חם מהתנור – אנתוני דיוויס האריך חוזה בלייקרס

על פי הדיווחים, אנטוני דיוויס הגיע להסכמה עם הלייקרס על הארכת חוזה מקסימלית של 5 שנים, כאשר ככל הנראה תהיה לדיוויס אפשרות לצאת מהחוזה שנה לפני שהוא הסתיים ב-2024. החוזה החדש יכניס לכיסו של דיוויס 190 מיליון או 43 מיליון פחות אם יחליט לצאת מהשנה האחרונה בחוזה. דיוויס זכה בעונה שעברה באליפות ראשונה בקריירה, ונבחר לחמישיית העונה וחמישיית ההגנה של הליגה בעונה הסדירה.

דיוויס רשם בעונה שעברה 26.1 נקודות, 9.3 ריבאונדים, 3.2 אסיסטים, 1.5 חטיפות ו-2.3 חסימות למשחק ב-53.6% אפקטיבי, 33% לשלוש ו-84.6% מקו העונשין בעונה הסדירה ובפלייאוף הוא רשם 27.7 נקודות, 9.7 ריבאונדים, 3.5 אסיסטים, 1.2 חטיפות ו-1.4 חסימות ב-60.3% אפקטיבי, 38.3% לשלוש, ו-83.2% מקו העונשין.

*

מלקולם ברוגדון זכה בפרס ג'יי וולטר קנדי לתרומה האזרחית הטובה ביותר של העונה האחרונה. ברוגדון השחקן השני מאינדיאנה שזכה בפרס אחרי רג'י מילר.

*

כפי שדיווחנו מוקדם יותר, ראסל ווסטברוק עבר מיוסטון לוושינגטון כשג'ון וול ובחירת סיבוב ראשון ב-2023 (מוגנת לוטרי) עושים את הדרך ההפוכה לרוקטס.

מעברי קבוצה בימים האחרונים:

ניקולס באטום מההורנטס (שוחרר) לקליפרס.

רונדה הוליס ג'פרסון מטורונטו למינסוטה.

מרקו בלינלי מסן אנטוניו לוירטוס בולוניה.

גלן רובינסון השלישי מפילדלפיה לסקרמנטו.

פרנק קמינסקי מפניקס לסקרמנטו.

נואה וונלה ממינסוטה לשיקגו.

שחקנים חופשיים בולטים:

רכזים: שבאז נאפייר, עמנואל מודיאיי, איזייאה תומאס.

גארדים: קייל קורבר, קורטני לי, זאייר סמיׁת'.

סמול פורוורדים: דמארה קארול, ת'אבו ספלושה, קנריך וויליאמס.

פאוור פורוורדים: אנטוני טוליבר, סקאל לביסייר, קנת' פאריד.

סנטרים: יאן מהנימי, קייל או'קווין, ג'ון הנסון.

לפוסט הזה יש 36 תגובות

  1. מבחינת ליקרס זה צעד הכרחי. בעיה עבורם שדיוויס לא מסוגל להנהיג קבוצה. כל עוד לברון בתמונה הכל מצוין. אם לברון לא בתמונה? לעתידות בזוקה פתרונים

        1. למה, אתה טוען שלמדוד גובה בעזרת כפות רגליים זו לא שיטה לגיטימית? לפחות תוך כדי אתה מקבל סוג של foot massage

          1. בהכל הפיראטים אשמים. בטח יש להם פטיש לרגליים.
            .
            -סגוויי מושלם לסיפור שיעניין מעטים ובטח כולם מכירים, שקט איתכם-
            .
            ב-1793, קצת אחרי שארצות הברית הוקמה ורק קצת פחות אחרי שהם הבינו שאי אפשר יותר להמשיך עם השילוב של השיטה ההולנדית (שם למשל, מייל = 5 ק"מ), הבריטית (מייל = 1.6 ק"מ) וניחוש פרוע (מייל = לא יודע, שתי כבשים וחצי יום אם אתה רוכב על הסוס הצולע שלי?). תומאס ג'פרסון ראה את הבלאגן במסחר הבין מדיני ובזכות הקשר עם הצרפתים החליט לייבא מהם את ההמצאה החדשה "השיטה המטרית", והוא ידע שמה שישכנע את אבות האומה זה חנון עם מצגת.
            ז'וסף דומבי, בוטניקאי שעבד בכל רחבי העולם, נשלח מצרפת לעולם החדש חמוש בשיטה החדשה: מוט נחושת באורך בדיוק 1 מטר (לאמריקאים ביננו, זה 2.54 פלאפל) וכדור נחושת במשקל בדיוק 1 ק"ג (40 כפיות כסף), איתם ישכנע את הממשלה האמריקאית. לצערו, לא היה לו משולש נחושת שמודד מהירות רוח והספינה שלו עשתה עיקוף קל הישר לקריביים, שם בדיוק הייתה תחרות תחפושות של ג'וני דפ.
            הפיראטים שדדו את הספינה שלו. יותר נכון, פריבאטירים שדדו את הספינה שלו, שהם בעצם פיראטים בריטים שותי תה ושונאי צרפתים. השודדים זיהו את דומבי והחליטו לחטוף אותו ולדרוש כופר מממשלת צרפת. לצער כל המעורבים בדבר, בעיקר ירקנים אמריקאיים מודרניים שמנסים לפענח איך מוכרים פלפלים במשקל כשמידת המשקל היא הפלפלים עצמם, דומבי נפטר בשבי ולא הספיק לחזור לצרפת או להגיע לארצות הברית כדי לשכנע אותה לעבור לשיטה המטרית. וזו הסיבה העיקרית למה ארצות הברית עדיין תקועה בשיטה שהומצאה כשרוב האנשים האמינו במכשפות.
            הפיראטים בסוף כן הצליחו למכור את הספינה של דומבי וחפציו האישיים, ביניהם המוט והכדור, למשפחת אליקוט מוושינגטון, שפשוט ישבה עליהם במשך המון זמן בזמן שהעולם מסביב נשרף מהשיטה האימפריאלית ואיש לא ידע איך למדוד את האפר שנשאר מאחורה.

            1. חזק!

  2. קיץ פשוט מושלם ללייקרס.
    שני הסופרסטארים מאריכים חוזה ומצטרפים לשחקן השלישי בחשיבותו שנה שעברה שהאריך חוזה(kcpהאגדי).
    חוץ מהארכות הללו כל המהלכים של הלייקרס נבונים.
    שרודר-רכז פותח לגיטימי.
    הראל-כנראה הסנטר המתאים ביותר ליד דיוויס.
    מתיוס- זול בהרבה מגרין ואין הבדל מבחינת יכולת (השנה)
    גאסול-ייתן גוף לאמביד,יאניס,יוקיץ' וכל מפלצות הצבע.

    1. מציוד וגרין יש הבדל ברור הגנתי, גאסול זה גופה כבר שנתיים איזה גוף ייתן ליוקיץ כל מה שיוקיץ צריך זה לקלוע עליו את השלושות והחצאי מרחק שקלע בפלייאוף

  3. איזה חורף אדיר יש לGM הטוב מכולם לברון,כולם דיברו על 2+1 ודייויס הולך להישאר בלייקרס בכל שיאו. הביא את שני שחקני הספסל הטובים ביותר בעונה הסדירה (הנגר הראל לא יהיה פאקטור בפלייאוף).

  4. חוזה נהדר. במיוחד שהוא ארוך, וכמה שלכלכו על לברון ודיוויס הם חתמו על חוזים לטווח יחסית ארוך, ולא משחקים משחקים(לפחות כפי שנראה מפה).

    שאלה: יכול להיות שהוא לא הלך על מסלול 2+1 כמו שעלה פה גם בגלל שיקולי קורונה?
    כלומר חוסר ודאות לגבי משכורות, וגבוהן, אז הוא הלך על בטוח.

    1. + 1 חבריקו
      שנה היה די צפוי, חמש סה קצת מפתיע
      לפחות הפעם ידעתי לא להתעסק איתך.
      גם זה משהו
      🙂
      עכשיו חכה בסבלנות ותן לשמעון לבלוע את הפיתיון על טורונטו…

        1. בלי אותיות קטנות? אני מתקשה להאמין. ללא ספק אחד ההישגים הגדולים שלך. גילרי אישר את זה? עכשיו אני בטוח שתהיה אחלה עונה!

            1. לא הבחירה הכי מדוייקת של מילים שאי פעם עשיתי…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט