מעורב הופס ליום ג': הארדן הפך לפרימדונה, אגואיסט-נרקיסיסטי המחבל ברוקטס בניסיונו להכריח טרייד / מנחם לס

1.(ברגע האחרון): טראמפ קורא לקונגרס לא לאשר את את תוצאות הבחירות, אפילו בניגוד לאלקטורים, ולשנות את תוצאות הבחירות לטובתו כי הכל 'RIGGED'!!!

*כמה וכמה אנשי בית הנבחרים וסינט הדמוקרטים הם עתה תחת POLICE WATCH בגלל איומי מוות)

*ברגע יותר אחרון מ'הרגע האחרון: מושל מרילנד הוגן קורא למפלגה הרפובליקנית לעשות משהו בנידון מיד כי יותר ויותר רפובליקנים מתחילים לחשוב שאולי הוא באמת פסיכופט שפועל מבלי לשלוט בעצמו

*שר הגנה שחור ראשון לארה"ב. ידיד קרוב של צה"ל.

2. למה טראמפ לא מודה שהפסיד (בלמעלה ב-7 מיליון ב'פופולרי') ועוזב? כי סאקרים רפובליקנים תורמים לו 6+ מיליון ליום!

טראמפ טוען שהנשיאות נשדדה ממנו והוא יחזור עוד 4 שנים 'לקחת את ארה"ב חזרה מהליברלים והסוציאליסטים". בינתיים הוא מבקש תרומות אליו לבית הלבן כדי שהוא יוכל לשלם על "הגנה על יושר הבחירות" וגם להבטיח שארה"ב תחזור להיות שוב גדולה.

עד היום התרומות "להגנת הבחירות של 2020" הגיעו ל-218,000,000 דולארים.

מי עושה את כל 'ההגנה' על טראמפ?

רודי ג'וליאני – שפעם היה התובע הכללי שחיסל את המאפיה בניו יורק, ואז היה ראש העיר ב-9/11, שהופך מיום ליום יותר סנילי.

היכן הוא?

בבית חולים. חטף COVID-19 אתמול. כמובן שכמו טראמפ הוא מסרב למסיכה, ומי יודע כמה הוא הדביק ב-4-5 הימים האחרונים. בינתיים זה סוד כמוס.

כמה טראמפ משלם לו?

כלום. הוא על איזה איזה RETAINER

מהיכן הגיעו ה-218 מיליון? אני מניח שמסאקרים ונאיבים כמו ברוך רבין(וכמה ישראלים שפגשתי היום בג'ריל נתניה'), שבוודאי תרם בעצמו איזה $200 או $300! ולמה הוא תרם? ועל מה? לשקרן שמשקר, ובשקריו מצליח לשכנע אמריקאים מטומטמים לתרום לו מאות מיליונים לכיסו הפרטי. זה לא יאומן ממש. אני לא מבין כיצד דבר כזה קורה עתה, בארה"ב של אמריקה, המדינה המתקדמת ביותר בעולם בטכנולוגיה, רפואה, ומדע, אבל שכמעט חצי מתושביה הם רדניקים מטומטמים, וישראלים ב'נתניה גריל' שנשבעים על הטראמפ הנבל הזה!

לאן הולכים ה-218 מיליון? לפחות 80% לכיס של טראמפ!

(לפני 4 ימים)

Trump raises more than $207 million since Election Day as he pushes baseless election fraud claims

https://www.cnbc.com/2020/12/04/trump-gop-fundraising-election-vote-fraud-claims.html

****************************

Certified Website Of President Donald J. Trump

ELECTION DEFENSE FUND!

https://www.bing.com/search?q=ELECTION+DEFENSE+FUND!&cvid=1fa2073ba7824e639efce36a7d4d6f37&FORM=ANAB01&PC=U531

President Trump needs YOU to step up to make sure we have the resources to protect the integrity of the Election!

For a short time, you can INCREASE your impact by 1000%!

Please contribute ANY AMOUNT IMMEDIATELY to the Election Defense Fund and to increase your impact by 1000%! Your Contribution $0 Your Total Impact! $0! Join the Election Defense Team Your contribution will benefit Trump Make America Great Again Committee. $0 now Donated before using an account? Login

75% of each contribution first to Save America, up to $5,000/$5,000, then to DJTP’s Recount Account, up to a maximum of $2,800/$5,000.

25% of each contribution to the RNC’s Operating account, up to a maximum of $35,500/$15,000.

Trump Make America Great Again Committee

*************************

לפחות 80% מהכסף הולך ישר לכיסו של טראמפ. הבנזונה אסף בינתיים 218 מיליון. בין התורמים כמה סאקרים ישראלים מ'נתניה גריל' ששולחים לו צ'קים של $100 ומתווכחים איתי שהוא "התקווה היחידה של ישראל" ישראל צריכה את טראמפ כמו חור בתחת.

היום היה לי ויכוח עם כמה מהם. כמה מטומטמים יכולים אנשים להיות? אף פעם לא תיארתי לעצמי שאפגוש ישראלים שיגעילו אותי עד כדי כך. פשוט טיפוסים מטומטמים ומבחילים. אני ל'נתניה גריל' לא ניכנס יותר.

בינתיים טראמפ מתכונן לטיסה השבוע לביתו פלורידה לחג המולד. אני מאמין שהוא לא יחזור יותר. הוא עוזב מדינה בתוך מגיפה שבה נישברים שיאי חולים חדשים, וקורבנות חדשים, יום יום, והשיא ימשיך להעלות יומית עד לפחות ה-15 לינואר.

את הנזק האיום טראמפ כבר עשה: פגיעה מזעזעת וטראומטית ב-FABRIC שמחזיק את הדמוקרטיה האמריקאית כבר למעלה מ-200 שנה.

טראמפ (והרוב המחלט של הסנטורים הרפובליקנים) טוענים שהבחירות נשדדו ונגזלו מהם ללא צל של הוכחה. הם יודעים שזה שקר נתעב. התוצאה היא שהם גרמו לעשרות מיליונים אוהדי טראמפ דבילים (וביניהם פגשתי היום כמה וכמה ישראלים שתרמו כבר ל-FUND של טראמפ) לאבד אמונם בשיטת הבחירות האמריקאיות, שהיא היסוד לדמוקרטיה. עד היום בתי משפט פדרלים מצאו את ההאשמות לגזילת בחירות 43-0, אבל טראמפ לא מוותר. למה שיוותר אם כל יום הוא מתעשר בעוד 5 מיליון?

3. היום הוא יום השנה ה-79 ל'פירל הארבור'

היום לפני 79 שנה 395 מטוסים יפאניים שהמריאו משש נושאות מטוסים התקיפו את נמל פירל הארבור והטביעו כעשרים משחתות ואוניות קרב אחרות. 2,403 אנשי צבא אמריקאים נהרגו. ה-7 לדצמבר נחשב ל"יום הטראגי ביותר בתולדות ארה"ב".

היום, באותו יום, היו כאן 2,480 קורבנות לקורונה, יותר מאשר בפירל הארבור, וזה שיא חדש הנשבר יום-יום. זה מספר גדול יותר מחללי 'פירל-הרבור', יום-יום. כל 31 שניות ישנו כאן קרבן נוסף. היום נירשם חולה נוסף הנמצא עתה בבית חולים בוושינגטון, ושמו רודי ג'וליאני, עורך דינו של הנשיא.

טראמפ לא הזכיר את המילה קורונה' או 'COVID-19' כבר חודש. נשיא ארה"ב מתעלם מהמגיפה כאילו אינה קיימת.

טראמם הוא האסון הגדול ביותר שהיה לארה"ב מאז ומעולם. הנזק שהוא גרם – ועדיין גורם – יישאר לדראון עולם, והוא עדיין משפיע, וישפיע על חיינו, שנים רבות מאד. יימח שמו. שיירקב.

4. אני הייתי מעיף את המזוקן המסריח קיבינימאט. מי הוא חושב שהוא?

מחנה האימונים של הרוקטס ניפתח. ג'ון וול נראה מצויין. מרגיש מצויין. כולם בהתלהבות. אבל נושא אחד לא עולה לשיחה: ג'יימס הארדן.

למה?

הזקן איננו. מאמנו סטפן סילאס אמר הערב שלג'יימס הארדן "there is no timetable"

היכן הבנזונה המזוקן?

(אני נשמע לכם מעוצבן? אז אני באמת. על טראמפ הנאלח. על הממשלה הפדרלית וטיפול ה-"0" שלה בקורונה, ועכשיו הארדן הנבל. במקום שאקח את העצבנות שלי למיטה ולא אירדם שעתיים, אני שופך הכל כאן, ומי שמרגיש שאני כותב כמו איזה עארס מצוי ב-NBA אז אולי אתם צודקים, ואולי כדאי שתעברו לפוסט אחר (למעשה, אם הגעתם עד הנה אז זה כנראה קצת מאוחר)

מה הוא מנסה לשדר?

האם זו הודעה של "מוטב שתעשו עלי טרייד"?

אני הייתי משאיר אותו היכן שהוא להירקב. שיחזור על ארבע, ויתחנן.

אבל ב-NBA ישנם מעט מאד בעלי קבוצות ומאמנים עם ביצים. פחדנים כולם. מוגי לב. יראים חסרי אשכים. אני הייתי קובע לו את היום – ה- 8/12 – כיום הבחירה: כל יום שהוא מאחר אחרי היום עולה לו 3 מיליון דולאר. הוא רוצה לחזור עוד 10 ימים? BE MY GUEST!

בואו נראה אם אני צודק או לא: כשהמזוקן יחזור, הוא יתקבל כגבור. כולם ילקקו לו.

אתם יודעים מה אני הייתי עושה לו? אני יודע שלא תאמינו כי אתם לא מכירים אותי:

הייתי יורק לו בפרצוף ושולח אותו קיבינימאט.

הוא הפך לפרימדונה. אגואיסט נרקיסיסט שעושה מין שביתה. ג'ון וול אמר לפני שלושה ימים 'אין לכם מושג כמה אני מחכה כבר לשחק עם ג'יימס הארדן. אני לפעמים חולם בהקיץ מה אנחנו יכולים לעשות יחד".

אז מה הוא חושב עכשיו?

אם אני סטפן סילאס אני ניגש לג'ון ואומר:

"ג'ון, אני ממש מצטער בגין האכזבה שלך שהארדן לא הגיע. אני יודע כמה מחשבה ורגשות עוברים לך עכשיו בראש. רק תזכור דבר אחד: – – 'זה לא דבר גדול עבור הארדן. והוא לא מקדיש לך רבע מחשבה. הוא חושב רק על עצמו ומה הטוב ביותר עבורו. אני יודע שאתה ודבראדלי ביל הייתם החברים הטובים ביותר וכל השנים הייתם נאמנים אחד לשני, ולוושינגטון ויזרדס. מגיעה לך הרבה יותר נחת.

אז אוקיי. הנה המפתחות. אתה ראש הקבוצה. אתה הבוס. אם הארדן יחזור ובעל הקבוצה ייסלח לו, אותנו זה לא מעניין. אתה, ולא הארדן, הוא הבוס. אתה, ולא הארדן, יחזיק בכדור ויקלע מתי שיבוא לו. הארדן לא יישאר פה הרבה זמן. אני מבטיח לך שאעשה את כל מה שאני יכול להביא לך כמה שחקנים רציניים, אבל כבר היום – ללא ההארדן השה – יש לנו קבוצה צעירה, שאתך תוכל ללכת למקומות. לטס גו אנד קיק סם אס!

אגב, האם מישהו מעוניין לדעת היכן הארדן?

ובכן הוא בלאס ווגאס, חוגג עם הראפר, חברו הטוב Lil Baby את יום הולדתו ה-26 במקום להזיע עם בני קבוצתו וללמוד כיצד לשחק עם מאמנים חדשים, עם ג'וןן וול, ועם צוות שחקנים חדש.

אני לא מגזים: אתה צריך להיות מנוול אמיתי לעשות זאת. אני מת, מת ממש, שדמרכוס קאזינס יכול לשחק במיטבו, וש-'ג'ון וול את קאזינס' תהפוך להצגה הגדולה החדשה בזמן שהארדן מתייבש באיזה מוטל במדבר אריזונה!

5. אדם סילבר לא מתבדח: עונשים כבדים לשחקנים ולקבוצות ששוברים את 'חוקי הקורונה'

רדם סילבר לא מתבדח. הוא אמר אתמול שהליגה לוקחת ברצינות הגדולה ביותר את 'חוקי הקורונה' בנסיונה להתחיל את הליגה בתקופה שהקורונה תהיה בשיאה (בגלל חג המולד וראש השנה האזרחי). "מדובר כאן במגיפה. עניין של חיים ומוות ממש. העונשים לשחקנים או קבוצות שעוברים על החוקים יהיו חמורים ביותר: הפסד משחקים; הפסד בחירות דראפט, והשעיית שחקנים ממשחקים!"

6. קיירי אירוינג: 'העונה אני רק מתאמן, משחק, וקורע את התחת, וכן, לא מדבר עם המדיה!'

הוא הסביר למה לא יהיה לו זמן למדיה, ולדבר על העולם השטוח או העגול:

“I am committed to show up to work every day, ready to have fun, compete, perform, and win championships alongside my teammates and colleagues in the Nets organization. My goal this season is to let my work on and off the court speak for itself. Life hit differently this year and it requires us, it requires me, to move differently. So, this is the beginning of that change.”

אגב, כמה אנשי הצוות של THE ATHLETIC בחרו את 'השחקנים עם ה-IQ הכדורסלני הגבוה ביותר בליגה העונה': ראז'ון רונדו, לברון ג'יימס, כריס פול, קיירי אירוינג, וג'יימס הארדן!

7. מייקל ג'ורדן יגיע לשרלוט לעבוד אישית עם גורדון הייוארד!

לא. לא ידעתי שמייקל ג'ורדן היה שפוט של גורדון הייוארד עוד כששיחק בבאטלר. הוא עקב אחריו ב-NBA, וכשהוא הפך לבעל ההורנטס אחת ההחלטות שלו היתה להביא את גורדון הייוארד.

מסתבר שג'ורדן ואיינג' הם בקשר הדוק, ומשחקים גולף כמה פעמים בשנה. (איינג' היה בזמנו שחקן הגולף הטוב ביותר ב-NBA)

לגורדון הייוארד כל העניין של ג'ורדון בו היתה 'הפתעה גמורה. לא דברתי עם הGOAT אף פעם. לא היה לי מושג'. הוא טוען גם שבבועה לא היה לו מושג במשחק נגד מיאמי שזה משחקו האחרון בסלטיקס.

מייקל וגורדון משוחחים קבוע. מייקל יתחיל להגיע לשרלוט לעבוד קצת עם גורדון. "זה יהיה הכבוד הגדול ביותר עבורי. אני מוכן לעשות בהורנטס כל מה שיבקשו ממני. זוהי למעשה הפעם הראשונה שאני מרגיש ממש 'ווטרן', ואני יודע שמייקל רוצה שלא רק אשחק ואבצע, אלא גם אעזור לצעירים כמו למלו בול להתפתח ולהפוך לכוכבים. אני מצפה בכליון עיניים לשמש גם כשחקן וגם כמנטור!'

8. קווין דוראנט וקיירי אירוינג קיבלו 'RAVING COMPLIMENTS' ממאמנם סטיב נאש אחרי אימונם הראשון!

היה זה אימון סגור. רק כמה מוזמנים יחידים מאד הוזמנו אליו.

החידה הגדולה ביותר היה קווין דוראנט, שלא שיחק כדורסל או התאמן בקבוצה יותר מכל שחקן נוכחי ב-NBA.

סטיב נאש:

I feel very excited and happy for Kevin, who’s had the longest layoff and the biggest challenge to overcome a career-threatening injury, He’s done everything that could’ve been asked and he shows a hunger and a desire of how much he loves the sport and wants to compete, so that’s been fantastic.

ועל אירוינג:

And Kyrie… has just been unbelievable with his ability. I mean, his ability is off the charts, and to see him sharp and executing today the way we all know he’s capable of, but it still sometimes is a shock to see how beautiful the game is when it’s in his hands. But all the guys have worked hard. The vets are leading the way, showing what it takes to be a pro in this league and to come in prepared

https://www.msn.com/en-us/sports/nba/steve-nash-raves-about-kyrie-irving-kevin-durant-after-first-nets-practice-of-season/ar-BB1bGw0W

9. שרים בסרבית בחדר ההלבשה של המבריקס…

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 149 תגובות

  1. מנחם אתה כל הזמן מדבר על מסיכות אבל בת זוגי (שאגב גם היא מאוד אוהבת את האתר) אמרה לי שהיא ראתה אותך בלי מסיכה בשבוע שעבר בנתניה גריל… אז לפי דעתי הכלל קשוט עצמך תחילה צריך להיות עדיפות מבחינתך, אבל שוב אתה לא חייב לקבל את הביקורת כי בכל זאת אתה מבין יותר מכולם. יודע ללכת עם כל נהפכים כך שאתה לא מפתיע אותי

            1. אוקיי. מקבל. סגור

  2. מעתיק מאתמול את סיפורי המעורב הירושלמי
    עזבו אתכם מרונדו איזה ניגובים הלכו בשכונה. הקוריוז היה ביום חופש היום אז ב4 הוא לקח את et33 לאימון. לא עשה כבר כמעט חודש אימון רציני אחרי שהיה לו שבר בשורש כף יד שמאל עם שבועיים גבס ומאז ערך רק 2 אימוני קליעות בשביל הכיף והטאצ לא נעלם למרבה ההפתעה.
    אז היום הוא הוכרח להתאמן למרות שלא רצה אמר לי אבא שיחקתי כדורגל בגן מלא והיה גם שיעור ספורט אני עייף. אמרתי לו עם עייפות לא מגיעים לnba. והסעתי אותו למגרש ישר מהגן בלי לשאול יותר מידי. את הקטנה העסקתי עם אופניים.
    איך שהאימון התחיל העייפות נעלמה ואחרי איזה 20 זריקות חלודה הוא נכנס לזון וחזר לעצמו. הוא ניגב באימון חבלז לקראת סוף אימון בא איזה אחד מהבהיס שלו כיתה ב(הגן שלו זה בתוך בהיס) שאקיל, שמן וגבוה אבל לא משהו בכדורסל. הצעתי משחק אחד על אחד. השמן התחיל לטחון אותו פוסט שאקיל והוא עמד בגבורה העיף לו את הידיים. אחכ et 33 הרקיד את שאק סטפס עם קרוסאוברים מעולם אחר שלצערי לא נגמרו בסלים אבל הכל צולם ויעלה בקרוב. כמובן הוא גם קלע סלים יפים וניגב 7 עד 1. המשחק היה עד 7. שאק כבר היה בלי אוויר צעקתי עליו שישמור והוא אמר לי אני לא יכול הוא יותר מהיר ממני 😂😂. 6 זזנו לבית.
    השאק הזה בכלל מצחיק פעם ראשונה שהוא פגש אותי בבהיס הוא בא אליי עם חבר שלו ואמר לי יש לך שרירים בבטן והתחיל לתת לי אגרופים בבטן לבדוק אם כואב לי😂😂😂 ילד בכיתה ב לא צוחק אתכם. מנחם היה מושך לו באוזן אני אמרתי לו להמשיך להתאמן על המכות שלו.
    ב7 וחצי התחיל המיין איבנט 3 על 3 גדולים בשכונה. לארי בירד קבע שהוא עם הרקדן ועם רנדל. קוריוז לאורי וגמייקל קבוצה 2.
    ישר התחיל טראש טוק בין לארי בירד ללאורי שהלכו בושידו כל מהלך ואנחנו רק מתסיסים. מה לא הלך שם מרפקים ברכיים דחיפות באוויר רכיבת סוסים. ניגבנו 12 4. אני עם 5 נק לאורי עם 5 גמייקל עם 2.
    הם ביקשו עוד משחק. הובלנו 9 4 ואיכשהו הפסדנו 12 10 שהרקדן הוריד לי 3 שלשות על הראש. 1 1 בסידרה. אני עם 4 נק.
    משחק 3 הם התחילו עם 6 0 קליל ובסוף ניצחו 12 9 שרנדל מנגב עם 10 נק את גמייקל בפוסט. אני עם 6 נק. 2 1 להם בסידרה. פה כבר היה טראש טוק בין כולם ומשחק בדיא אינטנסיביות ומרפקים ודחיפות ובכיות הרקדן ניסה לעשות לי פלופ ולהוציא תוקף נפל על הריצפה 😂😂😂😂😂אמר זה תוקף אמרתי לו סע הביתה אתה רק יד דוחף בחדירה ואני לא מבקש תוקף. אמרתי לו אתה לא מתבייש ליפול לריצפה ולעשות פלופ בשכונה. 2 מהלכים אחרי זה הוא דחף עם היד וגם אני עשיתי לו פלופ נפלתי לריצפה. קיצר 2 1 להם.
    משחק הבא עלינו כמו אריות דפקתי 8 נק כולל שלשת נצחון 12 9 לנו 2 2 בסידרה הולכים למשחק מכריע עד 15.
    המשחק נפתח עם 2 שלשות שלי ועוד 2 של גמייקל 8 0. אחכ עלינו ל11 3 ואז הם התחילו קאמבק שרנדל טוחן בפנים כל המומנטום הלך לנו על ויכוחים וכלום לא נכנס כולל שלשות שלי לבד לגמרי 3 רצוף יצאו מהסל הם צמצמו ל11 10. ואז לאורי השחיל שלשה גדולה 13 10. הרקדן שם עליי 2 סלים יפים בגאמפ בסיבוב מחצי מרחק 13 12. כאן שעה אף קבוצה לא קלעה כבר מלא זמן רק קלינגים.
    לא יכלתי לזוז אפילו הרקדן היה עייף ראיתי אותו מחזיק ברכיים (הוא גם בא ישר אחרי אימון). רק צעקנו שמרנו עליו על החצי שלא ירים שלשה למזלנו הוא ניגר איזה 4 שלשות רצוף בפרצוף. גמייקל הרס לי 2 אס בלייאפ שהחטיא מהפיק אנד רול קטלני שהרצנו ש2 קפצו עליי לא לזרוק מה3.
    היה איזה 200 עבירות משני הצדדים. נלחמנו כמו אריות כולם פלגרנט כל התקרבות לסל נגמרה בתלישת ידיים מכות עפו לראש קיבלתי אצבעות לעיניים הורדתי לרקדן את הראש והידיים בכל חדירה. קיבלתי דחיםות באוויר מרנדל שהיה בחור עדין שהגיע אלינו לראשונה וזו הפעם השנייה שלו והוא למד. וכל עבירה השחקן שעושה אותה מקבל מחיאות כפיים מחברי קבוצה שצועקים עבירה מעולה פנטסטי זה כדורסל.
    בסוף לאורי השחיל מחצי מרחק 14 12 לנו סל אחרון הוא וגמייקל פספסו 2 שלשות לבד לגמרי הרקדן דפק לי שלשה על הראש 14 14. ממשיכים עד 16. הוא מחטיא ווינר שוט עלי בפרצוף ואני אומר לו היום אין דיים טיים. אחכ ניסיתי לשים לו 3 על הראש שוב יצא מהסל איזה קללה נתתי הוא אמר לי אין לך את הקלאץ. מהלך הבא רנדל חפר על 2 והכדור נכנס ויצא לו מהסל ממש לא יאמן הוא גם פלט קללות עסיסיות. מהלך הבא לאורי חודר לבייס ליין מוציא לי כדור ל3 אני מרים את לארי בירד באוויר 10 מטר שרץ אליי כמו מתאבד חודר רנדל והרקדן יוצאים אליי וקופצים ואני מוציא לגמייקל שלבד בפינה והוא בדכ עם אחוזים של גרמי גראנט וצועק לו לפני שהכדור הגיע אליו סוויש גמור גמור אל תחשוב והוא זורק וגיים מאדה פאקה!!! סוויש!! והוא נתן כזה צרחה ושאגה בן של עז!!!! זה מה שהוא צעק ואני צעקתי לו קובייייי הוא היה ככ עייף במאבקים עם רנדל הסוס. 3 2 נצחון בסידרה בייבי.
    סיימתי עם חוסר יכולת להזיז את יד שמאל חטפתי מרפק בכל הכוח בצד של המרפק שלי כאבים חבלז עכשיו שהאדרלין ירד. אמת יד שמאל גם כואבת בטירוף. גם השריר ביד ימין כואב מעל שורש כף היד ממכת בושידו של רנדל. בנוסף קיבלתי אצבע חדה לעין מלארי בירד שהיום בא רק עם חולצה של בוסטון שנות ה80 ועוד 2 מכות לראש לא יודע אפילו ממי.
    אבל גם אני עשיתי נזקים ואני בטוח שלאחרים גם כואב עכשיו

    1. הייתי מת לשחק נגדך כשהייתי בן 20 בקרית טבעון, או בן 25 כששיחקתע עבור הקולג' של ווסטר. לא שחקן חמישייה, אבל נכנסתי ל-7-10 דקות למשחק, בעיקר בגלל הקליעה שלי מרחוק.

      1. כן היה שוער בכדורגל קיבל כדור ליד בקטנה לא חזק מאיזה ילד שהיד הייתה רפויה היה לו כאבים חזקים יומיים חשבתי סתם מכה יבשה ביום השלישי לקחתי אותו לרופא משפחה אמר שלדעתו זה מכה יבשה ולא שבר אבל אם בא לי צילום הוא יביא הפנייה החלטתי לעשות צילום יצא שבר בשורש כף יד שמאל שמו לו גבס שבועיים. זהו הוא כבר אחרי הגבס הכל תקין
        אגב בדיוק לפני שהוא שבר את היד ונכנס להיות שוער היינו באימון כדורסל והוא דפק 3 רצוף מהעונשין הייתי בשוק. אמרתי לו שאם הוא קולע 2 לפחות מ10 זריקות מהעונשין הוא מקבל פרס. ה3 רצוף האלה שלו עלה לי 100 שח לאיזה בובות של מפרץ ההרפתקאות 😂😂
        אתמול הוא זרק 30 זריקות מהעונשין ולא קלע. התחיל להתעצבן. אמרתי לו שיזרוק עוד 10 ואם יקלע לפחות 2 יקבל פרס והוא דפק 2 רצוף… רק שמציעים לו כסף הוא קולע 🤨🤨🤨 זה כבר פעם 3 שהוא עושה לי ככה

        1. קרה לי בכיתה א' כשהבייבי סיטר שלי היה חבר משפחה ילד בכיתה י"ב. לקח אותי לשכונה כי שיחק שם כדורגל. כדי שיוכל להמשיך להשגיח עלי שם אותי בשער וביקש מכולם "בלי טילים לילד". כמובן שכמה דקות אחרי קיבלתי טיל שבלמתי עם היד. כולם חגגו את הגיבור אך אני נענקתי בכאבים. שבר בעצם היד 3 שבועות גבס

          1. אצלי היה קצת שוני 🙂
            אחרי אימון כדורסל מפרך מ8 עד 11 הלכנו להביא את הילדה מהגן מוקדם. ליד הגן שלה יש מגרש כדורגל עם דשא ושערים גדולים. החניתי את האוטו והוא ראה ילדים משחקים ואמר אבא בוא נשחק כדורגל אמרתי יאללה יש זמן. נכנסו למגרש אמרתי לו ללכת לבעוט לי אני בשער עם כפכפים הוא לא רצה ואמר שהוא רוצה להיות שוער יחד איתי. אז הילדים בעטו לנו ששנינו בשער ואחד הבעיטות שבאמת לא היה פצצה טיל או משהו חזק פגע לו ביד בלי שהוא היה מוכן והיד הייתה רפויה ואז הוא התחיל לבכות והלכנו. במשך יומיים התלונן על כאבים פה ושם אבל לא משהו רציני שנראה או מדמיין שבר. אחרי יומיים בלילה הוא בא בוכה למיטה ואמר שממש כואב לו היד וגם קדח מחום, בבוקר לקחתי אותו לרופא וטטאדם..

        2. רק בריאות. אחרי הפעם השישית שהילדים שברו עצמות, עשיתי ביטוח על כולם לשברים. 20 אלף שקל על שבר ברגל, 15 אלף על שבר ביד. זה היה לפני 3 שנים. מאז אף אחד לא שבר אפילו אצבע. כמו שהיו אומרים בקיבוץ שגרתי בו בילדות. אנחנו קיבוץ כל כך כושל שאם היינו נכנסים לעסקי המצבות היו מפסיקים למות.

  3. https://www.cbs.gov.il/he/mediarelease/DocLib/2020/390/05_20_390b.pdf
    .
    זה המצב בישראל, כפי שפורסם השבוע באתר הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
    בקיצור נמרץ –
    אנחנו, הציבור הישראלי, משתינים בקשת על ההורים שלנו, על הסבתות והסבים.
    עלייה של 20%+ בתמותה בקרב בני ה-70 עד 80.
    זה נתון פסיכי, בגלל שהתבוננות מעמיקה מלמדת שללא הקורונה, בטווח הגילאים הזה יש ירידה בתמותה עקב השיפור המתמיד ברפואה.
    .
    אבל מה?
    אנחנו ישראלים.
    להשתין בקשת זה ב-DNA שלנו, ולכן נראה מי שמזייפים בדיקות קורונה בשביל להגיע לאילת,
    נראה חולים מאומתים שמסתובבים כאילו כלום,
    נראה מסיבות, חתונות, ועוד מיליון תירוצים למה ברגע נתון פשוט לא מתחשק לנו לעטות מסיכה.
    .
    אפילו את טראמפ כתירוץ, אין לנו.
    אפשר לחפש להיכן ועל מי להטיל את האשמה,
    אבל האמת היא פשוטה.
    זה עלינו.

    1. כן.
      כל הניהול כאן וכל הויכוח הוא בין "תסגרו הכל" שלא מצליח לדאוג לצרכים הבסיסיים של אנשים שנמצאים על סף קריסה לבין "תפתחו הכל" שהוא אגואיסטי לגמרי כלפי ההורים שלנו. לא ראיתי מישהו שמציע פתרונות באמצע. העיקר "לתפוס צד" בויכוח.

      1. דווקא ראיתי הרבה אנשים שהציעו פתרונות ביניים.
        צר לי גיא, אבל האשמה פה היא לא רק על "כולנו". כן, יש אחריות לכל אחד מאיתנו, אבל בסוף יש פה נבחרי ציבור שקיבלו את אמון הציבור (ומקבלים משכורות שערורייתיות, המון כוח, כבוד ובמקום בהיסטוריה) בדיוק בשביל להתכונן למשברים ולנהל אותם. לניהול העלוב, החובבני והרווי בשיקולים אישיים ופוליטיים של המשבר הזה יש חלק עצום באובדן האמון הציבורי.

          1. לא יודע. השכנים מתחתיי עורכים מסיבות רועשות אחת לשבוע. כבר יצא לי לעבור במקומות סגורים שבהם אף אחד חוץ ממני לא טרח לשים מסכה.
            יש גבול לכמה אפשר לבוא בטענות לציבור אבל לא כולם מקפידים.

          2. ברור שאפשר וצריך להאשים גם את הציבור. זה לא מוריד מרמת הטמטום והאנוכיות שנמצאת בשלטון, אבל ברור שהציבור גם כן אשם.

            על דבר אחד אני חולק על גיא – זה ממש לא יחודי לישראל. אותן בעיות קיימות גם בארצות אחרות.

          3. גם אני חושב שאין שום דבר מיוחד בישראלים לעומת מדינות אחרות. להאשים את הציבור זה מהלך קלאסי של ממשלה לא מתפקדת

        1. דעתי האישית על מקבלי ההחלטות, על המניעים שלהם, ועל תפקודם –
          ידועה.
          .
          אני חושב שיש רגע בו כל אחד מאתנו צריך להתבונן על עצמו, ועל הסובבים אותו, ולקלבל החלטה.
          החלטה על איך פועל למרות (וכאן צריך להכניס דגש גדול על המילה "למרות") ההתנהלות של מקבלי ההחלטות.
          החלטה שמגיע הזמן בו כבר אי אפשר להטיל אחריות, ולא לקחת אחריות.
          בעצם אפשר,
          אבל יש מחיר לבחירה שכזו.
          והמחיר הוא מותם טרם עת של אלפי אנשים,
          המחיר הוא מחיר כלכלי שמשלמים פלח גדול המאוכלוסיה.
          .
          ברגע הזה (למעשה, כבר לפני הרבה רגעים) זה לא משנה מי אשם. משנה איך מתקדמים הלאה.
          .
          השורה התחתונה?
          מעט אחריות אישית.
          מסיכה, ריחוק חברתי סביר, המנעות מהתקהלויות.
          לא באמת מחיר כבד, על אחת כמה וכמה כאשר לוקחים בחשבון את המשמעויות.

    2. כשאנשים שמסוגלים להעביר מסרים ישרים וברורים לציבור הרחב לא מקבלים במה ובמקום אנחנו מקבלים שקרנים חסרי אמינות שמשדרים ברברת לא קוהרנטית ששופכים את הטמטמת שלהם על פני 3.5 ערוצי הטלוויזיה ו2.4 ערוצי רדיו וזה בלי להכנס למה שקורה באינטרנט, אז התוצאה לא מפתיעה.

      1. זו היתממות. מסרים ישרים וברורים לציבור הרחב, אכן ידועים לכל. כמו שגיא כתב, כולם יודעים בדיוק מה לעשות – ריחוק, מסכה, והרבה שטיפת ידיים, לא מסובך. מה זה משנה אילו שרלטנים מדברים היום או מחר ברדיו, או מה הם אומרים? מישהו יכול להגיד שהוא לא ידע בדיוק מה לעשות?

        1. תבדוק עם אנשים מחוץ למעגל קיום של האנשים האחראים נורמטיביים שאתה חי בו. הרבה אנשים אמצו כל מיני תפיסות מציאות מנותקות ושונות בהם חלק מהדברים הם זיוף מוחלט וחלק המצאות שנועדו לכפות עליהם בשביל איזה תאוריית קונספירציה כלשהי וממש לא כולם יודעים מה לעשות וזה הרבה בגלל שאין אמון באנשים שמעבירים את המסרים(ולרוב הם זכו באי האמון הזה בצדק) והבאה של כל מיני שרלטנים שמביאים את המציאויות האלטרנטיביות שלהם למכירה.

            1. אתה מניח שאני טוען שהסברה נכונה זה חצי שעה של זמן מסך עבור רופא או מנהיגים שמסבירים יום ולילה.
              אז לא,אני לא טוען שכולם היו מבינים פיקס ומתנהגים בהתאם אבל בין זה ובין מה שיש והיה לנו כאן זה עולם שלם של הבדלים.

        2. בכלל המבחן הכי קל בלי צורך לדבר עם אנשים ולהבהיל אותם זה להביט על אנשים ואיך הם לובשים את המסיכות. יותר מחצי לובשים מסיכות שלא עוזרות ו/או לובשים מסיכות לא נכון.

          1. שוב, אתה מניח שהסברה טובה של המנהיגים בישראל היתה משנה פה משהו. אני לא בטוח שזה נכון, בעיקר בהנתן דוגמאות הפוכות (בריטניה לדוגמא, בה המנהיגים הסבירו יומם ולילה אבל התוצאות די עגומות).

            1. אברי צודק. נראה לכם לאנשים אכפת? אנשים לא יוותרו על בילויים בגלל נגיף שהורג לדעתם זקנים.
              מסעות ההפחדה לא יעזרו. הטבע האנושי חזק מכל דבר.
              זה לא קשור לישראלים ברזיליאים או צרפתים

    3. מסיכה + ריחוק חברתי + ניקיון = חרדה, מתח, לחץ, מצוקה חברתית וכלכלית, בדידות ובסופו של דבר – קריסת המערכת החיסונית ומוות.
      אתה חושב שאתה עושה את הדבר הנכון – אבל אתה עושה הפוך
      🙁

      1. מגיע הרגע בו האדם החושב,
        אם לרגע הוא בוחר להתנתק מהפריקונדישין,
        ובמקום בוחר להתבונן בנתונים כפי שהם ולא מבעד למסיכה המכסה דווקא את העיניים –
        .
        אותו אדם לא יכול שלא להבין את המתרחש.
        .
        עזוב את הסיסמאות, דה שוט. תתבונן.
        תקרא את הנתונים כפי שפורסמו זה עתה על ידי הלמ"ס. כאשר יצא דו"ח שלהם שהתאים לנרטיב שלך, לא חששת להסתמך עליו.
        תקרא.
        .
        אני אעזור לך עם המסקנה שהיא מתבקשת וזועקת –
        יתר מ-20% עלייה בכמות הנפטרים (בהשוואה לכמות החזויה מלפני המגפה) בבני גיל 70 – 79
        זה זינוק מטורף.
        אלפים של נפטרים שהיו אמורים להיות בין החיים, אם רק היינו שומרים על כללים פשוטים.
        .
        תתבונן בנתונים, אל תתעלם מהם רק בגלל שהם לא מתאימים לנרטיב.
        העלייה בכמות הנפטרים בקרב בני גיל 80+ נמוכה משמעותית מנתוני בני 70 – 79
        אתה יודע למה?
        בגלל שאחרי הגל הראשון, הבינו שבבתי אבות צריך להתנהל בזהירות.
        למעשה,
        באותם בתי אבות שם הסגר היה מחמיר בהרבה מאשר זה שכלל האוכלוסיה עברה,
        אין את הזינוק בתמותה שיש בקרב האוכלוסיה הבוגרת שיצאה לגמלאות, אבל בימים נורמלים מתפקדים ברמה גבוהה.
        .
        דה שוט,
        אותו חלק באוכלוסיה שבוחרים להשתין מהמקפצה (ומכחישי הקורנה ביניהם),
        יש להם חלק מהותי במותם של אלפים.
        אנחנו יכולים לנסות להדביק את האשמה במי שאנחנו רוצים. זה לא משנה את העובדה שמי שבחר להשתתף בחתונה בעת זו,
        מי שהלך לבלות בפאב עמוס לעייפה,
        מי שחגג את חג ה(השלם את החסר) כי זה חשוב מחיי אדם –
        כמוהו כנהג שעלה על הכביש אחרי ששתה אלכוהול.

        1. מי שהורג את האנשים הוא מי שמפחיד ומחליש אותם כבר 11 חודשים.
          החרדים לא שתפו פעולה מהרגע הראשון. הם התקהלו בחתונות ולוויות, פתחו מערכת חינוך, התפללו בצוותא וצפצפו על הסגרים.
          עד יוני לא הייתה שם תמותה עודפת.
          היום יש שם תחלואה נמוכה, פחות חולים קשים ומקדם הדבקה נמוך.
          קנייבסקי יותר חכם ממקבלי ההחלטות והמפחידנים למיניהם.
          דבר אחד בטוח גיא – המחסנים מברכים על דבריך – הם הולכים לעשות הרבה הרבה הרבה מאוד כסף.

          1. אני עדיין ממתין ליום בו ההצהרות שלך יגובו בנתון כלשהו. משהו.
            (אין במה שכתבת רמז של שמץ של משהו שקרוב להיות נכון עובדתית)
            .
            חברות התרופות אכן הולכות להרוויח סכומים מגוכחים של כסף.
            .
            FYI –
            מתברר שעל מנת לשרוד, אנשים צריכים לאכול. הפלא ופלא, חברות המזון מרוויחות סכומים מגוכחים של כסף.
            מתברר גם שלחלקים נרחבים באוכלוסייה יש מפעם לפעם אב ראש. גם אז חברות התרופות מרוויחות סכומים מגוכחים של כסף.
            נראה לי שהפואנטה ברורה (אני לפחות מקווה)

            1. אני מסתמך על אותם נתונים כמוך.
              1. עד יוני אין תמותה עודפת (הלמ״ס)
              2. ספטמבר אוקטובר היו קטלניים במיוחד. (הלמ״ס)
              3. בחודשים אלה היה סגר (מתון אך ממושך)
              4. אצל החרדים התחלואה וההדבקה נמוכים (הבאתי מראה מקום בשבוע שעבר. אין על כך ויכוח).
              .
              כל השאר – פרשנויות.

            2. עכשיו אתה מוזמן לקחת שיעור קצר בלוחות הזמנים של התפתחות מחלות הריאה.
              כן, תתפלא, יש פער בין הרגע שמישהו נדבק, עד לרגע בו הוא חלילה נפטר.
              .
              הנתון שלך לגבי החרדים לא נכון.

            3. + 1
              נובמבר-המר יכריע (זה אפילו מאותו שיר שאתה אוהב על הציבור והתשלומים…)

          2. דה שוט, אתה שייך לאחד הישדראלים מנ\תניה גריל. אין לי כוח לכתוב לך. אבל הלוואי והייתי פוגש אותך לבד לשיחה. אתה ממש מסכן יאחרים בכתיבתך בהתנגדותך ובהלצות שלך על חבשת מסיכות. אתה – כמו טראמפ, גורם לאנשים להידבק בנגיף ולהפיצו. אתה בוודאי מרגיש טוב עם זה. למה לא לגרום להידבקות של עוד כמה? ואם ימותו כמה כמו לס זה הכי טוב. אני לא הייתי מעיז לצאת לל מסיכה אפילו אם היה חצי אחוז סכוי שאני נושא את הנגיף. אתה מתאר לעצמך בכלל כמה אנשים ג'וליאני בוודאי הדביק בשבוע האחרון במישיגן וג'ורג'יה עם כל החיבוקים ולחיצות הידיים?\
            תמשיך לגחך על הדברים האלה. זהכנראה מתאים לך וחלק מאופייך.

          1. תגיד דה שוט, אתה מתכוון להתחסן? (או "להתחסן" אם אתה מעדיף ככה)
            .
            ושאלה נוספת לגבי הטענה שלך – אם נעזוב את הסגרים והמצב הכלכלי וכל זה ונתרכז ב"מסיכה + ריחוק חברתי + ניקיון" – מה כזה מפריע לך בדברים האלה? איך זה הורג מישהו? (הכוונה שלי לריחוק חברתי בסביבה הקרובה, לא לסגר, ומסיכה בתוך מקום סגור או מעלית עם אנשים זרים)

            1. לא מתחסן אם לא יכפו עלי. לצערי יכפו על כולנו (תנאי לטיסה, כניסה, מעבר וכד׳)
              .
              זה מפריע לי כי יש כאן ״על העיוורון״. אנשים טובים מטיפים להרס החיים בלי להבין שזה מזיק בהרבה דרכים – ומשרת הרבה מנוולים.
              נהיינו כבשים.

            2. בסדר, כבשים. עוד לא הבנתי איך ספציפית שלושת הדברים שרשמתי הנ"ל מפריעים או גורמים להרס החיים, במה זה מזיק ואת מי זה משרת.

            3. המסיכה והריחוק מכניסים לחרדה מתח ולחץ. אחרי שנה כזאת – זה מחליש. שלא תטעה – מתים מזה (מתים ממחלות שעכשיו מתיישבות עלינו בקלות. בעיקר על החלשים בינינו).
              הניקיון הוא בסדר אבל הקנאות לו גם היא מכניסה לחרדות שהורגות.

            4. את מי זה משרת?
              את מי לא?!
              .
              פוליטיקאים, חברות תרופות, חברות חומרי ניקוי, יצרני מסיכות, אוייבי מעמד הביניים הבורגני (טעון הסבר), אוייבי הדמוקרטיה, תקנים לבתי החולים ומערכת החינוך, כנ״ל לגבי כוחות הביטחון. ועוד ועוד.

            5. מאמר שני של אייל שחר.
              הבאתי אז את מאמרו הראשון שבחן את התגובות ביחס לקורונה – העולם נגד שוודיה.
              עכשיו הוא מביא מאמר מעודכן על הנושא:
              https://www.zman.co.il/176243/

            6. תודה טמיר – יקר מפז.
              אור – כמו שאמר טוויין במאמר :
              ״קל יותר להוליך אנשים שולל מאשר לשכנע אותם שהוליכו אותם שולל״.
              פקח עיניים חבריקו. עדיין לא מאוחר 🙂 (גם אתה יכול אברי איינג׳)

            7. טמיר,
              גם אני חושב שסגר הוא צעד קיצוני מדי.
              גם אני חושב שהתועלת קטנה מהנזק.
              .
              מה שאני טוען שוב ושוב זה משהו פשוט למדי –
              מסיכות.
              ריחוק סביר (כל כך מסובך לעמוד בתור במרחק 2 מטר ממי שלפניך?)
              המנעות מהתקהלויות מיותרות.
              .
              תקרא את מה ששחר כותב. הוא מייחס לארה"ב עודף תמותה של 300,000 ,
              כאשר 200,000 הוא מייחס לקורנה, ו-100,000 להשפעות הסגר (לא מביא נתונים שמאששים טענה זו)
              .
              המשמעות היא שאפשר היה דרך התנהלות פשוטה לצמצם משמעותית את המספר.
              נגיד ובמקום 200,000 המספר היה 100,000 או 150,000 ,
              אנחנו מדברים על עשרות רבות של אלפים של נפטרים.

            8. ארה"ב היא מקרה קיצוני, בגלל טראמפ.
              אין שום בעיה לשים מסיכות במרחב הציבורי, וזה גם מה שאני רואה שקורה כאן ברוב המכריע של המקרים.
              2 מ' בתור לא יקרה כאן. זה לא ישראלי

            9. אני מבטיח לקרוא בערב אבל בואו, לשים מסיכה במקום סגור ולהתרחק עוד מטר מאנשים זרים לא מכניס לשום חרדה ולא גורם לשום מוות

            10. ההנחה שלו לגבי ה100000 מתוך ה300000 מהתמותה העודפת שאינם מקורונה היא בעייתית ביותר ומחוסרת בסיס ראייתי.

            1. על מה אנחנו מדברים בדיוק?
              דיאנדרה ג׳ורדן?
              זובאק?
              אנדרה דראמונד?

              סרחיו ראמוס? 😬
              אתה בעצם אומר שעדיף לי להתחסן וזהו?

            2. בחור די גדול. גיא, יש לך איזה תמונה לשתף פה? יש מצב שמצאנו דרך לליבו הערל של דה-שוט.

            3. https://hoops.co.il/?p=132632
              .
              (אני הבחור לצדו של הסטייק…)
              .
              (הבאתי את הקישור כך שדה שוט יוכל למצוא אותי בקלות עת יגיע לשלם את חובו במפגש "הופס על הבר" הצפוני, ברגע בו מפגש כזה יוכל לקרום עור וגידים)

            4. הויכוח תם.
              שימו מסיכות כפולות.
              שמרו ארבעה מטר מרחק.
              התרחצו פעמיים ביום.
              דחיקה נאה – חייב לומר.
              .
              למען ההגינות –
              מצרף סרטון עכשווי. קצהו של רצף נאה מהפינה שלצערי לא צולם. העדות היחידה לרצף היא צעקה שנשמעת ברקע. מתוך תחרות ״חיובים״ נגד תלמידי. בעבר הייתי מנצח בהכל. עם השנים התחלתי לצבור לא מעט הפסדים.
              מתנצל מראש על העקמומיות הקלה, זו זריקה קשה מרחוק ובכל זאת, עוד מעט 51 🤦‍♂️ מנחם ברוך – מאחוריכם…
              http://www.youtube.com/shorts/hL2vgsRQ0iw

            5. יצא המרצע מהשק (ונכנס לסל. רק רשת)
              .
              ברוכים הבאים,
              הייתי בטוח שטקס החשיפה יהיה בולט יותר…

            6. חחח…
              בכל מקרה כל עוד מקבלי ההחלטות חושבים כמוך – לא נראה לי שיפתחו פאבים כל כך מהר. בינתיים ממחר – סגר לילי 🤦‍♂️

            7. אני מזהה רק פיקסלים

            8. תודה טמיר
              תוג אולי המכשיר שלך מסנן אותי 🤷‍♂️😀

            9. דה שוט לא זיהיתי אותך☺ האיכות לא טובה
              אמיר כץ אתה נראה מרחוק

            10. נשים לך בלייקים, דה חרוט…
              זהו אתה מת, אחרי ההטרלה הזו של הגאון…
              אמיר כץ?
              חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              וכן אני רואה שגם אתה מצטרף אלי ואל הרשעון בגיל העמידה.
              🙂

            11. שמעון חחחח אמיר כץ הקלעי הטוב ביותר שגדל במקומותינו. קטונתי. שחקתי נגדו בנוער והייתי איתו פרק זמן בקדטים. זה שחשבת שאני הוא זה לא בגלל הקליעה – זה גזענות על קרחים 😆
              רזיאל – צודק 😆😆 אם הייתי יודע שהרשע דוחק ככה הייתי זורק עם מסיכה…

            12. נו לא רואים טוב אתה רחוק. שמך בישראל?
              וכן זה גזענות קירחים בהחלט

            13. זו הזדמנות נדירה להמליץ על הספר "שעיר, לעזאזל" של אפרים קישון.
              לא רק שזה קישון, ולכן בהכרח סאטירה חדה ודי מדויקת. בעולם שיש בו די הרבה סיפורים שהם אלגוריה על גזענות, הספר הזה הוא מהנדירים המדויקים שתופסים עד כמה העמדה הגזענית ריקה מתוכן. כי אקס מן, הם בכל זאת אנשים עם כוחות על. חיות טרף הן לא אוכלי דשא. אנשים קרחים הם, למרות הכל, עדיין אנשים בדיוק כמו כולם.

            14. איזה חתיך אתה דה-שוט, מפה זה נראה גג גיל 27.

              אם הייתי יודע שתמונה של גיא דוחק איזה 800 קילו תחסוך לנו את הטרלות הקורונה שלך הייתי מבקש את זה כבר ביולי.

              שמעון, זה לא אמיר כץ, זה בכלל ארי רוזנברג.

    4. שמעון – זה מלפני 20 שנה בערך.
      לב השרון סיימה ראשונה בליגה השניה המאוד קשה, עברה את הפועל תל אביב של דובראש (שכבר היה קצת זקן) ולצערה הייתה צריכה גם פלייאוף קשוח נגד קבוצות ליגת העל כדי לעלות.
      לב השרון עברה את הפועל חיפה מליגת העל! ונעצרה בסיבוב השני מול אשקלון של אסף דותן.
      קבל סל עם ״אקסקיושן״ מהסרטים. הקדמתי את זמני 😀 שם גם השם שלי. מקווה שיראו משהו. זה ישן ובאיכות גרועה.
      https://youtu.be/5Ic4ZzQW2rE

      1. נ.ב.
        כאן אני כבר מעל גיל 30
        יש לי וידאו של משחק שלם – קרב ישיר על העליה של הפועל צפת נגד מכבי קריית מוצקין עם הקרואטי האגדי איבו נאקיץ׳ ששיחק בגמר אליפות אירופה בחמישיה עם ארבעה שחקנים אלמונים: פספאלי, דיבאץ׳, דג׳ורג׳ביץ׳ ודאנילוביץ׳.
        אולי אצליח לחתוך ממנו קטע פיקנטי. שודר בחמש ספורט. פרשנים – גם עם אלמונים – אחד גרשון ואחד שלח…
        זה היה בחיים הקודמים 😂

      2. סבבה. טוב אני לא מכיר אותך 😎. אחלה סל. חאב דה שוט בהחלט.
        עכשיו אמרת בסרטון שלא רואים כלום הראשון בשכונה שהיית ברצף כמה נתת? לפי הצרחה ברקע היה שם איזה 10 רצוף.

        1. היה שם רצף נאה אבל לא צולם אז לא קיים 🤷‍♂️😀 בכל מקרה אין לי מה למכור היום מהטווחים שלך. מהלוגו אני בקושי מגיע 😂

        1. זה באמת מוזר כי הסרטון באיכות טובה אבל עלה ליוטיוב באיכות גרועה. לא נורא, לכרמלו יש זריקה יותר יפה משלי. עוד שבועיים מתחילים 🙂

        1. למה מדכא?
          צפת מקום נפלא. אולי לא לכדורסל אבל מקום עם הסטוריה מדהימה, הסטוריה שלי ושלך כיהודים, שלא לדבר על זכרונות שיש לי מפסטיבלי קלייזמרים ומירל רזניק מכנר את הצ'ארדש….

        1. צפת אכן מקום רחוק אבל הגעתי אליה מגליל עליון אז הייתי בבית. אספר בהזדמנות. פוסט זה קצת מוגזם. ליגה שנייה לפני מאתיים שנה. לא צריך להגזים 🙂
          .
          אברי – גדול 😂😂 גם נגד ארי רוזנברג שיחקתי, כשהוא היה בהפועל אילת. לגמרי גזענות על קרחים 😂😂

          1. קרחונה זה עליי….
            לפני 22 שנים עוד הייתי בהלוואות אבל יום אחד הספר, אוהד מכבי, עשה תנועת נפנוף אחת והבנתי שזה היום האחרון אצלו.
            קניתי מכונת תספורות, עשיתי גלח, מרחתי קצף וגילחתי מה שנשאר, מאז אני קרח…
            אבי עדיין מלווה שערה שתים לצד השני, זה מה שנשאר.
            🙂

  4. מנחם מה יש להארדן לחפש ביוסטון. נשאר לו שנתיים בשיא הוא יבזבז אותם על גון וול? היחידות שנהנות מזה שהארדן טרם הוטרד אלו החשפניות ביוסטון. הארדן עכשיו בריקוד האחרון עם טוסיקים מקפצים עליו ועל ליל בייבי, איזה שם דפוק זה 😂😂 אולי הכוונה לגלן דיוויס גוניור?
    יוסטון בלי הארדן זה גי ליג, ערימת גופות. המאמן שם הוא לקישוט.
    גון וול חלם תמיד בהקיץ, זה נראה לך חדש?
    לגבי מייקל הוא התחיל למרוח על היוורד. עלאק עקב אחריו מבאטלר 😂😂😂😂 אני בטוח שהוא ראה אותו אפילו פחות ממני. אל תשכח שגם את קוואמי וזלר הוא אימן באופן אישי אז מה. במצבו של היוורד לך תדע אם מייקל לא מנגב אותו באחד על אחד.
    הדבר היחיד שיהיה מעניין בשארלוט זה לבאר שיביא פנינים. מייקל כמו שהעיניים שלו נראו בריקוד האחרון נראה לי על ממתיקים מהסוג שיש במסיבות של ליל בייבי. אולי הוא יביא את רודמן ויצטרפו להארדן וליל בייבי למסיבות זה עדיף לו תאמין לי מאשר לראות את הקבוצה שלו.
    גריל נתניה נשמע מקום סבבה של מביני עניין. מנחם זה לא סיבה להחרים אותם. הם נשמעים לי כמו הפרלמנט. איך הידע שלהם בהופס מנחם? נראה לי מקום טוב למפגש הופס usa. לפחות האוכל טוב?
    אין מצב שברוך תרם לטראמפ😂. מדיניות שבר היא לא לתרום לפוליטיקאים.
    גון וול וגילברט ארינאס אמרו לפני כמה זמן שדוראנט ניגב אותם באימונים אבל לך תאמין ל2 אלה.
    לתחושי האישית הוא ינגב העונה, הוא רעב. מעניין לראות את מי הם יביאו לקראת הפלייאוף.

  5. הזוי.
    לא,
    לא טראמפ.
    הוא צפוי לחלוטין.
    מה שהזוי זה שרוב מכריע מבין הרפובליקנים חברי בית הנבחרים והסנט ממלאים פיהם מים.
    רק 30 מהם (קצת יותר מ-10%) הביעו עמדה ברורה לגבי שאלה פשוטה לגביה נשאלו –
    "האם ביידן זכה בבחירות?"
    (27 אמרו "כן", 3 אמרו "לא")
    .
    ממה שאני מצליח להבין משיחות שיש לי עם משפחה בארה"ב,
    המהלך הזה של הרפובליקנים, מערער את מעמדם במדינות המתנדנדות.
    יהיה מעניין לראות האם זה יגרום למצביעים הדמוקרטיים בג'ורג'יה לצאת ולהצביע באחוזים גבוהים בבחירות (המכריעות) בחודש הבא.

  6. כל כך הרבה ביקורת נכתבה על דוראנט ועל לברון כאשר בחרו לעבור קבוצות.
    .
    הם סיימו חוזה, ובחרו יעד חדש.
    .
    בלי שביתה, בלי דרישות, בלי איומים.
    .
    הארדן?
    את מה שהוא בוחר לעשות אני פשוט לא סובל.
    השיטה הזו של לדרוש טרייד, ואז לנסות ולכפות אותו?
    אם לפני כן לא ממש אהדתי אותו, אז עכשיו בכלל…

    1. מסכים גם כאן. עצבן אותי גם AD בעונה שעברה שהודיע לניו אורלינס באמצע העונה שהוא רוצה לעזוב, בערך חודש לפני תום מועד ההעברות.
      לא רגע אחרי שהעונה הסתיימה, לא במהלך הקיץ… הם החליטו לצמצם לו דקות משחק כדי שלא ייפצע והלכה העונה. מזל שלהם שבסופה הם מצאו את ציון בדראפט (נקווה שמולו הם ייתנהלו יותר נכון, גם בהנהלה שם לא חפים מתאונות).
      *
      נמאס לך מקבוצה? דבר איתם בסוף עונה.
      *
      במקרה של הארדן נראה גם שבעיקר לא ברור מה הוא רוצה. פעם אחת זה טרייד פעם אחרת מתווכח על אילו שחקנים להביא או לא… רוצה ללכת? תלך.

    2. שוב מסכים. אני במקום יוסטון שולח אותו למינסוטה בתור עונש מחר. יותר הגיוני, שולח אותו עבור 9 בחירות סיבוב ראשון חזרה לאוקלהומה.

  7. הארדן עושה גלים כדי להבהיר את הנקודה. לא חושב שזה יעזור לו. מה שכן, זה מצב לא בריא גם עבור יוסטון, אז לא ברור לי למה הם סרבו להצעות של הנטס, פילי ומועדונים אחרים, ככל שהיו כאלה. האם ההצעות שיקבלו עוד חודשיים יהיו טובות יותר? אם כן, בכמה? והאם זה שווה את המחיר? לא יודע.
    .
    תודה מנחם.

    1. הם בחיים לא יקבלו הצעות יותר טובות מהנטס ופילי. זה יגמר כמו שנגמר קאווי ודיוויס הם יקבלו את ההשחלה. יוציאו רק פחות. בשנייה שהארדן אומר שהוא לא מעוניין לשחק פה ושם תם הלבארג אף קבוצה לא תיקח שחקן שלא מעוניין לשחק אצלה. הם מפגרים בסוף יקבלו פחות.

  8. אגב, סליחה על השפה המלוכלכת. נכנסתי היום למה זה עצבים בגלל כמה ישראלים. אני מת על ישראלים בישראל. בגולה קורה להם משהו. אני לא יכול להסביר זאת אבל הם ממש, אבל ממש, משתנים!

    1. אולי לך קורה משהו.
      לטוב ולרע יש לך מנטליות של שנות החמישים במיוחד כשאתה מדבר על ישראל.
      ודרך אגב ישראלים שגרים מעל 20 שנה בארה"ב הם כבר לא ישראלים, הם רק נולדו בישראל

    2. מבין אותך מנחם, אני אישית עובר לצד השני של הכביש ברגע שאני מבין במה מדובר. אני תמיד טוען שיש מעל שבע מיליארד איש בעולם, לא חייבים לאהוב את כולם. בייחוד לא את אלה בעלי רמת המשכל הנמוכה להכביר.
      כל קבוצה שתביא את הארדן תהפוך מייד למועמדת לאליפות, אני לא מבין מה כולם מחכים. פילי בוסטון טורונטו מיאמי לעזאזל אפילו הניקס

      1. IQ כדורסלני גבוה הם שחקנים שמביאים חוכמה שמתבטאת בכמה דברים כמו ראיית משחק, זיהוי מיסמצ׳ים, בחירת זריקות נכונות, ניצול מצבים, הגנה חכמה, שליטה בקצב, זיהוי מגמות במהלך המשחק (כמו האיש החם, ריצה של קבוצה וכאלה) ובעצם לשחק נכון. להארדן יש המון כישרון ו״חוכמת המשחק״ שלו מתבטאת אולי בסחיטת פאולים בקומבינה וחוץ מזה כלום. הוא בדיוק ההיפך, משחק לא חכם. קיירי אפילו לא קרוב. האיכות של שחקן לא מעידה בהכרח על ה IQ הכדורסלני שלו. לרונדו לאורי לברון קאווי ואפילו לונזו בול יש את זה ברמות מסוימות

        1. "ראיית משחק, זיהוי מיסמצ׳ים, בחירת זריקות נכונות, ניצול מצבים, הגנה חכמה, שליטה בקצב, זיהוי מגמות במהלך המשחק". מכל מה שראיתי מהארדן (וראיתי הרבה) – כל הדברים האלה בהחלט שם.
          הוא נרדם לפעמים בהגנה ולטעמי אחת הבעיות העיקריות זה שאין שם תוכנית ב' לגבי הדרך שבה הוא משחק (אני לא תופס ממנו שחקן התקפה מגוון מאוד, איכשהו בNBA זה לא חובה להיות שחקן התקפה מגוון כדי להפוך למלך הסלים).
          להיות חכם לא אומר שאין לך מגרעות או שאתה לא מסוגל לטעות, אם על זה הויכוח…

    1. גם אותי הבחירה בקיירי הדהימה. הבנאדם מכדרר את עצמו לדעת ומעולם לא הרים את הרמה של החברים שלו בקבוצה (ההיפך נכון). אם אכן הוזכר, בחירה הזויה.

      1. הוא חלק מדור חדש של נמוכים שיותר דומים לאייברסון מאשר לסטוקטון. במקום לנהל משחק התפקיד שלהם הוא לעקוף, לחתוך פנימה או לקלוע מבחוץ. אז זה לא רכז קלאסי שאמור לעשות אחרים ליותר טובים.
        אבל גם ככזה – גם אני לא מצליח לראות את הIQ הכדורסלני שלו…או שההגדרה שלהם שונה לגמרי משלי…

  9. תודה על המעורב מנחם.
    מקווה שהמצב בארה״ב יירגע, ושטראמפ בסוף יחזיר את המפתחות, בדרך כזו או אחרת..
    .
    לגבי יוסטון והארדן –
    באמת שחבל על כל הקונצים שהוא עושה עכשיו. מקווה שיתעשת ויחזור להתאמן בקרוב. הקבוצה מסביב לא כזאת רעה, בהנחה שוול וקאזינס יצליחו לחזור לפחות ל-60% מהיכולת שלהם.
    לדעתי הארדן התרגל יותר מדיי להיות בעל הבית של הקבוצה – אם בתחילת דרכו, תחת מקהייל, הוא היה חולק את הכדור בהתקפה עם שחקנים אחרים לצידו (כגון לין, פארסונס, בברלי ועוד..), ולפחות היה זז ומקבל מסירה, הרי שמרגע הגיעו של דאנטוני לקבוצה הארדן כמעט ולא משחרר מהכדור. ה-Iso השתלט עליו והוא שכח איך לשחק אחרת. נראה שהכיוון של סילאס נוטה להרבה יותר התמסרויות בין כל השחקנים, ואני באמת בספק אם הארדן יתרגל לזה בחזרה.. אם כן זה יכול להיות תענוג! אבל אם לא, כדאי שכבר ימצאו לו טרייד ומהר.

      1. וואלה יש מצב.. זכור לי שלא היה לך משהו עקרוני נגד יוסטון, ובנוגע להארדן – לא חיבבת אותו אבל גם לא תיעבת..
        במונחים שלך זה בהחלט לא רחוק מ״בעד״ 😉
        .
        מקהייל לא היה מאמן מוצלח במיוחד, אבל הוא בהחלט הצליח מצד אחד לרומם את הארדן מהשחקן השישי שהיה באוקלהומה לכדיי האלפא של הקבוצה, ומנגד לא נתן לו להשתלט עליה לגמריי. איפשהו ב-2016 עלה להארדן השתן לראש, מקהייל פוטר ובהמשך דאנטוני הגיע וזהו, הקבוצה נהייתה המופע הנודד של המזוקן.
        מקווה שעם סילאס דברים ייראו אחרת. אפשר לפתוח ליין מי יילך קודם – הארדן או סילאס?

  10. מישהו צריך להגיד לדני אבדיה שיצייץ או יגיד משהו על קבוצת הפוטבול של וושינגטון. הם גרועים יחסית אבל הלילה ניצחו בחוץ את הקבוצה הבלתי מנוצחת היחידה עד עכשיו.

  11. איכשהו אני רואה דמיון בין מתיחת הגבולות של הארדן לאלה של טראמפ. כמובן שאצל טראמפ זה הרבה יותר קטלני… ובכל זאת:
    אפשר להנות מהפלופים, מה"זה בסדר כל עוד לא נתפסתי", מהשיגועים של השופטים והלרוץ להתבכיין אם פעם אחת זה הוביל לשריקה לרעתך… מודה שצחקתי כמה פעמים. אבל בגדול – יכולות להיות לזה משמעויות ממש נוראיות למשחק.
    *
    גם עם כל ההתמקדויות בבעייתיות של ווסטברוק על המגרש – לי מרגיש שהארדן יותר בעייתי ממנו. זה פשוט משחק של "תזוזו הצידה ותנו לי לשחק משחקים פסיכולוגיים עם מי ששומר עליי". זה עובד קצת פחות טוב כשקבוצות לומדות אותך בפלייאוף (למרות שהם כבר כמעט הגיעו לגמר, אז אני לא טוען שזה כזה אסון…)

          1. זה רק הופך את זה לעוד יותר מבדר. כל עוד לא עושים את זה לקבוצה שלי, כמובן. כבר אמרתי שאני לא מתגאה בזה…
            אבל, וזה חשוב:
            הליגה חייבת להתחיל לגבות ממנו מחיר על השטויות האלו. גם לאחר שהמשחק נגמר. לא כיול להיות שתהיה רק ביקורת על שופטים כי הם לא שמו לב ולא יהיו שום השלכות על כאלה שעוסקים בלמתוח את הגבולות כל הזמן.

  12. תודה דוק, מעניין מאוד. הזייה מה שקורה שם, מאמין שאחרי שהוא ייפנה את הבית הלבן הרבה הרבה שיט ייצא עליו מבפנים ונהמפלגה.
    בקשר להארדן, כן, באמת התנהגות מגעילה, הייתי גם קונס לו את התחת ככל שזה אפשרי, בטח יש לו הגבלות.
    כנראה שהוא יוטרד חודש לתוך העונה, בוא נראה

      1. בוודאי שיש. היה והוא בוחר לצאת בשביתה, לא זאת בלבד שהוא לא מקבל את שכרו, הוא גם לא זוכה ל-"קיצור פז"מ" (שחקן לא יכול להעביר את העונה האחרונה של החוזה שלו בשביתה, ואז לחתום כשחקן חופשי בקבוצה אחרת)
        .
        (יכול להיות שהמילה הנכונה היא "דפוק"? תרתי משמע?)

        1. הנקודה האחרונה חדשה לי ולא טריוויאלית בכלל.
          זה אומר שאם מישהו בוחר לא לשחק, אז החוזה שלו פשוט נדחה בשנה?

          1. כמובן שזה קצת יותר סבוך,
            אבל כן.
            שחקן לא יכול להחליט על שביתה ואז לבחור קבוצה לבחירתו בשוק השחקנים החופשיים.
            .
            דרך אגב, אפילו גימלים הוא יכול להוציא רק על ידי רופא נייטרלי מטעם הליגה (במקרה של חוסר הסכמה עם הקבוצה לגבי כשירותו).

  13. תודה מנחם.
    לסיטואציה עם הארדן יש פוטנציאל להתפתח מעניין – זה לא חדש שהמתח בין המיליארדרים למולטי-מיליונרים מתגבר כבר כמה שנים, ולדעתי הארדן עכשיו בגלל השילוב עם הקורונה (צולם בלי מסכה במועדונים שכולם בלי גם) חשף את עצמו לפגיעה משמעותית מצד הליגה, שאולי תנצל את זה כדי לנסות לשים גבול לכוכבים. בכל מקרה, אפשר לראות שאין לו סוכן…

  14. אני מאמין שדמוקרטיה ששרדה את מה שארה"ב שרדה 250 שנה, תדשרוד גם את זה. עם טראומה לאומית, נזק שמצריך שיקום, אבל תשרוד גם את זה. האינטרנט והמדיה החברתית בפרט זה עניין מאוד חדש היסטורית. הוא זז בקצב מהיר מכפי שניתן להגיב אליו. מידע כוזב וביטול ההיררכיה של המידע גרם לתקופת פוסט-פוסט מודרניזם על סטרואידים. טראמפ יפנה את הבית הלבן ב-20.1. ג'ורג'יה בסיכוי לא רע תבחר לפחות רפובלקני אחד מהשניים שיהפוך את הסנאט לרפובליקני דה פקטו. בארה"ב אתה לא יכול לקחת כמה גנרלים ובצע הפיכה. גם אם טראמפ יתבצר בבית הלבן עם 300 חמושים, יש מספיק יחידות שינטרלו את זה (והוא לא, סתם נתתי רעיון לתסריט הוליוודי).
    .
    ג'יימס הארדן הוא ה-tipping point של מתן כוח לשחקנים. הגיע זמן שינפצו את הבועה הזאת. ה-NBA לא מצליחה בגלל רמת השחקנים שבה. הוכחה? ליגת המכללות עם no bodies מצליחה כל שנה להרים רייטינג נאה, כשהג'י ליג מלא כוכבי מכללות לשעבר ואף אחד לא צופה בה. העניין שיוצרים הכוכבים הוא בגלל האדרת האישויות שעושה להם ה-NBA מאז ימי מג'יק העליזים.
    .
    אם הבעלים יתפסו יוזמה פעם אחת ולתמיד ויעשו בלאק ליסטינג להארדן עד שיתיישר, השחקנים יבינו את ההבדל בין שימוש בכוח שלך כדי לשלוט על גורלך (טוב- עד כמה שיותר) לבין סבוטאז' במרקם הקבוצתי וב-REPUTATION בליגה. לצאת לחגוג במגפה, לשים פס על חוקי הליגה, להיעלם לקבוצה שלך. כל אלה חייבים להיפסק. בשנות ה-80 המוקדמות ה-NBA גססה כלכלית בגלל שהכוכבים הצעירים עשו שורות, הזריקו לעצמם והפגינו חוסר שליטה במגרש (קטטות, כולל אגרוף ששבר את עצמות פניו של טומג'ונוביץ') היוו את הקו האדום של הליגה. הליגה הכניסה חוקים דרקוניים שהיום אופנתיים לשנוא אותם אך אז זה היה נחוץ.

    1. אני מסכים לגבי הארדן.
      פחות לגבי ניתוח המצב –
      הצלחת המכללות היא המקבילה האמריקאית ל-"לוקל-פטריוטיזם",
      בעוד שהצלחת ה-NBA נובעת בראש ובראשונה מהכוכבים שלה.
      עם כל הכבוד לשיקגו, בלי ג'ורדן כמה אוהדים היו לקבוצה בשנות ה-90'?
      האם הייתה הופכת לסנסציה גלובלית כפי שהפכה בלעדיו?
      האם קבוצות אלופות שקצת חסרו סטאר-פאוור זכו לאותה הצלחה כמו הבולס גרסת ג'ורדן? (דנקן, אחלה שחקן. סטאר?. . .)
      קליבלנד של לברון –
      לא צריך לעשות יותר מלהשוות את הלפני ואחרי נתוני הרווח אחרי מעברו ללייקרס.
      אפילו מיאמי היט, שממשיכה להיות קבוצה רלוונטית,
      סבלה מהשלכות תנועת האהדה בעקבות הכוכבים.
      .
      ועדיין,
      ברמת המהות אני מסכים אתך ב-100%
      מה שהארדן עושה זה להשתין על כולם.
      בלאק ליסט נשמע פתרון נכון (וזה ממש נדיר שתקרא תגובה שלי המצדדת בבעלי הקבוצות)

      1. א) ההשענות על "כוכבות" זה כתוצאה מתכנון מכוון.
        ב) זה לא אומר שמגיע להארדן לעשות מה שהוא רוצה ולחשוב אך ורק על עצמו. הבעיה היא שמצד שני הקבוצות, ובעיקר הבעלים, חושבים בעיקר על עצמם, ולהם מגיע הרבה תלונות שלא מספיק מגיעות כלפיהם.
        ג) מתן כוח לשחקנים זה טוב. הבעיה היא שהכוח נשאר לו בעיקר רק בצמרת.

        1. יש דיכוטומיה בין הכוח של הכוכבים מול הבעלים לבין כוחם בארגון השחקנים.
          ניתן היה לראות בברור איך כוחם של הכוכבים מול ארגון השחקנים חלש משמעותית מזה שיש להם מול בעלי הקבוצות בדיונים על תאריך פתיחת העונה.
          .
          בהשוואה לשאר הליגות המקצועניות, מצבם של שחקני ה-NBA הוא הטוב ביותר, ובהפרש.

          1. יופי (בעירבון מוגבל), וזה עדיין לא מספיק לרוב השחקנים מול בעלי הקבוצות. זה לא אומר שלא צריך לתת עוד כוח לשאר השחקנים מול הקבוצות. עדיין הכוח נשאר בפועל אצל מעטים, גם אם המצב משתפר, קצת, יחסית, בזכות ארגון השחקנים.
            .
            וזה שהמצב שלהם טוב יחסית, לליגות שבעלים בהם אומרים שלא נותנים לאסירים לנהל את בית הכלא, זה לא סימן לכלום.
            ביחס לעובד אמזון, המצב שלי בעבודה בסדר. זה לא אומר כלום.

            1. ההשוואה, לטעמי, לא נכונה.
              .
              ההשוואה הנכונה היא ביןו מצבם של האתלטים המקצוענים לזה של זמרים או שחקני קולנוע.
              מדובר על קבוצת אנשים שמרווחים מהפיכת הכישרון שלהם למוצר בידורי.
              שכר שחקני הכדורסל הוא פונקציה של רמת הכישרון שלהם כפי שהיא נשפטת בשוק החופשי ושל ההכנסות הכוללות של המדיום בו הם "מוכרים" את "מרכולתם".
              .
              התבוננות על שוק העבודה ככלל,
              מלמד שמצבם של שחקני הכדורסל הוא מצוין. הן ברמת פערי השכר, הן ברמת אבטחת ההכנסה, והן ברמת ההשפעה על תנאי העובדה בהתנהלות מול בעלי הקבוצות.
              .
              לא מדובר על מקרה של עובד ומעסיק, אלא משהו שקרוב יותר לשותפות עסקית בין זמר/יוצר לבין חברת התקליטים.

            2. גיא זו הקבלה לא נכונה לטעמי. בדרן דומה יותר לטניסאי. לטניסאי יש מערכת תגמולים על בסיס הvenue שהוא משתתף בו על פי ההשגיות שלו. הוא מחליט על כל תכניות האימון שלו ועל הלו"ז שלו. המשמעות כמובן היא שאם הוא לא משתתף בטורנירים יש פחות כסף, פחות אפשרויות שיווק ודירוג שמאפשר לו סיכויים טובים יותר. אך בסוף כל טניסאי אדון לעצמו כל עוד שומר על חוקים בסיסיים של הוגנות בספורט. הטנסאי הוא המעסיק של הצוות שלו. מהמאמנים ועד התזונאים.
              .
              כדורסלנים שייכים בלעדית לליגה. זה דומה יותר לצוות הווי ובידור של מלון ענק. הלוז נקבע בלעדית על ידי הליגה. התוכן והחוקים אותו כנ"ל (אם חופש אומנותי מסויים). גם הכוכב הראשי לא קובע מי הבמאי ואיזה מחזות או הופעות מעלים. בגרע שחתמת על חוזה וכל עוד אתה שם, אתה נצמד לכך.

            3. השחקנים שותפים מלאים לקביעות כמה משחקים ישוחקו בעונה, מתי היא תתחיל, ומתי היא תסתיים.
              כל שינוי שהוא (ע"ע תאריך תחילת העונה הנוכחית) חייב את הסכמתו של ארגון השחקנים.

  15. אם אני סילבר, אז אני לוקח את לברון, קוואי, דוראנט, קיירי, דייויס, הארדן ובאטלר, מוסיף את יאניס קאט ואמביד לחבורה הזאת (אני יודע שהם לא עשו כלום אבל זה יותר בקטע של בעל הבית השתגע) ומטריד את כולם. לסין. מחר. אפילו זמן לארוז אני לא נותן להם. מתנה ליאו מינג, שיראה בזה התנצלות על דברי מורי מהקיץ שעבר. זהו, אין נגמרה הבעיה. אפשר להמשיך עם הליגה.

    וברצינות עכשיו, ברור שזו התנהגות דוחה, אבל יש עורכי דין בעולם הזה ומי שלא מקיים חוזה חתום שישלם. חד וחלק. הארדן חתום על 41 מליון לעונה הזאת, תוסיף פיצויים על נזק אבדן הכנסות ומה לא, ושלום על ישראל. לא בטוח שהוא לא יעדיף את האופציה של סין.

  16. סיפור קטן ואמיתי על פרל הרבור.
    בתחילת שנות ה 60 של המאה שעברה התחילו להגיע מוצרי אלקטרוניקה תוצרת יפן לארה"ב. באחד ממשרדי הפרסום בשדרות מדיסון נערכה ישיבה לתכנון מסע פרסום לאחת היצרניות מיפן. המשתתפים בישיבה התבקשו לזרוק לאוויר הצעות לסלוגן שיוביל את מסע הפרסום. אחד המשתתפים הזוטרים קם והציע את הסלוגן הבא:
    "From those wonderful folks who brought you Pearl Harbour"
    מי שלא מאמין, לאותו פרסומאי זוטר קראו ג'רי דה לה פמינה. לימים הפך לבעליו של משרד פרסום גדול בשדרות מדיסון. הספר שכתב בשם זה היה ספר לימוד מבוקש לכול מי שביקש ללמוד את יסודות הפרסום.

  17. לא יאומן אשך. תודה מנחם. אני אוהב את הפוסטים העצבניים שלך. מי שלא מתעצבן מטראמפ הוא…
    כשטראמפ נכנס לתפקיד איראן הייתה מרחק 12 חודשים מפצצה כיום היא במרחק חודשיים. כשנכנס היו להם 300 קג אוראניום מועשר כיום 2400. ספרו לי עוד על איזה ידיד ישראל הוא. מתעלם מהמגיפה. יש לו דם על הידיים לחלאה. ועכשיו מנסה לדפוק את הדרימרז ביחד עם שאר החלאות הרפובליקאיות. 1.5 צעירים יכולים לאבד את זכויותיהם בגללו. פאשיסט מטונף. לא להאמין שאנשים תורמים לו כסף. בינתיים עם ישראל נותן לנוכל שחטף את המדינה להפר הסכם וללכת לבחירות מיותרות שאם יזכה בהן יתחמק ממשפט ויצא נקי מנזקי הקורונה שניהל כאן בצורה מופקרת לחלוטין מתוך שיקולים פוליטיים בלבד. אנשים פשוט עיוורים/מוסתים/אדישים. איזו בושה. המשטרה מתעמרת במפגינים שלווים ועוברת על החוק, דיקטטורה ע"ש ביבי. ישראל איבדה את הראש…הפכנו למדינה חולה נטולת טיפת סולידריות. סגר לילי עאלק…חובה לפטר את הממשלה הזו דחוף. איבדנו את הקצת שפיות שעוד הייתה לנו. לדעתי להתארגן יש המון IQ כדורסל שלא בא לידי ביטוי בשיטת הבידודים. אבל מה שהוא עושה עכשיו זה גועל נפש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט