חופשיים: וויטסייד בקינגס

סקרמנטו תחתים את חסן וויטסייד לשנה אחת על משכורת מינימום. וויטסייד התחיל את הקריירה בסקרמנטו ובעונה האחרונה קלע 15 נקודות עם 13.3 ריבאונדים ו-2.9 חסימות למשחק במדי פורטלנד.

*

קליי תומפסון עבר בהצלחה ניתוח בגיד האכילס. קליי צפוי לעבור החלמה מלאה, אבל לא ישחק ב-2020/21.

*

בוסטון ושרלוט עובדות על סיין-אנד-טרייד סביב גורדון היווארד במסגרתו יתכן שניקולס באטום, שעדיין לא שוחרר רשמית מההורנטס, יעבור לקבוצה שלישית.

*

קיי באומן, בעונה האחרונה בגולדן סטייט, סיכם על חוזה לא מובטח בקליפרס.

*

ברונו קאבקולו ימשיך ביוסטון אחרי שסיכם עם הרוקטס על חוזה לשנתיים עם אופציית קבוצה כעבור שנה אחת.

*

האול-סטאר של 2021 יבוטל. אינדיאנה שהייתה צפויה לארח השנה תארח ב-2024 במקום.

סיכום היום הקודם:

מעברי קבוצה:

בוגדן בוגדנוביץ' מסקרמנטו לאטלנטה, 72 מיליון ל-4 שנים.

ווין אלינגטון מניו יורק לדטרויט, 2.6 מיליון לשנה.

פרנק ג'קסון מניו אורלינס לאוקלהומה סיטי.

הארכות חוזה:

באם אדביו במיאמי, 163 מיליון ל-5 שנים.

ברנדון אינגרם בניו אורלינס, 158 מיליון ל-5 שנים.

בול בול בדנבר, 4.2 מיליון לשנתיים.

שחקנים חופשיים בולטים:

רכזים: רג'י ג'קסון, שבאז נאפייר, עמנואל מודיאיי, ג'ורדן מקלאפין*, איזייאה תומאס.

שוטינג גארדים: קייל קורבר, מרקו בלינלי, גלן רובינסון ה-III, דנזל ולנטיין*, קורטני לי.

סמול פורוורדים: רונדה הוליס ג'פרסון, ניקולס באטום, דמארה קארול, מייקל קיד-גילטריסט, ג'ארד דאדלי.

פאוור פורוורדים: אנטוני דיוויס, נואה וולנה, ג'ון הנסון, אנטוני טוליבר, סקאל לביסייר.

סנטרים: דווין דדמון, פרנק קמינסקי, יאן מהנימי, ת'ון מייקר, ג'ורדן בל.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
90 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
ברוך רובין
26/11/2020 1:03:42

תודה לא מבין מה סקרמנט מביאים את הגופה של הדביל הזה, סתם רעל בחדר ההלבשה אבל הGM החדש שלהם מוכיח שהוא לא חכם במיוחד (גילרי השתדלתי בשבילך).
.
קליי תומפסון גמר את הסוס הגופה שלו כבר לא תחזור לשחק בטח לא באותה רמה, שחקן אדיר היה חבל על כך. שוב זה לא אשמתו הוא התמודד עם קדחת טבע שהטביעה מועדונים שלמים והוא רק היה חלק מהנזק ההיקפי
.
כל מה שגיא היה צריך לכתוב זה שהוא איירומן על שחקן שלא נפצע במשך קרוב לעשור, חצי שעה אחרי הרצועות שלו הפכו לנודלס.
.
שארלוט חייבת להוציא בחירת דראפט 1 או 2 מאיינג אחרי זה הם מפגרים חבל על הזמן.

אור
אור
26/11/2020 1:36:31

לדעתי הקללה התחילה מהגעתו של דוראנט, הווריורס עשו עסקה עם השטן לקחו אליפויות ומאז הם משלמים עם דוראנט וקליי

רן הנרגן
26/11/2020 5:41:37
הגב ל  אור

לא. שרשרת הפציעות, השבתת צייס סנטר עקב קורונה וכו כל זה הם חלק מהנקמה של האורקל על הנטישה של ג"ס את אוקלנד והמעבר ל SF.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

זה דוראנט 😂😂
אבל שווה את זה תכלס בלעדיו הייתם סתם קבוצה של לחיצת ידיים

אור
אור
26/11/2020 1:37:33

להעיף את באטום שווה להם יותר מהבחירות דראפט של בוסטון

ברוך רובין
26/11/2020 2:00:00
הגב ל  אור

למה זה לא שעם היווארד יגיעו לאנשהו קבוצה שצריכה ללכת לריבלד, לצערם קופאץ נקרופיל

אור
אור
26/11/2020 6:08:18

אתה צריך לבדוק מה זה נקרופיל

ברוך רובין
26/11/2020 7:02:28
הגב ל  אור

תסביר לי אז למה הוא שפך כל כך הרבה כסף על גופות חנוטות כמו דנג מוזגוב ועכשיו היווארד

אור
אור
26/11/2020 9:13:05

לא בשביל לשכב איתן

ברוך רובין
26/11/2020 14:57:19

הרסת את הבדיחה, תדמיין שמופיע פה סמיילי עם יד על הראש

אור
אור
26/11/2020 15:21:56

אל תדאג הבנתי את הבדיחה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

בובטון צריכים את באטום יותר כי הוא חוזה נגמר ובמהלך העונה הם עוד יכולים להחליף אותו תמורת שחקניים כלשהם שיתנו קצת יותר מכלום. בלי זה הם לא יכולים להחתים יותר מידי. לכן אם שארלוט לא מוציאים פה בחירה הם אהבלים רציניים

אור
אור
26/11/2020 6:07:40

?? זה שהוא חוזה נגמר לא אומר שהם צריכים אותו או יקבלו עליו משהו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

יקבלו מקבוצות שרוצות להוריד בשכר.
אבל זה לא משהו שחובה. אני במקום בוסטון לא הייתי משלם שום בחירת סיב 1

ברוך רובין
26/11/2020 7:05:25

לא בשביל באטום בשביל הטרייד אקספשיין אחרי זה הם נשארים כם החציל של קמבה ביד.

אור
אור
26/11/2020 9:17:01

נכון ברוך
שמעון מה הקשר חוזה נגמר, מי שלוקח אותו אידיוט אלא אם זה קבוצת טנקינג כמו של פרסטי ומקבל בחירת סיבוב ראשון יחד איתי

birdman
birdman
26/11/2020 13:09:36

בוסטון לא חייבים שום דבר לאף אחד. אדון היווארד יצא מאופציית השחקן שהיתה לו והלך למקום אחר. שלום ושיהיה בהצלחה. בוסטון לא חייבים לעשות סיין-אנד-טרייד עם שארלוט, איינג' מנסה לדוג משהו והוא לא יוותר על כלום.

עידו גילרי
26/11/2020 13:14:44

בוסטון חייבים את החריגה כדי שתהיה להם אופציה להתחזק.

birdman
birdman
26/11/2020 15:51:46

ואני חייב מיליון דולר בשביל שתהיה לי אופציה לקנות רולס רויס.

ברוך רובין
26/11/2020 16:23:03

בידרמן יש לך מח של ציפור (:

בוסטון רוצים להתחזק הטרייד אקספשיין מאפשר את זה,אז לשארלוט יש לאברג עליהם כי הם היחידים שיכולים להעניק להם אותו, אני במקום שארלוט לוחץ על איינג לשני בחירות דראפט ראשונות

birdman
birdman
26/11/2020 17:25:23

האם אתה יכול לביא סימוכין לכך שבוסטון רוצים להתחזק?

birdman
birdman
26/11/2020 17:27:21

למסור שתי בחירות זה נקרא להתחזק?

birdman
birdman
26/11/2020 17:58:26

איינג' מרוצה מהמצב של בוסטון. הוא לא חייב שום שינוי. יחד עם זאת, אם תיווצר אופציה לאיזשהי מציאה בעקבות סיין-אנד-טרייד עם שארלוט, מה טוב.

ברוך רובין
26/11/2020 18:20:25

לבוסטון יש בעיה מהותית בספסל והחוסר עומק שלהם, יש להם את ה4 בהרכב וזהו קמבה בראון טייטום וסמארט אין להם שום דבר על הספסל (היווארד היה הדבר היחידי), איינג לא יכול להיות מרוצה מהמצב הנוכחי אחרי שה בוסטון תהיה קבוצת סיבוב ראשון שני כל הזמן, כיוון שזה לא קבוצה של אליפות אפילו לא קרוב.

birdman
birdman
26/11/2020 20:21:20

מה שיש לבוסטון זה כימיה בחדר הלבשה, חדר הלבשה בריא. היררכיה מוסכמת. בגלל זה טריסטאן תומפסון הועדף על פני חסן ווייטסייד ובוגי קאזינס. בנוסף ג'ף "זריקה חשודה" טיג הובא להוסיף עומק(!) לספסל. בדראפט הגיעו נסמית' שהוא השוטר הכי טוב בדראפט(!), ופריצ'ארד, יא-אללה, עוד פוינט גארד. לנגפורד ושני הוויליאמסים ממשיכים להבשיל. כרגע בסגל של בוסטון 14 שחקנים על חוזה ועוד שניים בחוזה דו-סיטרי. בפוואר רנקינג של אתר NBA בוסטון מדורגת שלישית במזרח אחרי מילוואקי ומיאמי. היות וכדורסל אינו מדע מדויק, יש לבוסטון סיכוי לאליפות.

FAN
FAN
26/11/2020 1:08:40

תודה רועי.
יאנג בוגדונביץ וגלינארי. נחמד מאוד. קבוצה שצריכה לסיים בפלייאוף במזרח

Smiley
26/11/2020 1:27:56
הגב ל  FAN

קבוצה שצריכה לחפש מי ישמור…

ירון, החלום
ירון, החלום
26/11/2020 1:26:57

בסד
שלום.
שחקן של 15/13/3 , ועוד העונה פחות טובה תמורת מינימום.
מציאה לדעתי.

אור
אור
26/11/2020 1:44:46

מסכים, זה לא כמו פורטלנד שעשו טרייד בשבילו עם משכורת פי 5 מזה

ברוך רובין
26/11/2020 2:00:44

שקרי הסטטיסטיקה חור הגנתי אהבל וחור שחור התקפי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שלח אותו לריילי שיסדר לו מקס 😂😂
במינימום זו החתמה סבבה ויהיה חבילת טרייד להמשך

אור
אור
26/11/2020 1:39:01

החתמה יפה של דטרויט, אלינגטון שווה יותר מ-2.6

Smiley
26/11/2020 1:51:08
הגב ל  אור

זה בדיוק המחיר שלו… הוא לא היה משמעותי כבר כמה עונות ורק עושה מספרים יפים בקבוצות בלי יומרות (ניקס, פיסטונס). דווקא מוזר שאיזה קונטנדרית לא לקחה אותו

דדי
דדי
26/11/2020 2:22:33

ווייטסייד זה שקר אחד גדול והקבוצות יודעות את זה.
חוסם מצויין ושחקן הגנה איום.
נותן נקודות שכולן קלוריות ריקות.
ונוראי בחדר ההלבשה.
.
הוא צריך לעבור תהליך בסגנון דווייט הווארד כדי לחזור להיות שחקן לגיטימי.
לא ממש מפתיע שזה החוזה שהצליח לקבל, אבל לפחות יראה שם דקות כמחליף היחיד להולמס.

zivovivo
zivovivo
26/11/2020 5:09:37
הגב ל  דדי

גם באגלי אם בריא יקבל דקות בסנטר. החתמה נחמדה לא צריך ממנו יותר מידי וחדר ההלבשה חיובי מאד והוא לא ירעיל כלום.הקינגס צריכים שחקן פנים איכותי בדראפט של שנה הבאה השנה הזו זו שנה לתפוס כיוון. מקניר מחפה על הטעויות של דיואץ ומשתדל לעשות כמה שפחות טעויות בעצמו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך דוויט אמר שבן סימונס זה הלברון הבא ויכול להיות אחד הגדולים 😂😂😂
איזה דביל הבן אדם

ברוך רובין
26/11/2020 6:19:08

חחחחחחח הרג אותי דוויט צריך ללמוד ללקק לאוסטרלי, מהביץ של לברון שלפיה של האוסטרלי

רן הנרגן
26/11/2020 5:48:53

אם ג"ס תצליח השנה, דבר שיקרה רק אם אוברה וויגינס יהיו טובים מאד, עלות החוזה של קלי בשנה הבאה תהיה קרוב ל 200 מיליון.
.
ג"ס תהיה בשנה הבאה במצב של "משלמת מס חוזרת". קבוצה ששילמה מס בשלוש מתוך ארבע שנים קודמות משלמת דולר נוסף על כל דולר חריגה. כיון שג"ס בהרכבה הנוכחי תחרוג בשנה הבאה בלפחות 40 מיליון מתקרת המס, שזה בערך החוזה של קלי, תשלומי המס שלה יגיעו לאזור ה 200 מיליון דולר.
.
זה סכום בלתי נתפס – הוא יהיה יותר גבוה מסך המשכורות עצמן. אני לא רואה מצב שהבעלים משלם סכום כזה על שחקן שחוזר משתי פציעות חמורות בשעה שיש לו קבוצה מצליחה.

דדי
דדי
26/11/2020 7:12:20
הגב ל  רן הנרגן

למה כל כך אכפת לך מחשבון הבנק של לאקוב ?
זה נראה שהוא מוכן לשלם כל מה שאפשר כדי שתהיה לו את הקבוצה הכי טובה שאפשר, וככה זה תמיד היה.
אפשר לעבור לכדורסל…

Hen
Hen
26/11/2020 7:58:31
הגב ל  רן הנרגן

אס מה דטתה אומר בעצם זה שאם ג"ס מצליחים השנה בלי קליי אז למעשה זה יסמל את הסוף שלו בקבוצה והם יחפשו טרייד עליו?

Hen
Hen
26/11/2020 8:00:04
הגב ל  Hen

אז מה שאתה אומר בעצם זה שאם ג"ס מצליחים השנה בלי קליי אז למעשה זה מסמל את הסוף של קליי בקבוצה וג"ס יחפשו עליו טרייד?!

דדי
דדי
26/11/2020 7:09:04

סוג הטרייד שלדעתי יכול לקרות עם בוסטון ושארלוט –
.
שארלוט – הייורד, אריזה
אוקלהומה – באטום (כנגד הטרייד אקספשן של אדאמס), בחירת סיבוב ראשון מבוסטון, (+ יוצרים 2 טרייד אקספשנס חדשים של 12 מיליון ו 7 מיליון)
בוסטון – דריוס מילר, טרייד אקספשן של 23 מיליון. (אולי יכולים אפילו לחפש קבוצה רביעית לקחת את מילר עם איזה ממתיק כדי להגדיל את ה tpe ל 30 מיליון).

אור
אור
26/11/2020 9:19:56
הגב ל  דדי

פרסטי מקים את קבוצת הצעצועים הדחויים

עידו גילרי
26/11/2020 7:09:34

אני מוחה על זה שדיוויס לא רשום בשחקנים החופשיים הבולטים…
רואים שהוא לא מעוניין לחזור ללייקרס – עכשיו הוא יכול לבוא לווריורס על ה-DPE….

דדי
דדי
26/11/2020 7:16:23

Daydream player exception ?

עידו גילרי
26/11/2020 7:18:26
הגב ל  דדי

זה בערך בקו אחיד עם ההצעות של רן כאן בחודשים האחרונים…

עידו גילרי
26/11/2020 7:19:25
הגב ל  דדי

ומדבר זה שעדיין מחכה לחנינה על דנג.

דדי
דדי
26/11/2020 7:24:02

זה לא סביר, אבל לא בלתי אפשרי.
הכל תלוי בדוֹ״ח הרפואי של דנג כשנחתך מהלייקרס שאף אחד מאיתנו לא יודע מה כתוב בו.
אבל רק מהעובדה שהם בכלל הגישו את הבקשה אפשר להניח שיש שם משהו שנותן להם סיכוי, גם אם קטן.

עידו גילרי
26/11/2020 7:30:25
הגב ל  דדי

נובמת – הוא שיחק אחר כך במינסוטה. עכשיו אני יודע שזה יכול להיחשב כמוות ספורטיבי אבל עדיין.
מה זה יוכיח שהייתה לו פציעה מושעית?

דדי
דדי
26/11/2020 7:35:41

הוא לא הגיע למינימום משחקים (25) בעונה שלו במינסוטה כדי שלא יהיה אפשר לבקש עליו ״נפנוף פציעתי״.
זה שאולי הם החליטו להחתים שחקן אחרי פציעה מסיימת קריירה בעיקרון, לא בהכרח אומר שום דבר.
העיקר זה מה רשמו הרופאים של הלייקרס, אם רשמו, כשהוא נחתך מהקבוצה.

עידו גילרי
26/11/2020 7:37:28

הנקודה היא שלא רק מה שרשמו משנה – כי יש עובדות בשטח. זה נכון שיכלו לבקש אבל הסיכוי לזה היה קלוש לטעמי.
לא משנה כבר לא רלבנטי.

עידו גילרי
26/11/2020 7:30:54
הגב ל  דדי

רק דיברנו…

דדי
דדי
26/11/2020 7:37:36

לא מפתיע.
אולי רק מפתיע שקיבלו תשובה מהר יחסית.

The Ljos of the Rings
26/11/2020 11:36:48

אוו, ווייטסייד חוזר הביתה. לקבוצה בה הקריירה המקצוענית שלו החלה לפני שנזרק עד לליגה הלבנונית. אולי היסטוריה לא תמיד חוזרת על עצמה כפארסה, מי יודע.

עמיחי קטן
26/11/2020 12:42:56

החריגה שגולדן סטייט קיבלו רלוונטית גם לטריידים או רק לשוק החופשי?

עידו גילרי
26/11/2020 12:57:53

גם לחופשיים.

עידו גילרי
26/11/2020 13:16:26

מסתבר שאני לא יודע לקרוא…
גם לטריידים. אבל רק של שחקנים עם חוזה נגמר.

עמיחי קטן
26/11/2020 13:25:35

תודה

עמיחי קטן
26/11/2020 13:37:09

יש דיווח שהקליפרס מחפשים להעביר את לו וויל בעד רכז.
אני מציע טרייד כזה:
https://tradenba.com/trades/i8o_pokYT
הקליפרס מקבלים – ספנסר דינווידי.
ברוקלין מקבלים – בחירה של גולדן סטייט, ג'ורדן פול ואמפיונדו קבנגלה.
גולדן סטייט מקבלים – לו וויליאמס.

הקליפרס מחליפים את לו וויל ברכז איכותי, ברוקלין מקבלים תמורה נאה של בחירה וצעירים על דינווידי שעשוי גם ככה לעזוב עוד שנה, גולדן סטייט מקבלים את לו וויל במחיר מבצע.

עידו גילרי
26/11/2020 13:42:37

ומה הם יעשו איתו?
בערך אחד השחקנים האחרונים שאתה רוצה להכניס לקבוצה הזו.

עמיחי קטן
26/11/2020 14:10:33

לא הבנתי למי אתה מתכוון, אבל אני יכול להניח שזה מתאים במידה מסוימת לכל אחת מהקבוצות

אור
אור
26/11/2020 14:34:00

הוא מתכוון לוויליאמס בג"ס. אבל אהבתי את הכיוון חיים אולי תחליף את הווריורס בקבוצה אחרת

עמיחי קטן
26/11/2020 14:51:17
הגב ל  אור

אז אני אנסה:
https://tradenba.com/trades/2pF-NCjjI

דינווידי לקליפרס, לו וויליאמס למג'יק ואמינו, קבנגלה ובחירת דראפט של אורלנדו לברוקלין.

המג'יק קבוצה שזקוקה לשחקנים שיודעים לקלוע, הקליפרס מקבלים את הרכז וברוקלין מקבלים שחקן כנף הגנתי וקצת נכסים עתידיים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה לנטס לחזק ככה את אחת המתחרות שלהם על התואר?
ודינווידי שווה יותר מ2 גופות ובחירת סוף לוטרי.
אתה צריך לנטס משהו נוסף כמו פורנייה או שחקנים בעמדה 4 או 5.

עמיחי קטן
26/11/2020 20:53:56

פורנייה יכול להיות הוגן, אבל אז הנטס יצטרכו לזרוק עוד מישהו – אולי ג'ו האריס עם החוזה הגדול שלו

רן הנרגן
26/11/2020 14:15:10

צודק. לקחו את וונמיקר לא מעט בגלל ההגנה שלו.
.
אתה מסתלבט על ההצעות שלי לעסקאות אבל את אוברה ג"ס קיבלו תמורת בחירת סיבוב ראשון במקומות 20 עד 30. אני הצעתי לסנס לקבל תמורתו החלפה בין בחירה שניה לעשירית. הסנס הלכו במסלול אחר אבל ג"ס שילמה מעט מאד.

עידו גילרי
26/11/2020 14:17:19
הגב ל  רן הנרגן

השאלה תמיד למי אתה מציע

ברוך רובין
26/11/2020 15:04:13
הגב ל  רן הנרגן

הסאנס קיבלו את פול בטרייד עם אוברה, אחרי זה הטרייד שהיה על אוברה היה עם התאנדר

אשך טמיר המקורי
26/11/2020 16:32:02

למה להכניס תחלואה כמו דארקסייד כשיש רישון הולמס התותח?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ריישון לא יכול לשחק 48 דק.
דארקסייד במינימום זה סבבה הוא יודע לחסום ולהטביע. לא ילך לא ימשיך חוזה מינימום לשנה יכלו גם להחתים גם אותי

אשך טמיר המקורי
26/11/2020 19:33:25

אז הוא בעצם מחליף את אלכס לן.
איזה קבוצה מעפנה שלא הולכת לשומקום…

עידן
עידן
26/11/2020 17:01:55

וויטסייד זה נוכל לא קטן.היה בשנת חוזה במיאמי לפני כמה שנים ופתאום נתן עונה גדולה מה שנתן לו את החוזה הגדול במיאמי.ברגע שקיבל את החוזה. הפסיק לשחק 3 שנים ולמיאמי לקח זמן להיפטר ממנו.השנה בפורטלנד אחרי שביתה של 3 שנים שוב הגיע שנת החוזה והיה מצב מצויין שנורקיץ פצוע לשנה.שוב בעונת חוזה נתן עונה טובה אבל הפעם אף אחד לא אכל את הלוקש.קיבל מינימום ועוד בשוק השחקנים הכי חלש בשנים האחרונות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עידן

בדיוק 😂😂😂😂
חיפש עקיצה. היה צריך לקחת את הסוכן של בארטנס
עכשיו קיבל חוזה לשנה הוא שוב בשנת חוזה אולי יתאמץ גם
את מיאמי עקץ מישהו אחר במקומו באם

עידו גילרי
26/11/2020 19:12:07
הגב ל  עידן

השוק חלש דו-כיוונית.

The Ljos of the Rings
26/11/2020 19:17:39

אז שהשוק ישחק בג'י ליג עד שנחליט שהוא מוכן.

עידו גילרי
26/11/2020 19:39:53

אבל אין..

The Ljos of the Rings
26/11/2020 20:12:03

אז אין ברירה אלא לשחרר אותו. שימצא את מקומו באירופה/סין/לבנון.

עידן
עידן
26/11/2020 17:20:47

נואה וונלה חביבו של רועי חתם לשנה בשיקגו

עידן
עידן
26/11/2020 17:32:15

מרקו בלינלי עוזב את הנבא וחותם ל 3 שנים בבולוניה.
בולוניה לא משחקת ביורוליג אלא ביורוקאפ המפעל המשני
אחרי שהחתימו שנה שעברה את תאודוסיץ ועכשיו את בלינלי סביר להניח שהיורוליג שהיא חברה פרטית יחזירו את בולוניה ליורוליג אחרי שהיו כח משמעותי עד לפני עשור

אשך טמיר המקורי
26/11/2020 19:34:18
הגב ל  עידן

ביי מרקו, תודה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

💯+
.
אחלה שחקן, קלע וחכם, שעשה אחלה קריירה בליגה, כולל אצלנו, ואף זכה באליפות. לדעתי חתך בזמן, ומאחל לו המון הצלחה והנאה במולדתו. תודה תותח.

עידן
עידן
26/11/2020 19:19:23
עידן
עידן
26/11/2020 20:16:25

טוב יאניס בטוח עוזב בקיץ

https://twitter.com/ZachLowe_NBA/status/1332025037277310980?s=19

The Ljos of the Rings
26/11/2020 20:28:03
הגב ל  עידן

https://www.youtube.com/watch?v=t1oNz92qJzw&ab_channel=OlivierBaghdadi
ניק סטאוסקס בתפקיד יוסמיטי סאם.
יאניס הוא באגס, כמובן.

עידן
עידן
26/11/2020 20:31:57

Lol

עמיחי קטן
26/11/2020 20:55:54

חחחחחחחחחחח גדול

S&M
S&M
26/11/2020 23:34:02

ניקולא באטום, לא ניקולס. צרפתית.