מעורב הופס ליום א': ההיילייטס של הפרה-סיסון / מנחם לס

NBA releases preseason .1 schedule for Dec. 11-19

1.ארבעים ותשע (כמו ב-49) משחקי פרה סיסון ישוחקו מה-11 עד ה-19 לדצמבר. כל קבוצה תשחק לפחות שני משחקי פרה-עונה.

2. משחק הליגה הראשון יקויים ב-22 לדצמבר.

3. אחד ממשחקי הפרה-סיסון הראשונים כבר ב-11 יהיה בין הלייקרס לקליפרס.

4. ב-12 לדצמבר לוקה דונקיץ' ישחק מול ג'יאניס.

5. קווין דוראנט יתלבש לשחק פעם ראשונה בברקליס סנטר ב-13 לדצמבר נגד דני אבדיה (בוושינגטון ויזרדס)

6. דוק ריברס יארח עם קבוצתו החדשה, פילדלפיה סיקסרס את קבוצתו הישנה הבוסטון סלטיקס ב-15 לדצמבר.

7. טורונטו רפטורס ייארחו בביתם החדש בטמפה-ביי את מיאמי היט ב-18 לדצמבר.

2. היכן נמצא אלן אייברסון ברייטינג של הגדולים מכולם? ביל סימונס וג'ייאיי אדנדה

Bill Simmons and J.A. Adande, who covered Allen Iverson when he was at Georgetown, go through the entirety of Iverson’s career to dissect his Hall of Fame resume, what’s aged the best about his career, what’s aged the worst, and determining where he ranks all time.

3. צוות 'הרינגר' מסכם את ה-BEST וה-WORST של הפוסט-סיסון, ואני מסכם את הסיכומים, ושם ופה את דיעותי אני!

התמונה/איור נילקחה מ-'THE RINGER'

1. Who’s the biggest winner of the offseason so far?

כמה דעות. דן דביין כותב מה שהרבה מכם (אני לא אחד מהם, ואני מכניס את דעתי פה ושם) חושב: הלייקרס ורוב פלינקה. כולנו יודעים את הסיפור: החלפת בחירת דראפט 28 דני גרין בדניס שרודר למשל. מה שאני אומר זה שכשלדני גרין יש יד חמה הוא יכול לטעון לתואר 'קלעי השלשות הטוב בליגה', אבל כשהוא קר הוא כמו הטממפרטורה שיצטרכו לשמור את החיסון של PFIEZER. מונטרזל הראל עבור דווייט האוארד? תלוי. נראה איזה דווייט יופיע בסיקסרס, וכולם שכחו איזה כוכב הוא פעם היה. הוא רק בן 34 שזה גיל נעורים עבור סנטרים. הוא ודוק ריברס היו גדולים באותה תקופה. אם דוק יצליח להחזירו למה שהיה באורלנדו (וקליעת הפאול שלו השתפרה מאד מאז), אז לעומתו בעיר המלאכים ייבכו 'מי פילל ומי מילל שירשנו כזה שלומיאל. וווס מתיוס? הוא כסף קטן. ישנם בליגה 20 טובים ממנו. קווין או'קונר מסכים איתו, וטוען שעם מרק גאסול הם "טובים לאין שיעור (אבל באנגלית) למה שהיו בעונה שעברה".

יונתן צ'ארקס בוחר בדאלאס כמשתפרת ביותר. התוספת של ג'אש ריצ'רדסון וג'יימס ג'ונסון – בעודם מפנים כסף לעונה הבאה לכבוד הבאת ג'יאניס, הן הסיבות שהוא בחר בהם כמשתפרים ביותר. (אני יודע שג'אש פישל בסיקסרס אבל ליד לוקה הוא יוכל לבעור!).

תהרגו אותי אם אני מבין מדוע זאק קראם בחר בדריוס מילר כמנצח הגדול. הסיבה? דריוס מילר. כן, בן ה-30 הזה החוזר מפציעה. והיה בכל העולם – גרמניה, ניו זינלד, קיבל חוזה בטוח של 7 מיליון מהת'אנדר, אחרטי שנחשב ל'גמור'. כן, אני זוכר איזה קנון הוא היה ב-2012 עם אליפות ה-NCAA לקנטקי, אבל לתת לו את תואר 'הזוכה הגדול' של הפרה-סיסון? קצת מוגזם.

פול אגטי בוחר את ג'יימס לברון כזוכה הגדול כי הוא מוסיף טבעת נוספת לאצבע נוספת, ואז החלום הניכסף – להגיע למספר של מייקל – 6 – תוך שהוא שובר את שיא הנקודות של קרים עבדול ג'אבר, יקבע אותו כ-G.O.A.T הברור של כולם.

מאט דולינג'ר. או, סוף-סוף אחד שחושב כמוני. הוא בחר בול בבלייזרס. לא אחזור על כל הסיפור מאתמול. רק אזכיר את השמות: רוברט קובינגטון, אנס קנטר, דריק ג'ונס, והארי גיילס.

רוב מהוני מחליט להיות שונה ובוחר ברודני הוד, השחקן שקרע את גיד האכילס, וחוזר עתה לפורטלנד המאוכלסת, ועתה ישנה לו הזדמנות להחזיר קצת לבלייזרס על חוזה ה-21 מיליון לשנתיים, ששנה ממנו הלכה פייפן. אם הוא חוזר להיות במיטבו, וחוזר לחמישייה בפורטלנד שלפתע הפכה למועמדת של ממש, כל הקריירה שלו עלולה להתהפך.

ג'סטין וורייר בוחר אף הוא בפורטלנד (שוב, כמוני, אם כי אני מאמין שאטלנטה השתפרה לא פחות, ואולי יותר, אבל 'נחכה ונראה'). הוא טוען שזאת הפורטלנד הטובה ביותר מאז ביל וולטון.

קייל מן – דובי לא יאהב זאת – בוחר בניקס "על שלא עשו שום שגיאה איומה". אבל, ברצינות, הוא בוחר בפיניקס, לפני הלייקרס.

2. Who’s the biggest loser of the offseason so far?

מהוני מאמין שאילו מילווקי היתה מצליחה להשלים את הדיל שלה על בוגדן בוגדנוביץ', היא היתה עולה עם 'אחת החמישיות המושלמות מזה שנים'. הוא מאמין שהיא, אולי, איבדה אליפות בגלל זה (לי זה נשמע מעט מוגזם, אבל כתבתי אתמול שבוגדנוביץ' הוא החולייה האחרונה שאטלנטה הייתה צריכה כדי לעורר רעש רציני מאד ב-NBA, וכל אלה שכתבו אתמול ש-"הם בקושי יעשו את הפלייאוף", ו-"יילחמו על מקום 7-8 במזרח" יאכלו את הלאפטופס עליהם זה ניכתב, או הסלולרים האנדרואידים הזולים שלהם).

צ'ארקס: הווריורס. קליי תומפסון. אסון כבד.

וורייר. קבוצה שרוצה 'NEW DEVELOPMENT' ומחתימה שני זקנים עבור 30 מיליון? שמה – ד-ט-ר-ו-י-ט!

קראם: (ראה צ'ארקס).

דוויין: הפרונט אופיס של הבקאס. הוא כותב:

By all means, feel free to argue that having Jrue Holiday, D.J. Augustin, Bobby Portis, Bryn Forbes, and Torrey Craig is ultimately better than having Holiday, Bogdan Bogdanovic, and a bench stuffed with minimum-salaried second-round rookies.

מה הם עשו ע"י ההחלות האלה? לגרום ליאניס לחשוב שוב – בפעם המי-יודע-מה שלהנהלת הבאקס אין אף אחד היודע מה הוא עושה.

דולינג'ר: ההורנטס. למה? לקחת את חוזה ה-120 מיליון של גורדון הייוארד???? ולהוסיף אליה את ה-SIDESHOW של LaMelo/LaVar Ball????? ונא לא לשכוח שהיו חייבים לוותר על ניקולאס באטום כדי לעמוד בתשלום להייוארד!

מאן: יוסטון! עכשיו שההצגה "HARDEN-MOREY" נמעכה, יוסטון חייבת לשחק עם שחקן (הארדן) המרגיש שהוא בחופשה עד שימצאו לו מקום אחר. לחיות עם אדם כזה בדירה של 500 יארדס מרובעים – גודל הפארקט – זה לא דבר נעים ביותר. ועלי להוסיף את הווריורס, ולו רק בגלל מזלם הרע.

אוגטי: הפרונט אופיס של הבאקס (ראה דוויין)

אוקונר: הרוקטס נתנו לקובינגטון ללכת כדי להשאיר 'מקום' (מקום – $$$) לכריסטיאן ווד. ווד הוא אחלה סנטר/פאור-פורוורד, אבל הם הביג לוזרס של העונה ללא ספק. נשארו ללא קבוצה ממש. ומה שקרה לווריורס ולתומפסון הוא נזק איום, ועצוב, שקשה ממש לכתוב עליו!

3. What was the best move?

מאן: עבורי הדאלאס שולחים את סת' קרי עבור ג'אש ריצ'רדסון הוא הדיל מס' 1 למבריקס. זה נותן ללוקה עזרה בהגנה עם 'גודל' וזריקה מהפרימטר. אגב, הדיל יכול להיות טוב גם עבור הסיקסרס. אז אולי זה דיל עם רק מרוויחים. ואטלנטה? בלי להיכנס לפרטים ה-DEALS שלהם בס"ה הם מצויינים, והם יצמששו בעונה הבאה יותר מאשר בעונה הקרובה. גם בחירות הדראפט של ממפיס – דסמונד ביין, קסביירטילמן, ורוברט וודרד – הם החבילה הכי טובה מכל שאר הקבוצות בדראפט.

או'קונר: סקרמנטו זה עתה בחרה בדראפט את טייריס הליבורטן, שהוא יכול בקלות להפוך להפתעה הדראפט, ויעזור להם מ-י-ד, ולא 'בעוד שנה-שנתיים'. שחקן ברמתו שווה בשוק החופשדע 18 מיליון, ולא משכורת של רוקי. הוא יהווה את העזרה שד'ארון פוקס משווע אליה, והוא זקוק לה.

אוגטי: הכל זה הלייקרס. כל מהלך שעשו.

צ'ארקס: הרוקטס חותמים את כריסטיאן ווד על 41 מיליון ל-3 שנים? לכוכב כמוהו? איך פלמלי שווה 8 מיליון אם שחקן כזה 'שווה' רק 13 מיליון לעונה? זהו שחקן שהוא outrageously talented!

דולינג'ר: החתמת אוסטין ריברס ע"י הניקס. יש באוסטין משהו ש-RUBS MOST NBA TEAMS THE WRONG WAY – – הווה אומר הוא מתאים עשר לניו יורק. הוא תמיד PISSED-OFF מנטלית, ז"א שבתפוח הגדול הוא יהפוך לגיבור!

'קראם: A) מונטרזל הראל ללייקרס. B) סרג'יי איבקה לקליפרס.

וורייר: כריס פול לסאנס. בסאנס לפתע פול מוצא את עצמו משחק עם הטלנט הצעיר הטוב ביותר שהיה לו אי-פעם!

דיוויין: הרפטורס מחתימים את פרד ואן-וליט.

4. What was the worst move?

וורייר: 40 מיליון לעונה לגורדון הייוארד?

(5 אמרו אותו דבר!)

מאנו: הבאקס נכשלים בהחתמת בוגדנוביץ'.

אוגטי: האם דטרויט פיסטונס חולים ב'מחלת סנטרים'? לשלם לג'היל אוקפור חוזה לשנתיים, ולהחתים את מייסון פלמבי על 25 מיליון לשלוש שנים, ואז ללכת ולבחור בדראפט את אייזיה סטוארט?

מהוני: אני לא מבין בתכלית את החוזה שדטרויט נתנו לג'היל אוקפור. ומה עם החוזה לפלמלי? לא שיש משהו לא בסדר איתו, אבל 25 מיליון?

5. Who’s the 2021 title favorite at this very moment?

כולם, ללא יוצא מין הכלל – לייקרס!

(למה אתם מצפים מחברי הצוות של ביל סימונס?)

4. הסלטיקס החליטו לבנות את עתידם מסביבו של ג'ייסון טאטום (שכחתי היכן קראתי זאת)

5. אמרתי לכם או לא ש'האיש שלי' ג'בל מגי הוא פיקח וכשרוני ביותר? (והרוב פה חושבים שהוא איזה אהבל מסקרפיסקוויל, אינדיאנה). אז הנה הוא – מועמד ל-GRAMMY AWARD!

ג'בל מגי – שאני מודה שהוא נראה מין אהבל רפה-הבנה כזה, אבל אני כתבתי כאן כמה פעמים – והיזהרתי אתכם שהוא שחקן בעל אינטיליגנציה ביותר, הוא עכשיו לא רק שחקן הקאבס בעל שלוש טבעות אליפות, אלא הוא מועמד לזכות בפרס הגראמי על "BEST POP VOCAL ALBUM"

6. קווין דוראנט: "אין להשוות אף שחקן למייקל ג'ורדן. הוא 'ברמה של אלוהים'"

7. סתם שאלה שפתאום קפצה לראשי: מה עשתה הבולס מלבד הדראפט?

שיקגו בולס עשו כזה רעש עם FRONT OFFICE חדש, מאמן חדש, ומה לא, אז מה עשתה כל ההנהלה החדשה מלבד לבחור שני שחקני דראפט (ושמעתי שנתנו QUALIFYING OFFER לדנזל וולנטיין על 4.7 מיליון)???זהו??? (אני הייתי יכולתי לעשות יותר מהליכה אחת לשירותים)

8. עוד שאלה בקשר לעוד קבוצה, והקבוצה היא דנבר!

  • נוספו לה אייזיה הרטנסטיין וזאק נאג'י לפרונט-קורט, וRJ המפטון ופקונדו קומפזו לבק-קורט.
  • זהו? ככה רוצים לנצח את הלייקרס?
  • ומה בדיוק התכניות לגבי מייקל פורטיס?
  • וכיצד ימלאו את מקומו של ג'רמי גראנט??? איך זה שהם לא הצליחו להשאירו בקבוצה (אל תגידו לי שעם בול בול!)?
  • ומה התכניות לגבי מונטה מוריס וויל ברטון (ייתכן שהחמצתי משהו???)
  • אל תגידו לי שדנבר מאמינה שהיא יכולה לצאת לקרב מול הלייקרס עם ניקולה ג'וקיץ', ג'מל מוריי, ומייקל פורטר.
  • מדוע דנבר לא יכולה היתה להחתים שחקן כקלי אוברה, או ארון גורדון, או, אפילו, רוברט קובינגטון?

10. היום לפני 40 שנה: הרשל וולקר עוזר לאונ' ג'ורג'יה לסיים עונה מושלמת ואליפות NCAA בפוטבול!

הרשל וולקר – הנחשב ע"י רבים לשחקן המכללות הטוב מכולם (פרס הייזמן, שחקן השנה כל עונה, אלוף המכללות, מחזיק בכמה שיאים עד היום – שיהפוך לשחקן מצויין ב-NFL אבל לא כוכב-על כפי שהיה במכללות, לאחד מרצי 100 המטרים הטובים בעולם בזמנו(10.1 שנ' ב-1980), עוזר לאונ' ג'ורג'יה לסיים עונה מושלמת עם נצחון 20-38 על ג'ורג'יה טק!

ג'ורג'יה השלימה עונה מושלמת של 0-12 כשהטיילבק שלה הרשל וולקר גומע עוד 218 יארדס ועושה 3 TD'S. הוא מסיים את העונה עם שיא פרשמן של 1,616 יארדס.

הרשל וולקר הוא אחד הטיפוסים הקשים ביותר לתאור: תארו לעצמכם כוכב-על בתיכונים בפוטבול וא"ק; שחקן המכללות הטוב ביותר בכל שנותיו בג'ורג'יה, אחד האצנים הטובים בעולם בזמנו, מייצג את ארה"ב ב-BOBSLED באולימפיאדת החורף בוונקובר, מתאבק/מתאגרף מקצועני ב-=MMA, כהן דת דתי, ואחד משפוטי טראמפ שהנשיא השתמש בו כאחד מנאמניו בריצתו לנשיאות האחרונה לפני חודש.

הוא בעל FIFTH DEGREE BELT ב-tae kwon do. ב-1988, כשהוא הרנינג-בק של הדאלאס קאובויס, הוא השתתף בהופעת בלט של ה-Fort Worth Ballet המפורסמת. הוא אלוף ה- Superstars  של 1987 ו-1988. ב-2002 הוא הפך לכומר קתולי והפך ל-PROPHET (מין 'נביא') נוצרי המוזמן להרצאות בכל רחבי העולם המדבר אנגלית.

הוא היה נושא לכתבה שהתפרסמה מאד במגזין פלייבוי (“Hershel Walker Doesn’t Tap Out") בהוצתת דצמבר, 2011.

הרשל וולקר התפרסם בדיאטה שלו ובאימוניו. עד היום, בגיל 60 הוא נראה נפלא עם גוף למיסטר אמריקה. הוא אוכל רק ארוחה אחת ליום ב-5 אחה"צ שהיא מרק, לחם, וסלט. הוא לא מרים משקולות אבל מבצע – יום-יום – 1,500 PUSH-UPS (לא רצוף כמובן) ו-2,000 SIT-UPS. זאת אותה רוטינה שהוא עושה כבר מגיל 15 בתיכון.

הרשל וולקר הוא גם "מדריך ומורה לבריאות נפשית" שהצבא, המרינס, וחיל האוויר משתמש בו בקורסים לטייס. הוא גם "מנהיג נפשי" ב-"PATRIOT SUPPORT PROGRAM.

Herschel has traveled to over 300 military bases both in the U.S. and abroad, and spoken to thousands of Servicemen and women in the Army, Navy, Air Force, Marines and Coast Guard.

הוא היה אחד התומכים הראשיים – והרבה טוענים שהמושל חייב הרבה מבחירתו להרשל וולקר – בזה שניבחר למושל ג'ורג'יה בריאן קמפ, תומך ראשי בטראמפ, ופסיכי רפובליקני אפילו יותר מטראמפ. וולקר היה CO-CHAIRMAN של ה- President's Council on Sports, Fitness, and Nutrition.

הוא היה אחד הנואמים הראשיים עבור טראמפ בעצרת הרפובליקנים לפני כחצי שנה ב-2020 Republican National Convention.

הוא השתתף בתכניות טלוויזיה רבות: שלוש עונות בתכנית שזכתה לפרסי טיווי רבים Rachael vs. Guy: Celebrity Cook-Off, והשתתף שנתיים רצופות ב-REALITY SHOW Celebrity Apprentice, ועוד.

אורח רצוי ופופולרי במארינס

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 88 תגובות

  1. תודה מנחם.
    .
    לגבי השאלה מה עשתה שיקגו- זה נראה מזערי אבל זה הדבר החשוב ביותר עבורה – הם החליפו מאמן.
    פוטנציאל יש להם כבר כמה עונות, יכולת גם יש. התפקיד של בילי זה להוציא את הפוטנציאל מהכוח אל הפועל.
    לדעתי חבל שהבולס ויתרה על שאק הריסון וקריס דאן שהם שומרים אדירים.

  2. אני לא יודע מי ניצחה את האוף סיזן,
    אבל זה ברור שמילווקי הם המפסידים הגדולים.
    ההתפרקות של הטרייד על בוגדנוביץ',
    זה נותן ליאניס בדיוק את הדחיפה שהחברה בשביל לומר "איך אפשר לצפות ממני להמשיך במועדון שלא מצליח להעביר טרייד פשוט?"
    .
    כל מי שמעניק ציונים לעוף סיזן על סמך בחירת דראפט ניחן בזיכרון ממש קצר.
    כן, בהחלט יכול להיות שהליברטון הוא הגניבה של הדראפט. יכול להיות שהוא עוד שחקן בינוני.
    .
    תודה, מנחם.

    1. מצד שני, בעולם חסר הוודאות שבו אנחנו חיים, שבו כל שמלה שמפורסמת לובשת מתחברת כמו בצופן דה וינצ'י לקונספירצית פדופיליה כלל עולמית והתנינים שבביוב כבר גדלו מספיק כדי להמציא ולהפיץ תיאוריות קונספירציה משלהם על "גניבת בחירות" – עכשיו זו ההזדמנות של מילווקי להכות בברזל לפני שהוא ננעץ בעורף של כל מתנגדי Q וג'ון קנדי ג'וניור (להכניס גיף של מריו It's-a-me).
      הולכים ליאניס ואומרים לו "אתה חושב שקבוצות אחרות לא עושות טריידים כאלה? לא עוברות על החוקים? למה רק אותנו תפסו? זה לא כי אנחנו גרועים. זה כי 'הם' רוצים שנכשל. זה כי 'הם' רוצים שלא תשחק פה שנה הבאה. 'הם' לא יכולים להתמודד איתנו על המגרש (אנחנו לא הפסדנו! תוצאות הפלייאופים האחרונים עדיין בבית המשפט. גנבו לנו את הלארי אובריאן) אז מנסים לפרק אותנו מבפנים. תישאר איתנו, תרמו כסף, נהפוך את הקבוצה לתוכנית רדיו וההשתקה של הגניבות תיפסק".

  3. בהינתן עונה ללא פציעות משמעותיות,
    גם לדעתי הלייקרס הם הקבוצה עם הסיכויים הגבוהים ביותר לזכייה באליפות.
    זה היה נכון גם בתחילת העונה שעברה,
    והפער רק גדל.

        1. היועץ המשפטי של האתר מחייב אותי למסור את ההודעה הבאה:
          "למרות מה שרואים בסדרות ובסרטים, כאשר אדם חוטף זעזוע מוח וההתנהגות שלו משתנה בעקבות המכה, הפתרון כדי לחזור למצב הרגיל הוא לא לחטוף זעזוע מוח נוסף"

          1. היועץ הנפשי של האתר מחייב אותי למסור את ההודעה הבאה:
            "זהירות עם הזכרת יועץ משפטי של האתר מגיבים מסויימים עשויים לקבל טריגר חונטה."

    1. טראמפ יהיה בן 78, יותר נרגן ויותר מנותק מהמציאות. אני בעד…. גם אם הוא יחריב את העולם, לפחות יהיו צחוקים.

  4. ראיתי את הקרב טייסון גונס לזכר הימים הטובים של טייסון.
    סך הכל לא היה רע אבל חבל שהשופטים לא החליטו מי ניצח, אולי בגלל שהיה קשה להחליט.
    הם היו דיי שווים על המגרש אבל טייסון נתן שם כמה מכות טובות, לא יותר. גונס ניסה אבל רוב הזמן תפש את טייסון בידיים.
    הקרב הוליד עכבר.
    מיאו!

  5. שיקגו זה קבוצה בדרך לאבדון
    הולכת להיות הקבוצה הגרועה בליגה שנה הבאה
    המטומטם שהם החתימו בתור GM יהרוס אותם , רואים את זה כבר בדראפט.
    לקחו את בן טיפוחיו של בראין קולנג'לו שהיה שנה שעברה יד ימינו של אלטון ברנד , אם יש דבר שהחרטטן הזה אוורסלי יודע לעשות זה שכל מה שהוא נוגע בו הופך לפסולת רפואית

  6. יש הרבה אנשים שהם חכמים אבל לוקח להם רגע לאבד את המידע שמגיע. זה טוב למהנדסים ומדענים, קצת אסון לשחקני כדורסל. ג'בל מגי לדעתי בקטגוריה הזו. והוא גם האיש שלי.
    כבוד לג"ס (טוב, אני משוחד) שלקחו את הבחור הזה שבעיקר היה מושא לבדיחות של שאק על השלומיאליות שלו ובנו אותו כשחקן. הם מצאו לו תפקיד – לעלות לכמה דקות ולדפוק הטבעות וחסימות על קבוצה שהתכווננה ללשמור על הגארדים של הווריירס. עד שהיריבה כבר הספיקה לעשות התאמות ושינויים הבחור חוזר לספסל. 3 הטבעות, חסימה ואיזה מהלך שלומפרי מביך, אבל הווריירס דאגו להיכנס בשאקיל אוניל (עוד נקודות להם כקבוצה) אז גם על זה אף אחד כבר לא צוחק.
    *
    אבל כן – כשצריך לחשוב במהירות של שחקן כדורסל הוא לא הנר הכי מאיר בחנוכיה.

  7. Zlatan Ibrahimovic : "I told Robert Carlos to shut up with a Sign language🤫 (shhh). After the match He told me that my height is scary otherwise he would say something back. This is when I started to know that I am a Lion among Human"
    זלעעטי זה חתיכת טיפוס אחולשילינג ליאון.

  8. הקשבתי לסרטון על אייברסון. לא חידש הרבה. הוא אכן מייצג את דור השחקנים הערסים. אלה שמסתבכים עם החוק ועם כל בנאדם בסביבתם. בסופו של דבר האליפויות בתקופה ההיא הלכו בעיקר לקבוצות עם כוכבים יותר שקולים כמו דאנקן ושאקיל (שקולים בקטע של לא להיות עבריין מועד, לאו דווקא אומר שהם אנשים נוחים).
    *
    אני אתן לאייברסון קרדיט אחד רציני – הוא השחקן שהכי השפיע על הגדרת התפקיד של שחקנים נמוכים בימינו. סטף קרי, לילארד, אירווינג, דונובן מיצ'ל, אייזיה תומאס (בכמה עונות הטובות שלו)… אף אחד מהם לא משחק כמו סטוקטון או כריס פול…
    היו סקוררים נמוכים לפני, אבל שחקנים בדור הזה מכירים את אייברסון, לא את נייט ארצ'יבלד.

    1. הכל טוב עד הקטע של האליפויות, זה שאייברסון לא לקח אליפות לא קשור לפרסונה שלו או להסתבכויות שלו עם החוק, אם הוא היה בקבוצה מרופדת כוכבים כמו הלייקרס, הוא היה עם כל הבלגן לוקח אליפויות, ואולי עם מאמן כמו פיל ג׳קסון גם היו יודעים להכיל אותו כמו שעשו עם רודמן ולא היו מתנהלים כאילו שמישהו רק יקח מפה את הדבר הזה.

        1. הוא לא לקח אליפות גם לפני שהלייקרס עלו ולא לקח אליפות גם אחרי שהם ירדו. שלטון שאק-קובי נמשך 4 שנים (אני מחשיב גם את ההפסד לדטרויט). אייברסון קלע מעל 20 נקודות מ-96 ועד 2008… עם כמה פציעות באמצע ובכל זאת.

          1. ובגדול התייחסתי לסרטון. הוא דיבר על ההסתבכויות ומצעד המאמנים שלו. הדבר היחיד שנראה לי זה שאם אתה יודע להסתדר עם סביבתך (הם לא חייבים לאהוב אותך, אבל זה עוזר שהם לא מפחדים שתתפוצץ עליהם כל רגע) אז יותר קל לבנות איתם קבוצה שתיתן לך הרבה יותר הזדמנויות ללזכות באליפויות.

            1. אתה זוכר מי אלו הנגרים שנוא שיחק איתם? אייברסון בשיאו הוביל את הפחים של פילי לגמר במזרח שהיה ממלחמה שנועדה רק להיות הקורבן של שאק, אני חושב שזוהי הקבוצה החלשה ביותר ששחקן סחב לגמר יותר מקליבלנד 07.
              .
              קובי ומייקל לא התפוצצו על שחקנים, שאק לא היה בריון בחדר ההלבשה? פשוט לפחים של פילי הייתה קבוצה חסרת כשרון בקטע מפגר, אני לא יודע איך זה האשמה של אייברסון שGM לא יודע לבנות קבוצה.

            2. צודק ברוך למרות שאל תשכח שהביאו את מטומבו במהלך העונה כדי שישים גוף על שאק (מה שלא עזר), היתה לאייברסון שם אסופת נגרים ברמה אחרת

            3. נגרים זה מחמאה ברוך עדין היום.

              אריק סנואו, מס 2 הכוכב ארון מקי…..דווקא היה לו מיד ריינג חביב
              ספידי קלקסטון מאט גייגר מוטבמבו תיאו ראטליף קלרנס וותרספון….
              היום אין מקום אפילו לשחקנים כאלה בליגה.
              אייברסון בשיאו לא זכה שיקיפו אותו בצוות נורמלי. אחכ הוא כבר לא היה בשיאו אלא הרבה אחרי.

            4. מאיזה ארכיון שלפת את גייגר שמעון? אפילו אייברסון כבר לא זוכר מי זה. סנואו הפוינט גארד הכי נגר בהיסטוריה. ארואסטי זה סטף לידו. מקי דווקא היה סבבה וראטליף נפצע והלך בטרייד על מטומבו. היו ימים..

            5. מונה גייגר היה מושא הלעג שלי בימים דאז

            6. להביא את מוטמבו היה המהלך המפגר והמצחיק ביותר שראיתי, מוטמבו היה מצויין בהספקט הגנתי אחד וחלש בשאר (בדומה לגובר היום), המחשבה שהדחליל הזה יכל לתת גוף לשאק המפלצת הייתה מגוכחת ולא משנה כמה פרסי הגנה היו לו.

            7. לא אמרתי ששחקנים אחרים לא יכולים להתפוצץ. שאק לא נראה בנאדם קל. להבנתי גם דאנקן לא קל. אבל הם לא היו עבריינים.

            8. בסרטון מתואר איך אייברסון הפחיד שופט שרצה לשרוק לו טכנית. היו שם סיפורי איומים בנשק, לשלוח שומרי ראש להרביץ לאנשים, לארי בראון סיפר שאייברסון היה צועק עליו "מאדר-פאקר" בכל פעם שהוא היה מוריד אותו לספסל. לא נשמע כמו בנאדם שקל לבנות סביבו קבוצה. אבל בואו נתעקש לא להבין את הנקודה.

            9. גם מראדונה היה מאפיונר וגם מייקל ג’ורדן לא היה תלית שכולה תכלת, מרביץ לשחקנים בקבוצה עדיין סביבם היה אפשר לבנות קבוצה מנצחת, שוב תאוריה לחוד מציאות לחוד

            10. אני איתך לגמרי ג׳ון. התכוונתי בכלל לנושא אחר. אייברסון זו אכן ליגה אחרת של ״שכונה״

            11. מאדר פאקר 😂😂😂 זה כל מילה שנייה אצל כל שחקן בליגה. אם אתה חושב שהשיקצה לא עושה את זה…
              מזה מאמן מתרגש? יודע כמה מאדר פאקר המאמנים אומרים לשחקנים.
              זה נראה לך ליגה של סיסיות?

            12. שמעון. איך שאתה מתאר את זה. אז כן. זו ליגה של סיסיות. נותנים לאנשים לקלל אותם, אם הם לא לוקחים אליפות אז זה המערכת אשמה… כשאתה מפרשן שחקנים זה נשמע כאילו אתה מתאר ילדים שמשחקים כדורסל במגרש ומשוויצים בנעליים שלהם ובזה שהם שמעו אלבום של ראפר סוג ב'. "יו מאדר פאקר, גימי דה בול, יו יו".
              ערסים רחביה.
              *
              "לא זכה שיקיפו אותו בצוות נורמלי". באמת, זה הביטוח הלאומי אשם.

    1. אגרוף זה כמו חינוך. כל אחד חושב שהוא מבין בזה ויכול לסמוך על האינסטיקטים שלו כדי לשרוד.
      בפועל שניהם מקצועות מורכבים הדורשים ידע תיאורטי כישרון מולד ואימון ותרגול מטורף.

      1. המכות שהוא חטף שם…….
        חתיכת נוקאאוט.
        זה אותו הנייט שקפץ שם על ביג בייבי בבוסטון, אותו נייט שקפץ גם על פירס והתרסק על הרצפה. גונגליסט.

      2. מי? מי לעזאזל חושב את זה?
        מי יושב עם עצמו בבית והוא כזה, בשביל כדורסל/כל מקצוע אחר התאמנתי שנים ועדיין היו לי המון מגבלות ותנועה לא נכונה יכולה לגרום לפציעה קשה, אבל בענף שכולו *לחטוף מכות חזקות ככל האפשר לפנים* אני יכול פשוט להיכנס לזירה ולסמוך על האינסטינקטים?

        1. צריך להיות דביל רציני לעבור מכדורסל ללחטוף מכות. לא נורא דבילים לא חסר.
          אם כבר קרב שיהיה קרב בין 2 שחקני nba יהיה יותר מעניין ויותר כסף.
          נייט ודארקו ראש בראש בקרב שיקרא דה דארקנייט איוונט

      3. צריך להיות דביל רציני לעבור מכדורסל ללחטוף מכות. לא נורא דבילים לא חסר.
        אם כבר קרב שיהיה קרב בין 2 שחקני nba יהיה יותר מעניין ויותר כסף.
        נייט ודארקו ראש בראש בקרב שיקרא דה דארקנייט איוונט

      4. חחח הזכרת לי אחד יפה בכיתה ט היה אחד בשכבה מעלינו סוס 1.95 כולו מנופח שרירים נראה בן 30 והוא הלך לקיקבוקסינג שמעתי סיפורים שאיך שהוא נכנס לזירה לאימון היריב העיף אותו מהזירה 😂😂😂
        גם בכדורסל הוא לא היה קשור לענף סתם גבוה

        1. שמעון זה תלוי,
          אגרוף זה ידע אבל דאונתני ויילדר מוכיח שכל מה שצריך זה כשרון מולד ונתונים פיזיים, האיש נכנס לענף בגיל 20 כדי לממן את הניתוח של הבת שלו, בלי שום טכניקה רק עם עוצמה בלתי ייאמנת וימנית שאין לה תשובה הוא שלט בענף באופן לא ייאמן (9 שנים רצופות) 40 נצחונות רצוף רובם בהוראות עד שהפסיד שנה שעברה.
          .
          אותו דבר ברוק לסנר שהיה מתאבק חובבן בתיכון נכנס לUFC ורק עם אתלטיות שאין שנייה לה הפך להיות אלוף העולפ

            1. בסדר סטרואידים חוקי בענף הזה כולם משתמשים

            2. לא ב-UFC (אלא אם אתה רוצה שאף ניצחון שלך לא ייחשב)

            3. חחח כן שם כולם עם חומרים טבעיים שותים שייקים😎

            4. הוא גם הורחק לשנה ואח"כ לזמן בלתי מוגבל

            5. אתה מוזמן לחשוב מה שאתה רוצה

  9. תודה מנחם – מעורב מעניין מאוד!
    .
    1. פרי-סיזן כל כך קצר אחרי מחנה אימונים מזורז ללא ליגת קיץ… זה יעלה הרבה שאלות באשר לדקות משחק. היעדר הדרגתיות מגביר את הסיכוי לפציעות. במיוחד לשחקנים ותיקים אך גם לכל הרוקיז שלא שיחקו באופן מסודר מאז תחילת מרץ…שווה לחפור עמוק לרוסטר ולהקריב משחקי עונה רגילה ומאזן כדי לא להפוך את סרגל המאמצים לחד מדי
    .
    2. אייברסון היסטורית הולך להפוך להערת שוליים לצערי. נכון שהוא שחקן שהרבה שחקנים אחריו ניסו לחכות, אך הכדורסל הזה עבד רק מכיוון ששוחק בתקופה ההתקפית הכי גרועה בתולדות הליגה כאשר ההגנות היו חונקות בהרבה, ואפשרו בעצם לקבוצה, שלא מגיעה ל-100 נקודות לערב ועם הגנה טובה לזכות במאזן השני הכי טוב בליגה. אין ספק שלא שיחק יותר מדי עם כוכבים אחרים בפילי ודנבר, אך גם כששיחק עמם לא בדיוק פרח. לא סתם החלפתו בצ'ונסי בילאפס בדנבר עשתה את כל ההבדל. ההרכבים היותר מוצלחים שלו בבפילי, שוחקו בשנים הכי עלובות של המזרח, עם מגינים מהטובים בליגה. מבחינה אומנותית ופנטזיונרית, אין ספק שהיה תענוג לצפות בו. כך שמבחינתי כל משחק של אייברסון עדיף בעיני על משחק של טים דאנקן אך גם ברור למי היה את הנוסחה המנצחת.
    .
    3. אתר דה רינגר מנסים לא מעט להחיות את הקסם של גראנטלנד ז"ל, הפרויקט הקודם של סימונס ב-ESPN. הטייקים שלהם לפעמים טובים ולפעמים בנאליים ופופיים. ממה שקראתי אני מסכים עם חלק מהטייקים. אגב אני לא מסכים שהחוזה של היוורד היה כזה גרוע. זה לא שראיתי כוכבים עומדים בתור להגיע להורנטס גם כשהיה מקום בקאפ. כשצוללים למספרים המתקדמים של היוורד עד הפציעה ממנה לא התאושש עד סיום הפלייאוף מגלים שחקן עילי בלא מעט פרמטרים. הוא סיכון לא קטן ואין ספק שהוא יקר מהשווי האמיתי שלו, אך הרעיון הוא ליצור חכה לתפיסת דג גדול יותר בהמשך. היוורד הוא בין שחקני הפיק אנד רול הטובים בליגה (אחוזון 95 אם אני זוכר נכון). יחד עם למלו בול שארלוט מנסה להניע משהו שאולי יגרום לקבוצה להפוך לפרנצ'ייז אטרקטיבי יותר ממה שהיא הייתה כדי שכדור שלג חיובי אולי יתגלגל.
    .
    7. הבולס במקום דומה לשנכנס מנכ"ל חדש לחברה ומזהה שכל הדוחות והנתונים לא מדוייקים. אין לו סיכוי לקבל החלטה לגבי הרכב העובדים שלה או ליצור יעדים ריאליים מכיוון שבניתוח העבר קשה להפריד בין עבודת ניהול ליכולת העובדים. טריידים יהיו גם באמצע השנה, והדראפט של 2021 במקרה הכי גרוע נראה מאוד חזק בחלק העליון שלו. אין שחקן אחד בסגל של הבולס שאין עליו לפחות סימן שאלה אחד גדול וברור. המתנה להמשך השנה הוא בעיני גישה שקולה. אם אין לך יד טובה כדאי למהר לדחוף צ'יפים למרכז השולחן. עדיך לשחק כמה סיבובים ולהכיר את השחקנים האחרים.
    .
    8. דנבר היא עוד קבוצה עם סימני שאלה. הם בחרו טוב סה"כ בדראפט אך האיבוד של גראנט נראה קשה יחסית בהגנה.אבל אסור לשכוח שגם וויל בארטון לא שיחק כל הפלייאוף. אני לא חושב שהם היו חתיכה אחת מלהיות קונטנדרית מכיוון שהם מלכתחילה היו פחות תלויים בעצמם. קונטנדרית לא אמורה לחזור ב-3 סיבובי פלייאוף של פיגור ובשיניים לגרד ניצחונות. באותה מידה בה ניצחו יכלו גם להפסיד סיבוב ראשון או שני. אתה לא מתחיל מהמקום שהפסקת שנה קודם. לכן לא היה מהלך שהיה ראילי עם מצב הקאפ של הנאגטס כדי להנחית את השחקנים שהזכרת וגם אם כן זה לאו דווקא היה מקרב אותם

    1. הווארד זה בלוף גדול מאוד, מראה עיניים לא משקר כאשר מודדים שחקן ומשלבים אותו עם סטטיסטיקה, הסתכלות על סטטיסטיקה מתקדמת לבדה יכולה ליצור מבט מטעה מאוד (אחרי זה טאונס הוא סופרסטאר). בכל מקרה קופאץ יכל למשוך אותו בחוזה הרבה יותר זול (שעדיין היה נוראי, אני לא מחזיק מהגופה שלו), זה לא שהיו להיווארד הצעות מכאן ועד הודעה חדשה, 90-80 מליון ל4 שנים היה בהחלט עושה את העבודה. אין לי בעיה עם חוזים שהם אובר פיי כמו בוגדוביץ במקרה של היווארד זה אסון.

      1. הסיכוי שהיווארד מוותר על 90 מליון מובטחים הוא אפסי או שהוא צריך להיות ממש מטומטם , לא מדובר בשחקן בריא אלא בשחקן שכל עונה מפסיד כמות נכבדת של משחקים בגיל 30 היה מקבל כנראה חוזה שדומה לזה של גילנארי במקרה הטוב אם נשאר בריא

        1. אתה כנראה שוכח שהוא יכל לבחור להשאר עם איזה 34 מיליון השנה בסלטיקס, מה שאומר שגם חוזה קטן משמעותית ממה שאתה מציע לו היה סוגר אותו עם הרבה יותר בפדיון צ'קים.

          1. לא שוכח השאלה אם היווארד מוותר על 60-70 מליון מובטחים ל3 שנים נוספות אני כמעט בטוח שלא,שנה הבאה הוא בין 30 הוא סובל מפציעות חוזרות ונשנות

            1. חשבון פשוט
              הצעת לו 80-90 ל4 שנים
              אם הוא לוקח 34 בשנה הראשונה זה משאיר 46-56 שהוא צריך לחתום עליהם בשלוש שנים אחרי. בהתחשב שבעצמך אמרת שמה כבר הוא יקבל חוזה כמו של גלינרי(שגבוה מה56) אז בעצמך גרסת שהוא צפוי להרוויח יותר בצורה זאת מאשר בחתימה על חוזה ה80-90 שלך.
              האם יש סיכון של פציעה? כן
              האם הוא סביר כמו שאתה מניח כאן?
              ממש לא
              אם אכן הפציעה שאתה צופה כל כך סבירה אפילו החוזה 80-90 ל4 שלך לא סביר.

  10. הבולס עשו בשכל שלא עשו מהלכים גדולים.
    כרגע יש להם 3 רוקיס שצריך לראות מהם שווים בדיוק (וויט, מארקנן וונדל) הימור בדרפט ויליאמס כל כך גבוהה.
    יש לו נתונים פיזים מרשימים ועוד לגילו הצעיר, שחקן הגנה מצויין והראה גם יכולת לקליעה לא רעה, יכול להיות שעשו את הגניבה של הדרפט.
    על פניו היחיד שכן היה אמור ללכת זה לווין. שלמרות שעושה הרבה נקודות לא נראה באמת תורם ויפגע בקידום הצעירים.
    יכול להיות שההצעות היו נמוכות מדי.
    הפנים כמובן לדרפט שנה הבאה, לנסות להעריך את שווי הנכסים, אם לבניה סביבם או לטרייד עתידי.
    יחסית הבולס בוחרים טוב בדרפט, 3 שנים רצוף בחירה 7 והוציאו שחקנים טובים.
    דנבר מפחדים לעשות מהלכים, נראה שיש בסיס טוב אך עדיין מסרבים לעשות צעד רציני והצהרת כוונות.
    בנתיים נותנים לכוכבים להתבשל על אש נמוכה, כוכבים צעירים מתחת ל 25 כל שנה פליאוף וגמר מערב,.

  11. Contract info for Xavier Tillman, Sr. in Memphis:

    $4.6M guaranteed

    20/21 $1.3M
    21/22 $1.5M
    22/23 $1.8M
    23/24 $1.9M (Team)

    Ranks behind Bruno Fernando (also done by @PrioritySports) as the most guaranteed $ of a 2nd rd. pick who played in the NBA right after he was drafted.

  12. בסד
    שלום.
    מנחם, אני מציע לבחור גם בקטגוריה חדשה: ההנהלה המשתפרת של השנה.
    הזוכה ללא עוררין: הניקס. שנים עברו הם היו מחלימים את הייוארד על מקס, ועם המזל שלהם,
    הוא היה נפצע בשבוע הראשון של העונה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט