1.תצחקו כמה שאתם רוצים, אבל 20 דקות מביתי משחקת "הקבוצה של ה-NBA"
עכשיו שהקינגס סירבו להשוות את ה-OFFER SHEET של ההאוקס לבוגדן בוגדנוביץ',"הקבוצה של ה-NBA" החדשה משחקת 20 דקות מביתי.
היא עולה עם חמישייה כזאת:
*פוינט גארד: טריי יאנג. מחליפים – תלוי במצב ובדקות על השעון – ראז'ון רונדו וכריס דאן.
*שוטינג גארד: בוגדן בוגדנוביץ'. מחליף – קווין הורטר, קאם רדיש (תלוי במצב ובדקות)
*סמול פורוורד: דנילו גלינארי. מחליף ד'אנדרה האנטר.
*פאור פורוורד: ג'ון קולינס. מחליף סלומון היל.
*סנטר: קלינט קפלה. מחליף – אונייקה אוקוגוו
אני רוצה ששמעון, דה-שוט, etayle, חיים, צ'יקו, וצביקה בר לב יידעו שאני עולה עם החמישייה השנייה ומסיים – הכי גרוע – במקום שמיני במזרח לפלייאוף. בחמישייה הראשונה אני הופך כבר העונה לקבוצה המרתקת, מלהיבה – וכמעט בא לי לומר 'הטובה' בליגה – אבל אני מוכן לחכות לעונה הבאה לפני שאכתוב את מילות המחץ "אלופת ה-NBA".
2. מי דפק את מי בפרי אייג'נסי? הלייקרס את הקליפרס או הקליפרס את הלייקרס?
לדעתי הלייקרס דפקו את הקליפרס ב-ג-ד-ו-ל. להפסיד את מונטרזל הראל זה כמו לרמברנט (שמעון, רמברנט היה צייר!) לאבד את הבוהן (או האגודל – לעולם לא אזכור אפילו חיי תלויים בכך). תשכחו מהעובדה שסרג'י איבקה עבר לקליפרס. זה לא משנה את העובדה שהלייקרס עשו בית ספר לקליפרס, לצערי ולדאבוני, כמו שאומרים החברים שלי מטירת צבי.
הנה דעה אחת שמסבירה את מה שאני אמרתי במשפט אחד בסרטון שלם:
והנה דעה שנייה שאומרת מה שאמרתי בפחות מ-12 מילה בסרטון מס' 2 (שביני לבין שמעון לא שונה בהרבה מהסרטון הראשון, אבל עלי למלא 4 עמודים כדי ש'המעורב' יעמוד בכבוד בפני עצמו), אז הנה:
3. הקינגס הוסיפו את חסן ווייטסייד
אז מה? לא מוסיף ולא גורע. אני מסתכל ולא רואה אף אמת סיפים רועדת אחת. אז הוא חתם לעונה אחת עם הקינגס. היי, הבנאדם שיחק אפילו איזה 130 מייל צפונית לחיפה, ואם אתם לא מאמינים לכו לגוגל ותמצאו היכן. הוא היה בחירת הקינגס מס' 2 ב-2010. חסן – שעשה שם מעל בינוני לעצמו במיאמי, חתם על ווטרן מינימום.
4. האם באם אדביו שווה 163 מיליון ל-5 שנים שמיאמי היט נתנה לו?
לא.
מה זה פה, שוק הכרמל? מדברים 163 כאילו זה שני קילו עגבניות. היי, שימון, תוסיף לזה 87 מיליון ומדברים כאן על ר-ב-ע… מ-י-ל-י-א-ר-ד…$$$$$$!!!
163 מיללללייייווווןןןןןןן???
עבור?
72 | 33.6 | 15.9 | 55.7 | 14.3 | 10.2 | 5.1 | 1.1 | 1.3 |
(נראה אתכם ממלאים כותרות למספרים בתגובות!)
5. אז רגע, קומראדים, אם אדביו שווה 163 ל-5, כמה שווה ג'יאניס???
(אוקיי. המשיכו לחשוב!)
6. ברנדון אינדראם חתם על 158 ל-5 שנים!
אני מסכים אתכם שאפשר לוותר מעתה והלאה על המילה 'מיליון'. אנחנו אנשים פשוטים, ומדברים בשפה פשוטה.
אז עכשיו מל לס עושה חשבון: הפליקנס החתימו את אינגראם על 158 בשעה שמיאמי החתימה את באם על 163.
מה לדעתכם אינגראם חושב עתה? דפקו אותו או מה הולך כאן?אז אני אשאל אותכם, דוגרי, כמו בשכונה: מי נידפק כאן? אינגראם בן ה-23 קובר 23.8 עם 6.1 קטיפות.
מי השחקן שאתה מעדיף, הבאם או האינגראם? מי נידפק כאן?
7. בול בול? 4.2 לשנתיים? לבול החרגול?? כנראה שהדנבר היו על אלכוהול!
עוברים הלאה!
8. מרק גאסול על 5.3 לשנתיים? לי זה נשמע די הגיוני
TIME TO BOOGIE IN HOUSTON 9
צחוק צחוק, אבל אם העסק עובד, BOOGIE והארדן יכולים עוד להפוך לצמד "ONE-TWO" הגדול מאז שאק וקובי.
אם הבנאדם באמת בריא כפי שהוא אומר (והרוקטס בחנו אותו לפני שהחתימו אותו על 2.6 NON-GUARANTEE DEAL), אז מחכה לנו הצגה שלא ראינו מאז ווילט צ'מברליין וגיא רוג'רס בווריורס של 1962. קצת מאוחר להתחיל להסביר אבל אם תלכו לחפש קצת תמצאו את הצמד – ווילט וגיא – 'הענק ואני' – הגדול מאז ומעולם. עכשיו אני מת שג'יימס הארדן יישאר צמוד, והוא ו-BOOGIE ירקדו את ה-BOOGIE-WOOGIE המטרף מאד ומעולם!
10. אותה גברת באותה אדרה: "הצגת בראדלי ביל וג'ון וול בויזרדס נמשכת כרגיל"
מי שחושב שבראדלי ביל מתבדח ושהוא איזה מין 'ילד טוב ירושלים' שייתן מבט טוב-טוב באשתו Kamiah Adams-Beal. הבנאדם הזה רציני. הוא לא מתבדח, וכראייה הוא שולף את תמונתה של קמייה מ-עָדֶיהָ.
קמייה זה עתה עלתה על ביל סימונס – היורם העכברון היושב בבוסטון וכותב שטויות שעולות לו לראש בסושיאל מדיה – שכתב ש"הפער האישי שנוצר בין בראדלי לוול לא ניתן לאיחוי, והבולס פנתה לרוקטס אם יש עניין בטרייד 'הארדן עבור ג'ון וול'. היא טוענת שהשניים "ביחסים אישיים שטובים מהם לא יכולים להיות".
הווה אומר? הווה אומר שג'ון וול נשאר בויזרדס, ואלה שראו אותו לאחרונה טוענים שהוא 'בכושר שיא'.
הווה אומר?
הווה אומר שלויזרדס יש את הבק-קורט 2-1הטוב בליגה עכשיו שקליי ת'ומפסון נפצע (אוקיי. אולי תיקו למקום ראשון עם ה-2-1 של פורטלנד – לילארד ומקולום!)
11. בשקט בשקט הפורטלנד בלייזרס יוצרת מפלצת!
זהו CJ Elleby. הפוסט הזה מתחיל להיות ארוך מדי מלתאר את השחקן הצעיר המצויין הזה. היכנסו לגוגל וחפשו אינפו. על האלביי הזה, לדעתי אחת מגניבות הדראפט הגדולות, ותוספת מצויינת לבלייזרס. ה-1.97 מ' הזה זכה לכינוי 'MONSTER' בוושינגטון סטייט, ולא לשוא.
תנו מבט ברוסטר:
Name | POS | Age | HT | WT | College | Salary | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Carmelo Anthony00 | PF | 36 | 6' 8" | 238 lbs | Syracuse | $1,364,204 | |
Moses Brown4 | C | 21 | 7' 2" | 245 lbs | UCLA | — | |
Zach Collins33 | PF | 22 | 6' 11" | 250 lbs | Gonzaga | $4,240,200 | |
CJ Elleby | F | — | 6' 6" | 200 lbs | Washington State | — | |
Wenyen Gabriel35 | PF | 23 | 6' 9" | 205 lbs | Kentucky | $1,445,697 | |
Harry Giles III20 | C | 22 | 6' 11" | 240 lbs | Duke | $2,578,800 | |
Jaylen Hoard6 | SF | 21 | 6' 8" | 216 lbs | Wake Forest | — | |
Rodney Hood5 | SF | 28 | 6' 8" | 208 lbs | Duke | $5,718,000 | |
Derrick Jones Jr.5 | F | 23 | 6' 6" | 210 lbs | UNLV | $1,645,357 | |
Enes Kanter11 | C | 28 | 6' 10" | 250 lbs | Kentucky | $4,767,000 | |
Damian Lillard0 | PG | 30 | 6' 2" | 195 lbs | Weber State | $29,802,321 | |
Nassir Little9 | SF | 20 | 6' 5" | 220 lbs | North Carolina | $2,105,520 | |
CJ McCollum3 | SG | 29 | 6' 3" | 190 lbs | Lehigh | $27,556,959 | |
Jusuf Nurkic27 | C | 26 | 7' 0" | 290 lbs | — | $13,125,000 | |
Anfernee Simons1 | SG | 21 | 6' 3" | 181 lbs | — | $2,149,560 | |
Caleb Swanigan50 | PF | 23 | 6' 9" | 260 lbs | Purdue | $2,033,160 | |
Gary Trent Jr.2 | SG | 21 | 6' 5" | 209 lbs | Duke | $1,416,852 |
אתם צודקים. זה הארי גיילס שהסקרמנטו קינגס בטפשותם לא ידעו להשתמש בו ועשו טרייד לפורטלנד. הוא 2.10 מ' מהתיכון OAK HILL שהוא האשכרה ה-BASKETBALL HIGH SCHOOL מס' 1 בעולם. כ-גיילס הוא תוצר צפון קרולינה, ואני מבטיח לכם כאן ועכשיו שתתחילו לשמוע עליו כמעט מיד. הוא רק אחד מיני רבים, כמו שאומרים החברים שלי ממעיין-צבי, שהגיעו.
מה בקשר לרוברט קובינגטון שיוסטון העבירה לפורטלנד? למה ומדוע לעולם לא אדע.
שני מטרים אפס אחד, או 2.01 מ'. לדבר עליו? כל מילה מותרת.
ועתה בנוסף ליוסוף נורקיץ' נוסף אנס קנטר, עוד סנטר. לפתע פורטלנד הופכת מקבוצה של גארדים לקבוצה של מפלצות.
ומה עם דרק ג'ונס שמיאמי העבירה לפורטלנד???
אני לא מבין את הטרייד הזה.
זיכרו שזאק קולינס חוזר בריא לחלוטין, כרמלו אנטוני ורודני הוד חתמו על האופציה שלהם, ופתאום יש לנו קבוצה מערבית שרק את הלייקרס הייתי בוחר בטובה ממנה על הנייר!
(מהפך שלם בפורטלנד, ולנו ישנם שם שני כתבים!!!)
12. אלכס לן זה לא סרג'י איבקה, אבל החתמה טובה של הרפטורס!
13. דווייט האוארד: "עכשיו שאני יודע 'מה זה לוקח' (דורש, מ.ל) להביא אליפות, אני מבטיח להביא 'CHAMPIONSHIP ATTITUDE' לסיקסרס!"
הוא הוסיף: "הבנתי שסטטיסטיקה אישית לא משנה דבר" – –
"Winning the championship was everything, and it made me realize I could have the best stats in the world and it don't mean nothing,"
14. היום לפני…
*40 שנה: "NO MAS!…NO MAS!". רוברטו דוראן מוותר עם 16 שניות לסיום הסיבוב השמיני על סיום הקרב על אליפות העולם במשקל WELTERWEIGHT נגד שוגר ריי ליאונרד.
*36 שנה: דאג פלוטי מהבוסטון קולג' מוסר את המסירה הידועה מכולן עד היום כשהוא מוסר את 'המסירה' לג'רלד פלן בשנייה האחרונה לנצחון 47-45 על אונ' מיאמי במשחק 'חג ההודיה'. הוא מסר במשחק זה ס"ה ל-472 יארדס, ומסירתו נודעת לעולם בשם "HAIL FLUTIE". חובה לציין את הקוורטרבק היריב (שניהם הפכו לשחקני NFL) ברני קוסאר שמסר בעצמו ל-447 יארדס, במשחק הנודע גם בכינויו "משחק הקוורטרבקים הגדול אי-פעם". המסירה של פלוטי ניכנסה להיסטוריה ע"י פוקס ניוז (Kevin Hench) כ-"אחד מרגעי הספורט הזכורים ביותר בהיסטוריה".
*35 שנה: מוחמד עלי מנצח את פלויד פטרסון בנוק אאוט בסיבוב ה-12 בקרב על אליפות העולם בכבד.
32 שנה: וויין גרצקי מבקיע את שערו ה-500 במשחקו מספר ה-575 בנצחון אדמינגטון אוילרס על וונקובר 2-5. ממוצע השערים שלו למשחק (0.87) לא רק שלא נישבר אי-פעם, אלא אף שחקן ששיחק מעל עונה אחת ב-NFL אפילו לא התקרב לשיא זה.
*22 שנה: ג'ון אלוויי מהדנבר ברונקוס שובר את שיאו של דן מרינו ממיאמי דולפין כשהוא עובר את ה-50,000 יארדס במסירות של קוורטרבק בנצחון 14-40 על האוקלנד ריידרס.
ברוך רובין
27 נוב 2020 06:42:01תודה מנחם ענק, אני גם מת אל אטלנטה יש להם כמות כישרון אדירה יש להם גיוון וספסל חושב שייקח להם זמן להתחבר עד הפלייאוף אבל זה קבוצה שעל הנייר טוב מבוסטון ופילי השאלה זה אק הכימיה כיוון שזה קבוצה חדשה.
.
2. הקליפרס לקחו את איבקה שהוא שדרוג על הראל עדיין הם לא פתרו את בעיית המנהל משחק שלהם.
.
3. באם אדאביו הנגר לא שווה חצי מהחוזה הזה, עוד טעות של ריילי כמו החוזה שנתן אז לוויטסייד, באם בסוף נגר סנטר נמוך ללא קליעה הוא הטוב בהם אבל עדיין השטנץ הזה לא יכול להיות בעידן הנוכחי בטח לא על חוזה מקס הראל משודרג הגנתית שקיבל מקס , ראינו מה שווה מול סנטר אמיתי כמו דייויס.
.
4. אינגרם שווה מקס יש לו קליעה כדרור חדירה והוא נורא צעיר, בהחלט החתמה טובה של הפליקאנס
.
5. מרק גאסול זה גופה שפרש על המגרש לפני שנציים לא יודע מה הלייקרס יעשו איתו אולי השיקצה רוצה נער מגבות ספרדי?
.
6. וויטסייד הוא רעל בחדר ההלבשה אפס הגנתי ואפס התקפי לא הייתי לוקח אותו לשום קבוצה בליגה, אבל הקינגס אהבלים.
.
7. ביל עלה אצלי לדרגת מלך איזה פצצה הביא.
דוקטור רזי הופמן
27 נוב 2020 06:49:51ושום מילה על בוגי ווגי?
צ'יקו
27 נוב 2020 08:31:17ברוך, איך אתה אומר שאטלנטה שסיימה במקום האחרון ועשתה קיץ טוב כישרונית יותר מקבוצה שמגיעה רחוק בכל עונה (3 גמרים במזרח בתוך 4 שנים) עם 3 כוכבי על פלוס מערכת מצויינת סביבם.
התקפית יש את שם פוטנציאל טוב אבל הגנתית אוי ואבוי. דאן וקפלה לא פלסטרים מספיק חזקים בשביל לכסות את הכל.
ברוך רובין
27 נוב 2020 13:03:28איזה 3 כוכבי על יש בסלטיק? אין להם סופרסטאר אחד, יש להם אולסטאר אחד בדמות טייטום עוד שני שחקנים טובים בדמות ווקר ובראון ובינוני בשם סמארט זהו, אטלנטה כישרונית הרבה יותר.
הגנתית שכחת את הורטר שהוא מגן על וגם אוקנגו החדש שהוא מפלצת הגנתית ( שובר קרשים התקפית). יאנג טוב יותר מכל שחקן שיש לסלטיק כיום גילנארי קולינס בוגדוביץ וקאפלה >= לשאר הסלטיק והספסל של אטלנטה עמוק יותר.
צ'יקו
27 נוב 2020 14:28:28טייטום סופרסטאר מוכח, בראון השנה ישבור את תקרת האולסטאר והוא בהחלט ראוי, שחקן מצויין שכל קבוצה הייתה שמחה לקבל. עובדתית קמבה אולסטאר. בתוספת סמארט שהוא אחד השומרים הטובים בעמדת הגארדים. עומק הם צריכים להוסיף אבל הם קבוצה מצויינת ויותר טובים בבירוק מאטלנטה.
Avri
27 נוב 2020 15:46:04ברוך, נסכים שלא ראית את הסלטיקס משחקים בעונה החולפת? קמבה זה קמבה, לא מילימטר פחות ממה שהוא היה, רק פחות זריקות ויותר קבוצה מסביבו. ג'יילן לגמרי ברמה של אולסטאר (בטח אם זוכרים שכדורסל משחקים בשני צידי המגרש) וטייטום עושה את הקפיצה לרמת הסופר-סטאר מול העיניים שלנו.
ברוך רובין
27 נוב 2020 16:08:07ראיתי ראית גם את הסלטיק לפחות 30 משחקים העונה לא כולל הפלייאוף עם ההתפוצצות של טייטום.
קמבה זה גארד טוב עם חולשות ברורות בפלייאוף מיאמי ירדו עד לטבעת במקום לקבור אותם מ3 הוא לא הצליח לקלוע.
.
גיילן בראון ממש לא ברמה של אולסטאר אפילו לא קרוב הוא שחקן חמישייה טוב לא יותר מזה, הוא גם לא יהיה אולסטאר הוא פשוט לא כישרוני לזה התקרה שלו יותר נמוכה.
טייטום נתן חודש וחצי אגדיים שבהם הוא נראה כמו סופרסטאר, הוא עדיין לא סופרסטאר אפילו לא קרוב לכך, גם יאנג לא דרך אגב (ויאנג הרבה יותר טוב מטייטום).
Avri
27 נוב 2020 16:24:50ברוך, תכיר, זה ג'יילן – שחקן של 20 נקודות, 6 ריבאונדים, אחוזים מצויינים מהשדה, אלתלט אדיר, מגן אדיר, אישיות חיובית מובילה בחדר ההלבשה. כן, נכון, סתם שחקן.
אשך טמיר המקורי
27 נוב 2020 16:31:44למה מה הוא עשה כבר?
טריי עשה נטמג וזרק מהחצי כבר בעונתו השנייה!
ברוך רובין
27 נוב 2020 16:36:54אתה שוב מסתכל על סטטיסטיקה יבשה ומנסה להוכיח טענה,בראון שחקן חמישייה טוב אף אחד לא אמר שהוא סתם שחקן.
אבל יש מרחק ברור ממנו לאולסטאר בעיקר בגלל סיבה עיקרית אחת הוא לא יצרן נקודות.
.
הנקודות שלו נוצרות מהשיטה של הסלטיק כאשר הוא צריך ליצור לעצמו רואים את ההבדל הגדול בינו לבין אולסטאר (טייטום לדוגמה), כמה לדעתך בראון היה קולע עם ההגנה הייתה מתמקדת בו?
זה למה שאתה זורק סטטיסטיקה יבשה של 20 נקודות באחוזים מצויינים כדי להוכיח טענה זה מצחיק.
.
קמבה ווקר הוא גארד טוב לא יותר רחוק שנות אור מעלית בעמדה, אני רק חושב כמה דונציץ יאנג קרי לילארד הארדן… היו קולעים מול הגנה שעשתה מולו מיאמי שירדה עד לטבעת בחסימה.
Avri
27 נוב 2020 16:47:08אני שוב שואל, באמת ראית את ג'יילן משחק? טוב, פרשתי, שמישהו אחר יקח את זה הלאה, אם יש אנרגיה לזה.
Ljos
27 נוב 2020 16:58:51לא יום ראשון שלך פה, אברי. You should know better.
"אוקיי, הומר" והלאה.
ברוך רובין
27 נוב 2020 17:03:44כן עוד פעם אני מנסה להסביר לך שהנקודות שלו באות מהשיטה של הסלטיק אתה לא מסוגל להבין. הוא לא מסוגל ליצור לעצמו ביעילות גבוהה, 3 אולסטארים ואחד מתוכם סופרסטאר לפיך שמפסידים לקבוצה כמו מיאמי, כן בטח.
ברוך רובין
27 נוב 2020 17:05:43עוד פעם הסמרטוט רצפה מתערב כנראה יש לי נדלן בניו זילנד שלא ידעתי אליו. ביקשתי ממך לא לפנות אלי תודה
Ljos
27 נוב 2020 17:15:26אני זוכר שדיברתי אל אברי כדי לחסוך לו כאב ראש עתידי, לא לבלטות.
ואני הייתי זה שביקש מהבלטה לקחת את עצמו ממני, אבל בסדר. איזה שקר עצמי שעובד בשבילו היום.
חגי "התותח" ניסני
27 נוב 2020 17:53:05ברוך גם אני רוצה להצטרף לפרטיה. אז לפי השיטה שלך קליי (לפני האכילס) הוא לא אולסטאר, דילו הוא יותר אולסטאר מבראון וקליי, ולך תדע מי יותר טוב מבין בראון קליי או ג'וליוס רנדל
Ljos
27 נוב 2020 18:16:02בנוסף – ג'יילן לא יודע לייצר לעצמו, הוא קולע טוב רק בזכות השיטה של בוסטון שמסתמכת על [בודק ברשימות] השחקנים שייצרו לעצמם.
ברוך רובין
27 נוב 2020 22:28:03מתי בראון עשה את התנועה של קליי או קיבל את השמירה של קליי, הוא אופציה שלישית רביעית קליי שחקן שמקבל שמירה מיטבית ליד קרי , סקורר שונה לחלוטין ברמה שלהם וביכולת שלהם. קליי גם מסוגל ליצור לעצמו ברמה גבוהה
מיכאל ירדן
28 נוב 2020 02:04:26ברוך, בראון יוצר לעצמו הרבה אבל הרבה יותר טוב מקליי. הוא אטלט ברמה של קוואי והתקרה שלו הרבה יותר גבוהה ממה שאתה נותן לו קרדיט. אופציה שלישית רביעית? אז מי אופציה שניה? קמבה?? הם קולעים באותה כמות. לא שקליי לא מעולה אבל בחיאת אתה מקטין מהערך של בראון (והוא בן 23!)
John
28 נוב 2020 09:57:39אני לא שותף לזריקת המושג 'שחקן של שיטה' כל פעם שיש שחקן שמשחק לפי שיטה. כי לא תמיד ברור אם השיטה היא זו שמקיימת את השחקן או מחזיקה אותו מאחור. נראה לי שלקרוא לקוואי שחקן של שיטה זה מצחיק היום בגלל שהוא אחד הסקוררים הכי מוכשרים באחד על אחד וזה שהוא זקוק לפליימייקינג לידו זה הופך אותו לשחקן שאינו פליימייקר ראשי ולא שחקן שזקוק לשיטה מסויימת כדי להתקיים. עובדה ששם מספרים דומים ב-3 שיטות מאוד שונות בסן אנטוניו, טורונטו והשנה בקליפרס (מבחינת שיטת המשחק). בכולם היה דומיננטי.
.
אבל… יש משהו במה שהעין שלך רואה ברוך!
ג'יילן בראון אכן בסטטמסטיקה היבשה קולע הרבה מאסיסטים (60% מאסיסטים ו-40% ללא אסיסט), אך לא כל האסיסטים נבראו באופן שווה. לדוגמא תקיפת close-out היא אסיסט מסוג נמוך יחסית מכיוון שנכון שהתזוזה של ההגנה מקשה על מגן לסגור את התוקף אך התוקף צריך להוריד כדור לרצפה ולהגיע לסל בזכות כישוריו הרבה יותר מאיכות ה'אסיסט'. בכלל ג'יילן בראון השחקן השני הכי יעיל בכניסות לסל בסלטיקס. יותר מטייטום אגב. הוא שני היה לגורדן הייוורד בעל הקליעה האוטומטית ממיד ריינג'. אז למה הוא קולע רק 4.3 זריקות למשחק מחדירה (לעומת 6.5 של טייטום)? בגלל שהוא לא יעיל בבידודים לסל. לסלטיקס היו 3 משחקני הבידודים הטובים בליגה באחוזונים. היוורד טייטום וקמבה שמים מספרים מאוד יפים מבידודים גם כיצרנים לאחרים וגם לעצמם. בראון באחוזון ה-40 בליגה בבידודים. הוא גם לא מוסר עילי וגם לא סקורר יעיל במצבים אלו. איך שלא נהפוך את זה מדובר על סטטיסטיקה לא ראה לניבוי של כוכבים בקו האחורי ובווינג.
.
עוד סטטיסטיקה שמנבאת לא רע לפוטנציאל כוכבות הוא אחוזון יעילות כמוביל כדור בפיק אנד רול. בראון במקום החמישי בסלטיקס כשהוא באחוזון 60 בליגה. לא רע. אך יש לסלטיקס 3 שחקני פיק אנד רול מהאחוזונים הסופר גבוהים בליגה (היוורד, קמבה וטייטום באחוזונים 95, 84 ו-76 בהתאמה).
.
דוב בראון צעיר ועוד לא קיבל את הכדור ליד באופן קונססטנטי בקבוצה כך שהסטטיסטיקה היא לא חזות הכול, אך לרוב יש בה כדי לרמז על כך שבראון למרות היותו כישרון גדול לא נועד להיות סופרסטאר
ברוך רובין
27 נוב 2020 16:39:56בסוף בוסטון קבוצה שרחוקה גם היא שנות אור מאריות של הליגה במיוחד בצד המערבי, כל עוד טייטום לא יעשה קפיצת מדרגה לרמה של סופרסטאר הם לא יגיעו רחוק
הקוריוז
27 נוב 2020 17:16:25ברוך צודק גיילן לא יצרן נק ביכולת אישית אם הגנות נערכות אליו. הואהשחקן מצויין בהחלט כחלק מהשיטה של בוסטון. במזרח הוא אולסטאר בטוח.
במערב זה קצת יותר בעייתי
דוקטור רזי הופמן
27 נוב 2020 06:46:50מנחמנו
התכוונת 55 שנה מאז עלי-פטרסון.
תודה על שערבבת טוב טוב…
ויש לנו כתב אחד חדש גם באולם באטלנטה שמו מל מההולילנד…..
🙂
מנחם לס
27 נוב 2020 07:01:30תודה דוקטור רזי
מנחם לס
27 נוב 2020 07:23:41איזה 55 שנה?????????
דוקטור רזי הופמן
27 נוב 2020 07:39:37ידידי הסרטון למטה מ 1965
https://www.youtube.com/watch?v=_TPb1Um1RIs
דוקטור רזי הופמן
27 נוב 2020 08:25:25חייב להגיד שהקרב הזה מהפנט. כל הכבוד לפטרסון שהצליח לסיים על הרגליים כמעט 12 סיבובים. זה פשוט לא אנושי.
גם שני סגנונות שונים של איגרוף. מצד אחד מאד הגנתי ומצד שני עלי מרקד חלק מהקרב ובכלל בלי הגנה כמעט. חובט וחובט וחובט עד שהשופט היה חייב להפסיק את ההתעללות, וזה לא שעלי לא חטף שם פה ושם בעצמו.
מנחם לס
27 נוב 2020 17:50:06נכון, טעיתי. הראייה כבר לא משהו. חשבתי שה-6 הוא 8 כמו 1985
דוקטור רזי הופמן
27 נוב 2020 17:56:44עזוב שטויות, כולנו מתבלבלים.
אשך טמיר המקורי
27 נוב 2020 06:59:52תודה דוק.
פורטלנד התחזקו מעט אבל זה רק מפצה על שנחלשו לפני שנה.
בסה"כ נשארו אותה קבוצה בינונית +/- עם מאמן חלש – לא מספיק להישגים.
לאטלנטה על הנייר סגל טוב. נראה איך זה יתחבר. לא הייתי ממהר להכתיר להם כתרים…
מה שכן כנראה יהיו קבוצה מלהיבה והתקפית. אם זה יתורגם לניצחונות? לא יודע.
במזרח חייבים להגיע לפחות לפלייאוף.
מנחם לס
27 נוב 2020 07:02:48אשך, אני מדבר על פייט לבוסטון ומיאמי. בכל הרצינות. מילווקי חזקה מדי
צ'יקו
27 נוב 2020 08:33:12אם הייתה להם את ההגנה של בוסטון ומיאמי היינו יכולים לדבר אחרת, כרגע הם רחוקים משם (על הנייר)
אשך טמיר המקורי
27 נוב 2020 09:19:541+
עגל
28 נוב 2020 12:27:19+1
Avri
27 נוב 2020 16:32:32פורטלנד עמוקים בטירוף, וגם צריך לזכור שהרבה מהצעירים שלהם ימשיכו להתפתח ויהיו אפילו עוד יותר טובים (בעיקר סימונס טרנט וקולינס). ישתלבו במקומות 4-6 במערב, בקלות.
אשך טמיר המקורי
27 נוב 2020 16:38:14אני לא רואה עומק מטורף.
לגבי הצעירים –
קולינס חוזר מפציעה. במקרה הטוב ישחזר את יכולתו.
סימונס עד עתה נראה שנדחק לקצה הרוטציה ואבד, אחרי התחלה טובה.
לטרנט בהחלט יש לאן להתקדם לפי היכולת בבועה.
קל, זה לא יהיה להם.
Avri
27 נוב 2020 16:52:04לא, קל זה בטוח לא יהיה.
הקוריוז
27 נוב 2020 07:14:17מנחם חמישיית ההוקס לדעתי תהיה טריי האנטר גאלו קולינס!קאפלה. בוגדן יעלה מהספסל אבל כן יסגור משחקים בחמישייה שתיארת.
אם ההוקס לא ידרסו מההתחלה לויד פירס לא יגיע לפורים. יש לו הרבה עבודה מקבוצה צעירה ללא ציפיות לקבוצה שאמורה לעשות הרבה רעש בעונה הסדירה ובפלייאוף.
אני חושב שכל מקום מתחת ל4 וסיבוב 2 זה כשלון גדול.
הכשרון שם יותר טוב משל ההיט אינדי ראפס וכל אלו.
אני מתקשה להבין למה פורטלנד לא הביאו את הטאקר יחד עם קובינגטון הוא כמעט בחינם.
לפורטלנד יש הכל הם קונטנדרית בקטנה כבר היום. עכשיו זה על דמיאן. מה שחסר להם זה עוד מגן עלית ולכן חייבים להביא את אהרון גורדון הוא יעלה שם את המניה של עצמו בעשרות אחוזים ויהפוך לשחק חבלז.
המחיר שלו גם במבצע אני במקומם חוטף את גורדון וטאקר יחד ואז זו קבוצה שתסתכל בלבן של העיניים ללייקרס והקליפרס.
ווש מנהלים מומ על ביל דרך התקשורת. הוא מחוייב להם כמו שהארדן מחוייב ליוסטון. אני האמת מופתע שהוא עדיין שם אבל ווש עד כה עושה צעד נכון שמזה אני כאילו מופתע אני לא הייתי מוותר על ביל בשום אופן איפה הם ימצאו שחקן טוב ממנו?
וול בשיא חחח זה מה שאומרים על כל פחון שרוצה לעשות קאמבק הוא גופה חייבים להעיף אותו אם זה אפשרי לצערי זה נראה בלתי אפשרי אני הייתי הולך על ראס. ואז יהיה מאבק טוב בפלייאוף במזרח
באם הפך את החוזה של היוורד לחוזה טוב. נתן לריילי עקיצה סטייל חסן וגיימס 16 מיליון גונסון. הוא שווה במקרה הטוב חצי מהחוזה.
גיא רוזן
27 נוב 2020 07:19:52אטלנטה?
בהחלט מעניין מה שמתפתח שם בקבוצה. צריך רק לקחת בחשבון שאלו הרבה חלקים שצריך להרכיב.
ההתקפה תהיה נהדרת, אין לי ספק. ההגנה? בעונה הרגילה זה יספיק (לדעתי) לפלייאוף, ואפילו ממיקום טוב (לא כזה שמגרד את ה-8). בפלייאוף?
אני לא רואה אותם עוברים קבוצה מנוסה ומגובשת דוגמת בוסטון, מיאמי, מילווקי או טורונטו (שזה פחות או יותר אומר שהם לא עוברים את הסיבוב הראשון).
אבל –
בשנה הבאה, עונת 21/22 , אז הם כבר יהיו (בשאיפה) עם ניסיון פלייאוף, יותר בגרות, וסגל שלא הורכב זה עתה.
בינינו?
באטלנטה קונים את התרחיש שאני מתאר בלי למצמץ.
.
זה בגלל שזה תרחיש ראלי. התרחיש הפסימי הוא 20 משחקים לגאלינרי לפני שהוא (שוב) נפצע, קולינס לא מוצא את הידיים והרגליים בקבוצה החדשה, בוגדנוביץ' נראה כמו השחקן שכבוי שהיה לפרקים בסקרמנטו (אותו שחקן עליו הקינגס וויתרו), ויאנג (שיותר מתמיד נראה כמו שחקן ההגנה הגרוע בליגה) מתחיל להשמיע קולות של "לא טוב לי" כאשר הוא רואה שהקבוצה לא מצליחה לעשות פלייאוף.
.
השורה התחתונה?
אני מחזיק לכם אצבעות למימושו של התרחיש הראלי.
חגי "התותח" ניסני
27 נוב 2020 08:08:28יש שחקן אחד לפחות שהוא פחות טוב מטריי הגנתית נכון לסוף עונה שעברה . קוראים לו קווין הרטר. גם אני קונה הגעה לפלייאוף השנה – קונה גם בשבילכם ודירבלק אתם עושים סקרמנטו. אגב יש תרחיש אופטימי בו ההוקס מסיימת טופ 15 הגנתית (וזה קשור בזה שיש קפלה במקום דמיאן ג'ונס. שיהיה לכם בהצלחה איתו)
הקוריוז
27 נוב 2020 11:35:26אני לא קונה תרחיש כזה
Havlicek stole the Ball
28 נוב 2020 01:35:40טופ-15 במזרח.. סמיילי
Avri
27 נוב 2020 15:48:28גיא, צודק לחלוטין. צריך לזכור שאטלנטה זאת קבוצה שלפני דקה היתה קבוצת ביבים, והחיזוק הכי משמעותי שהם קיבלו זה גלינרי, לא ממש מרעיד עולמות ומשנה גורלות. הם יהיו קבוצה כייפית ויכנסו לפלייאוף מהמקומות ה6-7 החביבים, אבל בואו לא נסחף.
trusttheprocess
27 נוב 2020 07:35:13ה gm של אטלנטה כבר שהוא החתים את גלינרי לעלות מהספסל וגלינרי כבר מודע לזה שהוא יעלה מהספסל.
בכל מקרה תהיה הקבוצה הכי אוברייטד בשנה הקרובה ואני לא רואה אותם מסיימים ב 4 הראשונות.
בוסטון, פילי מילווקי ומיאמי יסיימו לפניהם
מנחם לס
27 נוב 2020 17:51:13כולכם תאכלו את המילים שלכם
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
27 נוב 2020 07:36:02תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
.
אמור לי שדוויט הווארד הוא הצ'מפיונשיפ פדגריי שלך ואומר לך שאתה בצרות… אבל למעט העקיצה הזו גם פילי עשו עבודה יפה, לפחות מסביב, ואני מקווה שיראו יותר טוב השנה.
Avri
27 נוב 2020 15:48:48לגמרי
MBK
27 נוב 2020 08:07:05163 לאדביו ו 158 לאינגרם זאת תוצאה של חוזי המקס הבועתיים.
דה פקטו אלו חוזים של מציאות פרי-קורונה.
הירידה בהכנסות עלולה לגרום לקבוצות להחליף ידים בקצב של החלפת תחתונים.
החוזה הבא יביא לירידה בתקרת השכר ושחקנים הרבה יותר טובים מאינגרם יקבלו 25-30 אחוז פחות ממנו.
אטלנטה עשו אוף סיזן גאוני, היה להם המון כסף פנוי. הם פיזרו באופן הכי יעיל
הם שווים מקום 4-6 במזרח
עידו גילרי
27 נוב 2020 08:13:45כרגע הליגה לא צופה ירידה בתקרת השכר והדרך שלה להתמודד עם ההפסדים בשנה האחרונה ובזאת שתתחיל היא על ידי הגדלת החלק היחסי מהחוזים שהשחקנים מחזירים כדי לפצות על כך. זו דרך בעצם לטפל במצב נקודתית תוך הנחה שההכנסות יחזרו לנורמה כשניתן יהיה לחזור למצב רגיל.
מה שהם כן עשו זה לעדכן את תחזית העליה בתקרת השכר למתונה יותר.
MBK
27 נוב 2020 08:37:45הליגה צופה…. רמת אמינות בארני מיידוף
23 אחוז מהכנסות הליגה מגיע ממכירת כרטיסים – שילוב של עונה שלמה ללא משחקים זו פגיעה ישירה של 23 אחוז בהכנסות.
50 אחוז מגיע מזכיות שידור, רייטינג בצניחה = פחות כסף, הרבה פחות כסף מזכויות שידור.
מה גם שעונה מקוצרת = פחות משחקים לשחק.
ויש כסף נחסויות ופרסומות זמן משחק (שלטי צד והדבקות על הפארקט)
השחקנים חיים בסרט עם גילום העלייה בשכר… מתונה או לו זאת פיקציה פיננסית
ריח חריף של שביתה באוויר
עידו גילרי
27 נוב 2020 09:21:36לא מבין מה אתה טוען? שהליגה משקרת לשחקנים? שהיא מציגה להם מספרים לא מדויקים?
עד כמה שאני זוכר התחזיות היו על הפסדים של בין 40% ל-60% בעונה הקרובה.
השחקנים כבר הסכימו להשתתף בחלוקת ההפסדים כפי שציינתי.
איך אבל זה משפיע על התקרה העתידית בהנחה שהעניינים חוזרים למסלולם ב2022?
MBK
27 נוב 2020 11:01:39הליגה משקרת בעיקר לעצמה
הסיכוי שהמספרים יחזרו למספרים שלפני המגפה ב 2022 אפסיים.
חשבון פשוט – רייטינג בצניחה
50 אחוז מהכסף מגיע מחוזי שידור
פחות כסף(הרבה פחות) לליגה
כרגע הפתרון מלאכותי, מה שאומר שמלבד הבועה באולדנו יש בועה פיננסית בליגה.
הלכה למעשה יש פחות הכנסות ב 2020 וב 2021.
הטענה שב 2022 יהיה בסדר נראית חשודה.
לא מדברים על זה, אבל הבוסט שהליגה נתנה ל BLM, פגע בה בקרב אוכלסיות מסיומות בארה״ב(חברים לשעבר של מנחם בגרינוויל לדוגמא)
עידו גילרי
27 נוב 2020 11:52:05הנפילה ברייטינג לא באמת מצביעה על ירידה בפופולריות של הליגה. הצריכה של מדיה נעשית דרך גורמים חדשים שלא נספרים עדיין כמו שצריך. זה משהו שגם המפרסמים לומדים איך לנצל אותו אבל כל המומחים בתחום מדברים על זה שהצריכה של ספורט חי ובאופן ספציפי גם מה שהnba מביאה לשולחן לא בנסיגה.
גם לגבי הפגיעה בקרב אוכלוסיות מסוימות זה בעיקר ספקולציה שאין לה הרבה ביסוס. גם על הnfl אמרו את זה ולא רואים בפועל שום דבר בשטח.
ברגע שחוזרים לאולמות מקור ההכנסה העיקרי יחזור ויתייצב. גם ככה עד להסכם השידור הבא יש עוד זמן. אז מה חשוד?
עידו גילרי
27 נוב 2020 12:03:20ודיברתי כאן על הנפילה הרייטינג לפני הקורונה. את זאת של הבועה כבר הסבירו כאן מלא פעמים.
MBK
27 נוב 2020 14:22:58אתה הולך סחור סחור ומתעלם מעובודות ברורות שתהיה להן השלכה על תקרת השכר של הליגה.
ירידה של 10 אחוז ב 2020
צפי לירידה של 10 עד 20 אחוז ב 2021
העיקר שאתה מאמין לעצמך ללא שום טיעון הגיוני.
הירידה ברייטינג של הליגה זאת עובדה, אתה לא מוצא סיבות לירידה אלא תירוצים.
ימים יגידו אם צדקתי או לא אבל אין שום תרחיש הגיוני שתקרת השכר לא תרד (ואולי אפילו באופן חד לקראת 2022-3-4)
עידו גילרי
27 נוב 2020 14:40:05אני הולך סחור סחור? סביב מה בדיוק?
ב21 מדברים על סביב 40% ירידה בהכנסות. זה כבר נסגר כשהשחקנים יספגו קצת פחות מחצי מזה. זה לא דברים שאני ממציא אלא הסכמות שפורסמו.
הליגה הודיעה שתקרת השכר לא תרד אלא תעלה בצורה מדורגת מתונה יותר ממה שהיה צפוי.
חוזי הטלויזיה הם עד 2025 ואם חוזרים למגרשים למה שההכנסות ירדו בשנים האלה?
אין לי שום טיעון הגיוני? הטיעון שלך הוא בגדול – מיידוף. אז אני מקשיב. הבמה שלך. למה שהתקרה תרד? ובבקשה תתיחס למה שכבר הוסכם ונחתם.
אור
27 נוב 2020 08:17:51מנחם, מה יש לך להקשיב לפרקינס, כל מגיב ממוצע בהופס מבין יותר ממנו
עידו גילרי
27 נוב 2020 08:19:16כן ומה שמדאיג זה שהוא עף על הסאנס…
גיא רוזן
27 נוב 2020 10:44:49זה מה שמדאיג?
.
באמת??
.
באמת???
.
(לצערי אני צריך להזכיר שגם שמעון עף על הסאנס…)
עידו גילרי
27 נוב 2020 10:48:43ודהשוט…
אני בהדחקה.
רק חסר שגם מנחם יקפוץ על העגלה. לפחות נפטרנו מקללת האשך.
גיא רוזן
27 נוב 2020 11:04:31ביומן שלי כבר כתוב שפול נוקע את ההיפוטלמוס בינואר,
אייטון מושעה על נעליים לא חוקיות בפברואר,
ובוקר דורש טרייד במרץ.
דה שוט
27 נוב 2020 14:48:14חבריקו – המערב הולך להיות קשוח השנה, הפלייאוף לא מובטח בכלל…
https://youtu.be/9FnO3igOkOk?t=82
עידו גילרי
27 נוב 2020 14:55:33לא בא לך לכסות מישהו אחר בשמיכה?
נניח את פורטלנד. היי תראה – כרמלו.
דה שוט
27 נוב 2020 15:22:26היית צריך לחשוב על זה כשהחתמתם את פול.
שנים אני מצהיר בעיתונות הכתובה ובטלוויזיה:
קיידי
ראס
מלו
אבו-זקן
פול
שחקן שישי: פלייאוף פי.
העגלות בהתאם.
(לא נורא, תראה את הצד החיובי, העליתי לכם את כמות האוהדים בארץ ב-50% 💪)
thog
27 נוב 2020 15:27:53הדבר ההוגן לעשות כאן הוא להוסיף עוד 25 שחקנים לרשימה ולהיות כך עם איבר גוף כלשהו על כל העגלות
דה שוט
27 נוב 2020 15:46:07שאלת טריוויה ת'וגוס – איזו קבוצה מכסה את כל השישה? (מותר לך להתייעץ
אור
27 נוב 2020 15:51:31נבחרת הפסים והכוכבים?
אור
27 נוב 2020 15:53:06אז מה בא אצלך קודם, השישייה או הקבוצה
thog
27 נוב 2020 15:56:12מה זה מכסה את כל השישה?
אור
27 נוב 2020 15:57:51איפה כולם שיחקו
Ljos
27 נוב 2020 15:58:47את כל השישה היה צריך לכסות בשמיכה ולתת שוקו חם אחרי שגולדן סטייט סיימו איתם?
דה שוט
27 נוב 2020 16:39:42אור אני מאוכזב ממך. זה הכי קל בעולם.
בגדול – כאשר מישהו מהשישיה משחק – אני תמיד רוצה שינצח. לפני הקבוצה. בסדר יורד.
מקרה חריג יחיד – ראס נגד ג״ס של דוראנט-קרי.
הקבוצות היחידות שבאות אצלי לפני שחקן זה ריאל ומכבי – בכדורגל 🙂
דה שוט
27 נוב 2020 16:53:52איסלנדי קיידי מקלקל לך את התיאוריה, אבל גם עונה להגדרה. תאכלס – הצלחת להגדיר אי-הגדרה
Ljos
27 נוב 2020 17:06:15הדחקתי מתמטיקה. איך נקראת נקודה שבה פונקציה עוברת בה בפעמיים שונות? וממתי פונקציה היא שמיכה?
דוקטור רזי הופמן
27 נוב 2020 18:04:22תביא שש לפ בלונד ואני באבא וארבעים השודדים.
מנחם לס
27 נוב 2020 17:54:10אני מקשיב למי שמוכן לדבר וכל אחד יחליט אם יש לדבריו הגיון או לא . הוא לפחות לא פוחד לומר את דעתו!@!!!
thog
27 נוב 2020 18:09:55אז מה הבעיה להקשיב לדעה של מגיב שמביע את הדעה שפרקינס לא מבין מהחיים שלו(או לפחות לא יותר ממה שלא מייצג מגיב הופס ממוצע)?
Jonathan
27 נוב 2020 08:40:27רוסטרים של קבוצות זה תמיד סיפור שאפשר לספר לפני העונה אבל לך תדע איך זה ייגמר.
הקליפרס נראו מצוינים על הנייר, אבל לא המריאו בעונה הרגילה וקרסו בפלייאוף.
וקח את הווריירס למשל – קרי, אוברה, ויגינס (תודה לחוזים המנופחים בשאר הליגה, פתאום הוא כמעט שחקן לגיטימי), סנטר בבחירת דראפט 2, דריימונד, פסקל, ספסל צעיר שצבר המון דקות משחק בעונה שעברה… אפשר להרכיב מזה אגדת קונטדנרית אבל יש כאלה שמנבאים להם שלא יגיעו לפלייאוף… לי יש תחושה של מקום לא טוב באמצע ופרידה מהפלייאוף בסיבוב הראשון.
ומצד שני – טורונטו בעונה שעברה איבדה את לאונרד אבל עדיין הייתה דומיננטית במזרח…
עד שמתחילה העונה זה הכל סיפורים.
Avri
27 נוב 2020 15:50:30זה תמיד נכון, אבל בוא, אנחנו אוהדים, אנחנו פה בשביל הקשקשת ואף אחד לא חותם על חוזי חתונה קתולית.
חגי "התותח" ניסני
27 נוב 2020 08:41:52תודה מנחם.
להבנתי שלנק אמר שגאלו יעלה מהספסל, המחליף של קולינס ושזה דובר לפני החתימה איתו.
הגעה לפלייאוף תספיק לדעתי. אחרי הגעה לפלייאוף אם וכאשר הם כבר יהיו תלויים בהתקדמות של הצעירים.
אשך טמיר המקורי
27 נוב 2020 09:09:21מה יעשו עם שלושה רכזים פותחים?
דאן שיובש בבולס שוב לא צפוי לקבל דקות ויהיה ממורמר מהר מאוד.
הוא ורונדו רכזים פותחים לגיטימיים.
אלא אם הם מתכוונים לשחק בהרכב שני רכזים כשיאנג קלע (לא מאמין שזה יקרה בפועל), וגם אז עמדת ה-SG עמוסה מאוד.
Dor
27 נוב 2020 10:17:00לדאן יש את הסייז לשחק 2 (פחות את הקליעה) ואת ההגנה אם יתחשק ללויד שיהיה שם מישהו שכם ישמור. רונדו זה לפלייאוף, אולי לשחרר את יאנג מהו לת כדור או משהו כזה. תכלס אני לא מבין מה הוא עושה שם ולא בקליפרס מיאמי וכאלה
הקוריוז
27 נוב 2020 11:38:06עושה שם דולרים
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
27 נוב 2020 14:00:13מסכים עם שמעון, לצערי, אבל יכול להיות שהוא יעשה מרכוס מוריס, ויוטרד לקונטנדרית מודאגת לפני הפלייאוף. סתם למשל… בוסטון? אולי עם קפלה עבור קמבה או משהו כזה?
MBK
27 נוב 2020 11:05:56רונדו יכול לשחק לצד יאנג
הרווח של ההוקס יכול להיות עצום אם יאנג ישחק אוף דה בול ויפגיז שלשות
דאן מוסיף מימד הגנתי
לשחק עם 2 מוליכי כדור זה הכדורסל החדש וזה יכול לעבוד להם לא רע
אפשר להיות יצירתי ולשחק עם רודנו,יאנג,בוגדנוביץ,גלינארי ו קולינס
שם המשחק של הכדורסל בימנו זאת גמישות בין סמול בול לביג בול וההוקס בכיוון הנכון
אשך טמיר המקורי
27 נוב 2020 11:50:38זה הוויכוח שלי עם חגי, אני לא רואה אותו מסכים לשחק אוף דה בול.
ואם כבר יסכים, זה יהיה כמו ראס/הארדן שעומדים מחוץ לקשת עם הידיים על הברכיים כשהכדור אצל השני.
לדעתי האגו שלו מעל לטובת הקבוצה. (הוא לא לבד יש רבים כאלה בליגה)
חגי "התותח" ניסני
27 נוב 2020 12:22:35אשכוס הויכוח שלנו יותר הוא על האם הוא חרא של בנאדם. אם הוא ישחק אוף-דה-בול זה הנגזרת של הסיפור הזה. ואני יכול לומר לך עד כמה שאפשר לשפוט מצפייה בטלוויזיה, וממעקב ברשת, הוא מוכן להקריב לא מעט בשביל הקבוצה (הוא אמנם שומר רע ולפעמים זורק בהגנה אבל הוא מקריב הרבה פעמים את הגוף שלו בשביל לסחוט תוקף כולל מול חברה מאוד גדולים) הוא אהוב על החברים בקבוצה והוא גם נראה לי בנאדם די טוב בסוף (הוא תרם מליון דולר לכיסוי חובות של אנשים עם צרכים רפואיים כמדומני ובלי לעשות מזה הרבה רעש, ויש לו עוד כל מיני דברים חברתיים שהוא עשה. זה לא עניין של מה בכך כי הוא עדיין לא עשה את הכסף הגדול)
בשביל לשחק אוף דה בול צריך שיטה קבוצתית ומישהו שימסור. גם קווין הרטר שעל פניו הוא השחקן בקבוצה שצריך לשחק אוף דה בול, לא רץ יותר מדי על חסימות, אלא רוב הזריקות הפנויות שלו הם כשההגנה מתכווצת, והוא עומד על הקשת.
אני מאוד מקווה ששנה הבאה נראה עוד שלב בהתפתחות של ההוקס בכלל ושל יאנג בפרט בין אם זה בתנועה בלי כדור ובין אם זה אלמנטים אחרים (תחושה שלי הוא יסיים כמלך האסיסטים של הליגה)
Ljos
27 נוב 2020 12:42:01"היי, אני אב"ש, קבלן בנייה תל אביבי. אני שקרן כרוני שבחיים לא אמר משפט אמת. מרמה סדרתי שבחיים לא קיים את הבטחתו. בניתי בניינים תוך כדי שקר לגבי ההוצאות הדרושות, החומרים בהם השתמשתי וההשפעה על תנאי הגרים בבניין. אני לכאורה אחראי על מוות של כמה וכמה פועלים. נצלן קבוע של כל מי שאפשר. מיזוגן שפרץ פעם לדירה בבניין אותו שיפצתי שהייתה לא נעולה וגרה בו צעירה לבדה וכששכנים תפסו אותי אמרתי שעשיתי את זה כדי לנזוף בה על זה שהיא לא גרה עם גבר שיטפל בה. ולא אכפת לי משום דבר ומאף אחד שלא מכניס לי כסף ישירות לכיס. אבל בשכונה אני תמיד משחק אוף-בול, אז אני בן אדם טוב.
וגם חשבתי פעם על אימוץ ילדים, אז בכלל. קדוש אני."
(למען הסר ספק – יש סיכוי גבוה שהוא באמת מאמין שהוא קדוש. לא במובן של סתם בנאדם טוב, אלא במובן כמעט דתי של בנאדם נעלה מוסרית מהשאר)
אשך טמיר המקורי
27 נוב 2020 12:50:32זה ממש לא הוויכוח שלנו.
הוא בטח לא חרא של בנאדם (עד כמה שאפשר להתרשם מהתקשורת).
השאלה פה היא על גודל האגו.
זה מה שמכתיב האם שחקן ישחק אוף דה בול (הרבה עבודה שחורה בלי תהילה), או יעדיף שהכל יעבור אצלו כדי שתמיד הקרדיט וההיילייטס יזקפו לזכותו.
ופה בהחלט התרשמתי מיציאותיו ומסגנון משחקו שהאגו גדול מטובת הקבוצה.
אני חושב שהוא מסגנון השחקנים כמו באטלר שלעולם לא ירגישו בנוח לשחק בקבוצה שהיא לא לגמרי "שלהם" – שהם הכוכב היחיד הגדול והבלעדי.
zivovivo
27 נוב 2020 10:26:05סקרמנטו קינגס בחוכמתם (הפוך מנחם הפוך…) בונים סביב פוקס.
אצל מונטה מקניר יש שחקן אחד שלדעתו הוא בדרך לכוכב וסביבו הוא בונה.
אני מאד שמח על מה שעשה. שחרר את כל השחקנים המשלימים ללא חוזה, שחרר את בוגי
הביא שלושה שחקנים צעירים מהדראפט(את הליברטון ורמזי אני מאד אוהב), החתים את קוונטין רוז גארד אנדראפטד בגובה 6.8
החתים את דחואן גפריז על מינימום לשנתיים והחתים שני ווטרנים רעבים וזולים על מינימום לשנה.
ההצלחה של הקינגס תלויה הרבה בגדילה של פוקס , בבריאות של באגלי וברוקיז בעיקר הליברטון.
וויטסייד על אף שהוא קלוריות ריקות, עונה לצורך ובזול, קמינסקי (פרנק דה טנק) כנל
אתם תופתעו לטובה, מקניר גדל ברוקטס ומבין עניין.
הקוריוז
27 נוב 2020 11:39:21במה נופתע? אתם תסיימו אותו מקום כמו עונה שעברה כנראה
zivovivo
27 נוב 2020 11:41:33לא השנה, תוך שנה שנתיים קבוצה מלהיבה
דדי
27 נוב 2020 11:45:12זה קופי פייסט משנה שעברה ??????
או זאת שלפניה ????
או זאת שלפניה ???
או זאת שלפניה ??
או זאת שלפניה ?
או זאת ?
או ?
?
.
טוב, יום שישי יום קצר אז אני אפסיק כאן… 😉
אור
27 נוב 2020 13:29:23ענק
zivovivo
27 נוב 2020 14:03:28אופטימיות קוסמית…:)
דדי
27 נוב 2020 18:45:24https://media4.giphy.com/media/tsgNNs93oIbwk/giphy.gif?cid=ecf05e47e122hbuaz9fzxnd3edzz27pxfpmkrptlhrr2kadl&rid=giphy.gif
Avri
27 נוב 2020 15:51:31ממש כך.
חגי "התותח" ניסני
27 נוב 2020 11:46:19ממש התאזבתי מהקינס בעונה האחרונה. היה לכם אחלה חלון להשתחל לפלייאוף שהמערב היה בעונת מעבר/ פציעות עכשיו בנוסף לפורטלנד וג"ס שחזרו חלקית לפחות מפציעות. יש לכם תחרות עם הפליקנס ממפיס מיני פיניקס וכמובן שיש את יוסטון דאלס ודנבר שבהרכב הנוכחי עם רמה מעל (אולי פיניקס נמצאת גם בלבל הזה). לצערי קשה לי להאמין שהשנה כן תצליחו להשתחל לפלייאוף
אשך טמיר המקורי
27 נוב 2020 11:52:24הקינגס היו אחת המועמדות לאכזבת העונה ונראה שהרכבת לפלייאוף ברחה לה.
אור
27 נוב 2020 13:29:08חחחח, בפרנק דה טנק תנוחם
.
אני מסכים שהקינגס עשו אופסיזן טוב אבל הם רחוקים מאוד מלאיים על מישהו במערב, לא עוד שנה וכנראה גם לא עוד שנתיים
אור
27 נוב 2020 13:30:08סליחה, שכחתי מבוגדנוביץ' שהלך בחינם. scratch that
dror
27 נוב 2020 10:29:34תודה דוק. נראה לי בלתי אפשרי לשמור בפליאוף עם טריי וגלינארי יחד. מתכון להפסד. בוגי קאזינס זה אסון יוסטון ישחררו אותו ציק צאק. גם כשהיה בריא לא שמר והוא בעייתי/סרטני בכל קבוצה. אין שחקן שיותר שנוא עליי מהווארד הדביל, עדיין אין לו מושג איך לוקחים אליפות, ואף פעם לא יהיה לו. אבל צריך להודות שהוא היה טוב עשה את שלו. ניחוש שלי הוא יבוא נפוח (כבר בפליאוף כשראה שהלייקרס טובים הוא התנפח כאילו זה בזכותו) והאגו המצוקמק שלו יפגע שוב בקבוצה. לא הייתי מחתים שחקן כזה אפילו באליצור פתח תקווה. הוא מתאים רק לתוכניות ריאליסטי לא לכדורסל מי יכול לשחק עם דביל כזה?
etayle
27 נוב 2020 11:00:01תודה רבה דוק, כיף. גדול לקרוא את זה.
דדי
27 נוב 2020 11:38:29דאן זה רכז נבא גבולי ביותר.
לדעתי הביאו אותו בעיקר כדי לתת לרונדו שסיים את העונה לפני שבועיים בערך, לנוח בחצי הראשון של העונה.
הקוריוז
27 נוב 2020 17:19:34דאן זה נגר על
האווי לאסוף
27 נוב 2020 11:45:39תודה רבה דוקטור וסופש מבורך לכל
the artist formerly known as the Shot
27 נוב 2020 12:12:52תודה מנחם,
אני מת על גלינארי אבל הוא גופה,
בוגדנוביץ' אחלה שחקן אבל לא יודע בכלל איך נראה פלייאוף,
טריי יאנג לא יודע איך זה להסתכל למטה ולראות קבוצה מתחתיו בטבלה, מעניין אם יעשה את הקפיצה ברמה הקבוצתית,
קאפלה – אי אפשר לדעת מה לצפות ממנו
במזרח החלש תהיה לאטלנטה תחרות קשה: ברוקלין, מילווקי, בוסטון, פילי, מיאמי ואולי גם רונטו ואינדי. אם וול חוזר וביל נשאר – אז גם החבר'ה של אבדיה ינסו להידחף לפלייאוף.
קל לא הולך להיות שם,
אבל יהיה כיף לצפות בהם – זה בטוח
Avri
27 נוב 2020 16:35:48גאלו נתן עונה אדירה, מסכים שהוא לא הכוכב ששמעון כנראה חושב שהוא, אבל גופה?? שחקן בשיאו.
דה שוט
27 נוב 2020 16:41:08צודק. אבל בפלייאוף היו לו משחקים חושך
הקוריוז
27 נוב 2020 17:17:29איזה כוכב שמעון חושב שהוא?
דה שוט
27 נוב 2020 12:15:44שמעון – מנחם על העגלה שלך – תעשה לו מקום
😀
ארז
27 נוב 2020 12:24:11דוק, רואים שהחזקת הרבה בפנים, אני מאחל לכולנו הרבה הופס ובלי פוליטיקה לפחות 4 שנים.
FAN
27 נוב 2020 13:36:46אינגרם תמיד הזכיר לי את דוראנט. בכל כך הרבה דברים. אחרי השנת פריצה שלו מקווה שיוכיח שזאת לא הבלחה. בטח עם הסגל הנהדר שיש לידו ומסביבו
.
עד כמה שמפתה להתלהב מפורטלנד, אני אחכה עם זה למה שיעשו בפועל… הסגל הזה מזכיר מאוד את מה שהיה לפני שנתיים.
גם אז קנטר היה, הרקלס וטרנר ב3 ו4 וסת' קרי עלה מהספסל גם…. אז נחכה בסבלנות
.
מת על גאלינרי, אחלה עונה הייתה לו. שישאר בריא, יגיע לפלייאוף ויוכיח למפקפקים שהוא ממשיך ביכולת.
.
תודה על אחלה מעורב מנחם. שבת שלום
וניל טרופי
27 נוב 2020 14:33:58באם אדביו נתן למיאמי את הכרטיס לגמר עם פלייאוף אדיר, וחסימה אחת על טייטום. מבחינתי השחקן הטוב במיאמי וככזה לגמריי שווה את הסכום. אינגרהם חרא של חוזה לשחקן אובר אובר רייטד עאלק השחקן המשתפר. בעוד 4 שנים נראה כמה הצעות יקבל באם וכמה אינגרהם*.
*** אני קורא לה כוכבית שמעון, שמשמעותה אם כל הכוכבים יסתדרו ולא תהיה פציעה, ו/או כל תרוץ אחר אזי…
thog
27 נוב 2020 15:23:48ברצינות אנשים כאן מתלהבים מהפוטנציאל של קבוצה ששלוש עשרה משחקים מהפלייאוף במזרח שהוסיפה שני שחקנים בינוניים פלוס במקרה הטוב ושחקן שיעזוב אחרי שתעבור חצי עונה ועכשיו פתאום יעשו פלייאוף במזרח?
אף אחד אפילו לא היה מדמיין שיש להם פוטנציאל פלייאוף גבולי אם הם היו במערב. הם פחות או יותר ברמה של הקינגס.
אור
27 נוב 2020 15:57:06מתלהבים כי על פניו זו רק ההתחלה. כמה אתה התלהבת מג"ס אחרי עונת 2011/12 לדוגמה?
Avri
27 נוב 2020 16:41:26זו באמת נראית לך כמו התחלה של קבוצה הסטורית, ששינתה את פני המשחק?
Ljos
27 נוב 2020 16:47:32איך נראית ההתחלה של קבוצה היסטורית, ששינתה את פני המשחק? או סתם ההתחלה של קבוצה ממש טובה?
Avri
27 נוב 2020 16:53:58לא אני השוותי לדאבס של 2011… אבל לצורך השאלה, זאת באמת נראת לך כמו התחלה של קבוצה ממש ממש טובה? כי גלינרי ובוגדנוביץ הגיעו? זה ההבדל בין קבוצת האשפתות שהיתה שם וקבוצה ממש ממש טובה?
Ljos
27 נוב 2020 16:58:10איגודאלה נראה לך כמו התחלה של קבוצה ממש ממש טובה? זה ההבדל בין קבוצת האשפתות שהייתה שם וקבוצה ממש ממש טובה?
אני לא אומר שאטלנטה יהיו משהו או שלא יהיו כלום. רק ש… וואלה, בדרך כלל אי אפשר לראות מאיפה זה בא. הרוב הוא שיפוט בדיעבד.
אור
27 נוב 2020 18:21:18אתה מספיק חכם כדי להבין שלא השוויתי לדאבס לפריצה שקבוצה צעירה עם שחקנים טובים יכולה לעשות
אור
27 נוב 2020 18:22:12(לא לדאבס, *אלא* לפריצה)
הקוריוז
27 נוב 2020 17:18:37מה היסטורי בהם חוץ מהפציעה של קיירי וההחתמה של דוראנט תוכל להסביר?
thog
27 נוב 2020 18:06:26Damn
מתי הייתה האליפות האחרונה של קבוצה שלא סבלת ממנה?
thog
27 נוב 2020 17:54:17לא הייתה
אשך טמיר המקורי
27 נוב 2020 16:19:41ממה עוד יש להתלהב במזרח? מהניקס? מסתפקים במה שיש…
Avri
27 נוב 2020 16:38:56גילרי השני (או הראשון) – בדיוק!!! הזוי לחלוטין הפסטיבל אטלנטה הזה שהולך כאן. מה שכן, תהיה שם קבוצה שכיף לראות.
thog
27 נוב 2020 18:00:27טכנית זה השלישי
דוקטור רזי הופמן
27 נוב 2020 18:08:50זה ב' מבגד כפת.
חגי "התותח" ניסני
27 נוב 2020 18:22:12כן הקינגס..
G-dog
27 נוב 2020 16:21:41לגלינארי לצערי כבר אין מה לחפש ב3, הוא 4 מעולה – אבל הוא צריך לחלוק את הדקות שלו עם קולינס ככה שזה לא התאמה מדהימה (אם קולינס עובר ל5 הם סתם מייבשים את השניים האחרים).
בול בול שווה הימור של 2 מיליון לשנה, לא הייתי מוציא את זה מהכיס שלי, אבל אני שמח שנותנים לו יחס טוב כי יש שם פוטנציאל מעניין.
פורטלנד מבטיחה כמו כל שנה מחדש, מעניין אם זה יתפוצץ שוב בפרצוף שלנו עוד פעם, אני מחזיק להם אצבעות שיצליחו.
הקוריוז
27 נוב 2020 17:21:07ההייטרים של טריי הולכים לסבול העונה. הmvp הצעיר בהיסטוריה קבלו אותו ותמחאו לו כפיים.
אשך טמיר המקורי
27 נוב 2020 17:38:52חחח MVP?! זה יילך לדבר האמיתי, ללוקה
חגי "התותח" ניסני
27 נוב 2020 17:56:37אשך רק כדי להבין עד כמה אתה מאמין בלוקה: לעונה הקרובה בלבד, ובהנחה שסטף חוזר לכושר של לפחות עונת 19-20. אתה לוקח קודם את סטף או לוקה?
אשך טמיר המקורי
27 נוב 2020 18:14:41זאת שאלה טובה. מכיוון שלא ראינו את סטף זמן זמן רב, ולא יודעים באיזה כושר יחזור, אני אומר לוקה.
מה שיותר מדויק לשאול זה לאיזה קבוצה:
אם ככוכב יחיד, אז ללוקה אימפקט יותר גדול להניע קבוצה של נגרים סביבו.
אם לקבוצה כשרונית, אז כנראה סטף.
thog
27 נוב 2020 17:59:12מותר לתת לו לנצח יותר משלושים משחקים בעונה לפני שמדברים על mvp הכי צעיר או לא?
רן הנרגן
27 נוב 2020 17:30:54ליחס להנהלת סקרמנטו חוכמה, נו באמת. גם כשהם עושים צעד נכון (בוגדנוביץ) הם מחרבים אותו.
מנחם לס
27 נוב 2020 18:04:22היה כיף לקרוא את כולם
רן הנרגן
27 נוב 2020 18:12:10גונזגה, נהדרים, נגד אוברן
.
https://www.reddit.com/r/ncaaBBallStreams/comments/k22nhf/game_thread_gonzaga_vs_auburn_1100_am_est/
matany215
27 נוב 2020 18:51:00היי מנחם שבת שלום
אל תשכח גם מנחם של פורטלנד יש גם את קובינגטון או שהטרייד לא עבד בסוף אבל עם כן אתה צודק הם הולכים להיות אחת הקבוצות המסוכנות בליגה. במקרה של באם אדבאיו וברנדון אינגרם אני לא מסכים איתך כי באם היה אולסטאר בעונה האחרונה והראה ניצוצות של שחקן פרנצ׳ייז וזה בדיוק מה שמיאמי צריכים למרות שעכשיו אין להם סיכוי להחתים את יאניס אלא אם כן הם עושים טרייד על כל הסגל אבל אני חושב שהכסף שווה את זה אבל כמו שסאקרמנטו עשו סיכון עם הילד לפני שנתיים ובוסטון עשו סיכון עם בראון ככה גם מיאמי לדעתי היו צריכים ועשו עם אדבאיו
לסיכום היה לך כתבה מעניינת וחכמה כרגיל ואין כמוך כשזה קשור לnba אז בקיצור תודה שעשית לי את השבת
המשגיח
27 נוב 2020 21:23:35מעורב משובח דוק.
אתעכב פעם נוספת על אטלנטה – אני יודע שמלא עפים על מה שהיא עושה, אבל לא יודע.
אני חושב שהיא מעמיסה יותר מדי את הסגל, אלא אם כן היא לא בונה יותר מדי על הוארטר רדיש והאנטר.
כאילו – לא עדיף לתת להם עוד שנה להתבשל ולבדוק קודם כל איך הם מתפקדים עם קפלה כסנטר?