מעורב הופס: כל בוקר מתעוררים לאמת חדשה: הארדן חזר! (וטראמפ ממשיך לעבוד על סאקרים)

1.הארדן חזר!!!!!!!!!!

לפני שהלכתי לישון פתאום עוד פצצה: ג'יימס הארדן הופיע לאימון היוסטון רוקטס.

תגידו, האם עושים כאן צחוק על סאקרים כמונו? עושים צחוק מהעבודה???

(אני לא אשם. הארדן הופיע פתאום לפני ששלחתי את הפוסט לפרסום. הייתי צריך לשנות את המספור, תמונת השער, ואני כבר לא זוכר מה עוד הייתי צריך לשנות. עד שוויתרתי: ייכנס כפי שייכנס; תשכחו את כל מה שאני כותב על כך מאוחר יותר ב-"4" או "5". אני לא זוכר).

2. זה היה אמור להיות 'מספר 1' לפני ש"הארדן חזר": "בית המשפט העליון דחה את בקשת טראמפ (והרפובליקנים) לבטל את תוצאות הבחירות ב-Pa". (הכל לפי התכנון של טראמפ!)

אנא, קיראו כל מילה כי – שוב – אני אומר זאת לפני כולם וכך בדיוק יהיה!

הכל הולך לפי תכנון מדויק של טראמפ, ובינתיים אף אחד לא מבין זאת או, לפחות, לא אומר זאת (הוא לא כזה חכם. אבל יש לו שני בנים ממזרים, קושנר, ועוד כמה יועצים, מהסוג של אפשטיין):

לפני שעה קלה בית המשפט העליון דחה את הבקשה של הרפובליקנים (שהוגשה ע"י הקונגרסמן הרפובליקני מייק קלי) וטראמפ להפוך ('TO OVERTURN') את תוצאות הבחירות בפנסילבניה בטענה שבחירות בדואר הם בניגוד לחוקה.

בית המשפט העליון – שהוא עתה ביתרון 4-5 של השופטים הרפובליקנים נגד הדמוקרטים- אפילו לא הרגיש צורך להיכנס לפרטים ולהסביר את הסיבות החלטתו. בית המשפט יצא עם משפט אחד, שלמעשה מחסל כל ניסיון נוסף של טראמפ להפוך את תוצאות הבחירות בעתיד:

The application for injunctive relief" presented to Justice Alito and by him referred to the Court is denied,"

(https://www.supremecourt.gov/orders/courtorders/120820zr_bq7d.pdf)

וולף בליצר, מ-CNN, גילה שההצבעה הסתיימה 9-0. כל 9 השופטים דחו את הבקשה.

רודי ג'וליאני, ממיטת חוליו, מסר (אחת מהעוזרות עשתה זאת בשמו): "המאבק לא הסתיים. הוא יימשך עד שהצדק ייצא לאור". הכל לפי התכנון של הנשיא.

היא היתה צריכה להוסיף שמאבקו של טראמפ לשנות את תוצאות הבחירות – שנסתיימו בניצחונו המוחץ של ג'ו ביידן – יימשך עד 2024 כשלפתע הוא יודיע שהוא "מוציא את שמו מרשימת המועמדים הרפובליקנים לנצח ולכבוש שוב את כסא הנשיאות עבור המפלגה הרפובליקנית וכל האמריקאים האמיתיים".

הנה בדיוק מה שקרה: כפי שהסברתי אתמול טראמפ ועוזריו פתחו קרן תרומות "להפוך את תוצאות הבחירות למנצח האמיתי – דונלד טראמפ." הנה הכתובת הרשמית של הקרן:

https://www.bing.com/search?q=ELECTION+DEFENSE+FUND!&cvid=1fa2073ba7824e639efce36a7d4d6f37&FORM=ANAB01&PC=U531

עד עתה הקרן אספה קרוב ל-220 מיליון דולארים.

3. גרוע מיום ליום: טראמפ עומד לעשות איזה 2 מיליארד כשהוא בקושי עוצר בצחוקו, כדי שכל עשרות מיליוני התורמים הסאקרים לא יידעו איך הוא עובד עליהם!

(אני בטוח ששמעון יגיד לכולנו איזה גדול הוא טראמפ, ואיך הוא עובד על 70 המיליון שבחרו עבורו – כולל ברוך רבין וכל הישראלים מ'נתניה גריל')

אתם רוצים לדעת את האמת (וזה ע"פ מהלך העניינים כפי שהם נראים לי, וכפי שאני מאמין שהיא בדיוק 'תכנית טראמפ לעבוד על האמריקאים הנאיבים לארבע השנים הבאות') תקראו את מה שאני כותב מילה במילה (שמעון בוודאי צוהל עתה: "זהו טראמפ! זה האיש שלי! וברוך רבין נעלם ומתחבא מבושה):

טראמפ – וכל ה-CRONIES הפושעים שלו תכננו את הכול למפרע: כמובן שטראמפ יודע כמו כל אחד מאתנו שהוא הובס בבחירות. כמובן שהוא יודע שב-20 לינואר ג'ו ביידן יושבע כנשיא הבא. אבל הכול מתוכנן.

איך אני יודע? אני הרי לא חכם כזה גדול (את ה-PH.D השגתי במזל יותר מאשר בשכל), אבל כמו שמעון, אני STREET SMART.

אתם תתחילו לשמוע זאת בקרוב, אם-כי בינתיים אף אחד במדיה האמריקאית לא מדבר על זה כי הם יותר מדי סאקרים ונאיבים המאמינים רק למה שהם רואים.

אז הנה מילה שלי:

הקרן של ה-ELECTION DEFENSE FUND תצטמצם לאפס כשיהיה ברור לכל הסאקרים הרפובליקנים שזהו זה, יש נשיא חדש.

אבל אז, או אז, טראמפ יופיע מחדש. אולי הוא יופיע אפילו עם טי-שירט כמו איזה מיליונר שאיבד את הכל והוא בדרך לישון ברחובות.

הוא לפתע יופיע מחדש כ…קורבן!!! ה-VICTIM של ה- FRAUD הגדול בתולדות האנושות!

הוא יודיע – שוב ושוב – שהוא לא מוכן לוותר. הוא חייב לחזור ב-2024 ולהציל את כבוד 'אמריקה'. את כבוד המפלגה היחידה שלוחמת כדי 'TO KEEP AMERICA GREAT'. אבל הוא 'לא יכול לעשות זאת בעצמי'. הוא חייב עזרה. הוא פותח קרן "טראמפ 2024" והוא יזכור עד נשמתו האחרונה כל אחד שמוכן להושיט כתף לעזרה.

אני מעריך שהוא יאסוף לפחות 2 מיליארד דולארים. ישנם כאן מספיק סאקרים, נאיבים, וישראלים ב'נתניה גריל'. אפילו אם החוב לפוטין ולממשלה הרוסית – 400 מיליון טבין ותקילין – ישולם במלואו (הוא חייב להחזירו או שייאלץ לבלוע כמה טיפות רעל ממית תוך 6 שניות בכוס הקפה שלו) יישאר לו מספיק $$$ להגיע לגישור ול-MEDIATION עם מאות מתובעיו (למעשה אולי 'אלפי') מכל העולם, אבל במיוחד מארה"ב וסקוטלנד.

זאת בדיוק תכניתו של הבנזונה. התכנית הברורה במוחו של הנשיא ה-CORRUPT ביותר בכל ההיסטוריה של הנשיאים, כולל עידי אמין ו-Nicolás Maduro הוונצואלי!

4. חצינו את 15 מיליון נידבקים בארה"ב מהנגיף. 287,000 קורבנות. 2,000 קורבנות ליום. ממשלת טראמפ נעצרה בקניית 80 מיליון חיסונים מ'פייזר'. עתה חסרים עשרות מיליוני חיסונים לנצרכים ביותר.

5. להטריד את הארדן או להעניש אותו?

אנחנו כתבנו זאת ב-6 בערב של ה-8/12 כשזה עדיין לא הוזכר בשום מקום במדיה. איך גיליתי שהארדן לא הגיע לאימון? זה אחד מסודות המקצוע יעני, כמו שאומרים החברים שלי מיסוד המעלה.

היום זה כבר הנושא הראשי בכל אתר ובכל ערוץ טיווי.

*האם להטריד אותו?

*האם הוא שווה עונש במקום 'הטרדה'?

*ואם הולכים על 'הטרדה', מה הוא באמת שווה?

*האם צריך לשאול אותו איזה קבוצות מקובלות עליו ואיזה לא?

*אולי לא צריך כלל לשאול אותו. העיקר להטריד ולהיפטר מהרעל.

*אבל מה לעשות עם קבוצות המוכנות לדבר, אבל מבקשות כבר עכשיו בטחון שהוא ישחק שם גם אחרי עונת 2021-22?

הנה דוגמה ראשונה:

הנה דוגמה שנייה:

הנה דוגמה שלישית:

יכולתי למלא את כל הפוסט בדוגמאות אבל זה לא פייר לקוראי הנאמנים, אז נוותר על המשך הדיון על הארדן. הוא בילה אמד בדיסקו במקום להתאמן. כתבתי זאת אמש, אבל לא הייתה לי הוכחה. עכשיו ידוע שהוא היה ב-STRIP CLUB – ביני לבין שמעון מקום לא רע להיות בו במקום להזיע יחד, ונגד ג'ון וול – אבל אם אני בהנהלת הרוקטס, נניח הבעלים, אני מצווה על ההמנכ"ל שלי לעשות להארדן את המוות, ולהוריד לו את המכנסיים, עד שארגיש שהוא שילם מחיר ראוי לפני שאני מטריד אותו לאיזה מין סקרמנטו.

6. הלייקרס כבר מתחילים עם 'המשחקים הפסיכולוגיים' המזוינים שלהם: לברון ו-AD לא ישחקו ב-פרה-סיסון הראשון נגד הקליפרס.

http://www.espn.com/video/clip?id=30472110

אני מסרב בכל תוקף להאריך ולהסביר את כל התירוצים והשקרים שלהם. היכנסו בעצמכם אם אתם מעוניינים. לי נמאס מכל היחצ"נות העלובה שלהם. אילו הייתי קונה את החבילה הדפוקה של ה-NBA (כאן הכל חופשי בחבילת הספורט שלי) הם היו שומעים ממני. מה זאת אשמת ה-NBA? אגיד לכם מה אשמתם: הכל מתוכנן מראש. הם רק לא מגלים לקליינטים שקונים את חבילת השידור שלהם.

(אם תיכנסו, תראו את הפנים 'החדשות' של לברון. וואללה שמכוער כמוהו לא ראיתי מזמן. הוא נראה כמו רפש ושיירים שמשאירים עורבים אחרי שהתנפלו על תרנגולת שליבה פסק לדפוק.

7. הטלוויזיה החליטה שההאוקס לא מעניינת אותה. מי המפסיד? הטלוויזיה!

ההאוקס תהיה רק פעם אחת ב-ESPN (פברואר 10, נגד דאלאס), ושלוש פעמים ב-NBA.TV – ב-26/12 נגד ממפיס, ב-18/1/21 נגד הוולבס, וב-24/1 נגד מילווקי. בחרה נגדם שתי יריבות לא מעניינות במיוחד – ממפיס ומינסוטה.

ה-TNT לא משדרת אף משחק שלהם.

צ'ארלס בארקלי: "זאת אשמתם. אם היה להם רקורד טוב יותר מ-47-20 בעונה שעברה, היינו שמחים לשדר אותם!".

כן? נראה מי יצחק אחרון כשאטלנטה האוקס תהפוך לאחת הקבוצות המלהיבות והמרתקות ב-NBA.

8. היום לפני…

*86 שנה: אחרי הרבע הראשון בפולו גראונדס שיקגו ברס הובילו 13-3, רבע מה-37,000 צופים שהעזו להופיע באחד הימים הקרים של השנה (כשהטמפרטורה ב'פולו-גראונדס' בקווינס, האיצטדיון שהלך לעולמו, הגיעה ל-13 מעלות תחת אפס בפרנהייט) החליטו שאין טעם להישאר. כשבחצי נשאר 13-3 חצי מהצופים עזבו. כשאחרי 3 רבעים התוצאה נשארה 13-3, כמעט כולם עזבו בגלל הקור האיום שהקפיא גם את השחקנים שלא הצליחו לעשות הרבה. אלה שעזבו – לפחות 35,000 מהם, הפסידו אצת הקאמבק המדהים בהיסטוריה כשברבע האחרון, בקור כלבים, הג'איינטס כבשו 27 נקודות וניצחו 13-30 כשהצופים שנותרו פולשים למגרש עם שריקת הסיום לחבק את השחקנים!

*80 שנה: שיקגו ברס מנצחת את הוושינגטון רדסקינס 0-73, ההפרש הגדול עד היום במשחק אליפות של NFL.

*47 שנה: ג'רי ווסט קובע שיא NBA עם 10 גניבות בהפסד הלייקרס 115-111 לסיאטל סופרסוניקס.

*23 שנה: השוער רון הקסטל מהפילדלפיה פליירס הופך לשוער הראשון (ועד כה האחרון) ב-NHL לכבוש שער בחבטת ה-PUCK לשער הנגדי בנצחון 2-5 על בוסטון ברוינס בהוקי קרח.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 65 תגובות

  1. היות ומטרתה של קבוצה הוא לנצח,
    אז לא ברור לי מדוע אתה
    א. מופתע
    ב. מזועזע
    בגלל שלברון ודייויס לא ישחקו יוצר מדי דקות בקדם העונה, ויזכו לכמות מכובדת של מנוחות יזומות.
    .
    אתה איש מקצוע מלומד, מנחם.
    לא ידועה וברורה חשיבותה של תכנית אימונים הכוללת סרגל מאמצים שהיא חלק ממחזור הכולל תקופות שיא ותקופות מנוחה?
    לא ברור שלשחקן בגילו של לברון, פרק הזמן הדרוש להתאוששות ארוך יותר, והנזקים בעקבות ניהול התאוששות לקוי כבדים יותר?
    .
    אולי צריך להזכיר –
    הלייקרס לא ממזמן רק סיימו את משחקם האחרון לעונה. הם זכו לזמן מנוחה מינימלי.
    אם מטרתם היא להגיע לפלייאוף עם סיכוי לזכייה באליפות, אז אין בכלל ספק שלניהול המנוחות ודקות המשחק בקרב שחקני הקבוצה צריך להיות משקל אדיר בהתנהלות הקבוצה במהלך העונה.

        1. לדעתי אתה טועה לחלוטין. זה לא סתם משחק קדם עונה עם 0 חשיבות.
          זה למעשה משחק אימון שמסמן פתיחה של עונה חדשה. הכל בקליפורניה, מדינה שהקורונה הורידה על ברכיה. משחק כזה שהוא ראשון לקדם עונה מסמן פתיחה חדשה, תקווה חדשה, חיסון חדגש – – ולפחות לברון היה חייב להשתתף בו

          1. הקורונה לא הורידה על ברכיה את קליפורניה
            כולם כאן עובדים עם מסיכות ושומרים מרחק, יש כאן חוקים ומכבדים אותם.
            לא מדובר פה במדינת חסות רפובליקנית כמו ג'ורג'יה למשל

        1. זה קצת עצוב שהגענו לנקודה הזו. אני לא יודע איך זה בNBA אבל משחקי קדם עונה אמורים להיות משהו שכ-ו-ל-ם באים אליו. בMLB הספרינג טריינינג מנוהל כמו משחק ליגה. נכון שחילופים ובוחנים שחקנים זוטרים ושחקנים בכירים לא משחקים כמו בסדירה, אבל כולם מתייצבים.

  2. "אם תיכנסו, תראו את הפנים 'החדשות' של לברון. וואללה שמכוער כמוהו לא ראיתי מזמן. הוא נראה כמו רפש ושיירים שמשאירים עורבים אחרי שהתנפלו על תרנגולת שליבה פסק לדפוק."
    קרעת
    מדויק מעין כמוהו

  3. מנחם טראמפ כבר בקמפיין 2024. הוא הולך לאנוס את הטוויטר בציוצים עד אז. אין אצל הרפובליקנים מי ינגב אותו. לפחות יהיה לך ריגוש ל4 השנים הקרובות.
    יוסטון הולכת ללוס לוס כמו הספרס והפליקנס. הם יקבלו על הארדן פחות ממה שיכלו לקבל היום.
    הארדן יתן סקורינג בשביל הסטט והקריירה אבל ההגנה שלו השנה תהיה חווית צפייה 😂😂😂😂.
    אמרתי לך שהוא עם טוסיקים מרקדים עליו עכשיו הרגו את הבן אדם בבועה הוא צריך זמן פיצוי. ועכשיו סילבר פתח עוד מלשינון.
    זמנו שם שאול אני מקווה שיהיה להם שכל להטרידו עוד לפני פתיחת העונה. הקטע שכולם יודעים מה מצבו ויוסטון מאבדים את הלבארג.
    אם מטומטמים כמו פילי ודנבר לא מוכנים לוותר על סימונס או פורטר עבורו יוסטון בצרות. אני לא רואה אותם מקבלים חבילה יותר טובה מדינווידי ולבארט עם בחירות.

    1. פילי לא מוותרים על סימונס כרגע לפני שרואים אותו עם כל הקלעים וצוות אימון חדש , אם זה לא יראה טוב אז יהיה טרייד.
      אני אשאל אותך שאלה אחרת , מי שעושה טרייד על הארדן עכשיו יצטרך לתת לו חוזה סופר מקס עוד שנתיים בגיל 33 , הקבוצה שתעשה את זה תיקבר 6 פיט בתוך האדמה , אז זה שווה?

      1. למה שיתנו לו סופר מקס? עוד שנתיים אני אומר לו ביי. מוכן לתת לו הארכת חוזה היום לעוד 5 שנים. עד גיל 35 לא ככ נורא
        ומה סימונס יעשה עם הקלעים יתן להם לקלוע ובפלייאוף שוב יחנק שישאירו אותו לבד? מה יהיה שונה מפלני שנתיים? יש לו קליעה פתאום?

        1. אז שלחת את סימונס (ומי יודע מה עוד,בחירות,שחקנים) עם חוזה ל4 שנים בשביל הארדן חוזה לשנתיים שהארדן בדרך כלל מפשל בפלייאוף?
          אני מבין למה הם לא עושים את זה , דריל מורי יודע מה הוא עושה

          1. בכל עסקה יש סיכון. לאן תגיעו עם סימונס? לפחות הארדן ייתן לכם צ'אנס אמיתי, ואם הקבוצה תיחרב (היא לא) אז לפחות ניסיתם

  4. אני תמיד טענתי שמי שקונה כרטיס למשחקי אימון או למשחקים שלא קובעים דבר בסוף העונה הוא פרייר. הכוכבים לא מתלבשים אפילו. לך תסביר את זה לילד שהוצאת עליו 200 $ לכרטיס והוא רואה את אלילו יושבים ביציע על אזרחית.

  5. לדעתי פילי צריכה להעביר את סימונס וערימה של בחירות דראפט תמורת הארדן, ההתעקשות הזו על סימונס ואמביד לא עובדת. אם יש הזדמנות ללכת אול- אין, שילכו. לצערנו, הם נפלו בפח העונה לשם דוק ריברס, שאני בספק אם ישכיל להפיק את המיטב מהארדן ואמביד, ובטח שלא מסימונס ואמביד. ההגדרה במילון הnba לאוברייטד.
    לגבי הרד סקינס נגד הברס- הקוורטרבק של הברס באותו משחק היה סיד לוקמן, יהודי כשר, שמסר 7 טאצ'דאונים (לדעתי עד היום שיא טאצ'דאונס במסירה במשחק גמר nfl, ואולי שיא טאצ'דאונס במסירה למשחק לשחקן אחד)

    1. לוקמן אכן שותף לשיא (לצד עוד כמה וכמה, חלקם מהגדולים שהמשחק ראה כמו מאנינג, חלקם ניק פולס…),
      אבל זה היה במשחק עונה רגילה. השיא למשחק גמר הוא 6 (יאנג)

  6. אגב אנקדוטה משעשעת לגבי הניצחון של הג'ייאנטס על הברס ב-1934. הקאמבק התרחש בזכות מעבר לנעלי כדורסל…
    הג'ייאנטס החליפו נעליים איפשהו ברבע השלישי כדי לאפשר אחיזה טובה יותר על המגרש הקפוא.
    http://archive.nytimes.com/www.nytimes.com/packages/html/sports/year_in_sports/12.09.html
    מי אמר שקבוצה ניו יורקית בסניקרס לא מסוגלת לקחת אליפות?

  7. הבטחתי כמה סרטוני ניגוב של ET33 מהמשחק מול בייבי שאק. בכולל הוא מחזיק במאזן 15- 3 בקריירה במשחקי אחד על אחד על כה (3 ההפסדים הם לילדים בכיתה ה)

    קרוסאובר קטלני
    https://youtu.be/U7ebnsoAwG4

    קרוסאובר וחיתוך
    https://youtu.be/WBtycljba_o

    סחרחורת
    https://youtu.be/–VSRgtfyoY

    עוד כדרור
    https://youtu.be/R-D3or77jBE

    סל יפה במשחק

    https://youtu.be/Xz_0L3qX-nI

    סל הנצחון אחרי שבייבי שאק כבר לא נושם 🙂

    https://youtu.be/JhL-U1ZN-co

    התמודדות בפוסט
    https://youtu.be/D3BTDvhxPuw

    https://youtu.be/O7XNZjOqMMY

    הגנה
    https://youtu.be/hsK-nvFJ9AQ
    https://youtu.be/i1k2YR3kl5w

    כמעט סל יפה של בייבי שאק
    https://youtu.be/QUzW8vq_-Mg

  8. מעולה שמעון. הילד מרשים מאוד. גוט דה האנדלס.
    כמה איקסים ועיגולים:
    1. קרוב אובר קטלני. וגם יודע למשוך עם אותה יד. נייס.
    2. בהגנה בלואו פוסט מתמודד יפה מאוד אבל נוטה לעשו. האנדצ׳ק – דונהי שורק על זה.
    3. נראה שבייבי-שאק לא עבד מספיק בקיץ והגיע לא מוכן פיזית לליגה.
    4. בייבי שאק משחק נגד קהל עויין 😀

    1. היה שלב שבייבי שאק כבר לא נשם ונתתי לו בראש שישמור הוא אמר לי אני לא יכול הוא מהיר מידי 😂😂
      הכושר שלו זה כמו רוברט טריילור אולי. דווקא עודדתי אותו ללחוץ.
      מה שאהבתי אצל בייבי שאק שהפוסט בא לו טבעי ישר ניסה לטחון בפוסט עלה לבד על היתרון שלו 😂😂 אף אחד לא עשה את זה ילדים בדכ משחקים רגיל גם אם הם גדולים. חודשיים אני הופך את בייבי שאק לטוחן מקצועי.
      שיפרתי כבר כמה ילדים בשכונה לרמה שהם תפסו תחת והלכו להירשם לחוג כדורסל. הם לא נשמו אחרי אימון אחד ברמה שאני עושה לקטנציק ברגיל. נהיו אדומים. אחד מהם פתאום התחיל לטטרש ילדים אחרים 😂😂😂

    2. הו שלום לך.
      אז אתמול צפיתי בשלשות הנאות שלך גם על אזרחי וגם במדי לב השרון.
      היום כבר ביררתי מול אוהד חמיאל (מכיר?) ששיחק בהפועל צפת ב-2000 וקיבלתי שם מלא. הוא לא שיחק איתך אבל מכיר אותך..
      כמובן שלא אחשוף פה את שמך חו"ח אבל לפחות מישהו בהופס סוף סוף נסגר על שמך (לא גלעד כץ כמובן).

            1. אה שמעתי בלי ווליום 🤦‍♂️

            2. 🤣🤣🤣

            3. פאני, שמו אכן נאמר בשידור אבל ה'ארי רוזנברג' זה מחווה לקרחת, זה לא באמת ארי רוזנברג. ארי רוזנברג אגב, הוא היום עורך דין מצליח.

      1. חחח חן חן
        כפי שאמרתי שם, אני מנסה להוריד מדיסק סרט של הקרב הישיר על העלייה לליגת העל, צפת נגד מוצקין. צפת דאז הייתה קבוצת על עם איבו נאקיץ׳ שהיה אחד הזרים הטובים שנראו כאן, וצעיר אחד שעלה אז מהספסל – ברק פלג.
        במוצקין שיחק בורקו ראדוביץ׳.
        אז (1995) לא שודרו עדיין משחקי הליגה הלאומית (שנקראה לאומית ב׳) אך המשחק הזה שודר בפריים טיים בערוץ 5 עם פרומו ארוך ועם שני הפרשנים הבחירים פיני גרשון ועופר שלח.
        אם אצליח – אעלה כאן כמה היילייטס 🙂

        1. צפת באמת היתה אז קבוצה נהדרת. אבל זה בא לכולם (וגם להם) בהפתעה. הם לא תיכננו שנאקיץ' יהיה כזה טוב.
          ואוהד חמיאל בחור נהדר. הגיע לעמק ולמד שנה מתחתיי. היה הבטחה גדולה אבל לדעתי לא גדל מספיק פיזית כדי להתמודד עם הגודל של ליגת העל

          1. 'לא גדל מספיק פיזית כדי להתמודד עם הגודל של ליגת העל'. תיארת 97 אחוזים מהכשרונות בגילאי הנוער. ואלו שאכן לא הגיעו לליגת העל הם ברי המזל, כי הם הלכו ללמוד מקצוע נורמלי והתחילו קריירות בגיל נורמלי. 3 האחוזים שאכן הגיעו לליגות הבכירות "זכו" ב10 שנים של מרדף אחרי יושבי ראש קקמייקות בשביל צ'קים דחויים ונדחים (רובם על סכומים ממש לא מרשימים), שלא לדבר על פציעות ונסיעות לאימונים במקומות כמו צפת. מי שעושה את זה כנראה באמת ממש אוהב את המשחק.

            1. + 100
              תיאור מדוייק להפליא של הכדורסל בישראל בשנות ה-90 וה-2000 המוקדמות, אם לא הייתה במכבי תל אביב.
              סחטיין אברי, כנראה אתה מכיר את העסק מקרוב, אולי אפילו מבפנים.
              דבר אחד בטוח – השחקנים בשנים הללו באמת באמת אהבו את המשחק. רובם החזיקו בעבודה נוספת. היו לי חברים בעבדו בחברת החשמל – היינו חוזרים לצפון באמצע הלילה אחרי משחק במרכז – הם היו עולים על סרבלים והולכים לעבוד "ברשת". קשוחים אמיתיים. בחיים לא החסירו אימון.

            2. 😂😂😂
              17 דולר וארוחה חמה כמו שאמרו פה

            3. אתה לא יודע כמה אתה צודק! היו כוכבים מדרג שני שהובאו לצפון ושוכנו בקיבוצים. ננו גינצבורג הובא למשל למכבי טבריה (גם שם שיחקתי 🤦‍♂️) וגר בקיבוץ האון. בחוזים של השחקנים האלו הוכנסו סעיפים מצחיקים ואפילו ״ארוחה חמה״. הם לא ידעו שבקיבוצים ממילא הכינו כל יום מיליון מנות בקונטיינרים. אפשר היה להאכיל אז בחדר האוכל גם את קנזס סיטי אם היו מגיעים, כולל צוות האימון והאפסנאים 😂

            4. 😂😂😂😂😂
              זה היה בחמגשית כמו בבועה או בצלחת?

          2. נראה שאתה מעורה – נאקיץ' לא פתח את העונה. היה זר אחר במקומו שהעלה את עפולה לליגת העל שנה קודם לכן (מורי סילבן). אחרי חמישה מחזורים הבינו שם מהר מאוד שזה לא זה והנחיתו את נאקיץ'. כמו שאמרתי, נאקיץ' בא מעולם אחר – הוא היה בחמישיה המיתולוגית שהזכרתי בפוסט הקודם, שלקחה את אליפות אירופה עם סל הניצחון המשוגע של דג'ורג'ביץ', ביחד עם דיבאץ', פאספאלי ודאנילוביץ'. צפת בשבילו היה כמו ייקום מקביל.
            מיד ראינו שהוא לגמרי אובר-קווליפייד – זאת אומרת הרבה מעל לרמה. הייתה לו אישיות מאוד בעייתית, אישתו – זוריצה – שהייתה לפני כן אישתו של טניסאי מפורסם – זרקה סכין על מנהל הקבוצה. נאקיץ' עצמו ירק על אחד משחקני הקבוצה ואפילו צ'יפח אותו. היו לו הסתבכויות בספרד עוד לפני כן.
            אבל מבחינת כדורסל הוא היה ליגה בפני עצמו. מקצוען שלא ראינו. רוטינות משוגעות לפני משחקים ואימונים, אימוני קליעות בבוקר שהתבססו על קליעות ("טו חאנדרד שוט מייד") ולא על זריקות, שמירה על הבריאות והגוף, ועבודה מאוד מדוייקת באימונים עצמם. הוא חיסל את הליגה, העלה את הרמה של כולם, סידר במו ידיו עלייה (למרות שהיה צוות מסייע אדיר) וסידר לכווווולם חוזים טובים בעונה שאחר כך.
            הגדולה שלו באה לידי ביטוי באינטנסיביות – כמו הגדולם ביותר – הוא תמיד בא לעבוד! זאת אומרת – לזרוק. תמיד סיים עם 20 + זריקות, אף פעם לא התחבא או ברח מהכדור, אף פעם לא השאיר את המלאכה למישהו אחר, בבית ובחוץ. קלע או לא – זה לא שינה לו.
            אז אתה בהחלט צודק ינון – אף אחד לא ציפה שהוא יעלה אותנו ליגה. חוץ ממנו. כשהוא הגיע לראשונה שאלו אותו בעיתון מקומי בגליל מה המטרות שלו. הוא אמר "באתי להעלות את צפת ליגה" כולם צחקו, היינו אז מקום שביעי או שמיני. אבל הוא באמת התכוון לזה.

            1. https://youtu.be/DD5l2QHwM0M
              .
              הסל של דג'ורג'ביץ'. בתחילת הסרטון, בצד ימין למטה בהגנה, מספר 15 – איבו נאקיץ'.
              שלוש שנים אחר כך הוא בהפועל צפת…
              שהייתי אומר לו את זה, ככה בקטנה, כדי להכניס לו (כי הוא כל הזמן היה יורד על כולם) – הוא היה מסתכל עלי במבט עצוב ואומר "אחחח דיס איז לייף…"

            2. 😂😂 ניגב טוב. הבן שלו שיחק בריאל חימם מגבות

            3. סל מדהים שמרגש גם היום

      2. מה שמרשים בסרטון של לב השרון – זו רמת הביצוע של התרגיל. השחקן הזר ג'רון רוברטס שהיה הכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה – בא לחסום לשחקן קשיש שבכלל עלה ברוב הפעמים מהספסל – המגן שלו לא מעז לעזוב אותו כי הוא הכוכב, ועד שהוא מתעשת ומבין שהמגן של הקלעי נתקע בחסימה – הוא מאחר ומקבל שלשה על הראש.
        הבעייה שפעם – אם קלעת ככה חצי מטר מהשלוש בקאץ' אנד שוט – אז יופי. אבל אם החטאת – היית עף לספסל. היום יש סובלנות הרבה יותר גדולה לקטיושות.

  9. מנחם אין מעורב לדירוגים?
    טריי דורג 29 בליגה בערוץ התאגיד מה קרה הוא לא שילם את חובו? איפה הטיפול התאגידי של קלאץ? רק דרדרו אותו בדירוג שנה שעברה היה 26 😂😂😂
    ציון מקום 18 😂😂😂😂😂😂😂
    רזיאל טייטום שלך קפץ ל11 וגם הכוכב של טנש נכנס הישר למקום ה13.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט