סקירת משחקי יום ד' בערב: יוסטון נישדדה בדאלאס!!/ מנחם לס

ידעתי שהבובקטס ינצחו. נשאר בלאונג' המדיה לשאר המשחקים וכתיבה

שרלוט (6-6) 95 – ברוקלין (8-3) 91

 במשפט אחד: למה הבובקטס ניצחו? נסו יתרון 34-52 בנק' תחת הסל, או 18 איבודים לנטס – כל אחד מהשניים מספיק!

מה כתבתי לפני המשחק: בובקאטס ינצחו באם הנטס תופיע עם קבוצת "A" או קבוצת "B"

הנטס הופיעו עם קבוצת "A" פחות ברוק לופז ואנדרה קירילנקו. את הרוסי אני לא סופר. דרון ויליאמס חזר לשחק, וכן פול פירס וקווין גארנט. אני טוען כבר כמה זמן שפירס גמר. הוא היה שוב צל של עצמו עם 3 מ-11 ל-12 נק'. תהרגו אותי אם אני מבין מדוע ג'ייסון קיד לא מכניס במקומו את אלן אנדרסון, שמספק סחורה כבר משחק רביעי ברציפות (הערב 16). הוא אשר אמרתי: העסק גדול עליו. גם קווין גארנט גמר: 4 נק' ו-8 ריב' ב-21 דקות?

קרה עוד אסון לנטס, ממש מולי: דרון ויליאמס ניתר מהטופ אוף דה קי לג'אמפ ונחת בצורה מאד מכוערת על רגלו של קמבה וולקר, גיבור המשחק. הוא מיד התפטל מכאבים. היתה זו אותה הברך הפצועה שהושיבה אותו בחוץ במשחקים האחרונים, והפעם זה נראה לי הרבה יותר גרוע. גם ב-14 הדקות ששיחק הוא קיבל מקלחת קרה מקמבה כשדידה עם 1 מ-5 ונראה איטי נגד הסילון השמנמן וולקר.

מייקל ג'ורדן ישב בסוף ספסל הבובקאטס וראיתיו מחייך מפה לפה כשבהובלת קמבה הבובקאטס פתחו את החצי השני עם ריצת 1-15.  חיוכו נעלם כשהבובקאטס כמעט נתנו את המשחק לנטס בשלוש הדקות האחרונות שהקטינו עד 91-93. הרבה באשמת סשיונס שאיבל שלושה כדורים באיבודים והחטאה גרועה, שאנדרה בלאצ'ה (הוביל את הנטס עם 25) הפך ל-8 נקודות בעצמו. עם 6.1 טיקים הנטס נאלצו לעשות פאול על וולקר, והואט קלע את נקודתו ה-34 וה-35 (סיסון היי), כשלנטס אין אף פוינט גארד המסוגל לעצרו. ג'ו ג'ונסון קלע 19 לנטס, ופלמלי קלע 9, והייתי שמח לו הנטס החלו להעלותו בחמישייה במקום גארנט. 

************

קליבלנד (8-4) 91 -וושינגטון (7-4) 98

מה כתבתי לפני המשחק: ממש הטלת מטבע. אלך עם הקאבס רק בגלל הביתיות, ובגלל שאירווינג וויטרס ישחקו כצמד חמד נאהבים.

במשפט אחד: האם ברדלי ביל, שהיה אחד מנבחרי ל-MIP יתחיל להראות שהוא אמנם אחד השוטינג גארדס הטובים בליגה?

הוושינגטון טובה מדי מכדי לא לנצח. הנצחון הזה על הקאבס היה חשוב ביותר כי כמוהם – הקאבס נראית כאנדר-אצ'יבר. וושינגטון פתחה כמו רכבת בירידה ללא מעצורים והובילה בחצי 56-38. ההפרש גדל ל-27, הרבה תודות לביל ולננה (24 נק'). אבל קליבלנד חזרה בגדול ברבע רביעי נהדר והקטינה עד 90-86, בעיקר תודות לאירוינג שקלע ברבע הרביעי 18 מה-28 שלו. אך פאול מכוון על מרסין גורטט עשה 92-86, כשגורטאט הוא 2 מ-2 לחלק מה-100% מהקו של הויזרדס (14 מ-14).

דיון ווייטרס הפסיד את מקומו בחמישייה למיילס, אבל מיילס נפצע אחרי 3 דק' ויצא, ווייטרס ניכנס במקומו.

אנדרו ביינום? 2 נק' ו-2 ריב' ב-12 דקן=ות. האם ספורו נחתם?

*******************

 ניו יורק (8-3) 96- אינדיאנה (1-10) 103

(מנחם) – כתבתי לפני המשחק: הניקס בהפתעה עצומה במשחק קשה ואכזרי. – לא טעיתי בהרבה

הסקירה נעשתה וניכתבה ע"י אלעד רבין

Picture of Eladrabin
בתדריך לפני המשחק אמר וודסון לשחקניו שאינדיאנה היתה 8-4 שנה שעברה (שמונה הפסדים) והגיעה לבסוף לגמר המזרח, אם המידע הזה עלו השחקנים של הניקס לשחק כאשר צאנדלר פצוע ואליו מצטרף כבר משחק שני ברציפות ריימונד פלטון.
 
וודסון החליט ללכת על המתכונת הארופאית, אולי מחוסר ברירה ואולי כי הבין מה שהבין פיני גרשון לפני שנים אחדות, ועלה עם בנו אודריך בפוינט וברניאני בסנטר.
אינדיאנה עלתה בחמישיה החזקה שלה עם השחקן הטוב בליגה פול גורג.
מתחילת המשחק ראו שהניקס באו במנטליות שונה, אולי הזכרונות מסוף העונה שעברה ואולי הכבוד העצמי הפגוע גרמו להם פשוט לרצות…כי לשחק כדורסל לא שוכחים במהלך פגרת הקיץ.
המשחק החל בפתיחה רצחנית של הניקס ל 11-0, שהתאזנה בסוף הרבע בסל מטורף משלוש של היברט שצמצמה את התוצאה ל 19-14 ניקס, וכן, זה היה ברור שהסל הזה עוד ינצח את המשחק .
הרבע השני היה צמוד מאד, אנטוני נלחם על הריבאונד, ובנו אודריך הכניס חוכמה. מהצד השנ הצמד גורג (היל ופול) שמר את הפייסרס במשחק , תוצאת המחצית היתה 42-37 לניקס.
בהפסקה נשאל אנטוני אם המשחק המצויין של הניקס בא בעקבות הנאום של וודסון בחדר ההלבשה, והוא ענה שהיה לוודסון נאום מצויין, אבל הסיבה שהם משחקקים כך היא שפשוט נמאס להם להפסיד בבית.
 
מחצית שניה החלה כמו המחצית הראשונה, והרבע השלישי נגמר ביתרון ארבע לניקס. ריח של ניצחון פשט בגארדן. הרבע הרביעי היה רבע שנלקח הישר מסדרת הפלייאוף משנה שעברה, רמת האינטנסיביות עלתה , השחקנים נראו עייפים , והחל דו קרב אנטוני – פול גורג, אינדיאנה עלו ליתרון במהלך הרבע, אך הניקס בכמה מהלכים יפים החזירו לעצמם את היתרון והובילו ב 3 כשבע שנית לסוף. מייק וודסון במקום להורות על ביצ׳וע עבירה לשתיים, דיבר עם השחקנים של על האפשרות הזאת, וכשמדברים במקום לתת הוראות , אזמה שיוצא זה שאימן שמפארט עשה על פול גורג עבירה לזריקה משלוש… גורג השווה את התוצאה ושל את המשחק להארכה.
בהארכה זאת היתה הצגת יחיד של פול גורג עם 35 נק במשחק ו9  בהארכה, ושמירה מדהימה על אנטוני.
הניקס הפסידו את המשחק אבל הרוויחו את האמונה ואת בנו אודריך.
אני לא אתפלא אם היה זה המשחק האחרון של וודסון 
תוצאה סופית – אינדיאנה 103 – ניקס 96
לאינדיאנה הרבו לקלוע – פול גורג 35 נק(5 ריב , 4 אס׳ , 5 חט׳ ו 2 גגות!!!) ו גורג היל 23. 
לניקס היה זה אנטוני עם 30 נק ו18 ריבאונד, בנו אודריך 19 נק וגי אר סמית 21 נק.
 

********************

אורלנדו (6-4) 92 – מיאמי (3-8) 120

 

במשפט אחד: לפני המשחק לברון אמר לעתונאי אורלנדו סנטינל ש-"מוטב למג'יק שלא יעשו עלי דאבל טים" (הם לא הקשיבו לו ושילמו עבור כך מחיר כבד).

מה כתבתי לפני המשחק: למרות שאורלנדו התקדמה מאד, ולמרות הקלישאה שאני שונא "לכל דרבי חוקים משלו", מיאמי תנצח.

מדוע אמר זאת? כי לפי האינפורמציה שקבלתי ממיאמי שם יש לי סטודנט לשעבר בעמדת מפתח, ג'יימס ג'ונס כל השבוע כמעט לא החמיץ מה-3. אז ג'ונס – שלרוב אינו ברוטציה כשדוויין ווייד משחק – אבל הערב הוא לא שיחק – עלה בחמישייה, קבר 5 מ-7 מדאונטאון (בדגרך ל-17 חיצים), וזה היה התשלום. לברון שיחק 29 דקות, היה 5 מ-11 וסיים עם 21. כריס בוש 18, ומייק ביזלי 14. למג'יק ארון אפללו עוד 30 ב-9 מ-16, והרוקי אולדפינו תראם 20. ג'מיר נלסון 17. אבל ציפיתי מווצ'צ'יק תרומה הרבה יותר גדולה מ-6 נק' ו-6 ריב' נגד הפרונטליין הנמוך של מיאמי.

***************

פילדלפיה (8-5) 98 – טורונטו (7-5) 109

 

 במשפט אחד (אתן ללאורי לאומרו כי הוא מסכם את המשחק כולו):  "Everyone touched the ball. Everyone got looks. It was a great all-around game for everyone."
— Kyle Lowry

מה כתבתי לפני המשחק: למרות הצלחות העבר של טורונטו נגד הסיקסרס, אני מאמין שפילדלפיה תנצח בהפרש קטן.

טעיתי בגדול. בטורונטו 8 הופיעלו לשחק, בהובלת  דמר דרוזן – 33 נק' (רודי גיי 18, אבל הפעם גם מסר – 6 – וגם קטף – 6). טרנס רוס ממשיך לשחק מצויין, הפעם תרם 17. לסיקסרס היה רק שחקן טוב אחד – ספנסר האוס עם 28 נק' ו-10 קטיפות. מייקל קרטר-ויליאמס חזר לשחק אחרי החמצת 4 משחקים והיה לא רע עם 10, 6, ו-6 (זה תמיד נק', ריב', אס').

******************

אטלנטה (5-7) 93- דטרויט (7-4) 85

 

במשפט אחד: ג'אש סמית' חזר לקבוצה בה שיקו וקלע 11 ב-5 מ-15, ופול מילסאפ שבא במקומו קלע 19 במשחק מצויין!

מה כתבתי לפני המשחק: אטלנטה מנצחת.

שתי הקבוצות ששיחקו אמש נראו הרוגות. התחילו עם 12 מ-44. אטלנטה התאפסה ו-7 שחקנים קלעו. לפיסטונס רודני סטאקי קם מהספסל וקלע 18 וברנדון ג'נינגס קלע 21, אך די ניכשל בשמירה על ג'ף טיג (18)

*************************

 מילווקי (8-2) 82 – פורטלנד (2-10) 91

 

 במשפט אחד מפורטלנד:  "We came out in the second half and decided we had to be the aggressors on defense, and if we had to we had to get on the floor to secure the ball. We were playing good defense in the first half but just not securing the possessions."
— Trail Blazers center Robin Lopez

במשפט שני ממילווקי:   "I think we're still trying to figure it out. We've got a lot of new guys who are just coming back (from injury) into the rhythm of the game, and we're still trying to figure it out."
— Luke Ridnour

משפט שלישי (שלי): מה פתאום לעלות עם אקפה אודו ולתת לו 20 דקות במקום ג'ון היקסון או ארסן איליסובה?

מה כתבתי לפני המשחק: מילווקי בהפתעה נדירה עוצרת לבלייזרס את מסע הנצחונות.

טעיתי. למרכוס אלדרידג' קלע 21 ודמיאן לילארד 19, ופורטלנד השלימה מסע מצויין של 0-4 במזרח!

*******************

מינסוטה (6-7) 98 – קליפרס – (4-8) 102

 

 במשפט אחד: ישנם הרבה הבדלים בין כריס פול וריקי רוביו, והגדול שבהם הוא שכריס יודע לקחת משחק כדורסל לידיו ולנצחו, וריקי לא מסוגל לזה.

מה כתבתי לפני המשחק: הוולבס בהפתעה.

יום גרוע בנבואות. אבל מי פילל שדווקא בערב זה קווין לאב חמצא זמן למשחקו הגרוע ביותר בעונה? 2 מ-14 ללאב זה דבר מאד לא רגיל. הוא עדיין קטף 12 ריבאונדים, אבל בסוף זה היה הכל פול. איזה כוכב כדורסל הוא! הוא לקח את המשחק לידיו, קלע את 12 הנקודות האחרונות, ו-16 מה-21 האחרונות של הקליפרס (סיים עם 20), כשאף זאב לא מסוגל לשמור עליו.

הקליפרס פתחו בבליץ של 12-0, אך הוולבס הצליחו להשוות עד סוף הרבע ל-24-24. מאז המשחק המשיך כמו יו-יו עם הובלות משתנות. בלייק גריפין סיים עם 20 ו-10 ריב'. דיאדרה ג'ורדן קטף 12.

השחקן הטוב ביותר של הוולבס היה קווין מרטין עם 28 נק', והפתעה – נ10 ריב'. הוא קלע 15 מה-28 שלו ברבע הרביעי. ניקולה פקוביץ' קלע 20 ב-9 מ-13, וברואר הוסיף 17 למינסוטה.

אבל הכל הם סתצם פרטים קטנים. כריס פול היה האדם הגדול של הבמשחק. ווינר בנשמה!

********************

 ניו אורלינס (6-5) 105- יוטה (12-1) 98

 

במשפט אחד: אנטוני דייויס פלירטט שוב עם טריפל-דאבל (22 נק', 9 ריב', 8 חסימות).

מה כתבתי לפני המשחק: את נצחונם היחידי עשו המורמונים נגד הניו-אורליאנסים. זה לא יקרה שוב הערב.

זה באמת לא קרה, לא ביום שגורדון הייוארד קולע 6!

*********************

 סן אנטוניו  (1-10) 104-  בוסטון (9-4) 93

במשפט אחד: החופשה של הספארס נסתיימה; עתה מתחילים המשחקים האמיתיים! 

מה כתבתי לפני המשחק: הספארס לא הפסידו מאז ה-2 לנובמבר והם לא יפסידו הערב.

הסקד'ואל של הספארס עד עתה היה המצחיק ביותר בליגה. עכשיו תמתחילה התקופה האמיתית. עוד משחלק משעמם בסן אנטוניו, אבל פלחים אוהבים 'משעמם' כל זמן שהחיטה גדלה והפרות נותנות חלב. טוני פרקר 19 וקאטווי ליאונרד 16. נקודת האור לסלטיקס היתה שלושה עם 19 נק' (גרין, סולינג'ר, בראדלי) ולסולינג'ר גם 17 קרשים!

*****************

 פיניקס (6-5) 106 – סקרמנטו (7-4) 113

 

 

במשפט אחד: המשחק הראשון העונה שפיניקס לא הובילה ברבע הראשון , וכנראה שזה הפך חובה אצלה לנצחון 0זה לא כל כך נכון; חסרונו של אריק בלדסאו חשוב היה הרבה יותר!)

מה כתבתי לפני המשחק: הטלת מטבע, עם יתרון ביתי לסאנס, שינצחו בגללו – ז"א יתרון הבית!

לא ידעתי שבלדסאו יחמיץ משחק שני, ולאט ידעתי שאיזיה תומאס יקום מהספסל לקלוע 23 נק' ב-8 מ-13. דמרכוס קאזן קלע 19 עם 12 ריטב' עם כתף חבושה בגלל מתיחת שריר. ג'ף גרין שעלה במקום בלדסאו קלע 23, 20 מהן בחצי הראשון.

*********************

דאלאס (4-8) 123 – יוסטון (5-8) 120

 

 

במשפט אחד: אני לא אוהד יוסטון ואני לא אחד מאוהדי דווייט האוארד, אבל מה שדאלאס עשתה עליו בדקותיים האחרונות – פאולים ברורים כשמש, ולעתים אפילו קשים מאד ללא תגובת השופטים – נראה כאילו הוחלט היכן שהוא שדאלאס לא מפסידה את המשחק.

מה כתבתי לפני המשחק: הרוקטס נמצאים ב-'שבונג' מינורי לנצחונות, ודווייט האוארד בוטח בעצמו יותר ויותר. נשמעים גם קולות של "שלום" במקרה אסיק. אלה דברים מספיקים לנצחון חוץ קשה ביותר.

הנצחון היה מושג אילו השופטים היו שורקים את הפאולים נגד האוארד. האחרון – נוביצקי פשוט שם זרוע על זרועו של האוארד כשניסה להתרומם, ואפילו שדרי המשחק שלא אמורים להגיב על דברים כאלה, לא יכלו לעצור בעצמם וניפלט להם "איזה פאול על דווייט. איפה השריקה?".

אבל יוסטון יכולה להאשים רק את עצמה בהפסד אחרי ששמטה הפרש של 18 נק' שהיה לה ברבע השלישי. ברבע הרביעי דאלאס ניכנסה למין קריזה של קליעות – 74% מהפארקט ומה-3, עד שההפרש קטן ל-1. מונטה אליס – סיסון היי של 37 נקודות – חדר לסל ולא מצא אור, אז הוא מצא את שון מריון בפינה, ושון – מתי הוא הכניס שלשה אחרונה – עם זריקת הג'אמפ המכוערת בהסטוריה קבר את השלשה! דטלאס מובילה ב-2. 47 טיקים.

פאול על ג'יימס הארדן (יום קליעה פושר מאד של 6 מ-14 ל-23). ראשונה ניכנסת. שנייה בחוץ. אחרי שחוזה קלדרון קבר שני פאולים וההפרש עלה ל-3, הארדן שיחרר זריקה מאחורי הקשת לשוויון, שהפכה ל-AIRBALL, וזה היהה המשחק.

אני שוב מאשים את קווין מקהייל שניהול המשחק שלו מחפיר ממש. עמרי כספי עושה הכל מצויין, כולל 5 מ-5 ל-11, והוא נותן לו רק 15 דקות לשחק? ואסיק משחק רק 11 דקות?

לדווייט האוארד היה את משחקו הטוב ביותר העונה: 33 נק' ב-12 מ-16, ו9 מ-13 מהקו. נדמה לי שזה הסוף ל-'האק דה דווייט'. אבל הפאול הטכני שקיבל עצבן כנראה את הזיברות שהחליטו לקרוע אותו בסוף, ולא לצפצף שום דבר נגדו. פרסונס כרגיל היה טוב עם 21 ו-11 ריב', וכן טרנס ג'ונס בעוד משחק מצויין של 18 ב-8 מ-13.

ועכשיו הזמן לדבר על נוביצקי, הגרמני בן ה-35. הוא קלע נקודה על כל שנת חיים 35 נק', מהן 14 ברבע הרביעי הסנסציוני של דאלאס – ועבר את רג'י מילר כקלעי מב' 15 בכל הזמנים של הליגה עם 25,298. כל הכבוד.

כואב הלב על מקל. עכשיו עם לארקין הטוב מאד, אני לא מאמין שמקל יקבל יותר דקות במשחקרים חשובים. אלא אם כן תהיה פציעה, הוא הפך לספסלן פר-אקסלנס.

ואסיים עם משפט קצר: לאפלטון ישנה סיבה טובה מאד להיות הלילה ממורמר!

(HOUSTON ROCKETS (8-5
FIELD GOALSREBOUNDS
  POS MIN FGM-A 3PM-A FTM-A +/- OFF DEF TOT AST PF ST TO BS BA PTS
C. Parsons F 37:51** 7-10 4-5 3-4 +5 1 4 5 11 3 4 2 0 0 21
T. Jones F 32:40 8-13 1-3 1-1 +3 1 1 2 2 2 0 2 0 1 18
D. Howard C 36:15 12-16 0-0 9-13 +1 3 8 11 1 3 0 1 0 3 33
J. Harden G 42:34 6-14 2-8 9-11 +3 0 1 1 8 4 0 1 0 0 23
P. Beverley G 36:37 3-9 3-8 0-0 -1 1 1 2 3 3 4 2 0 1 9
J. Lin   16:57 0-5 0-3 1-2 -10 0 1 1 4 1 0 0 1 0 1
O. Casspi   15:19 5-5 1-1 0-0 -4 1 2 3 0 3 1 1 0 0 11
O. Asik   11:38 0-0 0-0 1-2 -4 1 4 5 0 3 0 1 1 0 1
F. Garcia   10:09 1-4 1-3 0-0 -8 0 0 0 0 1 0 1 0 0 3
R. Brewer DNP – COACH'S DECISION
A. Brooks DNP – COACH'S DECISION
D. Motiejunas DNP – COACH'S DECISION
G. Smith DNP – COACH'S DECISION
Total   240 42-76 12-31 24-33   8 22 30 29 23 9 11 2 5 120
  55.3% 38.7% 72.7%   TEAM REBS: 5 TOTAL TO: 12
(DALLAS MAVERICKS (8-4
FIELD GOALSREBOUNDS
  POS MIN FGM-A 3PM-A FTM-A +/- OFF DEF TOT AST PF ST TO BS BA PTS
S. Marion F 34:36** 5-8 2-2 1-1 -8 1 3 4 2 2 1 1 0 0 13
D. Nowitzki F 33:38 13-20 2-5 7-7 +6 1 6 7 4 3 1 1 1 0 35
S. Dalembert C 31:48 1-3 0-0 4-4 -5 2 8 10 0 5 0 2 4 0 6
M. Ellis G 40:17 13-18 2-4 9-12 +2 0 2 2 8 4 2 3 0 0 37
J. Calderon G 29:20 4-8 3-5 2-2 -1 0 1 1 3 3 1 2 0 1 13
V. Carter   25:11 2-7 0-3 5-7 +5 1 4 5 5 2 2 1 0 0 9
J. Crowder   12:17 0-1 0-0 0-0 +3 0 1 1 0 1 0 0 0 1 0
D. Blair   16:04 1-2 0-0 0-0 +6 1 1 2 2 4 0 1 0 0 2
S. Larkin   16:48 3-5 2-3 0-0 +7 1 3 4 2 2 2 4 0 0 8
W. Ellington DNP – COACH'S DECISION
B. James DNP – COACH'S DECISION
R. Ledo DNP – COACH'S DECISION
G. Mekel DNP – COACH'S DECISION
Total   240 42-72 11-22 28-33   7 29 36 26 26 9 15 5 2 123
  58.3% 50.0% 84.8%   TEAM REBS: 7 TOTAL TO: 16

INACTIVE

  • Rockets: Canaan

 

**********************

גולדן סטייט (4-8) 81 – ממפיס (5-7) 88

 (ניכתב ב-2:05 בלילה!)

 

מה כתבתי לפני המשחק: ללא סטפן קרי, "ההיפך הוא הנכון" – ממפיס – תנצח הערב.

 

(MEMPHIS GRIZZLIES (7-5
FIELD GOALSREBOUNDS
  POS MIN FGM-A 3PM-A FTM-A +/- OFF DEF TOT AST PF ST TO BS BA PTS
T. Prince F 37:57** 4-8 0-0 0-0 +12 0 3 3 1 1 2 0 0 0 8
Z. Randolph F 46:08 9-22 0-1 3-3 +8 3 9 12 1 3 0 0 1 0 21
M. Gasol C 38:36 6-14 0-0 6-6 +3 4 7 11 4 3 1 3 4 0 18
Q. Pondexter G 32:27 2-5 1-2 1-2 -6 1 1 2 2 0 0 0 0 0 6
M. Conley G 38:49 8-19 1-4 2-2 +8 3 3 6 4 2 1 0 0 2 19
K. Koufos   21:16 3-10 0-0 1-2 +3 3 5 8 0 2 2 2 1 1 7
M. Miller   28:32 1-4 1-2 0-0 +4 1 3 4 2 1 1 0 0 0 3
J. Bayless   17:39 1-5 0-3 4-4 +1 1 0 1 3 3 1 0 0 0 6
N. Calathes   03:36 0-1 0-0 0-0 +2 0 1 1 0 2 0 1 0 0 0
T. Allen NWT – SUSPENSION
E. Davis DNP – COACH'S DECISION
J. Franklin DNP – COACH'S DECISION
J. Leuer DNP – COACH'S DECISION
Total   265 34-88 3-12 17-19   16 32 48 17 17 8 6 6 3 88
  38.6% 25.0% 89.5%   TEAM REBS: 5 TOTAL TO: 7
(GOLDEN STATE WARRIORS (8-4
FIELD GOALSREBOUNDS
  POS MIN FGM-A 3PM-A FTM-A +/- OFF DEF TOT AST PF ST TO BS BA PTS
H. Barnes F 48:53 6-14 2-3 2-2 -11 1 7 8 5 4 0 2 0 1 16
D. Lee F 42:55 9-17 0-0 0-2 -15 1 7 8 1 4 1 1 0 3 18
A. Bogut C 43:13 6-8 0-0 0-0 0 3 11 14 2 4 0 1 2 0 12
K. Thompson G 48:04 9-19 2-7 1-2 +1 1 0 1 0 2 0 3 0 1 21
A. Iguodala G 47:45 3-14 0-4 1-2 -4 0 4 4 14 2 2 4 0 0 7
M. Speights   13:27 1-5 0-0 0-0 -7 1 3 4 2 1 0 2 0 1 2
D. Green   14:23 2-4 1-3 0-0 +3 0 4 4 0 2 0 0 1 0 5
O. Kuzmic   01:05 0-0 0-0 0-0 +1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
K. Bazemore   05:15 0-1 0-1 0-0 -3 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0
D. Dedmon DNP – COACH'S DECISION
T. Douglas DNP – COACH'S DECISION
N. Nedovic DNP – COACH'S DECISION
Total   265 36-82 5-18 4-8   7 36 43 24 20 3 14 3 6 81
  43.9% 27.8% 50.0%   TEAM REBS: 10 TOTAL TO: 15

INACTIVE

  • Grizzlies: —
  • Warriors: Curry, Ezeli, O'Nea

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 165 תגובות

    1. שלוש תקוות שיתבדו. הניקס לא סגורים על עצמם, הפייסרס פור ריל ולא יתנו לקבוצה כזו לנצח אותם. כנל בוסטון וספרס. ממפיס לא יתנו משחק של מאה נקודות מול קבוצה עם בוגוט ואזלי ולא יעצרו את ג"ס על פחות ממאה.
      חוצמזה, ערב נטול הפתעות, בצמודים אני עם וושינגטון, אטלנטה והקליפרס.

  1. הימורים:
    ברוקלין
    קליבלנד
    אינדיאנה
    מיאמי
    טורונטו
    אטלנטה
    פורטלנד
    מיניסוטה
    יוטה
    סן אנטוניו
    סקרמנטו
    יוסטון
    ממפיס

    יהיה בלוג חי???

  2. בחיאת דינאכ מנחם, הנזק הכי רציני שאנחנו יכולים לעשות לאינדיאנה זה שניתקע להם בחור של התחת כשהם ינסו לחרבן אותנו מחר בבוקר. כי כמו שזה נראה כרגע הם בולעים אותנו בלי ללעוס.
    להזכיר לך מה קרה כשפגשנו קונטנדרית בבית לפני שבוע וחצי, או שרק חלמתי שקבוצה מטקסס לא יוסטון רמסו אותנו בבית?

  3. "לברון הוא 34.1% בשלושת המשחקים האחרונים."
    יצאנו לבדוק – הישארו איתי:
    להלן נתוני 3 המשחקים האחרונים:
    אטלנטה 6-13 46%
    שארלוט 14-18 78%
    דאלאס 13-18 72%
    סה"כ 3 משחקים אחרונים 33-49 67%

    1. MG!
      הי משרלוט!
      אתה חושב שיש לי זמן לחפש ולעשות סטטיסטיקות של 13 משחרים? אז אני פשוט מעתיק:

      The four-time league MVP entered Tuesday's home game against Atlanta with a 34.0 scoring average on 70.2 percent shooting (40 for 57) over the previous three games. But the Hawks held him scoreless for the first 16 minutes before he finished 6 of 13 for a season-low 13 points in a 104-88 victory.

      אבל בגלל שאני עושה הכל מהר מדי, אז התבלבלתי עם ה-34 נק' ממוצע כאילו הכוונה היתה ל-34%. כשכתבתי זה נראה לי מאד מוזר, אבל לא יכולתי להתווכח עם "עובדות"…

      אתך ועם הקוראים סליחה!

      1. הכל בסדר מנחם – אתה עדיין כותב הכדורסל האהוב עלי 🙂
        יש 2 אפשרויות להבדלים בינם לביני (ואין לי באמת כח לבדוק):
        1. הם לא לוקחו בחשבון את המשחק האחרון נגד אטלנטה (מסתדר גם עם ה-34 נק').
        2. הם חישבו % אפקטיבי (האמת, זה נתון הרבה יותר חשוב).

        חוץ מזה מנחם, כבר דיברנו על זה שהמשפחות שלנו מכירות וכל המשפחה שלי בת גלימית ומנוייה למכבי. אז דע לך, שאני טס בשבוע הבא למשחק של מכבי בהולנד 🙂

  4. האמת היא שכל מה שנכתב למעלה נרשם למקרה הסביר שפרנק פוגלסווגן קורא אדוק של הופס ומרכיב את רשימות הסקאוט שלו לפי ניתוחנו המלומדים. כלומר הדברים נאמרו בבחינת הרדם את האויב.

    למעשה, אני משוכנע ששומפרט ישים בצד את שמועות הטרייד, ברניאני יחדד מרפקים וכרמלו וג'יי אר יקראו בצוותא את מאמרו הנפלא של אמוץ זהבי הדן באלטרואיזם.
    או במילותיהם של האדמורי"ם מהבילויים –
    הנשים פה יפות והאוכל טעים,
    ים המלח מלא בדגים נפלאים

        1. פעם אחת התחייבתי על משהו שקשור לביולוגיה ומים אפלטון הסביר לי חד משמעית מאיפה משתין הדג, מכל הבחינות. בפעם השנייה ביישתי את עצמי וקראתי לסידני מונקריף תמנון, והוא בכלל היה דיונון.
          בפעם השלישית המומחים שלי לזואולוגיה ימית הם הבילויים.

          הידעתם??? אחד המתופפים הקודמים של הבילויים היה בילדותו צפר חובב???!!! בחיי, אפילו ראיתי איתו פרס בנגב.

    1. אתה כל כך צודק. מייקל קופר כבר בוכה לי מתחת למיטה שבוע ומעטפת הנפץ ששלח לי מומי מתקתקת בתיבה. הדוורית מסרבת להביא לי מכתבים מאז שאמרתי לה שהבטחתי למומי פוסט על האיש הרזה עם הגרביים הארוכות ולא הספקתי לקיים. מחר הלילה פנוי פחות או יותר ויוקדש רק לזה.

  5. WOW כמה משחקים והלילה עוד דרבי טקסני ישראלי בפעם האחרונה שהם נפגשו שניהם היום טובים מענין מה הלילה

  6. דוקטור, עוד פעם אתה הולך נגד המאבס?? מתי תלמד?! דאלאס זאת קבוצת נשמה, לא משנה מי עומדת מולה היא יכולה לנצח וכך יקרה היום (אין קשר לאהדתי אליה)

  7. סתם אנקדוטה, למרות כמה שיורדים על הרוקטס, הפתיחה שלהם השנה של 8-4 היא אחת מעשרת הפתיחות הטובות בהיסטוריה של המועדון.

  8. לכל המבינים ופוסקי הדין לאחר עשרה משחקים – שנה שעברה , אחרי 12 משחקים אינדיאנה היו עם ארבעה ניצחונות ושמונה הפסדים, מעניין מה אמרתם עליהם אז…

  9. צופה בניו יורק-אינדיאנה. תענוג. סמית וסטפנסון על אותו מגרש. משוגעים.
    הניקס עם פרגיוני ואודריך. זה רציני?

  10. החוסר כבוד שאנטוני מקבל מהשופטים זה פשוט מדהים.
    2 עבירות תוקף שאפילו קי 700 אולי היה יודע שאין שום קשר בינם למציאות

  11. סוף שלישי הניקס ב4 , אולי הם יפסידו היום, אבל כל אלו שאמרו שהם אוסף של שחקנים מחורבנים עם מאמן שאין לו מושג יכולים ללכת לנער את הלמפה שלהם מבחינתי כי אין להם טיפת מושג בכדורסל.
    הכל בראש, שחקנים לא שוכחים לשחק בפגרת הקיץ ומאמן שהוביל את הניקס למאזן הכי טוב שלהם מזה עשור לא שוכח לאמן פתאום.

  12. עושים פאול ושולחים את אינד לקו , וזונחים את השיטה המטומטמת של האמריקאים של לס שלא עושים פאול בהפרש שלוש

  13. כאילו כמה טמבל צריך להיות כדי לא לעשות עבירה לשתיים כשאתה במאזן מחורבן, והולך לנצח את הקבוצה הכי טובה בליגה, במשחק שרואים שיכול לשנות מומנטום מטורף. וודסון הוא לא מאמן גרוע, אבל כנראה שלצאת מהשבלונה האמריקאית המטומטמת פשוט גדול עליו

  14. איך אנ אוהב את גורג, יעיל כמו לברון, לא כופה לעולם את המשחק עליו ולא עושה עשירית מהפרצופים המשניאים של לברון

  15. בזמן שאתה ושעייה חוזים במשחק תת-רמה, אני ישבתי בשרלוט ללא אינטרנט עד שהגעתי ללאטונג' העתונאים וב-FF עברתי על המשחק שלכם (בחצי ראיתי ב-FF ובסוף הרבע השלישי, ועכשיו את סוף הרביעי).
    שרלוט היתה קוברת גם את אינדיאנה וגם את הניקס. אני הולך לחזות במשחקים יותר רציניים.

    ואלעד – אתה האוןהבד הלוזר הגדול שהכרתי בכל ימי חיי. "עכשיו הניקס מפסיקים בהארכה"…אלעק…
    יודעים למה הוא כותב זאת (והוא טוען שאני נאיבי…)?
    כי אם אינדיאנה ינצחו הוא יתגאה, "ידעתי!", ואם הניקס ינצחו הוא יגדירם כקבוצה הכי נטובה ב-NBA.

    אני מכיר טיפוסים כמו אלעד רבין. הם צומחים בקיבוצים כמו חיטה.

  16. מנחם – קניון מרטין בשבילך
    ברניאני שיחק מצוין , כרמלו היה ארבע נדיר היום עם 14 או יותר ריבאונד, תעשה לי טובה ותראה את המשחק

  17. מנחם סתם שתדע, מעבר לטעויות השיפוט המביכות הרגילות, הניקס הפסידו היום את המשחק כמו שסאן אנטוניו הפסידו את האליפות , הכל בגלל פארסת הלא לעשות עבירה, לדעתי וודסון גמר היום את תפקידו בגלל זה

  18. יוסטון עם 40 ברבע הראשון. כספי נראה מצויין במה שראיתי. מקל? הוא לא הולך לשחק בקרוב.
    בכל מקרה, דאלאס עדיין במשחק

  19. דווקא אחרי משחק סבבה להעיף את וודסון? נראה לי שיעדיפו לחכות קצת.
    האמת, זה לא אוסף שחקנים מחורבנים. זאת קבוצה עם גנום מחורבן. וזה מייאש.

  20. אמרתי כבר: קווין מקהייל הוא חרא של מאמן.
    אני חושש שמקל לא יראה יותר את הפארקט אלא במשחקים של 30 הפרש לכאן או לכאן בגלל לרקין.

  21. לא יודע אם מישהו ער כאן אבל דאלאס יוסטון 119-118 דקה ומשהו לסוף
    אחלה משחק
    אחוזים מטורפים מהשדה לכולם
    עונג

  22. עונג כפול – דאלאס ניצחה והווארד ממשיך לחייך ולהפסיד.
    מונטה גורם לי להשתולל משמחה על הכורסא. אני מתייצב באולם במשחק הבא.

  23. תודה רבה על הסקירה, מצויינת בכל המשחקים.
    ותודה לאלעד רבין שאמנם מאמין איכשהו שלניקס יש סיכוי לאליפות ??? (נו באמת)
    אבל הסקירה הייתה מצויינת והכניסה לאווירה של המשחק. וגם לקרוא בדיעבד את הטוקבק החי היה כיף.

  24. וואו איך יוסטון הפסידה את המשחק הזה?
    שוב אני נופל כמו זבוב ולא מצליח לסיים עם המשחקים המאוחרים האלה. כנראה גם יוסטון נרדמו ברבע האחרון. מה הלך שם?
    וזה עוד בערב קליעות פשוט אדיר. איזה באסה. דאלאס אגב הם כבר 0-6 בבית. שעייה אתה הולך למשחקים שם?
    מנחם סקירות פשוט מעולות אבל אתה מעלה פה את הרף גבוה מדי, האנשים העובדים שביננו לא יוכלו לכזאת השקעה.
    שארלוט פשוט נראים טוב העונה, הם על באמת?

  25. רבינן אתה חי בסרט (כמו כל הגוננים…)
    הניקס קבוצה עלובה, מלאת אגו, מאמן גרוע ולוזריות שמושרשת עמוק עמוק.
    פלייאוף יהיה הישג אדיר עבורה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט