קובי חייב לחזור כבן אלוהים / מנחם לס

קובי חייב לחזור כבן אלוהים או המשיח בכבודו ובעצמו

זוהי הצעתי לקובי וללייקרס כיצד לתכנן את חזרתו, ולהכין את התפאורה לקראת היום הגדול. להצעתי יש סכוי לעבוד אם יתכננו אותה כהלכה.

השאלה המתבקשת כמובן היא מדוע אני רוצה כל כך לעזור ללייקרס. התשובה היא שלמעשה אני חפץ מאד בהצלחתם, למרות שאני שונא אותם. אז אם אני חפץ בהצלחתם זה הופך אותי לאוהד אמיתי, נכון? כי אחרי הכל מה זה אוהד אם לא בן אנוש הרוצה שהקבוצה שהוא אוהד תצליח.

אז אתם רוצים לדעת מדוע אני רוצה בהצלחתה של הלייקרס מה שעושה ממני 'אוהד אמיתי'? ההסבר פשוט: אני רוצה לייקרס טובה. אני רוצה לייקרס עמוקה בפלייאוף. תשאלו למה. תשאלו איך זה ששונא לייקרס כמוני רוצה בהצלחתה. הנה הסבר של אוהד קשיש בעל ידע ספורט ברמה עולמית עליונה, ונסיון חיים של אחד בן 760 שנה, לא 76 שנים (ואני מקווה שכל הצעירים באתר מקשיבים, ואם משהו לא מובן יש את מומי שיסביר):

הכל בחיים זה 'פלוס פחות מינוס', או:  "+" מינוס "-". אין הכל טוב ואין הכל רע. אתה מקווה רק שהטוב יעלה בהרבה על הרע. שאם תפחית את ה-"רע" מ-"הטוב", יישאר לך מספיק "טוב" ליהנות מהחיים. אף פעם לא חשבתי ככה, ואני לא יודע אם עתה יצאתי עם פילוסופיה לעולמים, או אם מישהו כבאר אמר זאת. אם לא – תזכרו היכן קראתם זאת לראשונה.

אז ככה: עצוב לי מעט כשהלייקרס מנצחים. אבל שמח לי פי עשר כשהם מפסידים. אני כבר שנתיים חי על זה, והרופא שלי אמר לי שמעולם לא הייתי בריא יותר. זה נכון עד וכולל אליפות NBA. כשהלייקרס  מנצחים אליפות אני מרגיש חרא יום-יומיים, וזהו. הכל עובר ואני לא חושב על כך יותר. אבל כשהם מפסידים אליפות, יש לי עונה שלמה לחגוג ולעלות על חולי לייקרס. אתם יודעים איזה אושר הוא לגרום לדכאון לאוהדי הלייקרס?  להזכיר לדדי ולצבאו שוב ושוב איזה גידמים אלה הלייקרס? איזה מפגרים ומכוערים? אני חי על זה. לחץ הדם הוא 120/70 ואני מרגיש מאושר כאילו אני על פרוזאק, 1,000 גרם ליום!
 

מצד שני לייקרס גרועה בסוף הטבלה לא מזיזה לי. על מי תלעג? על מין מילווקי באקס שהיא הפכה להיות?

לכן חשובה לי לייקרס חזקה כדי שיהיה למיאמי היט למי לבעוט בתחת! לכן חשוב לי שחזרתו של קובי תעשה מהפך אמיתי, ושתוכל לעזור ללייקרס לחזור להיות הדרלינג של המערב, ולא סתם איזה "עם קובי נהיה טובים יותר!".

אז תקשיבו בריכוז מחלט קובי, וכל הנהלת הלייקרס:

קובי לא יכול לחזור ולעזור כשחקן כדורסל. בגילו, ובעייפות שהצטברה ברגליו בנות ה-35 עם 17 משנות NBA, הוא לא יכול לחזור ולקלוע 35 עם 10 ריב' ו-9 אסיסטים. ולחזור כמין סטיב בלייק שחור זה לא עניין. אז כיצד הוא יכול לעזור?

רק אם יחזור כמושיע שמיימי. כאחד שהשכינה מצאה מקדש בגופו. כשחקן שרוח הקודש שוכנת בו.

אני מתכוון בכל הרצינות לחזרה אלוהית. שהלייקרס יתחילו להכין את הקהל המפגר שלהם שמין גואל בסדר גודל של ישו בא להצילם. הוא לא יגאל אותם בסלים ואסיסטים, אלא במין אקסטיסיזם. מגיה קרסומה. קסם מלאכי. שיתחילו לטחון בראש אוהדיהם שקובי יכול לחזור ולכשף את כל יריביו כי "קובי יש רק אחד", ו-"רק קובי הוא בעל כוחות על אנושיים"  לקחת את הלייקרס ולהפכה לקבוצה החזקה במערב.

הרי קובי כבר עשה ניסים, נכון, דדי?

אז זה מה שהלייקרס צריכה לעשות. להתחיל קמפיין שישלח את אוהדי הלייקרס לכניסיות שלהם, ואת דדי, K-700, אלי לס, דקסטר, וחבריהם לבתי הכנסת של חב"ד, להניח תפילין, ולהתפלל לבריאותו של המשיח קובי, שחוזר להציל ספינה אובדת בסערת ציקלון באוקיאנוס הפסיפי הגדול. חייבים להחזירו לפארקט כשהוא עטוף קטיפה לבנה עם כנפי שכינה, ורק אז להוריד את מדי הקודש וללבוש את הגופייה.

היא לא יכולה  לחשוב שהוא   He is going to fix by his game all of the problems that have plagued the Purple and Gold during their lackluster start!

רק אמונה ש-BLACK MAMBA הוא ה-SAVIOR של הלייקרס תציל את הספינה שאיבדה את הצפון!

ואז הוא לא יצטרך לקלוע 35. עצם עמידתו על המגרש תכניס כוחות סופר מגיים לשאר השחקנים שיאמינו שהם משחקים עם MESSIAH, אז כיצד יוכלו להפסיד?

בינתיים הוא אמר לריק פוקס ש-"אם היה היום משחק פלייאוף אז הייתי משחק!". כן? באמת? כפי שרצת אתמול באימון? על מי אתה מנסה לעבוד? ובכלל, לא צריכים אותך כשחקן, ואת זה אתה לא מבין. צריכים אותך כמשהו שלא מהעולם הזה כדי שבאמת תוכל לעזור, כמו וויליס ריד שעלה צולע במשחק הפלייאוף השביעי ב-1970 נגד הלייקרס, וכשהם ראו אותו הם הפסידו את המשחק לפני שהחל. הוא קלע בס"ה 4 נקודות, ומי שניצח את המשחק היה וולט פרייזר, אבל 90% מעכברי ההופס בעולם מאמינים עד היום שוויליס ריד ניצח אותו.

על זה אני מדבר. על חזרה שהיא יותר אמונת קודש מאשר יכולת הופס. את אותו המג'יק שהביא וויליס ריד, קובי צריך להשליט על הפארקט!

 המג'יק כבר החל. אחרי האימון הראשון בו קובי נגע בכדור רק כשהמאמן ציווה לשחק בסלו-מושיון סטיב בלייק הגיב:

"He looks like Kobe to me, basically. He’s moving well, right back to his old self!"

OLD SELF? אר יו קידינג מי? הוא בקושיי נע. אבל זה בדיוק הדבר: קובי אולי כבר התחיל בכישוף שלו, וזה פנטסטי. שיחשבו שהוא קובי של אז, ואז כולם  – אולי – יידבקו במשחקו.

כי לא חשוב כיצד קובי ישחק. מה שחשוב הוא כיצד הוא ייכשף. ואת האופרה הזאת חייבת הלייקרס להתחיל כבר היום, כולל הזמנת הנשיא אובמה למשחקו הראשון!

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. אני חייב להבין מה משמעות הפוסט המגוחך הזה. העונה של הלייקרס גמורה, טענה אחת יש לי אליהם, למה הם לא עושים טנקינג. גם מייקל לא היה עוזר להם בעונה כזאת.
    דבר שני, יש בכלל סימן שאלה על גדולתו של קובי? הבנאדם כבר עשה את שלו ומעבר לכך.

  2. מי מדבר על גדולתו של קובי? מדובר על הדרך היחידה שהוא יכול לעזור מעט, וזה שרק אם הם יאמינו שישנם לו כוחות מיוחדים שלא ניתנים להסבר, הם מסוגלים להגיע איתו די רחוק.
    כמו שהאמינו בוויליס ריד
    כמו שהאמינו במייקל ש-"יביא אותנו לחוף מבטחים".
    אתה בוודאי לא יודע הרבה על כוחה של אמונה.

  3. קובי אינו המשיח ובטח לא מלאך. הוא הממבה השחורה שגורמת ללברון ודומיו להצטייד בטיטול לפני מפגש איתו. כשמישהו מהפלופרים יקח 5 אליפויות ויקלע 81 נקודות במשחק אני אדע שקם יורש.
    תפילין אני ממליץ להניח כל בוקר. זה ממלא אותי באמונה.

  4. קובי הוא בן של ז*** קשוח יותר מפלדת אל חלד.
    הוא יחזור ויפתיע , הוא שחקן עם רעב עצום ורצון להוכיח למה הדירוג של אי אס פי אן שווה לתחת.
    הייתי בטוח שהוא גמר כבר ב 2011 לאחר הסוויפ מדאלאס.
    מדובר בתופעת טבע.
    לא משנה אם אתה שונא קובי או אם יש לך פוסטר שלו על התקרה בחדר , הוא טוב לליגה ומוטב שיחזור ברמה גבוהה ככל האפשר.

  5. גם אם אתה טועה וגם אם אתה צודק
    עצם הדיון פה הוא דבר מרתק
    אז תמשיך לכתוב שטויות
    תעשה לנו את הבוקר
    ואם תטעה יותר מדי
    נחשמל אותך עם שוקר

    אחלה יום לך, לקובי בריאנט, לקובי אפללו ולארון אפללו…

  6. ואת המאמר החכם והמנומק הזה כותב " אוהד קשיש בעל ידע ספורט ברמה עולמית עליונה, ונסיון חיים של אחד בן 760 שנה, לא 76 שנים"

  7. מנחם אוהב לעצבן לייקרים (ולא רק ) ואנחנו נופלים בפח העצבים כל פעם מחדש. תנו לו להמשיך לכתוב דברי הגות ופילוסופיה, בעיני זה משעשע כמעט כמו הטורים של מומי.
    ( מנחם- הכל באהבה…)

  8. אתם מוכנים לזה? ראשית יש להכין פופקורן.
    לאחר מכן יש לשאוף המון אוויר ולהיות סבלניים לשאלות הלקק שיגיעו מבלוגר/יחצ בתשלום/עיתונאי דמיקולו שיפציץ בשאלות המטומטמות האלה כגון: "How was it for you not playing the game you love the most".
    אני מתפלץ רק מהמחשבה. כאילו זה לא נשאל רק 2000 פעם בחודשים האחרונים ובטונה של ורסיות.

    ראיתי אתמול איזה ראיון של במבה עם ריק פוקס בביטאונה של הליגה , הלא הוא nba.com. איזו בושה של ראיון….מזה למען השם? הבנאדם עסוק בללקק עוד ועוד ועוד ולהריץ דאחקות. עיתונות הספורט בכלל בעולם עוברת איזו פאזה דפוקה, אין לנו מה להתבייש רק בזו שקיימת אצלנו דוגמת אתרי ספורט בזויים כמו one.

    האמת זה לא ממש ברור לי על מה ההייפ. מעולם לא היה כזה סביב שחקן שכ"כ הרבה שנים הוא אפילו לא בטופ חמש של הליגה, בעשור וחצי או יותר (!) שייצר את שאק דאנקן ולברון. מדהים שהיו אולי שנתיים שבהן הוא היה השחקן הבולט בליגה. זה מותיר בי חותם של הזייה בכל פעם מחדש.

    אבל יאללה שיהיה, בוא נתחיל. רגע לפני שהוא יחזור, הוא בטח ידחה את העניין בעוד משחק או שניים כדי להעצים את המתח. וכל אותם בלוגרים/יחצנים יבלבלו את השכל איזה חודשיים שהוא לא יחזור לעצמו וצריך לתת זמן. והנה עוד תירוץ יהיה מוכן לקריירה שלו. הרי רשימת התירוצים שנכתבה במשרד יח"צ עילאי, שהאמריקאים כ"כ אוהבים, מוכנה כבר.

    ודבר אחרון. נא לא לשכוח שעונתו האחרונה ניפצה 100 מיל' בדרכה למקום השמיני במערב (שלצערי בכלל לא הוציא את האלופה), אז מעכשיו יש להתייחס בביטול לכל אלה שנותנים הנחות: הלו, בוחנים כאן פרפורמנס של סופרסטאר כביכול… וכשבוחנים כזה, בוא נבחן ראשית אם הוא כזה בכלל. וכן לאורך זמן של לפחות 15 משחקים

    1. אני חייב לציין שבתור אחד שבוא נגיד בלשון עדינה לא ממש מחבב את קובי בראיינט אתה שורף עליו כל כך הרבה מילים ומשקיע מזמנך .
      אתה יודע שזה אומר רק דבר אחד שכנראה למרות כל תגובותייך (כולל בוואלה)פה אתה מגיב רק עם יש פוסט על קובי,שעמוק עמוק בתוך ליבך אתה מת על קובי בריאנט רק אתה מפחד להגיד את זה,אין כל סיבה אחרת להשקיע כל כך הרבה זמן ואנרגיה על מישהו שאתה לא אוהב.
      שמע אולי זה בא עם הגיל אבל מי שאני לא סובל אני פשוט לא מבזבז עליו יותר מדי זמן

      1. היי יניב, נראה לי שזו פעם ראשונה שאנחנו מסכימים 🙂
        לא על קובי כמובן, אלא על בזבוז הזמן והמילים על שחקן שבושה למשחק (ואולי לאנושות כולה?) שהוא המודל של ווינריות.

    2. אתה מעתיק את התגובות שלך מוואלה ומדביק כאן?
      מנחם זה בושה לאתר המדהים שלך שמגיבים כמו "the paint" מאתרים כמו וואלה נמצאים פה!!

  9. מנחם, אני חושב שאתה צודק. אבל…

    כאשר וויליס ריד (?) חזר לאותו משחק בו נוכחותו על הפרקט בפני עצמה עשתה את ההבדל, זה "תפס" משך משחק אחד.

    ואני שואל:
    האם אתה חושב ש"מגייה" שכזו, שכישוף וודואי שכזה, יכול להחזיק מעמד כעניין של שגרה?
    ויותר מכך, האם אתה חושב שההקסם יתפוס במשחקי חוץ ללא הקהל הבייתי?

  10. מנחם, גדול. הפוסטים נגד הלייקרס מוציאים ממך את המיטב.

    תמשיך ככה ונזמין אותך להופעה הבאה שלי בקיסריה. אם הדברים יזרמו טוב, אולי גם נפגיש אותך עם כמה מעריצות שלי.

  11. נחמד האווירה שמייצר מנחם, אבל תכל'ס, קובי יודע וכולם יודעים ואין ללייקרס השנה יכולת להגיע גבוה גם עם כולם בריאים ושלמים, ופאו וקובי מתקרבים למיטבם. מה שאולי הספיק לשתי אליפויות לפני לא הרבה שנים, לא יכול להספיק השנה, ולכן, אם בכלל יעלו, יעופו בסיבוב ראשון, או במקרה הכי טוב מבחינתם זה סיבוב שני – מהלך שיתן שפשוף פלייאוף מכובד לכל הצוות המסייע. זה יהיה יפה ומכובד, ויהיה התשתית לטרייד שייצר 3 מספיק טובה (מבוססת על קובי) לשנה שאחרי זה, קבוצה שתוכל באמת להיות קונטנדורית לריצה של קובי לטבעת שישית.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט