מעורב הופס ליום ה': ג'ון וול עבור ראסל ווסטברוק!!! / מנחם לס

1.ג'ון וול עבר ליוסטון רוקטס בטרייד עבור ראסל ווסטברוק ובחירת דראפט!@!!

שניהם רצו טרייד לקבוצות אחרות. זה היה רק עניין של קבוצה שתתן לרוקטס ערך מתאים עבור ראסל ווסטברוק. הרוקטס האמינה שג'ון וול, ובחירת דראפט סיבוב ראשון עתידית, זה EXCHANGE מספיק.

היי, ג'ון וול לא שיחק מאז 2018. השאלה היא איזה מין ג'ון וול חגיע לרוקטס, ואם ג'יימס הארדן יסכים לשחק ללא הכדור.

אני לא מבין מה אני שואל שאלות כי מאומה לא נעשה ללא האישור של הארדן.

וושינגטון? אחרי הסרטון של טראמפ שהוסרט הערב לעולם מבלי שאיש ידע עליו – אפילו הקרובים אליו ביותר – ברור לחלוטין שבוושינגטון שולט חולה רוח, ואולי כל וושינגטון השתגעה.

היי. זה טרייד שאיש לא יכול לנבא תוצאותיו. הכל תלוי, כמובן, באיזה מין ג'ון וול יופיע ביוסטון ובאיזה מין גראסל ווסטברוק יופיע בוושינגטון.

Westbrook, along with teammate James Harden, had both reportedly asked for trades out of Houston this offseason — one report suggested that it was due in part to team owner Tilman Fertitta’s support of President Donald Trump.

(מה בדיוק הקשר בין טילמן פרטיטה, עוד בעל קבוצה מעורער בנפשו, שהוא שפוט של טראמפ וכל הטרייד הזה? אני לא מבין. אולי מישהו כאן יכול להסביר לי?)

Wall has played in just 73 games over the past three seasons due to numerous brutal injuries, including a ruptured Achilles’ tendon he suffered at his home in 2019. Wall missed all of last season while rehabbing the injury, and has three years left on his four-year, $171 million deal that he signed just before getting hurt.

The five-time All-Star averaged 23.1 points and 10.7 assists during the 2016-17 season, his last full season.

The former No. 1 overall pick has spent his entire career with the Wizards, though will now reunite with former Kentucky teammate DeMarcus Cousins — who reached a one-year deal with the Rockets last month.

“I’ve seen enough of [Wall] the last two years and certainly this summer to know that he’s gotten his explosiveness back,” Wizards general manager Tommy Sheppard said late last month. “He’s very comfortable from 3 now and that is something that I think will be a huge weapon for us moving forward.”

2.התכוננו ל-3,700-4,200 קורבנות ביום ל-COVID-19 בארה"ב לפני שיבוא שיפור. זה 9/11 – כל יום. והנשיא? מתחבא ומכין סרטונים על גניבת הבחירות.

3. התכוננו לחנינות הנשיא: 1) איוונה, 2) שני בניו, 3) קושניר, 4) את עצמו (אבל זה, כנראה, בניגוד לתחוקת ארה"ב אבל איש לא יודע כי פושע כמוהו מעולם לא היה נשיא ארה"ב. (ואז מחכה לו התובע הראשי של ניו יורק שכל מה , שקורה בוושינגטון לא נוגע לקצה אצבעו (מה שטראמפ יכול לעשות זה לברוח מארה"ב לפני ה-20/1/21)

4. כיצד ה-NBA מתכוננת לפתוח את הליגה כשבבדיקה ראשונית, השבוע, 8.6% משחקניה נמצאו 'חיוביים' השבוע בבדיקות נגיף הקורונה?

NBA Reports 48 Positive COVID-19 Tests

מנובמבר 24 עד נובמבר 30, 546 משחקני ה-NBA חייבים היו לעבור בדיקות קוביד-19. 48 נמצאו חיוביים. בערך אותו אחוז של נבדקים (8.6%) נמצאו 'חיוביים' לפני פתיחת הבועה באורלנדו.

בבריטניה החלו עם חיסוני האוכלוסייה. בארה"ה מחכים לאישור ה-CDA שכנראה יינתן מחר או מחרתיים. אבל הספורטאים יהיו בקבוצת המחוסנים האחרונה, ובארה"ב (בה ניפטרו היום שיא של 2,677 קורבנות מצפים שחודשי דצמבר, ינואר, ופברואר "יהיו המסוכנים ביותר אי-פעם בתולדות ארה"ב בבריאות הציבור".

הגולדן סטייט ווריורס כבר הודיעו שהם דוחים את תחילת מחנה האימונים בגלל ששניים משחקניהם נמצאו 'חיובים', ולעתים לוקח 4-6 ימים עד שהנגיף משתלט על אברי הגוף ברמה הנמצאת 'חיובית'.

אנחנו מתחילים בפריוויו כרגיל, אבל אני כמעט בטוח – פתיחת העונה תידחה.

5. עכשיו כל שלושת ה-BALLERS הם שחקני ה-NBA, בדיוק כפי שהאבא לבאר הבטיח!


דטרויט פיסטונס החתימה את ליאנג'לו בול. עכשיו כל שלושת הבנים של לבאר בול ב-NBA כפי שהוא הבטיח!

לבאר בול הבטיח ששלושת בניו ישחקו ב-NBA, ומסתבר שהבנאדם יודע מתי לצחוק ומתי להיות רציני. דטרויט פיסטונס החתימו את LiAngelo Ball על חוזה לעונה אחת, NON-GUARANTEED.

שימון יכול לומר כל מה שהוא רוצה על הדיל ולצחוק עליו מפה ועד השכונה בה הוא משחק כדורסל על מגרש עם סלים עקומים, ורשת מפלדה, כמו ב'סינג-סינג', אבל מאות מיליונים צעירים בכל העולם היו רוצים להיות עכשיו במקומו.

After not being selected in the 2018 NBA draft, Ball has spent time playing in different leagues in the United States. He played with the Los Angeles Ballers in the Junior Basketball Association, the league started by his father, LaVar Ball. 

LiAngelo spent most of last season as a practice player with the Oklahoma City Blue of the G League. The 6'5" wing didn't appear in a game with the team before the season was canceled because of the pandemic. 

6. מי שמעוניין לדעת מדוע לברון חתם עתה על הארכת החוזה לשנתיים על 85 מיליון, הנה התשובה:

7 ג'יאניס: כמובן שאני רוצה לשחק ב'סופר-טים, ומעדיף שיקראו לה 'באקס'

ג'יאניס אמר ליו.אס.איי.טודיי שהוא 'מקווה מאד לשחק בעונה הבאה ב'סופר-טים', ונוא מעדיף שהיא תהיה במילווקי, ויקראו לה 'באקס'. "וכן, כמובן שאז אשמח לחתום על חוזה מקסימלי לחמש שנים".

הוא אמר:

When I was 18 or 19 years old, maybe I didn’t understand what you need to do to win. But right now, I am 25 and I want to win because when I retire, that’s what people will remember. And if I got LeBron, KD, Davis, if all those came, I wouldn’t mind at all. I don’t care if I am the top (player) on the team.”

כשהוא נשאל אם הוא מעוניין להצטרף לאחת הקבוצות בהן הם משחקים הוא ענה: 'אני מעדיף שהם – הכוכבים – יבואו הנה, למילווקי' (https://www.hoopsrumors.com/2020/12/central-notes-giannis-bucks-holiday-sabonis-drummond.html)

“If LeBron (James) and Kevin Durant and Anthony Davis came to Milwaukee, I would have been good with that,” Antetokounmpo said, per Aris Barkas of Eurohoops.net. “I am not (concerned about whether) I am the top, second or third name, OK? Because I want to win.

8. הנוק-אאוט שיכול לעשות לנייט רובינסון יותר $$$ מכל הכדורסל ששיחק!

כולם מציעים לנייט רובינסון שהוא "יכול לנצל את הנוקאאוט שחטף" להפוך למולטי מיליונר, "בדיוק כמו שטראמפ מנצל עכשיו את הפסדו, והבכי ש-"הנשיאות נגזלה ממני" – ובקשתו "אנא תתרמו כל אחד 200K כדי שאצליח לארגן הגנה נגד המזימה" (הוא כבר אסף 170 מיליון; הוא צריך עוד 230 רק לשלם את החוב לפוטין)

הכותרת ב-NY POST:

Nate should really capitalize on getting knocked out.

הבן אדם לא יפסיק לקבל טוויטרים מכל העולם. טראמפ היה שולח אחד אם לא היה עסוק כל כך עם חיפושים לדרכי חנינה לשלושת ילדיו, לקושנר, ולרודי ג'וליאני!הנה דוגמא אחת:

הנה

Nate should really capitalize on getting knocked out.

הבן אדם לא יפסיק לקבל טוויטרים מכל העולם. טראמפ היה שולח אחד אם לא היה עסוק כל כך עם חיפושים לדרכי חנינה לשלושת ילדיו, לקושנר, ולרודי ג'וליאני!

9. החברה של טיילר הירו – הדוגמנית – Kayla Elizabeth מתנצלת שהיא שלחה לסושיאל מדיה 'תמונה עקומה' של  "בעלי לעתיד". אבל "לא, הוא עדיין לא הציע!"

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 149 תגובות

    1. מתחילים בהשוואה מה כל אחד עשה על הפרקט בשנתיים האחרונות, ואז בודקים מי עשה וואן און וואן מול פיזיותרפיסטיות ומי מול אנשים עם זיעה וגופיות, ומשם ממשיכים.
      וול זה חתיכת טיפוס דוחה, ואתה מקבל אותו אחרי שנתיים בחוץ.
      ווסטברוק מגיע עם קבלות בסטטיסטיקה, אבל עם קילומטראז' גבוה וסיכוי לכניסה להחלפת מנוע בקרוב.

      בכל מקרה זה טרייד ענק לניקס.

  1. המחיר של הוויזארדס כדי להשתחרר מהאכילס של וול (וממלחמת האגואים שלו ושל ביל) עבור ווסטברוק "בריא" לא כזה נוראי עם כל ההגנות שהם שמו.
    The pick is lottery-protected through 2023, Top-12 in 2024, Top-10 in 2025, Top-8 in 2026 and becomes two second-round picks in 2027, according to Shams Charania of The Athletic.
    .
    נראה כי שני הצדדים הבינו שהם לא יקבלו הצעות טובות יותר מהעסקה הזו.
    .
    הארדן ממשיך לראות איך בונים סביבו קבוצה גריאטרית בראשות וול-את-קאזינס

  2. בהצלחה לאבדיה עם ווסטברוק- זה יגרום לו להתגעגע לווילבקין.
    אני כבר מתחיל לחשוב שלכספי הייתה סיטואציה טובה יותר בסקרמנטו עם טייריק אוונס

      1. שום דבר לא פורח לצד ראס חוץ מהסטט' האישית שלו (מלבד האחוזים).
        גראנט שחקן מעולה והוא הוציא את המינימום ליד ראס.
        אדאמס יכל להוציא יותר ובזבז שם את הקריירה.
        היום הוא כבר גרוטאה.
        ראס מחריב על ומחוץ למגרש.
        הכינוי החדש שלו זה סנחריב.

            1. וזה בגלל ראס איך?

            2. כל מה שאבדיה צריך זה לקלוע סווישים מה3 שראס יתן לו לבד וסלאשים עם דאנק והוא סוגר חוזה בארטנס קל והוא הרבה יותר מוכשר מהלטבי

        1. ראס הוא יצור אבל אחד המוסרים הטובים בליגה. אם אבדיה יצליח לחתוך לסל בתזמון טוב נוכל לראות דאנקים שלו בהיילייטס והוא יוכל לתת סטטיסטיקה סבירה.

  3. אגב לבאר סתם בטלן. אם היה יותר רציני במקום לברבר היה עושה עוד בנים והיה יכול להקים קבוצה משל עצמו. מה אני מדבר קבוצה היה לוקח רת זה פול טיים ומעמיד מאה מאתיים בנים היה יכול לעשות ליגה משל עצמו בלי טובות מכל מיני דטררויטים למינהם.

  4. לכל סיר יש מכסה, ומתברר שלכל מכסה יש תחליף…. לא נראה לי שזה משנה משהו – ליוסטון, לוושינגטון, לווסטברוק, לוול, להארדן או לביל. היחידים שהרוויחו כאן, כמו שדובי כתב, הם הניקס. גם משהו בימים אלה.
    .
    תודה רבה מנחם

  5. שמעתם את הבדיחה על ההומלס מיוסטון שהציע להומלס מוושינגטון חצי המבורגר מהזבל תמורת מסטיק משומש מהרצפה?

  6. וול-ראס.
    אני מאוד רוצה לכתוב L-L.
    אבל אני מניח שווש ישתפרו קצת לטווח הקרוב.
    הבעיה? זה יעלה להם בהתפתחות הצעירים על המגרש ומחוצה לו.
    החליפו רעל ברעל.
    מה וול יעשה עם הארדן על המגרש רק אלוהים יודע.

  7. בוקכ טוב לכולם
    בשורה התחתונה עצוב מאד על השניים שלא עברו . ביל יבזבז את השנים הטובות בקריירה , הטרייד הכל כך מתבקש עם ברוקלין ירד מן הסתם סופית מהפרק . לדעתי לא נותרה להארדן ברירה אלא לאלץ את הבוס הכוחני שלו לשחרר אותו . הנבא זה לא היואףסי , ופרטיטה מגלה את זה בדרך לא סימפטית . הטרייד היחיד שנראה כרגע הגיוני זה מול ברוקלין , פילי לא ישחררו את אמביד , ויוסטון כבר לא צריכה את סימונס אחרי שהביאו את וול .

      1. בוקר טוב מר סמיילי . יש לו מינוף , בתנאי שהוא מוכן לוותר על ( הרבה מאד ) כסף שישלם כקנס . ( מעבר לאי קבלת המשכורת ) . חביב עשה משהו בסגנון . פרש וויתר על מיליונים , אבל כעת הודיע שתמורת מאה מיליון הוא מוכן לחזור בו מהפרישה . באמת אי אפשר לדעת מה מצבו הנפשי של הארדן , אבל יש לי תחושה שהוא בנקודת אל חזור וילך עד הסוף בענין הזה ( כלומר שביתה "לא איטלקית' )

        1. מתי ראית לאחרונה שביתה איטלקית של שחקן (כוכב) ב-NBA?
          האחרון שזכור לי היה קרטר בראפטורס ואני לא זוכר את מצב החוזה שלו בזמנו.

          1. האמת היא שמעולם לא ראיתי ב-50 שנה של נ.ב.א שביתה "לא איטלקית" ( שבה השחקן לא מקבל שכר ומשלם קנס על כל משחק שהוא מחרים ) . גם מקרים של שביתה איטלקית מאד נדירים . הסיבה לזה היא שהיתה איזושהיא מסורת ששחקן that paid his dues לקבוצה לא קונטנדרית מקבל את השחרור ברגע שהוא מבקש . אפילו לפני שנה ראינו שראס ביקש טרייד ומייד קיבל , והמהלך הזה קיבל גיבוי מלא מהאוהדים כי כולם רצו לראות אותו מביא טבעת , אפילו אם זה בקבוצה אחרת . פרטיטה בא מעולם אחר , שבו ניצול אכזרי וציני של הספורטאים הוא דבר יום יומי , ולא מקבל את המסורת הזו . זה ממש לא מצב רגיל ולא מקובל .

            1. נניח והארדן יעשה שביתה של עונה אחת – מדובר ב-40 מיליון דולר. אולי אפילו הליגה תעניש אותו בביטול החוזה (אין לי מושג) – ואז הוא מפסיד 120 מיליון דולר של ה-3 עונות שנשארו לו.
              כן היו כוכבים ממורמרים בקבוצות שלהם שביקשו טרייד, אבל להארדן יש עוד 3 עונות בחוזה הנוכחי (בשווי 120 מיליון), ככה שהוא "תקוע" יחסית.
              ראס ביקש טרייד כי ברגע ש-OKC שלחו את ג'ורג' לקליפרס, היה ברור שהם הולכים לריבילד ואין שום כוונה או טעם להשאיר את ווסטברוק. אז פרסטי "עקץ" גם את הרוקטס עם הטרייד (ועוד קיבל CP3 בעונת שיא).
              יוסטון לא בדרך לריבילד, הם פשוט הבינו שהשילוב של הארדן-ווסטברוק לא טוב להם.
              .
              הארדן הוא יוסטון בשנים האחרונות והוא הוכיח פעם אחר פעם שהוא מסוגל לסחוב קבוצה לפלייאוף במערב. אני לא בטוח שברוקלין מוכנים "להתאבד" עבורו, זה הכל פרסומים של שמועות ורק אחרי שיקרה טרייד כזה (אם יקרה) נדע.

            2. אני מסתכל על זה מנקודת המבט של השחקן . ברור שיוסטון לא ששים לוותר על אחד הסקוררים הגדולים בכל הזמנים . הענין הוא שיוסטון כבר לא קונטנדרית ולא תחזר להיות כזו בקדנציה של הארדן . זה אומר , שאם הארדן משלים את החוזה , יש סיכוי גבוה מאד שלעולם לא יראה טבעת . גם אם יראה טבעת בגיל 35 סטייל דיויד ווסט זה לא יפצה . שוללים ממנו אפילו את האפשרות לראות טבעת סטייל אוסקר ודרקסלר ( כאופציה שניה ) , וכמה קרדיט הם בכלל קיבלו על הטבעות האלו ? לפני כ-25 שנה במצב הפוך , פורטלנד שחררו את הכוכב הכי גדול שהיה להם אי פעם , במהלך שהוביל לאליפות של יוסטון . אז יוסטון מאד שמחו על זה שפורטלנד כיבדו את המסורת .

            3. אגב , אני לא אומר את זה כאוהד ברוקלין , למרות שאהיה מאושר אם הארדן ינחת אצלנו . אני חושב שיוסטון צריכים לתת לו את הסיכוי לזכות בטבעת , הוא שירת את המועדון הזה בצורה מעוררת כבוד והרויח את זה ביושר . נשמח לשמוע מאוהדי יוסטון מה דעתם . מבחינת ברוקלין , יש להם סייג מאד ברור על טרייד כזה , לא יעשו אותו בכל מחיר . אישית אני חושב שההנהלה טועה בזה , שחקן כמו הארדן שעדיין בשיאו , צריך להביא בכל מחיר .

            4. אני מניח שאולי יוסטון עדיין חושבים שהם תחרותיים עם הארדן (אי אפשר לדעת איך הקבוצה תתחבר ואולי ההנהלה יעשו עוד מהלכים) ולכן מחכים לאפשרות טרייד שהם רוצים (כוכב צעיר כמו שהתפרסם – ואת זה אין לנטס) אם יחליטו לפרק הכל.
              .
              בהחלט יתכן שהארדן יוטרד באמצע העונה. פשוט עם 3 עונות בחוזה שלו אין לו כל כך מינוף (מלבד "הטובה" שיוסטון יעשו לו בתור אחד שהוביל את הפרנצייז בשנים האחרונות).
              אבל מנקודת מבטו של השחקן הוא יכול לבקש טרייד אבל אין לו ממש בחירה לאן להגיע.

            5. סמיילי – יוסטון לגמרי בדרך לריבילד.

            6. מסכים עם גילרי, זה רק עניין של זמן ומחיר. ה-3 שנים כנראה גורמות ליוסטון לחשוב שהזמן משחק לטובתם. אולי גם עניין הקורונה משפיע כאן – אולי פרטיטה רוצה/צריך למכור וחושב שהמחיר עם הארדן, גם הארדן מתוסכל, יהיה גבוה יותר מאשר בלעדיו.

            7. מסכים עם גילרי, זה רק עניין של זמן ומחיר. ה-3 שנים כנראה גורמות ליוסטון לחשוב שהזמן משחק לטובתם. אולי גם עניין הקורונה משפיע כאן – אולי פרטיטה רוצה/צריך למכור וחושב שהמחיר עם הארדן, גם הארדן מתוסכל, יהיה גבוה יותר מאשר בלעדיו.

            8. כן זה לא ממש מסובך. זה לא כאילו לא היה שחקן לפני שנים ספורות שישב פצוע כשנה בשל אי הסכמה עם רופאי הקבוצה לגבי טיב בריאותו (ומוכנותו להמשיך לשחק בקבוצה)

            9. יוסטון בדרך לריבילד בוודאות, אבל גם בעונה הראשונה שם של הארדן, שהגיע ממש איזה יומיים לפני ההתחלה לא נתנו סיכוי.
              זה חד משמעית עניין של מחיר, ואם ברוקלין יתאבדו עליו הוא כנראה יעבור.
              .
              לקוואי הייתה שנה בחוזה ולא 3. בנסף עפ"י מקורות זרים הוא היה באמת פצוע

            10. הםםם – זה לא מה שאמרת קודם….

            11. לפניי נראה לי הם ינסו לסחוט את הלימון של הארדן העונה ולראות אם זה עובד לפני שלוחצים על הכפתור האדום

    1. וול לא ישחק שם יותר מידי אלא אם כן רק לטנקק חזק.
      הארדן על זמן שאול ביוסטון כנל ביל בווש שלדעתי יראו איך הולך ואז יוטרד באמצע העונה או בסופה

    2. טול הוא שחקן אחד וצריך עוד שחקן חוץ מנהל משחק איכותי בקבוצה וגם שחקן הגנה רציני, מה שוול הוא לא וסימונס הוא גם מנהל משחק נהדר וגם שחקן הגנה משובח (וגם ריבאונדר מצוין לעמדתו וגובהו).

  8. 1. באקס
    2. פילי
    3. בוסטון
    4. הוקס
    5. נטס
    6. היט
    7. ווש
    8. ראפס

    לא אופתע אם ווש גם יסיימו 4. ראס לא פראייר לעונה הרגילה. אם יצאו מול פילי יש להם גם סיכוי לעבור סיבוב

      1. אני גם מחזיק מאינדי(הבארקט שלי קרס בגלל זה). עם סבוניס הם יהיו טובים.
        מה שכן לדעתי (בהנחה שסיאקם לא יהפוך לסופרמן) טורונטו ילחמו על הפליאוף.
        באקס, בוסטון, פילי, נטס, מיאמי, אינדי. לדעתי המועמדות הבחירות לפליאוף. השאר יריבו על מקומות 7 8

    1. שמעון,
      ראפטורס 8???
      .
      אני מבין שאתה אוהד של ראס,
      אבל אין דרך בעולם שוושינגטון מסיימים לפני טורונטו
      (משום מה שאני כבר קורא תגובות של כמה וכמה שכבר קוברים אותם. הם יהיו טופ 4 במזרח)

            1. אני רוצה אבל זה בעיה בשבילי כי אז אני מעודד את הקוריוז להיכנס

            2. מתאים התערבות מי מסיימת מעל מי? ראש בראש אינדי-ווש

        1. בלי תנאים. פשוט, ישר, ולעניין.
          אני אומר טורונטו טופ 4 במזרח בסיומה של העונה הרגילה.
          .
          יש התערבות.
          .
          (כרגיל – חצי ליטר בירה במפגש ההופס הרלוונטי הראשון אחרי שיודעים את זהות המנצח)

            1. רגע, מה עם בלי פציעות ולחכות לסגלים באמצע העונה? 🙂

            2. כי טורנטו לא קבוצה שמושכת כוכבים באמצע העונה. קאווי היה חריג סיכוי טוב שלא יחזור על עצמו. אבל אם הם יביאו את הארדן באמצע ואז אכלתי אותה.
              וצריך להיות הרבה פציעות בהרבה קבוצות אז סיכון סביר.

            3. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              יה קורקמז, סוף סוף התערבות בלי התניות אבל רק כשאתה בטוח שהרשע ישקה אותך בבירה.
              🙂

          1. ופול גם הוביל לסדרה שנמשכה 7 משחקים, ראס עף פעמיים במשחק 5, ופעם אחת במשחק 5.
            אגב, זה לא רק דגל אדום מבחינת ראס, אלא גם מבחינת ג׳ורג׳ שעד כה לא מצליח להיות מספר 2 דומיננטי מספיק.

  9. בוקר טוב שמעון . מה שלומך ? מאד נהנה לקרוא על המשחקים השכונתיים שלכם . יש לכם גם מקצוענים ( לשעבר ? ) ?
    גם אם רק שיחקו בלאומית .

    1. יש שחקן מליגה א בן 18 אבל הוא כבר לא בא מלא זמן. פעם היה משחק המון איתנו. הוא בסגנון של הרקדן יותר גבוה ופיזי אבל פחות טוב.
      מס 1 בשכונה זה הרקדן בן ה15 שהוא אני מאמין עם סיכויים טובים מאד להיות שחקן בליגת העל. יש לו דברים לשפר אבל הקליעה שלו היא אדירה

      1. שמעון הרקדן זה בלוף וזה בלי לראות אותו פעם אחת, רק מהסיפור שהשחקן החובבים קרקס אותכם בלי היד, הרקדן באיזה ליגה משחק כעת? ילד בן 15 אמור להקציף איתך את הפארקט ואז לנקות את מאחורי הסל.

        1. ברוך הרקדן משחק שנתיים מעל המחזור שלו.
          יש הבדל בין להיות שחקן בנהריה למשל או בגליל לבין הסופרסטאר שאתה מדמיין שהוא….עשית אותו ריקי רוביו ודונציץ? אם הוא היה בליגת העל בגילו הוא היה נחשב לעילוי ופוטנציאל nba לא לבעל סיכוי טוב להיות שחקן…
          מצחיק אתה ברוך.
          שהייתי בתיכון שיחקתי מול 2 שאחכ יצאו שחקנים בליגת העל והרקדן שחקן הרבה יותר טוב ממה שהם היו אז

    1. נו ברור. זה סתם לתקשורת. גם ביל והארדן יהיו בחוץ מחכים כנראה לערך הנכון עליהם. דינווידי לבארט אלן ובחירות זה חבילה לא רעה אבל כנראה הם רוצים בחירות גבוהות וכוכב צעיר פוטנציאלי…
      אם אני דנבר? אורז יפה את מייקל פורטר עם כמה בחירות
      מורי והארדן יחד? זה שושלת וניקולה עם הסוכריות שהוא יחלק

      1. רעיון מעניין. אם אני יוסטון אני מבקש את מורי על הארדן, ואם אני דנבר זה בהחלט משהו שצריך לחשוב עליו ברצינות. ניקולה מרכז, מוציא החוצה להארדן, פורטר ועוד כמה קורברים כאלה. כשניקולה נח הארדן מוביל כדור. הם יקלעו 130 נקודות במשחק בעונה הסדירה ו-118 בפלייאוף. השאלה כמה יספגו בפלייאוף, אבל אפילו הלייקרס והקליפרס לא תמיד יצליחו לקלוע עליהם 118. זה יכול להיות מרתק.

        1. לא הייתי מוותר על מורי תמורת הארדן. מורי הולך להיות כוכב על וצעיר. להארדן נשאר 2. מעטים מאד השחקנים עליהם אני מטריד את מורי.
          אבל הייתי נותן הכל חוץ ממורי ויוקיץ על הארדן וטאקר כולל בחירות בלי הגבלה

  10. האמת שבזמן האחרון אני מרבה להסכים עם שמעון ( מה זה אומר ? )
    לדעתי לווש עם ראס סיכוי גבוה מאד לעשות פלייאוף . לא נראה לי שתדורג לפני טורונטו . דווקא לגבי אטלנטה אני ספקן , אבל לא מספיק מכיר כדי לגבש דיעה . לגבי ברוקלין , המיקום שלה תלוי בכושר של דוראנט , אבל אני די בטוח שתעשה פלייאוף גם אם לא ישחק בכלל . במקרה כזה יהיה מאבק משולש בין ברוקלין , ווש ואטלנטה על מקומות 7-8 .
    אם דוראנט חוזר מייד בכושר של 2014 ( כמה פה מאמינים בזה ? ) ברוקלין תאבק עם מילווקי על יתרון הביתיות . זה המנעד .

  11. לגביי הטרייד
    מנחם בגין איחל בהצלחה ל 2 הצדדים שמלחמת אירן-עיראק
    אני חושב שזה טרייד גרוע ל 2 הקבוצות עם מניע של אגו וללא שום ערך מיקצועי
    לגביי החברה של הירו, מנחם אני כבר לא בגיל שאני עומד בכאלה דברים
    אני אבקש ממומי לחווות דעה כשיחזור מחופשתו בדובאי

    1. אכן זה טרייד גרוע אבל דווקא וושינגטון יוצאת יותר טוב בטרייד.היא שלחה שחקן שלא שיחק שנתיים וגם ששיחק לא היה מדהים כפי שחשבו+לא רוצה להיות בקבוצה והימרו אותו לאמנם ווסטברוק אבל בשביל להיכנס לפליאוף זה בהחלט יכול להספיק.
      לסיכום אני חושב שוושינגטון הוציאו את הכי פחות גרוע שיכלו

  12. וואו אחרי שהwizards הביאו את ווסטברוק אני לא אתפלא אם הם יצליחו לסיים בטופ 5 במזרח אבל עדיין הם לא יהוו תחרות לדעתי לברוקלין למיאמי לבאקס לפילי ולבוסטון אבל לעומת זאת יוסטון יכולים לבוא לדעתי עכשיו עם סגנון משחק חדש של מהירות ומשחק מהיר בין וול והארדן וזה הולך להיות מטורף עם הם יצליחו להתחבר כי לדעתי אין גארדי בnba שיכולים לעמוד במהירות של 2 הסילונים האלו.

    בנושא אחר מתי תדבר על מיאמי ועל מי שהם הביאו בfree agency האחרון כמו בראדלי.

  13. הזדמנות נדירה נפלה בחיקו של דני אבדיה.
    ללמוד איך שומרים בשביל שניים, איך עושים בוקס אאוט יעיל מבלי להתעסק בזוטות כמו איפה הכדור ינחת, אבל הכי חשוב – לשפר בהתקפה את משחק האוף בול שלו.

      1. הכל גדול יותר בארצות הברית. השחקנים לחסימה בריבאונד, החורים בהגנה, הזמן בין הנגיעות בכדור.
        (להגנת ה"טיעון" – בקושי ראיתי את ווילבקין משחק. אבל לא דיברו על אבדיה כסמי מנהל משחק מוצלח במוקדמות הדראפטים ודווקא קלעי שלוש בינוני ומטה?)

        1. ספציפית קליעה מחוץ לקשת – בינוני ומטה כרגע (בהחלט יכול להשתפר לדעתי). כל השאר – אבדיה הסתדר טוב בלי הכדור (דווקא עם הכדור הוא הרבה לאבד והאחוזים ירדו).

  14. אגב, וול וקאזינס יחד זה חזרה נוסטלגית לימי הקולג' העליזים, לא?
    ואני מתכוון לזה ששניהם ישחקו מקסימום 30 משחקים.

    1. שיאספו גם את אריק אני לא רוצה , דריוס מילר, ופטריק פטרסון ויביאו על הדרך את קליפארי לוואן אנד דאן.

  15. בכל מה שקשור לכדורסל – אין לך מושג וזה ניכר שנה אחרי שנה בתחזיות מהישבן שאף פעם לא מתממשות.
    בכל מה שקשור לפוליטיקה – אתה פשוט בוט שמדקלם את המסרים.
    בקיצור בידחת.

  16. מהלך שאין לוושינגטון יותר מדי מה להפסיד ממנו וגם לא ליוסטון, וכל אחת מהן קיבלה בעיה שיהיה לה יותר קל להתמודד איתה – וושינגטון קיבלו שחקן שהקבוצות שלו מתקשות בפלייאוף, אבל יש להם סיכוי גבוה יותר להגיע לשם. יוסטון קיבלו שחקן שיפריע להארדן ולקבוצה פחות, ואם הארדן יעבור בטרייד יהיה אפשר להתחיל לבנות מחדש בנחת.

  17. הגימיק של משפחת שחקנים ששמם ball היא לעצמה שווה איזה מקום של כבוד. מעניין אם יש משפחת שחקני בייסבול ששמם bat או שחקני כדורעף ששמם net.
    לגבי טראמפ, חנינות לעצמך הן לא נגד ולא בעד החוקה, אין שום מניע לא. לחון את עצמך וב. לחון מישהו בטרם הוגש נגדו כתב אישום. יש כמה מקרים בהיסטוריה האמריקנית שבהם קרו אחד מהשניים, היו כמה מושלים שחננו את עצמם, אבל זה היה אחרי שהם נשלחו לכלא או הועמדו למשפט. ניתן לחון מישהו בטרם הועמד לדין אבל לא ברור אם אפשר לחון את עצמך. ומעבר לכל זה, הבעיה היא לחון את עצמך בטרם תסיים את תפקידך ו(בהנחה ש) תועמד לדין. זה כבר ערימה של תקדימים שהמערכת השיפוטית האמריקנית תעדיף לוותר על התענוג לפתור.

    1. הי שחר
      אין מצב לזה , היחסים בינו לבין דוראנט לא מאפשרים את זה , גם אם זה היה ריאלי מקצועית וכלכלית .
      בהנתן כושרו של דוראנט , אם ברוקלין ירגישו שיש להם סיכוי ריאלי מול הלייקרס , ינסו להביא את הארדן או ביל .
      עד הבוקר הייתי בטוח שיהיה טרייד על ביל , כרגע נראה לי זה לא אקטואלי , אז הארדן יותר ריאלי .

  18. שאלה, מה זה אומר עליי אם כל מה שאני מצליח לחשוב עליו לגבי הטרייד הזה של וול וראס זה זכרונות מטרייד הזרוק את אמא מהרכבת של מוזגוב והווארד?

  19. עד עכשיו לא ברור לי איך שני החוזים הכי גרועים בליגה עברו בטרייד ואף אחד מהם לא הגיע לניקס.
    .
    מה יהיה איתך 2020 ???

כתיבת תגובה

סגירת תפריט