מיליוני בני שבטו של טראמפ מאמינים לכל מילה היוצאת מפיו המשקר כרונית שוב ושוב, שוב ושוב – לצערי הרב ולדאבוני (האמיתי) בני החורג ביניהם, בנה של אשתי, שהפך למין רדנק חובש מטפחת לראשו "לעשות מארה"ב גדולה יותר", ואני לא מסוגל לקיים כל יחסים אתו.

זה עתה שידרו 'מסיבת חנוכה' בבית הלבן. ראיתי עשרות רבות, עם כיפות ובלי, יוצאים מדעתם בהערצתם לטראמפ. עשרות, אם לא מאות יהודים, צורחים "FOUR MORE YEARS".

מחליא. מגעיל. מתועב. נאלח. (והכי גרוע שהחנוכייה דלקה – אפילו שיום מוקדם מדי – עם מגן דוד מתנוסס בגאווה)

מתחיל להזכיר לי את היטלר.

בית המשפט העליון זה עתה דחה 0-9 את התביעה לבטל את תוצאות הבחירות בפנסילבניה. אני מקווה שהם יעשו אותו דבר עם התביעה החדשה של 18 המדינות.

אבל במשך 4 השנים הבאות עשרות מיליוני אמריקאים יחיו – לראשונה אי-פעם בתולדות האומה – עם אמונה שהבחירות נשדדו מהם.

התקווה היחידה שלי הם נכדותי, ושאר צעירי ארה"ב תחת גיל 35 שהצביעו 84% עבור ביידן. אני מתפלל שעוד ארבע שנים – אפילו אם לא אהיה כאן – הרפובליקנים הפחדנים האלה (אני מדבר על כל הרפובליקנים בבית הנבחרים ובסינט, שגילו את עצמם כמוגי לב שפלים כשרק 4 מכמעט 200 העיזו להעלות חמתם על הנשיא ההורס את הדמוקרטיה כאן בעצמו, במו ידיו, והם פוחדים ממנו פחד-מוות) יוחלפו באנשי קונגרס שהדבר החשוב ביותר עבורם היא האומה עצמה!

לאן הגענו? כמעט חצי מהקונגרס האמריקאי כורע בפני נוכל רנרקיסיסטי בפחד מוות? מה הולך כאן? מה יהיה איתנו?

טראמפ גרם לכיאוס, והכיאוס הזה יימשך וימשיך וכל מה שהיה פעם היפה והמיוחד בארה"ב, נהרס.

והוא המנהיג של העולם החופשי?

(אני מציע לאף אחד כאן לא להתבדח איתי עכשיו. אני לא במצב רוח להתבדח עם אף אחד.)

2. ובינתיים נישבר היום שיא חדש ששבר את ה-3,000 קורבנות לקורונה ליום אחד. עוד שבוע וחצי נגיע ל-300,000 קורבנות, וטראמפ לא מזכיר את המגפה במילה אחת!

3. אטלנטה האוקס נראית – ומשחקת – "מאושרת"

הרדיו, תחנות הטיווי המקומיות, העתונים, כולם מציינים שלפי האימון הראשון ברור – ללא שבריר של DOUBT – שמשהו טוב מאד קורה באטלנטה.

לפי מה הקביעות האלה?

לפי הצעקות על הפארקט.

בד"כ כשקבוצה מתחילה להתאמן יש סיכוי שכמה שחקני קבוצה לא פגשו כמה שחקני קבוצה אחרים, לפני כן. אז בסקרימאג' הראשון (אני הייתי בוודאי ביותר מעשרה אימוני פתיחה של הניקס, ושניים על בטוח במיאמי, ואני זוכר את ההרגשה: האימון הראשון הוא יותר שקט מבית קברות. בבית קברות יש לפחות ציפורים, רחש רוח, וצפירות מכוניות. בסקרימאג' הראשון (שהוא תמיד כ-30 דקות, וכולם משחקים) אף אחד לא מוציא קול. פשוט רצים בקלילות ולא מנסים לקלוע אלא אם עומדים חופשיים לחלוטין. איש לא מעז לקרוא לכדור. כולם נותנים כבוד לכולם.אף אחד לא רוצה להיראות הוט דוג.

לא בהאוקס, קומראדים. גם דונמיניק וילקינס וגם דל קרי – שניהם שדרי הקבוצה – מספרים שמהרגע הראשון היו קריאות, קולות, מבטאים זרים, עידודים, ומחמאות. "הם נראו כחבורה המשחקת כבר שנים יחד". לפי התיאורים היה ברור שהחבורה הזאת מצפצפת על מה שמגחכים עליה כמה גולשים בהופס כי הם יודעים שלאף אחד אין מושג מה הולך לקרות כאן.

ההפתעה הגדולה היותר היה דנילו גלינרי שכנראה לא דיבר יותר מעשר מילים רצופות מאז שהיה חייב ללמוד בע"פ קטע של שייקספיר באיטלקית. כולם היו בהלם: גלינרי, הביישן הגדול הידוע של ה-NBA' פתאום לא סוגר את פיו לרגע. מורה לבוגדן בוגדנוביץ' ללכת לכאן, וכריס דאן ללכת לשם.

"ואיזה הגנה נתן כריס דאן! כאילו זה פלייאוף. טוני סנל מדבר וצועק כבעל בית. כאילו נולד שם בקבוצה. וסלומון היל לא מפסיק לחייך. ג'ון קולינס מודיע לכולם – רק למקרה שלא יודעים – שהוא 'הוותיק' ביותר בקבוצה. אחרי האימון קולינס מודיע ברבים ש"זה היה האימון הרועש ביותר הזכור לי!".

נראה שזוהי חבורה שכבר אוהבת להיות יחד. ראז'ון רונדו היה היחיד שלא צעק בסקרימאז', אבל ראית אותו שם זרוע על כתפו של טריי יאנג ומסביר לו משהו. יאנג רק מחייך ומנענע בראשו למעלה ולמטה, 'כן, כן'. קווין הורטר מחייך: "אני כאן כבר שנה שלישית ואף פעם לא שמעתי קומיוניקשיון כזה בין החברים. אף פעם.".

זוהי אחלה קבוצה של צעירים, אבל צעירים עם 2-3 שנות ניסיון שעונה זאת היא המדרגה לבגרות כדורסלנית, וקבוצה עם וותיקים אמיתיים שאחד מהם ראה כבר הכל ועשה בכל בכדורסל. אם דציבלים הם מדד ליכולת ו'אושר' של קבוצה, ההאוקס מסתכלת לסיים רביעית במזרח, והכל תוך חיוך ו'שבת אחים גם יחד'. חסרה רק רפת, גורן, ומדורה.

ביום ראשון ג'ון קולינס נגד דני אבדיה, וטריי יאנג נגד ראסל ווסטברוק. אונלי דה בסט, בייבי.

4. הנכדה שלנו רומי (בלבן) בת ה-12 מהוד השרון!

5. ג'יימס הארדן רקד והשתכשך ב-STRIP CLUB משך שעות שהוא חייב 6 בדיקות קוביד יומיות שליליות. הוא לא יורשה להצטרף לקבוצה לפני יום שני

בלאס ווגאס

6. "כן. החלטתי לנסות לחזור ללייקרס לעונה זו ולייצג את ספרד באולימפיאדת טוקיו. מדובר כאן לא רק על כדורסל. מדובר כאן על הסטוריה וסיפור לדורות!" (פאו גאסול)

אבל הוא לא משלה את עצמו:

"There is meaning and history there, "I'm not going to lie. It would be very special, and now that my brother [Marc] is there, even more special. But I'm not in a position now to be very demanding. I don't have 10 offers on the table."

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 103 תגובות

  1. אלו לא 17 מדינות שמצטרפות לעתירה של טקסס,
    אלא רפובליקנים מ-17 מדינות (יש הבדל משמעותי) והנשיא עצמו שמצטרפים לעתירה של התובע הכללי של טקסס (העתירה אפשרית בגלל שבית המשפט העליון הוא המקום היחיד בו אפשר לדון על עתירה של מדינה אחת כנגד אחרת).
    מוקדם יותר השבוע נדחתה עתירה אחרת של קמפיין טראמפ עת הגיעה לבית המשפט העליון, וזו ככל הנראה הייתה החלטה פה אחד (כאשר יש החלטה עם מתנגדים, המתנגדים מבין השופטים יכולים לפרסם את דעתם).
    .
    השורה התחתונה?
    מדובר על אספת בחירות של טראמפ ואוהדיו הפוליטיים על מדרגות בית המשפט העליון.
    מי שעוקב אחרי היסטורית הדיונים בבית המשפט העליון יודע ש-
    א. מדובר על אחת העתירות המגוחכות וחסרות הסיכוי.
    ב. זו עתירה שמשפטית, עושה נזק עצום למפלגה הרפובליקנית –
    הרפובליקנים במהותם מתנגדים למעורבות פדרלית בהחלטות הפנימיות של המדינות השונות. זו עתירה שקוראת לבית המשפט הפדרלי להתערב בחוקים שבתי המשפט העליונים של המדינות השונות אישרו. בית המשפט העליון בארה"ב מעולם לא התערב במדיניות הבחירות של המדינות השונות בשאיפה להימנע מלהיות פוליטי, ולהביא לפתחו בקשה שכזו זה להפוך אותו לפוליטי בדיוק מהכיוון שנוגד את האינטרס של המפלגה הרפובליקנית.
    .
    זה, דרך אגב, מביא אותי לאיזו שורה תחתונה שקשורה לישראל –
    .
    בדיוק כפי שלא אכפת לטראמפ כלל עתידה של המפלגה הרפובליקנית, כאשר אם אין זהות אינטרסים בינו לבינם, זה ברור במה הוא בוחר,
    זה טופס בדיוק ליחסיו עם ישראל.
    כך עוד יש לו (לראייתו) מה להרוויח, הכל דבש.
    ברגע בו הייתה נוסף אינטרס מידי שמשמעותו לזרוק את ישראל לכלבים,
    הוא היה עושה את זה ללא היסוס.

    1. לא משנה. אני יודע שזה לא "המדינה". ציינתי – התובע הראשי. זה לא משנה. העובדה שאף סנטור או קונגרסמן רפובליקני (מלבד 4) לא מעז לצאת נגד הדבר המגעיל הזה, מראה את הנזק הענק שטראמפ מביא על האומה. ואל תשכח שעשרות מיליונים מאמינים לו שהוןא "ניצח". אתה מתאר לעצמך את הנזק לאומה?

    2. זאת תביעה די מטורפת – מדינה בארה'ב מבקשת להתערב בהליך הבחירות של מדינה אחרת, ולבטל קולות של 20 מליון איש. טענה מאוד לא רפובליקנית. הם לא העלו שום טענה משפטית או עובדתית חדשה וחזרו על מה שנאמר (ונדחה) בבתי משפט אחרים.

      עם המטורפים שטראמפ מינה הכל אפשרי, אבל צריך גם לזכור שחלק מהשופטים השמרנים בעליון הם מינויים של בוש ונחשבים ליחסית מתונים (רוברטס, אליטו) ולהבדיל ממינויים פוליטיים אחרים, הקריירה שלהם לא תלוייה בטראמפ או מצביעיו. קשה להאמין שזה יעבור.

  2. הארדן מעביר את החשפניות בדיקות קוביד גם. לא פראייר הבחור נראה לי הן בבידוד שבועיים בשבילו מראש😂😂😂.
    מזל טוב ליומהולדת הנכדה מנחם.
    היו לי בדיחות טראמפ אבל לא אעצבן אותך. התיאורים שלך הורגים אותי מצחוק.
    ראס ואבדיה יהיו בסט באדיס.
    יאללה עוד 12 יום.

    1. הארדן נהיה נשיא של מועדון שב״ר איזה מלך הוא.

      כמה התגעגתי למועדוני חשפניות שמעון אחד מהבילויים הכיפיים ביותר, כל הכבוד לו בן 30 בריא כמו סוס אין לו שום סיבה לפחד מהקורונה שבשבילו זה שפעת קלה במקרה הטוב. בינתיים שיעבוד על האנדן וון שם.
      .
      בכל מקרה עוד פחות מחודש יהיה חיסון ותוך שנה המגפה הזאת תעלם מעולם. מנחם אין שום 17 מדינות שהצטרפו לטראמפ זה יוצר עצרת תמיכה קל כמה מופרעים בכל מקרה טראמפ עוד 40 יום יעלם וביידן יהיה הנשיא.

      1. בתכלס הסיבה הכי טובה להגיע לאמריקה זה ללכת לסטריפ קלאב. אין דבר יותר טוב מזה.
        הייתי בסטריפ קלאבס במשהו כמו 20 מדינות
        חלקם נראים כמו ביב שופכין וחלק כמו הטאג' מהאל
        זה תענוג יקר אבל לא נורמלי

        1. זה כי שינוו את החוקים לפחות בחלק מהמדינות.
          היום כדי לקבל רישיון ל fully nude צריך לוותר על מכירת אלכוהול , אבל עושים מאלכוהול כל כך הרבה כסף שרוב המקומות מעדיפים למכור אלכוהול ומסתפקים בג'י סטרינג

            1. אולי שיכורים היו מכים את החשפניות?

            1. 😂😂😂 שפכת אותי אברי.
              אני בכלל מדמיין את טנש בסטריפ קלאב….הסלטה מסביב למוט לא אפקטיבית 😂😂😂.
              הסטט מראה שבחורות בעירום מלא הוכו יותר מבחורות רק עם חוטיני. החוטיני יעיל בהגנה

  3. מילה על קורונה וזהירות –
    .
    אני השכם וערב כותב כאן בהופס על הקורונה. לא מזווית פוליטית, אלא מזווית של נקודת מבט של אזרח מודאג שמקווה שמספיק אזרחים יחליטו לנקוט בזהירות על מנת לשמור על עצמם ועל סביבתם הקרובה.
    .
    עוד לא פגשנו בקורונה בחורף.
    בגרמניה כרגע המצב רע. בשבדיה עליה רק אתמול או שלשום נכתב כדוגמה למדינה בה הכל סבבה, החליטו להתחיל לסגור בגלל התפרצות עזה גדולה ממה שהיה קודם לכן.
    אני חושב שמיותר לחזור על המנטרה הקבועה,
    אני רק אומר שמי מביננו שלא יבין שבעת זו התקהלות באיזו מסיבת חנוכה בחלל סגור משמעותה הפצת הנגיף ביתר שאת וגרימת מותם של עוד מאות (מספר שמרני בגלל שהוא ככל הנראה יהיה אלפים) מבני האוכלוסייה הבוגרת שלנו,
    כמוהו כמי שנכנס למכונית, אחז בהגה, והחל לנהוג כאשר הוא שיכור.

    1. אצלנו באוניברסיטה חנוכה תחת כיפות השמים, טוב שיום שמשי היום, כולם יהיו עם מסכות שומרים מרחק, אוכלים סופגניות מדליקים נרות ואולי גם שותים יין.

    2. בשם חברות התרופות – אני רוצה להודות לך על קידום החיסונים. אנחנו מחפשים כרגע אפיקי השקעה לאלפי הביליונים שאנחנו מתעתדים להרוויח. לכזאת הצלחה אפילו האופטימיים שבינינו לא ציפו.
      ועכשיו ברצינות (או לפי אברי – הטרלה):
      באנגליה התחילו לדחוף את החיסונים לקשישים חסרי הישע. קהל שבוי 🙁 בישראל 30% מהצוותים הרפואיים לא מוכנים להתחסן – אל דאגה – יטופלו ביד קשה.
      כולם כבר יודעים – זאת פייק מגיפה. איפה עשרת אלפי מכונות ההנשמה שסיפרו לנו עליהן? למה לא משמישים אותן לקראת החורף? הרי מתוכננים עשרות אלפי מונשמים…
      לקחו מודל סיני קומוניסטי פאשיסטי אנטי דמוקרטי והלבישו אותו על מדינות שמתיימרות להיקרא דמוקרטיות.
      מסיכה בכפייה, אנשים מוחאים כפיים במרפסות, סגרים, סגירת עסקים, תרבות וספורט, קנסות, רדיפת אוכלוסייה שלווה, מסע הפחדות והשמצות, איכונים, מעקבים, מעצרי בית שרירותיים, דיסאינפורמציה, הגחכת המתנגדים, בלימת פיות, תקשורת מגוייסת… אוי אוי 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
      ספר מומלץ: על העיוורון של סאראמאגו.
      מחזה מומלץ: קרנפים של אוג׳ין יונסקו.
      קריאה למתקדמים: 1984 של אורוול.
      בספרי ההיסטוריה של שנות ה-50 של המאה ה-21, אחרי שייפתחו הפרוטוקולים, ידובר ויסופר על התרמית הגדולה בהיסטוריה.
      יאללה חברים – רוצו להתחסן.
      (רק אל תשכחו לפני כן לתייג אותי בתורת ״שוטה הכפר״)

        1. מה אברי? נסתפק רק בצד אחד של המטבע? זה מה שאתה בעצם אומר? כאילו, אתה בא להגיד לי משהו כמו ״בחייאת, שחרר אותנו מהצד השני.״
          זאת הכוונה? הבנתי נכון?

          1. הצד השני של המטבע…
            בוא, אתה לא מציג צד שני של מטבע, אתה בכלל לא נמצא על אותו מטבע.
            אתה בא עם נייר A4 שכתבת עליו "כסף עמיתי. נשבע. מיליארד שקלים לא טועים. שלשות זה פיקציה" ודורש שנתייחס אליו כאל מטבע אמיתי.

          2. די נו, הכל בחיוך.
            לגבי ה'צד השני', קשה להתווכח עם תאוריות קונספירציה ('באנגליה התחילו לדחוף את החיסונים לקשישים חסרי הישע…' 'בישראל 30% מהצוותים הרפואיים לא מוכנים להתחסן…' 'פייק מגפה… התרמית הגדולה בהיסטוריה.') ולהכנס איתך עכשיו לויכוח על כל נקודה – גיא עשה את זה מספיק פעמים והרבה יותר טוב ממני – ולא נראה לי שמישהו השתכנע, אז מה שנשאר לי לעשות זה לרדת לרמה של ילדים בני 5 ולהסתפק ב'ניג'ס'. ותאמין לי, זה מספק.

            1. + 10
              מקבל.
              השאלה אם היית מעדיף שהקול שלי ושכמותי (לצורך העניין גם של דקסטר) – לא יישמע?
              עזוב, אין צורך לחפור בזה עוד בעת הזו. יהיו הזדמנויות נוספות.
              🙂
              עוד שבועיים דוראנט וקרי חוזרים. שמעון – תראה לקטנצ׳יק את הזריקה של קיידי ותגיד לו ״תעשה ככה״

            2. אין מצב שהקטנציק יהיה 2.10 אז kd לא רלוונטי.
              הקטנציק זה טריי קיירי קמבה דמיאן סטפן זה הסגנון שהוא יחונך ויגדל עליו.
              השאר לא רלוונטי😎
              אגב את קיירי ודמיאן הוא גילה לאחרונה מהרקדן שחולה עליהם והוא והרקדן בסט באדיס. לא חסר לו הרבה שהוא יתחיל לסמן על השעון דיימ טיים אני צופה את זה בחודש הקרוב

      1. אגב, מתוך עניין (ומבלי לייחס יותר מידי חשיבות לדברים ששפכת פה), מאיפה הנתון שבישראל 30% מהצוותים הרפואיים לא מוכנים להתחסן? זה אמיתי או משהו שקראת בפייסבוק?

        1. אני שמעתי נתון של 25 אחוז אבל זה לא 25 אחוז מכלל הצוותים הרפואיים אלא 25 אחוז מכלל האחים והאחיות ובניגוד לרופאים ש97 אחוז מהם רוצים לקבל חיסון. הנתון של 97 אחוז מכתבה מהיום או אתמול בהארץ, של כתבת בריאות. https://www.haaretz.co.il/tmr/.premium-1.9359702
          אישית אני מחכה לחיסון, רק שיגיע כבר…

          1. חחח שטיפת מוח ברמות שאפילו שב״ר לא יכלו לחלום עליה. עושים לנו על המוח פוליש וקס כבר 11 חודשים. לצערי – זה עובד מעל למצופה 🤦‍♂️

            1. הכוונה כמובן לאיכות השטיפה – שבר לא עושים שטיפה חס וחלילה. אני מדבר רק על המושגים 😀 מנגבים עם המוח שלנו את הפרקט ואנחנו שמים מסיכות ורצים להתחסן 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

            2. אני עדיין ממתין לעדויות שתומכות במה שאתה כותב, דקסטר.

            3. ה-30% מהפייסבוק. רשאי למחוק. לגבי השאר – קנסות, סגרים, איכונים, מעצרי בית, הגבלות תנועה, כפיים במרפסות – מה לא נכון מתוכם?

            4. מה לא נכון?
              המהות.
              .
              "כולם כבר יודעים – זאת פייק מגיפה."
              .
              (בנוגע להמשך דבירך: מסתבר שמגפות תוקפות דמוקרטיות, דיקטטורות, וסתם מדינות עם מנהיגים דבילים.
              בושה וחרפה, דיקטטורת המסכות! עוד מעט יכריחו אותנו לחגור חגורות כאשר אנחנו נוהגים בכלי הרכב שלנו! יאסרו עלינו לנהוג שיכורים! ביזיון!)

            5. קנסות, סגרים, איכונים, מעצרי-בית (בידודים) בהודעת סמס שרירותית, הגבלות תנועה, הגבלות התקהלות עד עשרה אנשים, סגירת חנויות ועסקים, חל"ת כפוי לעשרות אלפים, שוטרים ברחובות בערים אדומות (בני ברק), מחסומים בדרכים, כפיית בדיקות על הנכנסים לאילת – תפסיק להתחמק!
              זה קיים או לא?
              זה דמוקרטי או לא?

      2. שמישהו יאהב אותי כמו שאנשים מסויימים אוהבים לעוות מסרים של ספרים.
        להגנתך, לפחות אתה יוצא מהשטיק הקבוע של הארי פוטר ושר הטבעות. לפחות שמעת שיש ספרים אחרים.
        אה, וגם שאר מה שכתבת זה שטויות מוחלטות.

      1. The Shot would be excellent at CinemaSins
        (למי שלא מכיר, זה בערך מתייחס לזה שדמות בסרט מצביעה, שלא בכוונה, על כישלון לוגי בסרט עצמו)

            1. שוב ראית את הסרט במקום לקרוא את הספר? זה לא באמת נחשב, אתה יודע…

            2. מעריך את זה שאתה מנסה לדחוף אליי בחזרה את הטענות שאני משמיע כלפיך, אבל תהיה מקורי. ונאמן למקור שעליו אתה מתבסס.

            3. אם קראת את המשל (אני אתן לך קרדיט על זה בשלב זה) אז אתה בטח יודע שאי אפשר לדון בו בכמה משפטים.
              בוא נישאר עם זה שמה שאני אומר זה שטויות. ד״א אתה מתכוון להתחסן?

            4. "אתן לך קרדיט"… משעשע כשזה בא ממך. אתה רואה? אתה כן יודע מה זה ציניות. ועוד שנייה אחרי שאמרתי לך שלא מומלץ להדוף בחזרה אליי את הטענות שלי כלפיך. גאונות קומית.
              סוף סוף משהו שאפשר להסכים עליו. אתה מדבר שטויות.
              יש לי סיבה שלא? יש לך הוכחה שמכניסים לשם צ'יפים שיהפכו אותי לאוטיסט?

      2. דה שוט, ברוב טמטומך אתה עוד עלול לגרום כאן לאנשים לחלות ולמות. ממסר זה והלאה – כל פעם שאתה רומז שהמגיפה היא HOAX ומציע לאנשים לא להתחסן, אני פשוט מוחק אותך!

  4. בתור שונא טראמפ כבר מעייף לשמוע עליו , אין משמעות לשום דבר שהוא עושה , אין לו סיכוי והוא יודע את זה.
    צריך לעשות מה שאני עושה. להתעלם מכל השטויות ולחכות עוד חודש שטראמפ בורח לפלורידה עם הזנב בין הרגליים .
    לא תהיה שום מלחמת אזרחים, שום דבר לא יקרה.

            1. וראית כמה הצביעו לו בשנית…

            2. נכון, הנקודה היא שבתור אזרח לא יהיה לו כוח והשפעה מעבר לצעקות הרגילות שלו

  5. זה עתה שידרו 'מסיבת חנוכה' בבית הלבן. ראיתי עשרות רבות, עם כיפות ובלי, יוצאים מדעתם בהערצתם לטראמפ. עשרות, אם לא מאות יהודים, צורחים "FOUR MORE YEARS".
    מנחמנו זה אכן מפחיד, לא מאמין שזה קורה….

        1. הרצל היה אומר תנו כבוד לזקן אבל הנשים קצת מבוגרות מדיי עבורו, אההה וגם עבור ג'רי לי לואיס…

  6. מצער לראות אנשים אינטלגנטיים נופלים לתעמולה הזאת , האנושות לא למדה מהיסטוריה שלה.
    .
    עד עכשיו. אנחנו בנקודת מפנה.
    .
    אוהדי טראמפ הם לא שטופי מוח. מי ששטוף מוח זה מי שלא מבין שהמפלגה הדמוקרטית היא לא יותר מזרוע של ממשלת סין. (ועוד הרבה חרא אחר)
    שטופי המוח הם אלה שלא מבינים את ההחשכה של המידע באדיבות ערוצי התקשורת, פייסבוק, יוטיוב, טוויטר
    .
    אתם יודעים לבד איך קוראים לאנשים שלוקחים כמידע קדוש את כל מה שאומרים להם בתקשורת כן?..
    .
    עלק אין הוכחה של זיופים.. חחחחחחחח זה הדבר הכי מצחיק ששמעתי לאחרונה.
    יש את האמא והאבא הילדים והבני דודים של כל ההוכחות.
    את הדברים הכבדים באמת שומרים לעליון. שכמו שציינתי פה בעבר יתחיל מ 14.12
    ואגב המספר עלה בינתיים ל 19 מדינות. התסריט הכי טוב של הדמוקרטים במקרה הזה הוא ביטול הבחירות והעברת ההחלטה לבית המחוקקים
    .
    נ.ב, איזה קטע זה שה"נאורים" מעודדים זיופים ,הונאות, עסקים מפוקפקים, מהלכים אנטי דמוקרטיים, צנזורים אם זה לא מסתדר עם האג'נדה שלהם.. יש לזה שם.. אמממ….

    אה נ.ב 2, CNN מתחילה לחקור את הקשרים של האנטר ביידן עם סין. חיכו עד אחרי הבחירות. לא באמת חיכו, גרמו להם לחכות. לאט לאט גם זה יתפוצץ. ופיצוץ קטן יוביל לפיצוץ יותר גדול.

    להתראות עד ה 17

    1. "אוהדי טראמפ הם לא שטופי מוח. מי ששטוף מוח זה מי שלא מבין שהמפלגה הדמוקרטית היא לא יותר מזרוע של ממשלת סין. "
      זהו, שברת.

      1. דקסטר נו באמת ידידי אל תהיה מצחיק עד עכשיו אין גרם של הוכחה לזיוף מגמתי ומספרי שהוביל לשינוי תוצאת הבחירות או לזה שטראמפ הפסיד במדינות המתנדנדות. בדרך כלל הבעיה מגמתית כמו עם הבולט קרדס בפלורידה בשנת 2000.

        טראמפ הוא הראשון שטוען וזה עצוב לזיופים בכל המדינות שבהם הוא הפסיד. אני תמיד בעד להגדיל את הראש אבל אני במקומך עוזב את השטויות שכותבים כמה פנאטים של טראמפ במקורות שאתה לוקח מהם מידע. אני גם הצבעתי לטראמפ אבל עד עכשיו כל מה שהוא עודה זה אומר אכלו לי שתו לי בלי הוכחות.
        .
        שום 19 מדינות לא הצטרפו לטקסס אפילו לא קרוב לזה, בבקשה תעדכן מקורות ידידי אתה כותב כאן הרבה דברים לא נכונים.

    2. האח דקסטר, אני שמח ששרדת את המשימה המסוכנת שנשלחת אליה. אבל כידוע לך כל אח צריך להתייצב במטה המאבק כדי להשלים פערים. אם גדי טאוב ואלכס ג'ונס יכולים לוותר על כמה שעות מסדר היום העמוס שלהם מהשגת רווח כספי על הצפת שקרים, גם האחים הזוטרים יכולים.
      .
      הבעיה היא שהתחלת להפיץ דיסאינפורמציה. ולזה אנחנו לא ניתן יד.
      כלומר, לא טעית כשאמרת שהמפלגה הדמוקרטית היא לא יותר מזרוע של המפלגה הסינית, ששולטת בה דרך חברת קש בקירגיסטן לצורכי מס ועקיפת רגולציה נגד מונופולים.
      גם ברור וידוע שאנחנו שומרים את התותחים הכבדים של הטיעונים ועוזריהם לבית המשפט העליון. מישהו כאילו ציפה שנבוא למשפטים רגילים עם הוכחות מעבר ל"תאמינו לנו, בחייאת, אנחנו ממש צריכים את זה"? פפפט.
      וכמובן שהגלקסיה הפדרלית מסרבת בינתיים ליצור קשר עם בני האדם בגלל שהיא לא אוהבת את הצורה שהאנושות בגלל המרקסיזם התרבותי ותרבות ה-PC והקנסל קולצ'ר מכניסים אידיאולוגיות SJW לסרטים (תודה לך, האח חיים אשד. חזרת בדיוק בזמן מהשליחות לחלל החיצון. אנחנו מתרחבים לאיזורים שאנשי הלטאה עוד לא יכולים להגיע אליהם).
      ואין צל של ספק ש"פוטבול של יום ראשון בערב חג ההודיה" שודר ברביעי בצהריים כדי לבלבל אתכם מספיק עד שלא תראו את הצנזורה שהתקשורת עושה על כל פריט מידע מחשיד או את הפתרון הפשוט של לעודד לקיחת החוק לידיים על ידי דמויי כתות מוות של הירואיזם ולהרוג או לפגוע באנשים על מנת לשמור על החוק והסדר.
      ובאמת, מצער לראות אנשים אינטילגנטיים נופלים לתעמולה הזאת, האנושות לא למדה מהיסטוריה שלה.
      .
      אבל דווקא במקרה של האנטר ביידן – טעית. ממידע חדש שיש לנו הסיפור עם האנטר נדחה לא בגלל הבחירות. אלא בגלל שלועדה החוקרת היה מקרה הרבה יותר חשוב לחקור והרבה יותר קריטי ורלוונטי לענייננו:
      בעוד שברט, מרחוב סומסום, מגדיר בטוויטר את ארני כשותף לדירה שלו, ארני מגדיר את ברט כידיד שלו!
      https://twitter.com/VK_HM/status/1335594736770568193
      אני מקווה שברור לכולנו, או לפחות למי מאיתנו שאינו כבש, למה זה הדבר הכי חשוב כרגע.

        1. למכירה:
          נדלן בהזדמנות נדירה במוחו הקודח של דר' נייטרלי ביותר חובב גלישות למיניהן וספירת יצורים חיים על פני החוף.
          מחיר – גמיש

          1. נהנה לראות שיש לי נדלן אצלך במוח כמו אצל ג"א וג"ג.
            עם ג"ב לא אז יש ג"א ואם אין ג"א אז יש ג"ג, אצל כולכם יש לי נדל"ן…
            🙂

  7. "השעה כאן כמעט 10 בערב ואני לא מאמין ש-YNET, וואללה, ומעריב עדיין לא מזכירים מה שקרה לפני 3 שעות"
    א. התהליך כבר התחיל לפני כיומיים בשלב הראשון טקסס הגישה תביעה ויום למחרת הצטרפו 7 מדינות ועכשיו כל השאר (18 או 19)
    ב. למרות זאת ווינט וואלה ומעריב לא דיווחו על הנושא וגם לא עכשיו (הכוונה כותרות נראות לעין, לא חפרתי)
    ג. למה הם לא מדווחים? אין לי שמץ…
    .
    "בבקשה לבית המשפט העליון לפסול 10.4 מצביעים 'מזוייפים' – שוב, ללא הוכחה שטנה שבקטנות"
    הבקשה לא עוסקת בזיוף קולות, אלא בשינויים של חוקי הבחירות בארבעה מדינות שלטעת טקסס בוצעו בצורה לא חוקית

  8. "מתחיל להזכיר לי את היטלר."
    .
    כנראה לא שמעת מה היטלר עשה או שאתה מתכוון להיטלר מנמיביה
    ברצינות, זה זילות בשואה ההשוואה הזאת

  9. מה שבאמת עצוב שרק כ-10% מהרפובליקנים מודים שביידן ניצח, השאר "לא יודעים". טראמפ עשה מה מהמפלגה הזו הביצ'ס שלו, מזכיר לי מישהו

  10. "There is meaning and history there, "I'm not going to lie. It would be very special, and now that my brother [Marc] is there, even more special"
    לא יודע, אני רואה פה רק הוכחה לתיאוריה שהועלתה פה שפאו מפחד שמארק ישווה את מספר האליפויות שלו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט