אירועי דיומא – 05.12.2020

כדורגל

פרמייר-ליג: מחזור 10 / רועי ויינברג

14:30-אברטון-ברנלי (ספורט 1). אברטון מגיעה כפייבוריטית נגד ברנלי המשתפרת שעברה את הקו האדום, אבל לא קבוצה שמאיימת על החצי העליון של הטבלה. ההגנה של שון דייץ' הופכת את המשחק הזה למוקש עבורם.

17:00-מנצ'סטר סיטי-פולהאם (ספורט 1). סיטי נראתה נהדר עם חמישייה נגד ברנלי והיום פוגשת קבוצת הגנה פחות טובה ממנה על הנייר. יכול להיות שנראה כאן קונצרט נוסף שמבשר שהקבוצה של גורדיולה חוזרת לעצמה.

19:30-ווסטהאם-מנצ'סטר יונייטד (ספורט 1). משחק לא פשוט ל-2 הקבוצות. ווסטהאם שיחקה טוב נגד הגדולות בזמן שיונייטד מגיעה עייפה אחרי תקופה של שני משחקים בשבוע, כך שכמעט כל תוצאה כאן אפשרית.

22:00-צ'לסי-לידס (ספורט 1). המשחק הטוב של היום. ההתקפה של לידס נגד ההגנה הנהדרת של צ'לסי, כשבצד השני ג'ירו מגיע אחרי רביעייה והאקים זייש בכושר נפלא. לא כדאי לפספס.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות בריטניה – חצי הגמר

15:00: ז'או יואלונג-ניל רוברטסון (יורוספורט 2)
21:00: ג'אד טראמפ-לו נינג (יורוספורט)

רבע גמר מהנה ומפתיע למדי קיבלנו אתמול. המשחק החד צדדי היחיד אותו קיבלנו היה זה שבין ניל רוברטסון למארק סלבי, שבו רוברטסון דרס את סלבי בדרך לניצחון מפתיע בקלילותו. שאר המשחקים היו מותחים ודרמטיים למדי. כך ראינו בסשן המוקדם את ז'או יואלונג ממשיך להסיר מדרכו את הפייבוריטים של האליפות, כשאתמול הקורבן היה ג'ק ליסובסקי. סשן הערב הביא לנו קרב דרמטי בין ג'אד טראמפ לקיירן ווילסון, שבסופו טראמפ הצליח להתגבר בציפורניים על קאמבק מוצלח של הלוחם. במשחק האחרון של היום קיבלנו עוד הפתעה בדמות ניצחון של לו נינג האלמוני למדי, הפעם על ג'ו פרי הוותיק.

חצי הגמר יפגיש שני פייבוריטים ברורים מול שני סינים מפתיעים למדי. במשחק הראשון, נראה את ניל רוברטסון מול ז'או יואלונג. הסיני הצעיר הוא כבר שם מוכר בענף, והוא מפגין בטורניר זה את היכולת הטובה בקריירה, מה שסייע לו להסיר מהדרך שורה של שמות גדולים מאד. עדיין, זה צפוי לא להספיק מול האוסטרלי, שבינתיים נראה כמו השחקן הטוב בטורניר. המשחק השני יפגיש את ג'אד טראמפ מול לו נינג. טראמפ משחק בינתיים בהילוך נמוך יחסית למה שאנו מכירים ממנו. עדיין, גם אם ימשיך בכך היום, זה אמור להספיק לו מול הסיני האלמוני למדי, שעדיין לא פגש בטורניר יריב מבין ה-16 הראשונים בעולם.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. וווווואוווווווווווווווווווווו, ג'מאל מוסיאללה עם השוויון של באיירן, איזה טיל, טילטילון ח מטר מחוץ לרחבה, האסיסט של קומן, בישול דליקטס.

        1. פיייי, עכשיו רד בול משווים, המשחק הזה רב שערים, ובינתיים בווסטהם 1:0 על היונייטד ומי עמד ולא ניסה לסגור את הפינה? הקוף לביל פוגבה ציפופו בכבודו ובעצמו….

          1. לבאיירן אין הגנה ונוייר עם המשחק הכי גרוע שלו השנה.
            פוגבה משחק כל כך רע שזה לא ייאמן, מקבל כדור, מכדרר, מוסר ומאבד, הקבוצה משתלטת על הכדור ושוב באותה ההתקפה הוא מאבד, שוב הכדור של היונייטד אליו ושוב מאבד, 3 פעמים בדקה. רק על זה אולה צריך ללכת הביתה, על שנותן לו לנהל את העניינים… זה לא לעניין, האיש צריך לשחק במקום אחר ולא עבור מנצסטר.

            1. והנה לאביל מבקיע גול יפה וקצת משתיק אותי, על הבישול ברונו. טוב שפוגבה היה חופשי לגמרי לבעוט.

  2. כל השינוי ביונייטד הגיע מהכנסה של שני שחקנים, פרננדש וראשפורד ואחרי כן חואן מאטה הבלתי נגמר.
    ועכשיו היונייטד מובילים 3:1…. גולים של גרינווד וראשפורד העבירו יתרון ליונייטד ובינתיים באיירן משווה ל 3:3

  3. כן הפסד ראשון למכבי
    ועוד הפסד לברצלונה בקאדיז .
    תם עידן לא אפול מהכסא אם מסי יעבור עוד ב 2020 לפ.ס.ז /סיטי .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט